11 Февруари, 2019 11:44 8 344 15

Jaguar и Land Rover носят огромни загуби на индийците от Tata

  • jaguar-
  • land rover-
  • tata-
  • загуби
Jaguar и Land Rover носят огромни загуби на индийците от Tata - 1

Марките Jaguar и Land Rover, които са собственост на индийската компания Tata, отчетоха загуби, които се определят като най-големите в историята на индийския концерн Tata. Данните са за последните четири месеца от миналата година, а изчислените загуби са в размер на $3.8 млрд.

Сумата превишава половината пазарна капитализация на компанията, оценяваща се на $6.1 млрд., Освен това загубите се определят, като най-големите за цялата история на индийските компании. Финансовите проблеми на Tata Motors са комплексни.

Те се дължат на резкия спад на продажбите на китайския пазар, както и на проблемите на Jaguar Land Rover (JLR), свързани с Brexit, а така също и заради спада в търсенето на дизелови автомобили в Европа. Индийците заявиха, че ще предприемат драстични промени, които са свързани със съкращения на разходите и повишаване на конкурентоспособността на продукцията.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Икономист

    30 6 Отговор
    Носят я! Грозни и скъпи (с малки изключения), а и китайците вече не се правят толкова на баровци, че току-виж ги изправили до стената.
  • 2 НАТО ВЕЦ

    26 3 Отговор
    Винаги става така, когато колонията "спасява" метрополията.
  • 3 Рандом

    32 7 Отговор
    Британците коли не могат да правят, факт.

    Коментиран от #9

  • 4 Хитър Петър

    16 7 Отговор
    От както са собственост на Тата много им падна качеството. Индийците не знаят ли че с трици не се ловят маймуни. Евтини материали, кофти изработка, а цената същата, няма как да стане.

    Коментиран от #14

  • 5 Антиелектрика

    12 6 Отговор
    Ама как така, та те имат електрически модели и не може да са на загуба. Ех значи, как хората нищо не разбират и не им купуват миксерите. Язък.
  • 6 Range Rover

    18 0 Отговор
    Много се чупят, постоянно седят в сервизите, гърмят им двигателите особено на Range Rover Vogue 4.4 дизел.
  • 7 селянин 1

    11 1 Отговор
    Индиците,им го върнаха тъпкано,на албионците..било е мъгла на острова,и ингелизите не са видели,че продават на,,Тата,,
  • 8 К.К.

    13 0 Отговор
    Да идват тук, мъгла няма техни братчеди пълно, във Войводиново се освобождава парцел.
  • 9 7777

    6 10 Отговор

    До коментар #3 от "Рандом":

    Ама къто видиш rolls royse се насираш от кеф или най новия range,дейба и завиждача ти

    Коментиран от #13, #15

  • 10 Велев

    11 3 Отговор
    Преди години си избирах джипка. Едната марка бе Ровър. От две три места ми казаха да не се занимавам с марката. От години нямала нищо общо с легендата Дискавъри. Баджанака ми каза, че шефа му се отказва от тях. Купувал си винаги нов модел с опцията връщане и замяна за следващия. За година и половина навърта договорените километри. Последния му Range Rover Vogue прекарал повече време в сервиза по гаранция... Шефа преминал на Хюндай и вече е на третия по ред модел Санта Фе без проблеми и забележки.
    Шефа на сервиза, който обслужва моите каляски ми каза за двама братя бизнесмени от града ни. Купили си също Range Rover Vogue чисто нови. "Изкараме единия от сервиза и влиза другия. Не ти трябва тая марка."
    По думи на приятел от Англия за Фрилендър там казвали "Това е модела, който не би трябвало да бъде произвеждан изобщо."
    Може да е до определени и единични бройки, но сваля реномето на марката. Имах Ровър 45,сега имам Ровър 214si и Хюндай Санта Фе I, от всички съм доволен. Не колкото от Опел Рекорд, но... 😉
  • 11 kjl

    7 1 Отговор
    С две думи, политиката убива бизнеса.
  • 12 стоян

    9 1 Отговор
    С тия високи заплати в Англия е трудно да са конкурентни и сега-Заводите ще заминат в Индия и хиляди англичани остават без работа
  • 13 МSux

    13 2 Отговор

    До коментар #9 от "7777":

    Аз лично като видя RAGNE ме сполетяват смесени чувства , но главно ми е жал за собственика , който е дал една чанта с пари за нещо което е доста проблемно.
  • 14 Топла вода

    10 0 Отговор

    До коментар #4 от "Хитър Петър":

    Извинявай, ама много преди ТАТА да ги купи качеството на Ленд Роувър беше супер зле, а Ягуар просто правеха много малко и предимно консервативни модели, имаха неефективна реклама и маркетинг и затова ниски продажби. Те именно затова и ги купиха - ако бяха печаливши, нямаше да ги продават. Помня че преди години, когато ги купи индиеца, каза че ще остави Ягуар сам да се развива (може би така е направил и с ленд роувър), но явно е допуснал грешка да ги остави да си карат по старо му. Англичаните не са особенно умни и приспособими, от хора дето и до ден днешен имат отделни чучури за топла и студена вода, няма как да очакваш сами да проумеят какво да променят за да имат успех.
  • 15 Random

    5 3 Отговор

    До коментар #9 от "7777":

    Хаха, не, хваща ме яд че има толкова прости хора да си го вземат вместо ЕС класа или 7-серия.