16 Април, 2019 11:24 9 947 27

Новият Opel Corsa ще е свръхлек

  • opel-
  • corsa-
  • psa
Новият Opel Corsa ще е свръхлек - 1

Компанията Opel разпространи първи официални подробности, касаещи новото поколение на хечбека Corsa. По думи на представители на марката, автомобилът ще е по-лек от предшественика си с цели 108 килограма. Така новата Corsa ще се превърне в един от малкото автомобили с обща маса под един тон.

В същото време Corsa ще съхрани досегашната си габаритна дължина от 4.06 метра, но ще тежи 980 килограма. Каросерията ще е по-лека с 40 килограма, новият алуминиев капак ще помогне с още 2.4 кг, а предните и задни седалки - с 5.5 и 4.5 килограма, съответно. Изцяло алуминиевите двигатели ще снижат теглото с още 15 килограма, а новите шумоизолиращи материали също имат роля в "диетата" на която е подложена Corsa.

Новата субкомпактна кола на Opel ще се прави на модулната платформа CMP (Common Modular Platform), която е разработена от PSA Peugeot Citroen. Първоначално хечбекът ще се предлага, както с бензинови, така и с дизелови мотори, а впоследствие се очаква появата на изцяло електрическа Corsa. Шестото поколение на Corsa ще бъде представено през тази година.


Поставете оценка:
Оценка 5 от 1 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 сектант

    34 12 Отговор
    ако направят GSI версия, с един обикновен чип това ще наказва ламборгинита

    Коментиран от #14, #15

  • 2 1234

    27 47 Отговор
    Някой карал ли е кола под един тон във ветровито време особено на сняг! Вятърът те избутва в банкета и просто спираш... Идета за малко тегло е абсурдна за кола всеки ден. Теглото е нужно за стаблност, устойчивост, комфорт и безопасност, особено при катастрофи... Физични закони

    Коментиран от #4, #9, #16, #23, #24, #27

  • 3 Запознат

    9 9 Отговор
    Те всички френски коли са свръхлеки. Интересно, защо цените на Опел са като за германски автомобил.

    Коментиран от #8

  • 4 M4 Comp

    23 2 Отговор

    До коментар #2 от "1234":

    Отиди на писта да им го разкажеш това.
  • 5 YEE

    24 5 Отговор
    Искат да кажат новото Пежо Корса
  • 6 орели корсари

    10 8 Отговор
    Пазете се от ветровити места по виадуктите и като ви изпреварва тир да не ви засмуче, успех !

    Коментиран от #18

  • 7 Driving pleasure

    23 5 Отговор
    Хубаво Пежо са направили германците...
  • 8 гост

    35 1 Отговор

    До коментар #3 от "Запознат":

    Защото така донесе на Пежо над 800 милиона евро печалба. Представете си ГМ как са точили Опел щом 18г. ги изписват на загуба и още първата година с францизите избиват голяма печалба. Опел са по-сдържани и традиционни от Пежо и печелят консервативните клиенти с добро купе, двигател и задвижване, но без футуризъм и дизайнерски решения. Каква платформа ползват си е тяхно решение, важни са настройките на окачване и динамика и оформление, с което Опел се справят доста добре и са доста различни от Пежо, не е като да сменят само решетката и давай.
  • 9 1234

    3 1 Отговор

    До коментар #2 от "1234":

    Явно е много да си измисли човек ник. Особено ако не е прочел и една книга!
  • 10 с2н5он

    13 0 Отговор
    Те щото в моторния спорт са се убили да гонят високо тегло за стабилност!
    Сузуки Суифт и Балено, все коли от по 850-950кг ама една не съм видял в шанса!
  • 11 Алфа Ромео

    9 14 Отговор
    Ужас, френски Опел, свърши се със евтините и корави машини на GM, жалко имаше си своя чар и характер марката, въпреки някои дразнещи недостатъци.
  • 12 Tangens

    1 15 Отговор
    Това мога да го паркирам в багажника на i40ката.

