Citroen разпространи във Facebook две снимки-тийзъри на новия си флагман. Това ще е най-големия модел в историята на френската марка, а целта му е да мери сили със суперлуксозните удължени версии на Mercedes-Benz S-Klasse, Audi A8 и BMW 7er.
Все още не е ясно как ще се казва огромният Citroen. Според специалистите той ще получи название или DS6, или DS9. До момента Audi A8L е най-дългата лимузина в горния сегмент, а по неофициална информация най-големият DS ще е по-дълъг и от Audi-то. Неговата дължина ще е 5.3 метра.
Съдейки по тийзърите може да се заключи, че новият автомобил ще наследи доста от чертите на концепта Metropolis, показан пред публика през 2010 година. Завоалираните форми в задната част на колата карат някои да смятат, че именно там ще се крие изненадата, която готвят "Шевроните".
Възможно е да станем свидетели на огромен хечбек от премиум клас, но е напълно възможно големият DS да представлява и класически седан. Предвид екстравагантността, с която Citroen подхожда към моделите с обозначение DS, първият вариант е по-вероятен.
Знае се, че автомобилът ще използва модифицирана и удължена платформа от C6. С появата на DS6 или DS9 франсетата ще разширят премиум гамата си с още един модел. Новото попълнение ще прави компания на вече известните DS3, DS4 и DS5, но ще се конкурира с "недосегаемата германска тройка".
Ще припомним, че прототипът Metropolis се задвижва от хибридна система с двулитров V6 и електромотор с 55 к.с. и пикова мощност от 95 коня. При ниски скорости автомобилът се движи само на ток, а на магистрала се включва двигателят с вътрешно горене с 272 коня. Комбинираната работа на двата агрегата осигурява сумарна мощност от 460 к.с.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 радо
11:59 20.03.2012
2 Дошо
Сега сериозно:
Великолепен е!Пред ставям си как ще вози тая кола.....фантазия, а шумоизолацията като знам при Ц5 каква е сигурно в тая ще чуваш часовника си как цъка.От както направиха Ц5 съм им почитател на Цитроен.Това със сигурност бих го предпочел пред кое да е дърво на Алуди
12:08 20.03.2012
3 VW&Mercedes
12:18 20.03.2012
4 Тошо
12:22 20.03.2012
5 Митака
12:39 20.03.2012
6 Дошо и пазарските колички
12:47 20.03.2012
7 Читака
12:49 20.03.2012
8 Този коментар е премахнат от модератор.
9 Еминем Фен
13:21 20.03.2012
10 йордан иванов
13:32 20.03.2012
11 The Bear
13:36 20.03.2012
12 Лъжец Завинаги
13:42 20.03.2012
13 000000
14:00 20.03.2012
14 До само Алуди
14:01 20.03.2012
15 ataveto
14:36 20.03.2012
16 попопо
14:44 20.03.2012
17 ahaha
14:47 20.03.2012
18 ahaha
14:51 20.03.2012
19 Рибомир
14:55 20.03.2012
20 O_O
15:10 20.03.2012
21 Милен
15:12 20.03.2012
22 slckoloff
15:22 20.03.2012
23 Еминем Фен
15:26 20.03.2012
24 нл4у
Коментиран от #36
15:36 20.03.2012
25 Бай Ганьо
16:08 20.03.2012
26 До 24
16:11 20.03.2012
27 Този
16:16 20.03.2012
28 ония на луната
16:19 20.03.2012
29 O_O
За возия да кажеш, че Ситроен трябва да "настигат" някого, говори много за знанията ти на тема автомобили или по-скоро за тяхната липса...
16:23 20.03.2012
30 Име:
16:29 20.03.2012
31 Петър Сидеров
16:41 20.03.2012
32 333
17:25 20.03.2012
33 непознат
17:40 20.03.2012
34 бай кольо
18:19 20.03.2012
35 520 зендер
18:20 20.03.2012
36 The Bear
До коментар #24 от "нл4у":
@24 - Не всички патенти и първи неща са на Мерцедес:през юни 1919 Ситроен Type А е първият автомобил в серийно производство в Европа, първият икономичен автомобил, изцяло оборудван с електрическо осветление и стартер, преден капак, облицована резервна гума и т.н. Също така това е първият масов автомобил конструиран така, че да бъде управляван от всеки. През 1934 г Ситроен Тракшън Авант 7А е автомобил който революционизира света, първият модел от серията с предно предаване. Той преобръща автомобилния свят със смелостта на характеристиките си - аеродинамична каросерия, окачване с торсионни щанги, четири независими колела, предни задвижващи и насочващи колела, които придават едно изключително пътно поведение, спирачна система с хидравлично управление. През 1955 г. е представен DS 19 - целият свят коментира това събитие, което отваря нова ера в историята на автомобила - с четиристепенна скоростна кутия, пълна аеродинамичност, този автомобил е революционен не само с аеродинамичната си форма, но също и с използваните нови техники - хидро-пневматично окачване с автоматичен коректор на височината и завиващи фарове, всички важни механизми са сервоусилени - скоростна кутия, съединител, управление, спирачна система с дискове отпред, за първи път в света при сериен автомобил, две независими спирачни системи, автоматичен разпределител на интензитета на спиране в зависимост от натоварването и т. н. - за 45 минути са направени 749 поръчки, а в края на първия ден - 12 00
Коментиран от #41
18:38 20.03.2012
37 The Bear
18:38 20.03.2012
38 520 zender
18:42 20.03.2012
39 Дилян Пейков
18:53 20.03.2012
40 Martinskiq
какво стига с това Ауди вее мина Мерцедес убедително по продажби явно го предпочитат !!! И казваш така за Ауди все едно са от вчера все едно да ти кажа БМВ като не започнала като производител на коли да не броим или ти това не го знаеш дечко !!!
