Last news in Fakti

18 Март, 2019 10:05 29 122 58

Тествахме новата Mazda3

  • mazda-
  • 3-
  • тест
Тествахме новата Mazda3 - 1

Лисабон, Португалия. Екип на mobile.bg от мястото на събитието.

Четвъртото поколение на Mazda3 прави още една крачка към т.нар. премиум сегмент - факт, който започва с новия дизайн, повлиян от концепцията Kodo и завършва със значително подобрение на двигателната гама и технологиите, интегрирани в колата. В това успяхме да се убедим по време на първите тестове, които японците организираха в Португалия. Ето и първоначалните ни впечатления от новата Mazda3.

Екстериор

Тествахме новата Mazda3


Японците показаха в Португалия и хечбека, и седана, но акцентът, на който наблегнаха, беше хечбек версията. Този автомобил се очаква да се превърне в бестселър за марката, както за Европа, така и за нашия пазар в частност. Той е проектиран и съобразен с европейския вкус, разполага с различна радиаторна решетка и предна броня.

Тествахме новата Mazda3

Външността на новия японски хечбек несъмнено го откроява от масата, независимо че някои харесват масивната задна колонка на покрива, а други я намират за прекалено грозновато несъразмерна. Задното стъкло е прекалено малко, а видимостта в него - почти нулева, но пък за сметка на това новата "тройка" изглежда изключително динамично и същевременно - масивно.

Тествахме новата Mazda3

Иначе, четвъртата Mazda3 е по-къса от предшественика си с 16 мм, по-широка е с 2 мм и е по-ниска с 15 мм. Междуосието обаче е по-дълго с 25 мм. Като цяло колата е станала по-агресивна и по-спортна на външен вид.

Интериор

Тествахме новата Mazda3


Салонът е изчистен и следва минималистичния стил. На приборния панел има три скромни циферблата, блок за климатичната инсталация и въздуховоди без излишни рамки. Бутоните на волана също са правени така, че да изглеждат незабележими, но в същото време са удобни.

Воланът се регулира с два сантиметра повече на височина и заедно с оптималните регулировки на седалката значително повишава комфорта на шофиране. Самите седалки не са големи, разполагат с изразена странична поддръжка и са ергономични. Мястото за водача и пасажера до него е повече от достатъчно, а отзад, то е по-малко, но пък не е причина за дискомфорт.

Тествахме новата Mazda3

Напред обзорът на водача е станал по-добър, което се дължи на по-тънките А-колонки. Назад обаче видимостта, както вече споменахме, е по-малка. С изключение на по-малката остъклена площ, която "свива" визуално салона, всичко останало е без забележки. Материалите, както и самата сглобка са на познатото ни за японците високо ниво.

Двигатели

Тествахме новата Mazda3


Първото, което прави впечатление, подкарате ли новата Mazda3, е изключителното обезшумяване на салона. Независимо дали двигателят е дизелов или бензинов, той въобще не се чува в салона. Японците продължават да не разчитат за турбокомпресори на бензиновите си мотори. Те са атмосферни, икономични са, но не предлагат максимална динамика. Това, което помага на динамиката е наличието на т.нар. мека хибридна система, представляваща електромотор с мощност 8 к.с. Този агрегат помага при потегляне и при изпреварване, когато добавя още мощ към агрегата точно в моментите, когато тя му е най-нужна.

За съжаление истинската технологична звезда в гамата - свръхикономичният 2.0-литров Skyactiv-X с механичен компресор и технологията SPCCI (Spark Plug Controlled Compression Ignition, "възпламеняване чрез сгъстяване, управлявано с искрово запалване) не присъстваше на тестовете в Португалия. Японците заявиха, че той ще постъпи в продажба по-късно през годината. Така най-интересен се оказа новият дизелов мотор на марката - 1.8-литров дизел Skyactiv-D. Този мотор харчи под 5 на 100 и разполага с отличен въртящ момент и много прилична динамика.

