8 Февруари, 2019 11:44 11 456 31

Недискретно за новата френска Corsa на Opel

  • opel-
  • corsa-
  • psa
Недискретно за новата френска Corsa на Opel - 1

Opel подготвя ново поколение на своя субкомпактен модел Corsa, но към момента пази иновацията в пълна тайна. От компанията разпространиха само един тийзър, показващ един от фаровете на Corsa.

След като General Motors продаде Opel и Vauxhall на французите от PSA Group, концепцията за шестата генерация на модела се смени изцяло. Колата ще се прави на модулната платформа Common Modular Platform (CMP).

Премиерата на Opel Corsa е насрочена за края на 2019 година, а към момента се знае, че тя ще разполага с нови матрични предни светлини. Въпреки че на шпионските фотографии моделът е с халогенни фарове, от тийзъра се вижда, че те няма да са такива.

Недискретно за новата френска Corsa на Opel

Най-вероятно Corsa ще заимства фаровете от по-големите Opel Astra и Opel Insignia и най-вероятно ще се откаже от версия с три врати. Подобен ход вече направиха преките конкуренти - Volkswagen с Polo и Seat с Ibiza.

Технически данни за иновацията няма, но не е трудно да се досети човек, че освен френската платформа, моделът ще бъде оборудван и с малките бензинови и дизелови двигатели на PSA Group.

Знае се още, че французите подготвят и изцяло електрически вариант. Той ще получи названието Opel eCorsa и ще се появи на бял свят една година след премиерата на новата шеста генерация, тоест през 2020 година.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 GOLF R

    37 11 Отговор
    това пежо 208 изглежда, че ще е хит
  • 2 dgsf

    31 14 Отговор
    Може тоя път да сложат скоростомера под волана, близо до педалите...

    Коментиран от #4

  • 3 Юрий

    22 16 Отговор
    По байтошово време и корсата си беше истинска корса а не това извращение смартфон на колела
  • 4 гост

    6 22 Отговор

    До коментар #2 от "dgsf":

    Това е менте пежо.
  • 5 Запознат

    20 35 Отговор
    Френска кола за парите на истинска немска- не мерси.
  • 6 123

    11 17 Отговор
    Леле, това прилича на 206. Явно онзи им модел е бил много хитов. Нещо дизайнерите се излагат напоследък - при 508 копираха Мустанг и Додж, тук някакви стари модели. Много странно.
  • 7 Орел-крадец

    32 28 Отговор
    Ще бъде Опел със свестни двигатели, най-после.

    Коментиран от #8

  • 8 майстора

    9 19 Отговор

    До коментар #7 от "Орел-крадец":

    Ако говориш за дизел съм съгласен ... фордовите hdi-та с който французите толкова се гордеят са доста по-добри от тези на фиат и Исузу ...но бензиновите на ГМ няма да могат да ги заместят адекватно ..туи то

    Коментиран от #9

  • 9 Орел-крадец

    31 18 Отговор

    До коментар #8 от "майстора":

    Първо: HDI-тата не са фордови. Дизеловите двигатели във Форд и във всичи коли обременени от Форд/Волво, Мазда, Ягуар.../, са френски дизелови двигатели HDI, на Пежо. Второ: Бензиновите двигатели на Опел са едни жалки строшеняци, които горят масло.

    Коментиран от #15, #24

  • 10 Иванов

    12 32 Отговор
    Видите ли надпис Екотек, бегайте бързо и надалече, освен ако не сте напълно глух!!! Ако сте напълно глух, може и да започнете да чувате чукане, тракане и гърмежи и то от съвсем нова кола. Ако пък сте нормален човек- само Форд и нищо друго!!!

