Илон Мъск непрекъснато се хвали със своите електромобили, като не пропуска да отбележи колко бързи са те, но във всички клипчета, които съвсем не са малко в интернет пространството, електромобилите на Мъск се изпитват на права отсечка в драг надпревари. Бърза ли е обаче Tesla, когато става дума за път със завои.
Това ни показва едно видео, в което най-наточената Tesla Model 3 Performance се пробва на Нюрбургринг. В крайна сметка се оказва, че колата не е толкова бърза. Времето ѝ е девет минути и е сравнимо с това на Opel Zafira OPC и Volkswagen Lupo GTI. Трябва да се отчете обаче, че по време на обиколката на трасето има доста голям трафик. Вижте.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Driving pleasure
Коментиран от #89
11:27 10.04.2019
2 АУДИттрс420
Коментиран от #76
11:32 10.04.2019
3 12345
11:35 10.04.2019
4 Антон
11:37 10.04.2019
5 Антиелектрика
11:37 10.04.2019
6 dAtigonaserennn
Коментиран от #14, #104
11:39 10.04.2019
7 Мишо
11:54 10.04.2019
8 Баба ви
11:54 10.04.2019
9 Антон
Коментиран от #13
12:04 10.04.2019
10 екоджендър
12:09 10.04.2019
11 Електрошок
Коментиран от #15, #33, #130
12:18 10.04.2019
12 Бачо Киро
12:19 10.04.2019
13 Този коментар е премахнат от модератор.
14 Бачо Киро
До коментар #6 от "dAtigonaserennn":
Глупости, всички ентусиасти карат в свободните пускания, да не мислиш, че си наемат пистата? Трябваше отдавна да проумеете, че основната характеристика на електромоторите не може да превърне Тесла в супер спортна кола, дори и на хартия да има подобни мощности. Има маргинално предимство в старта, но сложиш ли кола с подобно отношение на мощност - тегло и приключва фантазията... За до 400м пък хептен, а за завои въобще няма смисъл да се говори. Естествено, Тесла никога не се е целила да е по пистите, но досадните фенове се набутват в подобни сравнения постоянно.Коментиран от #39
12:27 10.04.2019
15 Антиелектрика
До коментар #11 от "Електрошок":
Така ли било? Аз пък си мислех, че електричките са в реанимация, след като са толкова време отхвърляни. Ама добре, че си ти да ни осветлиш. То вие електрофилите всъщност не знам на какво разчитате точно след като се оказа, че миксерите отделят повече ФПЧ, не стават за спорт и не са евтини?! Остава ви само да чакате светлото бъдеще и да играете карти.Коментиран от #18
12:31 10.04.2019
16 спецялис
Коментиран от #21
12:38 10.04.2019
17 асддса
Електрическите нямат място при спортния клас, да ги правят на мястото на малки бензинови и дизелови ежедневни коли.
Коментиран от #34
12:42 10.04.2019
18 Електрошок
До коментар #15 от "Антиелектрика":
Антиелектрика,ти си този,който след като изпратим ДВГ в алеята до парната машина и грамофона ще твърди,че е още жив,както и Елвис Пресли.Коментиран от #19, #20
12:49 10.04.2019
19 Антиелектрика
До коментар #18 от "Електрошок":
А кои сте тези вие, които ще изпратите в музея ДВГ, а ще извадите от там електричките?12:53 10.04.2019
20 дизеляка
До коментар #18 от "Електрошок":
Ти лично нищо няма да изпратиш, не знам къде се бъркаш. Ти ще си останеш интернет тролче и ще си пукнеш така.Коментиран от #22
12:54 10.04.2019
21 Антиелектрика
До коментар #16 от "спецялис":
То няма какво да казваме, вижда се на клипа, г-н спцЯлисте. Не знам как изобщо някой може да се осмелява да пише толкова неграмотно, че и акъл да дава на всичкото отгоре?!12:57 10.04.2019
22 Електрошок
До коментар #20 от "дизеляка":
Аз отдавна съм ги изпратил.Специалността ми е ДВГ и знам за какво говоря.Коментиран от #24
13:00 10.04.2019
23 Електрошок
Коментиран от #25
13:05 10.04.2019
24 Антиелектрика
До коментар #22 от "Електрошок":
Ти и ракетен инженер ще се изкараш още малко? Я сподели каква електричка караш?Коментиран от #28
13:05 10.04.2019
25 Антиелектрика
До коментар #23 от "Електрошок":
Оппа, а ходовата част на електричките с какво се различава от тази на колите с ДВГ? Ама нали си завършил 11-ти клас в СПТУ и ги разбираш нещата и си към 90%от нещо си.Коментиран от #29
13:08 10.04.2019
26 Галчев
Изхарчи си тока за обиколка и вън.
