ТЕМА: Автосалон
Новини

Най-мощният дизелов Volkswagen ще е последен

Публикувана: 11 Март, 2019 11:34
29 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 20202
Най-мощният дизелов Volkswagen ще е последен
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 0 от 0 гласа.

Женева, Швейцария. Екип на mobile.bg от мястото на събитието.

Във връзка със стратегическото преминаване към електромобили, компанията Volkswagen планира да се откаже от дизеловите си V-образни осемцилиндрови двигатели. Това заявиха представители на марката по време на автомобилното изложение в Женева. Така представеният в Швейцария най-мощен Touareg рискува да е последен и още приживе да се превърне в автомобил с колекционерска стойност.

Най-мощният дизелов Volkswagen ще е последен

Разярилият се дизелов скандал през 2015-а, доведе до това, че много марки от концерна VW започнаха интензивно да свиват производството на коли с дизелови агрегати. Самата марка Volkswagen до момента обаче не участваше в този процес. Сега обаче се очаква новият Touareg V8 TDI да се превърне в "Лебедовата песен" на марката.

Най-мощният дизелов Volkswagen ще е последен

За салона в Женева, който протича в момента, германците подготвиха модификацията с най-мощен дизел. Агрегатът е заимстван от Audi SQ7 и развива 421 конски сили и 900 Нм въртящ момент. Това позволява ускорение до 100 за 4.9 секунди и електронно ограничена на 250 км/ч максимална скорост.

Най-мощният дизелов Volkswagen ще е последен

Поставете оценка на статията:
Оценка 0 от 0 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Borislav Popov
1 Отговор
То па Туарега едно чудо на техниката !

Коментиран от #2, #3, #22


Оценка:
-65 +55

Коментара
2 Отговор

До коментар #1 от "Borislav Popov":


Чудо със сигурност не е, но иначе какво му е? Моля сподели с аудиторията! Дай и някой друг пример като чудо на техниката, че имаш интересни виждания....

Коментиран от #5, #8


Оценка:
-18 +61

Отговор
3 Отговор

До коментар #1 от "Borislav Popov":


А ти щото си много убав!

Коментиран от #9


Оценка:
-16 +38

Антон
4 Отговор
Всяко решение на шефовете е предпоследно. Така че в следващите години този таурег ще може да се поръчва.

Оценка:
-6 +25

Сектант
5 Отговор

До коментар #2 от "Коментара":


Аз колко съм ги влачил такива от преспите нямаш толкова косми на главата,за нищо ве стават.

Коментиран от #6


Оценка:
-32 +21

6
Този коментар е премахнат от модератор
Boxer
7 Отговор
Предният Капак ли му е отворен? Една лайсна ли му липсва точно над предната емблема ? Иначе изглежда солидно , като недвижим имот .

Коментиран от #24


Оценка:
-6 +13

Borislav Popov
8 Отговор

До коментар #2 от "Коментара":


Чети оплакванията във форумите. Отделно от това наблюденията ми са от два Туарега. И двата основен ремонт веднага след гаранцията . Как ги изчисляват? Отделно от това много оплаквания за разхода на масло ! Отделно наблюдение и върху два нови Пасата . И двата хвърлиха скорости кутии на около 50 хиляди километра.

Коментиран от #15, #19, #27


Оценка:
-10 +17

Borislav Popov
9 Отговор

До коментар #3 от "Отговор":


За мене ли пише в статията или за Туарега ? Ако имаш да казваш нещо - казвай !

Коментиран от #12


Оценка:
-5 +6

гост
10 Отговор
Публикувано във факти.бг: Разярилият се дизелов скандал през 2015-а ??? Журналистчето ,можеш ли да кажеш какъв е този РАЗЯРЕН скадал,че да се пазим от него.Мисля,че преди време се беше РАЗРАЗИЛ дизелов скандал,но ти трябва да си по-запознат,нали за това ти плащат.