Ходови характеристики

Тествахме новата Mazda3


"Тройката" е построена по новата технология Skyactive-Vehicle Architecture, която позволява едновременно снижаване на теглото и повишаване на якостта на каросерията. Окачването е с по-спортни настройки, но от това не страда возията на колата. Тя може да се определи по-скоро като твърда, но пък крен в завоите почти липсва. Интересно е решението на японците да опростят задното окачване, което от многолостово е станало полузависимо. Това обаче е причина за по-голяма плавност на движението, без да се отразява на управляемостта. В гамата ще бъде налична и версия с 4х4 предаване, която също не успяхме да тестваме. Тази версия разполага с i-Activ система, муфа и с функция G-Vectoring Control Plus, регулираща тягата между колелата.

Цени и оборудване

Тествахме новата Mazda3


Предвид конкурентните модели на другите марки, можем да кажем, че базовата версия на новата "тройка" разполага с доста богато оборудване. Информативно развлекателният комплекс е с осем високоговорителя и с 8.8-инчов дисплей. Като опция може да се поръча и доста по-мощна аудиосистема Bose. От електронните помощници интерес представляват системата Front Cross Traffic Alert, която сканира пространството пред автомобила, както и системата Cruising & Traffic Support, която може самостоятелно да ускорява, забавя и даже да коригира движението на автомобила в задръствания. Новата Mazda3 вече може да се поръча и у нас, като цената и стартира от 40 980 лв с ДДС.


Поставете оценка:
Оценка 5 от 4 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Кирил

    92 20 Отговор
    Страхотен автомобил, на приемлива цена. Ето това е колата за средностатистическият успял българин, който получава прилична заплата и изкарва парите си с честен труд. Нямам търпение да го видя в щоурума на марката у нас, но все още го няма.

    Коментиран от #3, #11, #16

  • 2 Марто

    45 4 Отговор
    Много злобно изглеждащ. Единствено липсата на турбо може да го прави по-муден, но пък мекият хибрид помага донякъде, както пише в статията.

    Коментиран от #57

  • 3 Жоро

    25 0 Отговор

    До коментар #1 от "Кирил":

    Ако си от София 3йката я има в шоурума до бившия Сити Център София (сега май се казва Парк Център София)
  • 4 Перър

    49 9 Отговор
    3 мазди имах и пак такава ще си купя
  • 5 smeh

    35 3 Отговор
    Малко е скъпичка, но пък дизайна компенсира. Другия минус е, че нямат по-силен турбо мотор, както някой от колегите е споменал. Но пък за сметка на това атмосферния им бензин е доста икономичен/като за бензинов ДВГ/.
  • 6 Миризлив пор

    38 6 Отговор
    Хубава кола, от хубава марка НО това е клас "градски автомобил " т.е. трябва да се кара основно на къси разстояния по задръствания и светофари, да се паркира лесно на ограничено пространство. Като гледам малкия заден прозорец и широките колонки, в "сляпото петно" като паркираш на задна и маневрираш може да се скрие не човек или колона в паркинга ами поне 1 Смарт или майка с количка за близнаци. Така, че без парктроник или камера за заден ход ако ще се кара основно градско в голям град си проблемен автомобил.

    Коментиран от #35, #39

  • 7 anti vag

    64 24 Отговор
    Голф 7 изглежда като антика спрямо това бижу.

    Коментиран от #9

  • 8 mitaka

    21 4 Отговор
    С голям интерес очаквам новата 6-ца. Някой да знае кога ще се появи и дали ще е купе-лимузина.
  • 9 Направо

    15 6 Отговор

    До коментар #7 от "anti vag":

    Взе ми думите от устата, както се казва.
  • 10 Прав чеп

    5 17 Отговор
    Ало, някой изобщо прочете ли статията?!

    "Публикувано във факти.бг: За съжаление истинската технологична звезда в гамата - свръхикономичният 2.0-литров Skyactiv-X с механичен компресор и технологията SPCCI (Spark Plug Controlled Compression Ignition, "възпламеняване чрез сгъстяване, управлявано с искрово запалване) не присъстваше на тестовете в Португалия."

    Е както тогава тествахте???

    Коментиран от #14

  • 11 Ракетата

    61 43 Отговор

    До коментар #1 от "Кирил":

    Кире, Кире, 40 000 стартова цена. Колко трябва да си успял българин, за да си купуваш кола за 40 - 50 000 лева? Май отново се пишат общи приказчици.........Според теб колко българи могат да си го позволят? А и да ти кажа, повечето, които могат да отделят 50 000 за кола, едва ли ще си купят това недоразумение!

