16 Юли, 2019 09:49 23 021 50

Дизелов Mercedes удиви с резултати от еко тест

  • mercedes-benz-
  • c200 d-
  • green ncap
Дизелов Mercedes удиви с резултати от еко тест - 1

Съвсем новата програма Green NCAP, която има за цел да определя екологичността на даден автомобил, наскоро публикува резултатите от тестовете на няколко автомобила. Сред тях са електромобила Nissan Leaf, Audi A4 Avant g-tron на метан, бензинова Opel Corsa и дизелов Mercedes-Benz C200 d 4Matic. Резултатът на последния се оказа изключително изненадващ.

С най-висока оценка е удостоен Nissan Leaf, но веднага след него, със същите десет бала се нарежда дизеловият Mercedes. Експертите заявяват, че няма грешка при тестовете, а изключителните резултати се дължат на възможно най-съвременните технологии в дизеловия двигател на C200 d 4Matic, както и уникалната и много ефективна система за пречистване на изгорелите газове.


Поставете оценка:
Оценка 3.9 от 41 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 НовБалон

    64 59 Отговор
    Тестовете те си ги пишат, нормално е така да са написани че да сравняват кола, която нищо не отделя и кола, която отделя изгорели газове ... и накрая да са с еднакъв резултат. Немците винаги са искали те да пишат правилата и стандартите... и после си ги нагаждат, че само тяхната техника да ги заобикаля и издържа. Та не е важно, кой какво постига технологично - важно е кой и как го тества и как представя резултатите ! :)

    Коментиран от #12, #18, #24

  • 2 СССРБарета

    82 16 Отговор
    Ей немецo e голяма работа! Айде сега пак ще връщаме дизелите!

    Коментиран от #50

  • 3 Elias

    43 27 Отговор
    Ама разбира се, сигурен съм, че е така. Как няма да изкарат дизела най-чистото нещо...

    Коментиран от #44

  • 4 Мишо Бирата

    73 33 Отговор
    Дизел чист колкото лииф ?!? Сигурно са мерили въздухът в смукателният колектор !!!
    Ха-ха-ха !!!
  • 5 Павето

    34 11 Отговор
    И моите газове са Еко.
  • 6 гощо

    40 2 Отговор
    ДизелУ се е сила,гуема сила!
  • 7 123

    80 37 Отговор
    Ако съвременен дизел, поне Евро 5, не се манипулира, всичките му системи са ок, определено е 100 пъти по чист от трошките на бензин, движещи се от 15 и повече години!

    Коментиран от #8, #9, #16, #28, #39

  • 8 100Пъти

    61 26 Отговор

    До коментар #7 от "123":

    Абе как ги опраделяте тези неща "100 пъти по-чисто" :) Физиката и химията казва едно ... изгаряш 1 литър бензин и това са изгорелите газове ... какви са тези пасивни системи за пречистване, дето ще ти сведат 100 пъти вредните емисии ... и не искат поддръжка, химия и външна енергия. Ама пишете все едно сте в средно американско училище и заключенията ви идват не от училище, а от реклами на Мерцедес. Разберете че науката и рекламите са различни неща !

    Коментиран от #22, #26

  • 9 ддд

    24 7 Отговор

    До коментар #7 от "123":

    Въпроса е защо си противоречиш. Сравняваш нов дизел със стар бензин.

    Коментиран от #20

  • 10 Ввв

    25 2 Отговор
    Aуууу ужас,ми сега,аз мислех,че ел.колите ще решат проблема със замърсяването....
  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 гост

    40 17 Отговор

    До коментар #1 от "НовБалон":

    Ами като са такива измамници немците,защо толкова много хора искат да живеят в Германия и да карат мерцедеси!Тази Германия и тези мерцедеси направени от измамните немци!

    Коментиран от #13, #29, #41

  • 13 СтадноЧуство

    30 16 Отговор

    До коментар #12 от "гост":

    Ти за стадно чуство чувал ли си ? :)
    За справка ... и ние сме живяли в Германия години и сме се върнали ... и никога не съм карал Мерцедес, нищо че съм могъл да си позволя. Когато си окупирана държава и ти натисткат да вдигаш качеството за да продаваш с по-голяма надценка - се научаваш на малко перфекционизъм ... ама не знам защо това го обръщате на добро качество. То те ограничава да отделяш много време само на неща, които разбираш ... и почти не ти остава време да учиш нови. Немските коли, не са това, която ти си мислиш че са ... годините са други и тяхната поддръжка е толкова скъпа, че обемисля покупката.
  • 14 Бай Благой

    25 8 Отговор
    Всичко зависи от качеството на горивата!
    В Австрия - изгорелите газове от дизелите миришеха отвратително.
    Наскоро бях в Италия.....и помен нямаше от отработени газове. ходих да душа и да гледам ауспуха на умрелия Фиат дето карах.
    Нито пушеха дизелаците нито миришеше зад тях (е с изключение на някой дизелак дето не си знаеше годините и километрите).
    А за швабите какво да кажа - винаги са били агресивна нация...във всяко едно отношение. Войни, маркетингова агресия, всякакъв вид агресия...
    Да го духат тъпите шваби!
  • 15 Платена статия