19:01 20.03.2012
41 Име:
До коментар #36 от "The Bear":
@36 Първата кола конструирана в аеродинамичен тунел.Първата кола с комбинация от турбо и компресор на един двигател.
Първата кола с монококова констукция.
Първите които са предлагали кола с 5ст скоростна кутия.
Първата шосейна серийна кола с v6 мотор.
Първата кола с електрически показващ се спойлер/антикрило.
Ланча. (понякога патентите и нововъведенията не са най-важните неща)
Коментиран от #54
19:05 20.03.2012
42 520 зендер
19:30 20.03.2012
43 O_O
С 6-те Ситроена, които карам в момента(всичките хидравлични) произведени в периода от 1968 –до 2011 все още не съм имал сериозен проблем с хидравликата. Примерно сферите на всеки 10-тина годишен и нагоре Ситроен струват по 50-60 лева нови. Като погледнем 10-тина годишните Мерцедеси ЕърМатик, на тях едно амортисьорче им струва 1200 лева. После хидравликата е скъпа като се счупи?!? Как след такива приказки да не ми е забавно да чета теми из Мерцедес форума как еди кой си искал да го махне, че само проблеми и скъпотия и т.н.
Който не му се вярва да напише в Google „Airmatic” и ще види, че първите 5 линка, които излизат започват с неща от сорта на „Пак проблеми с Airmatic-а”
20:19 20.03.2012
44 Алкапоне Мафия
20:23 20.03.2012
45 Citroen Xantia
Коментиран от #52
20:47 20.03.2012
46 Асен Йорданов
20:49 20.03.2012
47 Нема Бира
Дано С9 да бъде нещо повече. Да има например отварящи се напред задни врати. И повече под капака, че 607 беше доста анемичен.
20:52 20.03.2012
48 ааа
21:01 20.03.2012
49 !!!!!!!!!!!!!!!
В последните години качеството на Ситроен се повиши и изпреваригерманската тройка особено некачественото Ауди.
Очаквам с нетърпение да видя какво са подготвили французите.
21:10 20.03.2012
50 PlimP
21:18 20.03.2012
51 Mercedes-Benz
21:34 20.03.2012
52 ВИП АМГ
До коментар #45 от "Citroen Xantia":
@45 da kupish kola zaradi kojeniat salon e meko kazano smeshno.21:59 20.03.2012
53 ВИП АМГ
22:03 20.03.2012
54 The Bear
До коментар #41 от "Име:":
@41 - ами именно - ето и Ланча - не са само Мерцедес и БМВ. Наистина патентите и нововъведенията не са най-важните неща, но когато са в историята - но показват потенциал и иновативност, които в тези времена (в които са тези нововъведения) са извеждали модели на марката на най-престижни позиции. Просто сега на такива позиции са MB, BMW и AUDI.... със своите нововъведения или с доразвиване на нечии чужди в миналото.... Времената се менят, местата се сменят, животът е странен и нищо не е константа - така че не бъдете пророци относно развитието в бъдеще...22:12 20.03.2012
55 LS 600
Коментиран от #61
22:15 20.03.2012
56 саксо
22:19 20.03.2012
57 520 зендер
22:22 20.03.2012
58 520 зендер
22:34 20.03.2012
59 Путин
22:35 20.03.2012
60 520 зендер
22:42 20.03.2012
61 ВИП АМГ
До коментар #55 от "LS 600":
@55 lexus nikoga niama da badat predi BMW i mercedes benz prosto zashtoto sa jalko kopie na tezi dve marki a citroen naistina praviat dobri avtomobili no niamat miasto sred grandovete.Коментиран от #63, #64
22:48 20.03.2012
62 Борис Пенев
23:18 20.03.2012
63 yyy
До коментар #61 от "ВИП АМГ":
@61 пак се изказа неподготвен...Lexus не дава и на половината от дефектите на прехвалената немска тройка!!!23:42 20.03.2012
64 yyy
До коментар #61 от "ВИП АМГ":
@61 пак се изказа неподготвен...Lexus не дава и на половината от дефектите на прехвалената немска тройка!!!23:42 20.03.2012
65 борко
как стана тоя номер
23:58 20.03.2012
66 ха ха ха
Но тук пишат хора които не са помирисвали такава кола и за да давт мнения.
А специално за Зендер ще кажа да си кара дъртия баварски таралясник и когато има щастието да покара кола като Lexus да дойде да каже защо се продава повече от БМВ в Америка.
