Още миналата година стана ясно, че след като PSA купи Opel ще започне поетапно да се "избавя" от моделите, правени на платформи на GM. Първи от "падналите зад борда" ще са три модела - Adam, Karl и Mokka X.
Производството на Adam и Karl беше приключено още през март тази година, а сега от конвейерите бе свален и един от бестселърите на марката - Mokka X. И ако Adam безвъзвратно ще потъне в аналите, то Karl ще се прави по лиценз от виетнамската марка VinFast.
Mokka X ще получи наследник, но той ще се прави на същата база, на която ще се сглобява следващото Peugeot 2008, което автоматично означава, че новото поколение ще се лиши от 4х4 предаването си. В Европа има още складови запаси и трите модела ще се продават до края на годината.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 гост
13:42 23.04.2019
2 Джони Синс
Коментиран от #10, #46, #52
13:53 23.04.2019
3 ГОСПОД АРЕ НА ЕФИРА
Коментиран от #26
13:54 23.04.2019
4 КРИТИК
Коментиран от #7, #58
13:58 23.04.2019
5 Опел
14:04 23.04.2019
6 Driving pleasure
Коментиран от #8, #37
14:04 23.04.2019
7 Този коментар е премахнат от модератор.
8 НСА
До коментар #6 от "Driving pleasure":
Франсетата не убиват Мока. Моката реално е Chevrolet Trax с емблема на опел и няма как вече да я правятКоментиран от #15
14:08 23.04.2019
9 Инсигнията е пълно недоразумение
Коментиран от #12, #48, #53
14:14 23.04.2019
10 Borislav Popov
До коментар #2 от "Джони Синс":
Не и за тия които са в подсъзнанието ти !!!....Анали - летопис,хроника !Коментиран от #13
14:21 23.04.2019
11 Borislav Popov
14:22 23.04.2019
12 Borislav Popov
До коментар #9 от "Инсигнията е пълно недоразумение":
Инсигния е един много добър автомобил ! Които не е карал - да не коментира !Коментиран от #14, #18, #33
14:23 23.04.2019
13 БОЖИ ЧОВЕЧЕЦ
До коментар #10 от "Borislav Popov":
НЕ СТАВА ЛИ ДУМА ЗА АНАЛА НА МАКЯ ТИ?14:33 23.04.2019
14 ДА ПИТАМ НЕЩО
До коментар #12 от "Borislav Popov":
Да и особенно дизелите им, 80% едвам изкарват 200 000км. Но както обикновенно твоите коментари по всички теми са гола вода14:37 23.04.2019
15 Driving pleasure
До коментар #8 от "НСА":
В грешка си макар и вярна : ) Шевито е на базата на Опела не обратното. Всъщност това е разликата между стария и новия собственик на Опел. GM ползваха Опел за развойн дейност и после на тяхна база пускаха деривати от другите марки в концерна. Но разработките бяха така да се каже германска работа. Франсетата вече уволниха половината от инженерите в Рюселхайм и започват масово да пробутват копия на кошниците си, което надали ще свърши много добреКоментиран от #20
15:00 23.04.2019
16 коравия
Коментиран от #30, #31, #32, #38
15:02 23.04.2019
17 до 15
15:27 23.04.2019
18 Даа и ким чен го харесва😂😂😂
До коментар #12 от "Borislav Popov":
Само като го видиш вътре и вънка и ти призлява че и тесно даже 2 тона барака турили 1.4 мотор😂😂😂Коментиран от #35
15:41 23.04.2019
19 Земам си хъ5 за 20 бона
15:43 23.04.2019
20 гост
До коментар #15 от "Driving pleasure":
Франсетата работят от години съвместно с Опел две години преди да направят оферта за закупуването им. Платформите им са обща разработка направена по времето на ГМ, а моделите на Опел построени на тази база излязоха 2 месеца след като прехвърлиха собственността към ПСА. За колко време мислиш се разработва производството на моделите? След това ПСА използват наличната платформа за бензинови коли с предно предаване, но на задните колела се монтира електромотор и става двойно. Затова не им трябва друга платформа, било то дали имат право да я ползват или не. ПСА обявиха вече, че преструктурират Опел и базите им да преминават към развойна дейност и производство на електрически платформи и задвижване, един вид Опел ще са новаторите, а ПСА ще бълва колите. Или е по-добре да направят както ФВ, пристъпват и режат 7х.работни места, за да спестяли пари от дизелгейтовските си плащания инак няма да излязат на печалба. Опел под ръководството на ПСА излизе за пръв път от 18г. на печалба от над 800млн., това е достатъчен сигнал, че са на правилното място. ГМ за същото време само ги точеха.15:51 23.04.2019
21 Антонн
Сега плащаш за емблемата само,и получаваш голямо WC.
Както е с бусовете Renault,Fiat,Opel.
17:10 23.04.2019
22 Този коментар е премахнат от модератор.
