3 Март, 2019 13:00 6 764 54

Започнаха продажбите на най-евтината Tesla

  • tesla-
  • model3-
  • продажби
Започнаха продажбите на най-евтината Tesla - 1

Компанията Tesla започва продажбите на най-достъпната версия на седана Model 3. Цената на модификацията със задно предаване Standard Range е $36 200. С едно зареждане тази кола може да измине 354 километра.

Започнаха продажбите на най-евтината Tesla

Евтината Tesla се предлага и с "по-далекобойна" версия, наречена Standard Range Plus, с която могат да се изминат 386 километра. Базовата Tesla ще може да ускорява от 0 до 100 км/ч за 5.3 секунди, а максималната скорост е 225 км/ч.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Сектант

    30 56 Отговор
    Това ако го лепна с дъстъра само на тесли и пирони ще стане.

    Коментиран от #5, #7, #30

  • 2 dido

    38 8 Отговор
    Цената в Европа вероятно ще е двойна.

    Коментиран от #25

  • 3 Киро

    17 11 Отговор
    Да да много евтин
  • 4 Каракуд

    13 4 Отговор
    В САЩ $36,200 + местни данъци и такси, доставка 2-4 седмици.
  • 5 Крали Марко

    30 14 Отговор

    До коментар #1 от "Сектант":

    Ако се цункате с Теслата, вярно ще стане навсякъде дъски и пирони, ама само от дъстъра.
  • 6 Никой

    25 10 Отговор
    Истината е че в момента няма друг производител, който да предлага такива електрички. За тези пари най-близкото което можеш да си вземеш е топ версия Лийф - по-малка кола с по-малък пробег и по-лоша динамика. Казвам ви, в сащ и китай ще избият рибата с тая кола, докато големите още говорят на "ще" и показват лъскави концепти. Трябва им и гигафабрика в Европа, за да намалят цените достатъчно.

    Коментиран от #10

  • 7 Радж Капур

    18 2 Отговор

    До коментар #1 от "Сектант":

    А ти жив ли си бе!Без малко да ми провалиш Неделята.Като не ти видя коментарите и изпадам в депресия!Кефиш ма щи звънна!Ама после аии сполай ти!
    П.С. Ша ма познайш на Автогарата ще нося Бухалка и Автоаптечка от Дачия
  • 8 Стилист

    13 15 Отговор
    Супер грозно е с този телевизор отпред. Истинските автомобилисти ще ме разберат !

    Коментиран от #11

  • 9 robur

    7 5 Отговор
    ха ха ха - мисля да си поръча такава но ще искам телевизора от пред поне да е 50 инча дори ако маже и повечко да мога с приятели да гледам мачове
  • 10 гост

    22 12 Отговор

    До коментар #6 от "Никой":

    Истината е че няма друг производител който да предлага такава електричка и да губи пари от всяка продадена бройка. Затварянето на автосалоните и доставката по Еконт е отчаян опит да се намалят разходите, а обещанието че тепърва ЩЕ отварят нови сервизни центрове е поредната лъжа на друсаното африканче. Другото тримесечие ще обяви че закрива и сервизните центрове и че ремонтите ще се осъществяват на място в подвижна палатка теглена от камион с резервни части, каран от шофьор-монтьор-магазинер-касиер-портиер-меринджей.

    Коментиран от #15

  • 11 Каракуд

    21 15 Отговор

    До коментар #8 от "Стилист":

    Истинските автомобилисти не купуват Тесла. В Америка клиентите са (а) разглезени богаташи които купуват всичко ново и модно, (б) очилати нърдове които се редят нощем пред магазина за да си купят най-новия айфон, (в) зомбирани екозеленясали шарани които мислят че ще спасят света купувайки електричка. Това че ускорява светкавично по скоро е повод да се хвалят, отколкото наистина да му се кефят, а и дебелите им жени не им позволяват да карат бързо защото са се натъпкали като прасета и всеки момент може да повърнат.

