Най-малко 197 700 лв. ще са необходими на българските мераклии за купе от новата осма серия на BMW. Толкова струва дизеловата модификация 840d xDrive с 3.0-литров шестцилиндров двигател с мощност 320 к.с. и въртящ момент 680 Нм. Нафтовата двувратка лепи стотака за 4.9 сек.
Значително по-скъпа е бензиновата осмица с с 4.4-литров V8 с два турбокомпресора, 530 к.с. и 750 Нм. Базовата цена на M850 xDrive е 244 100 лева. Ускорението от 0 до 100 отнема 3.7 секунди, а максималната скорост, както и при 840d xDrive, е ограничена на 250 км/ч.
Поставете оценка:
Оценка 2.7 от 3 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 коки
Коментиран от #8, #9
10:25 28.07.2018
2 nmz
Коментиран от #3, #5
10:28 28.07.2018
3 Гост
До коментар #2 от "nmz":
Къв магарцидес е момче тука става въпрос за BMWКоментиран от #6, #19
10:38 28.07.2018
4 ИБН ЕБН АЛ КАМИЛ
Коментиран от #35
10:41 28.07.2018
5 CL500
До коментар #2 от "nmz":
Е, много ясно, че Ес-купе 63АМГ няма място в едно изречение с това БМВ. Иначе тая 8-ца изглежда ОК, да видим М-ката, защото тя евентуално може да се сравнява донякъде с Ес-купе 63АМГ. Иначе тая обикновена 8-ца е с 90 коня по-малко и доста н.м., за материали и лукс няма какво да говорим. Но то и цените го показват, Мерцедеса АМГ е с близо 150 хил. лева по-скъп :-) Поне, като излезе М-ката, ще бъде конкурентна динамично на Мерца, но не и като лукс.10:48 28.07.2018
6 CL500
До коментар #3 от "Гост":
Мога само да ти се изсмея, ххахаха. Ти явно си от онези заслепени тинейджърчета, дето имат пара само за 15-20 год. колици и то обикновени, не М, АМГ или РС и това ти дава отправно място за сравнения някакви :-) Само, че в последните 5-10 год. Мерцедес не са това, с което някои ги свързваха. Явно не си се качвал и не си карал нов Мерцедес, особено АМГ или поне не гледаш автомобилни предавания. Мерцедес отдавна си оправиха управлението и динамиката, ама кой да знае... Да не говорим за чупливостта на БМВ и проблемите, ама ти си знаеш твоята песен, чута и заучена от кварталната батка с 'тунингованото' БМВ, дето при 150 км/час създава лъжовното усещане, че летиш, а аз си го изпреварвам с 2200 оборота на магистралата при пълен комфорт и без грам шум в купето, хаххаа. Айде със здраве и се ограмотявай повече ;-)Коментиран от #7, #10, #21, #28
10:56 28.07.2018
7 Този коментар е премахнат от модератор.
8 dorito
До коментар #1 от "коки":
Явно не си гледал как се прави кола и колко време е нужно да се създаде от нулата! Какви разходи има !! Милиони евро11:45 28.07.2018
9 Никой
До коментар #1 от "коки":
Е па като ти е скъпо си карай дачията и това е. Чисто нова премиум кола винаги е била скъпа и ще бъде. По-скоро това е по-евтина алтернатива на Бентли Континентал, отколкото по-скъпа 6ца. За всеки влак си има пътници. И какво ми ги сравнявате като малки деца ес купе с 8ца, която още никой не я е карал? В нито една от двете не сте влизали дори ама иначе сте много компетентни. И М850 се сравнява с S500, не амг, което ще е М8.12:50 28.07.2018
10 Plo
До коментар #6 от "CL500":
сигорно никога не си се качвал в тези машини камоли да ги сравняваш13:02 28.07.2018
11 Зелено
14:48 28.07.2018
12 Антибаница
16:19 28.07.2018
13 abre debre
16:59 28.07.2018
14 Опортън
17:44 28.07.2018
15 Козел
17:44 28.07.2018
16 От софия
17:47 28.07.2018
17 Кода
17:58 28.07.2018
18 Японеца
Ягуар, Алфа или Мерцедес по две.
