20 Март, 2012 11:36 22 271 92

Citroen е готов с конкурент на Mercedes-Benz S-Klasse L, Audi A8L и BMW 7er Li

  • citroen-
  • ds-
  • mercedes-benz-
  • s-klasse-
  • audi-
  • a8-
  • bmw-
  • 7er-
  • ds6-
  • ds9
Citroen е готов с конкурент на Mercedes-Benz S-Klasse L, Audi A8L и BMW 7er Li - 1

 

Citroen разпространи във Facebook две снимки-тийзъри на новия си флагман. Това ще е най-големия модел в историята на френската марка, а целта му е да мери сили със суперлуксозните удължени версии на Mercedes-Benz S-Klasse, Audi A8 и BMW 7er.
 
Все още не е ясно как ще се казва огромният Citroen. Според специалистите той ще получи название или DS6, или DS9. До момента Audi A8L е най-дългата лимузина в горния сегмент, а по неофициална информация най-големият DS ще е по-дълъг и от Audi-то. Неговата дължина ще е 5.3 метра.
 
Съдейки по тийзърите може да се заключи, че новият автомобил ще наследи доста от чертите на концепта Metropolis, показан пред публика през 2010 година. Завоалираните форми в задната част на колата карат някои да смятат, че именно там ще се крие изненадата, която готвят "Шевроните".
Възможно е да станем свидетели на огромен хечбек от премиум клас, но е напълно възможно големият DS да представлява и класически седан. Предвид екстравагантността, с която Citroen подхожда към моделите с обозначение DS, първият вариант е по-вероятен.
 
Знае се, че автомобилът ще използва модифицирана и удължена платформа от C6. С появата на DS6 или DS9 франсетата ще разширят премиум гамата си с още един модел. Новото попълнение ще прави компания на вече известните DS3, DS4 и DS5, но ще се конкурира с "недосегаемата германска тройка".
 
Ще припомним, че прототипът Metropolis се задвижва от хибридна система с двулитров V6 и електромотор с 55 к.с. и пикова мощност от 95 коня. При ниски скорости автомобилът се движи само на ток, а на магистрала се включва двигателят с вътрешно горене с 272 коня. Комбинираната работа на двата агрегата осигурява сумарна мощност от 460 к.с. 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 радо

    8 2 Отговор
    за да ги удари в земята цената трябва да е не повече от 80000лева
  • 2 Дошо

    8 5 Отговор
    К'ъв тоя Ситроен бе?Много малко лампички има и много малко си прилича с останалите модели на марката.Ба.и дизайна тия ще си помисли човек, че не са виждали квадрат.Ми да погледнат малко от Фолксваген к'ви са тия неквадратни форми?Хахах
    Сега сериозно:
    Великолепен е!Пред ставям си как ще вози тая кола.....фантазия, а шумоизолацията като знам при Ц5 каква е сигурно в тая ще чуваш часовника си как цъка.От както направиха Ц5 съм им почитател на Цитроен.Това със сигурност бих го предпочел пред кое да е дърво на Алуди
  • 3 VW&Mercedes

    2 5 Отговор
    Ama verno li sega serizno be Doshko.Dosho tova shte e poredniq proval na shirpotreba koqto iska da vleze pri batkovcite.Golqmata 3-ka moje da se dopulni ot Lexus (dosta uspeshno) i nqkoe zadokeansko iskluchene.Inache sme vijdali podobni provali kato VelSatis s prodadeni q ima 20000 q nema ili Hlopel Signum.
  • 4 Тошо

    2 3 Отговор
    Доше, ти Ауди май само по телевизията си виждал. Франсетата да се концентрират върху пазарските колички и да не се занимават с неща извън тяхното ниво.
  • 5 Митака

    6 2 Отговор
    Заглавието ме разби хаха каква конкуренция може да е Ситроен на БМВ, Ауди и Мерцедес :Д
  • 6 Дошо и пазарските колички

    6 1 Отговор
    Е.аси радиаторната решетка на Ауди, красота и стил. А куфарите на Ситроен и изобщо французойките - думи нямам. Правилно си го казват хората - "Недосегаемата германска тройка"! Концепта още си е концепт и докато дойде до серийно производство ...
  • 7 Читака

    0 4 Отговор
    Успешна, как каква?! Има ли съмнение, че Ситроен са по-добри?!
  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 Еминем Фен

    2 2 Отговор
    Ситроен не може да стъпи на котрето на АУДИ,БМВ и Мерц. За цената да не говорим като нови сички са по 200 000 например след 2 години Ауди и Бмв и Мерц по 150 000 , Ситроена ще е 70 000. За изработката да не говорим нито стабилност и ускорение.
  • 10 йордан иванов