    Коментиран от #13

  • 12 Julio

    15 9 Отговор
    На живо колата е жестока. Хеч-бека го има изложен и в централният шоурум близо до летището в София. Единствената забележка е че багажника ми се видя малък на фона на предишните генерации. Не съм гледал спецификации но така на око нещо не ме впечатли като обем...
  • 13 Селтаци

    33 22 Отговор

    До коментар #11 от "Ракетата":

    Недоразумението си ти,отивай взимай някой ГоУф и не се занимавай
  • 14 Иван Иванов

    19 8 Отговор

    До коментар #10 от "Прав чеп":

    Май ти не четеш. Тества ли са атмосферния бензин с ел.генератор и дизела. Новият бензин с нагнетател и с технология на дизел са го отложили за края на годината. Иначе по темата. Колата е отлична за парите си.

    Коментиран от #17, #18

  • 15 12345

    31 12 Отговор
    41 хиляди за базов C сегмент автомобил?!?!?. Я си сверете часовника моля. За 39900 си купих 2015 508-ца с 2 литров дизел и прилично ниво на екстри - мултимедия с тъч скрийн, пълен парктроник + blind spot monitoring, двузонов климатроник, темпомат и т.н. / Нямаше навигация, кожен салон и ксенон/LED фарове.
    ..........................................................................................
    Октавия 150 коня бензин или 115 коня дизел с предпоследното ниво на оборудване / преди L&K / са между 37 и 39 хиляди цена по каталог!
  • 16 Гост

    33 2 Отговор

    До коментар #1 от "Кирил":

    А не мога ли да си взема за същите пари дизелов Авенсис с камера при паркиране, City Brake и т.н. - тъкмо в офиса имаме един такъв служебен 40560 лева беше със ДДС!
  • 17 Миризлив пор

    15 10 Отговор

    До коментар #14 от "Иван Иванов":

    И кое му е отличното? градска кола, която ще паркираш със проблеми? Дано не ти се случва групичка тарикати да те издебнат на някой паркинг и като започнеш да паркираш да чуеш удар отзад и като спреш да видиш какво става а там да има някой на земята дето крещи и се гъне във всички посоки а отстрани да има поне 2-ма "случайни свидетели". Естествено е че не си го блъснал но в първоначалната паника "ама ти що не го видя, ти нарочно удари човека бееее" или ще се занимаваш с полиция (ударен и 2-ма свидетели твърди каквото искаш) или вадиш всичко от джобовете а "ударения" кога получи парите по чудо се излекува и хуква да бяга. В случая може да се почувстваш като адвентистки пастор от началото на '90-те - отива до инвалида в количката, слага ръка на главата му и онзи става и започва да ходи. Между другото съм виждал такава постановка и със количка с дете вътре - най-лошото е, че си бяха чисто бели а не от "тъмнозелените" просто стоят и дебнат подобни коли.

    Коментиран от #19

  • 18 Въпрос

    30 8 Отговор

    До коментар #14 от "Иван Иванов":

    Щом за теб базов малък автомобил за 41 000 е ОК като цена няма да го коментираме. Глупави хора дал господ. Дори новата Корола Хибрид Хечбек е по-евтина.
  • 19 Антон

    30 3 Отговор

    До коментар #17 от "Миризлив пор":

    Защото само българския ганя може да се връзва на такива постановки. Причината естествено да се прави на по-хитър от системата. При положение че са ми редовни документите, не съм пил, и съм съборил некой с колата, знаеш ли колко ми дреме колко квичи. Звъня на 112 чакам кат, това е положението. Те за убит на пешеходна пътека дават условна, какво остава да съборя някой с колата. Имам си го , да квичи измамника и да симулира. Да не говорим че тези вече си ги водят на отчет в застрахователите и да не се окаже че този пет шест пъти е бутан от кола.
    А маздата е хубава ама за окол 30 хил.лв да струва. Базова цена 40 хил хехе да ме извинават. Отделно мазда и премиум нещо не се връзват

    Коментиран от #24

  • 20 гост

    24 11 Отговор
    Явно нямам вкуса на мнозинството от коментарите понеже това чудо въобще не ми харесва. Най-хубав дизайн на мазда имат цх7 от по-старите и цх5 от преди 5г., не последните. Последното е несъразмерно: дълга и заострена предница, късо тяло, вдигната и обла задница, на нищо не прилича. В технологиите ги признавам. Цената също е висока понеже на Рено колите започват от 25х.лв, или 15х.лв надолу, което е много предвид факта, че мазда не се чудо голямо и не е нито спортна, нито луксозна, не знае какво е.

