Хитовият кросоувър Nissan Qashqai вече се предлага с новия турбодвигател 1.3 DIG-T, разработен съвместно с Mercedes-Benz. Купувачите ще могат да избират между два мощностни варианта със 140 и 160 к.с.
По-слабата версия с максимален въртящ момент 240 Нм се комплектова само с шестстепенна скоростна кутия с ръчно превключване, а по-мощната с 260 Нм може да се поръча и със седемстепенна роботизирана трансмисия. В такъв случай въртящият момент вече е 270 Нм.
Qashqai 1.3 DIG-T става първият Nissan със седемстепенна роботизирана скоростна кутия с два съединителя. До този момент версиите с два педала и напречно разположен двигател се оборудваха с вариатор.
Новият мотор заменя едновременно старите двигатели с обем 1.2 (115 к.с.) и 1.6 литра (163 к.с.). Старият 1.6-литров турбодизел със 130 коня обаче остава в гамата. Агрегатът е разработен в сътрудничество с Daimler. Монтира се също на Renault Scenic и Kadjar, както и на Mercedes Benz A-Klasse. Французите произвеждат своята версия в завода си в испанския гр. Валядолид, а немците - в Кьоледа, Германия.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Аман от даунсайзинг
Коментиран от #2, #3, #4, #7
17:29 01.10.2018
2 Ремонт му е майката
До коментар #1 от "Аман от даунсайзинг":
Нали затова е този даунсайзинг, да падне пробега до основен ремонт, че то какво беше преди, караш двайсет години, всичко останало се скапва, а двигателя на пушка. Друго си е на 4-5 години да вземат няколко хилядарки за ремонт на двигател.17:33 01.10.2018
3 M1 Yamaha
До коментар #1 от "Аман от даунсайзинг":
Много си зян приятел!18:00 01.10.2018
4 Защо бре?
До коментар #1 от "Аман от даунсайзинг":
Че като имаш толкова челяд и багаж,кой те кара да купуваш 1.3 двигател?Коментиран от #5
18:15 01.10.2018
5 Аман от даунсайзинг
До коментар #4 от "Защо бре?":
Е, каква да е колата за четиричленно семейство? Някоя ламя от сорта на Ланд Крузер? Добре, че са оставили възможност за 1.6 турбодизел.Коментиран от #8
18:40 01.10.2018
6 1,2(115)
19:32 01.10.2018
7 гост
До коментар #1 от "Аман от даунсайзинг":
Тъй , тъй , ще видим след 3-4 години като вземат да слагат 0,7-0,8 литрови "турбо" чудовища , даже и по-малки , щото 95 гр/км как са праят , какви ще ги пеете , еееех какви мотори имашееее , 1,3 , че даже 1,5 , ахахаххах !!!19:47 01.10.2018
8 Язе
До коментар #5 от "Аман от даунсайзинг":
Като имаш толкова багаж,ще возиш и деца си взимаш едно комби с 200к.с и си готов.20:49 01.10.2018
9 Турбомания
21:47 01.10.2018
10 Я.Петров
22:45 01.10.2018
11 гост
08:13 02.10.2018
12 GTE
Реалността е такава, намалена кубатура и турбо. Не е за състезатели, а за придвижване в нормални условия и с нормално каране, а не за каране в насрещното със 170 км/ч.
За мен, това което трябва да отпадне от ДВГ-то преди тотално да бъде изхвърлено е, това е остарялата технология на газоразпределителния механизъм. Слагането на електронни клапани, тип инжектори за гориво въздушна смес, ще направи ДВГ-то още по-ефективно и направо неузнаваемо, спрямо сегашните.
Коментиран от #13
09:29 02.10.2018
13 AsdAsd
До коментар #12 от "GTE":
Прав си за всичко и нещата изглеждат розови, но от гледната точка на западняка. Купуват само нови коли и ги карат в гаранционния период. Ние с нашия стандарт можем да си позволим в най - добрия случай втора ръка автомобил, а много често и трета - четвърта и тогава идват проблемите. Дюзи, клапани, датчици, електроники и прочие. Колкото по - сложен е автомобила, толкова по - трошлив, а ремонтите са при нас сиромасите...Коментиран от #14, #15
10:32 02.10.2018
14 Ivan
До коментар #13 от "AsdAsd":
Аз лично, затова си взех Логан МЦВ бензин за 22 000 лв на лизинг и мога да кажа, че за себе си съм доволен. Преди това съм сменил 8 автомобила, уж все сравнително нови на по 4 години, но със скъпа подръжка и съжалявам за изгубеното време по сервизи и пари. Тази знам че до 200 000 - 250 000 ще ми изкара с разумна експлоатация. Аз карам по 50 000 км на годинаКоментиран от #16
10:45 02.10.2018
15 гост
До коментар #13 от "AsdAsd":
Западнякът отива и плаща лизинг на един компактен сув 3х.лв първоначална вноска и 280лв месечна вноска. За същият сув българин трябва да извади 10х.лв първоначална вноска и по 450лв минимално на месец. Ами ако ти може да плащаш като западняка на неговите условия няма ли да си купиш нова кола? И вместо да изкупуваш изцяло само да плащаш лизинг и да си сменяш със следващ модел? Ама никой не дава тези лизингови условия на българина, това е проблема.11:43 02.10.2018
16 Plameni
До коментар #14 от "Ivan":
Като сметнеш обезценката и това ,че караш най-нисък клас автомобил май много ще съжаляваш.12:09 02.10.2018
17 Vlad
Имам за пример Октавия с 1.2 мотор 110 коня, който е на почти 300 000 км вече и колата си е пушка. Върви, кара се и се подържа. И с 4 човека с багаж си върви юнашки.
16:20 02.10.2018
18 Той
20:24 24.12.2020