ТЕМА: Тест драйв
Новини

Тествахме най-евтиното AMG на Mercedes

Публикувана: 27 Декември, 2018 10:43
58 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 19624
Тествахме най-евтиното AMG на Mercedes
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 0 от 0 гласа.

Палма де Майорка, Испания. Екип на mobile.bg от мястото на събитието.

Baby Benz-ът, който започна своя живот с появата на 190-ката и впоследствие се прероди в A-Klasse, винаги е имал наточени версии. И те са силно ценени от почитателите на марката, особено докато бяха със задно предаване. A-Klasse мина на предно, но пък версията, която имахме възможност да тестваме в Испания, разполага с 4х4 система и е специално доработена от подразделението AMG. Става дума за новия Mercedes AMG A35 4Matic - един подчертано спортен автомобил, който е идеален и за ежедневна употреба. Още нещо любопитно е, че това е и най-евтиното AMG в моделната гама на Mercedes-Benz.

Тествахме най-евтиното AMG на Mercedes

Екстериор и интериор
От първата A-Klasse моделът претърпя доста изменения и от скучен еднообемен автомобил се превърна в спортно изглеждащ хечбек. При AMG A35 4Matic това усещане е още по-добре подчертано. Външно колата впечатлява с ефектен заден спойлер, с различни брони и с по-големи спирачни апарати. В предната броня са налице големи въздухозаборници и сплитер, а отзад, освен двата ауспухни накрайника, на очи се набива и масивен дифузьор.

Тествахме най-евтиното AMG на Mercedes

Стилни джанти и снижена стойка са останалите отличителни черти на най-евтиното AMG. Най-важното, което касае екстериора, е уникалният (за хечбек) коефициент на въздушно съпротивление, който при новата A-Klasse е 0.25. Освен това, четвъртата генерация е по-дълга (+120 мм), по-широка (+16 мм) и по-висока (+6 мм)от предшественика си, но е и по-лека.

Тествахме най-евтиното AMG на Mercedes

Що се отнася до интериора, то вътре спортното усещане също е налице. Нов волан, алуминиеви вложки на педалите, карбонова декорация и алкантара са нещата, които явно подсказват, че човек се настанява с расов автомобил. Седалките са спортни, но в същото време са удобни и не са прекалено твърди. Материалите в купето са станали по-качествени, а сглобката е на познатото ни свръхпрецизно немско ниво.

Тествахме най-евтиното AMG на Mercedes

Уредите са изцяло дигитални и също са много информативни. Системата MBUX може да бъде персонализирана и адаптирана към нуждите на потребителя. Най-любопитното за нас обаче е, че тази система е изцяло разработена в България. Задача от подобен мащаб бе успешно реализирана от експертните екипи на Visteon България и то само в едно устройство. Системата интегрира в себе си управлението на няколко традиционно отделни продукта – инструментално табло, дисплей, хедъп дисплей, аудио система и модул за свързване с мобилни устройства.

Двигател и ходови характеристики

Тествахме най-евтиното AMG на Mercedes


Новият наточен хечбек е оборудван с двулитров четирицилиндров бензинов мотор, който е снабден с турбокомпресор и има мощност от 306 конски сили. Максималният въртящ момент също е впечатляващ - 400 Нм, които се предават на четирите колела през седемстепенна автоматична скоростна кутия с два съединителя.

Тествахме най-евтиното AMG на Mercedes

Окачването на колата е твърдо, като инженерите ни обясниха, че при AMG-версията мостовете се захващат към купето директно, без антивибрационна гума между металните компоненти. Всичко това води до уникално ускорение от място (4.7 секунди до 100 км/ч), както и до почти всякаква липса на крен в завоите. Автомобилът разполага и с окачване, което има няколко режима.