    Коментиран от #28

  • 21 ДА НЕ ДАВА ГОСПОД, АМА Е ДАЛ

    8 4 Отговор
    Публикувано във факти.бг: Информативно развлекателният комплекс е с осем високоговорителя и с 8.8-инчов дисплей.
    АЗ КАТО КАРАМ, ГЛЕДАМ В ПЪРЯ

    КОЛАТА Е СУПЕР БЕЗ ТЕЛЕВИЗОРА НА ТАБЛОТО, НО ТОВА Е ЗАБОЛЯВАНЕ ПРИ ВСИЧКИ ПРОИЗВОДИТЕЛИ!
  • 22 Философа

    10 12 Отговор
    Новата Корола ми харесва повече, хубавото на японските марки е, че се обезценяват бавно, който има парички да взима смело ;)
  • 23 КатоПочнат

    19 9 Отговор
    Като почнат с тази агресивност във визцията ... защо никой не се замисля, защо външния вид трябва да поражда агресивни впечатления. Ами създайте автомобил, който поражда, възпитание, възжхищения, спокойствие - мисля, че ще е полезно и на шофиращите и на околните ! Аман от глупави тенденции.
  • 24 Миризлив пор

    2 4 Отговор

    До коментар #19 от "Антон":

    За съжаление авторите на постановката не са нашенци колкото и да ми се иска. Тази схема се върти от много време и иде отвън. Просто се причаква подходящ автомобил на подходящото място и т.н. Например "полицейските" астри са перфектни за тази постановка, просто като слезеш само прояви малко мекота или съмнение в себе си особено като знаеш колата и те налазват, в момента в който започнеш да звъниш на 112 и онзи хуква да бяга а свидетелите те са просто преминаващи. Достатъчно съм работил по курортите и мога ти кажа че поне от 5 4 дават... Кога си на кола с много добър кръгозор много ясно че ще го видиш тариката как те дебне и не го удряш ами рита колата отзад с коляно и ляга отстрани така че не рискуват като слезеш да го зариташ както е легнал. И това е добрия вариант... има и вариант да се удари някой дето се е загледал в телефона си което е наистина лош вариант. Айде да не оплюваме колата, хубава е, на "маздова" цена, интериора не е лош НО ако се качите в пежо 301 и ще се псувате че сте дали толкова пари - главно заради интериора.
  • 25 Шофьор

    16 10 Отговор
    42 БОНА за тази въшка вие луди ли сте ???? За САМО 2 БОНА ОТГОРЕ милион пъти предпочитам да си взема голямата ШКОДА СУПЪРБ при това с ниво на оборудване БИЗНЕС включващо от пиле мляко (БИКСЕНОН,ЛЕД ДНЕВНИ СВЕТЛИНИ,7 ИНЧОВА МУЛТИМЕДИЯ,КЛИМАТРОНИК И МНОГО, МНОГО СИСТЕМИ ЗА БЕЗОПАСНОСТ !!! Няма абсолютно никаква база за сравнение между близо 5 метровата шкода и тази бълха !!! За качеството на ламарините няма да коментирам - старите мазди 6 и 3 гниеха по бързо отколкото опел от 90-те !!! МАЗДА- НЕЕ МЕРСИ !
  • 26 ПИФ

    9 7 Отговор
    Страхотен, страхотен, колко да страхотен. като ти загние като консервна кутия ще ти се изправят косите. само който не е брал гайлето на Мазда, той не знае какво е
  • 27 123

    16 4 Отговор
    С тези малки странични стъкла изглежда като бункер. Ще е доста неприятно за пътниците вътре.
  • 28 БатП

    15 6 Отговор

    До коментар #20 от "гост":