13:11 10.04.2019
27 ве осем
13:18 10.04.2019
28 Електрошок
До коментар #24 от "Антиелектрика":
Карам четири велосипеда-Трек,Центурион,Спешълайс и Беното,но на теб това не ти говори нищо,а може би знаеш колко ФПЧ отделят.Коментиран от #41
13:20 10.04.2019
29 Електрошок
До коментар #25 от "Антиелектрика":
Ходовата част на електричката се различава от ходовата част на колите с ДВГ така както ходовата част на една гимнастичка се различава от ходовата част на Лили Иванова.Коментиран от #30, #43
13:33 10.04.2019
30 Антиелектрика
До коментар #29 от "Електрошок":
Аууу, не думай. Като си купиш електричка, ела ни обясни как ходовата част се раличавала на електричките и няма масло в тях, а до тогава си карай велосипедите и обяснявай как си учил ДВГ в СПТУ - то.13:43 10.04.2019
31 Никой
Коментиран от #35
15:20 10.04.2019
32 dsadsa
15:31 10.04.2019
33 Driving pleasure
До коментар #11 от "Електрошок":
Нещо си се объркал баце... ние ДВГ ентусиастите имаме наличната техника и технология, няма нужда да реанимираме нещо, което си работи повече от перфектно и което още десетилетия ще го прави... Вие електричарите всяка седмица изпадате в неистова радост от поредния "пробив" и чакате иновацията, която да позволи на вибратора да става за реална употреба, но до сега няма нищо работещо...Докато откриете подходящата батерия електрификацията ще я отменим и след 10тина години вибраторите ще са по-низвергнати и от дизела сега!
Коментиран от #42
15:40 10.04.2019
34 Driving pleasure
До коментар #17 от "асддса":
Всъщност вибраторите нямат място за сравнение и с малка бензинова камо ли дизелова кола... CO2 емисиите отделяни за производство на електричество са много по-високи отколкото на една градска бълха. А вчера от евро-комисията си признаха, че само 17.5% от електричеството в Европа идва от възобновяеми източници. Така че не, и за там не става освен ако не е супермини като Смарт с 10-15 кВч батерия колкото да идеш до работа и да се върнеш... но в големия град пак ще ти е по-добре с градския транспорт...Коментиран от #36
15:47 10.04.2019
35 ью2уяй
До коментар #31 от "Никой":
Продажи, продажби, но вчера (или беше в понеделник) Тесла са обявили нови съкращения не персонал. Вярно, става дума за продавачи/търговски представители и някакви други подобни, но все пак като причина се сочат лошите резултати за първото тримесечие.Коментиран от #38
15:52 10.04.2019
36 уеиш
До коментар #34 от "Driving pleasure":
За парите дето струва тези електрически суперминита за в града, ще си наема за няколко години една камара шерпи да ме носят на носилка като древноримски благородник.Коментиран от #37
15:56 10.04.2019
37 Driving pleasure
До коментар #36 от "уеиш":
Факт :D Но все пак ако съм червив с пари бих си взел нещо от рода на Туизи (ако върви повече от сегашното) като 3та или даже 4та кола в семейството :)16:11 10.04.2019
38 Driving pleasure
До коментар #35 от "ью2уяй":
Ореваха орталъка като изкараха 150 милиона за 1 тимесечие, и то не беше от продажбите на коли, а сега мълчат че през 1вото тримесечие на 2019 са на загуба, и че продажбите падат въпреки новите пазари на които продават... ако са съкратили и още персонал значи нещата са хептен на зле...Коментиран от #45
16:33 10.04.2019
39 Зомби с квадратно чело
До коментар #14 от "Бачо Киро":
Отношението тегло\мощност е решаващо само за драг. На писта теглото е първостепенно, по малко тегло по лесно спиране, по-добро управление на завоите. Елките на този етап не стават за състезание, не стават и за дълъг път. Много ме е яд че Мъск ги изроди в това зомби подобие и се губи инерцията от Ли-йон революция и завземането на градовете със компактни хечбеци EV.Коментиран от #70
16:57 10.04.2019
40 Алфа Ромео
16:58 10.04.2019
41 Зомби с квадратно чело
До коментар #28 от "Електрошок":
ХаХа ти само в града ли си стоиш? Или си прост като цървул да нямаш пари за една свястна кола или тактично, но ноумело отклоняваш въпросът КАКВА КОЛА КАРАШ???Коментиран от #44
17:45 10.04.2019
42 Електрошок
До коментар #33 от "Driving pleasure":
Викаш объркАл съм рейса.Не съм баце!Вие ,ДВГ ентусиастите сте като старци-секс ентусиасти.Имате желание,но няма с какво.И техниките,и технологийте ви са стари и изчерпани.Ние с Илончо ще ви покажем как са праи!!!Коментиран от #55, #61, #68, #82
17:45 10.04.2019
43 Зомби с квадратно чело
До коментар #29 от "Електрошок":
ХаХа ясно е вече че си прост като цървул. Различава се само по това че добавяш около 300 кг отгоре тоест едните са за манекенка а другите за баба цоцолана.17:52 10.04.2019
44 Електрошок
До коментар #41 от "Зомби с квадратно чело":
Имам две коли,но велосипедите,които изброих са по-скъпи от твойта тенекия.Коментиран от #46
17:59 10.04.2019
45 Зомби с квадратно чело
До коментар #38 от "Driving pleasure":
Продажбите на С и Х се сринаха поради ограничения на субсидиите от една страна в САЩ субсидиите намаляват наполовина а от друга в Европа отпадат за лукс Електрички. Само си представи човек каращ Клио за 12 000 евро да плаща за субсидия на някой да кара Тесла за 60 00 евро!!!!!!!!!! А основната печалба идва от С и Х вече и скъпите 3ки никой не иска и започват да произвеждат евтините където печалбата е почти нула. Някой хора се смеят на 100 годишните, че имали кризи, обаче когато Тесла стане на 100 години тогава пак ще си говорим. Факт е и че акциите на Тесла не могат да минат вече 300 а имаше амбиции за 400 явно има проблем с приходната част!!!!Коментиран от #69
