21 Септември, 2018 09:45 22 551 38

Tesla срещу самолет, болид и мотоциклет

Tesla срещу самолет, болид и мотоциклет - 1

Необичайната драг надпревара се състоя в рамките на фестивала за аерокосмически технологии в Истанбул. В нея взимат участие специално подготвената за сериите Electirc GT Tesla Model S, два самолета, супербайк, болид от Формула 1 и два спорткара.

Tesla-та е с мощност 789 конски сили и ускорява до 100 за 2.1 секунди. Другите два автомобила са : Aston Martin Vantage (510 к.с.), Lotus Evora 410 (416 к.с.). Мотоциклетът е Kawasaki Ninja H2R с мощ от 310 коня, а болидът е от тима на Red Bull Racing.

Един изтребител F16 и бизнес джет Challenger 605 допълват необичайната компания. Участниците имат за цел най-бързо да преодолеят класическата дистанция от 402 метра. Вижте кой как се справя.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Иван

    11 7 Отговор
    И къде е класирането?

    Коментиран от #21

  • 2 ДВГ

    23 4 Отговор
    Това със самолетите е тъпо. Браво на моториста, защото при старта неминуемо мотора иска да отлепи предната гума и става трудно управляем.
  • 3 МИГ: 35

    21 2 Отговор
    Ааа у нас го правиме всяка седмица, но сега самолиьота е в ремонт и шифиора е в командироффка .
  • 4 Антиелектрика

    23 21 Отговор
    Аууу, 20 тонен изтребител с омразното ДВГ бие модифицирана Тесла. За болидът и мотоциклета пък изобщо да не коментираме как размазаха миксера.
  • 5 Язе

    28 16 Отговор
    Чакаме сектантите да кажат как шофЕра на Теслата не си е закопчал колана,как не бил в настроение,бил в цикъл,скарал се с жена си и всичко това го забавило.

    Коментиран от #9

  • 6 Кольо Камиона

    25 17 Отговор
    Тези рекламни клипчета на тесличката не ме впечатляват, ама хич. Истината е в ве-образния осмак, бензин А100 и да върви на гръм. Като вляза в тунела, ръгна втора и дам газ до дупка джендърчетата наоколо да се пресегнат за памперсите.
  • 7 Kenan

    13 7 Отговор
    Кенан софуоглу е най добрия състезател в турция
  • 8 асддса

    13 3 Отговор
    Трябваше и един драгстер да сложат, за да се види разликата.

    Коментиран от #14

  • 9 гост

    17 14 Отговор

    До коментар #5 от "Язе":

    Значи последна опора срещу двутонна електричка останаха болид от Формула 1 и еквивалента му при мотоциклетите , а честито , хахаха !!!! На мен пък не ми се мисли след 1-2 години някой болид от Формула Е кого и как "ще разнесе " !!!!

    Коментиран от #10, #11, #13, #27

  • 10 ДВГ

    8 5 Отговор

    До коментар #9 от "гост":

    Болидът от Ф1 е направен за състезания а не за драг!!!
    Лек е и настройките не са за бавна скорост.Всъщност каквито и крила да слагаш като се движиш бавно гумите няма как да получат необходимото притискане. Теглото при драг няма никакво значение, по важното е отношението тегло/коне и гумите. Тежка кола се компенсира с много коне. Както е написано и Теслата е модифицирана за писта а не за драг.
  • 11 Антиелектрика

    16 11 Отговор

    До коментар #9 от "гост":

    И как ще върви миксер с 790 к. с. без 1 тон батерия? Или пак ще ни обясняваш какво е казала кристалната ти топка? Формула Е сега е пълен смях като динамика, ама ти си вярвай, че миксерите могат някога да се мерят по динамика с ДВГ.
  • 12 Едо

    10 4 Отговор
    ЗАНИМАВАТЕ СЕ СЪС СУЕТНИ НЕЩА, А БЪЛГАРИЯ ИМА МНОГО СЕРИОЗНИ ПРОБЛЕМИ.
  • 13 ДВГ

    10 0 Отговор

    До коментар #9 от "гост":

