24 Февруари, 2019 10:30, обновена 20 Юни, 2022 16:37 43 869 90

Тествахме Renault Kadjar (фаза II)

  • renault-
  • kadjar-
  • тест
Тествахме Renault Kadjar (фаза II) - 1

Обновеното Renault Kadjar е също толкова приятно на външен вид, колкото и досегашния модел - даже е дори по-хубаво. Цената му обаче е по-висока, но това не е заради екстериорните и интериорни промени, а е заради новите двигатели, които вече отговарят на протокола WLTP (Worldwide Harmonized Light Vehicle Test). Къде е тайната и какво добави и какво загуби Kadjar след обновяването си? Отговорите на тези въпроси се опитахме да разберем след обстоен тест на модела, впечатленията от който ви представяме сега.

Тествахме Renault Kadjar (фаза II) - 2

Екстериор
Французите са направили сериозно допитване сред клиентите си и на база на тази информация са нанесли корекциите при рестайлинг версията. Точно поради тази причина външността не е променена кардинално. Линиите на новия Kadjar обаче са станали по-елегантни и по-плавни. Радиаторната решетка е с нови хромирани вложки, по-широка е, а броните също са променени, като основната им разлика е, че са по-широки.

Тествахме Renault Kadjar (фаза II) - 3

Като цяло кросоувърът практически е съхранил досегашните си габарити, като е станал съвсем малко по-дълъг (Д х Ш х В - 4449 х 1836 х 1607 мм). Междуосие - 2646 мм. Сега, след обновяването, Kadjar прилича повече на, наричаните от французите премиум модели, Koleos и Talisman. Още от видимите екстериорни промени са свързани с това, че автомобилът има ефектна псевдо защита, интегрирана в задната броня, а мястото за регистрационната табела е качено по-високо.

Тествахме Renault Kadjar (фаза II) - 4

Интериор
Вътре е практично и същевременно авангардно както преди, но на очи се набиват новите кресла. Те са с нова структура и разполагат с по-силно изразена странична поддръжка. По-удобни са и предлагат оптимална ергономия. Подлакътникът, предназначен за водача вече се регулира и по дължина, което беше един от интериорните недостатъци на досегашния Kadjar. Мултимедийният комплекс също е обновен. На 7-инчовият дисплей се проектират данните от системата R-LINK 2.

Тествахме Renault Kadjar (фаза II) - 5

Недостатък обаче продължава да е навигационната система, която реагира малко мудно и невинаги знае търсените от вас улици. Другият такъв е свързан с А-колонките, които са доста дебели и затрудняват отчасти видимостта на водача в завои. Що се отнася до комфорт в купето обаче Kadjar може да се причисли към лидерите в този сегмент. Ефектна подсветка, оптимално разстояние за краката на пасажерите и отпред, и отзад и голям багажник (577 л. по VDA) са все предпоставки за отличен комфорт. Материалите в купето са станали по-качествени, но само отпред. Отзад подлакътниците си остават все така твърди.

Двигател и ходови характеристики
Агрегатът Energy dCi 150, който единствен се предлага с 4х4 задвижването на модела има отлична динамика и е доста икономичен. Това, според нас, е препоръчителният агрегат сред дизелите. Наличен е и дизел със 115 коня, както и нов бензинов мотор, който се предлага в две мощностни характеристики - 140 и 160 конски сили. Именно бензиновият двигател, който е съвместна разработка на Mercedes и Renault обаче е оптималният вариант за този автомобил.

Тествахме Renault Kadjar (фаза II) - 6

Въпреки обема от 1.3 литра, усещането е за далеч по-динамична езда, тягата е достатъчна за уверено изпреварване, а самият мотор е изключително безшумен. Последното се дължи и на значително подобрената звукоизолация в салона. Разходът му не надвишава 8 литра на 100 километра. Оборудван е и с филтър за твърди частици (GPF), използващ се все по-често при новите бензинови двигатели с директно впръскване.

Обновеният Kadjar се управлява много приятно. Воланът е информативен, кренът в завоите - неголям, а паркирането в градски условия - безпроблемно. Единственият минус тук е свързан с камерата за задно виждане, която е разположена така, че много бързо се зацапва и замъглява при лоши метеорологични условия. По магистрала Kadjar безпроблемно се движи със скорост от 170 км/ч и това съвсем не е пределът му. Окачването на кросоувъра е типичното за Renault, в добрия смисъл на думата, или с други думи возията е оптимално съотношение между стабилна и мека.

