ФАКТИ.БГ

Ето я новата Toyota Corolla Sedan

Публикувана: 19 Ноември, 2018 10:46
42 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 9746
Ето я новата Toyota Corolla Sedan
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 0 от 0 гласа.

Дванайсетото поколение на Corolla във версията си седан се прави на модулната платформа TNGA, на която са базирани и моделите Prius и Camry, а така също и C-HR. Сега, японците официално представиха новото поколение на седана Corolla.

Ето я новата Toyota Corolla Sedan

Както се очакваше седанът Corolla е заимствал много от дизайнерските решения на представения по-рано хечбек. Платформата, двигателната гама и стилистичните решения в дизайна са идентични.

Ето я новата Toyota Corolla Sedan

Що се отнася до предшественика, то новото поколение на Corolla Sedan е нараснало незначително. Дължината е 4 640 мм (+10 мм), а широчината - 1 780 мм (+5 мм). Междуосието е същото - 2 700 мм.

Ето я новата Toyota Corolla Sedan

Подобно на хечбек версията и седанът разполага с предно окачване MacPherson и с многолостово задно. Центърът на тежестта вече е по-нисък, а якостта на каросерията е по-добра с 60 %.

Ето я новата Toyota Corolla Sedan

Първоначално за новия седан ще са налични два бензинови двигателя. По-слабият е с обем 1.8 литра и с мощност 140 конски сили. По-мощната версия разполага с двулитров четирицилиндров мотор със 170 коня.

Ето я новата Toyota Corolla Sedan

Впоследствие се очаква и появата на хибрид. От Toyota заявяват, че версията седан ще се предлага на 90 пазара по света. Продажбите на иновацията би следвало да започнат от началото на следващата година.

Ето я новата Toyota Corolla Sedan

Поставете оценка на статията:
Оценка 0 от 0 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
цистит
1 Отговор
свежа си е ама много пара бе

Коментиран от #29


Оценка:
-8 +17

ванката
2 Отговор
бе хубави и здрави са япнските коли но немогат да се доближат по никакъв начин до комфорта на немското возило като изключим фолксваген и опел та дори и до тях трудно серавнят да не говорим за големите мерцедес и бмв !!! нека комплексираните към немските марки да започнат реването сега...

Коментиран от #19


Оценка:
-51 +19

Бохем
3 Отговор
Новото си е ново ! Само дето парата и тя му е множко . Иначе колата си е 6 от всякъде .

Оценка:
-8 +17

Himler
4 Отговор
И забравиха да споменат че ще се произвежда в Турция

Оценка:
-9 +16

Корола 2018
5 Отговор
Всъщност цените на Корола са едни от най-поносимите, затова което получавате. Взех моята преди няколко месеца от представителството и имаше кампания с отстъпки 12-17%. Аз бях късметлия и моята я исках автомат и предпоследното преди най-върховото оборудване беше със 17% надолу. Тоест от 40К на 33К... Нямаше еквивалент от другите марки с тези екстри, голям седан с хубав багажник, а на задните седалки мястото ще ви изуми за този клас кола. Просто получаваш много повече за парите си. Прости и надеждни мотори, много здрави автоматици нищо, че са вариаторни и са супер приятни за каране, леко купе и пъргав двигател... 6 години гаранция или 200К километра... Следи лентите, спира сама при опасност от преден сблъсък, следи знаците. Интериора е вдигнат на много високо ниво(изключение е тапицерията на седалките, която на мен не ми допада много). Само за сравнение повечето други марки предлагат супер изтискани вече трицилиндрови турбинирани мотори с малка мощност... Така, че поинтересувайте се и ще видите, че не си заслужава да дадете 16-20К за стара кола на 300К+ километра със задължителни дертове по сервизите вместо за 10К отгоре да си вземете нова кола. Дай боже всекиму, но Българина наистина не си дава сметка колко пари дава за старата си кола след 5-6 години експлоатация.

Коментиран от #12, #15, #30, #36, #39


Оценка:
-6 +44

Random
6 Отговор
Невероятна грозотия. Като китайска е.

Коментиран от #16


Оценка:
-35 +21

Георги
7 Отговор
FORD MONDEO съспроменени предни фарове,но все пак изглежда добре

Оценка:
-19 +5

Мир
8 Отговор
Най-после пипната Корола на дизайн.. че нещо последните пластмасарки бяха като кошници.

