Last news in Fakti

10 Май, 2019 11:00 26 745 38

Вижте с какви коли се електрифицираха родните депутати

  • kia-
  • niro
Вижте с какви коли се електрифицираха родните депутати - 1

Представители на Народното събрание ще управляват икономични и щадящи околната среда превозни средства. Автомобилният парк на Парламента, в който до момента нямаше хибриди или електрически превозни средства, се допълва с 3 боря plug-in хибрида KIA Niro. Закупуването на електрифицирани автомобили, заедно с 2 зарядни станции тип KEBA KeContact, е част от политиката на Народното събрание за намаляване на общите емисии на парникови газове и за преминаване към ниско въглеродно бъдеще – отговорен подход към околната среда.

Автомобилите са закупени от Народното събрание по обществена поръча в изпълнение на одобрен проект по Схема за насърчаване използването на електромобили по Инвестиционната програма за климата. Моделите Niro plug-in хибрид се задвижват от 1.6 plug-in бензинов двигател, 4 цилиндров, GDi + синхронизиран електродвигател, работещ на променлив ток 44.5 kW/ 141 к.с. Оборудването включва Smart Cruise Control, борд компютър, камера за движение на заден ход, AEB (Assistant Emergency Braking System) със City/Urban/Pedestrian режим, LKAS система за следене на пътното платно, ABS + ESC + HAC и др.

Вижте с какви коли се електрифицираха родните депутати

Емисиите въглероден диоксид на Niro Plug-in Hybrid са едва 31,3 г/км (комбиниран цикъл по WLTP). Моделът може да изминава само на ток в градски условия до 65 км, а при комбиниран цикъл по WLTP – 49 км.

От началото на продажбите през 2016г. над 270 000 броя Niro са реализирани на световните пазари, като в Европа продажбите надхвърлят 100 000. КИА Niro е петият най-продаван модел на марката в Европа за 2018г. с ръст на продажбите от 33% и реализирани 45 255 автомобила на пазара – включително 34 642 хибрида и 9 951 plug-in хибрида. Niro е единственият сред хибридните автомобили в Европа, който се предлага с гаранция от 7 години или 150 000 километра пробег. В края на 2018г. гамата на Niro се разшири с въвеждането на 100% електромобил e-Niro.

Вижте с какви коли се електрифицираха родните депутати


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 AUDI

    88 6 Отговор
    Тези цели 3 броя :D:D:D нищо еавала пак. Кой ще ги кара - счетоводителката , деловодителката и Бай Ставри?
  • 2 Миро

    80 8 Отговор
    Ми това са отлични коли за депутати. В града на ток, за извънградско ДВГ, непретенциозни и същевременно нови, а и доста по-евтини от премиум марките, с които досега се фукаха.
  • 3 А бе

    147 2 Отговор
    то половината депутати не ходят на работа.Защо ли им са тогава.

    Коментиран от #17

  • 4 Bahti

    45 7 Отговор
    Дано стават за Катафалки.
  • 5 бай онзи

    61 2 Отговор
    искам да знам колко 200 бона са платили всяка една от парите ни
  • 6 ужас

    130 0 Отговор
    Не са се замислили депутатите за природата, не се притеснявайте. За собствените си гъзове мислят само! На KIA вносителя е Пеевски, за това и такива са новите патрулки.
  • 7 Баш Батка

    129 3 Отговор
    Да ходят с градския транспорт, който е много удобен. Ще имат възможност да са сред народа, който са докарали до просешка тояга!
  • 8 коРа

    111 2 Отговор
    На тия суевци, изобщо за какво са им коли?Ние също работиме и всеки един от нас си прави сметктата, как ще пътува за работа и тн.На тях всичко им на готово.Кола,застраховики,поддръжка,гориво и тн,за нищо не дават пари, а нас само ни яздят за всичко.Да им се вземат и коли и всичко и да се оправят и живеят, като всички нормални и обикновени хора.
  • 9 инкасатор

    89 5 Отговор
    Бива ли порожанов да се вози в А8 с тъмни стъкла и разход 20 на 100.Трябва с трамвай да ходи.
  • 10 Гост

