Лоши новини за поне 5 000 работници на Jaguar Land Rover носи точно преди Коледа авторитетното икономическо издание The Financial Times. Според вестника британският производител, който принадлежи на индийската Tata Motors от 2008 г., пристъпва към изпълнението на тригодишна програма за намаляване на разходите.
Плановете предвиждат масови съкращения, които вероятно ще засегнат поне едва осма от персонала. В заводите на Jaguar Land Rover във Великобритания се трудят 40 000 души.
The Financial Times отбелязва, че продажбите на компанията са пострадали сериозно от търговската война между Щатите и Китай, спадналото търсене на дизелови автомобили в Европа и разходите, свързани с излизането на Великобритания от Европейския съюз. Генералният директор на JLR Ралф Спет неведнъж е предупреждавал премиера Тереза Мей, че Брекзит ще застраши десетки хиляди работни места и ще струва на производителя над £1.2 млрд. (€1.34 млрд.).
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 бау
Направо да затварят кепета !!!
Коментиран от #7
11:43 17.12.2018
2 сектант
11:51 17.12.2018
3 Дада
От друга страна 1,2 миляр да загуби, също ми малеят.
Като се има предвид какъв к.р капан забодоха на vw. Време е англичани и американци да плащат - епали мепали, яхута махута, гугали му гали и т.н.
Коментиран от #4, #8
11:59 17.12.2018
4 гост
До коментар #3 от "Дада":
Става въпрос за заводите във Великобритания , а освен това съвсем скоро приеха официално решение до 2025 да минат 100% на електромобили , така че половината работници така или иначе стават излишни !!Коментиран от #11
12:16 17.12.2018
5 Ioqp
12:42 17.12.2018
6 Хаха
12:43 17.12.2018
7 мяу
До коментар #1 от "бау":
А ти карал ли си та знаеш ?12:44 17.12.2018
8 Този коментар е премахнат от модератор.
9 Дада
До коментар #8 от "Нене":
Коментара ми беше във връзка с хронологията на събитията около дизел скандала и Най-вече посланието което изпратено САЩ на Европа.Не че бих се учили, ако цру или някоя друга трибуквена организация е основата на създаването и използването на въпросния софтуер.
А що се отнася до "еко" американско общество ... Нямам думи. Изтеглят се всички възможни споразумения и договори, касаещи материята, както и произвеждат само "зелени" автомобили. Дори всяка тесла генерира повече замърсяване от най-дръгливата190ка.
Не съм против електромобилите(напротив) , но технологията за производство на батерии е много далеч от"щадяща" природата.
Та за дизелите с много степенна скоростна кутия - поне 10, 15г. Ще са водещи, поне още толкова...
Коментиран от #10
15:45 17.12.2018
10 гост
До коментар #9 от "Дада":
След 10-15 години кога видиш дизел на улицата в движение ела се обади , ако не те е срам !!! Водещи ще са единствено в бройката в моргите , там конкуренция няма да имат , ама въобще !!!!Коментиран от #12, #15, #16
17:57 17.12.2018
11 селянин 1
До коментар #4 от "гост":
Тата и електромобил..може,ако ги бее купили китайците..а не индии-анците.20:21 17.12.2018
12 селянин 1
До коментар #10 от "гост":
Дизел ще има..ама спри апчетата,и прочети за Micro Wave Ignition,..Порше и арабите влагат средства за тази технология-пулсиращи микровълни,изгарят горивото при по ниска температура..ама кво трябва да обяснявам на хора с дизелно заболяване..20:34 17.12.2018
13 More
20:39 17.12.2018
14 Умният
22:16 17.12.2018
15 Язе
До коментар #10 от "гост":
Хахаха.А какво ще има по улиците?Закъсали миксери най вече.Зимата градския транспорт ще е най-верният ти другар.Най ми харесва писанието-Тесла пърформанс в домашни условия се зарежда.....50часа.Ако е вярно,докато се зареди,човека ще шпори някой дизел и ще си свирка под мустак01:09 18.12.2018
16 Дада
До коментар #10 от "гост":
Не мога да оспорвам, че ще преобладават в моргите - просто са мнозинството движещи се по пътищата.По важния въпрос е какво ще ги измести - бензиновите двигатели, електромобилите, водородни или нова технология?
Не виждам как някоя от тези "алтернативи" ще стане икономически и социално привлекателни, за да изхвърлят дизела в следващите 15г.
Много ми се иска да карам читав електромобил. Такъв, който се зарежда бързо, движи се с прилична скорост, изминава приличен пробег и не ми докарва кошмари нощем, свързани с батерии, цена, брой цикли, температура на околна среда и т. н.
Преди да ме нападател с различни "доводи" за и против имайте предвид, че има два бензинови автомобила, но това е просто стечение на други обстояччтвества, а не на тип гориво. Бих карал един дизел и един електромобил, или всякаква друга комбинация, ако не ми създава проблем!!!
12:57 18.12.2018
17 ДОКО
15:43 19.12.2018