Тествахме Renault Kadjar (фаза II) - 7

4х4
Както всички знаят този вид автомобили са далече от понятието офроудъри, но в случая Kadjar е идеален за хлъзгави пътища покрити със сняг, като по тях се движи безопасно и уверено. 4х4 версията има три режима на работа - 2WD, Auto и Lock, като при последния централния диференциал е блокиран постоянно и съотношението на предаването на въртящия момент към предната и задна оси е 50:50. Този режим е предназначен за по-труднопроходими местности и работи до скорост от 40 км/ч. Режимите се превключват ръчно от водача от стилна шайба контролер. Благодарение на тази система, а и на клиренса от 200 мм, Kadjar се справя много добре с леки терени в пресечена местност.

Тествахме Renault Kadjar (фаза II) - 8

Цена
Цената на обновения Kadjar започва от 38 490 лв с ДДС за версията 4х2 с новия бензинов мотор Tce 140. За малко повече пари получавате кросоувър, разполагащ с оптимална 4х4 система и с доказан и в същото време модернизиран дизелов мотор, продажбите на който обаче ще стартират от пролетта на тази година. Бензиновите версии са налични още сега и те са за онези, на които не им трябва 4х4 предаване, а просто модерен кросоувър. В заключение ще кажем, че ако сравнявате Kadjar (Фаза II) с Qashqai, защото двата кросоувъра са правени на една платформа, то трябва да знаете, че и по външност и по характер, Kadjar е съвсем различен автомобил. Нашето мнение е, че е по-добрият от двата.


Поставете оценка:
Оценка 4 от 12 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 1234

    6 17 Отговор
    577 литра багажник. Я пак!
  • 2 Софиянец

    66 75 Отговор
    1.3, повече от 5000лв не давам. Мотопед смотан.
  • 3 Коко

    55 37 Отговор
    Много добро автомобилче.
  • 4 anti vag

    73 62 Отговор
    дори името на тая грозотия звучи като титла на някакъв башибозук от османската имперя
  • 5 Религиоузен

    50 72 Отговор
    Рено е религия. Само Рено.
  • 6 Kalin

    40 49 Отговор
    Колко масло гори на 1000км?

    Коментиран от #7, #22

  • 7 anti vag

    18 16 Отговор

    До коментар #6 от "Kalin":

    фирмена тайна
  • 8 БАРС

    72 56 Отговор
    Имам сїщтият автомобил това което е написано е вярно купих го чисто нов вече е на 8 месеца дигал сїм с него 202 км.ч а имаше и ощте просто го прбвах мотор 1.6 турбо дизел 130 коня но яко дърпа.двигателят почти не се чува .за навигацията да това е вярно просто не трябва много често да се играе с нея и като натиснеш дис плея трябва да изчакваш все пвк това не е телефон.Мога да кажа че по нищто не отстъпва пред немските автомобили след като в германия може би рено и дачия са най продаваните след немските автомобили препоръчвам го РЕНО КАДЖАР прекасен автомобил

    Коментиран от #10, #12, #54

  • 9 Гост

    58 19 Отговор
    Не изглежда зле и блокажа на диференциала звучи екстра. Обаче двигателите са уникално слаби за кросоувър. Срамота е колата през 2019 г. да тежи 1700 кг и да има 1,3-1,5 двигател с 130-140 к.с.
  • 10 Гост

    52 81 Отговор

    До коментар #8 от "БАРС":

    Като оставим настрана ужасния ти правопис, другото което се набива на очи, е глупостта да кажеш, че 130 к.с. яко дърпал. Как може да кажеш, че това Рено по нищо не отстъпвал на немските автомобили - ти някога качвал ли си се в кола с 300 к.с. че ги пишеш тези простотии?

    Коментиран от #17, #61, #90

  • 11 Plovdiv

    58 32 Отговор
    Когато кола с мотор 0.9 ти дава 90 к.с, такава с 1.3 ти дава 130, а такава с 1.6 - 160, тогава бягай, ама бягай далече от подобна "кола"!

