ФАКТИ.БГ

Новият Ford Focus ST e много по-бърз от 0 до 100

Публикувана: 25 Юни, 2019 13:10
33 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 8175
Новият Ford Focus ST e много по-бърз от 0 до 100
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 4 от 21 гласа.

Компанията Ford публикува видео с ускорението на новата генерация Focus ST от 0 до 100 километра в час. С поставената задача автомобилът се справя за 5-7 секунди - точно толкова, колкото бяха обявили представителите на марката при статичната премиера на модела. Това е с почти секунда (0.8) по-добро постижение, отколкото на досегашния Focus ST.

" />Новият Ford Focus ST e много по-бърз от 0 до 100

Комби версията на Focus ST прави същото упражнение за 5.8 секунди. Бензиновите ST са оборудвани с 2.3-литрови двигатели с мощност 276 конски сили. Новата ST версия е представена и с дизелов мотор във вариантите хечбек и комби. Моторът тук е двулитров с мощност 190 конски сили и ускорява наточените хечбек и комби до 100 км/ч за 7.6 и 7.7 секунди, съответно.

Новият Ford Focus ST e много по-бърз от 0 до 100

Максималната скорост на бензиновите ST е 250 км/ч, а на дизеловите - 220 км/ч. Всички данни се отнасят до автомобили, оборудвани с механични скоростни кутии. Версиите с автомати Adaptive Shift Scheduling ще се появят през есента на тази година. Още нещо любопитно е, че автомобилите са оборудвани с електронен диференциал с повишено триене еLSD, както и с адаптивни амортисьори CCD.

Ford Focus ST Wagon (2020)

Новият Ford Focus ST e много по-бърз от 0 до 100

Като опция ще е достъпен и пакет Performance със състезателен режим на работата на електрониката и с лаунч контрол. Бензиновият ST има и системата anti-lag, която е заимствана от суперкара GT и пикапа F-150 Raptor и която, в определени режими (Sport и Track) държи дроселите отворени, поддържайки скоростта на въртене на турбокомпресора.

Поставете оценка на статията:
Оценка 4 от 21 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
The King
1 Отговор
Като управление това е най-добрия хеч с предно. Няма голфове-молфове и тем подобни. Казах!

Коментиран от #2, #11, #20


Оценка:
-22 +76

Да да
2 Отговор

До коментар #1 от "The King":


Да разбирам че си карал Голф,Молф и Форд! Освен тях си карал и Рено, Пежо, Хонда, Мазда, Алфа,Ситроен и всички хечове в по-мощните им версии! Колко ралита е спечелил този Форд?Щото май там е важно да си с добро управление, стабилност в завоите и разбира се добро съотношение между мощност и тегло.

Коментиран от #10, #13


Оценка:
-26 +23

Рьоне Артоа
3 Отговор
От Форд и една гайка не искам.

Коментиран от #4, #12


Оценка:
-48 +20

Гост 2
4 Отговор

До коментар #3 от "Рьоне Артоа":


Тебе , джендьо , кой те пита какво искаш ?

Оценка:
-11 +34

Бай Оня
5 Отговор
Естествено човека кара и тества всички последни хот хечове и заключени....Форд е колата няма А 45амг,РС3 ,М1/М2 ,Мазда,Голф Р, Купра,Тайп Р мнееее това са трощляци

Коментиран от #6


Оценка:
-14 +14

Гост
6 Отговор

До коментар #5 от "Бай Оня":


Аха теби ес класата ти е в гаража

Оценка:
-5 +7

AUDI
7 Отговор
ST-то си е екстра още от преди..ама прилича някак на ниска Куга :D

Оценка:
-4 +10

BMW M4
8 Отговор
Като изключим ужасяващо евтиният за цената си интериор, на един нормален планински път, с един нормален шофьор (тоест не луд спортист с 20 годишно А6), ще върви на нивото на прехваленият ви A45AMG, че дори и почти колкото М140i.

Коментиран от #18


Оценка:
-9 +17

ford rs
9 Отговор
притежавам предишния модел обаче RS а съм запленен от този автомобил далеч не е най бързи или на красивия но си е хечбек и е
340 кс доста прилична кола ако имам възмойност бих си взел и този модел като излезе rs

Оценка:
-3 +15

Алфа Ромео
10 Отговор

До коментар #2 от "Да да":


Рали автомобилите нямат нищо общо със серийните автомобили, ама абсолютно нищо общо освен емблемата най-много. Фокус и Сивик са най-добрите серийни хечбеци със предно като става въпрос за управляемост и държание на пътя.