    2 1 Отговор
    Добре изглежда за разлика от С6
  • 11 The Bear

    1 1 Отговор
    До @3, @4 и @5 - май казвате хоп преди да сте скочили, а Не подценявайте Ситроен! Погледнато в историята именно тази марка е въвела за пръв път множество иновации използвани широко по света в последствие... Винаги е имала различен характер от другите коли..... А и за Ауди никой не предполагаше преди 30 години че ще се доближи до "недосегаемата двойка", но сега е факт.... За японските коли никой не е предполагал преди 30-40 години че ще са качествени и че ще се продават добре - но сега е факт.... Преди 40 години не се е предполагало че в Китай ще се произведе кола, която ще се изнася извън страната - но сега е факт, както и това, че само в китай има толкова авто марки, колкото в останалият свят.... А да не говорим, че сега разнообразието от технологии и богатството на възможности за използване на материали, горива и др. алтернативи при производство на автомобили - не се знае кой каква изненада може да поднесе...... На фона на горното кратки негативни изказвания като вашите звучат меко казано празно (ако употребя точната дума, модераторът ще я изтрие)...
  • 12 Лъжец Завинаги

    2 2 Отговор
    Разбирам, че от Ситроен са направили нещо което за тях е голямо, но С класа е далече от това нещо
  • 13 000000

    2 5 Отговор
    shto ste tolkova bedni ...
  • 14 До само Алуди

    1 4 Отговор
    На кое кУтре не може да стъпи бе?Алуди е най-скапаната марка бе дечко.ДАно някой ден си купиш Алуди - друга песен ще запееш
  • 15 ataveto

    4 3 Отговор
    СУТИЕН И КОНКУРЕНЦИЯ 2 ВЗАИМНО ИЗКЛУЧВАЩИ СЕ НЕЩА,ОТ МАГАЗИНА НАПРАВО В СЕРВИЗА И НЯМА НУЖДА ОТ ГАРАЖ
  • 16 попопо

    0 4 Отговор
    ДА бе то това в кенеф на ВАГ.
  • 17 ahaha

    4 3 Отговор
    do komentara za obeceniavaneto: moito dete, tvoiat mercedes nov e 200 000lv a sega tuk v mobile e 28 000lv za 5 godini!?! aide pak mi govori koi pazi stoinost i koi ne ! ima bmw 745i na 6 godini za 20 000lv ! kakvo 6temi spesti6 ti i koe ne se obezceniava?
  • 18 ahaha

    3 4 Отговор
    i da dobavia, 4e kato go kupi6 tvoia velik mercedes 6te dade6 edno 5000 euro samo za maslo, filtri i sve6ti na 8te mu cilindara! moje da dade6 o6te 4500 evro i za 4 disca na spira4kite, moje i 1200lv za edin auspih da dade6? adi dai de? nali ne se razvalql :)
  • 19 Рибомир

    2 2 Отговор
    Изключютелно красив автомобил, от малкото, което се вижда на снимките. По отношение на дизайна - абсолютно конкурентен на BMW, VW или Mercedes... Стилен и агерсивен. Ще видим скоро останалото.
  • 20 O_O

    3 3 Отговор
    Дано успеят да реализират този проект не по-късно от догодина. Колата на снимките изглежда страхотно и предлага нещо много важно, което липсва при немските марки - индивидуалност.
  • 21 Милен

    7 0 Отговор
    Определено концепта Метрополис се отличава с много красив дизайн. Радващо е че все повече производители се опитват да влезнат в луксозният сегмент. Това ще повиши конкуренцията и съответно качеството. Трудно се пробива там, защото купувайки си БМВ или Мерцедес си купуваш и имидж, докато компании като Пежо, Хюндай и др. тепърва трябва да градят имидж при луксозните автомобили.
  • 22 slckoloff

    2 3 Отговор
    gola voda....moje da im disha praxta na germanzite...osobeno na mercedes
  • 23 Еминем Фен

    1 6 Отговор
    Ситроен е последна из тези коли 1.Ауди 2.Бмв 3.Мерц 199284767. Ситроен
  • 24 нл4у

    3 2 Отговор
    стига с тия аудита като измислят някой по различен модел , а не просто размера на купето тогава ми говорете за ауди... се 1 да слагам VW при мерцедес и БМВ... и VW имат луксозни модели като ауди , че и по-яки... стига сте се излагали с тва Ауди ...3 реклами на кръст и ви промоха мозъците,че Ауди е не6то... 1вата кола в света е от карл бенц... всички екстри колани,чупливи брони, радиатор,airbag, ABS, автопилот....всичко е патентовано от мерцедес...

