ФАКТИ.БГ

4х4 за SUV-тата на УАЗ

Публикувана: 17 Август, 2018 10:15
24 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 17360
4х4 за SUV-тата на УАЗ
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 0 от 0 гласа.

След двегодишно прекъсване Уляновският автомобилен завод отново възобнови работа над кросоувърите си с индекс 3170. Този път обаче трансмисията е основно преработена. Новият модел разполага с доста по-лека конструкция, със самоносеща каросерия, с независимо окачване и с 4х4 система за предаване на момента на колелата.

Новата пълноприводна трансмисия е конструирана от инженерната фирма "Ладуга". Главната предавка е хипоидна, а не спирално-конична зъбна предавка (корона и пиньон), каквато е при останалите модели на УАЗ. Производството на редукторите пък се осъществява в Заволжкия моторен завод (ЗМЗ), които ще правят и двигателите за кросоувъра. Те ще два, като и двата ще са бензинови.

ЗМЗ-223012.10 е с турбокомпресор, с обем 2.3 литра и с мощност 170 конски сили. Вторият мотор е атмосферен с работен обем 2.5 литра. Към момента скоростната кутия е механична, но се очаква и появата на автоматична трансмисия, дело на белгийската фирма Punch Powertrain. Що се отнася до дизайна, то все още не се знае дали ще се използва настоящият, който е правен от Pininfarina (на снимката) или външният вид на кросоувъра УАЗ ще бъде разработен на ново.

Поставете оценка на статията:
Оценка 0 от 0 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
турбо
1 Отговор
Много е хубава за кокошарник.

Оценка:
-53 +22

сделано
2 Отговор
Абе ,Пининфарина или Водка/сланина ,все си остава - сделано !

Оценка:
-53 +18

Ььььььь
3 Отговор
Добре изглежда-търсят си своя сигмент на пазара. Явно вървят в правилната посока.

Оценка:
-12 +57

Реалист
4 Отговор
ТУРБО в кола на ушанките ХАХАХАХАХАХАХА.... Искам да го видя това В ДВИЖЕНИЕ. Те един свестен двигател не са направили до сега, а сега и ще "турбинират"... Голям смях ще настане.

Коментиран от #13, #22


Оценка:
-70 +23

Жип
5 Отговор
Прилича на удължена Дачия Дъстър.Независимо какво пишем ще си я правят и карат.Заради ембаргото пазарът е осигурен.Не им трябват повече двигатели щото няма да я изнасят.Заради миъата ще е колкотоНиссан.

Оценка:
-6 +22

гост
6 Отговор
Какво означава "сувтата"?

Оценка:
-1 +12

Гошо
7 Отговор
Ето така ще изглежда и новата G класа на Мерцедес.

Оценка:
-2 +12

Рор
8 Отговор
Нали знаем за ганьо балкански как винаги намира маана

Оценка:
-5 +25

9
Този коментар е премахнат от модератор
ба ги другарко
10 Отговор
https://www.uaz.ru/cars/hunter-ubilei
... т'ва ме кефи, но 700000 рубли :) скъпо е

Оценка:
-5 +2

1944
11 Отговор
напълнихте музея на нами с единични екземпляри. направете първо тостер, колите после.

Оценка:
-11 +8

JPower
12 Отговор
По-добре изглежда от Дачия....170 к.с. не е зле..

Оценка:
-3 +14

13
Този коментар е премахнат от модератор
Като гост
14 Отговор
2.3 170к.с. ТУРБО Много бе. Хората вадят от 2.0 такива коне без турбо. Много са жалки горките, хубаво не ги е срам.

Оценка:
-15 +3

Е.С.А.
15 Отговор
ЗЛОБАРИ. ГЕРМАНЦИТЕ СЕ ХВЪРЛЯТ КОШНИЦИТЕ ,А НИЕ ИМ СЕ РАДВАМЕ НКАТО НОВ ВНОС.
НАЙ-ХУБАВАТА КОЛА Е НОВАТА, НАЙ-СЛАДКАТА ЖЕНА Е ЧУЖДАТА.

Коментиран от #20


Оценка:
-2 +11

Кусури за контраст към добрата новина
16 Отговор
Няма лошо, ама как ще оставиш тая вече одъртялата емблема на такъв нов "свеж" автомобил?
Също така защо по дяволите моделите им са в стил LADA - 2106, 2530 и т.н (не говоря за конкретен модел, а начина на наименование на моделите). Толкова ли не могат да измислят едно име за наименование на конкретен модел на марката? Ако е така, то тогава нека да откраднат идеята на BMW - първара цифра да е серията, а останалите две цифри да са обема на двигателя... Ще се помни лесно и ще е логично!
Сякаш трябва да си ядрен физик, че да можеш да измислиш наименование на модел автомобил и да промениш дизайна на емблемата...

Оценка:
-2 +1

Redhorn
17 Отговор
Дачиа определено си заеха своя дял от пазара въпреки, че нито Рено,нито Дачиа са символи за качество.
Рускосъветските марки биха могли да пробият единствено и само чрез здрав дъмпинг на цените.Тоест,да предложат много за малко пари.
Всичко друго ще е смях в залата.

Коментиран от #23


Оценка:
-3 +1

Бесен Язовец
18 Отговор
2018 година, нов голям успех на руската инжинерна мисъл, изобретен е
олекотен редуктор за трансмисия 4х4 ! Ура товарисчи ! Слава Росии !

Коментиран от #21


Оценка:
-8 +1

Емил Стефанов
19 Отговор
...на подигравките сме царе ! Поне се опитват да направят нещо ! ...защо тук колко класни автомобила са произведени ?!! Ловешките боклуци ли е базата за сравнение ?!!! ...славата на 1000 сглобени тук BulgarReno,някога,е гордостта да се изказват подобни мнения !!!

Оценка:
-1 +4

Дан
20 Отговор

До коментар #15 от "Е.С.А.":


Не съм фен на немските коли, но една 20-годишна S-класа за 6000лв. е в пъти по-добра от всички чисто нови автомобили до 70 000лв.

Оценка:
-3 +1

Смотан.русофил
21 Отговор

До коментар #18 от "Бесен Язовец":


Мислиш се за много оригинален.Жалак опиняк впрегна ли воловете да отидеш всъседното село да си купиш хляб

Оценка:
-1 +1

Смотан.русофил
22 Отговор

До коментар #4 от "Реалист":


За какво са им свестни двигатели стехните стигат до Париж до Берлин аразправят,че в скоро време щели и до Вашингтон да стигнат

Оценка:
-0 +3

Гост
23 Отговор

До коментар #17 от "Redhorn":


Ами какво чакаш още търчи бързо в залата да се смееш ,че вмомента там е гробна тишина

Оценка:
-0 +1

незнайко
24 Отговор
( Публикувано във факти.бг: Главната предавка е хипоидна, а не спирално-конична зъбна предавка (корона и пиньон), каквато е при останалите модели на УАЗ. ) ТОВА НЕ МОЖАХ ДА ГО РАЗБЕРА !!!

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Проф. Божидар Димитров
Директорът на НИМ проф. Божидар Димитров с коментар пред бТВ за отношенията ни с Македония
България не е признала македонския език. Държавите не признават езици, защото не са лингвистични институти."

Още бисери