ФАКТИ.БГ

TUV: Най-ненадеждните употребявани автомобили

Публикувана: 22 Юли, 2019 12:33 Обновена: 22 Юли, 2019 12:46
156 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 61784
TUV: Най-ненадеждните употребявани автомобили
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.5 от 97 гласа.

Ежегодният TUV Report на независимата германска организация ни дава представа за най-надеждните и най-ненадеждни автомобили. Сега ще ви показваме последният отчет на компанията, засягащ най-проблемните употребявани автомобили. Рейтингът е съставен на базата на технически прегледи на девет милиона автомобила в Германия, като автомобилите са разделени по възраст. Показан е и средният пробег на употребяваните коли, както и процентът на повредени екземпляри. Вижте ги.

На възраст 2-3 години (среден пробег в км / процент автомобили с повреди)

1 Dacia Logan: 53 000 км, 14,6%
2 Renault Clio: 36 000 км, 13%
3 Fiat Punto: 33 000 км, 12,1%
4 Kia Sportage: 42 000 км, 11,7%
5 Ford Ka: 31 000 км, 11,7%
6 Fiat 500: 26 000 км, 11,3%
7 Dacia Sandero: 36 000 км, 11%
8 Dacia Lodgy/Dokker: 41 000 км, 10,7%
9 VW Sharan: 65 000 км, 10,5%
10 Dacia Duster: 46 000 км, 10,5%

На възраст 4-5 години (среден пробег в км / процент автомобили с повреди)

1 Peugeot 206: 53 000 км, 28%
2 Dacia Logan: 83 000 км, 21,8%
3 Chevrolet Spark: 48 000 км, 21,8%
4 VW Sharan: 96 000 км, 18,7%
5 Renault Kangoo: 71 000 км, 17,8%
6 Renault Clio: 37 000 км, 17,6%
7 Dacia Duster: 73 000 км, 17,5%
8 SEAT Alhambra: 90 000 км, 17,4%
9 Fiat Punto: 54 000 км, 17,1%
10 Dacia Lodgy/Dokker: 60 000 км, 16,4%

На възраст 6-7 години (среден пробег в км / процент автомобили с повреди)

1 Dacia Logan: 99 000 км, 30,9%
2 Renault Kangoo: 90 000 км, 29,8%
3 Peugeot 206: 71 000 км, 28,7%
4 Dacia Sandero: 75 000 км, 27,4%
5 Renault Twingo: 66 000 км, 27%
6 Fiat Panda: 68 000 км, 26,6%
7 Chevrolet Spark: 67 000 км, 25%
8 Renault Clio: 73 000 км, 24,6%
9 Fiat Punto: 75 000 км, 24,5%
10 VW Passat CC: 115 000 км, 24,4%

На възраст 8-9 години (среден пробег в км / процент автомобили с повреди)

1 Renault Kangoo: 116 000 км, 37,1%
2 Daewoo Matiz: 74 000 км, 37,1%
3 Dacia Logan: 120 000 км, 34,1%
4 Peugeot 206: 86 000 км, 33,8%
5 VW Sharan: 153 000 км, 32,9%
6 Citroen C4: 102 000 км, 31.5%
7 Kia Rio: 93 000 км, 31,3%
8 Fiat Panda: 78 000 км, 30,4%
9 VW Fox: 87 000 км, 29,8%
10 Renault Clio: 91 000 км, 29,6%

На възраст 10-11 години (среден пробег в км / процент автомобили с повреди)

1 Dacia Logan: 130 000 км, 40,6%
2 Renault Megane: 139 000 км, 38,3%
3 Daewoo Matiz: 81 000 км, 38%
4 Ford Ka: 89 000 км, 37,7%
5 VW Sharan: 173 000 км, 37,2%
6 Peugeot 206: 104 000 км, 36,1%
7 Nissan Qashqai: 126 000 км, 35,8%
8 Citroen C4: 122 000 км, 35,7%
9 Renault Kangoo: 132 000 км, 35,3 %
10 Citroen Berlingo: 137 000 км, 35,3 %

Поставете оценка на статията:
Оценка 3.5 от 97 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Гостилничаря
1 Отговор
За този от снимката съм съгласен....

Оценка:
-19 +57

2
Този коментар е премахнат от модератор
ТАС
3 Отговор
Къде е "Сектанта" да се похвали пак с Дачия :))

Коментиран от #7, #79


Оценка:
-29 +158

Биоробот
4 Отговор
Дачията уверено печели класацията по всички показатели.

