24 Октомври, 2018 13:52 12 124 26

Lada отново е на печалба

  • lada-
  • автоваз-
  • renault-
  • ростех
Lada отново е на печалба - 1

Руският автомобилен гигант АвтоВАЗ публикува финансовите си отчети за 2018 година, които са правени по международните стандарти за финансови отчети. Според тях, за деветте месеца на 2018-а компанията отчита печалба от 5.4 млрд рубли.

Ще припомним, че за същия период от миналата година данните сочеха загуби от 4,5 млрд рубли. Всичко това се дължи на един от основните акционери Renault, които успяха да изкарат и тази марка на печалба. В момента основни акционери в АвтоВАЗ са Renault и Ростех.

Двете компании капитализираха предприятието и конвертираха дълговете от 61.8 млрд рубли в акции, като освен това получиха компенсации от Nissan в размер на 1.8 млрд рубли заради предварителното разтрогване на контракта за производство на някои от моделите на японската марка.

За първите девет месеца от годината предприятието е продало на вътрешния пазар 259 129 автомобила Lada, а експортът е 27 398 бройки. Основните външни пазари за Lada са Казахстан и Белорус, но през тази година географията на експортните коли Lada се увеличи с още две държави - Тунис и Чили.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 мухахахаха

    32 53 Отговор
    мухахаха пак някой да помогне на глупавите рашки
  • 2 матрьошка

    37 46 Отговор
    ако нямаха природни ресурси щяха да са като някоя африканска държава

    Коментиран от #6

  • 3 А БЕ

    17 34 Отговор
    Докато се опарят първите купувачи , и другите ще се откажат !
  • 4 Stefko 88

    22 31 Отговор
    Защото ги купиха Рено и пратиха човек от Турция да ръководи филиала. Изводите господа русофили си ги вадете сами. А те са , че сами рашките не направиха нищо.

    Коментиран от #7

  • 5 Хахаха

    28 5 Отговор
    А на глупавите чалгари даже няма кой да помогне. Само ги доят и стригът кат овце.
  • 6 Даааа

    14 7 Отговор

    До коментар #2 от "матрьошка":

    Напълно си прав справка -БГ
  • 7 Random

    28 17 Отговор

    До коментар #4 от "Stefko 88":

    Единственото което Рено направиха е да изгонят служители и да подновят поточната линия. Всичко си е руско, освен Хрей и Ларгус. Веста, Калина, Приора и 4х4 са си с руски двигатели, трансмисии и платформи.

    Коментиран от #8, #12

  • 8 ЪХЪЪЪ

    15 16 Отговор

    До коментар #7 от "Random":

    ДАЖЕ И РЕНОТО РУСНАЦИ ГО ИЗМИСЛИЛИ !

    Коментиран от #18

  • 9 Bojko

    12 14 Отговор
    Не е вярно, че Рено са оправили Лада! По-скоро това се дължи на това, че руснаците се вързаха с рено, за да продават на европейския пазар.!

    Коментиран от #13, #26

  • 10 Bai h

    14 18 Отговор
    Да го духате русофоби
  • 11 Бесен Язовец

    15 14 Отговор
    Цели 27 398 бройки са продали в други страни, ма мнооого вееее. Тойота, Фолксваген и сие, нервно пушат отстрани, на пазара идва нов гооолем играч, Лада !
  • 12 Гост

    14 5 Отговор

    До коментар #7 от "Random":

    Че то поточната линия е най-важното в автомобилостроенето. Ако и това не знаеш,по-добре не коментирай.
  • 13 Евроглас

    21 10 Отговор

    До коментар #9 от "Bojko":

    По голям виц не бях чувал. Лада НЕ са се вързали за Рено. Лада фалира и Рено ги КУПИ за 2 евро.:-):-):-):-)
  • 14 ВИП АМГ

    5 9 Отговор
    лада отново напред. евала за качеството на гиганта лада-бенц
  • 15 Да да

    3 9 Отговор
    Че и добра пара са изкарали - 54 мил. евро! И продават колкото Тесла! Смятай какво ще стане ако Рено се изтеглят!

    Коментиран от #16

  • 16 Random

    11 4 Отговор

    До коментар #15 от "Да да":

    Теслътъ е на загуба. А иначе 280000 коли не е малко. Теслътъ не я знам колко продава.

    Коментиран от #17

  • 17 Да да

    3 8 Отговор

    До коментар #16 от "Random":

    72 000 за 3 месеца! Толкова продава от Модел 3! По $5000 печалба на кола, май е много на загуба! Скоро ще фалира! Някъде около Нова година! Вероятно 2186 год. 29 декември!
  • 18 Гост

    4 8 Отговор

    До коментар #8 от "ЪХЪЪЪ":

    Дааа, и руското джуде е най-голямото в света.
  • 19 Адаша

    13 2 Отговор
    Новите Лади са доста практични коли. Ако си в в Русия на промоция може да вземеш гранта за около 12-13000 лв с всички екстри, което при нас се равнява на Дачия Логан за към 18-20000 лв.
  • 20 Аре бегай

    3 3 Отговор
    Какъв гигант,когато общо произвежда по малко от Голф.Та са като махленски производител.Тойота произведе 100000000 си автомобил.Това е повече от всичко произведено в царска русия,ссср и сега.повече от всички танкове,мотори,колелета,самолети,камиони.Гигант,хахахаха!!!

    Коментиран от #21

  • 21 ВИП АМГ

    2 0 Отговор

    До коментар #20 от "Аре бегай":

    нищо не разбираш от коли
  • 22 гощо

    1 0 Отговор
    Преко сили една Нива чисто нова за макс 5000лв.
  • 23 Адаша

    2 2 Отговор
    Бих си купил от новите лади. Жалко че им налагат мита от ЕС, иначе щяха да избият рибата с цените си.
  • 24 ЕНЦО

    0 1 Отговор
    Трябва да минат поне още 30 години , за да може тази бракма да се конкурира с най - лошите западни фирми и модели коли , като руснаците работят денонощно за подобряване на дизайн и качество ...
  • 25 никси

    1 0 Отговор
    нехаресвам на руските автомобили това чене издьржат на ламарини, един мои роднина караше такси в софия хиундаи сонат и вика колегите се нафьрляха да купуват новите волги с квдратния фар, и за 1 година изгниха тотално сега тия новите може ида са ги подобрили руските автомобили не знам можеби, едно време се вдигаха на специялни стоики, и всяка година се пребоядисваха отдолу , за да може да се запазят дьлго време , баща ми имаше жигула ваз2101 и 40 години я кара но тя беше с специялно пкритие, на ламрината и наи важното, беше гаражна има значение .
  • 26 джоджен

    0 0 Отговор

    До коментар #9 от "Bojko":

    От европейският пазар отеглят колега,продават упешно в про руски държави и част от африка.