18:01 10.04.2019
46 Зомби с квадратно чело
До коментар #44 от "Електрошок":
Сигурно е от злато колелото ти :))). Въпросът обаче не е за колелата ти а за колата ти!!!!!Ако не си мишка просто и ясно отговори на въпросът каква кола караш????18:05 10.04.2019
47 Електрошок
Коментиран от #49
18:12 10.04.2019
48 гост
Коментиран от #53
18:20 10.04.2019
49 Зомби с квадратно чело
До коментар #47 от "Електрошок":
Явно се разминаваме в това какво е ходова част. Електричките също имат масло там където е необходимо(диференциал, амортисьори). Много те е страх от това масло да не би да се оцапаш :))).Коментиран от #54
18:23 10.04.2019
50 Електрошок
Коментиран от #56
18:27 10.04.2019
51 гост
Коментиран от #57
18:28 10.04.2019
52 Браво
18:30 10.04.2019
53 Зомби с квадратно чело
До коментар #48 от "гост":
Жалка зомби история си, хората ти казват времето и че е използвана най наточената 3ка със специалният трак режим ти ми казваш ама минала някакъв микробус, СУВове и тежки лимузини като мондеота и т.н. Пробвай веднъж да си признаеш, че така очакваната трак версия е пълен провал, може пък и да ти олекне!!! Очакваме роадстера нали трябваше да е тази година????18:31 10.04.2019
54 Електрошок
До коментар #49 от "Зомби с квадратно чело":
Че съм мишка позна.Даже снощи ми шептяха в ухото "мишенце";)18:31 10.04.2019
55 Антиелектрика
До коментар #42 от "Електрошок":
А какво означава точно технологиЙ? Да не е някой римски император, който сте учили в СПТУ-то :))) Ясно е какъв специалист по ДВГ си, щом продължаваш да си мислиш, че електричките са по-нова технология и има какво да им се развива повече. Ама щом караш Хонда Сивик 1,6 е ясно защо харесваш миксерите - защото искаш да караш без пари. Вашето си е диагноза!18:33 10.04.2019
56 Зомби с квадратно чело
До коментар #50 от "Електрошок":
Да така е че е твоя работа обаче понеже казваш че с Мъск ще разкажете играта на ДВГто та да попитам сивика ти с какъв електромотор е колко кВ???И второ да попитам ти мазохист ли си понеже само те не карат кола която харесват и не чу.... жена която желаят????
Коментиран от #62
18:37 10.04.2019
57 Антиелектрика
До коментар #51 от "гост":
С това ли се успокояваш отново - с бъдеще време и прословутото ви ще, ще, ще. Поне кажи, че това е пълен провал за Тесла и амбициите и да бие М3 на Ринга. Провали се с гръм и трясък и ще видиш, че официално няма да се пробва екип на Тесла да бие какъвто и да е рекорд.18:37 10.04.2019
58 "малки" подробности


Седанът донякъде е забавен и от трафика на трасето. Авторът на видеото посочва, че с по-мощни спирачки и с опитен пилот зад волана тази версия на Model 3 може да премине Северната дъга за около 8 минути.
Коментиран от #60, #66
19:00 10.04.2019
59 Мммм
19:02 10.04.2019
60 гост
До коментар #58 от ""малки" подробности":
Браво,един точен отговор!19:06 10.04.2019
61 Язе
До коментар #42 от "Електрошок":
До коментар #33 от "Driving pleasure":Викаш объркАл съм рейса.Не съм баце!Вие ,ДВГ ентусиастите сте като старци-секс ентусиасти.Имате желание,но няма с какво.И техниките,и технологийте ви са стари и изчерпани.Ние с Илончо ще ви покажем как са праи!!!........А вие понеже сте от тия новите-имате желание но се опитвате през социалните мрежи.Виртуалната любов не е като истинската,пробвай и може да ти хареса.
Коментиран от #64, #65
19:11 10.04.2019
62 Електрошок
До коментар #56 от "Зомби с квадратно чело":
Има един народ,който живее на острови,но това не му пречи да прави най-добрите коли.Мазохисти са тези,които карат други коли.За ДВГ с аматьори не ми се спори.Четете бе.Ако не разбирате нищо има други теми-готварство,икебана,бродиране.Не се отчайвайте.19:18 10.04.2019
63 Кико
19:27 10.04.2019
64 Електрошок
До коментар #61 от "Язе":
Искаш да кажеш,че карането на ДВГкола е истинската любов,а на електричка-виртуална.Като се напълни с електроавтомобили карането с ДВГ ще бъде сексуално извращение.Пушеци,отрови,изгорели масла,рев на мАтора и получавате оргазъм.19:34 10.04.2019
65 ДВГ с дебел Куй
До коментар #61 от "Язе":
Една жена каза че предпочита виртуален секс с малкопишковците за да не се разочарова19:45 10.04.2019
66 ДВГ
До коментар #58 от ""малки" подробности":
Тая история малко ми звучи като оня дето уж имал голям боздуган но точно като отишъл при оная не могъл да го натопорчи и не се представил добре а и работел телевизора и му пречел. Ако обаче следващия път не била руса а черна и не работел телевизора може би щял да я сцепи.Коментиран от #67
19:52 10.04.2019
67 Електрошок
До коментар #66 от "ДВГ":
Не мога да не призная-точен коментар.19:57 10.04.2019
68 Driving pleasure
До коментар #42 от "Електрошок":
Байов, ти не само че си сбъркл рейса ами си се качил и в багажното... Още днес БОШ има технологията да намали емисиите на ДВГ 9 до 10 пъти под изискваните норми, само трябва да дойде следващото поколение автомобили. Да не говорим, че единсвения начин да гарантираш Нулеви емисии и да не изпускаш и грам СО2 допълнително в атмосферата е, чрез производство на синтетични горива, защото само те извличат СО2 и се получава непрекъсната рециркулация така. Това са съществуващи технологии. Ватманите разчитате на някакво бъдещо революционно откритие което я заработи след 10 години - я не!20:07 10.04.2019