Оценка:
-22 +145

Дфен
5 Отговор
Тук съм нищо общо няма в тази стъкмистика да сте прочели за дачия отзовава за..........

Оценка:
-62 +42

Анти милиционер
6 Отговор
Тия класации ги правят в централата на BMW.

Оценка:
-49 +110

Сектант
7 Отговор

До коментар #3 от "ТАС":


Това е платена провокация за да си харчат немските кошници,сега ще излезе и немско изследване че бмв,мерцедес и ваг групата са най здравите коли,статия за наивници дето карат 15 годишни немски кошове,а зимата ми се молят в Пампорово да ги извлача до чистото, толкова х-ве и каени съм измъкнал че нямаш толкоз косми на главата.

Коментиран от #15, #21, #86, #97


Оценка:
-104 +126

сектант
8 Отговор
Дачия винаги на 1во място естествено!

Оценка:
-57 +65

Радо
9 Отговор
Ако имам някога пак пари, ще си купя пак Дъстър от магазина, дизел, 4х4...в момента е на 156К км, текущо обслужване, преди 2 г. се прецака някаква ел.магнитна шайба и я оправиха, 2 биелетки смених наскоро....накладки и маслата са ясни, нищо друго....нека пишат каквито искат класации, аз истината я виждам вече 8-ма година.

Коментиран от #145, #146


Оценка:
-64 +115

Госта
10 Отговор
Е кво да очакваш от подобия на коли...нормално бре

Оценка:
-39 +48

uraaaa
11 Отговор
Само Дачия - държим почти всички първи места !

Оценка:
-27 +54

Бро
12 Отговор
Объркали са заглавието на статията! Трябва да е " TUV: Най-НАдеждните употребявани автомобили".

Оценка:
-47 +44

Гост
13 Отговор
Тая снатия е платена, лично, от Сектанта😂😂😂 Най-накрая....😂😂😂

Оценка:
-11 +45

гост
14 Отговор
Е как, немското е най-доброто. Тюв явно не прави разлика измежду изгоряла крушка и срината скоростна кутия. Как пък немските почти липсват в тази класация като се има предвид, че Дачия е голямо куче и най-много да разбие някой кормилен накрайник или да й откаже централното. Имам няколко познати с по над 100х.км на дачия логан и нямат едно оплакване от тези коли, само обслужват и карат, а тук ги изкарват най-зле, а това, че логан струва 9х.евро, а голф 30х.евро явно не им е решаващо и за тях това не е достатъчно като довод за по-евтини части. Когато тси двигателите се сриваха сами при палене на по 40х.км това пишеше ли го някъде извън немските форуми, които странно как не достигаха до широка аудитория? Сега като се палят бмв-та и аудита, ей така, паркирани, в движение, десетки случаи само за месец, май не сте го чули, защо ли? Ама една тесла да се запали и 6 месеца напред ще се одумва това.

Оценка:
-28 +105

ТАС
15 Отговор

До коментар #7 от "Сектант":


Какво очакваш от кола, чието име се превежда на български парцал или чистач.
Duster - 1. парцал/бърсалка за прах
2. човек, който бърше прах
3. сито (за ръсене на захар и пр.), пулверизатор, пръскачка (за химикали и пр.)

Оценка:
-34 +41

Чудомир
16 Отговор
Интересно защо няма ни БМВ ни Мерцедес и Ауди в класацията?... А и ни една японка няма! )) Френските Пежо/Рено/Дачия са превзели класацията......

Коментиран от #49


Оценка:
-9 +64

Гост
17 Отговор
Ех бай Ганьо, от 10 кладенеца ще извадиш вода, за да си хвалиш умрялата Дачия.

Оценка:
-45 +59

Ганьо Балкански
18 Отговор
Класацията е на базата на какво??
Едно е 20% аварии на 200 000 бр. автомобили в експлоатация и съвсем друго 20% на 1000бр.
Освен това голяма част от автомобилите в класацията са служебни и се карат като такива. Защо никога не пишат за прехвалените немски кочини? Те нямат грам проблеми и не скъсват нервите на собствениците си със скъпи ремонти?!
Всичко са приказки за наивници.
Все пак аз съм доволен ,защото заради такива небивалици на вторичния пазар мога са си купя качествена и луксозна френска кола за малко пари ,която винаги слага в малкия си джоб немското автомобилостроене.
Само френско и италианско .