    Коментиран от #12

  • 12 Истински автомобилисти

    19 7 Отговор

    До коментар #11 от "Каракуд":

    Знаеш ли колко им пука на автомобилните производители за истинските автомобилисти, каращи всяка седмица на писта, които представляват по-малко от 0,1 процент от клиентите ми, или пък за мнението на бай Ганьо, който представлява, абе напрактика нищо не представлява за пазарният им дял.

    Коментиран от #13

  • 13 Каракуд

    17 3 Отговор

    До коментар #12 от "Истински автомобилисти":

    На някои производители, напр. Порше им пука, на други, напр. Дачия не им пука. Бай Ганьо е забравен от Бога, от дявола и от собственото му правителство, така че е фактор само за джамбазите вносители на 20 годишни кочини. Тесла има по големи проблеми да решава от мнението както на истинските, така и на измислените автомобилисти
  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 15 Антиелектрика

    12 11 Отговор

    До коментар #10 от "гост":

    Истината е , че следващото тримесечие и всички след него ще четеш само за новите рекордни продажби на Тесла , вече и в Китай и Европа , а любимите ти стогодишни само ще бършат сълзи и сополи !!

    Коментиран от #18

  • 16 Теслата

    4 11 Отговор
    Ами кои са тия Тесла бе, ние в Русе започваме призводство на ел.коли. Когато ги пусним на пазара Тесла ще затворят производството си
  • 17 Антиелектрика

    3 10 Отговор

    До коментар #14 от "Това ли измислилихте за два дни?":

    Разликата идва от тъпотиите на друсаното маймунче. Плащаш $ 36200, но друсаното като изчисли колко ще спестиш за в бъдеще било “все едно че плащаш $26950”

    Коментиран от #19

  • 18 гост

    8 5 Отговор

    До коментар #15 от "Антиелектрика":

    Това тримесечие бате ти Илон призна че са на загуба, следващото ако има рекордни продажби ще има и рекордни загуби, защото продължава да губи от всеки доставен автомобил, особено на цена 35 хиляди. Със сигурност ще има сълзи и сополи, да видим чии.
  • 19 Антиелектрика

    5 3 Отговор

    До коментар #17 от "Антиелектрика":

    Това е вярно, но защо не ползваш друг ник, а моя? Държа да си стоя зад думите и да не се държа като многониковия трол от НПО-то БАЕПС.

    Коментиран от #20

  • 20 Ама верно ли?

    5 6 Отговор

    До коментар #19 от "Антиелектрика":

    Смях голям, точно ти ли си стоиш зад думите? А обещанието, че ще спреш да пишеш завинаги, ако ти дам линк за бъдещият Roadster с реактивна тяга? Как точно си държиш на думата, като си най-голямата фурнаджийска лопата тук? Хайде като с толкова си държиш на думата да покажеш линк къде цената е 36200 долара на най-евтината Тесла модел 3? Навсякъде, ама навсякъде пише, че е 35 хиляди долара. Няма да спра да пиша с различни ЗАГЛАВИЯ, подходящи за конкретното мнение. Имах си и Ник и Аватар, които ползвах, докато от сайта не забраниха на регистрирани потребители да пишат тук. Освен това махнаха и междуредията и сега дори да започнеш да пишеш нов абзац, всичко става една голяма боза, неразбираема за този, който чете. То това е и основният замисъл, заради който са махнали абзаците.

    Коментиран от #23, #28

  • 21 onq s konq

    9 10 Отговор
    Цената е "приемлива",но тия 354км макс. преход с едно зареждане са прекалено малко дори за Малка България което значи че НЕ МОЖЕ ДА СЕ СТИГНЕ ОТ СОФИЯ ДО МОРЕТО БЕЗ ЗАРЕЖДАНЕ.Ако имаме изградена ел.мрежа/макар и "по-редичка"/ поне по основните пътища-ДА,но при сегашното положение на нещата...Отделно пък не се споменава въпросните километри ПРИ КАКВА СР. СКОРОСТ СА ВЪЗМОЖНИ и трябва ли за постигането им да се движим след ТИР да ни "цепи въздуха",да се ослушваме за "попътен вятър"/а ако е насрешен-да спрем и да изчакаме да си промени посоката/,гумите да са напомпени до пръсване и да са по-теснички с цел намаляване на съпротивлението и т.н.