Тествахме най-евтиното AMG на Mercedes

Естествено за нас най-голям интерес представляваха режимите Sport и Sport+, при които освен настройките на волана, педала на газта, скоростите и возията, се променя и звукът от ауспухните тръби. Именно при спортните режими се усеща истинското удоволствие от шофирането. Воланът е силно информативен, а директното твърдо окачване прави управляемостта още по-добра. Когато обаче се превключи на режим Normal, AMG A35 4Matic се превръща в спокоен градски хечбек. Харчи малко (около 7/100 комбинирано), тих е, а смяната на предавките е неусетна.

Тествахме най-евтиното AMG на Mercedes

Цена
С други думи адаптивното AMG Ride Control окачване, "напомпаният" двигател и спортната екстериорна и интериорна визия са основните неща, отличаващи най-евтиното AMG от конвенционалната A-Klasse. Германците с гордост заявяват, че никога не са предлагали AMG модел на цена под 50 000 евро. У нас AMG A35 4Matic е още по-евтино. Вносителят на марката в България предлага наточеният Mercedes за 70 214 лева без ДДС. Цената не е ниска, но за кола от въпросната премиум марка, с такова богато базово оборудване и с подобни технически характеристики, си е направо атрактивна.

Тествахме най-евтиното AMG на Mercedes

Поставете оценка на статията:
Оценка 0 от 0 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Марто
1 Отговор
За тази цена е просто невероятно. Мегана и фокуса са по-скъпи. Говорим за РС ите, а нямат нищо общо с тази кола.

Коментиран от #2, #3, #7


Оценка:
-20 +55

Милен
2 Отговор

До коментар #1 от "Марто":


Мегана и Фокуса нямат нищо общо с този автомобил!

Оценка:
-8 +50

Хохо
3 Отговор

До коментар #1 от "Марто":


Като сложиш 20% ДДС нещата не изглеждат по същия начин!

Коментиран от #11


Оценка:
-11 +32

якия
4 Отговор
таблото е правено от първолаците по трудово в пакистан, ама то всичките германки приливат от пусто в нищо вече 15сетина години!!!Няма как фокуса да не е по-скъп по хубав е наи-малкото!!!

Коментиран от #38


Оценка:
-60 +33

Кери
5 Отговор
За тези Пари по добре Golf 7R 310 кс - евтина потдръжка и по бързо

Коментиран от #21


Оценка:
-42 +17

Гошо
6 Отговор
Focus RS е в пъти по-прекрасен автомобил от това нещо. Вътре лъха на нискокачествена китайска пластмаса, несъразмерните квадратни телевизори стоят като подарени.

Коментиран от #10


Оценка:
-51 +41

гост
7 Отговор

До коментар #1 от "Марто":


Не съм карал такава кола, но имам опит с Рено и Форд, които са отлично моторизирани със сходни мощности и малко по-слабо ускорение, което се дължи основно на предното предаване. Обаче Меган РС е с цена от 57х.лв с ДДС и без каквито и да е отстъпки от дилър. От друга страна Форд Мустанг с 290кс е 80х.лв с ДДС, а топ версията с Ве8 и 450кс е 90х.лв с ДДС. Има предлагане и който иска нека да си ги дава за малък и тесен хечбек, но за мен на същата цена ве8 култово купе е много по-смислен избор.

Коментиран от #12


Оценка:
-14 +43

Разбирача
8 Отговор
Абе къде сравнявате такава сапунерка като фокуса пред този мерцедес нямат нищо общо на фокуса таблото е направено от първолаците по трудово обучение в Афганистан

Оценка:
-32 +18

Pause
9 Отговор
Задницата е отвратително грозна

Оценка:
-28 +16

Тико Тико чуй ме ти
10 Отговор

До коментар #6 от "Гошо":


Всички почитатели на хечовете са свикнали на лукс от най-високо ниво,като във Форд РС,Меган РС,дори и Голф Р,така,че в тази А класа,пластмасова,китайска,лъхаща на ефтиния,дори не биха се и качили.Ееех.... ,абе това Факти.de ли е?!Аре паля си голф четворката и излизам,да погледам малко РС-и,АМГ-та и Р-ки,че то друго не се кара в България.

