Германската топ компания Mercedes-Benz отдавна подготвя хиперколата One, която е оборудвана с хибриден силов тракт от болида от Формула 1. Сега обаче немците обявиха, че отлагат пускането на модела в серийно производство заради проблем с адаптирането на двигателя към шасито.
Според друга, непотвърдена информация обаче, инженерите от Mercedes-AMG ще направят One още по-лек и по-мощен. За това първи писаха от изданието The Supercar Blog, като се позовават на анонимен високопоставен източник от компанията. Според слуховете, теглото на хиперколата няма да превишава 1 350 килограма, а мощността ще е по-голяма от първоначално планираните 1 054 конски сили.
За One се разработва и нов пакет от опции Motorsport, в състава на който влизат по-екстремен аеродинамичен обвес и помощни възли и агрегати, които също ще доведат до увеличаване на мощността. От компанията са уверени, че динамичните характеристики на One ще са на възможно най-високо ниво.
От 0 до 300 км/ч колата ще ускорява за под 11 секунди. Освен това германците искат с нея да постигнат абсолютен рекорд на пистата "Нюрбургринг" за автомобили, които имат право да се движат по цивилната пътна мрежа. В момента конструкторите подготвят автомобила именно за това постижение.
Ще припомним, че суперхибрида Mercedes-AMG Project One беше представен миналия септември във Франкфурт. Автомобилът е снабден с хибриден силов тракт Mercedes F1 W07 Hybrid от болида от Ф1 на марката.
В състава му влизат 1.6-литров бензинов турбомотор, осемстепенна роботизирана скоростна кутия, пет електромотора и литиевойонен акумулаторен блок. По непотвърдена информация мощността ще нарасне от 1 054 на 1 248 конски сили. Кога обаче ще се появи на пътя Mercedes-ът на Mercedes-ите, все още остава загадка.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Майор Костов
Возеше много твърдо.
11:51 23.11.2018
2 1234
Коментиран от #6, #11, #13, #16
11:55 23.11.2018
3 100ян
с камшично запалване ще си купя
12:05 23.11.2018
4 Boxer
12:22 23.11.2018
5 Сега
Коментиран от #7
12:36 23.11.2018
6 Йордан Йорданов
До коментар #2 от "1234":
Да, личи си че не гледаш Ф1. Ако го гледаше, щеше да знаеш, че в момента булидите във Ф1 разполагат с около 1100 коня, като близо 800 идват от 1,6 литровият двигател. Щеше да знаеш, че болид от Ф1 не е привишавал 800 коня от 20 години ( само, че тогава те издържаха по 1 състезание, а сега поне 7-8 плюс класификацията и тренировките). Да при всички случай, звукът не е същият. Но не това е причината хората да спрат да гледат формула.12:45 23.11.2018
7 Прекалено късо име
До коментар #5 от "Сега":
Аз бих й боднал метанец 8-)14:10 23.11.2018
8 гнида
14:40 23.11.2018
9 Гост
Коментиран от #14
14:58 23.11.2018
10 Гацо
15:13 23.11.2018
11 Велика България
До коментар #2 от "1234":
Има ферари фххк, което размазва такива недоразумения.15:31 23.11.2018
12 ох боли
15:55 23.11.2018
13 Този коментар е премахнат от модератор.
14 Мер. Бенц .
До коментар #9 от "Гост":
Отиди ти и им дай акъл как се прави че са я закъсали завалийките !18:23 23.11.2018
15 Путкин
19:11 23.11.2018
16 Този коментар е премахнат от модератор.
17 4х4
21:32 23.11.2018
18 hienata
Въпроса е какво ще прави с 1250к.с. -лудница
Това е кола за хора които искат конкурент на Bugatti Chiron
Някъде четох,че на всеки 50 000 км му се прави основен ремонт на ДВГ-то
21:39 23.11.2018
19 Фандъков
Коментиран от #21
22:23 23.11.2018
20 незнайко
23:09 23.11.2018
21 Хахаха
До коментар #19 от "Фандъков":
Там никой не може да мине!00:19 24.11.2018
22 Контрата
Коментиран от #25
07:54 24.11.2018
23 ПРост
10:29 24.11.2018
24 Японеца
Ако можеха, щеше да има Оne 1, One 2, One 3 и т.н. като конфекцията ваг и бмв.А електрическа технология НЯМАТ!
15:14 24.11.2018
25 Японеца
До коментар #22 от "Контрата":
Повтаряш клишета.Мерцедеса коланите ли измислиха, abc, esp, vsa, traction, quatro, електроника ли........НИЩО, Мерцедес взимат идеи и технологии от други компании.Японците и корейците движат автомобилостроенето, иначе още ще карат с 124, здравия кенеф.15:22 24.11.2018
26 Този коментар е премахнат от модератор.
27 Няоап
23:23 24.11.2018