    Коментиран от #14

  • 12 браво бе

    35 6 Отговор

    До коментар #8 от "БАРС":

    с този правопис ще прославиш модела

    Коментиран от #13

  • 13 БАРС

    31 44 Отговор

    До коментар #12 от "браво бе":

    Всемия тая за правописът ми сигурен съм че разумните хора са ме разбрали а тебе си те знам че си един злобар и съм сигурен че и колело сигурна нямаш а аз съм написал самата истина а пропуснах нещто без зайбанци имам ощте една френска кола пежо с нея хода на работа и мога да кажа чее и тя си е супер градска количка.Можеш да продължаваш да злобейш такъв си се родил аз не съм крив за това

    Коментиран от #16, #30

  • 14 стоян

    38 25 Отговор

    До коментар #11 от "Plovdiv":

    До 11 коментар =бягай ама къде ще идеш, за тази цена от 50 000 е отличен А и всички производители минаха на малолитражки Не ми говори за автомобили над 120 000 лв
  • 15 Будала

    38 33 Отговор
    За това л*но 50к! "Разумен" избор... Колко мъка има по този свят...
  • 16 браво бе

    31 25 Отговор

    До коментар #13 от "БАРС":

    освен колело имам и хонда сивик9 не злоба„а жал изпитвам

    Коментиран от #20

  • 17 БАРС

    25 31 Отговор

    До коментар #10 от "Гост":

    Ти явно си яка будала ти не си ли чувал за нормални коли а не каталозни където допълнително плащташ за всеки кон и друго аз си карам моите коли но съм се возил и на ауди а-6 все едно си на лагерна количка и на дупките добре че нямам пломби .Да и то дърпа яко .НО ти НЕ си се качвал ощте на каджар и оплюваш кола за която нямаш понятие и ощте нещто шефът ми си купи МЕРЦЕДЕС ЗА 92000 евро на километражът му пише 280 и той е 1.6 мотор на четери месеца е чисто нов нещто по въпросът .Дай бог и ти да си купиш кола един ден с 300 коня а не да си се качвал само

    Коментиран от #18

  • 18 Гост

    37 40 Отговор

    До коментар #17 от "БАРС":

    Щом не ти пука, че не може да пишеш или си някой турчин на гурбет или си някой общ работник. За мен не бери грижа - карам дърт кросоувър, който е 250 к.с. и има истинско 4х4 и хич не може да ме впечатли такова НОВО недоразумение на Рено с 130 к.с.

    Коментиран от #23

  • 19 хихи

    19 26 Отговор
    Ми, ренде. Не бих дал толкова пари за това чудо на френската инженерна мисъл
  • 20 БАРС

    34 17 Отговор

    До коментар #16 от "браво бе":

    За колелото съм съгласен вярвам ти но за хондата си под съмнеие така че за РЕНО КАДЖАР аз го имам и коментарите са ми по точни от твоите колкото до тоя модел хонда дето уж я имаш никога не ми е харесвала самото купе по съм превържеик на по високите коли виж ХОНДА СR-V то да тя същто беше в плановете ми същто можех да си позволя да я купя както и мицубиши ASX или Quatlander нисан кашкай накрая избрах тая хубава е за мене то и така глобите стоанаха солидни така че за скъпи и много мощтни коли то просто пари на вятър.А освен това кражбите не са спрели на коли и затова избрах нещто за което крадците не им харесва .И накрая прословутите думи на хенри форд създателът на ФОРДА като го питали коя кола е нй хубавата сички помислели че щте каже фордът а той отвърнал новата кола.Да най сетне и аз си купих да това ми е първата нова кола по всяка вероятнос и последната а аз ти пожелавам и ти един ден да си купиш една нова ако щте и дачия да е тръпката е друга .
  • 21 газ53

    50 14 Отговор
    До всички разбирачи и палячовци: Евро-6 изисква намалени емисий на CO2.А това се постига чрез НАМАЛЯВАНЕ НА КУБАТУРАТА! Моторите на новите VW също се въртят около 1000 кубика!
  • 22 йьйь

    5 7 Отговор

    До коментар #6 от "Kalin":

    а този въпрос как и на базата на какви познания го измисли???
  • 23 БАРС

    12 19 Отговор

    До коментар #18 от "Гост":

    Тука не позна чист българин съм натурален и ощте нещто не не съм общт работник имам две коли де си видял общт работник с две коли и то едната чисто нова и друго аз не пиша а печатам това са две различни действия да напомня на по умните като тебе.Ти даже не си написал как се казва твоят крусовър явно не знаеш каква марка ти е старият крусовър но все пак пожелавам ти да си го караш до дълбока старост от все сърце без зайбанци