Оценка:
-12 +27

Някой
11 Отговор

До коментар #3 от "Хохо":


Цените са с ДДС приятелю

Коментиран от #17


Оценка:
-16 +1

Тва не е къщата на село
12 Отговор

До коментар #7 от "гост":


Има места по света,наречени мега градове,където хората търсят малък автомобил,не защото е по-ефтин,а заради практичността.Отиди го паркирай този мустанг след 19ч в някой голям град.Тези коли макар и сравнително достъпни в чужбина,се виждат много рядко именно заради непрактичността си.

Коментиран от #34, #35, #36, #40


Оценка:
-11 +23

Кума Лиса
13 Отговор
Засилване по нанадолнището! Това няма нищо общо представата на хората за Мерцедес.

Оценка:
-7 +7

AUDI
14 Отговор
Всичките тука супер силни. Един Меган Рс, друг Фокус РС, трети Голф Р...все коли по 60-70 че и повече хиляди...а иначе кара Киа Рио 1.0 80к.с. и плюе ли плюе...

Оценка:
-4 +41

???
15 Отговор
Сравнявате Рено и Форд с Мерцедес?!? Независимо от класа това не е сериозно...хаха..... Чета коментарите и не мога да повярвам!

Коментиран от #16


Оценка:
-24 +31

гост
16 Отговор

До коментар #15 от "???":


Кое не е сериозно? Това че хората казват, че Меган РС, доказан хот-хеч както спортист така и ежедневна кола, им харесва повече и е почти на полвината цена на този мъник ли? Ти А класа на живо виждал ли си да влезеш в нея и да видиш колко е малка всъщност? А клас е по-тесен вътрешно от клио, таблото му е евтин таблет, другото си му е хубаво, спор няма, но дори в чужбина им е скъпо, а какво остава за нас, прошляците на ЕС. Изкарай едно такова и един Ве8 Мустанг и нека минувачите да кажат кое е по-добре да се притежава, легендарна кола с феноменален звук или напомпан хечбек.

Коментиран от #20, #56


Оценка:
-10 +29

Дали
17 Отговор

До коментар #11 от "Някой":


Я чети пак приятелю

Оценка:
-0 +6

Бисер
18 Отговор
Когато гроздето е високо,казват че е кисело!!!

Оценка:
-12 +12

Маниак
19 Отговор
Honda Type R -320k.c. -75 000 с ДДС- най - бързият сериен автомобил с предно предаване

Коментиран от #29


Оценка:
-8 +24

Msux
20 Отговор

До коментар #16 от "гост":


Стига с тоя Мустанг, карам Фордове имам 3 форда в къщата. Ама тоя американски туч как може на някой да му харесва. Мъсълкарите умряха преди много време и е крайно време да ги спират. Ако случайно искам мъсълкар ще си взема Камаро което след Фейслифта е много , много красива кола , но си остава мъсълкар което не е + :)

Оценка:
-14 +4

Гошо селяка
21 Отговор

До коментар #5 от "Кери":


Е ти па.. За тези пари ще се вземеш 100 каруци и 20 коня да ги дърпат като вклакче. Така май ще е най-евтино?

Оценка:
-1 +7

Jack Bauer
22 Отговор
Първо "... Baby Benz-ът, който започна своя живот с появата на 190-ката и впоследствие се прероди в A-Klasse..." ми се струва доста странно, 190Е си премина направо като С200, А-класа е съвсем нов сегмент при Мерцедес. И Второ А-класа = Меган, откъдето и да го гледаш!

Коментиран от #24


Оценка:
-1 +15

Реалист
23 Отговор
"Публикувано във факти.бг: И те са силно ценени от почитателите на марката, особено докато бяха със задно предаване."
Бааааа-хти некомпетентния коментар?! Кво задно, кви 5 лева ве, бастуни?! Задното е за камиони и автобуси, както и за Ф1! Нормалният потребител бяга от задното предаване, щото е по-скъпо и по-непрактично, ФАКТ!