Оценка:
-1 +19

11
Този коментар е премахнат от модератор
Коментара
12 Отговор

До коментар #9 от "Borislav Popov":


Аз пък имам преки наблюдения върху Туарег 2006 3.0 дизел ... нищо кой знае какво като проблеми, единствено по-сериозна подръжка и консумативи...както ти писах и в по-горният коментар нито чудо на техниката нищо кой знае какво, но на мен ми харесваше... Просторен интериор...прилични екстри и нищо не е дефектирало, добра проходимост. Незнам с какъв аршин ги мерите тези коли, но нещ объркате...честно. Незнам какви автоматици хвърляте и как ви се получава...друг пък разправя "колко ги бил вадил такива", ами приятелю ще ти кажа... основният проблем (като в повечето премиум автомобили) е в задкормилното устройство. Мен до сега що никой не ме е вадил от където и да било, а съм стигал винаги до точката за която съм тръгнал. Толкова от мен за тоарега...аз имам добри спомени .

Коментиран от #13


Оценка:
-4 +24

Borislav Popov
13 Отговор

До коментар #12 от "Коментара":


3,0 литровия може и да е добър - не знам. Но 2,5 литровия - много проблеми .

Оценка:
-2 +12

НемскиЦенности
14 Отговор
Немски ценности - правиш джип и най-важната харакетеристикак е за колко време ускорява до 100 км.... дурго човек може сам да го разбере - джип ли правят или състезателна кола, концепцията е: нито едното, нито другото - в ежедневието ни пълнят главите за всичко с някакви технически параметри и ни карат да правим не-рационален избора за покупки - именно по едни цифри, които не ни говорят много. Купуваме литри/км, купуваме мегапиксели, който постояннно растят, купуваме изолационни материали - и харчим за тях пари, които след 20 години биха се възвърнали от икономията ... все нерационални неща, но в името на нашето добре :) Хубаво е да почнем да правим повече разумни покупки и малкото капитали да почнат да остават в България. Иначе ясно е, че капталите бързо напускат нашата държава именно от тези нерационални покупки !

Коментиран от #16


Оценка:
-2 +19

лимонад
15 Отговор

До коментар #8 от "Borislav Popov":


абе Борка....
нещо горублянската се изказваш ми се струва...

Оценка:
-3 +4

Токо
16 Отговор

До коментар #14 от "НемскиЦенности":


Абе не стават тия V- 8 и тия Туареци . Не са практични и много бързо се ускоряват да 100 , че и до 250 км.ч Я ми съберете пари и вземете един ,че аз да съм преебания а вие карайте електро чекии ...

Оценка:
-7 +9

Ганьо
17 Отговор
Слава богу.... Аман от димящи печки!

Оценка:
-5 +7

hienata
18 Отговор
Брат ми има такова чудо, Туарег V10 TDI 313к.с ламя деветогъза , но как вози само и как върви - няма такъв кеф. Всичко му е скъпо, но за съботно-неделни излети е страхотен. Като съм карал Туарега и после се кача в моя Кашкай се чувствам като в лагерна количка, а и онова като му вдигнеш възглавниците, става по-високо от бъги.

Коментиран от #26


Оценка:
-5 +15

Наци
19 Отговор

До коментар #8 от "Borislav Popov":


Борка моя новозакупен от първите бройки в Бг от магазина в момента е на точно 375896 км и освен консумативи нищо друго не съм сменял!!! Мотора-2.5 тди 180кс неразрушим! Сам съм си го разработвал както пише по старите книги!!! Първите 10 к км сменях масло няколко пъти 1к 3к , 6к 10к и до сега проблеми не съм имал! Двигателя , трансмисията и окачване са в безупречно състояние , но винаги съм го карал с мисъл и на дълги разстояния!/ магистрални км по Европа ! Така , че всичко е до експлоатация и който ви казва , че новите коли излизали разработени от завода - това не е вярно!!! Оттам идват повечето проблеми с новите коли- взема я от магазина и газ с 200 - не става!!!

