Факти, новини, статии - Да извадим фактите наяве

Ясна е цената на най-скъпия нов Mercedes в историята

Публикувана: 15 Юни, 2019 13:00
35 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 28502
Ясна е цената на най-скъпия нов Mercedes в историята
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.8 от 43 гласа.

Съвсем скоро германците от Mercedes-AMG ще пуснат в продажба техният най-най суперавтомобил, известен с концептуалното си име Project One. Немската компания планира да направи 275 екземпляра от Mercedes-AMG One, като дилърите вече приемат поръчки за него.

Ясна е цената на най-скъпия нов Mercedes в историята

Този автомобил ще бъде наблъскан с всички нови технологии от Формула 1, като ще разполага с V-образен шестцилиндров 1.6-литров турбодвигател, заимстван от болида от Ф1 Mercedes-AMG W06 Hybrid от 2015 година. Освен него ще са налични и два електромотора с мощност 122 и 163 конски сили.

Ясна е цената на най-скъпия нов Mercedes в историята

Системната мощност на хибридния тракт ще е над 1 000 коня. Въртящият момент ще се предава през осемстепенна автоматична трансмисия с един съединител. До този момент не беше ясна цената на суперколата на Mercedes, но сега един австралийски сайт публикува точната цена за една от бъдещи бройки на Mercedes-AMG One и тя е 3 490 000 евро.

Ясна е цената на най-скъпия нов Mercedes в историята

Поставете оценка на статията:
Оценка 3.8 от 43 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Реалист
(гост)

Неутрално
1 Отговор
Сокоро слави учиндолския ще го подкара - нали трябва да го видят на мегдана.

Коментиран от #2, #3, #20


Оценка:
-64 +54

Ха ха
(гост)

Неутрално
2 Отговор

До коментар #1 от "Реалист":


И каква беше връзката ??? 🤔🤔🤔

Коментиран от #13


Оценка:
-28 +47

Реалист
(гост)

Неутрално
3 Отговор

До коментар #1 от "Реалист":


Че България е богата държава и караме мерцедеси като тоя в статията. Още нещо?

Оценка:
-30 +25

Гласове от кокошарника в Банкя
(гост)

Неутрално
4 Отговор
Аз съм спокоен никой от тримата дебели не се събира в него, така че и с гепените си милиарди пак, ще го гледат на картинка !

Коментиран от #5, #34


Оценка:
-3 +83

Реалист
(гост)

Неутрално
5 Отговор

До коментар #4 от "Гласове от кокошарника в Банкя":


доган

Коментиран от #6


Оценка:
-6 +13

Гласове от кокошарника в Банкя
(гост)

Неутрално
6 Отговор

До коментар #5 от "Реалист":


Е да той е собственикът на тримата дебели, но едва ли ще си купи, раздава го скромен ха ха

Коментиран от #10


Оценка:
-2 +18

Луд
(гост)

Неутрално
7 Отговор
Ненормално як дизайн.Това ако го видя на живо ще се изправна от кеф.

Оценка:
-9 +31

гост
(гост)

Неутрално
8 Отговор
За толкова пари можеш да купиш точно два Кьонигсег-а , дето ще му скъсат д-то на тоя Мерцедес , да не говорим че като ресурс ще изкарат сто пъти повече !!!!

Оценка:
-27 +29

Голям Слон
(гост)

Неутрално
9 Отговор
Само като се сетя, че дядо ми караше 1.6 Лада и ми става смешно... Да, Формула 1, турбо-мурбо, ел.двигатели.... Но на този фасон му трябва нещо наистина расово, а не виалка с обем на три бутилки минерлна вода и живот кой знае колко.. Полека-лека истинските болиди отстъптват на разни хибридни екоизпълнения, което е много жалко, разбира се. По повод един от горните коментари - един брой ще си поръча собственикът на Биомет :-)

Коментиран от #11


Оценка:
-9 +38

Реалист
(гост)

Неутрално
10 Отговор

До коментар #6 от "Гласове от кокошарника в Банкя":


За подозиране си е доган - колата е хибрид а той купи ТЕЦ Варна сигурно за да я зарежда по-евтино.