    Напълно съм съгласен с тебе, с тази изтумбена задница стои несъразмерно, а стартовата цена е направо нелепа. 308, което е от същия клас, е с 10к надолу, не си мисли, че е купе и задницата му не е прекопирана от Алфа Ромео Брера. Королата се продава за 34к, а не мога да кажа, че Мазда е особено по-луксозна марка.
  • 29 МаздаФен

    16 2 Отговор
    Карам вече 4-та мазда. Харесвам дизайна на мазда, но този модел не. Много странно е заоблена отзад и не ми допада. Липсва отсичането/разделянето при стоповете, като при предишните модели. Задните прозорци също са малки, някак не пасват. Дано при 6-тицата нещата да са по-добре. Относно ценообразуването няма изненади, цената винаги е била по-висока от пежо, рено и др.
  • 30 Дедо Ви Я

    6 7 Отговор
    Добре, че те има о-о-о Мазда, за да видим отлично изглеждащ автомобил и от Япония! Естетическа светлина си ти в бозавия далекоизточен тунел!!!
  • 31 Вики

    6 6 Отговор
    Цената с някои други екстри отскача до 48 000 лв. - но и конкуренцията ГоУфУ е за същите пари при същия мотор - но без електромотор! На всичко отгоре и Фолксваген - Ауди гаранцията е максимум 5 г. или 150 000 км. - при Мазда България от 2018 г. е осем години или 160 000 км.!!!!
  • 32 Nikolai

    7 2 Отговор
    Дизайнът много наподобява Алфа Ромео Брета.

    Коментиран от #50

  • 33 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 34 Токо

    16 6 Отговор
    Тази мазда със дизелов мотор и боя металик без много екстри ще чукне 50 000лв ! ! ! Каското ще е 2000 лв Заедно със данъците и гражданските отговорности и лизинговото оскъпяване ще отиде на 63 000 лв . Хора слезте на земята ! ! ! Това се доближава до цената на една панелка 44 квадрата !!! След 5-6 години не ми се мисли 15 000 лв не можеш да и вземеш ... А панелката за 6 години ще ти донесе приход от над 45 000 лева .

    Коментиран от #55

  • 35 Реалист

    6 1 Отговор

    До коментар #6 от "Миризлив пор":

    С парктроник отзад са всички, видимоста наистина е мизерна. Имат добра система за автоматично спиране която обаче може да изненада лошо шофьора. Особенно при влизане в мол или подземен гараж при наклоните - засича че отпред има препятствие и набива кучките...
  • 36 Токо

    12 1 Отговор
    Само да добавя Автомобил купен на лизинг от цена 33 000 лева на петата година след като го прехвърлих на мое има вече ми струваше 47 000 лева. Това са данъци , застраховки , и лизингов план. Не смятам сервизните интервали които струват по 600 лева за 5 литра масло !
    Мдаам...
  • 37 Гост

    3 4 Отговор
    Дизайнът е на 80% от Алфа Ромео Брера,което говори за стил! Личи си,че е проектирано от японци и “ваяно” от италиански дизайнери! Много добра кола,с добра цена!
  • 38 Цар Вул

    10 11 Отговор
    Не "Мазда",а Мазна!!Преди да си купя кола ходих при майстор и като му казах,че харесвам "мазните"той ми рече напусни халето и не идвай при мене за ремонтите,които те чакат!"Така,че ще има "Ходене на Богородица по мъките"с тези нови боклуци!И скъпи и прескъпи при това!Затова си купих "Пежо"307 сложих АГУ и се родих!Вече съм на 300 хиляди километра и съм сменял само гуми,накладки,масло и ремъци съответно с ролките!Страхотни цени за авточастите!Ако някой не вярва да се обзаложим,и да тръгнем с еднакво гориво от София до Бургас и да видим кой до къде ще стигне/говоря за горивото/!А шарани в България бол!Моят отец/лека му пръст/казваше:Риба ,зайци и глупаци нямант свършване"!КАЗАХ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Коментиран от #46

  • 39 тони

    7 3 Отговор

    До коментар #6 от "Миризлив пор":

    Жена ми има 3ка от 2014та и е дълга почти 4.5м. Така че не е съвсем градска кола.
  • 40 123

    7 9 Отговор
    Колеги, в момента в този сегмент няма кой 'да бие' КИА Ceed, и като цена, и като изпълнение, и като екстри, и като гаранция! Маздата не е лоша, но е адски скъпа за това което предлага!
  • 41 Ввв

