25 Юни, 2019 13:10 18 268 33

Новият Ford Focus ST e много по-бърз от 0 до 100

  • ford-
  • focus-
  • st
Новият Ford Focus ST e много по-бърз от 0 до 100 - 1

Компанията Ford публикува видео с ускорението на новата генерация Focus ST от 0 до 100 километра в час. С поставената задача автомобилът се справя за 5-7 секунди - точно толкова, колкото бяха обявили представителите на марката при статичната премиера на модела. Това е с почти секунда (0.8) по-добро постижение, отколкото на досегашния Focus ST.

Новият Ford Focus ST e много по-бърз от 0 до 100

Комби версията на Focus ST прави същото упражнение за 5.8 секунди. Бензиновите ST са оборудвани с 2.3-литрови двигатели с мощност 276 конски сили. Новата ST версия е представена и с дизелов мотор във вариантите хечбек и комби. Моторът тук е двулитров с мощност 190 конски сили и ускорява наточените хечбек и комби до 100 км/ч за 7.6 и 7.7 секунди, съответно.

Новият Ford Focus ST e много по-бърз от 0 до 100

Максималната скорост на бензиновите ST е 250 км/ч, а на дизеловите - 220 км/ч. Всички данни се отнасят до автомобили, оборудвани с механични скоростни кутии. Версиите с автомати Adaptive Shift Scheduling ще се появят през есента на тази година. Още нещо любопитно е, че автомобилите са оборудвани с електронен диференциал с повишено триене еLSD, както и с адаптивни амортисьори CCD.

Новият Ford Focus ST e много по-бърз от 0 до 100
Ford Focus ST Wagon (2020)

Като опция ще е достъпен и пакет Performance със състезателен режим на работата на електрониката и с лаунч контрол. Бензиновият ST има и системата anti-lag, която е заимствана от суперкара GT и пикапа F-150 Raptor и която, в определени режими (Sport и Track) държи дроселите отворени, поддържайки скоростта на въртене на турбокомпресора.


Поставете оценка:
Оценка 4 от 21 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 The King

    78 22 Отговор
    Като управление това е най-добрия хеч с предно. Няма голфове-молфове и тем подобни. Казах!

    Коментиран от #2, #11, #20

  • 2 Да да

    23 26 Отговор

    До коментар #1 от "The King":

    Да разбирам че си карал Голф,Молф и Форд! Освен тях си карал и Рено, Пежо, Хонда, Мазда, Алфа,Ситроен и всички хечове в по-мощните им версии! Колко ралита е спечелил този Форд?Щото май там е важно да си с добро управление, стабилност в завоите и разбира се добро съотношение между мощност и тегло.

    Коментиран от #10, #13

  • 3 Рьоне Артоа

    20 49 Отговор
    От Форд и една гайка не искам.

    Коментиран от #4, #12

  • 4 Гост 2

    35 11 Отговор

    До коментар #3 от "Рьоне Артоа":

    Тебе , джендьо , кой те пита какво искаш ?
  • 5 Бай Оня

    14 14 Отговор
    Естествено човека кара и тества всички последни хот хечове и заключени....Форд е колата няма А 45амг,РС3 ,М1/М2 ,Мазда,Голф Р, Купра,Тайп Р мнееее това са трощляци

    Коментиран от #6

  • 6 Гост

    7 5 Отговор

    До коментар #5 от "Бай Оня":

    Аха теби ес класата ти е в гаража
  • 7 AUDI

    10 4 Отговор
    ST-то си е екстра още от преди..ама прилича някак на ниска Куга :D
  • 8 BMW M4

    18 9 Отговор
    Като изключим ужасяващо евтиният за цената си интериор, на един нормален планински път, с един нормален шофьор (тоест не луд спортист с 20 годишно А6), ще върви на нивото на прехваленият ви A45AMG, че дори и почти колкото М140i.