Оценка:
-6 +14

даааа
24 Отговор

До коментар #22 от "Jack Bauer":


Точно така си е

Оценка:
-0 +5

Той
25 Отговор
Поредната немска лагерна коЛиЧка!

Оценка:
-10 +10

гост
26 Отговор
А клас външно е по-дълъг от Меган, но вътрешно е клас клио, това не е шега. Затова се сравнява с Меган и според мен повечето хот-хечове са по-интересни отколкото това натруфено и тясно купе. Натъпкали са технологии в нещо, което хич не е красиво нито пък удобно или практично. Седан версията е много по-хармонична, сув-версията също, но това чудо с такива спойлери е по-скоро гаражен тунинг.

Оценка:
-4 +7

Иво
27 Отговор
Нищо впечатляващо, освен цената, разбира се. Както винаги, висока - 300 коня и 400 нм са нещо, което 2 - та литра бензин постига още преди 7 - 8 години. Карам обикновен Сивик от предната генерация ,та на аналога Type R двигателят е със същите показатели, а колата е 2013 модел.Вътре е без коментар, като се изключат отворите за парното, които ми харесват, друго няма. Не знам каква е тая мода с тия таблети , вместо часовници.Кич та дрънка И какво излиза - като в приказката - плащаш 2 долара за ризата и 10 за гущера. Та и тук така - 30 хиляди за ламарините и останалото за марката. А и друго -Меган РС е много по-кола от това. Красноречиви са показателите на Нюрбургринг! За Сивика, вече писах по-горе. С две думи не знам дали има някой, който да иска спорт и да си купи Мецедес за тази цел. За комфорт да , ама за спорт...

Оценка:
-3 +10

Georgi
28 Отговор
Не мога да се впечатля, поради простия факт, че карам 2011 хеч-бек Субари WRX STi, което е със същите показатели.

Изглежда страхотно понеже е Мерцедес хеч, но за 78 хиляди лева в този клас има Сивик Type R и за 20-35 има Субару като моето, но пак това си е AMG Mercedes отзад и затова ще струва толкова дебело...

Оценка:
-1 +6

бегачка
29 Отговор

До коментар #19 от "Маниак":


Брат каква хонда ,какво предно предаване .... тук става дума за МЕРЦЕДЕС със система 4Х4 а не за скапаното предно ! Тоя мерцедес съм го виждал наживо много пъти едно дупе от квартала с богат тати има такъв и ще ти кажа ,че кърти мифки - уникалел звук ,ускорение и визия !

Коментиран от #30


Оценка:
-14 +5

Винету
30 Отговор

До коментар #29 от "бегачка":


Кога и къде пък го видя :)))
Хората сега го тестват, ама нашият го е виждал!

Коментиран от #57


Оценка:
-2 +11

Иван там
31 Отговор
аз тукууто искам тъя кола ве селски

Оценка:
-1 +4

незнайко
32 Отговор
Защо не се пише колко струва с ДДС ??? Винаги ли трябва да гадаем когато ни дадат цена без ДДС ???

Коментиран от #33


Оценка:
-3 +3

Гадател
33 Отговор

До коментар #32 от "незнайко":


Ако трябва да гадаеш каква е цената при 20% ДДС, значи трябва да се върнеш в първи клас.

Оценка:
-2 +6

Емил
34 Отговор

До коментар #12 от "Тва не е къщата на село":


На крив шофер, габаритите му пречат! Малка кола се кара по-трудно и мъчително от голяма. Само леваците търсят малки коли и след това се състезават с големите - комплексари!

Оценка:
-4 +4

Мега тъп
35 Отговор

До коментар #12 от "Тва не е къщата на село":


Ти да си видял "мега град" тука? Бай ти Ганя чул, че има голям град и веднага да изкаже мнение.

Оценка:
-0 +6

асддса
36 Отговор

До коментар #12 от "Тва не е къщата на село":


Първо Мустанга не е голяма кола. Второ аз досега не съм видял паркомясто, направено специално за хечбек, в което да не влиза друга кола. Аз карам 5 метров седан и нямам проблем да паркирам никъде. Хората са направили паркоместа, в тях влиза всяка нормална кола.
Това че вие сте некадърни не е мой проблем. Единствените хора, които купуват хечбеци са тези, които икономисват и тези, които са некадърни защото не могат да карат по-голяма кола. Те също така са и опасни, защото се притесняват от каране и нямат реакции.

