ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.
Е, много ясно, че Ес-купе 63АМГ няма място в едно изречение с това БМВ. Иначе тая 8-ца изглежда ОК, да видим М-ката, защото тя евентуално може да се сравнява донякъде с Ес-купе 63АМГ. Иначе тая обикновена 8-ца е с 90 коня по-малко и доста н.м., за материали и лукс няма какво да говорим. Но то и цените го показват, Мерцедеса АМГ е с близо 150 хил. лева по-скъп :-) Поне, като излезе М-ката, ще бъде конкурентна динамично на Мерца, но не и като лукс.
Мога само да ти се изсмея, ххахаха. Ти явно си от онези заслепени тинейджърчета, дето имат пара само за 15-20 год. колици и то обикновени, не М, АМГ или РС и това ти дава отправно място за сравнения някакви :-) Само, че в последните 5-10 год. Мерцедес не са това, с което някои ги свързваха. Явно не си се качвал и не си карал нов Мерцедес, особено АМГ или поне не гледаш автомобилни предавания. Мерцедес отдавна си оправиха управлението и динамиката, ама кой да знае... Да не говорим за чупливостта на БМВ и проблемите, ама ти си знаеш твоята песен, чута и заучена от кварталната батка с 'тунингованото' БМВ, дето при 150 км/час създава лъжовното усещане, че летиш, а аз си го изпреварвам с 2200 оборота на магистралата при пълен комфорт и без грам шум в купето, хаххаа. Айде със здраве и се ограмотявай повече ;-)
Е па като ти е скъпо си карай дачията и това е. Чисто нова премиум кола винаги е била скъпа и ще бъде. По-скоро това е по-евтина алтернатива на Бентли Континентал, отколкото по-скъпа 6ца. За всеки влак си има пътници. И какво ми ги сравнявате като малки деца ес купе с 8ца, която още никой не я е карал? В нито една от двете не сте влизали дори ама иначе сте много компетентни. И М850 се сравнява с S500, не амг, което ще е М8.
8цата изглежда много добре, не съм го очаквал. За динамика сигурно ще е също добре, няма да е на едно с порше примерно, но за голямо купе сигурно ще е окей. За сравнението с ес клас купе, всеки си има предпочитания, аз бих взел 8цата. Просто мерцедеса ми е малко пенсия, колкото и изтъркано да звучи.
И като ги джасне някоя баничарка отзад вестниците ще цъфнат със заглавие "шофьор на баничарка убит от собственик на БМВ 8 серия" И ест шофьора на БМВ ще изкарат виновен
Явно ти не си се качвал с нов Мерцедес, като качество на изработка в момента БМВ е доста пред Мерцедес, това се вижда и по-финансовите резултати на БМВ които са доста над тези на Мерцедес.
Та за Мерцедес бях тръгнал да говоря, наскоро имах възможността да огледам един S 63 AMG V8 на 2 хил . км с немска регистрация с карбон пакет и т.н. за 195 хил евро. Осванах изключително разочарован от няколко неща. В кола за 195 хил евро видях така наречения fake ауспух който като надникнеш пред маскиращия се вижда изключително грозна заварка която дори не беше почистена не можах да повярвам но е факт - така излиза от АМГ / звука иначе е уникален /. Второ всеки идиот с S350 4matic може да си поръча абсолютно същия АМГ пакет който се вижда на кола 195 хил. - това ще ме извиняваш но не е ексклузимност която очакваш от такъв автомобил.
За справка М-пакет и С-лине на БМВ и АУДИ можеш да ги поръчаш като опция но няма да ги видиш в М кола или РС те имат собствен свой уникален дизайн. Но в s350 може си вземеш 1 към 1 пакет като в s63 amg.
От коментара ти стават ясни 2 неща. Първо, щом говориш толкова надълго и нашироко за една заварка и за някакви оптични пакети, значи ти си си останал само с едното зяпане. Това е и единственото, което ти дава база за сравнение. Отделно и си се пообъркал за качеството. Луксът и изработката, материалите в Мерцедес, особено в такъв висок клас са на съвсем друго ниво спрямо БМВ, ама съвсем. Усещането в Мерца е близко до това в Бентли примерно, чувството е някак специално, удобството и уникално.