Оценка:
-14 +5

Изостанал
9 Отговор
Вие сега ли чак я видяхте че е излезнала новата корола та я публикувате. В САЩ от кога я има на сайта на тойота и се продава

Коментиран от #20


Оценка:
-5 +5

123
10 Отговор
Комбито е още по 'джиджано'. А и най сетне предлагат по сериозен двигател. Ще е интересно..., ще чакаме.

Оценка:
-3 +6

Ервин
11 Отговор
Не мога да преценя дали седалките във форма на леген са по-смешни или скоростния лост от благородна пластмаса. Много грозна и посредствена кола, жал ми е за бъдещите и собственици!

Оценка:
-18 +7

Радко
12 Отговор

До коментар #5 от "Корола 2018":


Едно нещо не можете да разберете тия къде се биете в гърдите с тия гаранции по 5 години. За всяко едно нещо си принуден да посещаваш техния сервиз, т.е. за една елементарна смяна на масло ти препродават маслото/филтрите на безбожна цена и ти фактурират труд на час за по 30-40 лв. За едни повече от 400 лв си горд собственик на сменени масло и филтри. Евала, голям си!

Коментиран от #23


Оценка:
-13 +12

13
Този коментар е премахнат от модератор
Трифон
14 Отговор

До коментар #13 от "мдааа":


Гошко, освен 20 годишни немски курници има и 4-5 годишни такива (разбирай поради сглобката и използваните материали, визуално и интериорно колата не е мръднала, за разлика от всеки един японски варел) с качества и поведение недостижими за източните пишман возила. Та немския курник на 4-5 години е бил сервизиран основно в фирмен сервиз, което гарантира, че ти ако продължиш традицията да ползваш добри части и масла ще имаш кола на ниво още толкова години, та и повече, като се има впредвид как изглежда една европейска кола на 20 години и една азиатска такава (доволно ръжда и пред разпад). Карай си варелчето и не бълнувай, че всички са мизерници като ваша милост.

Оценка:
-16 +4

КРЕЗ
15 Отговор

До коментар #5 от "Корола 2018":


след 10 години тая кола ще струва 10000 лв. Т.е 23 бимби назад плюс за тея 10 години по поне 4 000 на година за застраховки, данък преглед и обслужване, сложи по 20 х.км. на година т.е. при раход 8/100 среден около 3600 лв. Демек да се возиш за 10 години си дал цифром и словом около 100 х.лв. и това ако не правиш някакви ремонти (колите са наистина здрави и едва ли ще се случи). Една проста сметка - това са 3650 дни, т.е. по 27.40 лв на ден...е аре кажи ми с такси няма ли да ти излезе по-насметка:)))

Коментиран от #18, #24, #40


Оценка:
-11 +6

Пешо
16 Отговор

До коментар #6 от "Random":


Е па нема да се целуваме с Тойотата, ще се возимЕ на нея.

Оценка:
-1 +7

4х4
17 Отговор
Изглежда много добре отвън. До сега королата си беше малолитражка дори и като седан. Новите ,по-мощни мотори са добре дошли, но колата си остава нисък клас автомобил, макар и пословично надежден и здрав. Няма как да се доближи до комфорта на автомобилите от средния клас, не само немски ами и френски и корейски ако щете. За позицията която заема обаче, е на върхово ниво. А тойота имат други модели от средния и високия клас, достойни съперници на ауди, бмв и т. н.

Оценка:
-4 +4

Дай Боже всекиму
18 Отговор

До коментар #15 от "КРЕЗ":


Типично разсъждение на човек от панелен квартал. Ами работи бре, изкарай за Тойота 2018 г. и се радвай. Човекът си е направил сметката, и със сигурност неговата е по-точна от твоята. Той ще кара колата 5-6 години (до края на гаранцията) и ще си звеме следващия модел. А старата му кола дилъра ще я даде на теб, да си трошиш главата, нищо, че е 5-6 годишна - то схемите отдавна са разработени как се събират пари от остатъчния ресурс на автомобила. Крайно време е да разберете - през 2018 година НЯМА вечен автомобил.

Оценка:
-0 +7

1944
19 Отговор

До коментар #2 от "ванката":


тойота камри превъзхожда мерцедес и бмв по качество и комфорт. дори и ценово е за предпочитане.

Оценка:
-5 +10

1944
20 Отговор

До коментар #9 от "Изостанал":


досега хвалеха лада веста. безаналогова... каруца.