Оценка:
-4 +38

гост
(гост)

Неутрално
11 Отговор

До коментар #9 от "Голям Слон":


Аааа , за живота си е напълно ясно , няма кой знае колко !!! Още като го представиха обявиха , че мотора ще има нужда от основен ремонт на всеки 50 000 км !!! Или замяна с нов , сигурно като цена няма голяма разлика , хаха !!!

Коментиран от #14, #28


Оценка:
-5 +12

Бенц
(гост)

Неутрално
12 Отговор
1.6 мотора движи...

Оценка:
-5 +12

джон
(гост)

Неутрално
13 Отговор

До коментар #2 от "Ха ха":


Е как каква? Реалистът си е само сдухан всезавиждащ поплювко.

Оценка:
-5 +5

Гост .
(гост)

Неутрално
14 Отговор

До коментар #11 от "гост":


Във формълите теза мотори издържат около 2000 км . Но там са пренавити .

Оценка:
-4 +5

NESHTOTO GTi
(гост)

Неутрално
15 Отговор
Дайте ми 3 бройки

Оценка:
-1 +6

Японеца
(гост)

Неутрално
16 Отговор
Елена Халваджиян брани гейове и лесбийки! Да питам боцка ли се отзад, или боцка страпон мъжко си?

Оценка:
-2 +9

17
Този коментар е премахнат от модератор
18
Този коментар е премахнат от модератор
Бай хуй
(гост)

Неутрално
19 Отговор
Знаете само да гледате в канчето на хората...Бъдете и вие баровци! Сигурно вашите коли са за не повече от 3-4000лв., или със Заем от банката или jet credit ....

Оценка:
-4 +6

Gogo
(гост)

Неутрално
20 Отговор

До коментар #1 от "Реалист":


Кои го боли хуя бре

Оценка:
-1 +2

Popa
(гост)

Неутрално
21 Отговор
Сега ще чакаме от ауди нещо върховно и по завладяваща със сигурност

Оценка:
-7 +2

Бай Шиле
(гост)

Неутрално
22 Отговор
Това по средата на седалките химическа тоалетна ли е или се свързва с канализацията в гаража?

Оценка:
-2 +1

Бай Шиле
(гост)

Неутрално
23 Отговор
Сектанта трябва да признае,че поне воланът на Бенца е по хубав от на Дъстъра.А и Дъстъра няма клозет в седалките.

Оценка:
-2 +4

Vinutu
(гост)

Неутрално
24 Отговор
Ей голяма завист. АМГто си е супер. Не е за всеки ден и за всеки водач. А що се отнася за Шведа, ша му бъде малко трудно да го скъса.

Оценка:
-4 +3

Голям Слон
(гост)

Неутрално
25 Отговор
Колко струват колите ни, няма АБСОЛЮТНО никакво значение. Този автомобил вероятно ще има някаква антикварна стойност, защото ще е само в 275 бройки. Но за мен това ще си остане една проста карбонова черупка, фрашкана с технологии. Както казах, на това тяло ще му отива идеално 5-6 литра турбинирани. Пък технологиите от Ф1 нека си ги има - достатъчно място и за тях могат да намерят. Онзи ден се върнах от Швейцария. Посетих мой голям приятел в Лугано. Човекът е фен на спортните автомобили и в колекцията си има 8 класики. Една от тях е Lotus Esprit V8 bi-turbo. Чувството да караш този автомобил е неописуемо. Пожелавам го на всеки. И никакви М-ки, АМГ-та, R-ки и каквито и да било славни и прехвалени модели дори малко не се доближават до харизмата на този 30 годишен спортен автомобил.

Оценка:
-1 +5

сектант
(гост)

Неутрално
26 Отговор
Дъстъра ей такива ги пръска тия мерджани 5 метра не издържат

Оценка:
-4 +1

Бай Стою касапина
(гост)

Неутрално
27 Отговор
На този етап отказвам да си купя такъв.Като се хвана в пари, може би. За сега ще си карам цетката. Малко старичка, 2005 г. е,но ми върши чудесна работа. А оня с Дъстъра може само да ми лапа пушека. Ама и него няма да лапа щото ще го отвея като спрял.