    Коментиран от #25, #26, #58

  • 24 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 25 Гост

    26 20 Отговор

    До коментар #23 от "БАРС":

    Толкова си зле, че дори не го осъзнаваш. Интересно каква работа може да работи неграмотник като теб, който пише "т" след всяко "щ" и си мисли, че натискането на клавиатурата е печатане? Явно съм познал, че си гастербайтер и слугуваш в чужбина. Аз пък си карам дъртия Форестър и хич не ми пука, че за теб най-важното в живота е да се качиш в нова ламарина, за която си даваш половината заплатка.

    Коментиран от #27

  • 26 123

    20 7 Отговор

    До коментар #23 от "БАРС":

    Човек, ама ти верно си неграмотен! Ама неграмотен, на 1000%! То всякакви са се 'плюнчили' тук, но такъв като теб нямаше до момента! Леле, от къде се взе бе? От коли не разбираш, тава е ясно, ама я кажи граматиката и правописа къде си ги учил?

    Коментиран от #86

  • 27 БАРС

    25 15 Отговор

    До коментар #25 от "Гост":

    Да вярное субаруто ти също ти е хубава кола но друго сие като напълня на каджара резервоара и ми стига за 1000 км някъде там а ферестърът достатъчно добре гори бензин и именно там по всяка вероятност ти отива твоята половин заплата и го караш естественно много рядко .а колкото до моите пари то имам и мога да си позволя и ощте един крусовър като тигуан а при мен всичко се копува в кеш.Извенявам се много за правописът ми но АЗ НЕ РАБОТЯ КАТО ТЕБЕ КАНЦЕЛАРСКИ ПЛЪХ и да кълва по клавиатурата по цял ден или писател по смартфона желая от все сърце големи успехи на тебе и на твоето семейство както здраве и много пари че май вече станаха времена баз пари и здраве няма да си ми жив и здрав и по малко злоба към останалите дето допускат правописни грешки

    Коментиран от #28

  • 28 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 29 Mpowered

    12 24 Отговор
    И да ми я подаряват няма да я взема.
  • 30 Правописникът

    16 17 Отговор

    До коментар #13 от "БАРС":

    Не се излагай, Барс....ако си стигнал само до 3 клас, по-добре отиди на вечерно училище, да се ограмотиш малко. А като пояздиш повече коне, друго ще говориш за тия сешоари :)
  • 31 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 32 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 33 Кубатура

    41 11 Отговор
    Защо си мерките колите по мощност? Това да не са ви... в сантиметри. Според мен тук е обратно пропорционално. За мен автомобила е за да ме закара от точка до точка и ако може да е комфортно, сигурно и на ниска цена. Не искам кола с 300 коня и да плащам данъка и ГО на вноски. Който има излишни кинти да плаща на държавата и застрахователните. Каджар изглежда страхотно!!!

    Коментиран от #34, #36

  • 34 БАРС

    18 12 Отговор

    До коментар #33 от "Кубатура":

    ДА абсолютно си прав аз го имам и като човек изках да обесня на пишман писатилите на по долните коментари а те почнаха да ме обиждат че съм неграмотник та жена ми била като свиня и т.н. мога да кажа че си е много добра кола и достатъчно широка и удобна за дълго патуване шумоизолацията си е много добра с една дума всичко което са написали е вярно.като я карам от 90-до някъде 110 наравно 3.8 гори но като я натискам нагоре 5.8 средно отива

    Коментиран от #60

  • 35 бай Кольо

    4 12 Отговор
    Тая грозната козирка над таблото не я смениха!Като захлупена чиния е.
  • 36 Гост

    17 13 Отговор

    До коментар #33 от "Кубатура":

    Такива като теб са ми много интересни. Значи не искаш кола 300 к.с. на старо, но пък си готов да дадеш почти 50 000 лева, за да минеш тънко с ГО и данък, за да спестиш едни 150 лева в годината? А знаеш ли колко е каското на кола 50 000 лева? Това, че ти не искаш кола 250-300 к.с. не означава, че кола с 130 к.с. ще е комфортна и сигурна. В нашата татковина е пълно с идиоти и за това кола с такава мощност дава сигурност, че ако си тръгнал да изпреварваш някой камион и той реши да те затвори, ще успееш да го изпревариш въпреки всичко. Повечето които не са карали мощни коли, все си мислят, че мощността е само за висока скорост, а тя е за бързо изнасяне и адекватно изпреварване, където е разрешено разбира се. А тук тръгнали да ми се хвалят, че с 115 к.с. трошка са вдигнали 202 км/ч. С моята кола с 250 к.с. не съм си позволявал да вдигна дори 180 км/ч, защото ценя живота на семейството ми и този на останалите участници в движението.

