17 Септември, 2018 18:20 18 853 69

Новата корейска S-Klasse

  • genesis-
  • g90-
  • hyundai

За две години съществуване луксозната марка на Hyundai успя да стори това, което нито един производител не е постигал. Genesis оглави американските класации за най-качествени автомобили в най-претенциозния и престижен клас, където от десетилетия доминира Голямата немска тройка.

Окрилени от признанието, корейците работят трескаво по второто поколение на флагманския седан G90, който преминава заключителни тестове. Дебютът на лимузината е насрочен за декември, когато публиката за първи път ще се срещне с новия дизайн на модела, вдъхновен от концепта Essentia.

Следващият Genesis G90 ще се оборудва с 3.3-литров V6 с два турбокомпресора и мощност 370 к.с. Ще се предлагат също атмосферни двигатели с обем 3.8 и 5.0 литра (315 и 425 к.с. съответно). Въртящият момент ще се предава към задните или четирите колела през нова 10-степенна автоматична трансмисия.

Размерите на седана ще останат приблизително същите - дължина 5 205, широчина 1 915 и височина 1 495 мм. Разстоянието между предната и задната ос ще бъде 3 160 мм. Името G90 вече ще се използва и на южнокорейския пазар, където моделът в момента се продава по названието EQ900.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 Jason Button

    46 35 Отговор
    Това нещо никога няма да се продава добре в Европа, може би само в САЩ, Китай и Корея. На самите VAG им се наложи да научат по трудния начин, че конкретно в този клас, марката е всичко. Phaeton, макар и солидна кола, отиде в небитието след само няколко десетки хиляди продажби за период от над 10 години. Само старите и доказали се имена важат в луксозния клас. Другото е пълнеж без особени шансове за реален успех.

    Коментиран от #7

  • 3 Така е

    35 23 Отговор
    Леле , Кортежа на Путин нищо не струва.Тази кола е страхотия.
  • 4 гост

    20 23 Отговор
    Много кражба.
  • 5 CL500

    13 23 Отговор
    Не знам, колко са качествени и какви класации за качество са оглавили, но по-важната класация е за брой продажби. Все пак тези вложени пари трябва да се връщат от някъде. Иначе наистина са взаимствали, да не кажа крали :-) за интериора - главно от Ауди и малко от БМВ. Ектериорът също следва линиите на А8. Но все пак най-важното си остават асоциациите, които създава този автомобил, а именно, че първото, което ти идва на ум е, че явно човекът е нямал пари за премиум марка и е взел това. Ще му върши същата работа спор няма, но няма да му носи ПРЕСТИЖА!
  • 6 Радо

    14 43 Отговор
    Много орис требе да рупат следващите 50-60 годин, че Хюндай да извадят премиум кола....няма как да стане просто, никой себеуважаващ си баджо с много кинти няма да се качи в такова подобие на кола, а ще се вземе баба меца, баварец или ауди в краен случай.
  • 7 Hhгдхд

    28 15 Отговор

    До коментар #2 от "Jason Button":

    По-тъпо изказване не съм чел. Очевидно имаш комплекси и робуваш на марки. Другите не сме така.

    Коментиран от #16

  • 8 Жълто

    12 19 Отговор
    Става, но за кандидат-милионери, милионерите няма да се качат в такава кола....
  • 9 асддса

    10 17 Отговор
    Има много от немските лимузини в интериора. На секундата ми напомни за старата А8, екраните са като на мрецедес.
    Хубаво са го направили, но както някой вече спомена в Европа няма да се продава. Лексус не успяват, ВАГ не можа.

    Избора от двигатели е безмислен. 3.3 турбо 370 к.с. и 3.8 атмосферен 315 к.с. Единствената причина да избереш 3.8 в този случай е ако си автомобилен ентусиаст и търсиш звук. Нито класа, нито марката е нещо, което някой би избрал за кола за удоволствие.
    5 литровия атмосферен е слаб в сравнение с опциите от немските марки. Никога няма да се продава в Европа.
  • 10 Шарко

    9 13 Отговор
    С те тва ша ми се смеят жамбазите на село, че немам паре за премиум автомобил нов фнос, а съм си купил автмобил с марка на багер дека копа за афтомагистралата.