    Коментиран от #18

  • 9 ford rs

    15 3 Отговор
    притежавам предишния модел обаче RS а съм запленен от този автомобил далеч не е най бързи или на красивия но си е хечбек и е
    340 кс доста прилична кола ако имам възмойност бих си взел и този модел като излезе rs
  • 10 Алфа Ромео

    29 4 Отговор

    До коментар #2 от "Да да":

    Рали автомобилите нямат нищо общо със серийните автомобили, ама абсолютно нищо общо освен емблемата най-много. Фокус и Сивик са най-добрите серийни хечбеци със предно като става въпрос за управляемост и държание на пътя.
  • 11 да сме наясно

    2 7 Отговор

    До коментар #1 от "The King":

    За тем подобните и молфовете както и да е,но за голфовете,особено цвайките ти скачам.
  • 12 форд

    4 1 Отговор

    До коментар #3 от "Рьоне Артоа":

    Защото не можеш да си я позволиш!!!
  • 13 Бачо Киро

    26 2 Отговор

    До коментар #2 от "Да да":

    Първо, Форд има даже последните две титли. Второ - рали автомобилите освен на вид нямат нищо общо, разбирачо заспал. Трето - Форд винаги са имали окачване номер едно в този клас. Четвърто - в теста на предния Фокус СТ срещу Голф Р на писта, от ФВ не дадоха да пуснат голфа с извинение, че не можело да се изключат напълно системите за сигурност - повечето коне и 4х4 явно не им стигаха... Фокусът винаги е бил по-спортен от голфа и това е факт във всички тестове дори. Голфът печели винаги по имагинерни фактори, според които бил по- all rounder.... В тест на АутоМоторСпорт от 2005 помня тогавашното ГТИ получи точки, понеже задната седалка като се гътнела, не била черна, ми с цвета на салона.... Щото хората карат с гътнати седалки без да имат товар предполагам... Та може за разни дивотии фокусът да не е биел по точки, но в спортната част винаги е водел.

    Коментиран от #17, #22

  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 15 АМИ ХУБАВ СИ Е ФОРДА

    18 1 Отговор
    КАКВО ТОЛКОВА НЕ МУ ХАРЕСВАТЕ И ДИЗАЙНА МУ Е ХУБАВ..ВЪТРЕ ИЗГЛЕЖДА ПО-ДОБРЕ ОТ ПРЕДНИТЕ МОДЕЛИ И ПРИЛИЧНИ ПОКАЗАТЕЛИ ИМА. ДАЖЕ Е МНОГО ПО-КРАСИВ НА ВЪНШЕН ВИД ОТ КОКУРЕНТИТЕ СИ.ФОРД ПРАВЯТ ЕДНИ ОТ НАЙ- ДОБРИТЕ ОКАЧВАНИЯ И ТРАНСМИСИЯ И НЕ СА ВЪОБЩЕ ЗА ПОДЦЕНЯВАНЕ.ВПЕЧАТЛЕН СЪМ И ИМА ЗА КАКВО...
  • 16 незнайко

    5 9 Отговор
    Голям смях, 7.6 - 7.7 секунди !!!
  • 17 Вуйна Къна

    4 1 Отговор

    До коментар #13 от "Бачо Киро":

    Бъркаш версиите Focus RS е 4х4, а ST си е на предно.
    Както и в статията са объркали с кубатурата на мотора, Новото ST е с 2.0 мотор, като 2.3 остава само за RS и е с 350 кс.
  • 18 CL500

    1 7 Отговор

    До коментар #8 от "BMW M4":

    Хахаха, ти обади лаф :-) ''на прехваленият ви A45AMG, че дори и почти колкото М140i.''. Ко речи? Че дори и почти колкото това БъМъВенце, хаха. Още първата генерация на А45АМГ с колко бяха, май 360 коня от 2-литров двигател издуха АБСОЛЮТНО всичко в класа си, ама смешни ги направи. А сега новото творение е с към 420 коня пак от тези 2 литра, не е зле, а ко ше кайш, хахаха. Познай какви унижения ви очакват. Не случайно още първата А45АМГ стана еталон за класа си според всички авто-медии.

    Коментиран от #21, #24, #28

  • 19 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 20 непознат

    2 8 Отговор

    До коментар #1 от "The King":

    Само Ситроен колега,това е колата.
  • 21 Кокъл

    2 6 Отговор

    До коментар #18 от "CL500":

    CИТРОЕН
  • 22 Ко не

    1 6 Отговор

    До коментар #13 от "Бачо Киро":

    Ей,БАЧО КИРКА СИТРОЕН е най-добрият автомобил.