    Коментиран от #36

  • 25 Бай Ганьо

    3 1 Отговор
    На мен пък ми прилича на комби.Може и да е нещо добро за стандартите са ситроен ,но има още много кошници да направят за да стигнат(ако това стане някой ден) возията, лукса и екстрите на мерцедес.
  • 26 До 24

    3 1 Отговор
    Пич за коланите и air bags ще имаш да вземаш.Те са дело на американци
  • 27 Този

    4 1 Отговор
    Хубаво де, кой подяволите пише тия заглавия?! О_о Какво е това S-Klasse, кой нормален човек го казва така в разговор? ми напишете го S-Class или S-клас , тва S-Klasse вярно е от немски, ама все пак, а за BMW да не говорим "7еr" ? To бива бива copy и paste ама чак пък толкова, дайте малко по-така....иначе статията е хубава, ама да пишем нещата както трябва.
  • 28 ония на луната

    0 3 Отговор
    всъщност коланите са създадени от волво....
  • 29 O_O

    3 2 Отговор
    До 25,

    За возия да кажеш, че Ситроен трябва да "настигат" някого, говори много за знанията ти на тема автомобили или по-скоро за тяхната липса...
  • 30 Име:

    1 2 Отговор
    Супер е ситроена. Най ми харесва че дръжката за предната и задната врата е обща. Страхотен дизайн. Citroen DS от 70те, според мен, е най-красивата луксозна кола правена някога.
  • 31 Петър Сидеров

    2 2 Отговор
    Доста красива на външен вид кола
  • 32 333

    0 2 Отговор
    a bai vi ganiq e sviknal samo na mercedes da go vozqt-na poevtino ne :D napred i nagore qhti,4astni samoleti,kosmi4eski sovalki i kato se sabudi6 krakata otviti :D vsi4ki pravite smetkite na drugite firmi,vse edno 4e upravlqvatekonkurentna avtomobilna kompaniq i se struhuvate 4e 6te falirat i nqma s kogo da se sarevnovavate ;)
  • 33 непознат

    3 2 Отговор
    Здравейте,карам ксара 99год.от 2 год.Преди имах голф 3,опел астра2000год.Ами ситроена си върви сменил съм само биялетки и това е.А по двата си автомобила хвърлих по 2000 лв на кола за части ,можеби е късмет не знам,но съм страхотно доволен от ксарата.
  • 34 бай кольо

    2 2 Отговор
    Коли като Мерцедес, Ауди и БМВ, се купуват са претиж, лукс и демонстарция социално положение, Ситроен няма как да го постигнат това, няма да ги купуват колкото другите дори и да са наполовина по евтини. Навремето и Пежо 607, го обявиха, като конкурент на S-клас беше значително по евтино, ама не им се получиха нещата. Когато хората си купуват такава кола, те не искат да пестят, а напротив да се знае, че е скъпа и луксозна и най-вече НЕМСКА!
  • 35 520 зендер

    3 0 Отговор
    непознат-Я кажи как си с реиката че комшията ми надува главата от оплакване всеки ден.Междо другото бях решил да не плюя по другите марки.Все пак ще вметна за хечбека че Рено със Вел Сатис много яко згафиха...
  • 36 The Bear

    0 2 Отговор

    До коментар #24 от "нл4у":

    @24 - Не всички патенти и първи неща са на Мерцедес:
    през юни 1919 Ситроен Type А е първият автомобил в серийно производство в Европа, първият икономичен автомобил, изцяло оборудван с електрическо осветление и стартер, преден капак, облицована резервна гума и т.н. Също така това е първият масов автомобил конструиран така, че да бъде управляван от всеки. През 1934 г Ситроен Тракшън Авант 7А е автомобил който революционизира света, първият модел от серията с предно предаване. Той преобръща автомобилния свят със смелостта на характеристиките си - аеродинамична каросерия, окачване с торсионни щанги, четири независими колела, предни задвижващи и насочващи колела, които придават едно изключително пътно поведение, спирачна система с хидравлично управление. През 1955 г. е представен DS 19 - целият свят коментира това събитие, което отваря нова ера в историята на автомобила - с четиристепенна скоростна кутия, пълна аеродинамичност, този автомобил е революционен не само с аеродинамичната си форма, но също и с използваните нови техники - хидро-пневматично окачване с автоматичен коректор на височината и завиващи фарове, всички важни механизми са сервоусилени - скоростна кутия, съединител, управление, спирачна система с дискове отпред, за първи път в света при сериен автомобил, две независими спирачни системи, автоматичен разпределител на интензитета на спиране в зависимост от натоварването и т. н. - за 45 минути са направени 749 поръчки, а в края на първия ден - 12 00