    Коментиран от #11

  • 11 Анонимен

    13 3 Отговор

    До коментар #10 от "Шарко":

    Пичове научете се да пишете моля ;)
  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 Harold

    12 4 Отговор
    Само вижте заглавието на статията ,, Новата корейска S-Klasse ,, отам нататък си правете сами изводите...😉😎
  • 14 Harold

    8 6 Отговор
    Само вижте заглавието на статията ,, Новата корейска S-Klasse ,, отам нататък си правете сами изводите...😉😎
  • 15 Чичо Манчо

    22 4 Отговор
    Много дръпнаха хората а ние затъваме още повече и само хейтваме!
    Жалка работа и срамота за такава нация.
  • 16 Jason Button

    20 6 Отговор

    До коментар #7 от "Hhгдхд":

    И аз така пък от твоето по-тъпо изказване не съм чел. Хората, които си купуват такива коли, които имат пари за такива коли, не са на 25 години, традиционно са консервативни във вижданията си и НЕ експериментират с покупките. Елантра ли караш, че така са надърви? Ахахаххаха, пишлеме.

    Коментиран от #66

  • 17 Антон

    11 10 Отговор
    Дръпнатите няма ли да измислят нещо свое, копи копи, копи и накрая едно голямо нищо. Предницата и страничната линия като на ауди, лоста за скоростите като на ауди, екраните на километражите и навигацията като на ес класа, врътката на селектора за инфотейнмънта като от бмв. Жалки , по - жалки, най-жалки оризари.Само словосъчетанието корейска ес класа говори за липса на каквато й да е идентичност и желанието да се конкурира сегмент където малките жълти хора няма да имат аналог на наистина премиум моделите. И преди да ми заговорите за генезис и лексус, ми кажете жълтия аналог на ес 63 амг, ес 65 амг, 760 ли, w16 и подобни! Там където са топ моторизациите на жълтите , от там започват базовите моторизация на истинския премиум в автомобилостроенето.
  • 18 Хуйдай

    14 11 Отговор
    Не мога да си представя, че съществува човек на тази планета, който една сутрин ще се събуди облян в студена по и ще си каже: "Днес ще си купя луксозно хюнде. Не искам Мерцедес S, не желая БМВ 7 или Ауди A8. Не харесвам Порше Панамера или Астън Мартин Рапид, Ягуар XJ или Мазерати Куатропорте. Искам нещо ново и недоказано, по възможност от легитимен корейски производител." Това е смешка. Само кореец и някой друг гръмнал американец може да е главно действащо лице в нея.
  • 19 Антон 1

    4 7 Отговор
    Не на S - клас , ами и на C - клас на цената да е , няма да го купя това нещо !
    А повярвайте , цената ще ви учуди !:)
  • 20 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 21 Random

    6 7 Отговор
    Интериора е копие на инфинити, лексус и мерц. Тия корейци нищо не могат сами да направят. Бензиновите им двигатели още са митсубиши, един дизел направиха и мобилето е пълно с такива за части(а сетете се що).
  • 22 RTX

    10 4 Отговор
    Отделно най-голямата компания за електроника е Корейска а най-закъсалите такива са германски, нали някой изпушил пич не се събужда с мисълта, днес ще си купя голям и луксозен германски телевизор и германски мобилен телефон, например Телефункен... Този паралел го правя защото в колите вече освен електроника друго няма, а там германците са пълна трагедия, ако нещо често ви се скапва в колата, да знаете че е Bosch, произведено в гватемала или бангладеш.

    Коментиран от #28, #64

  • 23 onq s konq

    7 5 Отговор
    Става дума за "Ес класа",която определено е насочена към БОГАТИ И УЛЕГНАЛИ ХОРА.Тънката подробност при тях обаче е че освен на лукса и екстрите в колата,ТЕ ДЪРЖАТ ОСОБЕНО МНОГО И НА ПРЕСТИЖА СИ по обясними причини.Затова и шейхове и др. подобни СИ ПОЗЛАТЯВАТ ЩЕДРО АВТОМОБИЛИТЕ,ДАЖЕ ГИ ИНСТРУКТИРАТ И С ДИАМАНТИ.Въпросната марка може да разчита на пазар единствено с по-атрактивна цена в сравнение със "Големите".Да,но точно тая ЗАНИЖЕНА ЦЕНА се явява неприемлива за потенциалните купувачи,защото е ПРЕКАЛЕНО НИСКА ЗА БОГАТИТЕ И ПРЕКАЛЕНО ВИСОКА ПЪК ЗА ПО-БЕДНИТЕ.
  • 24 Чочо

    6 1 Отговор
    Иначе като Мерцедес изкопираха 1 към 1 Рено лагуна купе никой нищо не каза. http://carsalesbase.com/look-like-mercedes-benz-e-class-coupe/
  • 25 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 26 RTX

