Необичайната драг надпревара се състоя в рамките на фестивала за аерокосмически технологии в Истанбул. В нея взимат участие специално подготвената за сериите Electirc GT Tesla Model S, два самолета, супербайк, болид от Формула 1 и два спорткара.
Tesla-та е с мощност 789 конски сили и ускорява до 100 за 2.1 секунди. Другите два автомобила са : Aston Martin Vantage (510 к.с.), Lotus Evora 410 (416 к.с.). Мотоциклетът е Kawasaki Ninja H2R с мощ от 310 коня, а болидът е от тима на Red Bull Racing.
Един изтребител F16 и бизнес джет Challenger 605 допълват необичайната компания. Участниците имат за цел най-бързо да преодолеят класическата дистанция от 402 метра. Вижте кой как се справя.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Иван
Коментиран от #21
10:01 21.09.2018
2 ДВГ
10:07 21.09.2018
3 МИГ: 35
10:08 21.09.2018
4 Антиелектрика
10:47 21.09.2018
5 Язе
Коментиран от #9
10:54 21.09.2018
6 Кольо Камиона
11:02 21.09.2018
7 Kenan
11:54 21.09.2018
8 асддса
Коментиран от #14
12:12 21.09.2018
9 гост
До коментар #5 от "Язе":
Значи последна опора срещу двутонна електричка останаха болид от Формула 1 и еквивалента му при мотоциклетите , а честито , хахаха !!!! На мен пък не ми се мисли след 1-2 години някой болид от Формула Е кого и как "ще разнесе " !!!!Коментиран от #10, #11, #13, #27
12:27 21.09.2018
10 ДВГ
До коментар #9 от "гост":
Болидът от Ф1 е направен за състезания а не за драг!!!Лек е и настройките не са за бавна скорост.Всъщност каквито и крила да слагаш като се движиш бавно гумите няма как да получат необходимото притискане. Теглото при драг няма никакво значение, по важното е отношението тегло/коне и гумите. Тежка кола се компенсира с много коне. Както е написано и Теслата е модифицирана за писта а не за драг.
12:46 21.09.2018
11 Антиелектрика
До коментар #9 от "гост":
И как ще върви миксер с 790 к. с. без 1 тон батерия? Или пак ще ни обясняваш какво е казала кристалната ти топка? Формула Е сега е пълен смях като динамика, ама ти си вярвай, че миксерите могат някога да се мерят по динамика с ДВГ.12:48 21.09.2018
12 Едо
13:05 21.09.2018
13 ДВГ
До коментар #9 от "гост":
Между другото като спомена Ф-Е да кажа че те използват един трик а именно състезават се в градовете!!!Който разбира знае каква е разликата във Ф1 от Монако и Монца примерно!?!?!?!?
13:06 21.09.2018
14 ЦСКА ВЪВ В ГРУПА ВИНОВЕН Е ЛУПИ
До коментар #8 от "асддса":
Или тази с колелото където вдигнала 257 или там колкото км беше!!!13:59 21.09.2018
15 гост
Коментиран от #18
14:48 21.09.2018
16 Гост 1
14:48 21.09.2018
17 Гост 1
14:50 21.09.2018
18 ДВГ
До коментар #15 от "гост":
Затова драга не е интересен щото Американците могат само да помпат без много мисъл.Между другото американците имат и едно друго много безсмислено състезание Tractor pulling. Истината е в Япония и Европа.
