Новата осма серия на баварците е вече факт, а продажбите ѝ стартират с две модификации - дизелова и бензинова. Съответно модификациите ще са обозначени като M850i xDrive Coupe и 840d xDrive Coupe. Ето и основните акценти на двата агрегата, с които първоначално ще се задвижва BMW 8er.
BMW M850i xDrive Coupe
Новото поколение на V8 двигателя с технология M Performance TwinPower Turbo съчетава оптималното разгръщане на мощността с типичен осемцилиндров звук. Работен обем 4,4 литра, новоразработени Twin-Scroll турбокомпресори, разположени във V-образното пространство между двата реда цилиндри, оптимизирано директно впръскване на бензина, VALVETRONIC и двоен VANOS, мощността е повишена с 50 кВт/68 к.с. без увеличаване на теглото, максималният въртящ момент от 750 Нм е на разположение между 1 800 и 4 600 об/мин. Спортна изпускателна система с управляеми клапи. Пречистване на отработените газове с бензинов филтър за твърди частици.
V8 бензинов двигател, 8-степенна трансмисия Steptronic
работен обем: 4 395 см3
мощност: 390 кВт/ 530 к.с. при 5 500 – 6 000 об/мин
максимален въртящ момент: 750 Нм при 1 800 – 4 600 об/мин
ускорение [0 – 100 км/ч]: 3,7 сек
максимална скорост: 250 км/ч, среден разход на гориво*: 10,5 – 10,0 л/100 км
СО2 емисии: 240 – 228 г/км, норма за вредни емисии: EU6d-TEMP
BMW 840d xDrive Coupe
Редови шестцилиндров дизелов двигател с най-нова технология BMW TwinPower Turbo включително каскадно свръхпълнене и директно впръскване Common-Rail с пиезо-инжектори и максимално налягане от 2 500 бара. Оптимизирани емисии благодарение на рециркулацията на отработените газове, дизелов филтър за твърди частици, NOX капацитивен катализатор и SCR катализатор.
Редови шестцилиндров дизелов двигател, 8-степенна трансмисия Steptronic
работен обем: 2 993 см3
мощност: 235 кВт/320 к.с. при 4 400 об/мин
максимален въртящ момент: 680 Нм при 1 750 – 2 250 об/мин
ускорение [0 – 100 км/ч]: 4,9 сек
максимална скорост: 250 км/ч, среден разход на гориво*: 6,2 – 5,9 л/100 км
СО2 емисии: 164 – 154 г/км, норма за вредни емисии: EU6d-TEMP
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Емил
Коментиран от #3
14:53 08.08.2018
2 Телевизора на Елвис
15:03 08.08.2018
3 dsadas
До коментар #1 от "Емил":
Кво не му разбра на заглавието15:04 08.08.2018
4 гост
15:56 08.08.2018
5 За един приятел питам.
Коментиран от #6
16:17 08.08.2018
6 unnamed
До коментар #5 от "За един приятел питам.":
Цялото това мрънкане по дизеловите двигатели не е заради CO2, а заради NOX, сиреч азотните оксиди, които са една идея по канцерогенни. В интерес на истината дизела е по-икономичен откъм въглероден диоксид, сравнен с бензиновия си събрат с еднакъв обем! Още един интересен факт е, че азотния оксид има обратния ефект на въглеродния диоксид, т.е. изстудява планетата! Тук идва заключението, че ако не съществуваха дизелови ДВГ и се използваха само бензинови, глобалното затопляне щеше да е в пъти по-напреднало.Коментиран от #8
16:42 08.08.2018
7 Джан джун
16:59 08.08.2018
8 doe
До коментар #6 от "unnamed":
Това не го знаех,явно излиза,че двата вида мотори се припокриват заедно,тогава какъв им е проблема на кожодерите от европата.Коментиран от #10
17:27 08.08.2018
9 Марешки
18:25 08.08.2018
10 Boxer
До коментар #8 от "doe":
Корабното гориво. Преди излишъка от дизел се насочваше към автомобилите , сега дизелът се използва все повече от корабите , съответно рекламата върви по посока зададена от големия бизнес...18:53 08.08.2018
11 Антон 1
Коментиран от #12
21:52 08.08.2018
12 jadosan
До коментар #11 от "Антон 1":
TwinPower Turbo13:22 11.08.2018