    Коментиран от #41

  • 37 The Bear

    0 2 Отговор
    - продължение - в края на първия ден 12000 - не плюйте Ситроен
  • 38 520 zender

    2 1 Отговор
    Радвам се че ти харесва колега но дори и да ме заплашиш с пистолет пак няма да си купя такава кола.Изобщо няма да казвам какво се случва ако се повреди хидро-пневматичното окачване.
  • 39 Дилян Пейков

    2 1 Отговор
    kupih si C4 Picasso kato izleze oshte prez 2007, weche e na 220 000 i mu se pree.a kutiqta i dvg- beshe nqkwa demo versia, sega sa pusnali versii s podobreniq motor i kutiq...taq kutiq e super wodi se pilotirana mehani4na, towa koeto prawish sas saedinitelq ima hidravlichna pompa s avtomati4no uprawlenie i dawa mnoog nisak razhod a e kato awtomatik s 2 pedala..inache wse pak se kara adski udobno minawam po 1000 km na den i ne se umarqm, elektricheskata rachna spira4ka i panoramnoto styklo mislq che bqha pyrwi, ne wyrtqshtata se sredna konzola na wolana sashto e adski udobna zashtoto winagi znaesh kade sa ti kop4etata, inowatiwni sa imma i mercedes cls i bih kazal che na cenata na koqto se prodawa nowoto picasso - 40 000 s dds i s sreden razhod 4,5 za 150 konq i tazi golqma karoseria nqma po dobar v klasa si, po oka4waneto da ne powqrwa 4owek nisht one sam smenql po4ti samo nqkwi glupawi tamponi i towa e.
  • 40 Martinskiq

    2 2 Отговор
    нл4у
    какво стига с това Ауди вее мина Мерцедес убедително по продажби явно го предпочитат !!! И казваш така за Ауди все едно са от вчера все едно да ти кажа БМВ като не започнала като производител на коли да не броим или ти това не го знаеш дечко !!!
  • 41 Име:

    2 1 Отговор

    До коментар #36 от "The Bear":

    @36 Първата кола конструирана в аеродинамичен тунел.
    Първата кола с комбинация от турбо и компресор на един двигател.
    Първата кола с монококова констукция.
    Първите които са предлагали кола с 5ст скоростна кутия.
    Първата шосейна серийна кола с v6 мотор.
    Първата кола с електрически показващ се спойлер/антикрило.
    Ланча. (понякога патентите и нововъведенията не са най-важните неща)

    Коментиран от #54

  • 42 520 зендер

    4 1 Отговор
    Ама направо ми е смешно как искате да натикате Ситроен там където никога не му е било мястото.Не ви ли е достатъчно това че С6 никога няма да доближи продажбите на аналогови бмв-та и бенцове.....
  • 43 O_O

    1 3 Отговор
    До 38,

    С 6-те Ситроена, които карам в момента(всичките хидравлични) произведени в периода от 1968 –до 2011 все още не съм имал сериозен проблем с хидравликата. Примерно сферите на всеки 10-тина годишен и нагоре Ситроен струват по 50-60 лева нови. Като погледнем 10-тина годишните Мерцедеси ЕърМатик, на тях едно амортисьорче им струва 1200 лева. После хидравликата е скъпа като се счупи?!? Как след такива приказки да не ми е забавно да чета теми из Мерцедес форума как еди кой си искал да го махне, че само проблеми и скъпотия и т.н.

    Който не му се вярва да напише в Google „Airmatic” и ще види, че първите 5 линка, които излизат започват с неща от сорта на „Пак проблеми с Airmatic-а”
  • 44 Алкапоне Мафия

    3 1 Отговор
    Колата е хубава но тези дизайни и такива форми Мерцедес,БМВ и Ауди като ги правиха преди 2 години, тези пускаха супер грозни коли а сега отвориха очи и тези дървари ...
  • 45 Citroen Xantia

