26 Февруари, 2019 15:50 25 243 69

Най-мощният дизелов Volkswagen

  • volkswagen-
  • touareg-
  • v8 tdi-
  • audi-
  • женева 2019

На изложението в Женева ще се състои премиерата на най-мощния дизелов модел в историята на Volkswagen. Продажбите на Touareg V8 TDI в Европа започват в края на май.

4.0-литровият осмак от Audi SQ7 развива мощност от 421 к.с. и максимален въртящ момент от 900 Нм, които са достъпни още при 1 000 об/мин. Благодарение на този двигател Touareg ускорява от 0 до 100 км/ч за 4.9 секунди. Максималната скорост е ограничена на 250 км/ч.

Купувачите на осемцилиндровия всъдеход ще могат да избират между два дизайнерски пакета - Elegance и Atmosphere. В първия преобладават хладните метални оттенъци, а във втория топлите дървесни тонове, но и при двата корите на вратите са тапицирани с кожа. Разбира се, ще се предлага и пакет R-Line.

Оборудването на Touareg V8 TDI включва пневматично окачване, врата на багажника с електрическо задвижване, педали от неръждаема стомана, пакет Light & Sight с автоматично управление на матричните фарове IQ.Light, система за нощно виждане, завиващи задни колела, електромеханични стабилизатори и 19-цолови колела.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 АУДИттрс420

    31 11 Отговор
    Публикувано във факти.бг: Купувачите на осемцилиндровия всъдеход ще могат да измират..... верно е
  • 2 ТТТ

    33 9 Отговор
    дзвяр
  • 3 Иво

    54 4 Отговор
    Едва ли купувачите ще "измират"между пакетите, но иначе ме кефи адския въртящ момент още от ниските обороти на дизеляка.

    Коментиран от #59

  • 4 сектант

    25 118 Отговор
    Много ми е трудно да намеря причина поради която този паркетник е по-добър от Дачията ми Дъстър:
    -двигателя ми е по издръжлив и не лъже с емисии.
    -имам всички екстри като това говедо.
    -по-добра ми е извън пътя.
    -вози по-добре.
    -по-добре шумоизолирана е това бучи та ушите ти заглъхват.
    -с около 60 бона по-евтина е

    Коментиран от #5, #6, #8, #9, #11, #12, #14, #16, #17, #18, #20, #27, #45, #69

  • 5 ТЕЛК

    11 13 Отговор

    До коментар #4 от "сектант":

    Ей там е тънкия момент в 60те бона луди са нали толкоз пари не ги е срам и закво ни е толкоз мощност като влязоха новите ограничения и камерки не ги е срам

    Коментиран от #10

  • 6 Иванчо l-ви

    57 4 Отговор

    До коментар #4 от "сектант":

    Кога тества двигателя на Туарега че го сравни с твоята кафемелачка ?
  • 7 Антон

    35 5 Отговор
    А тука разни модерни люде виеха от кеф из форума че забранявали дизелите. Ахаха, като гледам не само че не ги забраняват ама и все по-яки ги правят. Може би и в таурега турбината е електрическа като в аудито. Натискаш и няма лаг, всичко е налично на момента.

    Коментиран от #53

  • 8 Хахахаха

    29 3 Отговор

    До коментар #4 от "сектант":

    Пий си хапчето и си лягай
  • 9 NESHTOTO GTi

    46 4 Отговор

    До коментар #4 от "сектант":

    Двигателя ти е толкова мощен като на Touareg моторчето за чистачките не се сравнявай с най добрите карай в гората да не те вижда никои!!!
  • 10 Borislav Popov

    10 5 Отговор

    До коментар #5 от "ТЕЛК":

    60 бона в какво - лева или евро ?

    Коментиран от #25, #31

  • 11 дачия=кофтор

    25 2 Отговор

    До коментар #4 от "сектант":

    кажи честно ли го напИса 😂😂😂
  • 12 Плевен даге

    23 5 Отговор

    До коментар #4 от "сектант":

    Що не си организарате ти и твойта Дачиа един бърз краш тест в стена примерно.С 130 км/ч.После ще разправяш,би било полезно и интересно за много хора.
  • 13 Манавски

    10 59 Отговор
    Дачията е много по-добър автомобил от фолксваген във всички аспепкти!

    Коментиран от #19

  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 15 123

    52 8 Отговор
    VW просто се изправи, и удари звучен шамар на целия автомобилен пазар! Дизел ли? Ми да, и то V8! Хаха, дреме им на немците, големи са!
    А пък и 'дзвера' си го бива, супер яко изглежда!