    Коментиран от #18, #22, #23

  • 11 AUDI

    8 11 Отговор
    Еко Спек изчезва , което си е добра новина отвсякъде . идва и HDI което е още по-добра новина..остава и визуално всичко да е наред
  • 12 Максим

    25 5 Отговор
    Опел си имаха идеални бензинови двигатели :) евтини части, лесни за ремонт и без грижи навъртаха по 300 000 км. Дори и 1.2 л. Това че сте закупили кола на 600 000 км. И е имало проблеми е друг въпрос. (Изпитано лично от мен) ако някой иска да спори копува Опел идва правя мотора и кара нормално не с идеята да го скапе (само в червеното) масло "гори" всеки автомобил друг е въпроса колко ...
  • 13 dsadsa

    14 3 Отговор
    Пежо 1.4 хди 69 коня купена нова - 320 000км. смяна на масло шайба на алтернатора и преди 5000км. след 10 години служба хвърли оригиналния си съединител.

    Коментиран от #14

  • 14 ххх

    13 3 Отговор

    До коментар #13 от "dsadsa":

    Че как така не си правил заден мост?!? Ти си за награда направо!

    Коментиран от #20, #21

  • 15 GOLF R

    8 3 Отговор

    До коментар #9 от "Орел-крадец":

    не и на мазда - новите от 2015та насам всичките са изцяло японски

    Коментиран от #16

  • 16 Орел-крадец

    3 4 Отговор

    До коментар #15 от "GOLF R":

    Да. С риск да бъда охулен, реших да не задълбавам.

    Коментиран от #27

  • 17 Мокеле

    19 2 Отговор
    Близо 17 години карах Корса Нова, 1,4 моноинжекцион- неубиваем мотор с добра поддръжка. Вече 9 години карам Вектра Б 1,8 - 16v. Смяна на блок бобина, разход масло около 150 грама за 12 000 км.
  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 OPEL fan

    6 8 Отговор
    За съжаление ОПЕЛ, ще става все по-скъп..и по -'френски' нежен.....
  • 20 КО?

    1 0 Отговор

    До коментар #14 от "ххх":

    Че какво да му прави на задния мост@
  • 21 хамсал

    3 0 Отговор

    До коментар #14 от "ххх":

    Явно имаш предвид торсионното окачване. Много си назад във времето, това е било при моделите 205, 206, 306! Човека ти говори за десет годишна кола!
  • 22 Офф

    11 4 Отговор

    До коментар #10 от "Иванов":

    Личи си че си нямаш и идея от автомобили щом ми хвалиш форд
  • 23 Психиатър

    9 6 Отговор

    До коментар #10 от "Иванов":

    Приятелю,единствените, които харесват форд са пенсионерите и умствено изостаналите
  • 24 майстора

    0 2 Отговор

    До коментар #9 от "Орел-крадец":

    Като отвориш няколко hdi-та тогава ще говориш ... Щампите с абривиетура (печатно и ръкописно няма значение ) : FoMoCo означава-
    Ford Motor Company !! четворките имат някакво френско участие при сглобяването докато шестаците и османците са 101% фордови!! относно разхода на масло ;не може да си вадиш изводи от някви барутници на по 7-800хиляди километра ..все пак се сменят някви консумативи чат-пат от рода на гумички на клапаните при екошибеците примерно

    Коментиран от #28

  • 25 Петър Петков

    8 2 Отговор
    Опел са номер 1
  • 26 бузю

    7 3 Отговор
    Който разбира , на опел се спира !
  • 27 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 28 0000

    2 2 Отговор

    До коментар #24 от "майстора":

    Толкова си виждал хди-та явно,щом твърдиш,че шестаците и осемцилиндровите са на Форд.недей да ми се възбуждаш,щото аз съм отварял много и знам какво има вътре в тези френски боклуци

    Коментиран от #30

  • 29 гощо

    5 2 Отговор
    Опел си беше доста корава марка,но за съжаление в нежните ръце на франсетата нищо добро не я чака!!!
  • 30 майстора

    1 0 Отговор

    До коментар #28 от "0000":

    Кът те гледам май и капака не знаеш как се отваря ...
  • 31 Иван Иванов

    0 0 Отговор
    Карал съм 2 пежа, 2форда, но зафирата не искам да се разделям с нея!