    Между другото като спомена Ф-Е да кажа че те използват един трик а именно състезават се в градовете!!!
    Който разбира знае каква е разликата във Ф1 от Монако и Монца примерно!?!?!?!?
  • 14 ЦСКА ВЪВ В ГРУПА ВИНОВЕН Е ЛУПИ

    3 0 Отговор

    До коментар #8 от "асддса":

    Или тази с колелото където вдигнала 257 или там колкото км беше!!!
  • 15 гост

    4 0 Отговор
    Съотношение тегло/мощност.Победителя е ясен и без състезание.

    Коментиран от #18

  • 16 Гост 1

    4 1 Отговор
    Това състезание се проведе на новото летище. Това не е съзтезание а е реклама,защо коментирате рекламните средства? Той така,онуй така :))
  • 17 Гост 1

    3 0 Отговор
    забравих да напиша ''не е '' истинско съзтезание
  • 18 ДВГ

    6 1 Отговор

    До коментар #15 от "гост":

    Затова драга не е интересен щото Американците могат само да помпат без много мисъл.
    Между другото американците имат и едно друго много безсмислено състезание Tractor pulling. Истината е в Япония и Европа.
  • 19 волен сидеров

    0 6 Отговор
    а представете си всичко това да е електронно контролируемо във всичко както искат производителите и представете си това да попадне в ръцете на откачени терористи -ами добре е нали

    Коментиран от #20

  • 20 Gencho

    4 1 Отговор

    До коментар #19 от "волен сидеров":

    Много филми гледаш
  • 21 Чеп

    4 0 Отговор

    До коментар #1 от "Иван":

    1 ви моториста 2 ри f1 3ти ф16.другите неги казаха събитието е в Турция.
  • 22 CL500

    9 0 Отговор
    То е ясно, че това е рекламка на летището и затова уж са включили и 2-та самальота! В Истанбул нали има писта за Ф1, какво по-добро?!? Трябваше да си ги пуснат един по един за по 5 обиколки примерно, че Тесличката да има заряд все още и да гледаме. Няма матори, няма Тесли, няма чукове. Въпреки стара генерация, Ф1 болида щеше да сложи на моторетката към половин обиколка. За третото място щеше да е интересно тежката Тесла с тез батерии, какво щеше да покаже, защото и състезателна версия някаква, батериите са си батерии, а те тежат! Да не говорим за аеродинамика и износване на гумите в завоите от тая тежест. Кога ще гледаме Тесла в истинско състезание и сравнение на писта, стига с тези лапешки драгове, че са толкова безинтересни и не изискващи особени умения и способности нито на пилота, нито на колата.

    Коментиран от #23

  • 23 Кольо Камиона

    13 1 Отговор

    До коментар #22 от "CL500":

    След две минути с пълна газ батериите прегряват и електричката преминава в режим “куц кон.

    Коментиран от #24

  • 24 CL500

    4 1 Отговор

    До коментар #23 от "Кольо Камиона":

    Ами човек, не знам, за колко ще има вътък Тесличката, ама на мен лично ми е бактисало от тез драгове до 100 км/час или 1/4 миля и .. до там. То не съм мяркал съревнование примерно И СЪС СПИРАНЕ поне, да кажем 0-200-0 км/час, та поне да видим и как спира тоя кютюк, след като го слагат до супер-карите. Защото, както се казва, шофьор е не този, който знае как да дава газ, а този, който знае как да спира. Същото е и с колите. Аз такъв тест не съм виждал, а за писта и завои си мечтая :-) Също и с тестове за доускорение, ама там ДВГ-то се е развъртяло, върт. момент става наличен и работата се променя леко с теста ;-)
  • 25 Пешо Бирата

    1 1 Отговор
    Абе вече четвърта бира пия и не мога да разбера кой е първи

    Коментиран от #36

  • 26 Разбирача

    1 3 Отговор
    Тесла трябваше да е с спортния си модел с 10000нм да видим какво щеше да стане но все пак шоуто е в Турция и Кенан трябваше да бие!!!

    Коментиран от #28, #30, #34

  • 27 Дан

    4 0 Отговор

    До коментар #9 от "гост":

    Ако бяха сложили Dodge Challenger Hellcat или Demon на мястото на двете британски коли, електричката щеше да остане много назад. Астъна е GT автомобил с 510к.с. а Лотусът си е едно спортно купе с 410к.с. , а Теслата е сериозно доработена и има почти 800 коня.
    Това сравнение е нечестно.
  • 28 Дан

    1 0 Отговор

    До коментар #26 от "Разбирача":

    Надявам се, че не говориш сериозно за 10000нм.

    Коментиран от #29

  • 29 Разбирача

    1 1 Отговор

    До коментар #28 от "Дан":

    Напълно съм сериозен 10036нм я обявиха конските сили се пазят в тайна все още дали е вярно един Господ знае

    Коментиран от #33

  • 30 Порше ГТ2 и ГТ3

    5 0 Отговор

    До коментар #26 от "Разбирача":

    Това че Тесла е извадила спортен модел с въртящ момент на локомотив са добри новини, чакаме я на Ринга, ще е голям сеир, и непременно си носете пожарогасители
  • 31 Ancient evil

    3 0 Отговор
    А кой знае защо , всички изказали се тука " специалисти" най- удобно решиха да не споменават, че мотоциклета си е серийно произвеждан модел. Ква ли щеше да е ситуацията, ако беше състезателна машина...??? Не ми се мисли...

    Коментиран от #38

  • 32 Ancient evil

    1 0 Отговор
    Колкото до това дали има или няма матори, тези и чукове, а само Ф 1, мога само да кажа на колегата: ОК, нека да е на остров Ман!!!

    Коментиран от #37

  • 33 ДВГ

    1 0 Отговор

    До коментар #29 от "Разбирача":

    Абе разбирко, това е за роадстера и е на колелета. Хайде бягай в 1 клас да разбереш разлика на момент на двигател и на колела.
  • 34 Антиелектрика

    0 0 Отговор

    До коментар #26 от "Разбирача":

    Така ли трябвало да бъде? Ами къде е този "спортен" модел? Никой няма да ги върне, ама този модел е само на хартия още, така че си забърши пяната от устата и лягай да спиш.
  • 35 Т.о.ш.и.б.и.я.н

    0 0 Отговор
    Защо няма топ фюел драгстер?
  • 36 Т.о.ш.и.б.и.я.н

    0 0 Отговор

    До коментар #25 от "Пешо Бирата":

    Ти си първи пеше
  • 37 Дан

    1 0 Отговор

    До коментар #32 от "Ancient evil":

    Защо не е на Pikes Peak? Трябва също да се радваш, че на автомобилните производители на наточени автомобили не им пука за остров Ман. При почти всяко сравнение между спортна кола и спортен мотор на истинска писта (със завои) мотора пада.
  • 38 Дан

    1 0 Отговор

    До коментар #31 от "Ancient evil":

    Август месец тази година Ред бул направиха сравнение между болид от формула 1 и състезателен мотор на пистата ред бул ринг и са обяснили подробно защо болидът е с повече от 5 секунди!!! на обиколка по-бърз. В състезателния свят 5 секунди на обиколка са цяла вечност. Болид от формула 1 е по-бърз от 0 до 300км/ч. от мотор от Moto GP. Ф1 прави 300 за 10.6с. а моторът на Хонда от Moto GP за 11.8с. Болидът завива много по-бързо заради многократно по-голямото сцепление и чудовищната аеродинамика. Болидът също няма конкуренция при спиране. В това видео или правят реклама на мотора или "състезанието" е на 150 метра.