    Коментиран от #35

  • 16 123

    36 1 Отговор

    До коментар #4 от "сектант":

    Колега, ми то само матричните фарове с управлението и лед светлините на този VW струват колкото Дъстър! Дъстъри е добър като за 25 000, със този модел не може да се сравнява, делят ги 2 галактики😀!
  • 17 Просто гост

    21 3 Отговор

    До коментар #4 от "сектант":

    Казвали са ми,че Дъстърите не потъвали,аре бегай да го пробваш до най-близкия дълбок водоем и се върни да ни разкажеш.
  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 сектант

    3 7 Отговор

    До коментар #13 от "Манавски":

    браво, колега, поздрави за избора на страхотен автомобил
  • 20 Гост

    8 3 Отговор

    До коментар #4 от "сектант":

    По голяма смешка не бях чувал😀😀😀
  • 21 Batushka

    3 7 Отговор
    Голф !
  • 22 Бай Оня

    6 4 Отговор
    Олеле и един чип от АПР или РЕВО малеле.
  • 23 сектант

    2 12 Отговор
    аз съм си от големите просто спестих към 60 бона за нещо с което ще си вися по светофарите а тия тоуарезите са си балчета
  • 24 сектант

    5 10 Отговор
    аз съм си от големите просто спестих към 60 бона за нещо с което ще си вися по светофарите а тия тоуарезите са си балчета които са комплексирани - нямам комплекси не давам 60 боне не че ги нямам
  • 25 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 26 Гошо

    23 14 Отговор
    Най-представителния SUVдо момента, не само от VAG, ами като цяло. Доста по-елегантен от GL класата на Мерцедес, както и УАЗката на Мерцедес, да не говорим за изгърбените Х6 иХ7
  • 27 Пасаториста

    10 8 Отговор

    До коментар #4 от "сектант":

    Братленце, не сравнявай Дъстъра с Тоарег. Дачията е по добра от Г-класата на Мерцедес, дори и от Ленд Круизър.ХА-ХА-ХА

    Коментиран от #29

  • 28 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 29 сектант

    4 7 Отговор

    До коментар #27 от "Пасаториста":

    Ти дори не можеш да си позволиш новия Дъстър - ГОРДОСТ БЕЗ ПРЕДРАЗСЪДЪЦИ

    Коментиран от #32

  • 30 селянин 1

    18 7 Отговор
    Вагаджии..що го не представиха преди десетина дни на автосалона в Чикаго,явно софтурчето им,,работи,,само в Е.С..
  • 31 Borislav Popov

    7 2 Отговор

    До коментар #10 от "Borislav Popov":

    Карам фият чинкуентото си на ръчна

    Коментиран от #36, #48

  • 32 Пасаториста

    5 0 Отговор

    До коментар #29 от "сектант":

    Така е. Прав си. Но това не прави твоето сравнение по малко смешно.ХА-ХА-ХА
  • 33 Алфа Ромео

    13 3 Отговор
    Нещо за екология се говореше по едно време, май взе да отминава модата и нафтовите кюмбета на ВАГ взеха да се развихрят май пак...
  • 34 Q4 00

    6 5 Отговор
    Сектанта и Гошо са на едно ниво .Имам предвид умствено.
  • 35 Алфа Ромео

    11 6 Отговор

    До коментар #15 от "123":

    Големи са в Европа със кадилниците, при господарите си в САЩ скимтят като палета, както каза наскоро един колега никъде не можаха да се наложат тези миризливи боклуци само в Европа, като изключим товарните коли.

    Коментиран от #39, #46

  • 36 Borislav Popov

    7 2 Отговор

    До коментар #31 от "Borislav Popov":

    То че си украинче просто си личи от далече ! Ама и ако си патриотче - каква украинска кола караш ? ЗАЗ ?
  • 37 RRR

    5 3 Отговор
    С всяка година колите стават все по-икономични и с по-малки двигатели (по-малко цилиндри на брой), а VW представят най-мощният си дизелов двигател, когато са притиснати от факта че трябва двигателя да отговаря на новите стандарти като изхвърля по-малко емисии. Евала на VW!

    Коментиран от #60

  • 38 1122

    7 3 Отговор
    Е,че за какво му е тогава този двигател толкова мощен,като няма да може да го използва,само да му увеличава данъка ли?Питам се даже зашо всички коли не ги правят примерно до 100/120 к с ,тогава няма да се надпреварват кой по бързо да кара защото те ще вървят горе долу едно,пък и не виждам смисъл от много голямата скорост,като по тоя начин се застрашава животът на хората.Не,че и с малка скорост не стават големи катастрофи,но наистина защо са толкова мощни коли по пътищата като има големи ограничения?