Оценка:
-38 +61

ссссс
19 Отговор
Публикувано във факти.бг: Ежегодният TUV Report на независимата германска организация. Къде я видяхте тази независимост

Оценка:
-10 +44

Анти милиционер
20 Отговор
Автобилда и ВАГ колко пъти ги хващаха в лъжа.... само олигогофрен може да вярва на немските швестъри.

Оценка:
-12 +61

Хасан
21 Отговор

До коментар #7 от "Сектант":


Таман от теб чаках коментар наркозависим виртуоз такъв . Най-евтиното Рено (сиреч Дачия) нема никакъв шанс да е здраво . Евтино и здраво няма такаеа комбина . Смени си дилъра за следващия път

Коментиран от #26


Оценка:
-35 +30

ar146ts
22 Отговор
От 2007г. карам АЛФА РОМЕО-146-бензин;159-бензин,защото ги няма в класациите за най-проблемни автомобили.

Коментиран от #143


Оценка:
-9 +26

Каракачанов
23 Отговор
Поредната голяма глупост написана тук.

Оценка:
-9 +29

олио
24 Отговор
Един път се качих в немска кола и ме заболяха бъбреците. Втори път те бих се качил. Който си е свикнал на френска возия никога не минава отново на немско.

Коментиран от #25, #34


Оценка:
-39 +47

Не си прав
25 Отговор

До коментар #24 от "олио":


Тея лагове от стедата на 90те ке са актуални. Аз дълги години карах е39 със 16ки. Като видя френска кола от годините и класа на е39 ми става смешно

Оценка:
-17 +25

Сектант
26 Отговор

До коментар #21 от "Хасан":


Дачия е много по добра от рено,първо се сглобяват в румъния а не от турските пишман заводи където работят за евро и половина на час,второ имат и някои но много съществени разлики в ходовата част която е по дуракоустойчива от турските ти рена,сеати и мерцедеси.

Коментиран от #88, #123, #140, #144


Оценка:
-24 +30

монтьор
27 Отговор
ХА ЧЕ ТОЙ ДОКЕРА ПО ДОБЪР ОТ КИАТА И СЕАТ

Оценка:
-7 +13

Селянина с колелото
28 Отговор
Кой ви плати да сложите Дачия отпред ? боклук на боклуците е тая кола, колко и да лъжете народа, нови коли няма да се продават много, а Дачия понеже е най-евтина дай ся един стимул че е много здрава та всеки да си купи такава каруца. Егати пошлата статия!

Коментиран от #30, #67


Оценка:
-41 +8

бмв
29 Отговор
Къде е ония лудия с любимия му дъстър.Дачия си е най-големия боклук , но за това и си е най-евтина.Напълно нормално.Който ги хвали съвсем сее побъркал.Нашата фирма има служебни дъстъри.Ами тази кола си е наказание да се шофира или да се возиш в нея.Всичко е от най-евтини пластмаси.Да не говоря ,че единия на 10хил км двигателя му здаде багажа , а другия изкара около 40 хил.Е да евтина кола ама.... да не може да изкара 150 хил си е пълен смях.

Оценка:
-28 +27

Гост
30 Отговор

До коментар #28 от "Селянина с колелото":


Я пак прочети статията. Дачия е на първо място, но за най-трошлива кола.

Оценка:
-7 +33

Шах с пешката
31 Отговор
Колкото модела Дачия има всичките са в топ 10 "скапаняци" ха ха ха Това върна в 1-ви клас троловете, като Сектанта пуснати от фирмата по форуми и сайтове да драскат "рекламки" ;)) Сектанте язък ти за "труда", но истината и фактите са такива, все пак дано ти платят хонорарите , че бая труд хвърли !

Оценка:
-13 +17

fjj
32 Отговор
При пет годишните сложили Пежо 206, което не се произвежда от 2010г. Чак толкова можем да смятаме.

Коментиран от #38


Оценка:
-5 +56

бобб
33 Отговор
обичам 25 годишна дизелова немска класика, да ми пуши отзазе, така на талази!

Оценка:
-13 +40

гост
34 Отговор

До коментар #24 от "олио":


И аз съм така, повече на менско няма да се върна: шумно, друсащо, какво като и колите след 95та са отвратително скъпи за ремонти и обслужване. Френското си вози приятно, нямаш умора след часове каране, а при немското след час не можех да си намеря място как да изкарам остатъка от пътя. Всички познати разборащи малко от малко от коли преминаха през немското и само един остана на стар голф от 93та, всички други са или с френско, италианско, японско, но не и немско. Немското е останало за избиване на комплекси.