69 Driving pleasure
До коментар #45 от "Зомби с квадратно чело":
Само да напомня, че субсидиите за Тесла след още няколко месеца падат изцяло! 7500 долара беше сериозен мотив за покупка и без нея продажбите ще паднат допълнително. Клиентите уж чакали за нови модели Ес и Екс.. обаче такива не се задават, дори плямпалото Мъск, който мре да обещава не е продумал и дума за такива. Нещата тръгват на зле и може би така е редно!20:11 10.04.2019
70 Driving pleasure
До коментар #39 от "Зомби с квадратно чело":
Между другото плътността на енергията съхранявана в батерия винаги ще бъде по-висока от тази на течното гориво. Това означава, че тролея винаги ще е по-тежък и винаги ще е по-скъп...Коментиран от #72
20:13 10.04.2019
71 7984651
20:26 10.04.2019
72 А гърнетата
До коментар #70 от "Driving pleasure":
Гърнетата за електромобили и те ли винаги ще са по-тежки? Електромоторите и те ли винаги ще са по-тежки от електродвигателите? А скоростните кутии на електромобилите и те ли са по-тежки? Карданите на електромобилите? Маслото в двигателя и то ли е повече литри и тежи? Съединителя? Турбото? Иначе е много удобно да сравняваш батерия с резервоар. Защо не сравниш теглото на теслата от клипа с подобен бензинов автомобил със същите размери, мощност и четири задвижващи колела?20:28 10.04.2019
73 Упс!
20:30 10.04.2019
74 Електрошок
20:59 10.04.2019
75 Електрошок
21:01 10.04.2019
76 Мани бегай
До коментар #2 от "АУДИттрс420":
Колега, за парите които струва тая количка на батерии ще си вземеш едно старо ево 8 даже ще ти останат и за тунинг и ще я скъсаш с минута и половина, ако си добър зад волана, слезте на земята.21:18 10.04.2019
77 Антиелектрика
Коментиран от #78
22:04 10.04.2019
78 Скоро ще плачкаш
До коментар #77 от "Антиелектрика":
Помни ми думата. Ще спреш ли да пишеш, ако падне под 8 минути? Много си щедър на обещания и "мъжки" приказки иначе, но не ти стиска да се обзаложиш, нали?Коментиран от #79, #87, #88
23:22 10.04.2019
79 Антиелектрика
До коментар #78 от "Скоро ще плачкаш":
Искам конкретика многоников троле! Кога ще стане падне под 8 минути, на кукуво лято ли? На всички ни писна от болното ти и лъжливо същество!Коментиран от #80
07:33 11.04.2019
80 Конкретно по темата
До коментар #79 от "Антиелектрика":
Тази година ще стане. Обзалагаме ли се, след като си толкова убеден, че няма да стане? ТАЗИ ГОДИНА, ТЕСЛА, ПОД 8 МИНУТИ НА НЮРБУРГРИНГ. Тава е залога. Да няма после отмятане , КАКТО ВИНАГИ ПРАВИШ. Очаквам конкретен отговор обзалагаш ли се или не?Коментиран от #81, #83
07:52 11.04.2019
81 Антиелектрика
До коментар #80 от "Конкретно по темата":
Обзалагаме се!07:58 11.04.2019
82 Хайл
До коментар #42 от "Електрошок":
Стига ми го хвали тоя електрокар-имаш ток за 150 км и зареждаш час поне защото на 30 мин ще си идеш до вас само...аз зареждам бензин/дизел за 3 мин и минавам 700 км-ела ме стигни...и с тоя електрокар като се праснеш никой няма да дойде да те изкара ако си жив щото тока трепе по-бързо от огъняКоментиран от #86
11:04 11.04.2019
83 Каракуд
До коментар #80 от "Конкретно по темата":
И едно уточнение, облогът е че Теслата ще врътне Ринга за по малко от 8 минути и няма да се запали, нали така?Коментиран от #84
13:16 11.04.2019
84 Нема значение
До коментар #83 от "Каракуд":
Дори горяща Тесла да пресече финала за по-малко от 8 минути, Антиелектрика ще спре да пише вече.13:54 11.04.2019
85 Нема значение
Коментиран от #90
13:56 11.04.2019
86 Електрошок
До коментар #82 от "Хайл":
Прав си.Като се прасна и умирам,а ти си на далавера,защото след удара имаш и екстра-безплатна кремация!14:51 11.04.2019
87 Зомби с квадратно чело
До коментар #78 от "Скоро ще плачкаш":
И от мен уточнение, за ринга да е серийна нали???? Не с гуми от Ф1, карбонови дискове за 10К парчето, изкормена и олекотена, със допълнителни спойлери и т. н. Изкарана от завода и пусната на ринга, щото никой не го интересува колко прави Хамилтън с Мерцедеса си на Ринга ако ме разбираш какво ти казвам.15:31 11.04.2019
88 Зомбибой
До коментар #78 от "Скоро ще плачкаш":
И още едно уточнение, зад волана на Теслата ще бъде друсаното африканче16:19 11.04.2019
89 гост
До коментар #1 от "Driving pleasure":
Публикувано във факти.бг:Пич малко да те светна,защо ел.колите ще се продават повече и повече. Да вземем например Тесла Модел 3 и БМВ М3,нали са конкуренти. Тесла ти дава гаранция на двигател и батерия 8 години или 192 к.километра при БМВ е 5 години и 100 к.километра. Да кажем че и двете коли са по 100 к лв. БМВ-то харчи 15 на 100 по 3 лв.литър бензин са 45 лв.на 100 км.За 200 к.километра където Тесла има гаранция на агрегатите при БМВ ще си изгорил бензин за 90 к.лв. За 200 к.километра при БМВ имаш 13 смени на масла,2 ангренажа,съединител и мн.мн. други. При Тесла е без пари,защото като отидеш на работа се свързваш към зарядното,както и като отидеш до магазина например. Батерията на Тесла и да изгори в този период се сменя,също и мотора.Като сметнеш това,ще разбереш сам защо ще се купуват. След 8 година можеш да хвърлиш колата,тя ще се е изплатила.Ако батерията ти изгори на 7-мата година,имаш нова батерия.Абе ще разберете,но ще мине време.