    Коментиран от #40, #41, #46

  • 37 Токо

    3 10 Отговор
    Като му сложиш и некоя екстра ще чукне 60 000 + лева със 4х4 ! Мисля ,че цената за пръдня завита във целуфан е максимум 50 000 лв и фул екстри + автомат разбира се . Иначе веднага бегам бате...
  • 38 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 39 Гад

    3 8 Отговор
    Тия не се научиха да подреждат карантията под предния капак, като свински черва е всичко омотано.
  • 40 Заинтригуван

    17 5 Отговор

    До коментар #36 от "Гост":

    Да имаш кола 250 к.с. за да се изнасяш по бързо?
    Иначе я караш с 90 км. Защо по дяволите ти е? Кола със 100 коня върши същото?

    Коментиран от #42, #43

  • 41 БАРС

    10 4 Отговор

    До коментар #36 от "Гост":

    ДА те подсетя нещто зада не се пениш повече вземи и прочети на началната страница за катострофиралите трима българи при бързо изнасяне при изпреварване с бърза и мощтна кола и къде са те сега с една дума царство им небесно и те не са само те за съжаление с такива изпреварвания и най голямата тъпотия в някои от българите да се пкажат да не говорим че и са нервни и ако ги попиташ за къде бързат и те не знаят като ти чета разъжденията и ти си същтата будала.А и по всяка вероятнос и нямаш кола но няма значение това си е твое мнение а моето си го написах

    Коментиран от #44

  • 42 Не глеам таувизия

    9 4 Отговор

    До коментар #40 от "Заинтригуван":

    С цялата фамилия, багаж и куче успех със 100 понита да изпревариш автобус на ивкони:D мощните коли са за дълъг път... Крайцерска скорост на ниски обороти, уверени изпрварвания на бавен трафик и тн. - Тия псевдо жибки и кросоувъри са перфектни за града и до ски пистата ако е близо до града:)
    Иначе по същество - рендето е готино но моторизацията под всякаква критика... Ти такоам и евро нормите. И ДАУНсайза...
  • 43 Гост

    4 6 Отговор

    До коментар #40 от "Заинтригуван":

    Колегата ти е обяснил. Как изобщо може да твърдиш, че кола с 100 к.с. изпреварва като кола с 250???
  • 44 Гост

    7 8 Отговор

    До коментар #41 от "БАРС":

    Ти защо продължаваш да ме занимаваш след като показваш умопомрачителна неграмотност? Знаеш ли колко ми дреме какво мислиш за мен? И не аз, а ти се хвалеше, че си вдигнал 202 км/ч! Хайде скрий се накъде и си цъкай плюсчета през TOR-a, смешко!

    Коментиран от #49

  • 45 хахаха

    5 8 Отговор
    Интересно ми е дали има метални чаркова по това рено или всичко е пластмасово?
  • 46 Кубатура

    18 5 Отговор

    До коментар #36 от "Гост":

    Опсс, защо си мислиш, за твоята кола с 300 коня? Сравнявай Каджар-а с някоя за същите 50000 лева и 300 коня. Освен това между 130 и 300 коня разликата в данъка не е 150 лева, а поне 300лв. Разликата в разхода на гориво май е още поне 1000 лева годишно. И това за едно рисковано изпреварване-Мерси. Живота ми и този на семейството е много по-важен.

    Коментиран от #48

  • 47 Боко

    1 9 Отговор
    Много грозен отзад!
  • 48 Гост

    4 8 Отговор

    До коментар #46 от "Кубатура":

    И ти ли ще се правиш на разсеян? Изобщо прочете ли какво ти пиша? Точно с 130 к.с. изпреварването ти е рисково. Да не говорим, че кола за 50 бона и с 300 к.с. задължително ще има дистроник и поне едно ниво повече на защита от този Каджар с 130 к.с. Та май джоба ти е по-важен от семейството ти.