    24 4 Отговор
    Нещо зачестяват платените статии за Мерцедес... Да започнат да правят по-здрави и достъпни коли, а не да инвестират в имидж идеи.
  • 16 Съвренен дизел

    13 8 Отговор

    До коментар #7 от "123":

    Защо сращавняваш съвременен дизел с 15 годишен бензинов, може би дизела леко да има превес в този случай.
    Сравнявай го със съвременен бензинов, но не по данни на ВАГ или Мерцедес, а на някой най-обикновен пункт за годишни технически прегледи.

    Коментиран от #17

  • 17 Диамантената ръка

    14 5 Отговор

    До коментар #16 от "Съвренен дизел":

    СО2 при бензина е повече
  • 18 Random

    22 8 Отговор

    До коментар #1 от "НовБалон":

    Нищо подобно, миксерите са по-мръсни и от голф 3 без катализатор. При производството на батериите им се изхвърлят толкова вредни вещества че тоя мерцедес трябва да го караш 20 години за да ги стигне. Отделно голяма част от електроенергията по света се произвежда от ТЕЦ-ове.
  • 19 Напушляк

    29 4 Отговор
    Новите незнам как са,моята е 25 годишен кенеф,като го смачкам прикъдява,но напоследък се улучвам зад нови дизели, нови нови 7-8 годишни.Не знам какво им правят тук,дали махат филтри и ремапват,дали не са наред просто голямо кадене ,чудо.Карах зад BMW 5-ца Е60 ние сме по наклон надолу,аз съм на 4-та вдигнал крака от газта,това хвърля пушеци от кюнците като локомотив.Спряхме на светофара бълва отзад на обороти,като тръгна ,не мога да видя пътя от него.
    Друго, еко норми евро 5 ,евро 6. Аз въртя 5-7 хиляди на година.Другият с евро 5 колата върти 40 хиляди на година.Кой цапа повече? По същата логика,данъка е на коне заради екологията уж.Купуваш си 350 коня кола,караш я 2-3 хиляди.Служебен кенеф 1.9 може по над 100 хиляди да върти, и е писана товарна баничарката и плаща там 20-30 кинта а човечеца със силната кола,който я вади да си направи кефа от звука и и да я разходи в събота плаща 500 кинта.Кажете сега каква е логиката и на екологията и на нормите и на данъка

    Коментиран от #25

  • 20 123

    13 5 Отговор

    До коментар #9 от "ддд":

    Не си противореча, напротив! Всеки говори за 'Дизелгейт, но никой не говори открито за трошките без катализатори, горящи литри масло до смяна, и пръскащи антифриз и спирачни течност навсякъде!
    Дизелгейт е реклама, другото е реалността!
  • 21 777

    12 10 Отговор
    ИМА ЛИ НЕМЕЦ ИМА И ЛЪЖА !
  • 22 123

    22 3 Отговор

    До коментар #8 от "100Пъти":

    Живот баце, опит, е те така те! Едно е да пръднеш без гащи, друго е през гащи, еле пък маркови! И в двата случая изхвърляш едни газове, ама звука и миризмата са различни,ааа!
  • 23 Алфа Ромео

    28 2 Отговор
    Уникалната и много сложна и скъпа система за пречистване... За мен електричките не са решение, батериите им са пълни с отрови, това не е екологично в даден момент. Може би двигателите на метан и пропан-бутан трябва да се развиват повече.
  • 24 Александър

    8 0 Отговор

    До коментар #1 от "НовБалон":

    Нещо като "не е важно кой гласува, а кой брой гласовете"
  • 25 Моше лихваря

    15 2 Отговор

    До коментар #19 от "Напушляк":

    Абсолютно си прав .Всичко е лицемерие.Ако искат реално да товарят този който замърсява ,слагат компонента в горивата-колкото повече км. караш и колкото повече харчи колата толкова повече плащаш.

    Коментиран от #31

  • 26 Дали

    4 0 Отговор

    До коментар #8 от "100Пъти":

    Имат си всичко изброено чрез Адблу системите. Има подръжка, химия и е в отделен резервоар.
  • 27 bmw

    21 7 Отговор
    От швейцарската лаборатория потвърдиха.15 годишен дизел евро 4 , замърсява по-малко от бензинов мотор 2019г.Всичкия тоя шум около дизела е просто политически натиск ,за да се купуват нови коли.
  • 28 Ганьо

    3 1 Отговор

    До коментар #7 от "123":

    Къде видя "неманипулиран" дизел? Във фирмения каталог?
  • 29 Ганьо

    6 0 Отговор

    До коментар #12 от "гост":