Коментиран от #94, #105
16:56 11.04.2019
90 Антиелектрика
До коментар #85 от "Нема значение":
Въпросът е ти как ще спреш да пишеш като си зависим и ще изпаднеш в абстиненция?! Тогава ще ти секне кранчето на платен трол от НПО-то, но ти не си мъж и ще продължиш да пишеш с различни имена, защото си п@№§а.Коментиран от #91
17:53 11.04.2019
91 Внимавам с обещанията, не съм като тебе
До коментар #90 от "Антиелектрика":
За разлика от тебе, аз внимавам какво обещавам, защото си държа на думата и смятам да го изпълня. Никога и никъде не съм обещавал, че ще спирам да пиша. Освен това, избягвам да употребявам думата "никога" за бъдеще време. Ти отново даде обещание, което така или иначе не мислиш да спазваш, защото твоята дума няма никаква стойност. Доказал си го многократно. Даже не съм си помислил, че ще спреш да пишеш, просто те пробвам отново, колко ниско можеш да паднеш. Ако смяташе да си спазваш обещанието, щеше да уточниш допълнителни условия, както направиха останалите. Ти сега се съгласи веднага, а после ще започнеш да се отмяташ, като поставяш условията, СЛЕД като ВЕЧЕ си изгубил облогът при първоначално приетите критерии.Коментиран от #93, #97
18:43 11.04.2019
92 ФауВе
20:25 11.04.2019
93 Този коментар е премахнат от модератор.
94 azesxfdgc
До коментар #89 от "гост":
Оп, оп, оп, не бързай толкова. Гаранцията за батерията на Модел 3 наистина е 8 години, но за запазване на 70% от капацитета ѝ. Демек цялата хубавиня може намалее с 1/3. Да не говорим, че как точно ще се мери колко дали капацитета е 69% или 71% не много ясно, но това е друга тема. Освен това безпплатното зареждане по фирмени и магазинни паркинзи е сега, когато електричките са 2-3% от автопарка. Ако станат повече ще има да чакаш да ти пуснат безплатно зареждане някъде. Все пак преди 200 години и петролът е бил субпродукт в мините, който са го горили, защото само им е пречел. Така че недей да обясняваш колко е просто и лесно с някакви бакалски сметки "на коляно".Коментиран от #95
22:14 11.04.2019
95 гост
До коментар #94 от "azesxfdgc":
Тесла не ти гарантира 70 процента капацитет.Гаранцията е че батерията ще работи. Тока винаги ще бъде по-евтин от бензина,където и да зареждаш. На самите зарядни на Тесла,се плаща,не е скъп.Коментиран от #100, #102
22:30 11.04.2019
96 TSLA
Коментиран от #106
23:50 11.04.2019
97 Антиелектрика
До коментар #91 от "Внимавам с обещанията, не съм като тебе":
Ето, показа, че нямаш топки и ще продължиш да пишеш с различни имена, като типичен смешен трол. Жалка картинка! ИЗЧЕЗНИ!Коментиран от #98
07:38 12.04.2019
98 Имам желание, но нямам възможност
До коментар #97 от "Антиелектрика":
Винаги съм казвал че имам желание да пиша с Ника си и аватара си, но вече технически нямам тази възможност. За разлика от тебе не смятам да изпадам в ситуации в които да се моля на някой да не пише глупости с моя Ник. Не съм толкова глупав, да си го причинявам сам и да доставям удоволствие на някой да се подиграва с мен. Единственото което мога да обещая е да пиша с един и същ Ник чак когато има техническа възможност за това.08:05 12.04.2019
99 koko
12:35 12.04.2019
100 Този коментар е премахнат от модератор.