    Коментиран от #42

  • 39 123

    12 1 Отговор

    До коментар #35 от "Алфа Ромео":

    Колега, ти определено имаш някакъв проблем. Комплекс, свързан с немските автомобили!
    Не знам какъв е, ти сигурно ще кажеш. Аз съм фен, автомобилен фен, и реалист разбира се!
    И помня автомобилните гафове свързани с измама на данни. Митсубиши и Нисан дори загубиха независимостта си така, например! Тук обаче, коментираме конкретен модел. Моля те, не ми казвай че Алфите в България са само бензинови, че и чисти! Сигурно и твоята е 'дроб', ама е Алфа и е дъ бест. Хайде, качи се в Туарега и тогава коментирай! Ама като фен, не като хейтър който чел недочел, върти едни и същи лафове! Ок?

    Коментиран от #47, #62

  • 40 Такси

    2 2 Отговор
    Дъстър Дъстър все Дунавска тиня.
  • 41 Такси

    3 1 Отговор
    Дъстър Дъстър все Дунавска тиня.
  • 42 123

    1 1 Отговор

    До коментар #38 от "1122":

    Прав си. То и Пена може да ти сготви боб, ама и модел може! Е, едната ще иска после нова престилка, а другата ботушки от мола...., едно и също е, разходите са различни, а? Пък и с моделката на мегдана ще те гледат по 'така', нали? Винаги водещ е мерака и егото!
  • 43 МЕГАЧЕП

    8 0 Отговор
    Шшшш, чакайте малко бе! W12 5.0 TDI още отпреди 4-5 години беше 500 коня. Кви дивотии пишете?

    Коментиран от #67

  • 44 Кашчей Безсмъртни

    9 7 Отговор
    Поредната безсмислена изгъзица под формата на автомобил от васалната държава на сдуханите от чанч роби наречена Германия. Жалък опит за демонстрация на сила независимост и мощ, а всъщност избиване на национални комплекси и псевдосамочувствие. Умрела работа, по-умрела от сексуалния живот на Меркел дори.
  • 45 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 46 АLFA Q 4

    6 5 Отговор

    До коментар #35 от "Алфа Ромео":

    КОЕ МУ Е ГОЛЕМОТО НА ТОЯ ГРОЗИЛ БЕ ХОРА
    ОТПРЕД Е ГРАДИНСКА ОГРАДА
    АЙДЕ МАЛКО ВКУС ДЕ
  • 47 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 48 АLFA Q 4

    2 3 Отговор

    До коментар #31 от "Borislav Popov":

    А ТАЯ ЧУМА ОТ ТЕМАТА ПРИЛИЧА НА ШЕВРОЛЕТ ОТ 1960 година
  • 49 Алфа??? Хахаха..... да не ме погребвате?

    7 2 Отговор
    Ако някой ден Алфа Ромео успее да направи такъв автомобил може да изплува от дъното по продажби....
  • 50 сектант

    1 9 Отговор
    Боли ме на едно много специално място мнението ВИ! Истината, че накрая на деня си паркирам Дъстъра в гаража на вилата ми в подножието на Витош и ме гали лукса му докато го карам ежедневно!
  • 51 сектант

    7 2 Отговор
    Ако някой ден сменя дъстъра за алфа ромео ще е за 2 броя от един модел за да може винаги да имам резервни части да си сменям,

    Коментиран от #58

  • 52 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 53 Алфа Вълка

    7 1 Отговор

    До коментар #7 от "Антон":

    Момче това е джип, не е седан или хечбег.
    Тия коли си искат дизелчето да си бръмчат и теглят като ходиш за риба и закъсаш у някой гьол. Но, да правиш седан дизеларка е извращение. Племеника ми същия купел едно дизелче с турбо и се мисли за състезател. И като тръгне да дава газ все едно теца на Бобовдол е ауспуха му.
  • 54 Георги

    1 7 Отговор
    Тия немци са луди......... Германия е започнала открита политика срещу прекратяване производството и движението на дизелови автомобили в градовете, а Фолксфаген пуска V8 дизел с 421 к.с. Виж да беше електрически е друго нещо....................
  • 55 ХА-ХА-ХА !