    13 4 Отговор
    И последно от мен, аз гласувам с две ръце за Genesis-a, ако ми дават без пари лимузина от германската тройка или Genesis, веднага вземам Genesis, нещо няма да ми е гот да се возя в колите в които се возят Цар Киро, Азис, Митьо очите, Николет Лозанов и т.н Не мерси, вземам си Genesis-a поне е ясно че е доста по-здрава кола произведена в Корея-държава с доста висок стандарт, а не в Индия, Тайланд, Индонезия и т.н

    Коментиран от #35

  • 27 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 28 CL500

    5 15 Отговор

    До коментар #22 от "RTX":

    Сега прочетох и коментара ти за електрониката и вече ми станаха ясни нещата за теб. Ти си просто шир-потреба човек ;-) Да сътвориш такава глупост за германците и електрониката, като явно ги сравняваш с ниско-качествена шир потреба електроника на Самсунг ... какво повече да говорим. Чувал ли си за hi-end техника, Burmester примерно. Отскоро почнаха да я слагат баш в Ес-класата. Знаеш ли за какво качесто става дума? Знаеш ли че има плеъри от 10 бона нагоре, знаеш ли за тонколони на други немски марки дето са няколко стотин хил. лева чифта? Тръгнал за Самсуняци да ми разправя. Шир потреба човек си, неразбрал за истинското качество, купуваш по-евтини заместители и се самозалъгваш и успокояваш, че то пак е същото, я колко хубаво е, хахха, как хубаво звучи или каквото е там. Пълен лаик...

    Коментиран от #29, #31

  • 29 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 30 RTX

    6 2 Отговор
    Фен на най-големите ширпотреби и евтина работна ръка ми говори за ширпотреба, доста слабо образован пич, с луксозните коли дето ги сглобяват гладни индианци из разни джунгли, и ти ми говориш за ширпотреба? Явно не си запознат и с аферата на тоя палячо Dieter Burmester и защо са му сложили счупеното озвучаване в индийската лимузина. Утре и аз мога да кажа че съм най-великия производител на озвучаване ама няма да мине, в случая номера минава пред по-глупавите. Тръгнал тиражния производител да гони Harman International, разни овчари като видят че в някав леген има такова озвучаване и айдеее Ко И туй уа туй ша и най-великоту Уа. Смешна история, като му гледам нивото на тоя тва CL500 сигурно е 10 годишно на газ ахахаха Айде лека нощ охлюв.
  • 31 Един

    14 1 Отговор

    До коментар #28 от "CL500":

    Мненията са като задниците,всеки ги има! Всеки обяснява кое е по добро........та половината от коментиращите тук са с телефони на лизинг и коли по-евтини от айфон,седнали да дават акъл на корейците,ще припадна! За 4 месец в Германия видях да се кара какво ли не,определено немците не мислят като Бй ви Ганя,карат от Дачия до......Ролс Ройс! Питах един Немец защо кара чисто нов гоУф а не БМВ или Бенц и отговора беше.....за какво ми е да плащам повече данъци и разходи,гоуфа ми върши същата работа....

    Коментиран от #33, #42, #53

  • 32 RTX

    4 3 Отговор
    Само Blaupunkt и Telefunken за тебе. A Burmester може да отиде да понаучи нещо от Harman Professional Solutions щото той за там просто няма познания и капацитет, но ти продължавай да си мислиш че е най-велик щото е в таратайката на мерцедес. Смърди на източна европа.

    Коментиран от #41

  • 33 RTX

    9 1 Отговор

    До коментар #31 от "Един":

    Мани ги, с анцузите и газовите уредби и 10 годишните германски боклуци тръгнали да ми обясняват за престиж, прошляците почнаха от престиж да разбират, какво знаете вие...
  • 34 Срангер

    6 0 Отговор
    Наистина сте се съсредоточили в миналото .
    С какво се занимават днес компаниите, които плюете не ви интересува.
    Изписаха се неща за SIEMENS за Bosch и т.н.
    Хайде да спомена Хитачи или Митсобиши ,..
    Кадетофони и калпави коли ви идват на ум нали?
    Нищо общо, попрочетете! Това се отнася и за Сименс, Бош и така нататък.
    Марките имат някакъв превез в маркетинга, но далеч не както в БГ.
    "Генезис" е огромна инветиция и колите са впечатляващи.
    Жрлая им удпех. Както и на всички, които искат да се развиват
  • 35 Знаещ

    1 6 Отговор

    До коментар #26 от "RTX":

    Сам казваш, че нямаш пари за този клас коли, така че твоето мнение е без значение. Факт е, че хората, които имат много пари си купуват ес клас, а не генезис.