23 Дядо Поп
Коментиран от #24
17:22 23.04.2019
24 Гого
До коментар #23 от "Дядо Поп":
Абе "анус" не е баш това дето казваш :)18:25 23.04.2019
25 Петър
18:35 23.04.2019
26 Тълкувание... 🤣
До коментар #3 от "ГОСПОД АРЕ НА ЕФИРА":
Рече, че едното ще остане в историята (няма да се произвежда), а другото ще продължи да съществува под друга марка.19:14 23.04.2019
27 Баси
Коментиран от #50
19:25 23.04.2019
28 Николай
20:22 23.04.2019
29 The expendible
Коментиран от #34
20:29 23.04.2019
30 Nazy
До коментар #16 от "коравия":
За обезценката си прав , за цената също! Лично аз имах зафира турър 14 г 2.0 д автомат 164 коня карах я 3 г от 0 до 74500 мили грубо казано! Нямам сменена дори крушка и за тея мили 2 пъти сервиз по 150 паунда... това е! Лошо не мога да кажа въпреки , че много хора реват от опела единственото което не ми харесваше в тази кола бе че педалите и кормилото стоят в някакво пространство което никога не става истински удобно спрямо седалката!20:39 23.04.2019
31 filo
До коментар #16 от "коравия":
И защо опелите с повече от тойотите по улиците бе Ганьо? Сигурно ти си най-умен.Коментиран от #45
20:49 23.04.2019
32 filo
До коментар #16 от "коравия":
Опелите не се обезценяват на вторичния пазар повече от своите аналози. Справка, мобилен бг.20:54 23.04.2019
33 Borislav Popov
До коментар #12 от "Borislav Popov":
А на Пасата как е - 50 хиляди километра и хвърляш автоматика !! А на Форд Рейнджър ? От три наблюдавани и трите сменяха двигател на 50 хил !!! Коя от новите ще ми похвалиш ?? Фолксваген Туарег или Туаран ??? Пълен боклук!! Нови , а горят масло като за световно !!!21:09 23.04.2019
34 Borislav Popov
До коментар #29 от "The expendible":
Коя година е тая Корса ? Щото сега Опелите не ръждясват по вече от останалите !!!21:11 23.04.2019
35 Borislav Popov
До коментар #18 от "Даа и ким чен го харесва😂😂😂":
Бе всеки си има вкус ! За това и толкова модели и автомобили ! Би ли споделил ти какво караш ? Щото ако е само за едното харесване и аз Харесвам Ферари , ама не мога да си го позволя !Коментиран от #47
21:14 23.04.2019
36 Аз съм
21:16 23.04.2019
37 Язе
До коментар #6 от "Driving pleasure":
Според последните данни,Опел са продали над 100 000 за март месец.Това убиване ли е според теб?21:46 23.04.2019
38 Тино
До коментар #16 от "коравия":
От 9 месеца имам Инсигния купих я чисто нова 2018 г. Инсигния - Екскузив, дизел 170 кс, удоволствие да я карам.Комфорт бързина и удоволствие от шофиране. Колегата ми има Е класа и често я карам, за мен Инсигнията е по- добра. Незнам кво не и харесвашКоментиран от #59
22:21 23.04.2019
39 vasik atanasova
00:45 24.04.2019
40 каквато и кола
Коментиран от #41
01:10 24.04.2019
41 само да добавя
До коментар #40 от "каквато и кола":
че опел са измислили и ръждата01:15 24.04.2019
42 Ай стига бе
01:53 24.04.2019
43 фалос
06:24 24.04.2019
44 Този коментар е премахнат от модератор.
45 Гад
До коментар #31 от "filo":
Щот са по евтини бре папур!08:27 24.04.2019
46 Дик
До коментар #2 от "Джони Синс":
Не са анални отверстия, става дума за историята.https://bg.m.wikipedia.org/wiki/Анали
09:05 24.04.2019
47 Аз карам ауди а8 4.2 бензин
До коментар #35 от "Borislav Popov":
Това карам аз09:27 24.04.2019
48 Bojiya
До коментар #9 от "Инсигнията е пълно недоразумение":
Чисто нов опел или кола на 10г? Личи си какъв опит имаш... Карам опел 2016 на 30к,километра и съм доста по доволен от "лимузини" на 10г. Макар и да е тромава, поне е икономична и за 1.4 бензин пак движа с 200 по магистрала без да ми се тресе цялата кола :) дори е изненадващо добре.09:51 24.04.2019
49 Гошко-шофьорчето
10:56 24.04.2019
50 Виту
До коментар #27 от "Баси":
Ще караш докато боко тиквата не те качи на колелото12:13 24.04.2019
51 асддса
12:32 24.04.2019
52 Анали-история
До коментар #2 от "Джони Синс":
Анали-история бе,другото си е ваша мечта13:58 24.04.2019
53 Ти си недоразумение
До коментар #9 от "Инсигнията е пълно недоразумение":
Като нете кефи името му опел купи си го под името буик15:17 24.04.2019
54 Батман
17:49 24.04.2019
55 Шпионин
17:51 24.04.2019
56 BMWPower
VECTRA B беше последния истински, надежден опел, правен от инженери и хора които знаят какво правят. Лошия мениджмънт ги докара от марка с история, топ луксозни модели с осмаци и задно до фалит.
П.С. Относно екотек, чул недочул ганьо храни, а първото поколение екотек, няма разлика спрямо старите доказани мотори, освен един EGR клапан.
21:40 24.04.2019
57 До КРИТИК
22:46 24.04.2019
58 ....
До коментар #4 от "КРИТИК":
и Грандланд09:46 25.04.2019
59 ядосан
До коментар #38 от "Тино":
Удоволствие е да шофираш БМВ - а не авто недоразумение!!! Запомни го! Това че за теб е най-новата и най-скъпа кола която можеш да си позволиш не означава автоматично удоволствие! След Дачия да / сектанта да мълчи /, но веднага след нея е любимия ти Опел!!!20:36 29.04.2019