Оценка:
-1 +2

селянин 1
21 Отговор
Това двигателче 1,8-140к.с.е мн.здраво,вече се е доказало в,,Приус,,в Германия,,бакшиште,,масово карат такива-хибриди,легенда 20 год.на пазара,11 милиона продадени,с 10 годишна гаранция на батерията..Тойота ще сложат на,,Корола,,пето поколение хибрид-50 км/ч,-50км,само на ток в града,без щепсел,само на батерия..тя ще има 12 годишна гаранция..

Коментиран от #22


Оценка:
-1 +8

Plameni
22 Отговор

До коментар #21 от "селянин 1":


Селянина пак не разбрал НЕ Е 10 год. гаранция на батерията , А 10 год. ГРИЖА за батерията и двигателя 1.8 140 кс. ще е от BMW

Оценка:
-5 +1

Корола 2018
23 Отговор

До коментар #12 от "Радко":


Смяна на масло и маслен филтър е 180лв с труд и маслото за 1.6 мотор бензин 132кс. Което съпоставимо с други коли е нищо.
А на всяка втора година се сменят повече неща ми обясниха, горивен филтър, въздушен и тн и всичко с труда е около 300лв. Но като стигна до там ще мога да потвърдя какво точно се сменя. Но хората са точни и дават точни сметки за обслужването когато попиташ. Всичко друго влиза в гаранционните условия (без накладки, които са консуматив, мотора е с верига).

Оценка:
-0 +5

Корола 2018
24 Отговор

До коментар #15 от "КРЕЗ":


Всичко, което написа си го изчисли със средно статистическа кола по пътищата на себестойност около 10-13К и пробег над 250-300К, каското е наполовина по-малко, но повечето си правят каско, че им треперят + факта, че за поддръжка на колата откъм повреди е огромна и си винаги на тръни дали пак няма да ти направи въртел във важен момент. А това за таксито е съвсем друга тема, която също е много дълго да тълкуваме. Защото след нея идват автобусите и след тях велотранспорта и пешеходците. След 6 години колата е с приблизителна стойност 18К според състоянието за това оборудване... Като клиент получаваш пак огромни отстъпки на марката и може да доплатиш 13-15К и да вземеш пак нов модел. Средно за стара кола за 5-6 години хвръкват само по ремонти поне 10К. Този филм го гледах вече, новата кола не си я взех само защото мога, а защото сърбах попарите много на мъки по сервизите със старо возило, което ми излезе като ново.

Коментиран от #25


Оценка:
-2 +5

КРЕЗ
25 Отговор

До коментар #24 от "Корола 2018":


ти не леж на тая, не ти говоря от чуто и недочуто и оня дето ме е коментирал за манталитета може да си завре мнението на топло и важно място. 2007 г. си купих Авенсис от магазина, чисто нов..с оскъпяването ми стъпи на 48 х.лв. Ха сега познай колко ми даваха ТМ Ауто на петата година? Ще ти кажа - 13 х,лв. При положение, че колата нямаше 100 х.км. и пазарната й цена беше около 18 х.лв. Ами подарих я на брадчеда - още я кара, сложи й газ и продължава да не е правил никакви съществени ремонти и познай дали е по-доволен от мен от към разходи. След като я продадох, отидох до Германия и си докарах премиум автомобил на 2 години, на 12 х.км, като го купих на стойност около 60% от тази за нов, дадох повече пари отколкото за Авенсиса и то накуп, но сега, 6 дгодини по-късно, мога да го продам за почти същите пари и да, не съм правил нищо по него. На жената купих 5 годишен джип, купуван и каран само в БГ за смешни пари...еми за 3 години едни дискове и 2 тампона...никога повече нов автомобил!!!

Коментиран от #28, #33


Оценка:
-2 +5

Японеца
26 Отговор
Пластмасарки са немските кошници, рециклирани брони, твърда пластмаса по таблото, вратите и баровете.Поло, голф, опел, шкода, форд, бенве, мерцедесите са отврат.
Само високият клас са ок, но от 150х. нагоре.

Коментиран от #27


Оценка:
-4 +2

Вихъра
27 Отговор

До коментар #26 от "Японеца":


Викаш "бенве и мерцедеса са отврат"?? хахаха
Баба ти като малък само Ролс и Бентли те е возила, нали??
Но като ти гледам смешните пристрастия, сигурно си мечтаеш за Тойота Ярис, но плюеш по коли, които гледаш само от рейса!