00:02 21.03.2012
67 до 65
00:08 21.03.2012
68 nqma znachenie
00:11 21.03.2012
69 има значение
Коментиран от #84
00:24 21.03.2012
70 тъп
07:23 21.03.2012
71 аз
09:35 21.03.2012
72 Hari
Коментиран от #81
10:47 21.03.2012
73 azzz
10:57 21.03.2012
74 непознат
11:26 21.03.2012
75 джингиби
11:36 21.03.2012
76 Макс
Всеки има право да търси място на пазара били то със сапунерка или танк.
Истината е че вс.производители на автомобили,произвеждат така автомобилите,ЧЕ ТЕ ДА СЕ РАЗВАЛЯТ.80-90% от частите които се влагат за производството на даден автомобил са "КОНСУМАТИВ".
Независимо от модел,марка,клас.
Другото което искам да изтъкна е че почти всички ГОЛЕМИ автопроизводители се обядиняват за разработка на "разни ",компоненти по автомобилите "си".
Като типични представители на българския род ние се впускаме в полемики"аджеба тия нестават,тия са боклуци а тия незнам си какви.
Истината е че ние българите(или повечето от нас)сме "СЕКТАНТИ"
И не признаваме никоя марка или модел,освен тази която караме в момента.Защото и в бъдеще никой от нас няма да се престраши да си купи друг автомобил.
Интересно дали някой от вас се е запитвал защо т.н."голямата 3-ка МБ БМВ иVW груп,променят дизайна на автомобилите си през 6 месеца???
11:38 21.03.2012
77 Макс
Всеки има право да търси място на пазара били то със сапунерка или танк.
Истината е че вс.производители на автомобили,произвеждат така автомобилите,ЧЕ ТЕ ДА СЕ РАЗВАЛЯТ.80-90% от частите които се влагат за производството на даден автомобил са "КОНСУМАТИВ".
Независимо от модел,марка,клас.
Другото което искам да изтъкна е че почти всички ГОЛЕМИ автопроизводители се обядиняват за разработка на "разни ",компоненти по автомобилите "си".
Като типични представители на българския род ние се впускаме в полемики"аджеба тия нестават,тия са боклуци а тия незнам си какви.
Истината е че ние българите(или повечето от нас)сме "СЕКТАНТИ"
И не признаваме никоя марка или модел,освен тази която караме в момента.Защото и в бъдеще никой от нас няма да се престраши да си купи друг автомобил.
Интересно дали някой от вас се е запитвал защо т.н."голямата 3-ка МБ БМВ иVW груп,променят дизайна на автомобилите си през 6 месеца???
11:39 21.03.2012
78 непознат
18:58 21.03.2012
79 Путин
Коментиран от #80
19:12 21.03.2012
80 The Bear
До коментар #79 от "Путин":
@79 - Ей - хареса ми коментара ти! Много истински...20:03 21.03.2012
81 ВИП АМГ
До коментар #72 от "Hari ":
@72 abe malko si se ponapanalpoveche ot kolkoto triabva.22:30 21.03.2012
82 стоян
01:17 22.03.2012
83 Kobester
10:13 22.03.2012
84 ВИП АМГ
До коментар #69 от "има значение":
@69 oshte dosta hora se podigravat na iaponcite za tehnite napani da dostignat nemskite giganti.Lexus e gola vodica v sravnenie s mercedes i bmw.22:08 22.03.2012
85 иво009
Коментиран от #88, #89
23:21 22.03.2012
86 иво009
23:23 22.03.2012
87 нико
20:52 23.03.2012
88 The Bear
До коментар #85 от "иво009":
@85 - ами прочети коментара ми в началото - и аз това казвам и започнах да изреждам, ама ми омръзна, пък и тука има едни хейтъри, за които това нищо не значи - за тях БМВ, Ауди и Мерцедес са най-великите..... неумни момчета, но кво да ги правиш - земята родила всякакви...14:25 25.03.2012
89 520 зендер
До коментар #85 от "иво009":
85-Хайде сега недей да преценяваш какви хора има само по това какво им е отношението към Ситроен.Изобщо дори не е необходимо да знаеш колко иновации са направили зада разбереш дали новия модел ще конкурира германските лимузини.Напомням ти-С6 се справи с тая задача блестящо и е на едно от първите места по продажби в класа си но от зад напред.Повтарям пак за теб-и двигателите им не струват щото най-малкото са по-слаби и не ефективни от на немските коли.Дизеловите,това което европеиците ценят са им доста слаби.Когато Ситроен имаше 3.0д-207кс БМВ и Мерцедес вече разполагаха с мощности от порядъка на 250-272кс и харчеха по-малко от французина.Вземи малко сравнявай и тогаз твърди какъв успех имат френските коли.Пък изобщо да не говоря за гордоста на БМВ-каскадното при битурбото.А какъв е отговора на Ситроен на БМВ 550Д....Ситроен имат какво още да научат за премиума момче.Това че продават в Франция не значи че имат успех в Европа или на други континенти..15:29 25.03.2012
90 Блеки
12:41 30.03.2012
91 niki
21:17 06.04.2012
92 ilko
22:03 01.05.2012