Второ - за прадажбите на БМВ и Мерцедес. Явно не знаеш, че Мерцедес надминаха БМВ по продажби. А за високите класове няма дума за сравнение. Ако не четеш финансови новини, да ти кажа, че официално обявената цел на БМВ е до 2020 да настигнат Мерцедес по продажби. Недей като 99% от заслепените БМВ-исти да си живеете със статуквото отпреди 15 години за вървежа, продажбите и т.н. Мерцедес толкова дръпнаха и по 2-та показателя, че идея си нямаш. А за луксозните модели и луксозни купета нямат място за сравнение и като качества, и като продажби. След като си фен на БМВ, имам съвет към теб - ако си купуваш обикновена кола до 5 серия, вземай си любимото БМВ, всичко по-горен клас, вземай Мерцедес АМГ (хем и изборът е мноого по-голям от на БМВ, а сега излиза и АМГ ГТ 4-доор купето, ускорява за 3.2 сек до 100 тая семейна кола, но струва към 180 хил. евра :-) ).
Пожелавам ти малко да излезеш от България , да се разходиш из Германия, Италия, Франция и да видиш хората какъв клас коли карат.
Много рядко се виждат бизнес клас автомобили - S Klass , 7er, A8.
Джипове също рядко се карат.
Тва ни е на нас балканския манталитет да вземеш голяма кола да може хората да те гледат и да ти завиждат, щото и ти много си завиждал и сега треа си го избиеш от някъде.
Това е най-селската черта, големи коли и джипове, карат в лявата лента светят на хората да им се махнат от пътя - какъв си ти че ще ми стоиш на пътя и т.н.
Удоволствие което ще изпиташ от една спортна C klass срещу S klass е много по-голямо , но ходи говори на Бай Ганио ...
Затова БМВ е велика марка, защото като се качиш е една обикновена единичка и като се спуснеш от Шипка или нещо такова усещаш колата, пътя и т.н. - това е удоволствието от шофирането , а не да гледаш от голямата кола и да се опиташ да впечатлиш някой на който не му пука за тебе.
Айде с мир.
Мой много близък приятел катастрофира по-миналата година с W222 и нито един ербег не се е отворил! Каза за 100000 евро ходих над 10 пъти в сервиз заради проблеми с електрониката, а накрая и четири месеца в болница и рехабилитации. Сега кара А8, което за мен си е друг проблем, но мисълта ми беше за Мерца
Меко казано е смехотворно да сравняваш двата бранда, дори пречупено от финансова гледна точка. БМВ са по-малък производител от Мерцедес, фауве, тойота, рено, GM, ако трябва да сме точни и въпреки това стойността на бранда е по-ниска само от този на Тойота. Продават най-много в бизнес класа, където са петицата, цетката и А6. Ако пък погледнем чисто маркетингово, БМВ правят коли и мотори. Мерц- коли, бусове, камиони, платформи, правят и боклукчийски камиони. За тези с косачките дори няма да споменавам. Предполагам е нормално човек да си харесва колата, иначе защо ще я кара, но като гледам, май в крайна сметка за много.. колите са като жените. Може вече да не можеш да я гледаш, но казваш пред приятелите, че ти върши работа
Съгласен съм с теб, но всеки според нуждите си. Спортни коли също се използват за фукане и опити за всяване на "респект". Сега ако пътуваш на дълги разстояния и можеш да си го позволиш, няма да си караш единичката, нали ме разбираш. Има коли за всякакви хора и как се използват зависи от нас.
Тойота корола 2003г е по-добра в пъти от mercedes s клас 2016 примерно.Бие го по комфорт ,здравина и качество на материалите.Затова и тойотата изминава 2млн клм а мерцедеса след около 40000км му трябва основен ремонт.
