Факти, новини, статии - Да извадим фактите наяве

Франция ще намали дела си в Renault заради Nissan

Публикувана: 10 Юни, 2019 14:53
14 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 2851
Франция ще намали дела си в Renault заради Nissan
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3 от 8 гласа.

Франция е готова да обмисли намаляване на дела си в автомобилния производител Renault. Решението е продиктувано от съображения, които целят укрепването на алианса с японската холдингова компания Nissan. Информацията е на AFP, които цитират министъра на финансите на Франция Брюно Льо Мер.

Сега правителството на Франция притежава 15,01% от акциите на Renault. Според Брюно Льо Мер намаляването на този дял няма да бъде проблем за Париж, ако това ще помогне за създаването на по-силен съюз с Nissan и за укрепване на автомобилния сектор на Франция.

Ще припомним, че на 6 юни стана известно, че френското правителство поиска отлагане на гласуването за сливане на Renault с автомобилния концерн Fiat Chrysler Automobiles. В резултат на това Съветът на директорите на Renault, следвайки резултатите от многочасовото заседание, не можа да вземе решение за сливането.

По-късно Fiat Chrysler оттегли предложението си за сливане, обвинявайки Париж в нарушаването на сделката. Според министъра на финансите на Франция, Renault "трябва да консолидира алианса" с Nissan, преди да обсъди други сделки за сливания. "Всичко трябва да се прави в правилния ред", подчерта той.

Поставете оценка на статията:
Оценка 3 от 8 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
сектант
(гост)

Неутрално
1 Отговор
френска кола никога няма да си купя - само Румънско - САМО ДАЧИЯ

Коментиран от #2, #4, #7, #9, #11


Оценка:
-17 +8

Дачия
(гост)

Неутрално
2 Отговор

До коментар #1 от "сектант":


Точно така секта.Карай ново хвали старо.

Коментиран от #3


Оценка:
-0 +9

сектант
(гост)

Неутрално
3 Отговор

До коментар #2 от "Дачия":


те се смеят ама много повече бих уважил някой младеж с дачия сандеро нова да кажем отколкото някое пробило а3 дето пуши отзад като савата мишничаря след като си е купил Арда цигари

Коментиран от #13


Оценка:
-1 +18

Манавски
(гост)

Неутрално
4 Отговор

До коментар #1 от "сектант":


аз пък мисля, че рено са на първо място в момента като цена-качество, иновации, здрави материали и дизайн

Коментиран от #6


Оценка:
-6 +20

POWER
(гост)

Неутрално
5 Отговор
Рено скапаха много марки които купуват мотори от тях сузуки нисан волво опел и др.

Коментиран от #8, #10


Оценка:
-12 +5

карал рено меган
(гост)

Неутрално
6 Отговор

До коментар #4 от "Манавски":


Откровено казано качеството никога не е било приоритет за рено. За иновации пък да не говорим. Всички сте я лапнали тази дума и я позлвате за щяло и нещяло. Но като цяло за цена/качество при нов автомобил е ОК. Какво става след 200 000 км не зная...
Карах 1.5 дци, 110 кс, ръчка със 6 скорости, купена от магазина нова през 2015. Ползвах я до края на миналата година. Имам поглед за изминати 140 000км. Двигател и кутия бяха ОК, (като изключим ЕГР-а който периодично прави проблеми, но на ОМВ дизела им е добър само по рекламите, а в действителност е просто скъп второкачествен боклук). Общо взето след втората година почнаха да се чупят разни тъпотии: дръжките на двете предни врати, 3 от стъклоповдигачите (те са винаги са си били слабо място при рено), светлини от таблото работят когато си искат (а то е електронно и е ужасно дразнещо), целият салон се разскърца наистина ужасно още на 50000 км. Непрекъсното някой от датчиците за налягане на гумите правеше проблем и си отчиташе каквото си иска. Някъде имаше утечка, която правеше проблем с акумулатора ако автомобила не бъде пален повече от седмица. Не мога обаче да отрека, че колата беше много икономична, вървеше много добре за дизелов мотор 1.5. Кутията също е приятна и сметната добре. Другите болежки май ги имат всички съвременни автомобили...

Оценка:
-1 +8

7
Този коментар е премахнат от модератор
Ми да
(гост)

Неутрално
8 Отговор

До коментар #5 от "POWER":


Затова Мустафа, Зденек и Попеску (Даймлер) на новите А и Б класи са със съвместен двигател с Рено...ама чукчите от РъБъ ( дето правят страхотни двигатели във всекидневно откриваните от НЕГО заводи) писатели не читатели....

Оценка:
-1 +2

9
Този коментар е премахнат от модератор
Ами
(гост)

Неутрално
10 Отговор

До коментар #5 от "POWER":


Рено няма нищо общо пса групата като се разпада се купува от евреин естествено. И продължи с поръчката към друг евреин които прави двигател. Просто се използва за реклама. Иначе евреите може просто вместо да се ръсят куп пари за марка. Да си продава кола изписана на иврит. Ама ще я купиш ли 😉. Както някои още хуавей го смятат за пръчка а и фоня за бог. Иначе са чипове батерията и камера и екран 😆

Оценка:
-1 +0

11
Този коментар е премахнат от модератор
ДЪСТЪР
(гост)

Неутрално
12 Отговор
Карах Дъстър 2019 бензин-фабрично ГАЗ. Ръка на сърцето , колата надмина очакванията ми . Фарове за мъгла , автоматични фарове , дневни ЛЕД, автоматични чистачки , круиз контрол, и много други глезотии. Колата явно има някакво електрическо усилване на съеденителя и на волана и се кара много лесно . Към 150 км/ч вече се напрегнах малко , но до там беше супер. Минава без проблем пред бабуни и дупки -само с предно е . Разход на гориво около 8.5 , цена ми казаха около 28 хил .лв . Дали бих си купил такава...Бих си я купил

Оценка:
-0 +0

13
Този коментар е премахнат от модератор
14
Този коментар е премахнат от модератор
ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка