Last news in Fakti

25 Май, 2018 17:21, обновена 20 Юни, 2022 16:29 11 193 21

Kadett с 1257 коня

  • opel-
  • kadett-
  • wkt-
  • тунинг

Четвъртвековен Opel Kadett предизвика сензация на състезанието RACE 1000 в германския град Магдебург, след като успя да ускори до 315 км/ч за 800 метра. Хечбекът, наречен сполучливо Supercar Killer, е доработен от немското тунинг ателие WKT.

Под предния капак на колата работи 2.0-литров четирицилиндров двигател EcoTec, форсиран до неверотните 1 257 к.с. и 1 100 Нм. Скоростната кутия е шестстепенна, разработка на WKT, и задвижва четирите колела.

Според ателието бесният Kadett е най-бързата германска кола с четирицилиндров двигател. Ускорението от 0 до 100 отнема 4 сек., до 200 - 7.7, а до 300 - 14.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Шофьор

    28 1 Отговор
    92 г се прибрах от Италия с един такъв хечбек. Моят беше 1.3 бензин 88 г. Като го спрях пред блока стана панаир все едно се прибрах с летяща чиния. Ех тогава струваше колкото един двустаен, кой е знаел как ще се развият нещата.
  • 2 ХХМ

    17 0 Отговор
    Респект

    Коментиран от #4

  • 3 Алфа Ромео

    1 5 Отговор
    Навремето имах Кадет 1.4i 60 коня,карах го 9 години, вървеше доста за тази мощност, но имах много проблеми, със стартер със клапани, кобилици със спирачни апарати, накрая взе да вкарва антифриз в 4-ти цилиндър. Шлайфах му глава и смених гарнитура, след 2-3 месеца същата работа, карах го на убиване четири месеца със пресечено масло, накрая умря и на скрап.
  • 4 Антон

    7 21 Отговор

    До коментар #2 от "ХХМ":

    Би ли ми обяснил за какво е този респект?
    На този кадет само ламарината е останала и напомня за кадет. Всичко останало няма общо със серийно производство.
    По същия начин може да се възхищаваме и на гърбав запорожец, нали?

    Коментиран от #5, #21

  • 5 Random

    20 5 Отговор

    До коментар #4 от "Антон":

    Точно шасито/купето е най-важната част в една кола.
    Предното окачване си е негово, двигателя си е опелски, ск. кутия вероятно е от Calibra 4x4, какво още искаш?

    Коментиран от #6

  • 6 Антон

    6 10 Отговор

    До коментар #5 от "Random":

    Разсмиваш ме :)
  • 7 АЛФА Q4

    1 10 Отговор
    Само фасада е на кадет.Сигурен сам че трансмисията е японска
  • 8 Мариян

    27 0 Отговор
    От 1992 г Опел произвежда ДВГ С20LET с мощност 204 кс, умно двойно предаване от Гетраг, 6 степенна ск. кутия, 240 км/ч максимална скорост, 0-100 км - 6,8 сек, монтира се в Калибра и Вектра. Имайте уважение към Опел, когато бе истински. А от 204 кс до 1200 кс е точно 6 пъти. Който поне бегло се е докосвал до тунинг на автомобили има предстева колко трудно се постига този резултат. Респект към тунинг ателието постигнало тези невероятни стойности.

    Коментиран от #12

  • 9 c20xe

    10 0 Отговор
    Купето е на кадет, но доработено - мислите че 1000к.с. може само с предно...не 4х4 от Калибра турбо, което значи,че и купето е рязано за раздатката и кардана.
    Мотора е не е ЕКОТЕК, блока е от Екотек х20хев, усилван разбира се, буталата са ковани,главата е вероятно от Косткаст, много здрава, електрониката е друга, турбината нямам идея дали е ККК от калибра турбо или е хибрид, окачване - твърдо на камък, гуми, джанти/ тия са мн скъпи, лекички са просто/, спирачките са пипнати - отзад са от 2ка с двойно вентилирани, отпред са или 288мм от калибра турбо или 308 от омега, таблото е от астра ф, километража едва ли е на жило...
    абе яко си е
    ааа да кутия е ф28 на ZF, другия вариант да е от Courvette каквато се слага на Лотус Омега, щото не може да издържи тая сила...

    Коментиран от #11

  • 10 c20xe

    5 0 Отговор
    Моя грешка на Гетрак е ф28 6ст
  • 11 696

    2 0 Отговор

    До коментар #9 от "c20xe":

    Мелез !
  • 12 АЛФА Q4

    1 3 Отговор

    До коментар #8 от "Мариян":

    Тази скоростна кутия трябва да издържи 1100 Нютона..........?
  • 13 sony

    3 0 Отговор
    Навремето имах кадет 1.3 86 год скъсвах го от каране,навъртях му 660 000 ,само съединител серво и спирачки -никакви други ремонти накрая го пробутах на едни колумбийц, някой още ги карат ,вече няма истински коли.
  • 14 c20xe

    3 0 Отговор
    Не категорично не може да издържи такъв въртящ момент, за това все взима друго решение - отваря се и сменят двата вала на кутията с усилени, лагерите, синхронизаторите, керамичен съединител и може би 10 -15 неща още...има си китове...струват колкото един апартамент

    Коментиран от #16

  • 15 Расулюлах

    2 3 Отговор
    Бе къде са 1100 нютона? Глупости 1100 били има нема там зарад турбото са 300 и тва е ...нисана е наполовината мощност и въртящ и ускорява до 100 за 2 сек и макса му е 360 итежи 2 пъти повече и върви повече аи стига с тея дараци
  • 16 Расулюлах

    2 3 Отговор

    До коментар #14 от "c20xe":

    Га струва колко апартамент место тея глупости си земам нисан гтр и си го карам и си свиркам и нема да права кърпели дараци
  • 17 c20xe

    2 0 Отговор
    Само комплект всмукателен колектор за малолитражка на опел, например 1.6 в сайта на DBilas Dynamics струва 1200 Евро.
    За двойка още нагоре...
    Двигателите на опел от 90-те са едни от най-хубавите, за всякакви извръщения, обособено една разработка на Лотус...
  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 C20XE

    0 0 Отговор
    НЛО-ниско летящ Опел
  • 20 filo

    0 0 Отговор
    Кадета и голф 2 са колите най-масово карани от българина през 90 те години и това не е случайно. Изключително сполучливи модели, спор няма.
  • 21 ХХМ

    3 0 Отговор

    До коментар #4 от "Антон":

    Колега респекта е относно труда на хората които са направили проекта.