Оценка:
-1 +2

Ричи
28 Отговор

До коментар #25 от "КРЕЗ":


Човек, няма как да те разберат, че дилъри като ТМ Ауто са пълен *ашак и не им дреме за тебе, а гледат да те прекарат в удобния момент. Няма шанс да ти оценят колата на пазарна стойност, изкупуват ти я на 20-30 % под моментна цена. Но все пак основната причина АЗ да не харесвам комбинацията нова кола/тойота е, че може да се намери добър автомобил на половин цена на 3 години, второ няма шанс да си причиня такава гавра със себе си да карам Тойота години наред. Аз все пак харесвам колите и имам вкус към доброто. Да ме прощават феновете на азиатската конфекция, но е пълен компромис.

Коментиран от #31


Оценка:
-4 +2

Любител
29 Отговор

До коментар #1 от "цистит":


Отвратителна е!

Оценка:
-3 +0

Jack Bauer
30 Отговор

До коментар #5 от "Корола 2018":


Прав си, но чак пък "...голям седан с хубав багажник...". Королата си е малолитражка както и да я погледнеш и за 33К има добри алтернативи на истинки големи седани.

Оценка:
-3 +1

Тоз който гледаш
31 Отговор

До коментар #28 от "Ричи":


Много те мъчи японското, направо, не ядеш и не ходиш по-голяма нужда с дни..Кога си имал ти кола, да си карал, да знаеш кое е кола и кое не става ве, завистник..Сигурно и колело нямаш...Когато имаш кола и навартиш 100-200-300хил. км тогава изказвай мнение, сиромах. Точно че ти си от най-неразбиращите, начинаещи, каращи коли на лаптопа и на пасажерската седалка, да казваш че японските коли са компремис..където в световен мащаб са най-признатите, най високо оценените и най-задоволимите, а ти си един сиромах, бедняк, млад човек, който близките 5 год няма все още да кара кола..Или знаеш ли кво купи си бмв на 20 год. и си заделяй от кирливата заплатка по 20 лв. всекимесец и си зашивай гуменките за 60 лв на краката ти да си купиш за 900лв. бмв е36 на газ 12-ти собственик с на скоро сменен радиоатор и ревизирана глава + гарнитура..и да сложиш 15в-ка че и масълце ке бута. Завистник ти няма да помиришиш нова кола в мизерният ти посен животец !!

Коментиран от #34


Оценка:
-0 +6

мария
32 Отговор
купете си тойота не бмв

Оценка:
-1 +2

Корола 2018
33 Отговор

До коментар #25 от "КРЕЗ":


По-високия клас коли се обезценяват с по-голям марж защото и началната им цена е била висока. Мой приятел си закупи 2 годишно БМВ 5-ца за 50К, което ново е струвало 156К, тоест за 2 години 100К надолу... Хайде от познат беше и реалната стойност тогава беше около 70К, но пак е почти двойно. Твоя Авенсис също е бил по-висок клас и по-скъп и затова и разликата в цената е била по-голяма, но и аз не говоря за Buy Back от самия представител, а за продажба лично на пазарна цена. За кола която струва 33К с отстъпката и на 16 да падне след 6 години пазарна стойност пак добавяш едни 16К и взимаш нова. Не казвам, че няма изключения, но старата кола винаги е руска ролетка. Ще поживеем и ще видим. Всеки решава сам за себе си.

Оценка:
-0 +3

Ричи
34 Отговор

До коментар #31 от "Тоз който гледаш":


Кироо, живота е един и не ми прави кеф да карам неадекватни японски коли. Имал съм корола, ярис, рав4 за кратко. С какво може да ми се похвалиш от японското автомобилостроене?? Грозен дизайн, интериорно недомислени с възможно най-компромисната пластмаса и тапицерия, посредствена динамика.. нещо ще добавиш ли или стига?? При всяко едно качване от Тойота на европейска кола съм се чудел как може да са толкова зле япончетата и винаги съм продавал такава компромисна с голям кеф. Критерия ти за колите момче е доста базов, леко те съжалявам! Имам и стари гуменки, но те оставям да се мислиш за много умен с японския си кош.

Оценка:
-4 +2

ссирена
35 Отговор
Toyota Cprolla - най-продаваният автомобил в света!