Оценка:
-4 +28

да сме наясно
11 Отговор

До коментар #1 от "The King":


За тем подобните и молфовете както и да е,но за голфовете,особено цвайките ти скачам.

Оценка:
-7 +2

форд
12 Отговор

До коментар #3 от "Рьоне Артоа":


Защото не можеш да си я позволиш!!!

Оценка:
-1 +4

Бачо Киро
13 Отговор

До коментар #2 от "Да да":


Първо, Форд има даже последните две титли. Второ - рали автомобилите освен на вид нямат нищо общо, разбирачо заспал. Трето - Форд винаги са имали окачване номер едно в този клас. Четвърто - в теста на предния Фокус СТ срещу Голф Р на писта, от ФВ не дадоха да пуснат голфа с извинение, че не можело да се изключат напълно системите за сигурност - повечето коне и 4х4 явно не им стигаха... Фокусът винаги е бил по-спортен от голфа и това е факт във всички тестове дори. Голфът печели винаги по имагинерни фактори, според които бил по- all rounder.... В тест на АутоМоторСпорт от 2005 помня тогавашното ГТИ получи точки, понеже задната седалка като се гътнела, не била черна, ми с цвета на салона.... Щото хората карат с гътнати седалки без да имат товар предполагам... Та може за разни дивотии фокусът да не е биел по точки, но в спортната част винаги е водел.

Коментиран от #17, #22


Оценка:
-2 +23

14
Този коментар е премахнат от модератор
АМИ ХУБАВ СИ Е ФОРДА
15 Отговор
КАКВО ТОЛКОВА НЕ МУ ХАРЕСВАТЕ И ДИЗАЙНА МУ Е ХУБАВ..ВЪТРЕ ИЗГЛЕЖДА ПО-ДОБРЕ ОТ ПРЕДНИТЕ МОДЕЛИ И ПРИЛИЧНИ ПОКАЗАТЕЛИ ИМА. ДАЖЕ Е МНОГО ПО-КРАСИВ НА ВЪНШЕН ВИД ОТ КОКУРЕНТИТЕ СИ.ФОРД ПРАВЯТ ЕДНИ ОТ НАЙ- ДОБРИТЕ ОКАЧВАНИЯ И ТРАНСМИСИЯ И НЕ СА ВЪОБЩЕ ЗА ПОДЦЕНЯВАНЕ.ВПЕЧАТЛЕН СЪМ И ИМА ЗА КАКВО...

Оценка:
-1 +17

незнайко
16 Отговор
Голям смях, 7.6 - 7.7 секунди !!!

Оценка:
-9 +5

Вуйна Къна
17 Отговор

До коментар #13 от "Бачо Киро":


Бъркаш версиите Focus RS е 4х4, а ST си е на предно.
Както и в статията са объркали с кубатурата на мотора, Новото ST е с 2.0 мотор, като 2.3 остава само за RS и е с 350 кс.

Оценка:
-1 +4

CL500
18 Отговор

До коментар #8 от "BMW M4":


Хахаха, ти обади лаф :-) ''на прехваленият ви A45AMG, че дори и почти колкото М140i.''. Ко речи? Че дори и почти колкото това БъМъВенце, хаха. Още първата генерация на А45АМГ с колко бяха, май 360 коня от 2-литров двигател издуха АБСОЛЮТНО всичко в класа си, ама смешни ги направи. А сега новото творение е с към 420 коня пак от тези 2 литра, не е зле, а ко ше кайш, хахаха. Познай какви унижения ви очакват. Не случайно още първата А45АМГ стана еталон за класа си според всички авто-медии.

Коментиран от #21, #24, #28


Оценка:
-7 +1

19
Този коментар е премахнат от модератор
непознат
20 Отговор

До коментар #1 от "The King":


Само Ситроен колега,това е колата.

Оценка:
-8 +2

Кокъл
21 Отговор

До коментар #18 от "CL500":


CИТРОЕН

Оценка:
-6 +2

Ко не
22 Отговор

До коментар #13 от "Бачо Киро":


Ей,БАЧО КИРКА СИТРОЕН е най-добрият автомобил.