    Коментиран от #51

  • 49 БАРС

    10 3 Отговор

    До коментар #44 от "Гост":

    ТО да си тежка будала то е дар божий аз не знам с какво те занимавам а ти пишеш против каджара безда си го имал да не говорим че не си и сядъл в него а пишеш неверни нещта а и навярно и кола нямаш
  • 50 Каджар 🔝🔝🔝

    24 5 Отговор
    Пичове новите коли от МАРКАТА Дачия и Рено са по продавани от новите на други конкорентни марки,защото са качествени,евтини,икономични и най-вече с ниска цена за подръжка.И в същото време не отстъпват на другите марки.Рено Каджар 130к.с върви много защо,защото е нов, ако щете карайте кола със 300к.с пак не можете да го стигнете защо те са избягали 100к.с и колите втора употреба в България са на 1-милион километри минимум пък вие си ги сръвнявайте като си нямате друга работа....😃😃😃😃

    Коментиран от #55

  • 51 Кубатура

    13 4 Отговор

    До коментар #48 от "Гост":

    Ако чакам дистроника в този лед да ме спаси-опазил ме Господ. Той е за такива с 300 коня в колата и още толкова в краката. Робувайте на немските марки и плащайте за екстри и други троници, пък нека те ви пазят семействата. Аз ще си гледам цена/качество, а такива като теб ще си търсят коли с 300 коня до живот. Успех!!!

    Коментиран от #53, #57

  • 52 нервен

    1 13 Отговор
    Не ве никога няма да сляза от ягуара или бенц-а за да се кача това подобие на кола
  • 53 майстора

    4 16 Отговор

    До коментар #51 от "Кубатура":

    Успех на теб капитан бавен ...вместо за тия пари са си вземеш втора ръка мл500 и да разбереш какво е кола ...карай си рендетата и си трай ...
  • 54 ники

    3 11 Отговор

    До коментар #8 от "БАРС":

    хаха добри били рено хаха и германците говорим за 4x4 там няма по добри ор subaru всичко друго е компромис когато субару правили автомобили куатро даже и неса го били чували данеговорим че е боклук пред японците но всеки решава колко да е мазохист

    Коментиран от #62

  • 55 Гост

    2 4 Отговор

    До коментар #50 от "Каджар 🔝🔝🔝":

    Шъ ги срЪвнявамИ. Мнооу върви с 130 к.с. щот е ноф, нъл тъй. И този ник го разбрахме, че е твой, неграмнмотно човеченце.
  • 56 123

    6 6 Отговор
    Абе, викам, дай да го видя това 'животно' колко струва. И хоп, на сайта да видя ценовата листа!
    Ухааа, нямам думи! Върховото ниво, двигател 160 коня бензин, автомат, всички екстри = 60 000 лева! Брей? Пак чета, и пак 60 000 лева! Я, ама то било и 4х2! Ба.... ма...у, пак чета, и пак така! Ееееее, аре нема нужда! По добре да си купя Дачия, ако не друго, режийните ще са ми по малки, а и няма да ме е яд като я надраскам!
  • 57 Гост

    6 9 Отговор

    До коментар #51 от "Кубатура":

    Сега пък леда пречел. Ами човек като е дребна душица и търси само тънкото, как да разбере за какво иде реч? И не си мисли, че само немците правят коли с по 300 к.с. Единствено франсетата не правят такива, а всички останали правят - корейци, японци, англичани, немци, италианци. Бъди си дребна душица и давай 50 бона за ново Рено, вместо да дадеш 30 за 5 годишен SUV с 300 к.с. Трябва да има и такива като теб.
  • 58 Чичо Ангел

    4 5 Отговор

    До коментар #23 от "БАРС":

    Слагаме Рав4 да Каджара.......и той просто изчезва.
    Между другото да питам лекичко : много се дразниш и защитаваш , че пишеш неграмотно? Недей. А книжки без завършен 8 ми клас не дават. Купи ли я?

    Коментиран от #63

  • 59 Кубатура

    7 6 Отговор
    За всеки влак си има пътници. Аз бих казал, че ти си дребна душица щом конете са най-важното, но трябва да има и като теб. Автокъщите се издържат от това и тези с колите на пет години да има на кой да ги продават.