    1 3 Отговор
    До колегата "530 Zender " Като се повреди кво толкова става,можеш ли да кажеш...Преди 4 години мислех като теб,тогава за първи път си купих хидравличен Ситроен,без идея да си имам какво е-купих си колата заради кожения салон :) За 4 години и 100 000км пробег съм сменил 2 биалети и 6 сфери (ремъци,ролки и масла не смятам,при всички коли се сменят) ...Значи цифром и словом 400лв... Но като сменяш хидравличното масло когато и с каквото трябва колата не прави бели... Занемариш ли я-започва с белите :) Но така е с всяка кола,на хидравличните Ситроени им се носи "лоша" слава от преди '89,когато нямаше части,всичко беше с връзки....Сега части бол,пари да имаш :)

    Коментиран от #52

  • 46 Асен Йорданов

    4 0 Отговор
    Харесва ми, НООО ???? Дали 6те предложат такова качество и цена за да накарат купувача да се спре на техния щанд а не на мерцедес ?
  • 47 Нема Бира

    3 1 Отговор
    Причината Citroen-ните да се провалят до сега е че визията им добра ама като влежеш в него стара техника и никакъв въвеж. На последък доста дръпнаха напред обаче. С5 доста се приближава до немците.
    Дано С9 да бъде нещо повече. Да има например отварящи се напред задни врати. И повече под капака, че 607 беше доста анемичен.
  • 48 ааа

    4 0 Отговор
    Изглежда много добре.
  • 49 !!!!!!!!!!!!!!!

    3 1 Отговор
    Ситроен винаги са били иноватори и техните коли са ненадминати по возия. За хора без предразсъдъци тази кола ще бъде добър избор.
    В последните години качеството на Ситроен се повиши и изпреваригерманската тройка особено некачественото Ауди.
    Очаквам с нетърпение да видя какво са подготвили французите.
  • 50 PlimP

    1 2 Отговор
    а дано, че вече с-ки и прочие са баналност по нашите улици :), нещо по-разчупенко, ако се постараят и с качеството ще е супер
  • 51 Mercedes-Benz

    2 1 Отговор
    Така говореха и за C6 как щял да конкурира Великата Германска Тройка - Мерцедес,БМВ,Ауди,ама нещо не им се получи axxaxaxa
  • 52 ВИП АМГ

    2 1 Отговор

    До коментар #45 от "Citroen Xantia":

    @45 da kupish kola zaradi kojeniat salon e meko kazano smeshno.
  • 53 ВИП АМГ

    3 1 Отговор
    Citroen praviat dobri avtomobili no sa mnogo daleche ot Mercedes benz i BMW,mojebi po kachestvo se doblijavat do Audi .
  • 54 The Bear

    1 1 Отговор

    До коментар #41 от "Име:":

    @41 - ами именно - ето и Ланча - не са само Мерцедес и БМВ. Наистина патентите и нововъведенията не са най-важните неща, но когато са в историята - но показват потенциал и иновативност, които в тези времена (в които са тези нововъведения) са извеждали модели на марката на най-престижни позиции. Просто сега на такива позиции са MB, BMW и AUDI.... със своите нововъведения или с доразвиване на нечии чужди в миналото.... Времената се менят, местата се сменят, животът е странен и нищо не е константа - така че не бъдете пророци относно развитието в бъдеще...
  • 55 LS 600

    1 3 Отговор
    А Мерцедес и БМВ са много далеч по качество от Лексъс но намират клиенти в Европа.Така че и за Ситроен ще се намерят.

    Коментиран от #61

  • 56 саксо

    3 1 Отговор
    Имам Саксо-автомобил пълен с кусури.Освен проблемите със спирачки и шлайф на главата имам и проблеми с хидравличната реика.Нова-822 лева.Със смяната -1000лева.Вече ми писна от този автомобил защото ме разори....
  • 57 520 зендер

    3 1 Отговор
    LS 600-По-скоро се запитай защо лс 600 примерно се продава по-малко от аналозите на германците...
  • 58 520 зендер

    3 1 Отговор
    Никой не отрича заслугата на Ситроен към автомобилостроенето и нововъведенията им но слагайте тази марка там където не й е мястото.Да всички сме чували и знаеме богинята,но тя е измислена през 1955та и се произвежда до...забравих коя година но общо взето другите модели нямат кой знае какъв запомнящ се успех.Признавам-Ситроен имат голям успех в спорта,но това не е по тази тема.Не не бягам от спора но тук става въпрос за премиум-там ситроен отстъпва от 7ма серия, примерно,най-малкото защото бмв се отвърдиха на върха с мерцедес в този клас.А и хечбек-ако този номер някак си минава при вел сатис и гт5 едва ли е вървежен при най-премиум сегмента.
  • 59 Путин

