27 Март, 2019 12:13 6 470 22

Най-мощното четирицилиндрово BMW

  • bmw-
  • 1er-
  • f40

BMW разкри първа информация за следващото поколение на най-малкия си модел. Новата "единица" с вътрешнозаводски индекс F40 ще бъде с предно предаване, ще получи технологии от електрическия i3 и най-мощния масов четирицилиндров двигател в историята на марката.

Както вече отдавна се знае, новото BMW 1er ще бъде построено на платформата UKL2, която лежи в основата на MINI Countryman, X1 и X2. Смяната на архитектурата ще се отрази благоприятно на вътрешното пространство - разстоянието между предната и задната седалка ще нарасне с 33 мм, над главите на пътниците отзад ще се появят допълнителни 19 мм, а обемът на багажника ще се увеличи с 20 литра и ще достига 380 литра.

С недозавиването на новата "единица" ще се бори система за контрол на тягата ARB, заимствана от BMW i3s. Този контролер, монтиран в блока за управление на двигателя, засича загубата на сцепление 10 пъти по-бързо и работи съвместно с DSC и системата за векторизация на въртящия момент Performance Control.

Трилитровият шестак, с който в момента се оборудва М140i, повече няма да се предлага. Ще го смени 2.0-литровият мотор от X2 M35i, който развива 306 к.с. и 450 Нм.

По неофициална информация върховата версия M145i ще получи четирицилиндров турбодвигател със система за впръскване на вода във всмукателния колектор като в M4 GTS и електромотор с 82 коня. Сумарната мощност на хибридната силова установка ще бъде около 400 к.с.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 сектант

    27 24 Отговор
    бях там на тестването - засичахме му от 0 до 100 времената с календар

    Коментиран от #13

  • 2 Грешен код от картинката

    13 9 Отговор
    Още ли им слагат мигачи бре..
  • 3 гост

    14 11 Отговор
    Мяза на КИА
  • 4 Гошо

    10 39 Отговор
    Голф е непобедим в този клас. Колкото и да се пънат, не могат да стъпят на малкия му пръст.

    Коментиран от #6, #19

  • 5 Булшитс

    32 7 Отговор
    Ако е с предно, не е бмв
  • 6 Plameni

    27 5 Отговор

    До коментар #4 от "Гошо":

    Пак си с грешка ,Хонда с предно и Мерцедес с 4х4 са по-бързи от Голф.
  • 7 Защо

    17 3 Отговор
    Защо предно?

    Коментиран от #8

  • 8 onq s konq

    10 5 Отговор

    До коментар #7 от "Защо":

    Защото е само с 4 цилиндъра.

    Коментиран от #17

  • 9 Ганьо

    18 4 Отговор
    Само който не познава копринената мекота и тишина на 6 цилиндровите мотори на от едно време би могъл да хвали мотор от мотоциклет. Конфекция и мизерийка за МНОГО пари.....

    Коментиран от #16, #22

  • 10 Driving pleasure

    10 9 Отговор
    Егати... от БМВ са направили копие на Мерцедес А-класа. Изагация....

    Коментиран от #15

  • 11 в какви времена живеем

    10 4 Отговор
    продават ни VW за ауди, бентли, сеат , шкода, БМВ и МБ правят миксери с предно на цената на шестцилиндров битурбо със задно.... простотия до шия
  • 12 Никой

    21 2 Отговор
    Купувайте шестаци със задно докато можете, че и това ще го съсипят. 1чката беше единствената кола в класа си с 3.0 и задно, а сега ще е поредния хеч тип А класа. Тъжното е че много хора, които не разбират нищо ще го купят и бмв ще направят голяма печалба от тва пременено Мини.
  • 13 888

    1 3 Отговор

    До коментар #1 от "сектант":

    Злобарчее
  • 14 88888888888

    1 3 Отговор
    Злобарчее
  • 15 John Doe

    4 2 Отговор

    До коментар #10 от "Driving pleasure":

    Връщат си за копието на Х6-цата.
  • 16 doko

    7 1 Отговор

    До коментар #9 от "Ганьо":

    така е шестака си е шестак най добрия мотор на BMW
  • 17 защо

    3 3 Отговор

    До коментар #8 от "onq s konq":

    колко други марки с 4 цилиндъра имат задно бре конче?

    Коментиран от #21

  • 18 Ким

    1 4 Отговор
    Лада 😁
  • 19 Propov

    6 1 Отговор

    До коментар #4 от "Гошо":

    Що някой ограничени хорица ди мислят че БМВ се сравнява с Голфо. Нема нищо общо. Освен това Голфо е много малко по евтин от БМВ 1 поне в родната им Германия. И тука ората бая често предпочитат БМВто.
  • 20 нибиру

    0 5 Отговор
    F40 ,малко съмнително да не Е40,вътрешнозаводския индекс.
  • 21 onq s konq

    3 3 Отговор

    До коментар #17 от "защо":

    Излишно е да спорим,защото всяка кола с "предно" като тръгне на ЗАДЕН ХОД става със "задно".
  • 22 Трифонов

    2 3 Отговор

    До коментар #9 от "Ганьо":

    Всъщност, БМВ се гордеят не само с добрите си 6 цилиндрови двигатели. Тяхната основна гордост винаги са били 4 цилиндровите, бензинови двигатели. Именно стилизиран такъв двигател изобразява и сградата на централата на компанията. Безспорно е, че имат прекрасни, редови 6-таци, но и 4-цилиндровите мотори, са им не по-малка специалност, при това от доста по-отдавна.