    Коментиран от #25, #26

  • 23 Гост

    11 2 Отговор
    Карам двулитрово комби дизел на фокусника със 150 кончета, модел 2016 автомат. За тия пари и тия екстри друго няма а качеството е доста добре. Тия дето помнят Форд от едно време мрънкат, но това няма общо със съвременния. Пожелавам на всеки да седне в такъв автомобил и ако не може да си го позволи, поне да прокара и после да коментира.Хайде със здраве.
  • 24 АLFA Q 4

    1 2 Отговор

    До коментар #18 от "CL500":

    ЕЕЕЕЙ КРАТУН. ПУСНИ ЩЕПСЕЛА И СМЕНИ ДРОГАТА, СМЕШКО
    АРЕ ХОДИ АКАЙ
  • 25 АLFA Q 4

    1 2 Отговор

    До коментар #22 от "Ко не":

    ОЩЕ ЕДИН, ХВАНА ВЛАКА.
    ТАЯ ДЪРЖАВИЦА ПРОПАДНА
  • 26 Ко Да

    4 1 Отговор

    До коментар #22 от "Ко не":

    и кой Сутиен ... опс Ситроен става, че не ми идва на акъла???
    Да ти дам да покараш С4 VTS Себастиен Льоб версията и да се чудиш, тези за 6та предавка чували ли са или не ....
    и двете с Пежо са ултра куци

    Коментиран от #32

  • 27 HYUNDAI

    2 2 Отговор
    I30 N Performance е колата, ала и Фокуса е класика
  • 28 BMW M4

    1 4 Отговор

    До коментар #18 от "CL500":

    Спокойно М-ката не съм си я взел за "унижения" по магистралата от разни АМГ-та. А да стигам до 3 часа до вилата си на Царево или до Халкидики. Или да дам на жената да кара с 190 на темпомат, а аз да си играя на S10-ката.
  • 29 Язе 2

    4 0 Отговор
    Интересно предложение от Форд, но като се зачетах за ускорението "5-7 секунди" и се замислих дали това значи като кара някой каарач ускорява за 5 сек, а като кара леля му за 7 сек или просто значи 5,7 секунди.
  • 30 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 31 Разбирач позадрямал

    0 0 Отговор
    "Форд винаги са имали окачване номер едно в този клас." Каква е тази вечна класация дето цитираш, наредена от кой авторитет ?
    Форда бил по-спортен от Голфа ... Ми той голфа не е спортна кола, че да служи за определящо сравнение. Този Форд нито е спортна кола, нито лимузина, просто една среден размер кола и на който му харесва да си я купи и радва, на който не му харесва има достатъчно други на това средно ниво коли. Какво има толкова да се коментира една съвсем обикновена кола просто с повече коне от стандартното за класа.
  • 32 Смешници

    0 0 Отговор

    До коментар #26 от "Ко Да":

    Да твърдиш че Форд като цяло е по-добър или шо-лош от Фиат, Ситроен, Пежо, Рено, Опел, Нисан, Фолксваген и другите масови марки си е чиста демагогия. Напълно уеднаквени като качество, при едни някой компоненти са на по-добро, за сметка на други, но крайния резултат е че като навъртят километри все ще ти трябва да имаш доверен сервиз, да не те дерат много за ремонтите. На някой по-рядко,
    но по-скъпи. Останалотоо е лично предпочитания, дали да вози по-меко или пък твърдо и като ти друса да си мислиш че си на някаква писта примерно и 80 км на градско да ти се струват като 200. Или пък че много приятно е загладено на някоя задното стъкло, но пък друг иска да може да вижда добре през същото това стъкло и да не му допада "спортната форма".
  • 33 Телевизора на Елвис

    2 0 Отговор
    Тоя Форд си е именно 2.3 литра и си е много джазова машинка. Истината е, че колкото харесвам Голфа като универсално, ежедневно средство за придвижване, толкова смятам, че при т.нар. горещи хетчове първото място си делят Форд и Рено. Истината е, че и двете марки имат зад гърба си достатъчно спортна история (в това число и F1) и си личи.