    Коментиран от #37

  • 36 Steks

    1 4 Отговор
    Той най вероятно няма пари и за това което си е написал като никнейм и ще го взима на изплащане ама плюе по A8 , S classe и 7ма серия
  • 37 RTX

    5 1 Отговор

    До коментар #35 от "Знаещ":

    Понеже и ти нямаш пари за такъв клас автомобил, твоето мнение също е без значение, няма как да знаеш какво си купуват тези хора щото нямаш допир до такива. Факт е че никой производител който се уважава и претендира да е премиум не произвежда автомобили по джунглите, също както не съществува луксозен автомобил с 3 литров дизел, това че бедните селянчета го приемат за луксозен не го прави такъв, лукс и нафта нещо се разминават.
  • 38 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 39 LOL

    0 3 Отговор
    Отвън комбинация между бентли и 7ма серия
    А от вътре като мерцедес от преди 10 години. Корехците не ногат да достигнат Европа по това отношение
  • 40 Boot

    2 0 Отговор
    Като кажеш на селянин нещо против бмв, мерцедес и ауди все едно му бъркаш в таковата. Не разбирам тоя овчи манталитет, и се почват едни обиди едно адвокатстване пък той човека никога не се качвал в нещо различно от втра употреба да не кажа по-зле. Всики копират само германците не, пълен майтап. Както са казали албанците едно време като ги питали какви коли знаят, ами мерцедес и другите, щото в албания имало 36 автомобила и всичките били правителствени и били поръчани от мерцедес та затова е лафа мерцедес и другите, вие нещо друго ли помислихте? Ахахаха
  • 41 CL500

    1 1 Отговор

    До коментар #32 от "RTX":

    Абе, пич, ясно е, че идея си нямаш от хай-енд техника, ама продължаваш да се излагаш. Нали беше голям фен на корейския Самсунг, а виждам почваш да споменаваш американска техника. Първо - Харман е далеч по-слаба хай-енд техника от Бурместера. Ясно е, че си си извадил изводи, само от, че ги споменах, че са ги сложили в Ес-класата. Ама те са на върха от доста време. И да ти кажа - специално за аудио-техника, европейските и американски марки са най-добрите, има някои модели японска техника дето се доближават и това е. За корейска шир-потреба няма смисъл да говорим. Ти явно идея си нямаш за качество на звука, да, моят стерео усилвател (не лампов за съжаление) е японска марка, Маранц е, колоните са американска марка, не си я чувал, но едната е няколко хил. лева - просто искам да ти кажа, че с качествен звук преоткриваш песните, които уж си слушал преди. Няма как да ти го обясня, но явно и честотите, които не чуваш, те карат обаче да 'чувстваш' музиката. Изключително е. И не е като на дискотека или дори кино, няма просто силен джангър, няма изкривявания, кристален звук, чуваш всеки инструмент кристално. Ама както и да е, това е .. хай-енд, а не корейска шир-потреба. Отвори специализираните сайтове и магазини, да видиш марки и цени...
  • 42 CL500

    1 3 Отговор

    До коментар #31 от "Един":

    Виждам, че коментарът е да мен... Не знам за какви лизинги ми говориш и т.н. Ако имаш в предвид мен - ами, не, не вземам нищо на лизинг. Всичко при мен е само кеш - апартамента, колата, земите, всичко! Какво да пиша за тоя Генезис, че не мога да си го купя чисто нов ли? Ами мисля, че бих могъл, щот и чисто ново Ферари мога да си купя, но както съм писал преди, за обезценяващи се ламарини, толкова пари да даде човек само с над 10+ милиона. А това за твоя приятел - германеца, ти като си си полафил с някакъв германец и какво, той някакъв специален ли е бил? Явно си все още с вродения български манталитет за малоценност. Някакъв немски бачкатор ли ще ми е отправна точка, дето взема предполагам 1/4 от моята заплата. Ама щот говорел немски и нямал пари за поддръжка на премиум и вече голям капацитет. Айде стига с тоя наш комплекс, немец ли, американец ли, няма значение, бачка в някакъв завод, взема някакви 2500 евро и ще си мисля че е нещо над мен.