Коментиран от #29


Оценка:
-2 +14

ВАГ
20 Отговор
Жалко , заради политика ще се загърбят най-добрите ДВГ - дизелаците. По-просто животно от човека няма ,по-лесно манипулируем и от овца.

Коментиран от #25


Оценка:
-4 +11

21
Този коментар е премахнат от модератор
22
Този коментар е премахнат от модератор
Гошето
23 Отговор
Borislav Popov аз лично харесвам модела и не мисля че толкова лесно се чупят. На 65 хил. съм и нищо не съм правил,но това не е важно. Интересно ми е като имаш толкова лош опит с марката защо я купуваш??? 4 автомобила и то все нови. Аз ако имах подобно нещо щях да се откажа още след 2рия.

Оценка:
-0 +7

АLFA Q 4
24 Отговор

До коментар #7 от "Boxer":


ТЕ ВСИЧКИ ВАГОВЕ СА С МОТАРИАЛЕН АКТ,, ЗА НЕДВИЖИМО ИМУЩЕСТВО

Оценка:
-3 +2

АLFA Q 4
25 Отговор

До коментар #20 от "ВАГ":


ОКАЗВА СЕ ЧЕ ДИЗЕЛЧЕ С ЕВРО 6,,Е ПО ЕКОЛОГИЧЕН ОТ КАКЪВТО И ДА Е БЕНЗИНОВ,, ШВАБИТЕ ГО ОБЯВИХА

Оценка:
-1 +4

АLFA Q 4
26 Отговор

До коментар #18 от "hienata":


МНОГО НЕ СИ ИГРАЙ С ВЪЗГЛАВНИЦИ ТЕ,, ДА НЕ ГО НАМЕРИШ НЯКОЯ СУТРИН КЛЕКНАЛ КАТО НЕМСКА ОВЧАРКА

Оценка:
-1 +4

гост
27 Отговор

До коментар #8 от "Borislav Popov":


имам оплакване да - 3.0 гаранционен строши мотора - ходи до германия за подмяна..ба ли го що чак там го пратиха, чаках го 2 месеца. От тогава над милион километра! Ако щеш вярвай, ползвам го и като служебен за пътувания из европата, като се кара на макс и като личен из горите и освен консумативи и 2-3 пъти някави неща по предницата НИЩО друго.

Оценка:
-0 +0

Гост
28 Отговор
Крайно време е да се забранят дизелите и у нас.Ама трябва да купуваме трошките на запада и да се тровим.Само на пропан бутан метан и ток.Нищо друго.Дори и самолетите са супер замърсители .Тридесет тона кислород за дълъг курс.А отдолу малоумниците секат горите като за последно.А други олигофрени произвеждат ядрено оръжие и мечтаят за война свръх печалби и чужди суровини.Егати тъпото изродско племе сме.Бетер динозаврите.Като стана въпрос за динозаври - щели да ги възкресят.Да ама никой тъпак не се е сетил че по времето на динозаврите на планетата кислорода е бил доста повече и затова е имало по-големи живи същества.За това се мълчи.Защо продължителността на живота не се увеличава.Много просто - няма далавера в това .Кой тъпак ще им купува и диша нафтата керосина ,дрогата и обедненият уран.А малоумници сега бол.Плащат си за да мрат.Щото ако поживеят повечко може пък да им дойде друг акъл.

Оценка:
-2 +1

Клоши
29 Отговор

До коментар #19 от "Наци":


Душегуб на тези километри съм сигурен, че е парадокс. Вероятно биха ти го откупили от централата и биха го използвали за музеен експонат. Сега остава да каже, че е и с мултитрошляк скорости и ще избиеш рибата :D
Бих ти пуснал мнението а Ауди форума, но и там биха ти се смяли. А сме фенове уж :)

Оценка:
-0 +1

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка