Съвсем новата програма Green NCAP, която има за цел да определя екологичността на даден автомобил, наскоро публикува резултатите от тестовете на няколко автомобила. Сред тях са електромобила Nissan Leaf, Audi A4 Avant g-tron на метан, бензинова Opel Corsa и дизелов Mercedes-Benz C200 d 4Matic. Резултатът на последния се оказа изключително изненадващ.
С най-висока оценка е удостоен Nissan Leaf, но веднага след него, със същите десет бала се нарежда дизеловият Mercedes. Експертите заявяват, че няма грешка при тестовете, а изключителните резултати се дължат на възможно най-съвременните технологии в дизеловия двигател на C200 d 4Matic, както и уникалната и много ефективна система за пречистване на изгорелите газове.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 НовБалон
Коментиран от #12, #18, #24
09:55 16.07.2019
2 СССРБарета
Коментиран от #50
09:56 16.07.2019
3 Elias
Коментиран от #44
09:57 16.07.2019
4 Мишо Бирата
Ха-ха-ха !!!
10:00 16.07.2019
5 Павето
10:02 16.07.2019
6 гощо
10:05 16.07.2019
7 123
Коментиран от #8, #9, #16, #28, #39
10:05 16.07.2019
8 100Пъти
До коментар #7 от "123":
Абе как ги опраделяте тези неща "100 пъти по-чисто" :) Физиката и химията казва едно ... изгаряш 1 литър бензин и това са изгорелите газове ... какви са тези пасивни системи за пречистване, дето ще ти сведат 100 пъти вредните емисии ... и не искат поддръжка, химия и външна енергия. Ама пишете все едно сте в средно американско училище и заключенията ви идват не от училище, а от реклами на Мерцедес. Разберете че науката и рекламите са различни неща !Коментиран от #22, #26
10:12 16.07.2019
9 ддд
До коментар #7 от "123":
Въпроса е защо си противоречиш. Сравняваш нов дизел със стар бензин.Коментиран от #20
10:14 16.07.2019
10 Ввв
10:31 16.07.2019
11 Този коментар е премахнат от модератор.
12 гост
До коментар #1 от "НовБалон":
Ами като са такива измамници немците,защо толкова много хора искат да живеят в Германия и да карат мерцедеси!Тази Германия и тези мерцедеси направени от измамните немци!Коментиран от #13, #29, #41
10:52 16.07.2019
13 СтадноЧуство
До коментар #12 от "гост":
Ти за стадно чуство чувал ли си ? :)За справка ... и ние сме живяли в Германия години и сме се върнали ... и никога не съм карал Мерцедес, нищо че съм могъл да си позволя. Когато си окупирана държава и ти натисткат да вдигаш качеството за да продаваш с по-голяма надценка - се научаваш на малко перфекционизъм ... ама не знам защо това го обръщате на добро качество. То те ограничава да отделяш много време само на неща, които разбираш ... и почти не ти остава време да учиш нови. Немските коли, не са това, която ти си мислиш че са ... годините са други и тяхната поддръжка е толкова скъпа, че обемисля покупката.
11:28 16.07.2019
14 Бай Благой
В Австрия - изгорелите газове от дизелите миришеха отвратително.
Наскоро бях в Италия.....и помен нямаше от отработени газове. ходих да душа и да гледам ауспуха на умрелия Фиат дето карах.
Нито пушеха дизелаците нито миришеше зад тях (е с изключение на някой дизелак дето не си знаеше годините и километрите).
А за швабите какво да кажа - винаги са били агресивна нация...във всяко едно отношение. Войни, маркетингова агресия, всякакъв вид агресия...
Да го духат тъпите шваби!
11:32 16.07.2019
15 Платена статия
11:41 16.07.2019
16 Съвренен дизел
До коментар #7 от "123":
Защо сращавняваш съвременен дизел с 15 годишен бензинов, може би дизела леко да има превес в този случай.Сравнявай го със съвременен бензинов, но не по данни на ВАГ или Мерцедес, а на някой най-обикновен пункт за годишни технически прегледи.