    Коментиран от #45

  • 22 Радо

    4 7 Отговор
    И през коя петилетка мераклиите ще получат новите си Тесли, сигурно трябва и вноска за Тесла да си направят предварително, както моите родители при бай Тошово време.
  • 23 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 24 Електрик

    6 6 Отговор
    Не е зле да обърнете внимание, че ако не е Тесла няма въобще за какво да се говори в автомобилната индустрия. Практически липсват теми!

    Коментиран от #26

  • 25 гост

    8 3 Отговор

    До коментар #2 от "dido":

    Ами в Китай или Виетнам цената е тройна, ама какво от това? В САЩ се продава за 35х.долара, а над 36 е ако си избереш различен цвят от черен. Колата има ръчни реглажи на седалки и волан, 18 цолови гуми, другото е както се вижда на снимката. На тази цена засега се получава и 3500долара екобонус, та става 31500долара, което ще рече 300долара на месец лизингова вноска. У нас какво може да си купиш за 450лв месечно без първоначална вноска? Фиат типо, Рено меган и то с двигатели до 100кс, далеч от характеристики и ускорение от 5сек. да не говорим за разход от 2-3лв на 100.
  • 26 Ето заради тебе и такива като тебе...

    0 2 Отговор

    До коментар #24 от "Електрик":

    ...спрях да пиша с този Ник! Пиши си на воля, не ми пречиш.
  • 27 Кой е тъпия?

    1 5 Отговор

    До коментар #23 от "гост":

    Самия ти казваш, че цената е 35 000, а другото са такси. Ти ако си купиш "нов внос" за 10 000лв. , като те пита някой на каква цена си взел колата, какво ще му отговориш?

    Коментиран от #34

  • 28 Антиелектрика

    5 2 Отговор

    До коментар #20 от "Ама верно ли?":

    А аз колко пъти да ти казвам да не ме занимаваш, защото не ми се спори с хора в неравностойно положение? Нито ме вълнуват бъдеще време "ще", нито ти ми показа реактивен двигател в Тесла, за да спра да пиша. Освен това никъде не съм казвал за цена от 36 200 $, защото не ме вълнува това. Помолих да не се пише с моя ник, защото не искам да се превръщам в такъв многоников трол като теб.

    Коментиран от #31

  • 29 селянин 1

    6 2 Отговор
    Привърженик съм на хибридите,особено в големите градове..Plug-in,решава проблема със замърсяването,до 40-50 км. караш само на ток,е скоростта не е повече от 50 км/ч,ама в града повече не трябва..,,Тесла,,е изпреварила времето си,нещо като Ситроен DS/deesse/богиня на фр..постоянно да,,влачиш,,700 кг,батерия и след 6-8 год.ще се чудат кво да ги праат..
  • 30 Random

    0 3 Отговор

    До коментар #1 от "Сектант":

    Много радваш!
  • 31 Фурнаджийска лопата ли пак го играеш?

    0 5 Отговор

    До коментар #28 от "Антиелектрика":

    Това не са ли твои думи: "То хубуУ ама реактивна тяга има в реактивния двигател, КОЙТО СИ Е ДВГ. И електричка с реактивна тяга е КЛАСИЧЕСКИ ОКСИМОРОН. Ама щом човека ти казва, значи Тесла е с реактивна тяга - бухахахахаха ...Нямаш равен по разводняване. Сега ако извадиш данни за реактивен двигател в Тесла, ще замълча завинаги. Ако не извадиш, просто изчезни"

    Държиш ли на думите си? Реактивните двигатели само ДВГ ли са? Възможно ли е електричка да ползва реактивна тяга? Дадох ли ти данни за Тесла с реактивна тяга или ДА? Замълча ли ли завинаги, за да си спазиш мъжката дума? Май даже не знаеш какво е това мъжка дума, защото преди това, трябва да си мъж.

    Коментиран от #32

  • 32 Антиелектрика

    2 2 Отговор

    До коментар #31 от "Фурнаджийска лопата ли пак го играеш?":

    Пак ли започваш с глупотевиците си? Къде има реактивен двигател в Тесла - само в болното ти съзнание е!!! Дал си ми само повод за това, че да те приема за човек нуждаещ се от медицинска помощ! ИГНОР ТРОЛ!!!
  • 33 Фурнаджийска лопата ли пак го играеш?