И накрая минава съседа с крив пирон за нула стотинки и тегли една мерачка от стопа до фара)) По-добре да си карам старата 20 годишна количка и да се радвам на спокоен живот)
Мой приятел удари 100-120 кг диво прасе на магистралата със 150 км/ч и каза, че колата е била невероятно стабилна. Разбира се са се отворили еърбеците, но колата е останала управляема и спокойно намалявайки е отбил в аварийната лента. Пораженията по колата са били сериозни, но на него и семейството им е нямало нищо. Полицаите като са видяли глигана са казали, че ако e бил с по-нисък клас кола са щели да имат сериозни здравни последици. Разбира се след това пак си взе s 63 amg.
Хиляди глупости се изписаха тука.Бавареца е страхотен,Мерцедес и също супер кола.Тези коли се карат и купуват по цял свят от хора със солидни финансови възможности и да не се пише тука как в цяла Европа не се виждат по пътищата такива коли.Всеки европеец мечтае да се метне на такъв Баварец ама не му стигат кинтите за такава кола,да не говорим за топ класове от гамата на Мерцедес.Бил съм в доста държави в Европа хората там си купуват кола която им е по джоба и която могат да изплащат,но по принцип всички си мечтаят да карат например нова S-класа или някой голям Баварец но си остават само смечтите,защото не могат да си позволят такива коли.Всеки знае кое е хубавото но не всеки може да си го позволи.Затова минават на други алтернативни марки автомобили,които са им според възможнастите,просто залагат на практичноста от гледна точка на финанси и всичко отново както и да го въртиш и сучеш опира до парите.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 коки
Коментиран от #8, #9
10:25 28.07.2018
2 nmz
Коментиран от #3, #5
10:28 28.07.2018
3 Гост
До коментар #2 от "nmz":
Къв магарцидес е момче тука става въпрос за BMWКоментиран от #6, #19
10:38 28.07.2018
4 ИБН ЕБН АЛ КАМИЛ
Коментиран от #35
10:41 28.07.2018
5 CL500
До коментар #2 от "nmz":
Е, много ясно, че Ес-купе 63АМГ няма място в едно изречение с това БМВ. Иначе тая 8-ца изглежда ОК, да видим М-ката, защото тя евентуално може да се сравнява донякъде с Ес-купе 63АМГ. Иначе тая обикновена 8-ца е с 90 коня по-малко и доста н.м., за материали и лукс няма какво да говорим. Но то и цените го показват, Мерцедеса АМГ е с близо 150 хил. лева по-скъп :-) Поне, като излезе М-ката, ще бъде конкурентна динамично на Мерца, но не и като лукс.10:48 28.07.2018
6 CL500
До коментар #3 от "Гост":
Мога само да ти се изсмея, ххахаха. Ти явно си от онези заслепени тинейджърчета, дето имат пара само за 15-20 год. колици и то обикновени, не М, АМГ или РС и това ти дава отправно място за сравнения някакви :-) Само, че в последните 5-10 год. Мерцедес не са това, с което някои ги свързваха. Явно не си се качвал и не си карал нов Мерцедес, особено АМГ или поне не гледаш автомобилни предавания. Мерцедес отдавна си оправиха управлението и динамиката, ама кой да знае... Да не говорим за чупливостта на БМВ и проблемите, ама ти си знаеш твоята песен, чута и заучена от кварталната батка с 'тунингованото' БМВ, дето при 150 км/час създава лъжовното усещане, че летиш, а аз си го изпреварвам с 2200 оборота на магистралата при пълен комфорт и без грам шум в купето, хаххаа. Айде със здраве и се ограмотявай повече ;-)Коментиран от #7, #10, #21, #28
10:56 28.07.2018
7 Този коментар е премахнат от модератор.
8 dorito
До коментар #1 от "коки":
Явно не си гледал как се прави кола и колко време е нужно да се създаде от нулата! Какви разходи има !! Милиони евро11:45 28.07.2018
9 Никой
До коментар #1 от "коки":
Е па като ти е скъпо си карай дачията и това е. Чисто нова премиум кола винаги е била скъпа и ще бъде. По-скоро това е по-евтина алтернатива на Бентли Континентал, отколкото по-скъпа 6ца. За всеки влак си има пътници. И какво ми ги сравнявате като малки деца ес купе с 8ца, която още никой не я е карал? В нито една от двете не сте влизали дори ама иначе сте много компетентни. И М850 се сравнява с S500, не амг, което ще е М8.12:50 28.07.2018
10 Plo
До коментар #6 от "CL500":
сигорно никога не си се качвал в тези машини камоли да ги сравняваш13:02 28.07.2018
11 Зелено
14:48 28.07.2018
12 Антибаница
16:19 28.07.2018
13 abre debre
16:59 28.07.2018
14 Опортън
17:44 28.07.2018
15 Козел
17:44 28.07.2018
16 От софия
17:47 28.07.2018
17 Кода
17:58 28.07.2018
18 Японеца
Ягуар, Алфа или Мерцедес по две.