Аз слагам моята безопастност и тази на хората които возя на първо място, следователно няма да карам неудобна пластмасова малка барака само защото съм щял да спестя 4.53 и да паркирам с 10 секунди по-бързо.

Коментиран от #42, #44


Оценка:
-3 +2

Лимонад
37 Отговор
Едно дори кратко сравнение с преднито А класа А45 АМГ щеше да е много полезно.
Статията е за бенз. Всички коментари за хонди, рена и т.н не са съвсем на място. Има хора харесват само Мерцедес, дори аз не съм от тях, беше ми интересно да разбера какво ново са направили и как са подобрили старото, не успях да разбера.

Коментиран от #39


Оценка:
-1 +1

АLFA Q 4
38 Отговор

До коментар #4 от "якия":


НЕ БЕ. ТАБЛОТО Е ФИАТ РЕГАТА 1986 АМА ТУНИНГОВАНО В ПЕРНИК
ГРОЗНО КОРМИЛО И СЕДАЛКИ
ЗАДНИЦА НА АЛФА
ОТПРЕД ЯПОНСКИ ДИЗАИН
ИЗОБЩО ПЪЛНА ГРОЗОТИЯ
А ХАРАКТЕРИСТИКИТЕ СА СМЕШНИ
И ТОЗИ МОДЕЛ Е НА МИЛИОН ГОДИНИ
НИЩО ЛИ НОВО НЯМА ДА ФАКТИ НИ ЗАРИХА С ДОПОТОПНИ НЕМСКИ БОКЛУЦИ

Оценка:
-3 +5

асддса
39 Отговор

До коментар #37 от "Лимонад":


Това е нова кола, идва и ново A45 AMG.

Оценка:
-0 +1

гост
40 Отговор

До коментар #12 от "Тва не е къщата на село":


Тази Акласа е с размерите на средноразмерен СУВ, кое му е малкото? 4.5м не са малко и ако си мислиш, че тази кола се паркира по-лесно отколкото 4.7м, но със задно предаване?

Оценка:
-0 +2

Пияница
41 Отговор
2 литров турбо мотор, ускорение до 100 км- 4.7 сек., отлично! Интериорът е жесток.

Оценка:
-1 +2

Гъзара с Мустанга 2 литра бензин
42 Отговор

До коментар #36 от "асддса":


Излез малко поживей навънка,пък токава ми обяснявай за паркоместата,щото вечер минимум 10мин обикалям за място,понякога на 1-2км разтояние.Има дни в които съм обикалял и по 30-40мин докато паркирам.И най-гадното е,че виждаш доста места от които са излязли малки коли,само,че няма как да вкараш там пълноразмерен седан.По въпроса с мустанга,че не бил толкова голяма кола,че голямата кола се карала по-лесно.....чудя се хората които пишат тези работи имат ли си понятие от ежедневно пълноценно използване на автомобил в големите градове?!Само ще вметна че шефа ми с доходи над 10000€ месечно идва на работа не с мустанг,а8,С класа,а със скутер Ямаха Аерокс.Щото на запад правилото за лъскавата кола не важи,спираш неправилно-глоба,правиш нарушение-глоба,ако ще и с Майбах да си.И няма на кой да се обадиш,да се оплачеш,та да попречиш на хората да си свършат работа и да те сложат на място.Тук ни е много сбъркана работата,ние сме сбъркани.Онзи депутат с изцепката за лошия материал беше всъщност много прав.Затова и имаше толкова силен отзвук в обществото.

Коментиран от #45


Оценка:
-0 +3

12345
43 Отговор
Публикувано във факти.бг: при AMG-версията мостовете се захващат към купето директно, без антивибрационна гума между металните компоненти.