    2 2 Отговор
    Толкова ниско ли падна?Сега и от тези свои думи ли ще се отречеш? "Ако това имаше предвид, че Роудстъра има реактивна тяга - ДА, ИМА. " И " А тези бутилки са толкова реактивна струя, колкото и изпускането на газове, но добре, че Мъск не го е патентовал."

    Нали уж си държиш на думите? Само където, постоянно се отмяташ от тях.
  • 34 гозт

    6 1 Отговор

    До коментар #27 от "Кой е тъпия?":

    Досега не ми се е случвало да купувам “нов внос” така че ще разчитам на твоето експертно мнение. А какво плащаш за Тесла е видно от сайта им, който може да чете ще разбере, накрая след като е уточнен модела без никакви екстри, черен цвят, излиза “Purchase price $ 35000, има и едно малко плюсче в кръгче долу в ляво, до него пише Show Details, клик, и когато ги покаже, най долу пише Destination & doc fee $1200. Тези $1200 се прибавят към цената от $35000, може да има и допълнителни местни данъци и такси в зависимост от това в кой щат се доставя автомобила (те варират). Типично по български, модератора вместо да ми благодари че разяснявам въпроси които статията е пропуснала, те ми трият коментарите. Българи - юнаци!!!

    Коментиран от #35

  • 35 гост

    4 2 Отговор

    До коментар #34 от "гозт":

    Допълнителните разходи ги има всеки производител, щом не си купувал нов внос, а си купувал нови коли от България го знаеш това, в САЩ са по-големи тези разходи, може да си я вземеш колата директно от автосалон на тесла и няма да платиш тази такса. Хайде сега сметнете коя кола от всички конкуренти струва 50х.лв, струва 3лв на 100км и има нищожни разходи за сервизиране (няма масла, рекъци, ролки, антифриз, а само филтри, климатик и др. дреболии) Ето и плана на сервизиране: https://www.tesla.com/support/car-maintenance . Същата процедура за едно БМВ трета серия например струва хиляди долари.

    Коментиран от #37

  • 36 Потник

    1 0 Отговор
    Никога
  • 37 гостт

    3 2 Отговор

    До коментар #35 от "гост":

    Мисля че никой не оспорва ускорението 0-100, относително големия пробег на батериите, много добрите ел. мотор и инвъртър, петте звезди на краш теста, доброто окачване, ниските разходи и пр. С изключение на ненужно сложното за производство купе и смешното телевизорче вместо нормално табло, Тесла 3 е технологично много напред с материала. Това което не приемам и смятам че ще доведе до фалит е съмнителния бизнес модел. Затварянето на автосалоните подкрепя това ми мнение. В Америка болшинството от хората искат да сменят старата кола за нова, а без автосалон това е доста трудно осъществимо. Ясно е че докато има шарани този модел може и да работи, но фактът че обещават доставка 2-4 седмици на най евтиния модел (35000+такси) ми говори че зомбирачните намаляват

    Коментиран от #38

  • 38 гост

    3 2 Отговор

    До коментар #37 от "гостт":

    Тесла още от самото начало се опитват да наложат подобен модел, но им беше разрешено само в няколко щата. Новият модел на продажби вкючва връщане на колата до първата седмица и стига не е навъртяла повече то 1000мили като парите се възстановяват. Това е така, за да се гарантира на всеки потребител сигурност, че ако не му хареса колата, няма да загуби нищо, след като няма възможност за тестдрайв, това е обезпечението. А старите коли се изкупуват от всеки дилър, естественно, че при закупуване на нова кола процента на отстъпка ще е по-голям ако ви изкупи старата кола. Факт е, че разходите на една стандартна кола за превоз до работа са 300долара месечно, без да се включват разходи за консумативи, а при една тесла са 30долара. Или един комютър ще е с поне 250долара напред всеки месец, което е лизинговата вноска за модел 3. Ти кое ще избереш: някоя стара 15г. кола на бензин, която редовно трбява да й правиш ремонти и обслужване или нова, бърза и електрическа кола като двете ще ти струват едно и също за ползване? Такъв избор имат да направят и американците, ще се види следващите месеци колко хора ще го направят и ще изберат електрическото.

    Коментиран от #39, #41

  • 39 gost

    5 1 Отговор

    До коментар #38 от "гост":

    Moят модел е друг. Винаги имам кеш под ръка, в момента в който видя страхотна сделка на кола на една или две години с малко километри я купувам, карам я една година и я продавам преди да е изтекла гаранцията. Работи супер. А що се отнася до това какво "им беше разрешено само в няколко щата", тези правила нито са нови, нито са специално за Тесла, правилата в тези щати открай време са че за да продават коли производителите трябва да имат дилършип (автосалон нови, стари, сервиз) който често оперира на франчайзинг принцип. Тесла не успя да промени правилата за да наложи бизнес модела на друсаното африканче. Нищо чудно пак да се мъкнат по съдилищата заради директните доставки а невежите да подозират поредната конспирация на нефтените компании.
  • 40 132

    1 3 Отговор
    Браво на Тесла!

    Коментиран от #48

  • 41 Антиелектрика

    2 2 Отговор

    До коментар #38 от "гост":

    Абе ти откъде ги правиш тези сметки? 300$ на месец били разходите в САЩ на месец без консумативи за бензинов автомобил, а за Тесла били 30$??? Ти изобщо четеш ли се какви глупости пишеш? Ама те Тесла нямат консумативи - не се сменят гумите, филтър купе, антифриз на батерията и т.н. Едни хора от Американската автомобилна асоциация (AAA), са направили проучване в САЩ кое колко струва и се оказва, че миксерите хич не са по-евтини за каране в САЩ: "Haй-eвтинo излизaт в тoвa oтнoшeниe нaй-мaлĸo пoпyляpнитe в cтpaнaтa aвтoмoбили - ĸoмпaĸтнитe ceдaни. Eĸcплoaтaциятa нa тoзи тип пpeвoзни cpeдcтвa cтpyвa гoдишнo 6354 дoлapa. Ha втopo мяcтo пo тoзи пoĸaзатeл ca мaлĸитe ĸpocoyвъpи - 7606 дoлapa, a пъpвaтa тpoйĸa ce oфopмя oт xибpиднитe ĸoли - 7687 дoлapи.
    Πo-нaтaтъĸ cлeдвaт cpeднoгoлeмитe ceдaни (8117 дoлapa), eлeĸтpoмoбилитe (8439 дoлapa), минивaнoвeтe (9146 дoлapa), гoлeмитe ceдaни (9399 дoлapa) и cpeднитe пo paзмep ĸpocoyвъpи (9451 дoлapa)." - https://money.bg/auto/kolko-struva-da-karash-kola-v-sasht-elektromobilite-ne-sa-nay-izgodni.html Та толкова относно поредните ти лъжи!!! Всъщност какво стана, нали лъжех, че пробегът на Тесла спада с 35% в града при пуснах климатик в летни жеги? Май лъжецът не съм аз, а ти?!

    Коментиран от #42, #46

  • 42 Пак ли функционална неграмотност?

    1 4 Отговор

    До коментар #41 от "Антиелектрика":

    "Средната стойност за притежаване и експлоатация на колите е изчислена на база на данни за разход на гориво, ремонт и обслужване, ЗАСТРАХОВКИ, ДАНЪЦИ, АМОРТИЗАЦИЯ (ЗАГУБА от цената за година) и други фактори."

    При електричките, основните разходи са тези с големите букви. Ако погледнем датата на статията 29.10.2017 13:50:47, е очевидно че тя не се отнася за Модел 3, а още по-очевидно е, че не е за този от 35 000$. Само загуба от цената на Модел S е около 10000$ годишно, ако приемем че цената падне наполовина за 5 години. При евтиния модел 3, какъвто тогава не се продаваше, амортизацията би била 3500$ годишно. Има "малка" разлика, нали? Застраховката също ще е три пъти по-евтина. Съответно това става доста по-изгодно, отколкото да караш непопулярен компактен седан. Тези "учéни" са същите като онези "учéни" от Единбург. Платено им е да направят статистиката (стъкмистиката) така, че да докажат първоначално зададената опорка. Към днешна дата и този номер не минава! Електрическите автомобили поевтиняха.

    Коментиран от #43

  • 43 Антиелектрика

    1 1 Отговор

    До коментар #42 от "Пак ли функционална неграмотност?":

    ИГНОР ЗА ТЕБ, ТРОЛ!!!

    Коментиран от #44

  • 44 Пак ли функционална неграмотност?

    2 3 Отговор

    До коментар #43 от "Антиелектрика":

    Е 'що така бе брат? Като видиш някакви факти, цифри и сметки, бягаш като дявол от тамян? Да не би да е защото ти падат опорките, които ти спускат свисше? Анти не Анти, не бъдещето, а вече и настоящето принадлежи на електричките. Свиквай! На 14 март ще покажат и Модел У
  • 45 под наем

    0 0 Отговор

    До коментар #21 от "onq s konq":

    Ти се бъзикаш, че трябва да се движиш след тир, да ти "цепи въздуха", но точно така с един Лийф се прибирах от Пловдив за София. Реалната средна скорост по-добре да ти е 80км, за да си сигурен, че ще пристигнеш. Даже 70
  • 46 гост

    1 1 Отговор

    До коментар #41 от "Антиелектрика":

    А ти не четеш аз какво съм написал: разходи без да се отчитат консумативите, защото едно е да си купиш китайски гуми, друго е да сложиш пирели или конти, електричката освен филтри и проверка на окачване и маркучи друго не й се сменя при сервизите, освен това с този седан като отидеш в града и плащаш 20 долара за паркинг, а при електричката си на 0, а много от молове и други дестинации предлагат безплатно зареждане, все още. Сметнал съм горивото само при разход от близо 3галона, което са над 10долара на 100км, а при електричката са 1.2 долара и ако трябва да съм точен сметката е 36долара. 300 към 36долара, още нещо неясно? Когато се приспаднат всички ползи спрямо кола с двг, приравнимата цена излиза към 20х.долара или колкото някоя хонда или шеви седан. Не разбирам къде е проблема да го проумееш това, явно имаш нещо радикално в мисленето?

    Коментиран от #47, #49

  • 47 Антиелектрика

    1 0 Отговор

    До коментар #46 от "гост":

    Не, ти не четеш какво ти пиша. Разходите без консумативи включват всички застраховки, данъци и такси. Нали виждаш, че хората в САЩ карат средно 24 000 км годишно, което право 2000 на месец и на тази база са направени всички изчисления на ААА. Мен не ме вълнува продажбите на Тесла и акциите и, а ме вълнува да не се изопачават фактите, както правиш ти. Та пак да те питам, пада ли с 35% пробегът в града на най-мощната Тесла при пуснат климатик в летни жеги или пак ще кажеш, че съм лъжец?
  • 48 ФауВе

    0 1 Отговор

    До коментар #40 от "132":

    Браво я.Сега пазарния дял на електро мобилите ще скочи от 2%, на 2,1%.Какъв растеж, какъв скок, какво чудо.
  • 49 Язе

    0 0 Отговор

    До коментар #46 от "гост":

    Като махнеш и ползата,че зимата а тази зима в САЩ си е зима,електричката остава в гаража и ползите стават все повече.Мааш пеш на минус 30-40 градуса и си пееш.