    Коментиран от #43

  • 43 smeh

    3 0 Отговор

    До коментар #42 от "CL500":

    Понеже заспорихте за Burmeister-а, само да кажа че Мерцедес специално замениха Хармън-Кардъна в предните поколения точно с Burmeistera. В Поршетата отдавна топ озвучаването е отново - Burmeister. И понеже съм ги чувал и двете в Мерцедес конкретно - Хармъна в Р класа, а Burmeistera в новата С-ка. Изобщо не може да става дума за сравнение. Изключително впечатлен съм също от Bowers & Wilkins-а във новото Волво ХЦ90, смея да твърдя, че е по-добро дори от Bang&Olufsen-а, който се монтира в А6. Чудо на чудесата е наистина...

    Коментиран от #45

  • 44 Антон

    0 1 Отговор

    До коментар #38 от "RTX":

    Просто го приеми - хората с пари си купуват точно такива коли, които ти гледаш по снимки и казваш че са кофти. Имат трилитрови дизели ама това са им най-малките моторизации. Какво говориш глупости като жълтите в момента имат вдин лексус с около 350 коня , на който автоматика е CVT , като на атв-та и прави някаква симулация на автоматик с два съединителя. Говориш ми че премиум коли се продавали с три литрови дизели, ама всичките тези марките имат мотори до в12 - кеф ти икономия, кеф ти мощ, кеф ти динамика. А прекия им конкурент лексус с някакъв убит v6, и му сложили ток да белким стигнат 400 коня обща мощност. И в ценлвата им листа два двг, в6 бензин, същия в6 +ток. Е какво ми говориш за премиуми, като в същия този лексус някой дръпнат е решил че ще ми го продава само в 3 нива на оборудване, като екстрите от едното ниво, не мога да ги ползвам в другото. Смях смях смях, после нямало продажби. Ходи в най-големия американски форум за лексус, да видиш как реват че нямат v8, че са изостанали от ес класата, колко дървен бил инфотейнмънта и по-скоро търсят сравнения с генезиса. И колко и да се пънеш да ми обясняваш за немацс бачкатор, навсякъде по свете пред банки, министерства, големи големи офиси и фин.институции има мерц,ауди и бмв. Няма хюндай. Ама сигурно са глупави хора като са стигнали до такова положение.

    Коментиран от #49

  • 45 CL500

    1 1 Отговор

    До коментар #43 от "smeh":

    То какво да му обясняваш на колегата. Ако вляза в неговия стил на сравнение, дето разправя, че Мерцедес били зле, защото видите ли произвеждали и камиони и автобуси, все една да кажа, че Харман като ми озвучават някакви лаптопи и са мега зле. Не, не са, но не са и на нивото на Бурместер. А не е само той! Аз лично не знам Харман-а да е на някакви високи нива на хай-енд-а, както и Босе, но понеже това са по-разпространените от скъпите марки и са се превърнали за някои в мана небесна. Ама, който се интересува, знае, къде да търси и гледа. Такива чудесии има, че някои хора само като видят дизайна и цените ще мигат на парцали, а чуят ли звука и 5 мин в ступор, но е нормално, когато звукът започва да създава нови усещания и възприятия ...

    Коментиран от #46, #47

  • 46 smeh

    0 0 Отговор

    До коментар #45 от "CL500":

    Абсолютно съм съгласен, направо изтръпваш...Иначе, не съм поглеждал, но ако не се лъжа вече последните модели масово са с DSP, което е нещо уникално. Бях гледал за моята кола /Ауди/, че се предлага и беше 1100E, та много се зачудих дали да го поръчвам, но в крайна сметка се отказах, защото знаех, че няма да се спра само с него.

    Коментиран от #48

  • 47 RTX

    3 2 Отговор

    До коментар #45 от "CL500":

    Мдаа пикът на онанизма дойде на втория ден, единия можел да си купи ново Ферари КЕШ другия отишъл до шоурума на Лексус и веднага разбрал че тая компания си губи времето, абе на тия психично болни хора няма ли кой да им помогне?

