Компанията Ford публикува видео с ускорението на новата генерация Focus ST от 0 до 100 километра в час. С поставената задача автомобилът се справя за 5-7 секунди - точно толкова, колкото бяха обявили представителите на марката при статичната премиера на модела. Това е с почти секунда (0.8) по-добро постижение, отколкото на досегашния Focus ST.
Комби версията на Focus ST прави същото упражнение за 5.8 секунди. Бензиновите ST са оборудвани с 2.3-литрови двигатели с мощност 276 конски сили. Новата ST версия е представена и с дизелов мотор във вариантите хечбек и комби. Моторът тук е двулитров с мощност 190 конски сили и ускорява наточените хечбек и комби до 100 км/ч за 7.6 и 7.7 секунди, съответно.
Максималната скорост на бензиновите ST е 250 км/ч, а на дизеловите - 220 км/ч. Всички данни се отнасят до автомобили, оборудвани с механични скоростни кутии. Версиите с автомати Adaptive Shift Scheduling ще се появят през есента на тази година. Още нещо любопитно е, че автомобилите са оборудвани с електронен диференциал с повишено триене еLSD, както и с адаптивни амортисьори CCD.
Като опция ще е достъпен и пакет Performance със състезателен режим на работата на електрониката и с лаунч контрол. Бензиновият ST има и системата anti-lag, която е заимствана от суперкара GT и пикапа F-150 Raptor и която, в определени режими (Sport и Track) държи дроселите отворени, поддържайки скоростта на въртене на турбокомпресора.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 The King
Коментиран от #2, #11, #20
13:16 25.06.2019
2 Да да
До коментар #1 от "The King":
Да разбирам че си карал Голф,Молф и Форд! Освен тях си карал и Рено, Пежо, Хонда, Мазда, Алфа,Ситроен и всички хечове в по-мощните им версии! Колко ралита е спечелил този Форд?Щото май там е важно да си с добро управление, стабилност в завоите и разбира се добро съотношение между мощност и тегло.Коментиран от #10, #13
13:39 25.06.2019
3 Рьоне Артоа
Коментиран от #4, #12
13:41 25.06.2019
4 Гост 2
До коментар #3 от "Рьоне Артоа":
Тебе , джендьо , кой те пита какво искаш ?13:49 25.06.2019
5 Бай Оня
Коментиран от #6
13:55 25.06.2019
6 Гост
До коментар #5 от "Бай Оня":
Аха теби ес класата ти е в гаража14:13 25.06.2019
7 AUDI
14:42 25.06.2019
8 BMW M4
Коментиран от #18
15:04 25.06.2019
9 ford rs
340 кс доста прилична кола ако имам възмойност бих си взел и този модел като излезе rs
16:15 25.06.2019
10 Алфа Ромео
До коментар #2 от "Да да":
Рали автомобилите нямат нищо общо със серийните автомобили, ама абсолютно нищо общо освен емблемата най-много. Фокус и Сивик са най-добрите серийни хечбеци със предно като става въпрос за управляемост и държание на пътя.16:19 25.06.2019
11 да сме наясно
До коментар #1 от "The King":
За тем подобните и молфовете както и да е,но за голфовете,особено цвайките ти скачам.16:47 25.06.2019
12 форд
До коментар #3 от "Рьоне Артоа":
Защото не можеш да си я позволиш!!!17:50 25.06.2019
13 Бачо Киро
До коментар #2 от "Да да":
Първо, Форд има даже последните две титли. Второ - рали автомобилите освен на вид нямат нищо общо, разбирачо заспал. Трето - Форд винаги са имали окачване номер едно в този клас. Четвърто - в теста на предния Фокус СТ срещу Голф Р на писта, от ФВ не дадоха да пуснат голфа с извинение, че не можело да се изключат напълно системите за сигурност - повечето коне и 4х4 явно не им стигаха... Фокусът винаги е бил по-спортен от голфа и това е факт във всички тестове дори. Голфът печели винаги по имагинерни фактори, според които бил по- all rounder.... В тест на АутоМоторСпорт от 2005 помня тогавашното ГТИ получи точки, понеже задната седалка като се гътнела, не била черна, ми с цвета на салона.... Щото хората карат с гътнати седалки без да имат товар предполагам... Та може за разни дивотии фокусът да не е биел по точки, но в спортната част винаги е водел.Коментиран от #17, #22
18:40 25.06.2019
14 Този коментар е премахнат от модератор.