Оценка:
-17 +28

BMW
35 Отговор
БМВ е36 318-ска на газ е най-здравата и комфортна кола.
Който е карал такъв автомобил, може да потвърди перфектните му качества, комфорт и сигурност!!

Коментиран от #110


Оценка:
-45 +17

Ебльо
36 Отговор
Това Е39 какво е ? Яде ли се? Пие ли се? Вредно ли е?
Мен пък ми става смешно като видя въртоците на парното и бутоните по таблото на немските " коли" от 90- те и дървения им интериор.. Все едно виждам въртоци от стар бойлер и бутони от маслен радиатор. Да не говорим за гъзарията да караш БМВ със ръчки за сваляне на предните джамове от 90- те .Времена в които френските вече почти масово бяха с 4- ел.стъкла. Но друго си е да си гъзар.

Коментиран от #37


Оценка:
-25 +39

BMW
37 Отговор

До коментар #36 от "Ебльо":


е36 е номер едно. По-новите дараци не ми ги фали.

Коментиран от #117


Оценка:
-23 +8

Random
38 Отговор

До коментар #32 от "fjj":


До 2012 се е произвеждало, 2013 е имало 206+, не са толкова далече

Коментиран от #81


Оценка:
-13 +7

Дачия Дизастър
39 Отговор
Ейййй уби ги Дачията.Обра всички точки за всичките си модели хахахахах ебаха им мамата германците ох немога стомаха.ме заболя ахаххаха

Оценка:
-12 +18

bmw
40 Отговор
Бастунко щом незнаеш какво е е36 ,изобщо не пиши в каквато и да е тема за коли.Даже най-добре вземи се гръмни,защото явно си и безмозъчен.

Оценка:
-28 +9

пипер
41 Отговор
Който няма пари си купува Дачия!Кво поече да говорим.

Коментиран от #42


Оценка:
-16 +19

Алди
42 Отговор

До коментар #41 от "пипер":


А който има пари ама му липсва акъл какво си купува?

Оценка:
-7 +26

452
43 Отговор
няма ли тойота статията е поръчкова.

Оценка:
-16 +3

иж. Узунов
44 Отговор
Здравейте,
На кратко и ясно.
Dacia -и колкото да не ви се вярва момчета тази марка винаги е била номер 1.А най лошата новина за вас е вече е ненадминат с новите модели ...просто няма място за спор това е Колата!!!

Коментиран от #45


Оценка:
-21 +14

Гост
45 Отговор

До коментар #44 от "иж. Узунов":


Хайде поредния неграмотник, който не може да асимилира две изречения! Да, Дачия е номер 1 в класация на НАЙ-ПРОБЛЕМНИ АВТОМОБИЛИ! Не е за вярване колко неграмотни хора има и на всичкото отгоре тръгват да обясняват, че Дачия била най-надеждната! Пък оня коментар 39, направо е трагичен!!!

Коментиран от #64, #139


Оценка:
-10 +22

Путкин
46 Отговор
Цял свят знае, че Дачия, Рено-като лайно и Опел са най скапаните коли на земята!

Оценка:
-32 +9

Хотелиер
47 Отговор
Ми имам хотел на Пампорово и никога не съм виждал Дачия да дърпа каквато и да е кола, нито зиме, нито лете, то и като цяло няма Дачийки, чат пат мине някоя служебна. Туристите на Пампорово, имат пари и карат хубави коли не Дачия, някои закъсват, но това е или от неопитност на шофьора или лоши гуми, но не, че са лоши марки коли.

Оценка:
-12 +21

Истината
48 Отговор
Трошливите немски Примиъм коли къде са? В САЩ Мерцедес, БМВ и Ауди са на челните места по ненадежност. Цената им толкова се сгромолясва, че след 7-8 години автомобили, които са били по над $100,000 се продават за по 7-8 хиляди долара. Толкова върви и една Хонда, която е стувала като нова $35,000. Вие смятайте обезценката. Аз карах немска кола в САЩ и на 5-та години я махнах защото електрониката започна да прави проблеми. Като нови са добри, но малко като остареят- каца без дъно.