Коментиран от #25, #26


Оценка:
-6 +1

Гост
23 Отговор
Карам двулитрово комби дизел на фокусника със 150 кончета, модел 2016 автомат. За тия пари и тия екстри друго няма а качеството е доста добре. Тия дето помнят Форд от едно време мрънкат, но това няма общо със съвременния. Пожелавам на всеки да седне в такъв автомобил и ако не може да си го позволи, поне да прокара и после да коментира.Хайде със здраве.

Оценка:
-2 +9

АLFA Q 4
24 Отговор

До коментар #18 от "CL500":


ЕЕЕЕЙ КРАТУН. ПУСНИ ЩЕПСЕЛА И СМЕНИ ДРОГАТА, СМЕШКО
АРЕ ХОДИ АКАЙ

Оценка:
-2 +1

АLFA Q 4
25 Отговор

До коментар #22 от "Ко не":


ОЩЕ ЕДИН, ХВАНА ВЛАКА.
ТАЯ ДЪРЖАВИЦА ПРОПАДНА

Оценка:
-2 +1

Ко Да
26 Отговор

До коментар #22 от "Ко не":


и кой Сутиен ... опс Ситроен става, че не ми идва на акъла???
Да ти дам да покараш С4 VTS Себастиен Льоб версията и да се чудиш, тези за 6та предавка чували ли са или не ....
и двете с Пежо са ултра куци

Коментиран от #32


Оценка:
-1 +4

HYUNDAI
27 Отговор
I30 N Performance е колата, ала и Фокуса е класика

Оценка:
-2 +2

BMW M4
28 Отговор

До коментар #18 от "CL500":


Спокойно М-ката не съм си я взел за "унижения" по магистралата от разни АМГ-та. А да стигам до 3 часа до вилата си на Царево или до Халкидики. Или да дам на жената да кара с 190 на темпомат, а аз да си играя на S10-ката.

Оценка:
-4 +1

Язе 2
29 Отговор
Интересно предложение от Форд, но като се зачетах за ускорението "5-7 секунди" и се замислих дали това значи като кара някой каарач ускорява за 5 сек, а като кара леля му за 7 сек или просто значи 5,7 секунди.

Оценка:
-0 +4

30
Този коментар е премахнат от модератор
Разбирач позадрямал
31 Отговор
"Форд винаги са имали окачване номер едно в този клас." Каква е тази вечна класация дето цитираш, наредена от кой авторитет ?
Форда бил по-спортен от Голфа ... Ми той голфа не е спортна кола, че да служи за определящо сравнение. Този Форд нито е спортна кола, нито лимузина, просто една среден размер кола и на който му харесва да си я купи и радва, на който не му харесва има достатъчно други на това средно ниво коли. Какво има толкова да се коментира една съвсем обикновена кола просто с повече коне от стандартното за класа.

Оценка:
-0 +0

Смешници
32 Отговор

До коментар #26 от "Ко Да":


Да твърдиш че Форд като цяло е по-добър или шо-лош от Фиат, Ситроен, Пежо, Рено, Опел, Нисан, Фолксваген и другите масови марки си е чиста демагогия. Напълно уеднаквени като качество, при едни някой компоненти са на по-добро, за сметка на други, но крайния резултат е че като навъртят километри все ще ти трябва да имаш доверен сервиз, да не те дерат много за ремонтите. На някой по-рядко,
но по-скъпи. Останалотоо е лично предпочитания, дали да вози по-меко или пък твърдо и като ти друса да си мислиш че си на някаква писта примерно и 80 км на градско да ти се струват като 200. Или пък че много приятно е загладено на някоя задното стъкло, но пък друг иска да може да вижда добре през същото това стъкло и да не му допада "спортната форма".

Оценка:
-0 +0

Телевизора на Елвис
33 Отговор
Тоя Форд си е именно 2.3 литра и си е много джазова машинка. Истината е, че колкото харесвам Голфа като универсално, ежедневно средство за придвижване, толкова смятам, че при т.нар. горещи хетчове първото място си делят Форд и Рено. Истината е, че и двете марки имат зад гърба си достатъчно спортна история (в това число и F1) и си личи.

Оценка:
-0 +1

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.


АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Франк Рибери
Звездата на Байерн Мюнхен обяснява избухливия си нрав и строгия поглед на терена и извън него
Напоследък ме провокират и ритат както никога преди. Да, понякога си изпускам нервите, но само когато усетя, че ме ритат нарочно"

Още бисери
ТОП 5