Взима се SUV и coupe за тези пари.
Коментиран от #23
18:47 28.07.2018
19 Този коментар е премахнат от модератор.
20 D.H
Няма качество както преди
21:22 28.07.2018
21 Гост
До коментар #6 от "CL500":
Явно ти не си се качвал с нов Мерцедес, като качество на изработка в момента БМВ е доста пред Мерцедес, това се вижда и по-финансовите резултати на БМВ които са доста над тези на Мерцедес.Та за Мерцедес бях тръгнал да говоря, наскоро имах възможността да огледам един S 63 AMG V8 на 2 хил . км с немска регистрация с карбон пакет и т.н. за 195 хил евро. Осванах изключително разочарован от няколко неща. В кола за 195 хил евро видях така наречения fake ауспух който като надникнеш пред маскиращия се вижда изключително грозна заварка която дори не беше почистена не можах да повярвам но е факт - така излиза от АМГ / звука иначе е уникален /. Второ всеки идиот с S350 4matic може да си поръча абсолютно същия АМГ пакет който се вижда на кола 195 хил. - това ще ме извиняваш но не е ексклузимност която очакваш от такъв автомобил.
За справка М-пакет и С-лине на БМВ и АУДИ можеш да ги поръчаш като опция но няма да ги видиш в М кола или РС те имат собствен свой уникален дизайн. Но в s350 може си вземеш 1 към 1 пакет като в s63 amg.
Коментиран от #26
21:44 28.07.2018
22 bmw
Коментиран от #24, #25
22:44 28.07.2018
23 ВАГ
До коментар #18 от "Японеца":
Тези коли не са за такива които пресмятат ,по твоята логика вместо една Тойота цял живот може на автобуси,влакове,метра ...00:38 29.07.2018
24 1234
До коментар #22 от "bmw":
продължавай да си караш умрялата кошница на 20 години...02:08 29.07.2018
25 гошко
До коментар #22 от "bmw":
извинявай, ти какво караш че мерцедеса е дърво? да заложа ли пари че и 3та серия ти е много ??02:10 29.07.2018
26 CL500
До коментар #21 от "Гост":
От коментара ти стават ясни 2 неща. Първо, щом говориш толкова надълго и нашироко за една заварка и за някакви оптични пакети, значи ти си си останал само с едното зяпане. Това е и единственото, което ти дава база за сравнение. Отделно и си се пообъркал за качеството. Луксът и изработката, материалите в Мерцедес, особено в такъв висок клас са на съвсем друго ниво спрямо БМВ, ама съвсем. Усещането в Мерца е близко до това в Бентли примерно, чувството е някак специално, удобството и уникално.Второ - за прадажбите на БМВ и Мерцедес. Явно не знаеш, че Мерцедес надминаха БМВ по продажби. А за високите класове няма дума за сравнение. Ако не четеш финансови новини, да ти кажа, че официално обявената цел на БМВ е до 2020 да настигнат Мерцедес по продажби. Недей като 99% от заслепените БМВ-исти да си живеете със статуквото отпреди 15 години за вървежа, продажбите и т.н. Мерцедес толкова дръпнаха и по 2-та показателя, че идея си нямаш. А за луксозните модели и луксозни купета нямат място за сравнение и като качества, и като продажби. След като си фен на БМВ, имам съвет към теб - ако си купуваш обикновена кола до 5 серия, вземай си любимото БМВ, всичко по-горен клас, вземай Мерцедес АМГ (хем и изборът е мноого по-голям от на БМВ, а сега излиза и АМГ ГТ 4-доор купето, ускорява за 3.2 сек до 100 тая семейна кола, но струва към 180 хил. евра :-) ).