15 АМИ ХУБАВ СИ Е ФОРДА
20:43 25.06.2019
16 незнайко
21:09 25.06.2019
17 Вуйна Къна
До коментар #13 от "Бачо Киро":
Бъркаш версиите Focus RS е 4х4, а ST си е на предно.Както и в статията са объркали с кубатурата на мотора, Новото ST е с 2.0 мотор, като 2.3 остава само за RS и е с 350 кс.
21:18 25.06.2019
18 CL500
До коментар #8 от "BMW M4":
Хахаха, ти обади лаф :-) ''на прехваленият ви A45AMG, че дори и почти колкото М140i.''. Ко речи? Че дори и почти колкото това БъМъВенце, хаха. Още първата генерация на А45АМГ с колко бяха, май 360 коня от 2-литров двигател издуха АБСОЛЮТНО всичко в класа си, ама смешни ги направи. А сега новото творение е с към 420 коня пак от тези 2 литра, не е зле, а ко ше кайш, хахаха. Познай какви унижения ви очакват. Не случайно още първата А45АМГ стана еталон за класа си според всички авто-медии.Коментиран от #21, #24, #28
21:44 25.06.2019
19 Този коментар е премахнат от модератор.
20 непознат
До коментар #1 от "The King":
Само Ситроен колега,това е колата.23:15 25.06.2019
21 Кокъл
До коментар #18 от "CL500":
CИТРОЕН23:16 25.06.2019
22 Ко не
До коментар #13 от "Бачо Киро":
Ей,БАЧО КИРКА СИТРОЕН е най-добрият автомобил.Коментиран от #25, #26
23:18 25.06.2019
23 Гост
23:49 25.06.2019
24 АLFA Q 4
До коментар #18 от "CL500":
ЕЕЕЕЙ КРАТУН. ПУСНИ ЩЕПСЕЛА И СМЕНИ ДРОГАТА, СМЕШКОАРЕ ХОДИ АКАЙ
00:04 26.06.2019
25 АLFA Q 4
До коментар #22 от "Ко не":
ОЩЕ ЕДИН, ХВАНА ВЛАКА.ТАЯ ДЪРЖАВИЦА ПРОПАДНА
00:08 26.06.2019
26 Ко Да
До коментар #22 от "Ко не":
и кой Сутиен ... опс Ситроен става, че не ми идва на акъла???Да ти дам да покараш С4 VTS Себастиен Льоб версията и да се чудиш, тези за 6та предавка чували ли са или не ....
и двете с Пежо са ултра куци
Коментиран от #32
01:34 26.06.2019
27 HYUNDAI
02:02 26.06.2019
28 BMW M4
До коментар #18 от "CL500":
Спокойно М-ката не съм си я взел за "унижения" по магистралата от разни АМГ-та. А да стигам до 3 часа до вилата си на Царево или до Халкидики. Или да дам на жената да кара с 190 на темпомат, а аз да си играя на S10-ката.07:13 26.06.2019
29 Язе 2
10:14 26.06.2019
30 Този коментар е премахнат от модератор.
31 Разбирач позадрямал
Форда бил по-спортен от Голфа ... Ми той голфа не е спортна кола, че да служи за определящо сравнение. Този Форд нито е спортна кола, нито лимузина, просто една среден размер кола и на който му харесва да си я купи и радва, на който не му харесва има достатъчно други на това средно ниво коли. Какво има толкова да се коментира една съвсем обикновена кола просто с повече коне от стандартното за класа.
22:35 26.06.2019
32 Смешници
До коментар #26 от "Ко Да":
Да твърдиш че Форд като цяло е по-добър или шо-лош от Фиат, Ситроен, Пежо, Рено, Опел, Нисан, Фолксваген и другите масови марки си е чиста демагогия. Напълно уеднаквени като качество, при едни някой компоненти са на по-добро, за сметка на други, но крайния резултат е че като навъртят километри все ще ти трябва да имаш доверен сервиз, да не те дерат много за ремонтите. На някой по-рядко,но по-скъпи. Останалотоо е лично предпочитания, дали да вози по-меко или пък твърдо и като ти друса да си мислиш че си на някаква писта примерно и 80 км на градско да ти се струват като 200. Или пък че много приятно е загладено на някоя задното стъкло, но пък друг иска да може да вижда добре през същото това стъкло и да не му допада "спортната форма".
22:48 26.06.2019
33 Телевизора на Елвис
21:52 19.10.2019