    Бил съм в Германия и знам по-добре от теб. Освен ако не си турчин или с черно пикало няма да получиш нищо!
  • 30 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 31 Ганьо

    3 0 Отговор

    До коментар #25 от "Моше лихваря":

    Истинския замърсител са заводите в Китай. Но не могат без тях, затова ще си го изкарат на наш гръб, като ни оставят без коли! Проблема с дизелите е не в "общото замърсяване", а това че си фъргат саждите директно под прозореца ти.
  • 32 Dimirest

    3 2 Отговор
    Мога да добавя една малка подробност.След време рециклирането и съответно замърсяването от Мерцедеса ще по-малко от това на Нисана с неговите батерий.
  • 33 kon6pirator

    4 1 Отговор
    Абе, ако е само С200, а не 4matic дали е по-екологичен от електричките?
    Не че съм фен на електромобилите, но статията не е реклама, а направо пропаганда...
    Хибридна война.
    Тестов пилот е бил Зеро фон Емисий...
  • 34 гост

    3 4 Отговор
    Аз заради това се задушавам като минават дизеларки покрай мен, сигурно защото са изключително екологични. То един продукт ако е чист като нов и поддържан, защо продължава да се ползва като достигне фазата на силно замърсяващ, както е у нас? Производителят няма ли ангажимент какво става с продукта му и че при премахване на определена част, както са филтрите и системите за пречистване, той става силен замърсител? Не трябва ли да се направи колата така, че да не може да се ползва при елиминиран ДПФ например?

    Коментиран от #40, #48

  • 35 Крокодил

    6 0 Отговор
    Публикувано във факти.бг: "Audi A4 Avant g-tron на метан, и дизелов Mercedes-Benz C200 d 4Matic" и последния показва по-добри еко резултати, хайде бе??!!!
  • 36 123

    7 3 Отговор
    хаха, c200 d е с двигател на пежо. френски двигател. хахахха. най-доброто в този немски автомобил, е френския му двигател. хахаха

    Коментиран от #46

  • 37 Рошка Шпаклата

    2 1 Отговор
    Дизелът е огромна индустрия за стотици милиарди. Безброй заводи за части, сервизи, магазини. Всичко това няма как да затвори, особено добавяйки и нефта в уравнението. Не на последно място и многобройноте фенове и ето ви завръщане на бял кон или черен мерц.
  • 38 име на гост

    4 1 Отговор
    Публикувано във факти.бг: Дизелов Mercedes удиви с резултати от еко тест ........... след което се счупи!
  • 39 Хайл

    2 0 Отговор

    До коментар #7 от "123":

    А същия дизел преди 15 и повече години кво е-евро хич.кво сравняваш кола 2019 г с кола 2000 година,на умен ли играеш
  • 40 Хайл

    0 1 Отговор

    До коментар #34 от "гост":

    Тебе те търсят вашите да те бият,не си заредил на теслата дръжката
  • 41 Хайл

    1 0 Отговор

    До коментар #12 от "гост":

    Ти луд ли си-немците избягаха от германия,само слаботоковите са там,умните си живеят на по хубави места,а и кой ти е казал че се натиска някой за германия освен циганите и тия дето са отишли за помощи
  • 42 Манго с БМВ

    2 6 Отговор
    не ме интересува екологията, махнал съм катализатора и филтъра, сега пушим яко а зелените еко-джендъри да го духат.
  • 43 дизел до живот

    3 2 Отговор
    А така, какъв дизел ще е ако не пуши и смърди.
  • 44 От друга страна

    0 3 Отговор

    До коментар #3 от "Elias":

    Може пък електричката да не е най чистото нещо и да замърсява колкото дизела???
  • 45 Като Гост

    0 0 Отговор
    Кога трябваше да удивява не го направи. Сега коня ойде у реката....
  • 46 Plameni

    1 0 Отговор

    До коментар #36 от "123":

    OM654 -френски друг път
  • 47 Анонимен

    2 1 Отговор
    Няма лошо но това е докато работят суматите филтри за изгорели газове проблемът е че те бързо се запушват няма как да не е така и след като се запушват и обявената цена не се хареса на собственика и той ги махне а тогава мерете
  • 48 Ганьо

    1 2 Отговор

    До коментар #34 от "гост":

    Ами то и DPF да има пак мирише и смърди. А на мен като ми сменяха горивния филтър бензинеца направо си мирише готино в сравнение с тази гадост - нафтата. И това му е всичко което му трябва за да си върви яко. Никви помпи, дюзи, факаефи и прочие и пр......
  • 49 испанеца

    3 2 Отговор
    Приятели, няма да се косите. Дизелът още ще го има дълги години - камиони, автобуси, тежка транспортна техника, комбайни, бусове. Цялата пушилка е за да си продават новите играчки - електричките. Поздрави от Испания.
  • 50 бобо

    0 0 Отговор

    До коментар #2 от "СССРБарета":

    Е не,ще пърдиме с газовите инсталаций по светофарите