Оценка:
-1 +4

ИВО78
36 Отговор

До коментар #5 от "Корола 2018":


БРАВО!ТОЧНО СИ ОПИСАЛ ВСИЧКО!ДА ТИ Е ЧЕСТИТА ПОКУПКАТА И ДА Я КАРАШ С НАСЛАДА!ТЕМАТА С КОЛИТЕ Е БЕЗКРАЙНО ДЪЛГА ВСЕКИ СЕ ИМА ЗА ПРОФЕСОР! ВАЖНОТО Е АВТОМОБИЛА ДА ТИ НОСИ РАДОСТ!ВЯРНО Е ЧЕ АВТОМОБИЛ ВТОРА РЪКА ОТ ВИСОК КЛАС ОСОБЕНО МОЖЕ ДА ТИ ВЛОШИ НАСТРОЕНИЕТО,НО ДА НЕ ЗАБРАВЯМЕ,ЧЕ Е СТРУВАЛ НОВ 150 000ЛЕВА,А СМЕ ГО КУПИЛИ ЗА 4000 ЛЕВА С ЦЯЛ КУП ЕКСТРИ.ВЛИЗАЛ СЪМ В ШОУРУМА НА ОПЕЛ -2500лв ЗА ШИБЕДАХ НА ГРОЗНА ОПЕЛ КОРСА С,БЕШЕ ОТДАВНА.ЗАНИМАВАМ СЕ С АВТОМОБИЛИ ОТДАВНА И ЩЕ КАЖА-ОТЛИЧЕН ИЗБОР,ПРАВО В ДЕСЕТКАТА!И АВТОМАТА,АУУУУ КЕФ! РАБОТИ УНИКАЛНО!ПОНЕ ДЕСЕТ ГОДИНИ ЩЕ И СЕ РАДВАШ БЕЗ ПРОБЛЕМИ.

Оценка:
-1 +5

до ричи
37 Отговор
Много точно ти го каза човека, ама ти нали си комплексар и по гръб няма да паднеш. Аз пък ти казвам обратното, винаги като сляза от японска кола и се кача на европейска си мисля кога тия европейци ще започнат да правят качествени коли, като под качество не разбирай скъпи кожи, алкантари и пр в купето. Искаш ли да се обзаложим с теб драги ми смехурко, че ти в японска кола надали си се качвал, та камо ли да си имал ярис, повече от очевадно е ,че точно ти се мислиш за много умен, но е добре че само ти се мислиш..

Оценка:
-0 +4

897
38 Отговор
Циганина Ричи,ако сравнява градска кола кола като Ярис с малък мотор с примерно чупливо ауди с 3 литров дизелак е смешно и нелепо.
Всичко според класа си-селтак

Оценка:
-0 +4

Българин
39 Отговор

До коментар #5 от "Корола 2018":


Точно така направих и аз и не съжалявам. Няма какво да обясняваме. Който разбира - разбира, който не- няма как да се съгласи. Корола 2018 е много удобен и широк автомобил. Много автомобили изгледах, накрая реших това да направя и мисля, че спечелих. Вариаторът е много готин. Честито ти на теб, честито ми и на мен. Никога не бях карал Тойота, а сега направо нова. Очарован съм.

Оценка:
-0 +4

Доко
40 Отговор

До коментар #15 от "КРЕЗ":


Ти луд ли си бре 10 годишна Тойота за 10 бона

Оценка:
-1 +0

Иван
41 Отговор
2017 закупих корола 1.6 автомат, 2 недостатъка има само - не е обезшумена и пластмасите са малко левтерни, обема и возията и е като на пасат, имам и пасат, оттам правя база на сравнение

Оценка:
-0 +0

purifier
42 Отговор
Относно разхода на королата с 1.6 valvematic , не е 8/100 както някой се изказа , в десйтвителност е доста поносим , с голямо гонене по магистрала и каране градско колата дава 7/100, ако караш по спокойно лесно свеждаш разхода до 6.5/100, за сравнениe 10 годишен дизелов кенеф си харчи долу горе 6/100.

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

-->
АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Ангел Джамбазки
Евродепутатът защити българските граничари след обвиненията на холандската му колежка Кати Пири
Гастарбайтерите са нагли, груби и арогантни. Минете през бензиностанциите, където спят - след тях остава Кербала, свинщина..."

Още бисери