    Коментиран от #54

  • 48 CL500

    0 1 Отговор

    До коментар #46 от "smeh":

    Ако мога да си позволя да ти дам съвет - добре си направил, че си се отказал. Няма голям смисъл да се влага голяма сума пари за кола, първо, защото е движима собственост и когато я продаваш един един ден, трудно би си повъзвърнал парите. Малък е шансът купувачът да оцени това и вложените пари. Второ - надали прекарваш кой знае колко време в колата си, за да се наслаждаваш на музиката, а и понякога просто ти се приисква да послушаш мотора. А и не е най-безопасното това с музиката в колата - изолираш се от външния звуков фон. Трето - колкото и да е, все пак това са компоненти за кола, което няма как да е върхът. По-добре вложи тези пари в домашната система - колони, усилвател, плеър, кабели (знаеш, също колко са важни и те и трябва да са към 10% от общата цена). Все пак за супер звук, трябва и обем на колоната, аз лично не се превъзнасям по минималистичните колонки, дето уж вадели супер звук. Затова и в колата няма как да се сложат колони, дето 2-ката са колкото цялото купе.

    Коментиран от #50

  • 49 RTX

    2 2 Отговор

    До коментар #44 от "Антон":

    Кеф ти ма не ти е кеф, щото над 90% от всички S класи, 7 ма серия и А8 дето се движат тук са с 3 литров дизел дето върви само ако го сравянваш с Пежо 308 1.4. Мама ли ти каза че по-големите цифрички винаги са по-добре? Щом е 700 коня значи е най-добре а? Щом е 350 не става? А щом е 268 като кирливия 3.0 дизел на S класата как е? Аз ще ти кажа, умряло си е в кожата. А самия факт че сравнявате Harman Professional Solutions дето правят озвучителни тела по над 800 000 долара бройката с някакъв дребен германски палячо е без коментар, виждали сте вие ultra high end озвучаване щом говорите за такова нещо и автомобили. Иначе Samsung произвеждат Harman и AKG, може да си го набиеш някъде това, извадете си главата от задника щото там въздуха не е чист и сте като надрусани. Анцузи и мерцедес, по-високо няма да знаете ахаха. И не си правете труда да ми се плюнчите повече, не смятам да ви чета душевните пръдни. Смешници с Ферари КЕШ.

    Коментиран от #52

  • 50 RTX

    2 2 Отговор

    До коментар #48 от "CL500":

    Чакай че забравих, продава се едно LaFerrari цената е 4,8 млн евро и викам да ти кажа щото си най-богатия българин в интернет който съм виждал и можеш да ги извадиш тия пари кеш, щото предполагам ти е под достойнството да се излагаш да ги плащаш на вноски, но да ти дам съвет, не ги оставяй да те минат, поръчай си го с озвучаване Burmester, щото те клетите какво разбират от озвучаване щом не ползват Burmester, поръчай 65 колонки вътре да знаеш за кво си дал толкова пари кеш, горд съм че успях да дам съвет на най-богатия българин в интернет, който може да си купи Ферари Кеш.

    Коментиран от #51

  • 51 CL500

    1 0 Отговор

    До коментар #50 от "RTX":

    Виж сега, иронията ти е много, ама много неуместна. Нито съм най-богатия, нито се доближавам и на 1% от това. Но като толкова те интересува, заплатат ми е 11-12 К евро, за толкова години съм си спечелил сам над милион и съм си инвестирал заплатите в недвижимости, чиито цени се покачват постоянно. Разбира се, че ако искам мога на момента мога да продал някаква част и да си взема ново Ферари, ама въпросът е ЗАЩО да го правя. Не съм с над 10+ милиона да мога да купувам ламарина, чиято цена ще пада, а разходите по застраховки и поддръжка ще се увеличават. Като знаеш, как си спечелил парите и колко години ти е струвало, си ги цениш и не можеш да купуваш само от емоции, а от разсъдък и преценка. Но и в този ред на мисли, пак няма да си взема тоя Дженезиз, оставям го на теб ;-)

    Коментиран от #55

  • 52 CL500

    1 0 Отговор

    До коментар #49 от "RTX":

    AKG не е топ хай-енд. А дискусията беше за озвучаване и хай-енд техника за дома и/или колата. Затова и ние разбрахме за американската Харман, а ти си писал за някаква явно корейска компания Харман, която доколкото разбрах не произвежда озвучаване за дома, а само от миксери, платки и т.н. до сценично оборудване за озвучаване. Това няма нищо общо с хай-енд-а за дома, където 'компанийките' като Бурместер и другите произвеждат. Те просто не са на пазара за сценично озвучаване, което обезмисля сравненията.
  • 53 асддса

    0 0 Отговор

    До коментар #31 от "Един":

    Той за това кара голф, защото гледа да икономисва. Ако купуваш скъпа кола това не ти е приоритет. Тойота, най големият производител в света не успяват с лексус вече колко години. Какво те кара да мислиш че корейците ще успеят при положение че се вижда ясно, че не са на нивото на немските лимузини ?
    Обясни ми логиката в избор между 3.3 турбо и 3.8 атмосферен с по-малко мощност ?
  • 54 Антон