    Коментиран от #69

  • 60 Бачо

    10 0 Отговор

    До коментар #34 от "БАРС":

    Пий една ракия и стига си се пенявил. Хубаво е нова кола. Каджар също. Но има много по-добри в същия сегмент и ценови клас. Нека всеки се радви на това, което има. Хенри Форд го е казал: Най-добата кола е новата! Наздраве.

    Коментиран от #64

  • 61 filo

    1 1 Отговор

    До коментар #10 от "Гост":

    Колега, човека съпоставя със сходни немски аналози.
  • 62 filo

    4 1 Отговор

    До коментар #54 от "ники":

    Колега да ти кажа, че Субару едва ли е по-добре от Бенц
  • 63 БАРС

    5 3 Отговор

    До коментар #58 от "Чичо Ангел":

    Книжка имам от преди 32 години ако можеше тогава да се купи не знам аз си я взех от първит път а рав4 и и каджар са според мен две различни коли на едната съм се возил и се подхвърляш до тавана по дупките а другата я имам и неми е напрвило същтото впечатление и ощте веднъж за пограмотните аз печатам а не пиша
  • 64 БАРС

    5 2 Отговор

    До коментар #60 от "Бачо":

    Благодаря ти за съвета вярно докато печатам пих и бира и виноедно гръцко но не ми хареса нещто просто се нервирам че тука в изказванията има такива разбирачи на коли които даже не са ги имали и то тесни специалисти на мощтни коли а в българия нямаме нито една наша кола произведена колкото до хенри форд да по надолу бях го написал същтото изказване

    Коментиран от #68

  • 65 Цъкльо

    4 0 Отговор
    Карал съм го като рент-а Кар за няколко дни ( на Avis) Не е лоша количката , много добра возия , не съм я пъплил много но усещането на пътя беше добро . Интериора ми хареса. Единствената забележка към производителя - не може кола за толкова пари а да е с недоизгладени пластмасови ръбове в дръжките на вратите.
    Знам че звучи дребнаво но търговията е в детайла а в случая детайла е дребен и дразнещ. Може да беше само в този автомобил но ми направи лошо впечатление.
  • 66 Ruthless

    2 16 Отговор
    Смешни двигателчета без никъв ресурс, тва ако си искара гаранцията ще е чудо! След тва нов двг. Мега тъпо парче трябва да си, че да си купиш тая френска консерва която те прави абонат на сервиза. Леле какво доживяхме
  • 67 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 68 123

    1 1 Отговор

    До коментар #64 от "БАРС":

    Там където печаташ нямаш ли главни букви? Затвърждаваш първоначалното впечатление!
    Извинявай, ама човек който изписва името на Родината си с малка буква, е няма как да хване 'дикиш' тук!
  • 69 Гост

    5 8 Отговор

    До коментар #59 от "Кубатура":

    Явно си толкова дребнав, че се правиш пак на разсеян и не вдяваш какво ти пее радиото. Само наивник като теб може да вярва, че в нова кола с 130 к.с. ще има нива на сигурност, колкото 5 годишна с 300 к.с. Иначе си тръгнал да ми говориш колко било важно семейството за теб. Личи си, че за теб комплекса да се качиш в нова кола е най-важен! Много сте важни за света, та да карате нови коли, нали?

    Коментиран от #88

  • 70 Хахахаха

    14 1 Отговор
    Четох коментари и излиза че повечето хора идея си нямат какво означава максималната мощност и че тя не е една и съща при различни обороти. Много по-важно при изпреварване е въртящият момент на двигателя. При 1.33 двигателя на Рено/ Мерцедес той е 240/260 Nm. И това е постоянно от 1500 до около 4500 оборота. Дизелите имат даже повече въртящ момент... Конските сили са за по-висока максимална скорост а колко бързо ще я стигнеш - въртящ момент... Карах немска кола 2 тона 250 коня. Ускорение до 100 около 9 сек. Сега карам 1250 кг 140 коня пак 9 секунди до 100.

