Женева, Швейцария. Екип на mobile.bg от мястото на събитието.
Във връзка със стратегическото преминаване към електромобили, компанията Volkswagen планира да се откаже от дизеловите си V-образни осемцилиндрови двигатели. Това заявиха представители на марката по време на автомобилното изложение в Женева. Така представеният в Швейцария най-мощен Touareg рискува да е последен и още приживе да се превърне в автомобил с колекционерска стойност.
Разярилият се дизелов скандал през 2015-а, доведе до това, че много марки от концерна VW започнаха интензивно да свиват производството на коли с дизелови агрегати. Самата марка Volkswagen до момента обаче не участваше в този процес. Сега обаче се очаква новият Touareg V8 TDI да се превърне в "Лебедовата песен" на марката.
За салона в Женева, който протича в момента, германците подготвиха модификацията с най-мощен дизел. Агрегатът е заимстван от Audi SQ7 и развива 421 конски сили и 900 Нм въртящ момент. Това позволява ускорение до 100 за 4.9 секунди и електронно ограничена на 250 км/ч максимална скорост.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Borislav Popov
Коментиран от #2, #3, #22
11:50 11.03.2019
2 Коментара
До коментар #1 от "Borislav Popov":
Чудо със сигурност не е, но иначе какво му е? Моля сподели с аудиторията! Дай и някой друг пример като чудо на техниката, че имаш интересни виждания....Коментиран от #5, #8
11:55 11.03.2019
3 Отговор
До коментар #1 от "Borislav Popov":
А ти щото си много убав!Коментиран от #9
11:55 11.03.2019
4 Антон
12:10 11.03.2019
5 Сектант
До коментар #2 от "Коментара":
Аз колко съм ги влачил такива от преспите нямаш толкова косми на главата,за нищо ве стават.Коментиран от #6
12:46 11.03.2019
6 Този коментар е премахнат от модератор.
7 Boxer
Коментиран от #24
13:54 11.03.2019
8 Borislav Popov
До коментар #2 от "Коментара":
Чети оплакванията във форумите. Отделно от това наблюденията ми са от два Туарега. И двата основен ремонт веднага след гаранцията . Как ги изчисляват? Отделно от това много оплаквания за разхода на масло ! Отделно наблюдение и върху два нови Пасата . И двата хвърлиха скорости кутии на около 50 хиляди километра.Коментиран от #15, #19, #27
15:18 11.03.2019
9 Borislav Popov
До коментар #3 от "Отговор":
За мене ли пише в статията или за Туарега ? Ако имаш да казваш нещо - казвай !Коментиран от #12
15:21 11.03.2019
10 гост
15:33 11.03.2019
11 Този коментар е премахнат от модератор.
12 Коментара
До коментар #9 от "Borislav Popov":
Аз пък имам преки наблюдения върху Туарег 2006 3.0 дизел ... нищо кой знае какво като проблеми, единствено по-сериозна подръжка и консумативи...както ти писах и в по-горният коментар нито чудо на техниката нищо кой знае какво, но на мен ми харесваше... Просторен интериор...прилични екстри и нищо не е дефектирало, добра проходимост. Незнам с какъв аршин ги мерите тези коли, но нещ объркате...честно. Незнам какви автоматици хвърляте и как ви се получава...друг пък разправя "колко ги бил вадил такива", ами приятелю ще ти кажа... основният проблем (като в повечето премиум автомобили) е в задкормилното устройство. Мен до сега що никой не ме е вадил от където и да било, а съм стигал винаги до точката за която съм тръгнал. Толкова от мен за тоарега...аз имам добри спомени .Коментиран от #13
16:06 11.03.2019
13 Borislav Popov
До коментар #12 от "Коментара":
3,0 литровия може и да е добър - не знам. Но 2,5 литровия - много проблеми .17:26 11.03.2019
14 НемскиЦенности
Коментиран от #16
17:44 11.03.2019
15 лимонад
До коментар #8 от "Borislav Popov":
абе Борка....нещо горублянската се изказваш ми се струва...
18:34 11.03.2019
16 Токо
До коментар #14 от "НемскиЦенности":
Абе не стават тия V- 8 и тия Туареци . Не са практични и много бързо се ускоряват да 100 , че и до 250 км.ч Я ми съберете пари и вземете един ,че аз да съм преебания а вие карайте електро чекии ...18:45 11.03.2019
17 Ганьо
19:07 11.03.2019
18 hienata
Коментиран от #26
21:24 11.03.2019
19 Наци
До коментар #8 от "Borislav Popov":
Борка моя новозакупен от първите бройки в Бг от магазина в момента е на точно 375896 км и освен консумативи нищо друго не съм сменял!!! Мотора-2.5 тди 180кс неразрушим! Сам съм си го разработвал както пише по старите книги!!! Първите 10 к км сменях масло няколко пъти 1к 3к , 6к 10к и до сега проблеми не съм имал! Двигателя , трансмисията и окачване са в безупречно състояние , но винаги съм го карал с мисъл и на дълги разстояния!/ магистрални км по Европа ! Така , че всичко е до експлоатация и който ви казва , че новите коли излизали разработени от завода - това не е вярно!!! Оттам идват повечето проблеми с новите коли- взема я от магазина и газ с 200 - не става!!!Коментиран от #29
22:28 11.03.2019
20 ВАГ
Коментиран от #25
23:07 11.03.2019
21 Този коментар е премахнат от модератор.
22 Този коментар е премахнат от модератор.
23 Гошето
07:35 12.03.2019
24 АLFA Q 4
До коментар #7 от "Boxer":
ТЕ ВСИЧКИ ВАГОВЕ СА С МОТАРИАЛЕН АКТ,, ЗА НЕДВИЖИМО ИМУЩЕСТВО09:38 12.03.2019
25 АLFA Q 4
До коментар #20 от "ВАГ":
ОКАЗВА СЕ ЧЕ ДИЗЕЛЧЕ С ЕВРО 6,,Е ПО ЕКОЛОГИЧЕН ОТ КАКЪВТО И ДА Е БЕНЗИНОВ,, ШВАБИТЕ ГО ОБЯВИХА09:40 12.03.2019
26 АLFA Q 4
До коментар #18 от "hienata":
МНОГО НЕ СИ ИГРАЙ С ВЪЗГЛАВНИЦИ ТЕ,, ДА НЕ ГО НАМЕРИШ НЯКОЯ СУТРИН КЛЕКНАЛ КАТО НЕМСКА ОВЧАРКА09:42 12.03.2019
27 гост
До коментар #8 от "Borislav Popov":
имам оплакване да - 3.0 гаранционен строши мотора - ходи до германия за подмяна..ба ли го що чак там го пратиха, чаках го 2 месеца. От тогава над милион километра! Ако щеш вярвай, ползвам го и като служебен за пътувания из европата, като се кара на макс и като личен из горите и освен консумативи и 2-3 пъти някави неща по предницата НИЩО друго.13:38 13.03.2019
28 Гост
20:11 13.03.2019
29 Клоши
До коментар #19 от "Наци":
Душегуб на тези километри съм сигурен, че е парадокс. Вероятно биха ти го откупили от централата и биха го използвали за музеен експонат. Сега остава да каже, че е и с мултитрошляк скорости и ще избиеш рибата :DБих ти пуснал мнението а Ауди форума, но и там биха ти се смяли. А сме фенове уж :)
13:14 18.03.2019