Коментиран от #17
11:56 16.07.2019
17 Диамантената ръка
До коментар #16 от "Съвренен дизел":
СО2 при бензина е повече12:09 16.07.2019
18 Random
До коментар #1 от "НовБалон":
Нищо подобно, миксерите са по-мръсни и от голф 3 без катализатор. При производството на батериите им се изхвърлят толкова вредни вещества че тоя мерцедес трябва да го караш 20 години за да ги стигне. Отделно голяма част от електроенергията по света се произвежда от ТЕЦ-ове.12:26 16.07.2019
19 Напушляк
Друго, еко норми евро 5 ,евро 6. Аз въртя 5-7 хиляди на година.Другият с евро 5 колата върти 40 хиляди на година.Кой цапа повече? По същата логика,данъка е на коне заради екологията уж.Купуваш си 350 коня кола,караш я 2-3 хиляди.Служебен кенеф 1.9 може по над 100 хиляди да върти, и е писана товарна баничарката и плаща там 20-30 кинта а човечеца със силната кола,който я вади да си направи кефа от звука и и да я разходи в събота плаща 500 кинта.Кажете сега каква е логиката и на екологията и на нормите и на данъка
Коментиран от #25
12:28 16.07.2019
20 123
До коментар #9 от "ддд":
Не си противореча, напротив! Всеки говори за 'Дизелгейт, но никой не говори открито за трошките без катализатори, горящи литри масло до смяна, и пръскащи антифриз и спирачни течност навсякъде!Дизелгейт е реклама, другото е реалността!
12:44 16.07.2019
21 777
12:47 16.07.2019
22 123
До коментар #8 от "100Пъти":
Живот баце, опит, е те така те! Едно е да пръднеш без гащи, друго е през гащи, еле пък маркови! И в двата случая изхвърляш едни газове, ама звука и миризмата са различни,ааа!12:47 16.07.2019
23 Алфа Ромео
13:24 16.07.2019
24 Александър
До коментар #1 от "НовБалон":
Нещо като "не е важно кой гласува, а кой брой гласовете"13:48 16.07.2019
25 Моше лихваря
До коментар #19 от "Напушляк":
Абсолютно си прав .Всичко е лицемерие.Ако искат реално да товарят този който замърсява ,слагат компонента в горивата-колкото повече км. караш и колкото повече харчи колата толкова повече плащаш.Коментиран от #31
15:08 16.07.2019
26 Дали
До коментар #8 от "100Пъти":
Имат си всичко изброено чрез Адблу системите. Има подръжка, химия и е в отделен резервоар.18:00 16.07.2019
27 bmw
20:07 16.07.2019
28 Ганьо
До коментар #7 от "123":
Къде видя "неманипулиран" дизел? Във фирмения каталог?23:58 16.07.2019
29 Ганьо
До коментар #12 от "гост":
Бил съм в Германия и знам по-добре от теб. Освен ако не си турчин или с черно пикало няма да получиш нищо!00:02 17.07.2019
30 Този коментар е премахнат от модератор.
31 Ганьо
До коментар #25 от "Моше лихваря":
Истинския замърсител са заводите в Китай. Но не могат без тях, затова ще си го изкарат на наш гръб, като ни оставят без коли! Проблема с дизелите е не в "общото замърсяване", а това че си фъргат саждите директно под прозореца ти.00:07 17.07.2019
32 Dimirest
07:13 17.07.2019
33 kon6pirator
Не че съм фен на електромобилите, но статията не е реклама, а направо пропаганда...
Хибридна война.
Тестов пилот е бил Зеро фон Емисий...
07:25 17.07.2019
34 гост
Коментиран от #40, #48
07:58 17.07.2019
35 Крокодил
08:36 17.07.2019
36 123
Коментиран от #46
08:50 17.07.2019
37 Рошка Шпаклата
08:59 17.07.2019
38 име на гост
09:14 17.07.2019
39 Хайл
До коментар #7 от "123":
А същия дизел преди 15 и повече години кво е-евро хич.кво сравняваш кола 2019 г с кола 2000 година,на умен ли играеш10:15 17.07.2019
40 Хайл
До коментар #34 от "гост":
Тебе те търсят вашите да те бият,не си заредил на теслата дръжката10:17 17.07.2019
41 Хайл
До коментар #12 от "гост":
Ти луд ли си-немците избягаха от германия,само слаботоковите са там,умните си живеят на по хубави места,а и кой ти е казал че се натиска някой за германия освен циганите и тия дето са отишли за помощи10:21 17.07.2019
42 Манго с БМВ
11:11 17.07.2019
43 дизел до живот
11:13 17.07.2019
44 От друга страна
До коментар #3 от "Elias":
Може пък електричката да не е най чистото нещо и да замърсява колкото дизела???11:17 17.07.2019
45 Като Гост
12:12 17.07.2019
46 Plameni
До коментар #36 от "123":
OM654 -френски друг път12:58 17.07.2019
47 Анонимен
14:29 17.07.2019
48 Ганьо
До коментар #34 от "гост":
Ами то и DPF да има пак мирише и смърди. А на мен като ми сменяха горивния филтър бензинеца направо си мирише готино в сравнение с тази гадост - нафтата. И това му е всичко което му трябва за да си върви яко. Никви помпи, дюзи, факаефи и прочие и пр......18:23 17.07.2019
49 испанеца
19:24 17.07.2019
50 бобо
До коментар #2 от "СССРБарета":
Е не,ще пърдиме с газовите инсталаций по светофарите12:42 21.07.2019