    7 4 Отговор
    Туарег си е супер джип. Не пишете глупости сравнявайки го с разни Дачии и Алфи !
  • 56 АLFA Q 4

    2 5 Отговор
    ГРОЗОТИИИИИЯ
  • 57 гощо

    1 0 Отговор
    Убууууу,убууууу......!!!
  • 58 АLFA Q 4

    4 3 Отговор

    До коментар #51 от "сектант":

    БЕ ТИ ПО ДОБРЕ СИ СМЕНИ ПСИХОДИСПАНСЕРА
  • 59 еми

    0 1 Отговор

    До коментар #3 от "Иво":

    то това е за да може да влачи ремаркето с фуража хахаха иначе е ок бива
  • 60 приятел

    3 0 Отговор

    До коментар #37 от "RRR":

    всичко е манипулация на ония болни мозъци хамерика няма лоши коли просто някои са мега чупливите... политика , ламтят за пари , а относно замърсяването заводите за 100% екологични сиг хаха , а за vw кво да кажа хубав е но от 96 насам аи 98 стават пълни трошки лека по лека скъпа подръжка и т.н не мерси сиг пак ще има статия и за тая как собственика на 70 000 е сменил половината мотор смис тва са коли за нас бг тата сешате сее , я се погледнете около бг хората карат малки нормални практични коли ... не съм им фен просто много мои приятели са с ваг и жсе слушам колко мъ било скъпо тва онова като почнем съединители обслужвания , някои чупиха и скорости кво да ви кажа,аз карам японска и кво нито е по дървена от голф пасат и т.н има всичко квото и те ама никога не е имала НЯКАКВИ РЕМОНТИ а тука ръсите глупости миксери и т.н е верно малко по семпла е но пак има всичко и този стил е за предпочитане пред редовните ремонти за мен да частите са ми по скъпи някои ама за сметка на тва не сум ги сменял хаха е изказах се ! приятен ден !

    Коментиран от #61

  • 61 Никата

    5 0 Отговор

    До коментар #60 от "приятел":

    Колега прав си... Иначе за мен лично, VAG-а е за хора с криви разбирания, едните - с много комплекси на тема скъпо, другите с комплекси на тема "ма то муй ефтина поддръжката" - не знам кое е евтино бобината да ти е консуматив и на 40К да я фърляш?! И аз мисля, че ако искаш да караш и да си свиркаш - Японеца е истината, всичко друго, особено по-новите е пълна загуба на време и пари... просто минаха много отдавна годините, коги германците правиха коли, сега вече всичко е стара слава и кух престиж... Не познавам VAG-аджия който 50% от времето да не е в сервиз - същото важи за италинските коли - тотални гробници, да ме прощават феновете им, но карал съм не малко и знам какво говоря... ако искаш да си "Гъзе" - немско, ако знаеш какво искаш - Японско, щото не всички сме "Състезатели и механици" и предпочитаме сервиз да виждаме, само коги дойде време за масла и ремъци...

    Коментиран от #64

  • 62 Алфа Ромео

    0 0 Отговор

    До коментар #39 от "123":

    Имам проблем със дизелите, от миризмата която излиза от тях ми става зле и ми се гади в буквалния смисъл, не просто в преносния. Нямам проблем с немските коли, даже ТДИ ми харесва как върви, не ми харесва звука на дизела и както споменах имам проблем със изгорелите газове на дизела. Нападам немците когато някой ВАГ-джия ми каже че Алфата за нищо не става, те са си скучни коли принципно не е ли вярно, и не са чак толкова здрави.
  • 63 тони

    1 0 Отговор
    до сектата-МНОГО МНОГО си прост
  • 64 Коти Пука

    0 0 Отговор

    До коментар #61 от "Никата":

    Приятел,като пишеш върни малко ,,газта" че пропусна почти всички препинателни знаци и изтървах нишката на мисълта ти.
  • 65 Дидо

    1 0 Отговор
    Сектанта е прав,няма място за сравнение! Завидно сполучливата Дачия и бруталната и мощност няма равен претендент за мотор на чистачките на Туарега!
  • 66 Ботев

    1 0 Отговор
    Двоумя се за правилното определение за ВАГ: Неандерталци или Динозаври, моля за помощ!
  • 67 Драган

    1 0 Отговор

    До коментар #43 от "МЕГАЧЕП":

    Кво говориш бе 5.0 тди си беше 313 коня ,а ауди имаше 6.0 тди 500 коня.
  • 68 ВАГ

    0 2 Отговор
    Естествено най-добрата група вади един от най-добрия жип . Ся другите жипки ще почнат да го копират , след 2-3 години Лексуса ще изглежда така .
  • 69 Бай Благой

    0 0 Отговор

    До коментар #4 от "сектант":

    Изпий си хапчетата моето момче и си лягай!!