101 ghost
17:35 12.04.2019
102 mjkhn
До коментар #95 от "гост":
Айде пак да отговоря, че модераторът ми е изтрил коментара (предполагам заради уеб адреса в него) - на сайта на самите Тесла го пише това за 70-те %, така че познай дали да вярвам на теб или на него. P.S. А сестрата на модератора е долнопробна ку...ва!!!Коментиран от #103
17:47 12.04.2019
103 гост
До коментар #102 от "mjkhn":
Да,вярно е.На Модел 3 е 70 процента,на Модел С не е. И все пак електричките ще продължават да се продават повече,заради ниските разходи при експлоатация.19:33 12.04.2019
104 Бла
До коментар #6 от "dAtigonaserennn":
Видях го клипчето с китайците. Даже един бус и една баничарка бяха в трафика, а и те минаха толкова много коли. Накрая на правата отсечка си личеше, че не карат със скоростта, с която караха преди пет минути - 200 и кусур километра в час и явно бяха намалили за да излязат вече от пистата. Направиха си кефа хората. Бързичка е теслата. Който не вярва да си вземе една и да отиде на тая писта па да си кара колкото му е кеф :-) А за хейтърите - гроздето е кисело (щото карате таралясници за под 10000лв.)23:43 12.04.2019
105 Driving pleasure
До коментар #89 от "гост":
Станало е невъзможно да прочета всичко, но ей тука си видях ника та: Абе говориш глупости. Първо тоя разход не е много верен ама карай важното е, че едно М3 на 8 години държи 80-90 000 лева – това са парите за гориво! И ангренаж нямаш, а и съединител надали ще сменяш до 200 хил км – та тия ти сметки са бошлаф. После идват сметките за Т’слячето... ами тя батерията е с 8 години гаранция и то да държи май до 80%, но самата кола има 80 000 км гаранция и чао! Зареждането ти не е без пари! В къщи ще трябва да дадеш за солар, на работа да плащаш – тия безплатни неща ги забрави. А загубата на стойност, когато станат масови ще е брутална и като теглиш черта ще видиш, че са доста близки като цени. А най-вече аз мога да взема 320 даже дизел и да се кефя и да си джиткам почти без пари – а ти по-малко от пърформънс няма смисъл щото батерията е смешна и пробега също, а когато заряда падне до 80% ще стане още по-смешно... Просто нема начин баце :)Коментиран от #110
01:25 13.04.2019
106 ФауВе
До коментар #96 от "TSLA":
97% от колите в света са ДВГ. Кога ще секнат помпите, захласнат ми мечтателю?07:59 13.04.2019
107 ФауВе
Коментиран от #108, #111
08:04 13.04.2019
108 zawsx
До коментар #107 от "ФауВе":
Има, бе. Ето ти ги Електрика и гост-хахаха. Сега ще ти обяснят набързо за излишъка от енергия и технологията за таковане на дявола във въздуха с електричество домашно производство. Само че пропускат тънкия момент, че в миналото също е имало момент, когато и петролът е бил отпадъчен продукт и никой не го е товарил с данъци и акцизи. Както казваше навремето Шкумбата, питам и отговор не искам - интересно как и защо се е стигнало до днешната ситуация, когато повече от половината от продажната цена на горивото са данъци и акцизи?Коментиран от #109
08:30 13.04.2019
109 Ти не щеш но аз ще ти дам
До коментар #108 от "zawsx":
Питаш, без да искаш отговор, но аз ще ти дам такъв. Ще ти задам и няколко въпроса. Какво разбирате под "Ел. компании" производителите на ток? Собствениците на далекопроводите? Разпределителните дружества? Собствениците на мрежи ниско напрежение? Централите за пикова енергия? Балансиращите групи? Агрегаторите? Енергийната борса? Всичко това са отделни дейности за които си плащаме, плюс още десетина за които не се сещам. Никоя от тези фирми не може да ти вземе и стотинка, ако си произвеждаш токът на покрива и си го ползваш в къщата. Акцизите се слагат на вредни стоки, за да се намали вредното им въздействие чрез икономически лостове. Производството на ток може да бъде вредно, следователно акциз могат да очакват въглищните и атомните централи, но не и фотоволтаиците. Не пречи обаче да им сложат данък, но той ще е още при купуването им. Замислил ли си се обаче, защо повечето държави искат да се избавят от петрола, въпреки че очевидно печелят от акцизи? Ами защото по-добре да вземеш 10 пъти по 20% от ДДС и парите да продължат да правят оборот в собствената ти държава, отколкото веднъж да вземеш 40% от оборота за гориво и да кажеш сбогом на тези пари завинаги. Имаш ли идея колко милиарди годишно излизат от икономиката на България завинаги към руските олигарси? Само за пет години с тях можеше да са направени поне 1000 километра чисто нови магистрали или 1000 съвременни болници. А какво е направено с акциза?Коментиран от #112, #114
09:40 13.04.2019
110 гост
До коментар #105 от "Driving pleasure":
