ФАКТИ.БГ

Jaguar и Land Rover носят огромни загуби на индийците от Tata

Публикувана: 11 Февруари, 2019 11:44
15 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 6257
Jaguar и Land Rover носят огромни загуби на индийците от Tata
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 0 от 0 гласа.

Марките Jaguar и Land Rover, които са собственост на индийската компания Tata, отчетоха загуби, които се определят като най-големите в историята на индийския концерн Tata. Данните са за последните четири месеца от миналата година, а изчислените загуби са в размер на $3.8 млрд.

Сумата превишава половината пазарна капитализация на компанията, оценяваща се на $6.1 млрд., Освен това загубите се определят, като най-големите за цялата история на индийските компании. Финансовите проблеми на Tata Motors са комплексни.

Те се дължат на резкия спад на продажбите на китайския пазар, както и на проблемите на Jaguar Land Rover (JLR), свързани с Brexit, а така също и заради спада в търсенето на дизелови автомобили в Европа. Индийците заявиха, че ще предприемат драстични промени, които са свързани със съкращения на разходите и повишаване на конкурентоспособността на продукцията.

Поставете оценка на статията:
Оценка 0 от 0 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Икономист
1 Отговор
Носят я! Грозни и скъпи (с малки изключения), а и китайците вече не се правят толкова на баровци, че току-виж ги изправили до стената.

Оценка:
-6 +30

НАТО ВЕЦ
2 Отговор
Винаги става така, когато колонията "спасява" метрополията.

Оценка:
-3 +26

Рандом
3 Отговор
Британците коли не могат да правят, факт.

Коментиран от #9


Оценка:
-7 +32

Хитър Петър
4 Отговор
От както са собственост на Тата много им падна качеството. Индийците не знаят ли че с трици не се ловят маймуни. Евтини материали, кофти изработка, а цената същата, няма как да стане.

Коментиран от #14


Оценка:
-7 +16

Антиелектрика
5 Отговор
Ама как така, та те имат електрически модели и не може да са на загуба. Ех значи, как хората нищо не разбират и не им купуват миксерите. Язък.

Оценка:
-6 +12

Range Rover
6 Отговор
Много се чупят, постоянно седят в сервизите, гърмят им двигателите особено на Range Rover Vogue 4.4 дизел.

Оценка:
-0 +18

селянин 1
7 Отговор
Индиците,им го върнаха тъпкано,на албионците..било е мъгла на острова,и ингелизите не са видели,че продават на,,Тата,,

Оценка:
-1 +11

К.К.
8 Отговор
Да идват тук, мъгла няма техни братчеди пълно, във Войводиново се освобождава парцел.

Оценка:
-0 +13

7777
9 Отговор

До коментар #3 от "Рандом":


Ама къто видиш rolls royse се насираш от кеф или най новия range,дейба и завиждача ти

Коментиран от #13, #15


Оценка:
-10 +6

Велев
10 Отговор
Преди години си избирах джипка. Едната марка бе Ровър. От две три места ми казаха да не се занимавам с марката. От години нямала нищо общо с легендата Дискавъри. Баджанака ми каза, че шефа му се отказва от тях. Купувал си винаги нов модел с опцията връщане и замяна за следващия. За година и половина навърта договорените километри. Последния му Range Rover Vogue прекарал повече време в сервиза по гаранция... Шефа преминал на Хюндай и вече е на третия по ред модел Санта Фе без проблеми и забележки.
Шефа на сервиза, който обслужва моите каляски ми каза за двама братя бизнесмени от града ни. Купили си също Range Rover Vogue чисто нови. "Изкараме единия от сервиза и влиза другия. Не ти трябва тая марка."
По думи на приятел от Англия за Фрилендър там казвали "Това е модела, който не би трябвало да бъде произвеждан изобщо."
Може да е до определени и единични бройки, но сваля реномето на марката. Имах Ровър 45,сега имам Ровър 214si и Хюндай Санта Фе I, от всички съм доволен. Не колкото от Опел Рекорд, но... 😉

Оценка:
-3 +11

kjl
11 Отговор
С две думи, политиката убива бизнеса.

Оценка:
-1 +7

стоян
12 Отговор
С тия високи заплати в Англия е трудно да са конкурентни и сега-Заводите ще заминат в Индия и хиляди англичани остават без работа

Оценка:
-1 +9

МSux
13 Отговор

До коментар #9 от "7777":


Аз лично като видя RAGNE ме сполетяват смесени чувства , но главно ми е жал за собственика , който е дал една чанта с пари за нещо което е доста проблемно.

Оценка:
-2 +13

Топла вода
14 Отговор

До коментар #4 от "Хитър Петър":


Извинявай, ама много преди ТАТА да ги купи качеството на Ленд Роувър беше супер зле, а Ягуар просто правеха много малко и предимно консервативни модели, имаха неефективна реклама и маркетинг и затова ниски продажби. Те именно затова и ги купиха - ако бяха печаливши, нямаше да ги продават. Помня че преди години, когато ги купи индиеца, каза че ще остави Ягуар сам да се развива (може би така е направил и с ленд роувър), но явно е допуснал грешка да ги остави да си карат по старо му. Англичаните не са особенно умни и приспособими, от хора дето и до ден днешен имат отделни чучури за топла и студена вода, няма как да очакваш сами да проумеят какво да променят за да имат успех.

Оценка:
-0 +10

Random
15 Отговор

До коментар #9 от "7777":


Хаха, не, хваща ме яд че има толкова прости хора да си го вземат вместо ЕС класа или 7-серия.

Оценка:
-3 +5

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Томислав Дончев
Вицепремиерът по европейските фондове и икономическата политика Томислав Дончев на съвместна среща с представителите на десетте смесени търговски камари:
Правителството не е всевластен орган на България. Да се говори за реформи е лесно, но да се провеждат – малко по-трудно."

Още бисери