Last news in Fakti

25 Юни, 2018 12:46 7 087 48

Volkswagen счупи рекорда на Пайкс Пийк

  • пайкс пийк-
  • volkswagen-
  • i.d. r pikes peak
Volkswagen счупи рекорда на Пайкс Пийк - 1

Ромейн Дюма, управляващ електрическият прототип Volkswagen I.D. R Pikes Peak постигна убедителна победа в тазгодишното издание на култовата надпревара, като счупи рекорда на Себастиан Льоб от 2013-а.

Досегашното върхово постижение на състезанието се държеше от Льоб и неговото Peugeot 208 T16, но сега Дюма подобри времето с цели 16 секунди. Volkswagen I.D. R Pikes Peak измина 19.99-километровата отсечка със 156 завоя за време 7.57.148 минути.

Volkswagen счупи рекорда на Пайкс Пийк

След надпреварата Дюма сподели, че е можел да измине разстоянието и по-бързо, но облак в горната част на трасето е затруднил видимостта му. Второто място на тазгодишното издание на Пайкс Пийк бе за италианеца Симоне Фаджиоли с прототип Norma M20 SF PKP.

Италианецът даде време 8.37.23 минути, а третата позиция бе за американеца Питър Канингъм с Acura TLX GT, който показа резултат от 9.27.352 минути. Любопитен факт е средната скорост на победителя, която е 146 км/ч!


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Гошо

    20 6 Отговор
    VAG отново показа кой е на върха
  • 2 Затвориха ли ви устите?

    7 19 Отговор
    Къде са антиелектриците вече няколко часа? Ни дума ни вопъл ни стон!
    Мълчат като партизани.
    Нали електричките не ставали за писта, че били тежки?

    Нали нямало състезателен автомобил над 1500 килограма? Натриха ли ви носовете? И това е само началото, защото това е само второ поколение електрички, от много следващи.

    Коментиран от #3, #4, #19

  • 3 Татко ти

    14 3 Отговор

    До коментар #2 от "Затвориха ли ви устите?":

    И какво общо има тоя прототип със самозапалващата се Тесла?
    Иначе поздравления за ВАГ за рекорда.

    Коментиран от #9

  • 4 smeh

    16 4 Отговор

    До коментар #2 от "Затвориха ли ви устите?":

    "Cъcтeзaтeлният eлeĸтpoмoбил Vоlkѕwаgеn І.D. R Ріkеѕ Реаk тeжи мaлĸo пo-мaлĸo oт 1100 ĸилoгpaмa и e oбopyдвaн c двa eлeĸтpoдвигaтeля c oбщa мoщнocт 680 ĸoнcĸи cили (500 ĸилoвaтa). Bъpтящият мoмeнт e 479 lb-ft (650 нютoн-мeтpa)."

    Къде виждаш 1500кг+? И какво лаеш пак, при положение, че пежото с което Льоб е дал 8 секунди по-слабо време чисто концептуално е много по-близо до сериен автомобил от колкото Фолксвагена. И понеже съм добил представа колко си технически неграмотен ОТНОСНО ДВГ и ОСОБЕНО С ТУРБО ДВИГАТЕЛИТЕ. Намери си четиво, какви спънки се проявяват при висока надморска височина и ниско атмосферно налягане и ПРОМЯНАТА МУ. Това е ИСТИНСКОТО ИЗПИТАНИЕ НА ПАЙКС ПИЙК - Затова там е НЕАДЕКВАТНО ДА СЕ СРАВНЯВАТ ДВГ и Електромотор, който не го бърка атмосферното налягане. Съпоставимо е с това, ако "тролея" кара с разредена батерия, а ДВГ в оптимални за него условия.

    Коментиран от #10

  • 5 Митко

    4 1 Отговор
    Пежото на Льоб го разглеждах много обстойно преди 4 години във Франкфурт. И то няма нищо общо със сериен автомобил. Ама ес ДВГ.
    Ел колите са ОК. Ама все едно да сравняваш водка с бира

    Коментиран от #6

  • 6 smeh

    6 2 Отговор

    До коментар #5 от "Митко":

    Това е ясно, но идеята ми тук не е да обръщаме спора на Пежо срещу VW, а че конкретната 208-ца е като кола от ГТ-сериите, силно преработена разбира се, а VW-то като от Le Mans. По същата логика, да пуснем болид от Ф1, който да счупи рекорда и на Фолксвагена и да кажем ето видиш ли ДВГ-то, кво чудо е.