    2 1 Отговор
    Хубаво заглавие, хубава статия, но някой сеща ли се за C6? Никога през живота си досега не съм засичал тоя модел. Едва ли ще засека и новия :) Последно място в тест на Ауто Билд, иначе френският президент си кара тая кола по задължение. PSA вече продадоха част от акциите си на GM. Чудя се, какво ще се пръкне от това. Не бих се учудил, ако все пак подобен проект бъде замразен в скоро време, така, както стана с Chevrolet Volt.
  • 60 520 зендер

    3 2 Отговор
    Ма то това заглавие на статията е толкова смешно колкото и абсурдно.
  • 61 ВИП АМГ

    2 2 Отговор

    До коментар #55 от "LS 600":

    @55 lexus nikoga niama da badat predi BMW i mercedes benz prosto zashtoto sa jalko kopie na tezi dve marki a citroen naistina praviat dobri avtomobili no niamat miasto sred grandovete.

    Коментиран от #63, #64

  • 62 Борис Пенев

    1 2 Отговор
  • 63 yyy

    1 2 Отговор

    До коментар #61 от "ВИП АМГ":

    @61 пак се изказа неподготвен...Lexus не дава и на половината от дефектите на прехвалената немска тройка!!!
  • 64 yyy

    3 3 Отговор

    До коментар #61 от "ВИП АМГ":

    @61 пак се изказа неподготвен...Lexus не дава и на половината от дефектите на прехвалената немска тройка!!!
  • 65 борко

    2 0 Отговор
    272+95=460
    как стана тоя номер
  • 66 ха ха ха

    4 2 Отговор
    Lexus е върха много по добро качество от всичко което немците правят.Не напразно ги бие по продажби в щатите въпреки че е нова марка.
    Но тук пишат хора които не са помирисвали такава кола и за да давт мнения.
    А специално за Зендер ще кажа да си кара дъртия баварски таралясник и когато има щастието да покара кола като Lexus да дойде да каже защо се продава повече от БМВ в Америка.
  • 67 до 65

    2 1 Отговор
    275 +2х95 = 465
  • 68 nqma znachenie

    5 3 Отговор
    Citroen конкурент на BMW,Mercedes,Audi - ХА......ХА.......ХАА.....
  • 69 има значение

    6 3 Отговор
    Така се смееха през 1990 та когато се появи Lexus. Сега японците къртят немските щайги по качество и продажби. Не бързайте да се смеете ще поживеем ще видим какво ще направят французите.

    Коментиран от #84

  • 70 тъп

    2 1 Отговор
    повечето от вас дори не са се возили дори на ситро след 2000г.коментарите ви са нелепи.вижте някое такси ц 4 и се повозете поне,че да добиете някаква представа,да не говорим за по големите модели,комфорт,возия и т.н.
  • 71 аз

    1 2 Отговор
    Жалки смешници!!!
  • 72 Hari

    1 1 Отговор
    Цялата фирма караме C4- представителите , C4 - Пикасо малките мениджъри и големите C5 . Ами вървят си колите и хващат окото ...... като не са в сервиза . Коли на по 5-6 хиляди километра дават всякъкви проблеми - странно гасене на интериорните светлини , угасване на врътките на климатика , течове на масло , течове на антифриз , постоянно горене на крушки във фаровете, нередовно работещ климатик, постоянни проблеми в тоците , гасене на километража . От 8 коли в моя регион 2 скъсаха ангренаж на около 20-25 хил километра . Вярно е че ги караме яко ама това са чисто нови коли ако някой будала се излъже да вземе някое Ц4 на над 100хил километра не ми се мисли сигурно ще си живеее в сервиза . Най-смешния случай пък е на един от шефовете ни с Ц5 който има сензори за дъжд в големия порой тук във Варна колата решава че е потопена във вода и автоматично си гаси двигателя без възможност за запалване и си сваля всички прозорци . Караха я с паяк до сервиза . Иначе кво пък лъщят си и гледам хората бая ги заглеждат като са в движение

    Коментиран от #81

  • 73 azzz

    1 1 Отговор
    Otpred farovete sa podobie na audi A8 - novoto. Sa ostava otzad da e na mercedes Cl I otv1tre Podobie na Bmw 760 :D:D:D:D NE mi haresva sekoi s mnenieto si vse pak No tazi kola za men e kopira44444
  • 74 непознат

    4 0 Отговор
    Какво имаш предвид за рейката на ксарата?Тропа ли или какво,абсолютно нямам никакви проблеми с рейката ,нито тропа нищо, автомобила ми е на 150 000км.и се държи мъжки.
  • 75 джингиби

