Last news in Fakti

17 Декември, 2018 11:36 3 972 17

Масови съкращения в Jaguar Land Rover

  • jaguar-
  • land rover-
  • range rover-
  • уволнение-
  • съкращение-
  • брекзит

Лоши новини за поне 5 000 работници на Jaguar Land Rover носи точно преди Коледа авторитетното икономическо издание The Financial Times. Според вестника британският производител, който принадлежи на индийската Tata Motors от 2008 г., пристъпва към изпълнението на тригодишна програма за намаляване на разходите.

Плановете предвиждат масови съкращения, които вероятно ще засегнат поне едва осма от персонала. В заводите на Jaguar Land Rover във Великобритания се трудят 40 000 души.

The Financial Times отбелязва, че продажбите на компанията са пострадали сериозно от търговската война между Щатите и Китай, спадналото търсене на дизелови автомобили в Европа и разходите, свързани с излизането на Великобритания от Европейския съюз. Генералният директор на JLR Ралф Спет неведнъж е предупреждавал премиера Тереза Мей, че Брекзит ще застраши десетки хиляди работни места и ще струва на производителя над £1.2 млрд. (€1.34 млрд.).


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 бау

    28 12 Отговор
    От тия марки и без това нищо не ставе !
    Направо да затварят кепета !!!

    Коментиран от #7

  • 2 сектант

    13 6 Отговор
    така е, като вкарват роботи.. хората сега ще отидат да правят коли които се правят по на ръка, като Дачия дъстър или Ферари
  • 3 Дада

    15 3 Отговор
    12,5% не ми се вижда като масово съкращение.
    От друга страна 1,2 миляр да загуби, също ми малеят.
    Като се има предвид какъв к.р капан забодоха на vw. Време е англичани и американци да плащат - епали мепали, яхута махута, гугали му гали и т.н.

    Коментиран от #4, #8

  • 4 гост

    7 7 Отговор

    До коментар #3 от "Дада":

    Става въпрос за заводите във Великобритания , а освен това съвсем скоро приеха официално решение до 2025 да минат 100% на електромобили , така че половината работници така или иначе стават излишни !!

    Коментиран от #11

  • 5 Ioqp

    12 5 Отговор
    Английските коли трябва да бъдат преосмислени като цяло. Просто това, което англичаните предлагат не става, не работи, чупи се и дразни.
  • 6 Хаха

    9 4 Отговор
    Закривай!!!
  • 7 мяу

    6 6 Отговор

    До коментар #1 от "бау":

    А ти карал ли си та знаеш ?
  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 Дада

    6 4 Отговор

    До коментар #8 от "Нене":

    Коментара ми беше във връзка с хронологията на събитията около дизел скандала и Най-вече посланието което изпратено САЩ на Европа.
    Не че бих се учили, ако цру или някоя друга трибуквена организация е основата на създаването и използването на въпросния софтуер.
    А що се отнася до "еко" американско общество ... Нямам думи. Изтеглят се всички възможни споразумения и договори, касаещи материята, както и произвеждат само "зелени" автомобили. Дори всяка тесла генерира повече замърсяване от най-дръгливата190ка.
    Не съм против електромобилите(напротив) , но технологията за производство на батерии е много далеч от"щадяща" природата.
    Та за дизелите с много степенна скоростна кутия - поне 10, 15г. Ще са водещи, поне още толкова...

    Коментиран от #10

  • 10 гост

    3 8 Отговор

    До коментар #9 от "Дада":

    След 10-15 години кога видиш дизел на улицата в движение ела се обади , ако не те е срам !!! Водещи ще са единствено в бройката в моргите , там конкуренция няма да имат , ама въобще !!!!

    Коментиран от #12, #15, #16

  • 11 селянин 1

    6 2 Отговор

    До коментар #4 от "гост":

    Тата и електромобил..може,ако ги бее купили китайците..а не индии-анците.
  • 12 селянин 1

    5 1 Отговор

    До коментар #10 от "гост":

    Дизел ще има..ама спри апчетата,и прочети за Micro Wave Ignition,..Порше и арабите влагат средства за тази технология-пулсиращи микровълни,изгарят горивото при по ниска температура..ама кво трябва да обяснявам на хора с дизелно заболяване..
  • 13 More

    6 0 Отговор
    Мирише на сочен фалит
  • 14 Умният

    5 1 Отговор
    Хората търсят качествени неща.Който се излага е вън от играта.
  • 15 Язе

    5 0 Отговор

    До коментар #10 от "гост":

    Хахаха.А какво ще има по улиците?Закъсали миксери най вече.Зимата градския транспорт ще е най-верният ти другар.Най ми харесва писанието-Тесла пърформанс в домашни условия се зарежда.....50часа.Ако е вярно,докато се зареди,човека ще шпори някой дизел и ще си свирка под мустак
  • 16 Дада

    3 0 Отговор

    До коментар #10 от "гост":

    Не мога да оспорвам, че ще преобладават в моргите - просто са мнозинството движещи се по пътищата.
    По важния въпрос е какво ще ги измести - бензиновите двигатели, електромобилите, водородни или нова технология?
    Не виждам как някоя от тези "алтернативи" ще стане икономически и социално привлекателни, за да изхвърлят дизела в следващите 15г.
    Много ми се иска да карам читав електромобил. Такъв, който се зарежда бързо, движи се с прилична скорост, изминава приличен пробег и не ми докарва кошмари нощем, свързани с батерии, цена, брой цикли, температура на околна среда и т. н.
    Преди да ме нападател с различни "доводи" за и против имайте предвид, че има два бензинови автомобила, но това е просто стечение на други обстояччтвества, а не на тип гориво. Бих карал един дизел и един електромобил, или всякаква друга комбинация, ако не ми създава проблем!!!
  • 17 ДОКО

    2 1 Отговор
    ВЛЯ..ВЛЯ..ТОВА САМО ДОКАЗВА ЧЕ МАРКАТА ЛАНДРОУВЕР Е БРАКМА..АМА СЪЩОТО ВАЖИ И ЗА МАРКАТА БВМ СКОРО ЩЕ РАЗБЕРЕТЕ ЗАЩО АДИ ЧАО..МУУ..