    8 7 Отговор
    Четейки коментарите е съвсем нормално Мазда да не се вижда често в Бълхария,то не че разчита и на този пазар де...Градска кола била,скъпа била,абе Ганьо всв гроздето му е кисело

    Коментиран от #42, #43

  • 42 123

    7 4 Отговор

    До коментар #41 от "Ввв":

    Еми скъпа е, факт! Ти що, да не би да си я купиш, че ти се вижда евтина!
    Хората ти казват, че е скъпа за това което предлага, ма ти Ганьовци били!
  • 43 кобрата

    8 5 Отговор

    До коментар #41 от "Ввв":

    За киселото гроздето си прав, но наистина тая кола е компактен хечбек а за 50 000 лева (в България това са много пари), можеш да намериш доиста по-хубава кола. В крайна сметка, да не забравяме, че Мазда е известна с това, че не е известна с нищо - нито е луксозна, нито спортна, нито супер качествена, нито красива, така че от Мазда да си гледат работата, няма д аим се получат нещата, поне тук в България (колкото ималък пазар да е това)!

    Коментиран от #44, #53

  • 44 Ввв

    7 3 Отговор

    До коментар #43 от "кобрата":

    Съгласен съм,че е надута цената,но да кажеш,че е грозна или некачествена...това е несериозно.Все пак въпрос на вкус

    Коментиран от #45

  • 45 кобрата

    6 4 Отговор

    До коментар #44 от "Ввв":

    За дизайна, да въпрос на вкус е, но за качеството, като цяло маздите са гниларки и този проблем е от одавна. Митове и легенди са за японското качество, вече е така при новите коли...........

    Коментиран от #56

  • 46 Антонн

    13 1 Отговор

    До коментар #38 от "Цар Вул":

    Този майстор 100% е самопровъзгласявам се.
    Няма кой да ти каже вземи френско ,вместо японско.
  • 47 Gfd

    3 4 Отговор
    МНОГО ГРОЗНО ТОВА БЕ
  • 48 йьйь

    5 2 Отговор
    за първи път дизайна на тройката не ми допада. Възможно е да е ммого красива. Технологията ще коментираме по-късно
  • 49 muko

    2 8 Отговор
    Няма да има успех. Голфа ще се купува много повече.
  • 50 159

    4 0 Отговор

    До коментар #32 от "Nikolai":

    Че много ясно. Те не са се спряли япончетата в упражнението. Като започнем от ин- и екстериор, цялостна купе концепция, и стигнем до запалителни с/ми у др. Всеки знае японската авто "доктрина": кради ноу-хау и го прави "по-надеждно"!
  • 51 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 52 монтьор

    2 9 Отговор
    Октавия 150 TSI или пежо рифтер е по добре
  • 53 Евксиноград

    10 2 Отговор

    До коментар #43 от "кобрата":

    Чакам линк към чисто нова конкурентна кола на Мазда 3 - 2019г. със 160 000 км. гаранция и минимум пет години - която е по-евтина от 45 000 лева и 150 к.с.!!!! - само не ми изкарвай линкаове към 4-5 годишни!!! Само гаранционни със 150 000 км. гаранция 150 к.с.! Чакам с нетърпение линк!
  • 54 PlimP

    2 4 Отговор
    дано да е поцинкована
  • 55 Дистрибутор

    2 3 Отговор

    До коментар #34 от "Токо":

    А парфюмите и козметиката с панелка ли да ги доставям?
  • 56 Кокал

    4 0 Отговор

    До коментар #45 от "кобрата":

    Този проблем го няма от 5-6 години насам при нито една Мазда. Явно както 80% от пишещите тук не си наясно с това какво се случва днес, но държиш да изкажеш "компетентно" мнение.
  • 57 El coyote

    2 0 Отговор

    До коментар #2 от "Марто":

    Имам мазда 3 2.0 2018 г фейс лифт
    165 коня
    Тази кола е прекрасна ускорява за 8.2 сек до 100 км двигатела не се чува в купето
  • 58 Петър Бонев

    0 0 Отговор
    Искам да си купя мазда3 мотор 2 120кс бензин може ли да ми помогнете със съвети и мнения колата е 2015г.