    Коментиран от #7

  • 7 Гошо

    2 4 Отговор

    До коментар #6 от "smeh":

    Болид със 1.6 двигател на 15000оборота и смешните 600Nm (за тези обороти) няма никакъв шанс на това атмосферно налягане

    Коментиран от #8

  • 8 smeh

    9 4 Отговор

    До коментар #7 от "Гошо":

    Защо се опитваш да се изказваш като специалист, при положение, че грам не отбираш от материята? Ти знаеш ли ако имаш 600нм на 15 000 оборота КОЛКО КОНЯ ЩЕ Е КОЛАТА? А знаеш ли за какво е нужен въртящ момент и за какво конски сили? А знаеш ли корелацията между абсолютното атмосферно налягане и бууста/прибавеното/ от турбото как се отразява на атмосферен и турбо двигател? Направо ми идва да спра да пиша, щото нивото ви е на като на махленска седянка зад блока на по бира и картофки.

    Коментиран от #11

  • 9 Затвориха ли ви устите?

    5 5 Отговор

    До коментар #3 от "Татко ти":

    Каква е общото с тесла? Ами например това, че са електрички. Само не разбрах къде намеси Тесла?
  • 10 Затвориха ли ви устите?

    2 8 Отговор

    До коментар #4 от "smeh":

    Е именно де, Нали всички електрички тежали по над 1700 килограма, защото не може ли да са по-леки заради батериите? Нали не можели да взимат завои? Нали щели да им се запалят батериите наравно, да не говорим на баир? Нали никога не можели да бият ДВГ на писта? В това състезание участват и прототипи и няма ограничения само за серийни модели.

    Коментиран от #13

  • 11 Антиелектрика

    7 2 Отговор

    До коментар #8 от "smeh":

    Какво обръщаш внимание на това нещо пишещо с всевъзможни никове? То няма грам доблест и мъжество, криейки се зад различни имена, ти очакваш адекватно мислене. Кой нормален човек би съпоставил миксер без абсолютно никакви ограничения в мощност и тегло, с автомобили на които има ограничения в кубатура, мощност и тегло? Ами да сравним тогава реактивен самолет с електричка - кой ли ще стигне пръв?
    То бива простотия, ама електрофилството е направо диагноза.

    Коментиран от #12, #15

  • 12 Затвориха ли ви устите?

    2 4 Отговор

    До коментар #11 от "Антиелектрика":

    Би ли казал какви са ограниченията за пайкс пийк? Знам че ще измислиш 1000 оправдания за да не паднеш по гръб, но се приготви всичко което си говорил като недостатък на електромобилите, да се превърне в тях на предимство месец след месец, година след година.

    Типично по тролски, когато нямаш аргументи по темата, нападаш събеседниците с лични обиди по критерии нямащи нищо общо с темата. Например кой с какво име пише. Само където Името ми е точно по темата! Хайде почни сега за парниковите газове и за закона на Ом, за да смениш темата, че по тази няма какво да кажеш.
  • 13 Татко ти

    4 1 Отговор

    До коментар #10 от "Затвориха ли ви устите?":

    Ти правиш ли разлика между прототип подготвен специално за състезание и серийна кола за всекидневна употреба?Какво общо има тоя болид с една обикновена кола?

    Коментиран от #14, #22

  • 14 гост

    4 4 Отговор

    До коментар #13 от "Татко ти":

    Правиш ли не правиш , байно льо , коня ойдеу ряката !! На Пайк Пиикс серийни автомобили НЯМА !!! Това е може би единственото състезание което остана без сериозни ограничения за конструкторите !!! И каквито и да ги плещите , фактите са ясни , в ТОВА състезание вече ДВГ като заводска кола няма да видите , щото само ще берат срам !!! Някой и друг любител може да продължи с напъните но с тях ще си остане !!! И да те зарадвам отсега , новия Роадстер ще бъде на него когато е готов след което официално ще погребем ДВГ за " въртящ момент" , щото това състезание е именно затова !!! А претекста , че ДВГ губел от разредения въздух е само поредното доказателство колко голям боклук е и никой не му е виновен , още по-малко длъжен да се съобразява с това !!! Утре ще поискаш и под вода да не се ползват елмотори , щото кюмбето му "пречела" , хахахах !!!