Коментиран от #27, #29
08:54 29.07.2018
27 Гост
До коментар #26 от "CL500":
Пожелавам ти малко да излезеш от България , да се разходиш из Германия, Италия, Франция и да видиш хората какъв клас коли карат.Много рядко се виждат бизнес клас автомобили - S Klass , 7er, A8.
Джипове също рядко се карат.
Тва ни е на нас балканския манталитет да вземеш голяма кола да може хората да те гледат и да ти завиждат, щото и ти много си завиждал и сега треа си го избиеш от някъде.
Това е най-селската черта, големи коли и джипове, карат в лявата лента светят на хората да им се махнат от пътя - какъв си ти че ще ми стоиш на пътя и т.н.
Удоволствие което ще изпиташ от една спортна C klass срещу S klass е много по-голямо , но ходи говори на Бай Ганио ...
Затова БМВ е велика марка, защото като се качиш е една обикновена единичка и като се спуснеш от Шипка или нещо такова усещаш колата, пътя и т.н. - това е удоволствието от шофирането , а не да гледаш от голямата кола и да се опиташ да впечатлиш някой на който не му пука за тебе.
Айде с мир.
Коментиран от #30
14:20 29.07.2018
28 вес
До коментар #6 от "CL500":
Мой много близък приятел катастрофира по-миналата година с W222 и нито един ербег не се е отворил! Каза за 100000 евро ходих над 10 пъти в сервиз заради проблеми с електрониката, а накрая и четири месеца в болница и рехабилитации. Сега кара А8, което за мен си е друг проблем, но мисълта ми беше за МерцаКоментиран от #34
15:04 29.07.2018
29 123
До коментар #26 от "CL500":
Меко казано е смехотворно да сравняваш двата бранда, дори пречупено от финансова гледна точка. БМВ са по-малък производител от Мерцедес, фауве, тойота, рено, GM, ако трябва да сме точни и въпреки това стойността на бранда е по-ниска само от този на Тойота. Продават най-много в бизнес класа, където са петицата, цетката и А6. Ако пък погледнем чисто маркетингово, БМВ правят коли и мотори. Мерц- коли, бусове, камиони, платформи, правят и боклукчийски камиони. За тези с косачките дори няма да споменавам. Предполагам е нормално човек да си харесва колата, иначе защо ще я кара, но като гледам, май в крайна сметка за много.. колите са като жените. Може вече да не можеш да я гледаш, но казваш пред приятелите, че ти върши работа15:22 29.07.2018
30 Никой
До коментар #27 от "Гост":
Съгласен съм с теб, но всеки според нуждите си. Спортни коли също се използват за фукане и опити за всяване на "респект". Сега ако пътуваш на дълги разстояния и можеш да си го позволиш, няма да си караш единичката, нали ме разбираш. Има коли за всякакви хора и как се използват зависи от нас.21:31 29.07.2018
31 gost
22:41 29.07.2018
32 toyota
23:19 29.07.2018
33 Иво
23:35 29.07.2018
34 S63 AMG
До коментар #28 от "вес":
Мой приятел удари 100-120 кг диво прасе на магистралата със 150 км/ч и каза, че колата е била невероятно стабилна. Разбира се са се отворили еърбеците, но колата е останала управляема и спокойно намалявайки е отбил в аварийната лента. Пораженията по колата са били сериозни, но на него и семейството им е нямало нищо. Полицаите като са видяли глигана са казали, че ако e бил с по-нисък клас кола са щели да имат сериозни здравни последици. Разбира се след това пак си взе s 63 amg.Коментиран от #38
05:30 30.07.2018
35 Плезчо
До коментар #4 от "ИБН ЕБН АЛ КАМИЛ":
Колко искаш да е ? M5 е над 300..07:40 30.07.2018
36 honda
09:01 30.07.2018
37 коко
10:02 30.07.2018
38 Този коментар е премахнат от модератор.
39 ТОНИО
12:26 29.12.2019