    Коментиран от #73

  • 71 bibbo

    1 12 Отговор
    предподчитам Х3 на поне 600 000 км
  • 72 Асдг

    1 14 Отговор
    Рено клошар
  • 73 Гост

    3 0 Отговор

    До коментар #70 от "Хахахаха":

    Та значи викаш кола с едно и също тегло и еднакъв въртящ момент ще ускорява еднакво независимо, че бензиновата ще е например 250, а дизеловата ще е 170 к. с.? Ти сериозно ли ги вярваш тези неща?
  • 74 xyz

    0 0 Отговор
    Ако не стигат точките за равка, взимаш дъстър, глупостите "за какво ти е 4х4", "има много екстри" и т. н. не ми се слушат.
  • 75 волен сидеров

    0 0 Отговор
    защо джантите когато са черни -слагат алуминиеви.не може ли железни и 5000 евро намаление
  • 76 НекъФ Пич

    12 1 Отговор
    Хайде стига глупости ! Изпреварвания , прибирания , не знам си какво... Като имаш мощна кола, изпреварваш бързо(понякога и рисково), като нямаш свиркаш си и чакаш удобен момент за изпреварване. Много е важно да си мерите конете ( пишките). Хайде успех и със здраве на всички :)
  • 77 Гост

    0 14 Отговор
    Рино Кофтор,, Уджастъ
  • 78 Кубатурата дребнав

    7 1 Отговор
    Реших! Ще купувам танк или БТР с 300 коня, за да съм сигурен за мен, семейството и да изпреварвам спокойно. Благодаря за съветите на всички.

    Коментиран от #79

  • 79 Гост

    2 3 Отговор

    До коментар #78 от "Кубатурата дребнав":

    Като няма какво да кажеш, мислиш ли, че си много оригинален с подобни тъпизми?

    Коментиран от #85

  • 80 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 81 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 82 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 83 ники

    2 5 Отговор

    До коментар #82 от "Гост":

    от както карам Легаси 3.0 разбрах какво е корав автомобил„а тези които спорят с теб са тълпа лумпени
  • 84 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 85 Кибрит

    0 1 Отговор

    До коментар #79 от "Гост":

    Драсни клечка
  • 86 Пенчо

    0 0 Отговор

    До коментар #26 от "123":

    "Присмял се хърбел на щърбел" - "от къде", "верно" и пр., липсващи запетаи и пр.?!
  • 87 Пенчо

    3 0 Отговор
    До някои от коментиращите тук - колеги, при положение че коментирате и критикувате - някога шофирали ли сте такъв автомобил? Имате ли идея какви са техническите характеристики на този двигател? Усещали ли сте динамиката му? Знаете ли защо на новите автомобили двигателите са с по-малки кубатури? За нютон-метър чували ли сте? За конски сили и турбини? Преди да пишете - образовайте се! И, на последно място - "Гроздето е кисело"? Явно!
  • 88 Хихихи

    2 0 Отговор

    До коментар #69 от "Гост":

    така е , така е ... ееее къде къде си по-важен и авторитетен с 15 годишна ръждясала тарамбука на поне 300 000 км ама с 300 издухани кончета под капака...пък и само истински баровец може да ги храни и смазва тия 300 кончета...а плебейте и гастарбайтерите нека се мъчат с паркетници като Каджар. А ти Баце да си слушал, че Рено участва във Формула 1...а да си карал Рено...едва ли...Е, нека да ти кажа като човек минал през няколко различни по кубатура и мощност Рена,че Рено прави едни от най-устойчивите коли върху лед и сняг ... и то без разните там троници, моници и нам си кви още измишльотини накичени по автомобилите за да лапат кинти от балъците и парвенютата.
  • 89 Марто

    1 0 Отговор
    Който няма пари да си я купи само лае и плюе 😆😆😆 Хората обясняват, че бензиновия двигател 1.3 / 160 е съвместна разработка с мерцедес и е тестван на работа 40 000 часа...
    А за критиците дето се плюнчат в по-долните редове - ако имаха пари да си купят нова 300 коня германска машина въобще нямаше да отворят този форум. Въпроса е какво може да си купиш с пари които сам си изкарал и да е оптимално спрямо
    цена/качество, а не какво си чул че било хубаво 🤣
    Сипи газ за 20 лв и бегай бържи с твойте 300 коня...
  • 90 Кристиан

    1 0 Отговор

    До коментар #10 от "Гост":

    Колега да сравняваш двигател 130 кс с такъв от 300 кс е все едно да сравняваш лада с BMW.
    Сравнявнението се прави при близки даже същите кубатури и конски сили и така се вижда и разликите в динамика ,въртящ момент и т.н. Инай важното -сравняват се коли от един и същ клас! А не например хечбек с джип!