    Коментиран от #16, #18, #20

  • 15 smeh

    6 2 Отговор

    До коментар #11 от "Антиелектрика":

    Чета последния му коментар и съм потресен. Досега говорихме, че състезанието е с цел възможно най-неблагоприятните условия за ДВГ на планетата да бъдат пресъздадени. И както при хората най-бързият спринтьор при нормална надморска височина, може да се окаже последен при висока такава, така и при колите - защото ДВГ е като човека...няма ли въздух се задушава и умалява. Това е еквивалентно за електричките да имат разредена батерия или при екстремно ниски температури. Все едно в Сибир да направят състезание за електрички коя ще успее да си завърши обиколката и там да мине ДВГ, което пък особено ниските температури му осигуряват повече кислород за единица обем и ВЪРВИ още повече, та да намине и да ги препарира всичките, е така за назидание.

    Коментиран от #17

  • 16 smeh

    3 1 Отговор

    До коментар #14 от "гост":

    А ти специалисте по въртящия момент, обясни ми с простички думи, що е то въртящ момент, кога е нужен и за какво се използва? Давам ти правото дори да го препишеш от интернет и да го преразкажеш с твои думи. Аз съм дизелист ще те разбера...давай слушам те?
  • 17 Антиелектрика

    3 2 Отговор

    До коментар #15 от "smeh":

    Да де, това същество сигурно живее на 4300 метра надморска височина и за него състезанията трябва да са по 19 км и за това се напъва.
    За него само ИГНОР - не заслужава и секунда загубено време да му се отделя!!!
  • 18 Бухахахахахха

    3 2 Отговор

    До коментар #14 от "гост":

    Пак ли ти бре.И да те зарадвам новия Роудстър.....Ще,ще,ще,ще.А кога ще,щеще спира.Ааааа вярно,че имаше ъпдейт.Отивай да целуваш иконата.
  • 19 Зомби с квадратно чело

    7 0 Отговор

    До коментар #2 от "Затвориха ли ви устите?":

    Електрика ти си пълен неграмотник !!!!!!!!!!!!!!!!!
    Този болид(това не е нормална кола) тежи под 1100 кг!!!!!!!
    Хайде сега ми кажи ако Тесла тежеше толкова каква батерия щеше да има???
    И този болид е бил някакво Пежо 208, модификация на сериен автомобил от 2013 :)) и то високо в планината където хора трудно виреят, а иначе автомобилите са като мравки :))). И това състезание е 20 км :)).
    Така и не разбра че никой не оспорва качествата на ел. двигателят, затова и няма пералня с ДВГ ама цялата система куца, очаквам ФВ да я пуснат във WRC:))).
    Хайде сега блъскай силно чело в земята и се моли месията Мъск да те избави от мъката на неграмотността.

    Коментиран от #21

  • 20 Язе

    3 0 Отговор

    До коментар #14 от "гост":

    Ти с какво се придвижваш щом двг-то е боклук?
  • 21 Затвориха ли ви устите?

    1 2 Отговор

    До коментар #19 от "Зомби с квадратно чело":

    Не е лесно да си зомбиран! Пречи ти да мислиш!

    Я да видим, ако болида тежи "само" 1100кг. колко е тежало пежото:

    Автомобилът ще се състезава в категорията без ограничения.

    - Въображението е единственият лимит, когато трябва да направиш кола за Пайкс Пийк – коментира водещият проекта инженер Жан-Кристоф Палие
    -
    Успяхме да изпилим всичко до 875 кг – обяснява Палие. – Резултатът е истинска магия: постигнахме невероятно и символично съотношение мощност-тегло от 1:1!

    Състезателният електромобил Volkswagen I.D. R Pikes Peak тежи малко по-малко от 1100 килограма и е оборудван с два електродвигателя с обща мощност 680 конски сили (500 киловата). Въртящият момент е 479 lb-ft (650 нютон-метра). Това е достатъчно за да може спортният електрически автомобил да се ускори от 0 до 96 км/ч (от 0 до 60 мили) само за 2,25 секунди. Това е по-бързо от автомобилите на Formula 1 и електромобилите от Formula E.Едно от условията на това състезание е електромобилите да се зареждат за не повече от 20 минути. За да постигне това, Volkswagen е използвал специална зарядна станция.
    Май ограниченията не са за ДВГ, а?
    Е кой автомобил има теоретично предимство и се предлага, че ще победи? Еднаква мощност, но с 230кг. по-тежък СЛОН.


    ЗАТВОРИ ЛИ ВИ УСТИТЕ СЛОНА?

    Коментиран от #23, #25

  • 22 Затвориха ли ви устите?

    2 2 Отговор

    До коментар #13 от "Татко ти":

    "Ти правиш ли разлика между прототип подготвен специално за състезание и серийна кола за всекидневна употреба?Какво общо има тоя болид с една обикновена кола?"