14:56 21.09.2018
19 волен сидеров
Коментиран от #20
16:09 21.09.2018
20 Gencho
До коментар #19 от "волен сидеров":
Много филми гледаш16:23 21.09.2018
21 Чеп
До коментар #1 от "Иван":
1 ви моториста 2 ри f1 3ти ф16.другите неги казаха събитието е в Турция.17:09 21.09.2018
22 CL500
Коментиран от #23
17:17 21.09.2018
23 Кольо Камиона
До коментар #22 от "CL500":
След две минути с пълна газ батериите прегряват и електричката преминава в режим “куц кон.Коментиран от #24
19:47 21.09.2018
24 CL500
До коментар #23 от "Кольо Камиона":
Ами човек, не знам, за колко ще има вътък Тесличката, ама на мен лично ми е бактисало от тез драгове до 100 км/час или 1/4 миля и .. до там. То не съм мяркал съревнование примерно И СЪС СПИРАНЕ поне, да кажем 0-200-0 км/час, та поне да видим и как спира тоя кютюк, след като го слагат до супер-карите. Защото, както се казва, шофьор е не този, който знае как да дава газ, а този, който знае как да спира. Същото е и с колите. Аз такъв тест не съм виждал, а за писта и завои си мечтая :-) Също и с тестове за доускорение, ама там ДВГ-то се е развъртяло, върт. момент става наличен и работата се променя леко с теста ;-)20:38 21.09.2018
25 Пешо Бирата
Коментиран от #36
22:26 21.09.2018
26 Разбирача
Коментиран от #28, #30, #34
09:36 22.09.2018
27 Дан
До коментар #9 от "гост":
Ако бяха сложили Dodge Challenger Hellcat или Demon на мястото на двете британски коли, електричката щеше да остане много назад. Астъна е GT автомобил с 510к.с. а Лотусът си е едно спортно купе с 410к.с. , а Теслата е сериозно доработена и има почти 800 коня.Това сравнение е нечестно.
09:40 22.09.2018
28 Дан
До коментар #26 от "Разбирача":
Надявам се, че не говориш сериозно за 10000нм.Коментиран от #29
09:41 22.09.2018
29 Разбирача
До коментар #28 от "Дан":
Напълно съм сериозен 10036нм я обявиха конските сили се пазят в тайна все още дали е вярно един Господ знаеКоментиран от #33
09:55 22.09.2018
30 Порше ГТ2 и ГТ3
До коментар #26 от "Разбирача":
Това че Тесла е извадила спортен модел с въртящ момент на локомотив са добри новини, чакаме я на Ринга, ще е голям сеир, и непременно си носете пожарогасители12:05 22.09.2018
31 Ancient evil
Коментиран от #38
12:14 22.09.2018
32 Ancient evil
Коментиран от #37
13:56 22.09.2018
33 ДВГ
До коментар #29 от "Разбирача":
Абе разбирко, това е за роадстера и е на колелета. Хайде бягай в 1 клас да разбереш разлика на момент на двигател и на колела.14:22 22.09.2018
34 Антиелектрика
До коментар #26 от "Разбирача":
Така ли трябвало да бъде? Ами къде е този "спортен" модел? Никой няма да ги върне, ама този модел е само на хартия още, така че си забърши пяната от устата и лягай да спиш.22:42 22.09.2018
35 Т.о.ш.и.б.и.я.н
03:25 23.09.2018
36 Т.о.ш.и.б.и.я.н
До коментар #25 от "Пешо Бирата":
Ти си първи пеше03:26 23.09.2018
37 Дан
До коментар #32 от "Ancient evil":
Защо не е на Pikes Peak? Трябва също да се радваш, че на автомобилните производители на наточени автомобили не им пука за остров Ман. При почти всяко сравнение между спортна кола и спортен мотор на истинска писта (със завои) мотора пада.07:09 23.09.2018
38 Дан
До коментар #31 от "Ancient evil":
Август месец тази година Ред бул направиха сравнение между болид от формула 1 и състезателен мотор на пистата ред бул ринг и са обяснили подробно защо болидът е с повече от 5 секунди!!! на обиколка по-бърз. В състезателния свят 5 секунди на обиколка са цяла вечност. Болид от формула 1 е по-бърз от 0 до 300км/ч. от мотор от Moto GP. Ф1 прави 300 за 10.6с. а моторът на Хонда от Moto GP за 11.8с. Болидът завива много по-бързо заради многократно по-голямото сцепление и чудовищната аеродинамика. Болидът също няма конкуренция при спиране. В това видео или правят реклама на мотора или "състезанието" е на 150 метра.07:22 23.09.2018