Едно ходене от Софието до Какао Бийч и сменяш цялото окачване!

Оценка:
-1 +0

жоро уудстока
44 Отговор

До коментар #36 от "асддса":


щях да падна от коня от смях-шофьор съм от 1972г.и се появява някой,когото може би съм учил/инструктор съм от1979/да ми каже кой си купува хеч-бек и може ли да кара.имам а-класа,нова от2014г-казано е:хубава кола е новата и"мерцедес" и останалите.безспорно германците ненапразно ги редят а,б,с,е и т.н.говорете от опит,момченца,защото повечето сте на такава възраст,че ако на времето бях срещнал майките ви преди бащите ви,сега можеше да ми казвате татко.........

Коментиран от #47


Оценка:
-1 +1

12345
45 Отговор

До коментар #42 от "Гъзара с Мустанга 2 литра бензин":


Dude, тоя мерцедес е 4,42. За сравнение - Октавия 2010 е 4,56 а предлага в пъти повече място. Мерцедес никога не са правили компактни коли / освен двете бусчета А клас - първа и втора генерация /.

Оценка:
-0 +0

Kirumo
46 Отговор
Не го разбирам този Мерцедес. Субару и Мицубиши преди 20 години имаха по-бързи автомобили които бяха и по-практични и на по-ниска цена. Дори в момента Subaru WRX STI е много по-практично от Мерцедеса, звучи по-добре, има сходни характеристики и е една идея по-евтино от А-класата.

Оценка:
-0 +1

О татко
47 Отговор

До коментар #44 от "жоро уудстока":


Инструкторът,ние по-младите обаче имаме и дядовци...Да не излезе да си чичо на някой тук.

Коментиран от #48


Оценка:
-0 +1

жоро уудстока
48 Отговор

До коментар #47 от "О татко":


знаеш ли,че имаш страшни очи..........скъпа

Коментиран от #49


Оценка:
-0 +2

О дядо
49 Отговор

До коментар #48 от "жоро уудстока":


Типично прост за инструктор.

Оценка:
-0 +2

Plameni
50 Отговор
Най - високотехнологичния автомобил в този клас.

Коментиран от #51


Оценка:
-2 +0

Kirumo
51 Отговор

До коментар #50 от "Plameni":


Какво му е високотехнологичното? Всички технологии на тази А-класа ги има в почти всеки 20-годишен японски спортен автомобил, без кутията с два съединителя.

Коментиран от #52


Оценка:
-0 +2

Plameni
52 Отговор

До коментар #51 от "Kirumo":


Избери японски автомобил от тоя клас за сравнение.

Оценка:
-1 +0

Emilpeeviliev
53 Отговор
Abe momchenca vav bg koli li ima nali 90 procenta karate taeataiki uzhvarleni ot evropa kogato go kupite i go imate govorete kakvi oktavii skodi frenski bolkuci i hondi palju glupisti govorite za nai malkia klas na mercedes ne zabraviaite

Оценка:
-1 +1

Екотек
54 Отговор
Фен съм на мергел ,но това нещо тука лъха на евтино отвътре и с това грозно крило отзад не струва!

Оценка:
-1 +1

a m g
55 Отговор
немога да приема факта че се е преродила 190 тка в новата a-klasa по нищо не личи, и двата автомобила са хубави, оня за времето си и тоя сега .

Оценка:
-0 +2

56
Този коментар е премахнат от модератор
германеца
57 Отговор

До коментар #30 от "Винету":


винету, погледни в автокьща имари ауто град враца там има сьщото само чее тьмно сив металик ,в мобиле .бг или базар бг само че предния модел

Оценка:
-0 +1

Hristo Asenov
58 Отговор
Да си купиш АМГ с 4 цилиндъра е меко казано несериозно :)

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Бойко Борисов:
Премиерът Бойко Борисов на пресконференция на тема "Власт, лекари и пациенти - заедно в реформата" :
Няма несмазана мантинела в тази държава. На всеки 5 метра мантинелата е счупена."

Още бисери