    Сравнението е защото това беше АБСОЛЮТНИЯТ РЕКОРД, на пистата, за ВСЯКАКВИ автомобили, а са участвали не един и два БОЛИДА! Защо ли не са направили по-добро време от някаква си "серийна кола за всекидневна употреба", оставям на тебе да обясниш, че аз не ги разбирам тези работи.
  • 23 гост

    1 2 Отговор

    До коментар #21 от "Затвориха ли ви устите?":

    Е как ще е еднаква мощноста , като Пежото е 200 коня ПОВЕЧЕ ?? И 230 кила ПО-ЛЕКО ?? И 16 секунди ПО-БАВНО за 20 км отсечка !!!! И това е Фолксваген , дето е доста далече от "върха" при елктричките !!! Просто оттук нататък Пежо , а и другите ще ги хваща тежка амнезия при споменаване на Пайк Пиикс !!!

    Коментиран от #24

  • 24 Затвориха ли ви устите?

    1 2 Отговор

    До коментар #23 от "гост":

    Жалко, развали ми удоволствието и любопитството дали ще ме поправят или ще се направят на ударени, както обикновено.
  • 25 Зомби с квадратно чело

    3 1 Отговор

    До коментар #21 от "Затвориха ли ви устите?":

    Електрика истинско удоволствие е да се четат неграмотните ти постове.
    1.Зомби с квадратно чело е измислено специално за теб, защото си неграмотен фанатик, обаче си толкова без въображение че го използваш за други хора.
    2.Трябвало да се зарежда за 20 мин))). Е то състезанието е 20 км все едно 5 литра бензин да ги зареждаш 20 мин. Пак те питам с какъв капацитет е батерията?
    3. Това е все едно човек да се състезава с тюлен кой плува по бързо.
    Ама ако се пробват на пътя тюленът ще се влачи по корем.
    Вземи прочети как работи ДВГ и от какво имаш нужда за да се осъществи горенето и в какво съотношение. Единственият начин да се отървеш от фанатизма е като се образоваш.

    Коментиран от #26, #27

  • 26 Затвориха ли ви устите?

    1 3 Отговор

    До коментар #25 от "Зомби с квадратно чело":

    Не знам как си си избрал никнейма, но много ти отива и те описва напълно! Интересно как искаш да препишеш и неграмотността си на други, понеже не разбираш какво ти пишат и смяташ, че другите са неграмотните. За времето за зареждане на една батерия няма значение колко е капацитета. Не може просто да и дадеш повече ток за да се зареди по-бързо, защото ще прегрее и може да се запали. За справка виж Samsung. За състезателен Болид всеки грам е от значение и не е възможно да сложиш два пъти по-голяма батерия, за да можеш да я заредиш наполовина за 20 минути. Необходимо е да избереш точния капацитет за да ти стигне и да го заредиш напълно за тези 20 минути, което означава ново поколение батерии. Това за петте литра бензин които да ти стигнат да изкачиш pikes peak беше поредният Бисер роден от квадратният ти мозък. Гарантирам ти че с личния ти автомобил няма да ти стигнат, да не говорим за състезателен Болид. Не разбираш и предизвикателствата на надморската височина. Проблемът не е височината, а промяната и. Ако настроиш атмосферен двигател за долната точка, на горната ще си изгубил 30% от мощността. Затова се използват турбокомпресори които регулират необходимите параметри за перфектно съотношение. Необходимият кислород за горенето се доставя с повече въздух. Тези автомобили не попадат случайно от града на pikes peak, а са проектирани специално за там. Предизвикателството са завоите и големият наклон, който пречи на ускорението след завоите.

    Коментиран от #29, #31

  • 27 Антиелектрика

    3 1 Отговор

    До коментар #25 от "Зомби с квадратно чело":

    Мислиш ли, че има смисъл да продължаваш да се занимаваш с това същество?
    Кой по дяволите живее на 4300 метра надморска височина и кой гледа такова измислено състезание?
    Фактите са ясни - на Ринга кола с ДВГ и 420 к. с. управлявана от аматьор, разби на пух и прах времето на прехваления миксер с 1360 к. с.
    А тук болните електрофили се радват за подобрен рекорд отпреди 5 години на треторазрядно състезание в САЩ.

    Коментиран от #28

  • 28 Затвориха ли ви устите?