    2 1 Отговор
    Поне при французите в почти всеки модел има някакво нова иновация нов дизайн нещото ново което при някой може да не е успешно но е направено и започва да се подобрява. А старните аудита сяка година нов модел разлика друг фар за VW дане говорим. Така че оплюхтего още даже преди да е одобрен за производство типично българса черта.
  • 76 Макс

    3 0 Отговор
    Странни хора сме ние!Кои сме ние да отричаме постиженията на даден автопроизводител било то МБ,Лексус,ПСА, БМВ,Ауди,Рено???
    Всеки има право да търси място на пазара били то със сапунерка или танк.
    Истината е че вс.производители на автомобили,произвеждат така автомобилите,ЧЕ ТЕ ДА СЕ РАЗВАЛЯТ.80-90% от частите които се влагат за производството на даден автомобил са "КОНСУМАТИВ".
    Независимо от модел,марка,клас.
    Другото което искам да изтъкна е че почти всички ГОЛЕМИ автопроизводители се обядиняват за разработка на "разни ",компоненти по автомобилите "си".
    Като типични представители на българския род ние се впускаме в полемики"аджеба тия нестават,тия са боклуци а тия незнам си какви.
    Истината е че ние българите(или повечето от нас)сме "СЕКТАНТИ"
    И не признаваме никоя марка или модел,освен тази която караме в момента.Защото и в бъдеще никой от нас няма да се престраши да си купи друг автомобил.
    Интересно дали някой от вас се е запитвал защо т.н."голямата 3-ка МБ БМВ иVW груп,променят дизайна на автомобилите си през 6 месеца???

  • 77 Макс

    4 0 Отговор
    Странни хора сме ние!Кои сме ние да отричаме постиженията на даден автопроизводител било то МБ,Лексус,ПСА, БМВ,Ауди,Рено???
    Всеки има право да търси място на пазара били то със сапунерка или танк.
    Истината е че вс.производители на автомобили,произвеждат така автомобилите,ЧЕ ТЕ ДА СЕ РАЗВАЛЯТ.80-90% от частите които се влагат за производството на даден автомобил са "КОНСУМАТИВ".
    Независимо от модел,марка,клас.
    Другото което искам да изтъкна е че почти всички ГОЛЕМИ автопроизводители се обядиняват за разработка на "разни ",компоненти по автомобилите "си".
    Като типични представители на българския род ние се впускаме в полемики"аджеба тия нестават,тия са боклуци а тия незнам си какви.
    Истината е че ние българите(или повечето от нас)сме "СЕКТАНТИ"
    И не признаваме никоя марка или модел,освен тази която караме в момента.Защото и в бъдеще никой от нас няма да се престраши да си купи друг автомобил.
    Интересно дали някой от вас се е запитвал защо т.н."голямата 3-ка МБ БМВ иVW груп,променят дизайна на автомобилите си през 6 месеца???

  • 78 непознат

    1 1 Отговор
    Българите сме лош народ, дай да си го признаем и да сложим край.Ние не произвеждаме нищо, а даваме акъл кой коли са лоши ,бог да ни е на помощ.
  • 79 Путин

    4 0 Отговор
    А още по-странни хора сме, защото не само отричаме, а и купуваме след 10 години трошливите според теб автомобили :) И между другото, не съм съгласен много с мнението, че ние, клиентите нямаме право да търсим кусурите в даден автомобил на дадена марка. Ако бе така, както казваш, нека примерно тогава си ядем кренвиршите на бай Иван, дето ги мели заедно с перата на кокошките и да не мрънкаме, че Стара Планина били скъпи и че някой ругаел Стара Планина, щото били и те боклуци. Ами ще ругае, като не е това, което очаква и като му ги предлагат за 12 лева, вместо за по-нормалните 8. Лично аз не веднъж съм се захващал с това, да напиша мненеие за колите си. Като дръпна чертата се получава, че нещата, които не харесвам са може би повече от тия, които харесвам. Това не ми пречи да харесвам автомобила си, знаейки неговите недостатъци. Няма автомобил, който би удовлетворил на дори на 90 % претенциите ни. Не можем да имаме нещо едновременно от рода на GT-R, да побира покъщнината ни, да не заема много място и е лесен за паркиране, да плащаме най-ниските нива на застраховки и данъци, да мирише бензина, да е оса в завоите и да вози като лодка. Няма такова чудо. Така, че винаги ще има за какво да се хванем. Изборът е наш. Избираме най-важните качества, които ни трябват и купуваме тоя автомобил. Но защо после човек да не изкаже мнението си - това, което му харесва и което не му харесва? Това е и от полза на производителя, който вижда тенденциите в пазара. например, аз исках място за бутилка от литър и половина в предната си кола, исках да вози по-меко, исках да има модерни екстри и ги получих. Естествено, за сметка на други неща, които нямам и които пак бих препоръчал на производителя да се замисли. Това е една игра на котка и мишка - ти искаш това, ние ти го даваме, но вземаме другото, за да си намалим разходите и да спечелим повече от теб. Това е истината. Така, че всеки спокойно може да плюе продуктът, който ползва или възнамерява да ползва, ако нещо не е по вкуса му. Бъди сигурен, че някой следи тия неща и ще избере правилното решение при следващия модел.