Взима се SUV и coupe за тези пари.
Коментиран от #23
18:47 28.07.2018
19 Този коментар е премахнат от модератор.
20 D.H
Няма качество както преди
21:22 28.07.2018
21 Гост
До коментар #6 от "CL500":
Явно ти не си се качвал с нов Мерцедес, като качество на изработка в момента БМВ е доста пред Мерцедес, това се вижда и по-финансовите резултати на БМВ които са доста над тези на Мерцедес.Та за Мерцедес бях тръгнал да говоря, наскоро имах възможността да огледам един S 63 AMG V8 на 2 хил . км с немска регистрация с карбон пакет и т.н. за 195 хил евро. Осванах изключително разочарован от няколко неща. В кола за 195 хил евро видях така наречения fake ауспух който като надникнеш пред маскиращия се вижда изключително грозна заварка която дори не беше почистена не можах да повярвам но е факт - така излиза от АМГ / звука иначе е уникален /. Второ всеки идиот с S350 4matic може да си поръча абсолютно същия АМГ пакет който се вижда на кола 195 хил. - това ще ме извиняваш но не е ексклузимност която очакваш от такъв автомобил.
За справка М-пакет и С-лине на БМВ и АУДИ можеш да ги поръчаш като опция но няма да ги видиш в М кола или РС те имат собствен свой уникален дизайн. Но в s350 може си вземеш 1 към 1 пакет като в s63 amg.
Коментиран от #26
21:44 28.07.2018
22 bmw
Коментиран от #24, #25
22:44 28.07.2018
23 ВАГ
До коментар #18 от "Японеца":
Тези коли не са за такива които пресмятат ,по твоята логика вместо една Тойота цял живот може на автобуси,влакове,метра ...00:38 29.07.2018
24 1234
До коментар #22 от "bmw":
продължавай да си караш умрялата кошница на 20 години...02:08 29.07.2018
25 гошко
До коментар #22 от "bmw":
извинявай, ти какво караш че мерцедеса е дърво? да заложа ли пари че и 3та серия ти е много ??02:10 29.07.2018
26 CL500
До коментар #21 от "Гост":
От коментара ти стават ясни 2 неща. Първо, щом говориш толкова надълго и нашироко за една заварка и за някакви оптични пакети, значи ти си си останал само с едното зяпане. Това е и единственото, което ти дава база за сравнение. Отделно и си се пообъркал за качеството. Луксът и изработката, материалите в Мерцедес, особено в такъв висок клас са на съвсем друго ниво спрямо БМВ, ама съвсем. Усещането в Мерца е близко до това в Бентли примерно, чувството е някак специално, удобството и уникално.Второ - за прадажбите на БМВ и Мерцедес. Явно не знаеш, че Мерцедес надминаха БМВ по продажби. А за високите класове няма дума за сравнение. Ако не четеш финансови новини, да ти кажа, че официално обявената цел на БМВ е до 2020 да настигнат Мерцедес по продажби. Недей като 99% от заслепените БМВ-исти да си живеете със статуквото отпреди 15 години за вървежа, продажбите и т.н. Мерцедес толкова дръпнаха и по 2-та показателя, че идея си нямаш. А за луксозните модели и луксозни купета нямат място за сравнение и като качества, и като продажби. След като си фен на БМВ, имам съвет към теб - ако си купуваш обикновена кола до 5 серия, вземай си любимото БМВ, всичко по-горен клас, вземай Мерцедес АМГ (хем и изборът е мноого по-голям от на БМВ, а сега излиза и АМГ ГТ 4-доор купето, ускорява за 3.2 сек до 100 тая семейна кола, но струва към 180 хил. евра :-) ).