    1 2 Отговор

    До коментар #27 от "Антиелектрика":

    И там е въпрос на време да ви затворят устите. Чудя се дали ще млъкнеш и тогава? А дано ама надали! И като говоря за време имам предвид една-две години, а не далечно бъдеще. Тогава пак ще слушаме "Ама аз не съм казвал такова нещо" както винаги правиш. Или няма да говориш с нас, защото не ти харесва как се казваме! А може би ще почнеш да говориш за глобалното затопляне?
  • 29 smeh

    1 0 Отговор

    До коментар #26 от "Затвориха ли ви устите?":

    Още си чакам отговора на въпроса за Торка. А през това време гледам директно си приписваш неща, които най-вероятно за първи път прочете от мен, щом така дословно ги цитираш. Следващ въпрос - След като е разреден въздуха, къде разхода на гориво е по-висок в ниското или на върха? Още няма да те питам за какво служат Дебитомера, Мап сензора и горивните карти, че съвсем ще се забатачиш. Засега отговор чакам на тея 2 въпроса.

    Коментиран от #30

  • 30 Затвориха ли ви устите?

    0 2 Отговор

    До коментар #29 от "smeh":

    В кой коментар си ми задавал въпрос за въртящият момент? Не знам какво съм "преписал" от тебе, но като гледам в това мнение съм писал само за 30% разлика в мощността, МОЩНОСТТА на атмосферен двигател и никъде не съм споменал за разход. Тези проценти ги пише във всяка една статия за пайкс пийк, не знаех че всичките ти ги пишеш!
  • 31 Зомби с квадратно чело

    1 1 Отговор

    До коментар #26 от "Затвориха ли ви устите?":

    Излагацията продължава с пълна сила, хората от Столипиново като тебе са идеални за зомбита:
    1.Публикувано във факти.бг: За времето за зареждане на една батерия няма значение колко е капацитета!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Неграмотнико вземи две батерии от един тип едната 20кВч другата 200кВч и виж дали ще се заредят за еднакво време, ПЪЛНА НЕГРАМОТНОСТ НА КВАДРАТ :))
    2.Кой използва тежък атмосферен двигател в състезания това да не е 20 век?????? Ти живееш още в пещерите а ми говориш за прогрес. Сам ако има забрана заради правилата някой би използвал атмосферен двигател в състезание!!!!!!!!
    3.Турбинатата регулирала перфектното съотношение въздух/гориво :))) Ти верно ли си толкова необразован и не си чел една книжка през живота си, за това си имаш ECU.
    И накрая не е проблема само разреденият кислород вземи прочети какво означава атмосферно налягане и как се променя на 4000м. После вземи поживей малко в Перу примерно на 4000м и ако ти хареса и все още не си ослепял може и да си купиш кола и да си я караш там.
    Казват че на 4000м зомбитата поумнявали, дали е вярно???
  • 32 Затвориха ли ви устите?

    1 1 Отговор
    Името което си си избрал ти е лепнало и е точно за тебе!

    1. Ако двете батерии са по една и съща масова технология, означава че могат да се заредят без да ги повредиш най-бързо за 40 минути до 80%, като разбира се токът на зареждане е съобразен с капацитета на батерията. От Фолксваген са имали на разположение 20 минути за 100% зареждане, което означава, че са ползвали друга технология батерии, способни да се зареждат много бързо, без да се повредят.

    2. За да изгори горивото му е необходим кислород, като в един литър въздух, плътността му е с 30 процента по-ниска на върха заради по-ниското налягане, затова е необходимо да се достави 30% повече въздух, заради по-ниското налягане, което е работа на турбото, а не на компютъра, който само управлява процесите. За по-голяма височина просто ти трябва турбокомпресор(и) с по-голям дебит, така че височината не оправдание. Въпрос на настройки!

    Коментиран от #33

  • 33 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 34 Затвориха ли ви устите?

    0 0 Отговор
    Ех зомби, зомби, Неграмотник може да казваш само на онзи в огледалото, защото ще си на 100% прав! Колкото и да сменяш никовете, за да не се излагаш само с един, прозира какъв невежа си! Това за което говориш е правено моногократно. Ето ти резултата с Google преводач за да не изтрият мнението:

    "Сега виждаме две коли - 60 и 85 kWh със същия фърмуер 6.0 на същото място в Лиер, Норвегия.

    И двете коли започват почти напълно изчерпани (около 10 километра остават) и се зареждат за 50 минути.

    Скоростта на зареждане като процентна стойност на опаковката е почти същата, което е очевидно, тъй като има същия тип клетки, които могат да приемат същото количество енергия." https://insideevs.com/supercharging-tesla-model-s-60-kwh-versus-85-kwh-video-graphs/ .