А,бъркаш са.Едно М3 на 200 000 км. на 8 години,може само в БГ да се продаде,за що годе за сносни пари. Защото там ги имате за нови на тези км. Знаеш ли колко е сервиза на час на оторизиран сервиз в една западна държава?Никой не иска скъпи коли след гаранционния период,защото хората разбраха,че тогава тръгват големите разходи. Знаеш ли колко струва смяна на филтър за мръсни частици на БМВ-то което си написал? Задръства се бързо при градско каране и на къси разстояния. От де да знаеш,вие там ги махате.А ЕГР?Не тях също ги махате. Съединител трудно ще ти издържи 200 000 км при много градско каране.Може ако си само на аутобан. А турбото?Ако са 2? Теслата има гаранция на батерия и мотор до 192 000 км. До 100 к км е на самата кола. Не разбрах,за какво ти е солар,нямаш ли ток в къщи? Колата израрзходва 1,5 kW на 10 км. От това че пишеш че само Перформанс е с голяма батерия,разбрах че въобще коментираш в теми,където не разбираш.В момента в Европа се продават Модел3 Long Range и Перформенс.Двете са с еднакви батерии,първата има пробег до 560 км,Перформанс е 530 км.БМВ където си го писал не е с такива характеристики,варианти винаги има по-евтини,нали?Може да вземеш Шкода Фабия дизел,там ще е по-евтино.Електричките ще навлязат,защото ще излизат по-евтино за собственика.Това вече става в Европа,а не фанатици и глупости.09:50 13.04.2019
111 гост
До коментар #107 от "ФауВе":
Никой не му пука,къде отиват парите,всеки си смята колко ще му излезе от джоба.Електричките започнаха да излизат по-изгодни когато ги сметнеш за определен период. Пиша за покупка на нова кола,не за покупка на 15 год.коли които се карат само лятно време.Коментиран от #113, #115
10:05 13.04.2019
112 Driving pleasure
До коментар #109 от "Ти не щеш но аз ще ти дам":
Сладур... направо ме разчувства като обясни как ще си правиш сам тока :) Само дето пропускащ момента, в който ти е по-евтино да си го купиш тоя ток, отколкото да инвестираш в собствена инсталация. Нормално домашната инсталация е около 3 кВч и с нея не може да заредиш електроавтомобил още повече, че по презумпця през деня когато пече, колата ти ще е паркирана на километри от вкъщи пред работа... за да зареждаш от собствена инсталация ще тия трябват поне 15 кВч панели което е 5 пъти повече от нужното за дома, а ще го ползваш 2 пъти седмично. Ще кажеш излишъка ще го продавам и ще стана милионер - да де ама тогава влизаш в капана на същите тия компании, за пренос изкупуване смарт наблюдение и бла бла с които викаш че няма да имаш нищо общо, за да не им плащаш ;) И изведнъж стигнахме там от дето почнахме - че ще си плащаш за гяволъка. Още повече, че още утре могат да обявят фотоволтаика за вреден и да му люснат акциз - сам си потърси из нета негативите от фотоволтаичните инсталации :)01:27 14.04.2019
113 Driving pleasure
До коментар #111 от "гост":
Електричките при никакви условия не са по-изгодни и скоро няма да бъдат. Вече не знам къде го писахме последния пример с Нисан Лийф, който струва 70 бона и ена шкода за под 40 и как с тия 30 000 лв разлика можеш да читкаш 10 години ако не и повечеКоментиран от #117, #120
01:29 14.04.2019
114 zqwexd
До коментар #109 от "Ти не щеш но аз ще ти дам":
И аз да кажа - сладур... Направо ме разчувства как обяснява за домашно производство без да плащаш такси и акцизи, а пропуска практиката за таксуване на домашните казани за ракия и кладенци за вода например. Още по-миловидно е как "акцизите се налат на вредни стоки, за да се намали вредното им въздействие". Буахахахаха! Браво, готов си за партиен деец. Или разказвач на детски приказки. Боже, дано да ни ги мислите тези неща сериозно...Коментиран от #119
07:29 14.04.2019
115 ьяаоэ
До коментар #111 от "гост":
Да, може и да излизат по- на далавера електричките след определен период... Например след 7-8 години. Дори не е необходимо да сравняваш различни автомобили - гледай цени и разходи за бензинов Фоксваген Ъп и електрически такъв, и бензинов Хюндай Кона и електрически такъв. След това ела и обясни ни на нас простите колко е периода, когато ще се избие разликата от 25-30 хил. лв. за първоначалното придобиване. И да не забравиш да включиш в сметките "безплатното" паркиране в синя зона и безпатното зареждане на паркинга на Кауфланд, ей!Коментиран от #116, #118
07:36 14.04.2019
116 гост
До коментар #115 от "ьяаоэ":
На теб съм ти написал сравнение на Модел3 с БМВ М3,нали са конкуренти.Разбрах че си го прочел,та на това можеш да ми отговориш?09:25 14.04.2019
117 гост
До коментар #113 от "Driving pleasure":
Тук си прав,не е изгодна. Но явно това е добър ход на Тесла,да са в по-горна класа,да се конкурират с по-мощни модели. Логично много хора,също ще се замислят.Купуваш кола конкурентна на БМВ 330 на по-ниска цена,с по-малки разходи по подръжка.09:33 14.04.2019
118 гост
До коментар #115 от "ьяаоэ":
А и също написах,защо се продават в Европа,не в БГ. Това че в БГ,не се продават,не означава,че няма да се продават. България е малък пазар за коли,така че дали се продават там ел.коли,може би никой производител не се е притеснил.09:39 14.04.2019
119 Акциз
До коментар #114 от "zqwexd":
Да ми кажеш тогава кои стоки имат акциз? Освен това да ми кажеш кой плаща такса за кладенец? Съвсем случайно семейството ми има три кладенеца и не плаща и стотинка за тях. Имам поне пет познати които си имат казани за варене на ракия. Нито един не плаща стотинка за тях. Дори на обществените казани не се плаща акциз за цялото количество. Всичко е мижи да те лажем. Могат да наложат акциз само на продаваното количество електроенергия от фотоволтаиците. Ако ще си ги ползваш за лични нужди, няма как да ти наложат каквито и да е такси.Коментиран от #122
12:02 14.04.2019
120 Хората вече са го сметнали
До коментар #113 от "Driving pleasure":