    52 0 Отговор
    ахаа мислели за околната среда... Имам хибрид, ама като настъпиш сериозно винаги включва двигателя.
    Тия дали ще го карат леко и внимателно?
  • 11 гост

    89 1 Отговор
    Ако искат да помогнат на околната среда да се качат на велосипеди и да ползват обществен транспорт. Закупуване на хибриди с парите на данъкоплатците не е подпомагане за никого. Само тези 3 коли струват 200х.лв, хайде сега си представете, че с тях може да се подпомогнат хиляда автомобила с дооборудване на универсални катализатори. Това се нарича: на прасе звънче. Когато хиляди коли бълват смрад и канцерогени, то 3 коли са звънчето в случая. Добави и това, че за същите пари могат да купят 3 пъти повече коли киа сийд с евро 6 стандарт, то става още по-нахално и грозно като повод за реклама.
  • 12 мислещ

    65 0 Отговор
    Kia не се ли внасяха от Пеевски? Какво "съвпадение", че и за полицията точно от тази марка купиха...

    Коментиран от #13

  • 13 гост

    67 1 Отговор

    До коментар #12 от "мислещ":

    Тези патрулки за по 100х.лв имаш предвид? Колата струва 25х.лв в салона, а се продава на МВР за 100х.лв с 5г. обслужване, на всичкото отгоре камерите не могат да снимат ясно през предното стъкло.
    На Запад колата например струва 20х.долара, а оборудвана като патрулка излиза на 23х.долара. У нас явно оборудването е 300% от цената на колата и никой не се притеснява от този факт. Вероятно както и военните Г-класи за по половин милион бройката. На фона на ниските цени на апартаменти и гаражи, които политиците "спазаряват" то цените за плащане от данъците на хората не са ли им малко височки?
  • 14 А,де ...

    71 1 Отговор
    Бе ний, мислим да ги изритваме, те коли си копуват.
  • 15 Жоро

    30 3 Отговор
    Като са хибриди как ще се оправдават разходите за гориво на година от по 50.000лв нагоре? Вили тря се купуват все пак не са евтини.
  • 16 дфхтъхнтн

    7 29 Отговор
    Ами чудесно!А можеха да купят Мерцедеси или Аудита.А сега Ганьо да обяснява как първенците харчели народни пари без мяра.
  • 17 лкйхгфд

    11 27 Отговор

    До коментар #3 от "А бе":

    Кажи коя половина не ходи на работа де, защо не казваш?БСП!

    Коментиран от #18

  • 18 В предишния парламент

    37 4 Отговор

    До коментар #17 от "лкйхгфд":

    пък ГЕРБ не ходеха на работа. А що се отнася за колите - поредното пилеене на народни пари.
  • 19 Nightrunner

    32 2 Отговор
    Е, ай ся! Уж с обществена поръчка, пък същата марка като новите полицейски коли. И статията намирисва от далече на реклама. Очаквайте с новия парламент да почнат да купуват я Рено, я Тойота, абе от който е по на Ти с ТАТИ

    Коментиран от #20

  • 20 ПоинтересувайСе

    8 17 Отговор

    До коментар #19 от "Nightrunner":

    Е малко се поинтересувай .. корейците имат много добри предложения цена/качество. Отделно правят практични, непретенциозни и най-вече с истинска пълна гаранция коли. Та това са и причините хората да ги купуват. Сервизите на немските и японските марки се чудят защо да не ти свършат работа, докато си в гаранция, докато корейците сменят всеки детайл ако е некачествен. Въпрос на разбиране и манталитет - да имаш добър имидж и име.
  • 21 Петър

    4 4 Отговор
    NOKIA
  • 22 далавера

    18 1 Отговор
    тези да не видят нещо от папата ,или нещо не сьм разбрал пак ,децата им ли да се возят с тези коли ,за работа ,екскурзиика , почивчица , на кафенце с приятели , на дискотека може би , те апартаменти им земаха ,а сега коли , е хубаво оборудване ,ама от гьрба на данько платеца .
  • 23 SAAB

    45 3 Отговор
    Нужни са им не електрифицирани автомобили а .....електрифицирани столове ! Най-вече за........ главанака ! :)
  • 24 stefano