    Не се тормози да спориш по теми от които не разбираш нищо!

    Освен това, дори не разбираш какво са ти написали другите но спориш! Написах ти че един литър въздух на върха има 30% по-малка плътност, а не че процентното съдържание на кислород е по-малко, спрямо другите вещества. Ще ти го напиша по друг начин, дано го разбереш. За изгаряне на един килограм бензин е необходимо определено ТЕГЛО кислород. За набавянето на необходимия кислород, колкото е по ниско атмосферното налягане, толкова повече ОБЕМ, който се измерва в литри, въздух трябва да доставиш на двигателя. На върха в един литър въздух има 30% по-малко тегло въздух и съответно кислород. Двигателя го интересува какъв дебит въздух има на изход

    Коментиран от #36, #38

  • 35 Затвориха ли ви устите?

    0 0 Отговор
    Някой модератор реших да ти изтрие глупостта която написа за зареждането на батериите. Не вярвам мнението да е изтрито защото си ме нарекъл неграмотник, което е като комплимент в твоя речников запас, А къде по-сериозни обиди не са били трити.

    Изтритият въпрос беше дали 2 Тесли с различни батерии ще се заредят за едно и също време на supercharger.

    А после че съм казал че процентното съдържание на кислород във въздуха било 30% по-малко на върха.
  • 36 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 37 Затвориха ли ви устите?

    0 0 Отговор
    Чакай да ти копирам въпроса преди да са го изтрили, за да не си говоря сам:

    ти знаеш ли какво е: power acceptance rates ??? Да знаааам ти си абсолютен олиг...ен затова ще ти дам линк за да няма ама аз това ама аз онова: "https://www.clippercreek.com/wp-content/uploads/2018/06/Time-to-Charge-Chart-20180615_FINAL_LOW-RES.jpg Та нека да преговорим: Тесла 3 стандарт: 7.7 Тесла 3 лонг раендг 11.5 !!!!!! Б клас на мерцедес с 28kWh батерия има 9.6 :)))))) Хайде продължавай да удряш главата в земята, явно по-лошо няма как да стане :)))"

    Аз много добре знам какво е ,но ти знаеш ли?

    Какви са тези цифри
    Тесла 3 стандарт: 7.7 Тесла 3 лонг раендг 11.5
    и какво значат? Дай конкретен пример с тях?
    Не знаеш нали, но продължаваш да говориш глупости.

    Коментиран от #39

  • 38 Зомби с квадратно чело

    0 1 Отговор

    До коментар #34 от "Затвориха ли ви устите?":

    Понеже освен че си неграмотен си и нагъл ще ти предложа един експеримент, вземи Пежото от 2013 дето е 875 к.с вземи един диностенд и твоята куха кратуна и се качи на 4300м. После ми кажи колко коня е това пежо там, ако е повече от 680 к.с аз ще ти се извиня публично, ако не ти ще спреш да си удряш главата в земята и да се самонараняваш???

    Коментиран от #40

  • 39 Зомби с квадратно чело

    0 1 Отговор

    До коментар #37 от "Затвориха ли ви устите?":

    Означава че за 35000$ толкова:)))
    Като дадеш 10000$ за софтуерен ъпдейт може и повече :)))Прочети статията от съседната тема.
    Ако имаше и грам възпитание щеше да знаеш че няма как да ми отговаряш на въпроса с въпрос:
    1. Колко kWh е батерията на VW I.D.R.
    2.Какво е power acceptance rate и защо е различен при стандарт и лонг ранге???
    3.Колко е мощността на 4300 метра на Пежото на Льоб???
    Удари още 10 пъти главата в земята и рестартирай системата.
  • 40 Затвориха ли ви устите?

    1 0 Отговор

    До коментар #38 от "Зомби с квадратно чело":

    Зомби, що така смени рязко темата? Да не би да сметна, че с 11,5kW голямата батерия ще се зареди с половин час ПО-БЪРЗО, отколкото малката с 7,7kW? Май всички ФАКТИ, дори които ТИ даваш, доказват НЕГРАМОТНОСТТА ТИ!

    ВСИЧКИ Тесли, а и други електричките зареждат 80% от батериите си за 40 минути при достатъчно мощно зарядно, НЕЗАВИСИМО ОТ КАПАЦИТЕТА. Контролера на батериите сам си намалява зарядния ток до максимално допустимият.