    Коментиран от #80

  • 80 The Bear

    2 0 Отговор

    До коментар #79 от "Путин":

    @79 - Ей - хареса ми коментара ти! Много истински...
  • 81 ВИП АМГ

    1 0 Отговор

    До коментар #72 от "Hari ":

    @72 abe malko si se ponapanalpoveche ot kolkoto triabva.
  • 82 стоян

    2 1 Отговор
    уникален
  • 83 Kobester

    0 1 Отговор
    Не изглежда лош, но е далеч далеч от Audi, BMW, Mercedes, Lexus, Infinity и тем подобни. Няма да има много успех, но некаде да го има. За всеки влак си има пътници.
  • 84 ВИП АМГ

    1 2 Отговор

    До коментар #69 от "има значение":

    @69 oshte dosta hora se podigravat na iaponcite za tehnite napani da dostignat nemskite giganti.Lexus e gola vodica v sravnenie s mercedes i bmw.
  • 85 иво009

    1 0 Отговор
    Знаете ли, че Ситроен е най-иновативната марка в света : първата кола с предно предаване е с тази марка, те измислиха хидравличното окачване което смея да твърдя, че все още Ситроен са най-меко возещите коли в света и това ви го казвам от опит, преспокойно си пиех вода в Ситроен XM от 92-ра, въпреки, че се возих с 90км/ч, Ситроен също са измислили и направили системата която следи лентите на пътните платна, а на бас, че повечето от вас си мислят, че това е измислено от Мерцедес, но в момента ме мързи да изреждам всички иновации на Ситроен, защото съм много уморен от тежък ден, лека нощ приятели и моля ви потърсете защо Ситроен са най-иновативната марка автомобили в света (:

    Коментиран от #88, #89

  • 86 иво009

    2 0 Отговор
    Забравих да отбележа, че се возих с 90км/ч по павета в Пловдив
  • 87 нико

    0 0 Отговор
    Красавица
  • 88 The Bear

    0 0 Отговор

    До коментар #85 от "иво009":

    @85 - ами прочети коментара ми в началото - и аз това казвам и започнах да изреждам, ама ми омръзна, пък и тука има едни хейтъри, за които това нищо не значи - за тях БМВ, Ауди и Мерцедес са най-великите..... неумни момчета, но кво да ги правиш - земята родила всякакви...
  • 89 520 зендер

    0 0 Отговор

    До коментар #85 от "иво009":

    85-Хайде сега недей да преценяваш какви хора има само по това какво им е отношението към Ситроен.Изобщо дори не е необходимо да знаеш колко иновации са направили зада разбереш дали новия модел ще конкурира германските лимузини.Напомням ти-С6 се справи с тая задача блестящо и е на едно от първите места по продажби в класа си но от зад напред.Повтарям пак за теб-и двигателите им не струват щото най-малкото са по-слаби и не ефективни от на немските коли.Дизеловите,това което европеиците ценят са им доста слаби.Когато Ситроен имаше 3.0д-207кс БМВ и Мерцедес вече разполагаха с мощности от порядъка на 250-272кс и харчеха по-малко от французина.Вземи малко сравнявай и тогаз твърди какъв успех имат френските коли.Пък изобщо да не говоря за гордоста на БМВ-каскадното при битурбото.А какъв е отговора на Ситроен на БМВ 550Д....Ситроен имат какво още да научат за премиума момче.Това че продават в Франция не значи че имат успех в Европа или на други континенти..
  • 90 Блеки

    0 0 Отговор
    Където правят спагети не могат да правят коли.
  • 91 niki

    0 0 Отговор
    Nai smeshnata statiq koqto sam chel nqkoga Sutiena konkurent na Benz Audi i BMW pxxapax
  • 92 ilko

    0 0 Отговор
    az nesam fen na citroen ama te vavedoxa parvi v sveta prednoto predavane