    1 1 Отговор

    До коментар #47 от "RTX":

    След като съм ходил да оглеждам лексус лс, сам си направи извода каква ми е покупателната способност, още повече че имам и две нови бегачки за удоволствие. Не знам защо само си мислите че хора с добри заплати , такива управшяващи що годе успешен бизнес, и всякакви други с възможности не могат да пишат мнение в нета, нямат право да четат и коментират новини за автомобили, не боледуват, не хващат диария, и не се разправят с децата си и всякакви подобни битовизми. Има чужди форуми където хората си обсъждат бъдещите конфигурации на ламбо,ферарита и подобни коли. Коментират си срокове на доставка и отстъпки от дилърите. И никога се появява някой който да им твърди че си измислят. Ама като те гледам още не си се отървал от комплексите че някой може да е повече от теб в дадено направление.

    Коментиран от #56

  • 55 RTX

    0 1 Отговор

    До коментар #51 от "CL500":

    На село Harman Professional явно не ги знаят, но нищо поне знаят ниските нива на Harman от технополис. Не знам защо ти падам на смешното циганско ниво, но ще ти кажа, че ти си най-тесногръдия човек с който съм имал нещастието да комуникирам. Безкрайно запознат със всичко и решил да не продава нива че да си купи Ферари, посерко, във Ферари като видят селската физиономия и право през врата с шут в задника, да не мислиш че Ферари продават на всеки? Там има да те проверяват докато ти стане лошо, не може селтаци да си купят Ферари просто ей така, това да не е германски кенеф че да ти го продадат. Виж втора употреба ще ти дадат, ти на това и си миришеш, втора употреба отвсякъде. Видяхте дами и господа, един от най-богати българи в интернет който си купува ниви... Той е по-умен от третата по големина компания на планетата произвеждаща автомобили и знае кое върви и кое - не. Подкрепящите го тук любители на анцузи и 3 литров дизел също. Не е чувал че Harman произвежда ultra high end домашно озвучаване и не знае че Harman всъщност e Samsung... Най добрия съвет за теб е да се скриеш някъде, ако можеше човек със заплата 11-12 К да е толкова прост, то повечето любители на германски таратайки тук трябва да вземат минимум по 20 К на месец. Приключих с теб.

    Коментиран от #57

  • 56 RTX

    1 1 Отговор

    До коментар #54 от "Антон":

    Оглеждал бил LS хахахаха, през стъклото на шоурума ли? Едва ли са те пунали вътре. Форуми и хора има всякакви, но тесногръдите и бедни селяни си личат отдалеч, и ти си точно от тях. Има хора които не могат да понасят германски коли, ама ти това не можеш да го осмислиш а? Има милиардери които карат Фиат 500, ама ти и това не можеш да осмислиш, има много много богати хора които карат Лексус, Хюндай и т.н Да си мислиш че всички мислят като теб е ултра малоумно, има хора които не вдигат повече от 110 км/ч никога, за каво им е тъпа лимузина с 600 коня? Това което кефи смешен посерко като теб може да отвръщава други хора и го прави, но ти си праволинеен дегенерат, продължавай да си мечтаеш за бизнес и да гледаш Лексус LS през прозореца, поне това е безплатно. И с теб приключих.

    Коментиран от #60, #61

  • 57 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 58 Иван Ботев

    2 0 Отговор
    Аз пък съм много доволен от Hyundai. Притежавам ix35 купен и изплатен на лизинг, на повече от 5 години и на над 100 000 км. Карам го през половината година, такава ми е работата. Досега никакъв проблем. С удоволствие бих си купил и този ... но за съжаление не съм си надвил още на масрафа ...
  • 59 smeh

    0 0 Отговор

    До коментар #57 от "CL500":

    Благодаря за съвета, виждам, че си и от финансово дисциплинираните хора така, че го взимам предвид. За дома винаги е по-лесно да се обзаведеш с хубава музика, но за съжаление съм в кооперация и не искам да тормозя съседите. Та затова гледам поне в колата да компенсирам въпреки, че Аудито е с много добра саунд система, винаги има какво да се желае. И наистина за да се постигне добра акустика в автомобил е в пъти по-трудоемка задача, спрямо някое помещение.
  • 60 smeh

    1 0 Отговор

    До коментар #56 от "RTX":