    Точно както компютъра следи дебита на въздуха СЛЕД турбокомпресора и ако не достига въздух, увеличава оборотите на турбината.

    Виж какво казват за Пежото:
    Надморската височина, на която се провежда надпреварата, поставя уникални предизвикателства на конструкторите. Двигателят например трябва да „диша“ колкото е възможно по-свободно при толкова разреден въздух.

    - При атмосферен двигател на практика губиш 1% мощност за всеки 100 метра изкачване – отбелязва директорът на Пежо Спорт Бруно Фамен.

    Стартът на Пайкс Пийк е на 2865 метра надморска височина, а финалът – на 4301 метра. Докато изминат близо 20-те километра на надбягването, отделни агрегати губят до 30% от мощността си. Пежо Спорт обаче са направили всичко възможно това да не се случи на Себастиен Льоб.

    Коментиран от #41

  • 41 Зомби с квадратно чело

    0 1 Отговор

    До коментар #40 от "Затвориха ли ви устите?":

    За съжаление не мога да те образовам само мога да ти се подигравам :))
    Въпросът е защо acceptance rate е само 7.7kW като очевидно проблемът не е в капацитета???
    И отговорът е еми за 35000$ може да получиш само един кашон с фалшива батерия :)). Нооооо всъщност само за 10000000000$ получаваш напълно безплатно софт ъпдайт с който да се покачи до 12kW :)))))
    Още един въпрос за неграмотник като тебе:
    Мерцедес B klass с реит от 9.6 и 28кВч дали ще зареди за същото време като Тесла 3 стандарт ???
    И пак питам питам питам питам:
    1.Колко kWh е батерията на VW I.D.R?
    2.Каква е мощността на Пежото на 4300м ?
    3.Защо реита на 3 стандарт е 7.7 а на Tesla model s dual със сходна батерия е 19.2? Да не би всичко да опира до пари?????

    Коментиран от #42

  • 42 Затвориха ли ви устите?

    1 0 Отговор

    До коментар #41 от "Зомби с квадратно чело":

    Да, на зомбитата трудно се затварят устите. Като му отговориш на въпроса:


    "Публикувано във факти.бг: За времето за зареждане на една батерия няма значение колко е капацитета!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Неграмотнико вземи две батерии от един тип едната 20кВч другата 200кВч и виж дали ще се заредят за еднакво време, ПЪЛНА НЕГРАМОТНОСТ НА КВАДРАТ :)) "

    Следват доказателства, че наистина се зареждат за едно и също време, и от негова и от моя страна. Следва следващия малоумен въпрос, който защитава точно обратната теза:


    "Въпросът е защо acceptance rate е само 7.7kW като очевидно проблемът не е в капацитета???"

    Ами точно за да могат да се заредят по едно и също време без зомби! Решили са да направят пълното зареждане от контакт за 6 часа и са изчислили МОЩНОСТТА НА ЗАРЯДНОТО СПРЯМО КАПАЦИТЕТА, за да може да заредиш напълно за един работен ден или една нощ. Ако искаш да заредиш голямата батерия с малкото зарядно, за един 8 часов работен ден няма да успееш. Тези въпроси обаче какво общо имат с фолксвагена от pikes peak, чиято батерия се зарежда за 20 минути напълнои защо ми задаваш малоумния въпрос колко е капацитета, та не провериш?
  • 43 Затвориха ли ви устите?

    1 0 Отговор
    Реших в кафе паузата, да се повеселя с поредния Бисер за капацитета на батерията, но виждам че изпитваш затруднения да го намериш сам вече няколко дни, Затова нали съм добра душа, реших да си изгубя една минута от живота да ти намеря нужната информация на този екзистенциален въпрос:

    Аеродинамиката на I.D R Pikes Peak е изцяло дело на Porsche, което е обяснимо, а сравнително по-ниската мощност на електрическия прототип се обяснява с това, че във VW са искали да намерят оптималния компромис между мощност и тегло. Защото повече мощност ще означава, че прототипът ще трябва да носи повече батерии, така че ще е и много по-тежък. Сега теглото му е 1088 кг, което е близо до горната граница, поставена от инженерите, работещи по проекта.

    Те са олекотили монококът, където седи пилотът и са разположили батериите с мощност 40 киловатчаса отстрани и зад мястото на пилота. Ако тези 40 киловатчаса ви се виждат малко, не забравяйте, че трасето на Пайкс Пийк е 20 километра и тук се търси взривно ускорение, а не дължина на пробега.

    На следващата кафе-пауза очаквам Бисера!