Коментиран от #35


Оценка:
-0 +0

Пак ,че 50000
(гост)

Неутрално
28 Отговор

До коментар #11 от "гост":


Никога не съм харесвал форсирани малолитражки,поради малкия ресурс,а тоя както е форсиран-мале,мале.Макар ,че поколенията малко преди мен не смятат ,че 1,6;1,8 са малолитражки,а за мен всичко под 2000 кубика е такова,а тия под 1,4 никога не са ме вълнували,да не говорим за разни три цилиндрови.Та представям си кви пари ще трябват на всеки 50 000 км за ремонт или май по-добре нов двигател и като се замисля,че на първата ми кола за 5 месеца навъртях 60 000 км няма кво да говорим,макар ,че на сегашната за 4 години съм и навъртял толкова,но всичко с възрастта мерака и цената на горивата.Навремето като студент с дизелова кола като смятаме само горивото пътуването с лек автомобил ми излиаше на цената на междуградските автобуси-говоря за 99г с пасат 4 AFN мотора 110к.с. произведен 97г. с тази кола се майтапехме ,че всички градове са ни квартали.Две годишна беше на 120 000 след 8 години беше на 450 000 без смяна на съединител и нито един носач с които всички ме плашеха .Не знам колко щеще да изкара ама като направи 10 год. спрях да и правя каско и след 8 месеца ми я откраднаха.Най в началото на 1.5 лева нафтата на 4,не на 5 със 100 ми даваше 3.7 разход,до 170 разхода стигаше до 7.2 а с 20 км отгоре 190 10.4л с 200 11.8 и дотам повече не вдигаше за това повече от 170 не я гонех а и нямаше смисъл щото ако до 170 си ускуряваше прилично ,след това си беше цяла вечност.Но за студенските ми години квото ми е дала никоя от следващите коли хем по луксозни повече кубици ,

Коментиран от #29


Оценка:
-1 +3

Към 28
(гост)

Неутрално
29 Отговор

До коментар #28 от "Пак ,че 50000":


Не ми е дала и от към впечатления и от към женски интерес....ако си спомняте какъв беше като цяло в страната автопарка без София разбира се,а следващите по големина градове,Варна,Пловдив,Бургас,Стара Загора,Плевен,Търново...те това ми бяха основните дето ги наобикалях и живеех....после с BMW e60 feislift individual с пълен М пакет,Mercedes CL 2008г и BMW f10 2011 трите заедно взети не са опраскали толкова жени и не са правили такова впечатление ,просто защото вече има извънземни коли,а тогава за 99г говоря директор на фабрика във Варна до днес съществуваща с Форд Фокус сина му ,мой приятел Астра от преди полицейските....Най голямата фирма колбасарска в Северна България собственика Опел Омега ама от яко старите,дето ги има Лотус изпълнение,сина му мой приятел Ауди 90 2.3...Представител за Южна Б-я на Knauf-Daewo nexia няма да споменавам градовете,сина му също мой приятел Форд Орион ,Собственик на един от големите хотели на златните-първия Freelander,мой приятел с корадо баща му крупен бизнесмен имаше като моя пасат но 2.5 tdi,та после се измени всичко хората натрупаха капитали и колите каквито и да са не впечатляваха така....дето викат старите хора всяко нещо с времето си...онези години бяха незаменими,без да съм се напъвал имах маса приятелки и ги наобикалях в цялата страна

Оценка:
-2 +3

Същия
(гост)

Неутрално
30 Отговор
Колкото и да подскачате Мечока си е Мечок др нема

Оценка:
-2 +1

незнайко
(гост)

Неутрално
31 Отговор
Само тази перка го загрозява ! Въздухозаборника е можело да е една идея по широк, но така са решили конструкторите .

Оценка:
-0 +0

пфууу
(гост)

Неутрално
32 Отговор
Предпочитам Mustang или Camaro около 5,0-5,7

Оценка:
-3 +2

33
Този коментар е премахнат от модератор
Ама ше трева го земеш за щерката
(гост)

Неутрално
34 Отговор

До коментар #4 от "Гласове от кокошарника в Банкя":


Че вейрона и омръзнал вече

Оценка:
-0 +0

35
Този коментар е премахнат от модератор
ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Георги Ангелов
Водещият на предаването "Библиотеката" на БНТ Георги Ангелов от 3 октомври 2015 г. след гаф с картина
"Когато няма видео, Светльо влиза вместо видео"."

Още бисери