Съвсем скоро германците от Mercedes-AMG ще пуснат в продажба техният най-най суперавтомобил, известен с концептуалното си име Project One. Немската компания планира да направи 275 екземпляра от Mercedes-AMG One, като дилърите вече приемат поръчки за него.
Този автомобил ще бъде наблъскан с всички нови технологии от Формула 1, като ще разполага с V-образен шестцилиндров 1.6-литров турбодвигател, заимстван от болида от Ф1 Mercedes-AMG W06 Hybrid от 2015 година. Освен него ще са налични и два електромотора с мощност 122 и 163 конски сили.
Системната мощност на хибридния тракт ще е над 1 000 коня. Въртящият момент ще се предава през осемстепенна автоматична трансмисия с един съединител. До този момент не беше ясна цената на суперколата на Mercedes, но сега един австралийски сайт публикува точната цена за една от бъдещи бройки на Mercedes-AMG One и тя е 3 490 000 евро.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Реалист
Коментиран от #2, #3, #20
13:02 15.06.2019
2 Ха ха
До коментар #1 от "Реалист":
И каква беше връзката ??? 🤔🤔🤔Коментиран от #13
13:05 15.06.2019
3 Реалист
До коментар #1 от "Реалист":
Че България е богата държава и караме мерцедеси като тоя в статията. Още нещо?13:11 15.06.2019
4 Гласове от кокошарника в Банкя
Коментиран от #5, #34
13:23 15.06.2019
5 Реалист
До коментар #4 от "Гласове от кокошарника в Банкя":
доганКоментиран от #6
13:38 15.06.2019
6 Гласове от кокошарника в Банкя
До коментар #5 от "Реалист":
Е да той е собственикът на тримата дебели, но едва ли ще си купи, раздава го скромен ха хаКоментиран от #10
13:40 15.06.2019
7 Луд
13:40 15.06.2019
8 гост
13:55 15.06.2019
9 Голям Слон
Коментиран от #11
14:02 15.06.2019
10 Реалист
До коментар #6 от "Гласове от кокошарника в Банкя":
За подозиране си е доган - колата е хибрид а той купи ТЕЦ Варна сигурно за да я зарежда по-евтино.14:25 15.06.2019
11 гост
До коментар #9 от "Голям Слон":
Аааа , за живота си е напълно ясно , няма кой знае колко !!! Още като го представиха обявиха , че мотора ще има нужда от основен ремонт на всеки 50 000 км !!! Или замяна с нов , сигурно като цена няма голяма разлика , хаха !!!Коментиран от #14, #28
14:27 15.06.2019
12 Бенц
15:15 15.06.2019
13 джон
До коментар #2 от "Ха ха":
Е как каква? Реалистът си е само сдухан всезавиждащ поплювко.16:12 15.06.2019
14 Гост .
До коментар #11 от "гост":
Във формълите теза мотори издържат около 2000 км . Но там са пренавити .17:02 15.06.2019
15 NESHTOTO GTi
17:44 15.06.2019
16 Японеца
19:22 15.06.2019
17 Този коментар е премахнат от модератор.
18 Този коментар е премахнат от модератор.
19 Бай хуй
23:35 15.06.2019
20 Gogo
До коментар #1 от "Реалист":
Кои го боли хуя бре23:40 15.06.2019
21 Popa
23:43 15.06.2019
22 Бай Шиле
01:52 16.06.2019
23 Бай Шиле
01:57 16.06.2019
24 Vinutu
09:13 16.06.2019
25 Голям Слон
10:35 16.06.2019
26 сектант
11:26 16.06.2019
27 Бай Стою касапина
Коментиран от #35
11:54 16.06.2019
28 Пак ,че 50000
До коментар #11 от "гост":
Никога не съм харесвал форсирани малолитражки,поради малкия ресурс,а тоя както е форсиран-мале,мале.Макар ,че поколенията малко преди мен не смятат ,че 1,6;1,8 са малолитражки,а за мен всичко под 2000 кубика е такова,а тия под 1,4 никога не са ме вълнували,да не говорим за разни три цилиндрови.Та представям си кви пари ще трябват на всеки 50 000 км за ремонт или май по-добре нов двигател и като се замисля,че на първата ми кола за 5 месеца навъртях 60 000 км няма кво да говорим,макар ,че на сегашната за 4 години съм и навъртял толкова,но всичко с възрастта мерака и цената на горивата.Навремето като студент с дизелова кола като смятаме само горивото пътуването с лек автомобил ми излиаше на цената на междуградските автобуси-говоря за 99г с пасат 4 AFN мотора 110к.с. произведен 97г. с тази кола се майтапехме ,че всички градове са ни квартали.Две годишна беше на 120 000 след 8 години беше на 450 000 без смяна на съединител и нито един носач с които всички ме плашеха .Не знам колко щеще да изкара ама като направи 10 год. спрях да и правя каско и след 8 месеца ми я откраднаха.Най в началото на 1.5 лева нафтата на 4,не на 5 със 100 ми даваше 3.7 разход,до 170 разхода стигаше до 7.2 а с 20 км отгоре 190 10.4л с 200 11.8 и дотам повече не вдигаше за това повече от 170 не я гонех а и нямаше смисъл щото ако до 170 си ускуряваше прилично ,след това си беше цяла вечност.Но за студенските ми години квото ми е дала никоя от следващите коли хем по луксозни повече кубици ,Коментиран от #29
16:28 16.06.2019
29 Към 28
До коментар #28 от "Пак ,че 50000":
Не ми е дала и от към впечатления и от към женски интерес....ако си спомняте какъв беше като цяло в страната автопарка без София разбира се,а следващите по големина градове,Варна,Пловдив,Бургас,Стара Загора,Плевен,Търново...те това ми бяха основните дето ги наобикалях и живеех....после с BMW e60 feislift individual с пълен М пакет,Mercedes CL 2008г и BMW f10 2011 трите заедно взети не са опраскали толкова жени и не са правили такова впечатление ,просто защото вече има извънземни коли,а тогава за 99г говоря директор на фабрика във Варна до днес съществуваща с Форд Фокус сина му ,мой приятел Астра от преди полицейските....Най голямата фирма колбасарска в Северна България собственика Опел Омега ама от яко старите,дето ги има Лотус изпълнение,сина му мой приятел Ауди 90 2.3...Представител за Южна Б-я на Knauf-Daewo nexia няма да споменавам градовете,сина му също мой приятел Форд Орион ,Собственик на един от големите хотели на златните-първия Freelander,мой приятел с корадо баща му крупен бизнесмен имаше като моя пасат но 2.5 tdi,та после се измени всичко хората натрупаха капитали и колите каквито и да са не впечатляваха така....дето викат старите хора всяко нещо с времето си...онези години бяха незаменими,без да съм се напъвал имах маса приятелки и ги наобикалях в цялата страна17:06 16.06.2019
30 Този коментар е премахнат от модератор.
31 незнайко
17:11 16.06.2019
32 пфууу
17:52 16.06.2019
33 Този коментар е премахнат от модератор.
34 Ама ше трева го земеш за щерката
До коментар #4 от "Гласове от кокошарника в Банкя":
Че вейрона и омръзнал вече11:47 17.06.2019
35 Този коментар е премахнат от модератор.