    Коментиран от #44

  • 44 Зомби с квадратно чело

    0 1 Отговор

    До коментар #43 от "Затвориха ли ви устите?":

    Последен опит да те образовам факултетнико:
    https://www.pluglesspower.com/learn/tesla-model-s-charging-home-public-autonomously/
    Сега разбра ли че всичко идва от Мъск. Просто в прав текст ти казва за толкова пари такава скорост на зареждане, ако искаш по бързо ще се изръсиш 100бона :))).
    Обаче новината е че новата тесла 3 ще се зарежда за 40 минути и ще изминава 10км ако доплатиш 1000$ ще се зарежда за 40 мин. и ще изминава 100км а ако доплатиш 10000$ ще изминава 200км и пак ще се зарежда за 40мин. :))))
    Що се отнася до VW 40кВч за 20мин зареждане за 20км пробег нищо ново. А нали казваше че теглото няма значение, нещо много бързо забрави първият си коментар:))
    Едно ще призная слушай сега:
    Ако гранд при на Монца се пренесе на Марс кашонът ще бъде по-бърз от Ферарито на Фетел, доволен ли си сега???

    Коментиран от #46, #48

  • 45 Затвориха ли ви устите?

    1 0 Отговор
    И какво различно от това, което ти казах пише там? Тези цени от къде ги съчини?

    В да видим:Максимална мощност на вашия Tesla: Това е или 17,2 kW или 11,5 kW в зависимост от това кой вариант притежавате.
    ВСИЧКИ варианти на модела S се предлагат СТАНДАРТНО с таксуване от 11,5 kW до максимално таксуване от 32 мили от обхвата на всеки час.
    Моделите S с ОПЦИЯ "High Amperage Charger" могат да приемат до 17,2 kW мощност за максимална скорост от 52 мили от час. Всичко това е за ДОМАШНО ЗАРЕЖДАНЕ и не виждам каква е връзката с темата, която коментираме?Не виждам доказателства, как ще заредиш батерията с КАКВОТО И ДА Е ЗАРЯДНО, за 20 минути, както твърдиш? В статията пише едно към едно моето твърдение:

    Level 3 Superchargers can take a Tesla from 0-170 miles range in just 30 minutes. It can get to 80% full in just 40 minutes. At the 80% point, charging slows to safeguard battery health.
    Тя може да достигне 80% пълна само за 40 минути. При 80% точката на зареждане се забавя, за да се предпази здравето на батерията.

    Да виждаш някъде да споменават ЗА КОЯ БАТЕРИЯ става въпрос? Няма и да видиш. ВСИЧКИ КАПАЦИТЕТИ батерии се зареждат на суперчарджъра за 40 мин.до 80%. По-бързо НЕ МОЖЕ, независимо от капацитета и възможностите на зарядното.
  • 46 Затвориха ли ви устите?

    2 0 Отговор

    До коментар #44 от "Зомби с квадратно чело":

    "Що се отнася до VW 40кВч за 20мин зареждане за 20км пробег нищо ново. "

    И понеже няма да схванеш, на Суперчарджъра, който е с мощност 145kW, ТЕОРЕТИЧНО батерия 40 киловатчаса би трябвало да се зареди за 16минути и половина, но НА ПРАКТИКА, все още НЯМА ТАКАВА БАТЕРИЯ масово производство. А са имали 20 минути да я заредят НАПЪЛНО, защото им е трябвала ВСИЧКАТА ЕНЕРГИЯ.
  • 47 Коментари от преди

    2 0 Отговор
    Бай Иван ОТГОВОР2 23:25 19.03.18
    Електрическте автомобили нямат бъдеще, колкото и да им се иска на американците
    Коментиран от #3

    42 Язе ОТГОВОР3 01:09 20.03.18
    До коментар #2 от "Бай Иван":

    Съгласен съм с теб.Само за информация-Пежото от снимката също е известно като 1 към 1-колкото тежи,толкова кончета има под капака.

    https://m.fakti.bg/avto/291752-volkswagen-pokaza-bolida-si-za-paiks-piik-2018
  • 48 гост

    2 1 Отговор

    До коментар #44 от "Зомби с квадратно чело":

    Батерията не е 40, а 43 киловатчаса. Ти да не би да помисли, че за 20 км са сложили само 10 киловатчаса батерия и затова автомобила е толкова лек? Затова ли не спря да задаваш този глупав въпрос за капацитета през цялото време? Батерията е с капацитет приблизително колкото на базовия модел на Тесла модел 3.