Коментиран от #27, #29
08:54 29.07.2018
27 Гост
До коментар #26 от "CL500":
Пожелавам ти малко да излезеш от България , да се разходиш из Германия, Италия, Франция и да видиш хората какъв клас коли карат.Много рядко се виждат бизнес клас автомобили - S Klass , 7er, A8.
Джипове също рядко се карат.
Тва ни е на нас балканския манталитет да вземеш голяма кола да може хората да те гледат и да ти завиждат, щото и ти много си завиждал и сега треа си го избиеш от някъде.
Това е най-селската черта, големи коли и джипове, карат в лявата лента светят на хората да им се махнат от пътя - какъв си ти че ще ми стоиш на пътя и т.н.
Удоволствие което ще изпиташ от една спортна C klass срещу S klass е много по-голямо , но ходи говори на Бай Ганио ...
Затова БМВ е велика марка, защото като се качиш е една обикновена единичка и като се спуснеш от Шипка или нещо такова усещаш колата, пътя и т.н. - това е удоволствието от шофирането , а не да гледаш от голямата кола и да се опиташ да впечатлиш някой на който не му пука за тебе.
Айде с мир.
Коментиран от #30
14:20 29.07.2018
28 вес
До коментар #6 от "CL500":
Мой много близък приятел катастрофира по-миналата година с W222 и нито един ербег не се е отворил! Каза за 100000 евро ходих над 10 пъти в сервиз заради проблеми с електрониката, а накрая и четири месеца в болница и рехабилитации. Сега кара А8, което за мен си е друг проблем, но мисълта ми беше за МерцаКоментиран от #34
15:04 29.07.2018
29 123
До коментар #26 от "CL500":
Меко казано е смехотворно да сравняваш двата бранда, дори пречупено от финансова гледна точка. БМВ са по-малък производител от Мерцедес, фауве, тойота, рено, GM, ако трябва да сме точни и въпреки това стойността на бранда е по-ниска само от този на Тойота. Продават най-много в бизнес класа, където са петицата, цетката и А6. Ако пък погледнем чисто маркетингово, БМВ правят коли и мотори. Мерц- коли, бусове, камиони, платформи, правят и боклукчийски камиони. За тези с косачките дори няма да споменавам. Предполагам е нормално човек да си харесва колата, иначе защо ще я кара, но като гледам, май в крайна сметка за много.. колите са като жените. Може вече да не можеш да я гледаш, но казваш пред приятелите, че ти върши работа15:22 29.07.2018
30 Никой
До коментар #27 от "Гост":
Съгласен съм с теб, но всеки според нуждите си. Спортни коли също се използват за фукане и опити за всяване на "респект". Сега ако пътуваш на дълги разстояния и можеш да си го позволиш, няма да си караш единичката, нали ме разбираш. Има коли за всякакви хора и как се използват зависи от нас.21:31 29.07.2018
31 gost
22:41 29.07.2018
32 toyota
23:19 29.07.2018
33 Иво
23:35 29.07.2018
34 S63 AMG
До коментар #28 от "вес":
Мой приятел удари 100-120 кг диво прасе на магистралата със 150 км/ч и каза, че колата е била невероятно стабилна. Разбира се са се отворили еърбеците, но колата е останала управляема и спокойно намалявайки е отбил в аварийната лента. Пораженията по колата са били сериозни, но на него и семейството им е нямало нищо. Полицаите като са видяли глигана са казали, че ако e бил с по-нисък клас кола са щели да имат сериозни здравни последици. Разбира се след това пак си взе s 63 amg.Коментиран от #38
05:30 30.07.2018
35 Плезчо
До коментар #4 от "ИБН ЕБН АЛ КАМИЛ":
Колко искаш да е ? M5 е над 300..07:40 30.07.2018
36 honda
09:01 30.07.2018
37 коко
10:02 30.07.2018
38 Този коментар е премахнат от модератор.
39 ТОНИО
12:26 29.12.2019