BMW разкри първа информация за следващото поколение на най-малкия си модел. Новата "единица" с вътрешнозаводски индекс F40 ще бъде с предно предаване, ще получи технологии от електрическия i3 и най-мощния масов четирицилиндров двигател в историята на марката.
Както вече отдавна се знае, новото BMW 1er ще бъде построено на платформата UKL2, която лежи в основата на MINI Countryman, X1 и X2. Смяната на архитектурата ще се отрази благоприятно на вътрешното пространство - разстоянието между предната и задната седалка ще нарасне с 33 мм, над главите на пътниците отзад ще се появят допълнителни 19 мм, а обемът на багажника ще се увеличи с 20 литра и ще достига 380 литра.
С недозавиването на новата "единица" ще се бори система за контрол на тягата ARB, заимствана от BMW i3s. Този контролер, монтиран в блока за управление на двигателя, засича загубата на сцепление 10 пъти по-бързо и работи съвместно с DSC и системата за векторизация на въртящия момент Performance Control.
Трилитровият шестак, с който в момента се оборудва М140i, повече няма да се предлага. Ще го смени 2.0-литровият мотор от X2 M35i, който развива 306 к.с. и 450 Нм.
По неофициална информация върховата версия M145i ще получи четирицилиндров турбодвигател със система за впръскване на вода във всмукателния колектор като в M4 GTS и електромотор с 82 коня. Сумарната мощност на хибридната силова установка ще бъде около 400 к.с.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 сектант
Коментиран от #13
12:19 27.03.2019
2 Грешен код от картинката
12:22 27.03.2019
3 гост
12:23 27.03.2019
4 Гошо
Коментиран от #6, #19
12:29 27.03.2019
5 Булшитс
12:45 27.03.2019
6 Plameni
До коментар #4 от "Гошо":
Пак си с грешка ,Хонда с предно и Мерцедес с 4х4 са по-бързи от Голф.12:49 27.03.2019
7 Защо
Коментиран от #8
12:50 27.03.2019
8 onq s konq
До коментар #7 от "Защо":
Защото е само с 4 цилиндъра.Коментиран от #17
13:12 27.03.2019
9 Ганьо
Коментиран от #16, #22
13:48 27.03.2019
10 Driving pleasure
Коментиран от #15
13:56 27.03.2019
11 в какви времена живеем
14:29 27.03.2019
12 Никой
14:31 27.03.2019
13 888
До коментар #1 от "сектант":
Злобарчее14:42 27.03.2019
14 88888888888
14:42 27.03.2019
15 John Doe
До коментар #10 от "Driving pleasure":
Връщат си за копието на Х6-цата.14:51 27.03.2019
16 doko
До коментар #9 от "Ганьо":
така е шестака си е шестак най добрия мотор на BMW16:30 27.03.2019
17 защо
До коментар #8 от "onq s konq":
колко други марки с 4 цилиндъра имат задно бре конче?Коментиран от #21
19:26 27.03.2019
18 Ким
20:18 27.03.2019
19 Propov
До коментар #4 от "Гошо":
Що някой ограничени хорица ди мислят че БМВ се сравнява с Голфо. Нема нищо общо. Освен това Голфо е много малко по евтин от БМВ 1 поне в родната им Германия. И тука ората бая често предпочитат БМВто.20:25 27.03.2019
20 нибиру
21:21 27.03.2019
21 onq s konq
До коментар #17 от "защо":
Излишно е да спорим,защото всяка кола с "предно" като тръгне на ЗАДЕН ХОД става със "задно".23:17 27.03.2019
22 Трифонов
До коментар #9 от "Ганьо":
Всъщност, БМВ се гордеят не само с добрите си 6 цилиндрови двигатели. Тяхната основна гордост винаги са били 4 цилиндровите, бензинови двигатели. Именно стилизиран такъв двигател изобразява и сградата на централата на компанията. Безспорно е, че имат прекрасни, редови 6-таци, но и 4-цилиндровите мотори, са им не по-малка специалност, при това от доста по-отдавна.07:25 28.03.2019