    4 2 Отговор
    Каква марка може да оживее при депутатите?
    Сигурно 5000-6000 кубика автоматици
    само .Сигурно са рекламни лица на КИА станали 240 депутата.
  • 25 123+

    7 2 Отговор
    Сега е моментът да поопразнят автокъщите-
    ефтинки тенекии, с поддръжка, обаче, за тяхна сметка. Нека пак са за екологията! След някой месец да им останат армаган. И без това си изкупуват колите след края на мандата.
  • 26 Ккк

    6 3 Отговор
    В градски услоия до 65км,а комбинирано до 49км на ток,е къде е екологията?
  • 27 Hahoman

    1 15 Отговор
    Много умен народ ,но завистлив.
    Нека си копуват коли ,строят тераси.
    На кого му пречи
  • 28 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 29 Цецка Чацева

    11 2 Отговор
    Тия за Цветанов. Нали си беше купил бронирани аудита
  • 30 О.Ч.З

    8 1 Отговор
    Като са се замислили за екологията по добре да си бяха купили по едно колело със собствени пари пък и кията това е кола само със дефекти

    Коментиран от #34

  • 31 Николай

    9 0 Отговор
    За градско придвижване велосипед. За по големи разстояния в рамките на София метро. Така ще икономисат средства. Е не знам Цецка ако се качи на колело каква ще е гледката, но поне ще се посмеем.

    Коментиран от #33

  • 32 Не е ли така

    6 1 Отговор
    Много обичаме да подражаваме на западна Европа. Хората в България се чудят откъде да спестят пари да си платят сметките, те се чудят как да спасят климата. Не ме разбирайте погрешно, вярвам че проблема с климата е сериозен и всяка държава трябва рано или късно да предприеме конкретни действия. Но също така вярвам че българската държава има много по-големи приоритети в лицето на неспирната корупция, обезлюдяващите градове и села и тн. А какво се случва, правим се че най-големите проблеми не съществуват, продължаваме да крадем като за последно и между другото внасяме някоя нова западна идея. А пък и честно казано вярвам на тоя дето казва че вносител на Киа е пеевски така че да, тея пари трябва явно да влязат в някой определен джоб, не е за добрата кауза. Друг е въпроса защо не подкрепят българското производство в лицето на GW? Не съм карал, едвали са нещо особено... ама то и тия депутати не са нищо особено!

    Коментиран от #36

  • 33 панагюрския бик

    2 1 Отговор

    До коментар #31 от "Николай":

    мани бре она тая крава ,ако се качи на колело ще му спука гумите или ще искриви рамката му ,я по добре един скутер или атв ,ако ли не да си дотьрти дебелия задник до метрото , ма тя ква е дебела няма да трьгне и метрото ,ще боксува вьрху релсите ,у да го у говедото такова ,коя тая бе от кадя на кадя ,тая има ли акьл та и она да си купи апартамент за неините кравлета и бичета ,огромен на ниски цени
  • 34 Еее

    0 2 Отговор

    До коментар #30 от "О.Ч.З":

    Какви дефекти има, като я дават в първите места по надеждност
  • 35 Учуден

    3 1 Отговор
    "... за преминаване към ниско въглеродно бъдеще – отговорен подход към околната среда." Що за малоумен израз, кой недоучил кретен ли го е измислил? Проблемът не е във въглерода, който е навсякъде в природата в различни форми(графитът и диамантите са някои от тях) , а в неговите съединения с кислорода-въглероден оксид(CO) и диоксид(СО2)....
  • 36 XXX

    2 1 Отговор

    До коментар #32 от "Не е ли така":

    Грейт уол никога не са се произвеждали у нас. Чудно, че още има наивни хора да вярват в тази измама.
  • 37 Елеонора Тилева

    3 0 Отговор
    Нагли до ента степен. Всичко на гърба на народа. Тея са за съд. В Швейцария и Холандия депутатите отиват на работа с колела. До кога ще ги търпим?
  • 38 вуйчо Ваньо

    1 0 Отговор
    Да им купуват по един велосипед и да ги пускат по велоалеите, 100% еколгично и икономично.