    Ама вярна е приказката, че у нас ако сме 6 милиона, има 6 000 001 мнения. Щото всеки е с мнение обратно на другия, че даже някои са и с две :). Не мога да разбера, една шепа хора останахме в тая държава и се чудим как да си тровим ежедневието с разправии на дребно, еле па в случая с някакви "фирми", които ни е все тая дали печелят или не, щото изгода от това нямаме. Просто си споделяме мнения, а ти ги взимаш толкова насериозно, все едно от тях ти зависи живота.
  • 61 Антон

    1 0 Отговор

    До коментар #56 от "RTX":

    Само начина то на изказ говори много! Това е като огледало за човека. Успех!
  • 62 CL500

    1 0 Отговор
    Виждам, че модераторът е изтрил коментара ми отговор на субекта RTX, в който го приложих неговия стил на общуване със селските обиди и идиотизъм. Чудно ми е обаче, защо неговите коментари и особено номера 55 и 56 не са премахнати. Когато тоя субект обижда, ние да му се радваме ли?!? Но това си е за него, възпитанието му и ниската култура мисля го изложиха доста.
  • 63 1944

    2 0 Отговор
    лада веста и електрическото иже са класи нагоре в технологията. пък и в качеството. сделано в россии. като гарантирано от герб.
  • 64 ВАГ

    1 1 Отговор

    До коментар #22 от "RTX":

    Ало клечо ,със сухо мляко на джуките ...ходи питай корейците с каква електроника са им машините дето правят Самсунзите ,после питай американците и руснаците каква им е електрониката на совалките и другите боклуци дето фърчат из космоса ...да не продължавам с копи-пейста на японците .
  • 65 Synchro

    3 0 Отговор
    Аз не разбирам много от коли, защото съм архитект, но се доверявам на впечатленията и усещането ми, в момента карам поредното Santa Fe 2.2 от 2017, иначе от 2006 г карам само Santa Fe винаги ново и съм много доволен, преди всяка покупка правя тест драйв и на Х5, Q7 и ML/GLE, понеже няма проблем да си взема и такава, еми тези коли не са по-добри в нищо от Santa Fe освен в рекламите, винаги една и съща песен, по-малко гаранция, повече ненужна електроника, ненужно ускорение при много висок център на тежестта и слаби спирачки за съответната мощност, и след 2 години половината компоненти не са гаранционни срещу дефекти, защо? а имам колеги които много си изпатиха от Х5 и GLE. Всеки си знае в крайна сметка какво му трябва. Но като архитект мога да кажа че корейците са недостижими там, преди 10 години когато в Дубай тръгнаха да правят най-високата сграда в света, нямаше компания на тази планета нито японска, нито американска нито германска и каквато и да било друга, която да има ноу хау как да я построи освен Samsung Engineering and Construction, и затова Бурж Халифа - 828 метра е построена от Samsung, така че Южно Корейците са по-скоро пионери отколкото плагиати както се опитват да ги изкарат понякога.
  • 66 Santa fe и Tucson

    0 1 Отговор

    До коментар #16 от "Jason Button":

    Аз съм на 26г. и карам Tucson 2018г.(2.00/185 к.с) имаме и Santa fe 2016г.(2.2 200 к.с) и сър много доволна от тях. Тези премиум марките не виждам, какво повече ми дават !? Освен тичането по сервизите. Кой каквото иска да казва във момента, едни от най- здравите автомобили са Hyundai. Нямат най-доброто ускорение(сравнение с премиум марките), но качеството им е много по-добро от премиума (особенно ако е втора употреба). Това е лично мое мнение и то се базира на това, че карах 4ри такива автомобила и до сега тези, на които са продадени нямат абсолютно никакъв проблем с тях :)
  • 67 Santa fe и Tucson

    0 0 Отговор
    Извинявам се! Правописните грешки се получаваха от самия ми телефон.
  • 68 училище за дизайнери

    0 1 Отговор
    бмв-линия на таблото, мерцедес-волан, ауди-центр.конзола и зад нея

    отвън бмв и ауди до пръсване.
  • 69 Българин

    0 0 Отговор
    И при колите и при другата техника истински марки няма.Всичко изглежда и е еднакво.В повечето случай произведено или сглобено в Китай, Корея или с части дошли от там. Разликата е само в цената за съответната марка.Пардон, забравих да посоча и Търция към останилите две страни.Това е над 90% от съвременната продукция. Тъжно и жалко за истинските марки които са купени и се използват сами брандовете им.