Ето ти една статия която е написана, точно когато ти си писал мнението си https://cleantechnica.com/2019/04/13/tesla-model-3-vs-bmw-3-series-in-germany-3x-better-model-3-could-save-owner-e10000-in-4-years/ в нея е сметнато че в Германия, където токът е скъп, собственикът на модел три спестява 10 000 евро само за четири години, ако си купи тесла модел три вместо BMW 3. Ти може да си мислиш каквото си искаш, но хората смятат, а не се уповават на предубеждения. В България токът е три пъти по-евтин отколкото в Германия, а цените на течните горива са почти същите. Тук спестяванията ще са още по-големи.Коментиран от #121
13:42 14.04.2019
121 гост
До коментар #120 от "Хората вече са го сметнали":
Да. Не съм я чел статията,но даже и това е в първите 4 години когато БМВ е в гаранция. Когато свърши гаранцията,вече не е и толкова евтино.Ето за това ще се продават. Поне за сега. Ако нещата се променят,може пак да е бензин.14:25 14.04.2019
122 йъэфх
До коментар #119 от "Акциз":
Това, че не плащаш такса за кладенците и казаните изобщо не значи, че няма такава. Въпрос на желание на администрацията е да ги събере. Считай, че в момента, в който намалеят приходите от акзиците на винпромите, митничарите ще цъфнат у вас. Същото се отнася и за кладенците. А за производството и облагането на домашната електроенергия вариантите са безброй. Един от най-елементарните е волтаиците да са на регистрационен режим - като автомобилите или СИМ картите на мобилните оператори. Така както не можеш да караш кола без регистрация, така няма да можеш да си купиш волтаик без да го регистрираш някъде. А един път знае ли се, че го имаш, схемата за облагане е без значение. Изобщо учудвам се на наивността и самочувствието ви колко сте хитри и как ще прецакате държавата да си вземе своето. Още малко трябва изрично да ви припомням за поговорката "парите не миришат", както преди колко века е казана.Коментиран от #123
19:59 14.04.2019
123 Антиелектрика
До коментар #122 от "йъэфх":
Нали това му е работата на трола - да лъже. За това му се и плаща, какво очакваш да пише?Коментиран от #124
22:07 14.04.2019
124 Какво лъжа?
До коментар #123 от "Антиелектрика":
Всеки с малко мозък в главата, вижда кой лъже. Какво лъжа? Че в днешно време всяка година от българската икономика се изнасят няколко десетки милиарда и никога не се връщат? Че на всеки милиард акциз, който"печели" държавата от гориво, още два милиарда просто се изпаряват от България завинаги? Че само от ДДС за ток държавата печели по няколко милиарда годишно и още няколко милиона се вливат в българската икономика от износ на ток? При токът, събирането на държавни налози не е свързано с отрицателен търговски баланс. Дори не се усещаш, че за да гониш дивото, изпускаш питомното с горивата. Вероятно го знаеш много добре, защото онези при които отиват милиардите, ти плащат да се правиш на глупав тук. 100 пъти съм повтарял, че в твоя случай трола вика "дръжте трола"Коментиран от #125
08:03 15.04.2019
125 Антиелектрика
До коментар #124 от "Какво лъжа?":
Ако ми плащаха отдавна щеше да си изчезнал от тук. То за това електричките се спонсорират с петролни долари. А това, че парите изчезвали от България, трябва да си свръх глупав да вярваш, че става случайно и всички сме зависими от петрола. Ама такъв лъжлив и нагъл трол НЯМА! ИЗЧЕЗНИ!!!Коментиран от #126
10:08 15.04.2019
126 Най-големият трол вика дръжте трола
До коментар #125 от "Антиелектрика":
Знам че всичко което съм казал е вярно и всички го знаят, включително ти. Само че ти твърдиш, че аз лъжа. Хайде разбери се със себе си, кое е вярно защото е невъзможно и двете са. Всеки който има поне Капка акъл в главата, няма да държи всички яйца в една кошница, а ще диверсифицира. Петролните компании не са глупави и виждат накъде духа вятъра. Много ясно, че ще пренасочат инвестициите си във ВЕИ, БАТЕРИИ И ЕЛЕКТРОМОБИЛИ, защото за всеки с Капка мозък в главата е ясно, че това е бъдещето, а петролът, буталните ДВГ и въглищата в момента преживяват пика си и след няколко години ще имат рязък спад. Само на тебе ти се губи логиката и се чудиш, защо се пренасочват петролните долари в конкурентна дейност. За всички останали това е естествен процес.Коментиран от #127
12:19 15.04.2019
127 Антиелектрика
До коментар #126 от "Най-големият трол вика дръжте трола":
ИГНОР, ТРОЛ!!!Коментиран от #128
12:30 15.04.2019
128 Най-големият трол вика дръжте трола
До коментар #127 от "Антиелектрика":
Обикновена когато няма какво да кажеш, казваш това. Другия вариант е, с какъв ник пиша. И двете са абсолютно тролски похват за изместване на темата. Нито веднъж не си ме оборил с факти. То всъщност троловете не използват факти, а само личностни нападки срещу опонентите.Коментиран от #129
15:47 15.04.2019
129 Антиелектрика
До коментар #128 от "Най-големият трол вика дръжте трола":
С ненормални боклуци като теб не се занимавам!!!18:03 15.04.2019
130 DeFacto
До коментар #11 от "Електрошок":
търсенето е фактор определящ цената. С нетърпение чакам тъпаци като теб да си зареждат електричките на безбожна цена на тока а аз да си зареждам на 60 стотинки за литър бензин09:25 21.04.2019