    Коментиран от #13

  • 13 К.И.Д

    10 0 Отговор

    До коментар #12 от "Tangens":

    Ти сигорно си най умния във вашето село .
  • 14 Kirumo

    3 8 Отговор

    До коментар #1 от "сектант":

    Ходи да се лекуваш. Каквото и да му се направи не може да наказва Ламбота. Просто законите на физиката не го позволяват.
  • 15 АLFA Q 4

    1 2 Отговор

    До коментар #1 от "сектант":

    НЕ МОЖЕ.. ЩОТО ОТ 2008 НАСАМ,, ТОВА СИ Е ПУНТО
  • 16 Москвич

    2 2 Отговор

    До коментар #2 от "1234":

    Москвич
  • 17 Москвич

    1 2 Отговор
    Москвич
  • 18 mediator37

    15 0 Отговор

    До коментар #6 от "орели корсари":

    Това е малка кола за града. В града няма виадукти и ТИР-ове не изпреварват. Това че Бай Ганьо си купува или една малка кола, която за града става, но за дълъг път не става или една дълга кола, която за дълъг път става, но за града не става е въпрос на беднотия до шия. На Запад, който си купи Опел Корса ходи с нея на работа, до супера и до парка. Там ТИР-ове не изпреварват и не засмукват.

    Коментиран от #21

  • 19 гощо

    6 7 Отговор
    За съжаление всичко с тази корава марка приключи!!! Вече е френски боклук!!! А както знаем тия с минетите и ония с спагетите коли н емогат да правят!

    Коментиран от #20

  • 20 Алфа Ромео

    3 2 Отговор

    До коментар #19 от "гощо":

    Съгласен съм, на за спагетите пак си помисли какви коли са правили и ще правят, имат и скапана конфекция но се изказваш малко прибързано и в Ганьовски стил....

    Коментиран от #22

  • 21 333

    16 0 Отговор

    До коментар #18 от "mediator37":

    С кола от тоя клас се качвам в София и слизам в Бургас след 3 часа без почивка. Жена ми също, даже по-често, понеже работата и е свързана с повече пътуване в страната. Някакви хора с годишен пробег колкото всеки от нас двамата правим за месец ми обясняват как за 250км се изморявали с много по-комфортна кола.
    Нито вятъра ги духа, нито в снега затъват. Тежките затъват повече. Ама нали ще ти се смалят топките като караш малка кола.
  • 22 гощо

    1 3 Отговор

    До коментар #20 от "Алфа Ромео":

    Гола вода и кал в ошите са Италиянките! От как ВАГ купиха Лаборджини го посъвзеха малко амаа......Ферари няма да коментирам! Веднъж съм карал цял ден едно и не бях много впечатлен!
  • 23 Niuton

    7 2 Отговор

    До коментар #2 от "1234":

    За теб мога да препоръчам учебник по физика, че гледам трети и четвърти клас си ги пропуснал. Колкото до корсича - ще го гледаш през крив макарон и ще ти тече лигата. Пежо много умен ход направиха купувайки бранд, неправилно характеризиран като губещ. Години наред опел е избивал загубите на ГМ и кражбите на ръководителите на ГМ. От ГМ вече ще трябва да си търсят друго оправдание. Опел е бранд с дълга история и е дал голям принос на автомобилостроенето. Четете история, че много глупости пишете. Да каже, че опел е москвич, може само някой притежател на голф дето си плюе свещите. Запомнете сега едно нещо - колите които си струват са - Мерцедес, БМВ, Опел, Хюндай/Кия и няколко модела на тойота( на които им се крепи славата и успяват да си продадът боклуци като авенсис, корола, ярис, РАВ4 на простите хора)

    Коментиран от #26

  • 24 Pak sym az - Niuton

    5 0 Отговор

    До коментар #2 от "1234":

    Проста формула за центробежна сила показва че при един размер гуми, по-леката кола е по-устойчива. А за брандовете да ви обясня още - най-големите тъпаци си купуват автомобил от ВАГ групата. Тя е създадена да прибира парите на тъпаци.
  • 25 1234

    3 2 Отговор
    Гледам че всяка втора кола по пътищата е японска защо ли? и хора които спяха в ,бмвтата си познавам такива ги продадоха и сега тръбят че по добро от японското няма на всеки му идва ъкъла рано или късно
  • 26 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 27 Т101

    0 0 Отговор

    До коментар #2 от "1234":

    Глупости!
    Всички соц автомобили без Волга са под 1 тон, както и Ситроен C-ELYSEE, не съм ги виждал по канавките.