    Коментиран от #50, #51

  • 50 И един мармот завива шоколада в станиол

    1 1 Отговор

    До коментар #49 от "Язе":

    Ако имаш гараж, със сигурност можеш да си ползваш електричката пълноценно. Единствените проблеми тази зима бяха с вградените дръжки на вратите на първите Модел 3, които не можеха да излязат, когато ги покрие слой лед. Втория проблем със замръзналите автоматично прибиращи се огледала, е масов, а не само проблем на електричките и можеш да изключиш тази опция, когато има вероятност за обледеняване. Когато имаш гараж, за какво обледяване говорим? При веднъж затоплен автомобил, дръжките не замръзват.
  • 51 Антиелектрика

    3 1 Отговор

    До коментар #49 от "Язе":

    Ама и ти значи нищо не разбираш. Като е студено, миксера стои на контакта и ти излиза много "евтино" да зареждаш постоянно батерията и да плащаш да се грее - важното е да си модерен.
  • 52 Славейко

    0 0 Отговор
    Не ми се струва толкова евтина!?
  • 53 Петьо Петров

    0 0 Отговор
    Добро утро,с усмивка,макар и крива!
    Народът в правото си иска,оставката на Вожда,
    не виждат изход,само празна кукичка и корда.
    Вярно е,че да си шаран,е някак лекичко обидно,
    Но толкоз време да вярваш на лъжи си е наивно.
    Промяната е нужна,тука няма място за дискусия,
    ще изберем друг и ще залегнем отново на пусия.
    Българинът легнал може много,дори права да дири,
    полегнал на дивана пред монитора с много бири.
    Не знам защо,но никой ли не знае що е общество,
    или примиряваме се с Янус,поредното ни божество.
    Но нека не забравяме,че той е богът на двуличие,
    и излъжем ли се,очакват ни отново Его и величие.
    Кандидати много,рехави протести,столове и речи,
    и всеки винаги изтъква,как някой все му пречи.
    Мая се опитва да извади скритото асо в ръкава,
    кани фенове на Слави,стига да се вдига врява.
    Не усеща се,че неродено бебе му не трябва люлка,
    Слави,не виола,не ще и ролята на втората цигулка.
    Има и"Боец","Възраждане"и много,всякакви месии,
    Но трябват си потури,но не и някакви подмолни змии.
    В Парламентът ,БСП са въздържали се,нашта опозиция,
    ДПС пък им прозира фалша,поемайки поредната комисия.
    На нас и Кьовеши не ще помогне в таз продажна тиня,
    Не изринем ли оборите Авгиеви до идващата зима.
    Тогава пак ще плачем,пием и ще чакаме си пика,
    чакайки поредна доза страх,от същата ни клика.
    Дори борецът срещу мафията Фалконе,завет остави,
    призив към чувствителните към корупция отправи.
    Достоен и за всяка дама,да не говорим пък за мъж,
    "Страхливия
  • 54 Петьо Петров

    0 0 Отговор
    Народът в правото си иска,оставката на Вожда,
    не виждат изход,само празна кукичка и корда.
    Вярно е,че да си шаран,е някак лекичко обидно,
    Но толкоз време да вярваш на лъжи си е наивно.
    Промяната е нужна,тука няма място за дискусия,
    ще изберем друг и ще залегнем отново на пусия.
    Българинът легнал може много,дори права да дири,
    полегнал на дивана пред монитора с много бири.
    Не знам защо,но никой ли не знае що е общество,
    или примиряваме се с Янус,поредното ни божество.
    Но нека не забравяме,че той е богът на двуличие,
    и излъжем ли се,очакват ни отново Его и величие.
    Кандидати много,рехави протести,столове и речи,
    и всеки винаги изтъква,как някой все му пречи.
    Мая се опитва да извади скритото асо в ръкава,
    кани фенове на Слави,стига да се вдига врява.
    Не усеща се,че неродено бебе му не трябва люлка,
    Слави,не виола,не ще и ролята на втората цигулка.
    Има и"Боец","Възраждане"и много,всякакви месии,
    Но трябват си потури,но не и някакви подмолни змии.
    В Парламентът ,БСП са въздържали се,нашта опозиция,
    ДПС пък им прозира фалша,поемайки поредната комисия.
    На нас и Кьовеши не ще помогне в таз продажна тиня,
    Не изринем ли оборите Авгиеви до идващата зима.
    Тогава пак ще плачем,пием и ще чакаме си пика,
    чакайки поредна доза страх,от същата ни клика.
    Дори борецът срещу мафията Фалконе,завет остави,
    призив към чувствителните към корупция отправи.
    Достоен и за всяка дама,да не говорим пък за мъж,
    "Страхливият умира всеки ден,смелия веднъж"!