Коментиран от #65


Оценка:
-11 +35

Тигър
49 Отговор

До коментар #16 от "Чудомир":


Най здрави са сузуки

Оценка:
-12 +8

Alex
50 Отговор
Ако разделите озминатите километри на изхарчените пари, ще видите, че Логан и Сандеро са най-добрата инвестиция, особено за работна кола. Който държи на лукс и престиж, не гледа в тази класация

Оценка:
-8 +26

Иван
51 Отговор
1.5 дци е един от най-надеждните, безаварийни и лесноремонтни, семпли двигатели

Коментиран от #119


Оценка:
-13 +22

GBF
52 Отговор
Шест служебни дачии-на по250-300хиляди.Пикап логан1.4бензин-440 000км.Всичко се кара идиотски.Нито един сериозен проблем,освен накладки,дискове и естествено ходова част от време на време.Пиша от личен опит.Колкото до статията F... OFF.

Оценка:
-11 +34

1234567890
53 Отговор
Първо пише се TÜV (Не TUV). Второ не е ежегоден а на две години. Малко се информирайте преди да пишете статии.

Оценка:
-0 +19

Радо Калинов
54 Отговор
Служебен логан на 155967 км. 2012, фейслифта на предишното поколение, не спира, товари се, разнася ни по обекти - черни пътища... Та, лагер на главина, втора биалетка скоро, че нещо похлопва отпред в ляво и... Консумативи! Толкоз, които иска да вярва, които иска да си чеше езика... П.П. Във фирмата са няколко, включително три от 2007, всички вървят, всички са 1.5 dci, няма досега някоя с отишли скорости, двигател, турбина или нещо такова. Лека вечер на всички.

Оценка:
-11 +35

PlimP
55 Отговор
тая статия ми се вижда малко дъртичка, пежо 206 на 4,5 години няма, а и моделът е правен от 98-а до 2012-а, ако тва е НЕсполучлив модел здраве му кажи

Оценка:
-8 +19

QUADRIFOGLIO
56 Отговор
Не знам колко биха могли да са "независими" подобни организации, но монетата има две страни. Примерно два автомобила, Fiat който влиза в сервиза 3 пъти за дреболии, като тампони и Ауди, което влиза 1 път, но за сериозен ремонт от сорта на скоростна кутия. Аз лично предпочитам да правя ходова на Фиат за жълти стотинки, отколкото скорости на Ауди, с цена която ти реже главата от кръста.

Оценка:
-4 +39

Mpowered
57 Отговор
Коли за бедни не ми хвалете! Истината е в БМВ или Порше.КАЗАХ !

Оценка:
-41 +8

Hmмммммм
58 Отговор
Тия не мога да ги коментирам. но скъпото ми BMW от магазина като му изтече гаранцията веднага се скапа скоростната кутия ( поискаха ми 5000 лева) и куп други неща . Според мен всички коли са вече са направени така, че да наливаш постоянно пари в тях . И това не е случайно, а нарочно .

Оценка:
-6 +38

Никой
59 Отговор
Дачия най големия боклук нямаше 100к километра всичко лопаше,същото важи и за рено!

Оценка:
-20 +21

Никой
60 Отговор
Дачия най големия боклук нямаше 100к километра всичко лопаше,същото важи и за рено!

Коментиран от #129


Оценка:
-21 +17

Отвън
61 Отговор
Тези германски "класации" няма нужда да ги четеш - егати наглеците!!!

Оценка:
-8 +22

666
62 Отговор
има заговор срещу Dacia

Оценка:
-9 +15

Ооо не
63 Отговор
Ей грамотнико , я по-полека. Тук говорим за коли намиращи се в различни ценови класове. Трябва да си много прост да сравняваш кола като Дачия ,която нова струва 10 000€ и такава ( немска , примерно BMW или VW) чиято цена нова е 45 000€. Посочи ми немска кола от същия ценови клас на Дачия , която да е по - надеждна ?! Отворко!?
Дачия никога не е била и няма да бъде номер едно като екстри , лукс , и престиж , но на фона на парите ,които даваш за нея е много повече от немските кенефи ,които лежат отдавна на стари лаври и не са еталон за качество. Само за справка да ти кажа , че електронните модули в една Е класа които дефектират струват повече от една нова Дачия и чакат някой като теб да ги подмени срещу една торба пари и после да пише глупости по форумите как немското е номер 1. Карай си старата линузинка и си вържи гащите с една карта за градския транспорт а пък остави на неграмотниците да си карат Дачиите.

Коментиран от #66


Оценка:
-11 +40

Ооо не
64 Отговор

До коментар #45 от "Гост":


Ей грамотнико , я по-полека. Тук говорим за коли намиращи се в различни ценови класове. Трябва да си много прост да сравняваш кола като Дачия ,която нова струва 10 000€ и такава ( немска , примерно BMW или VW) чиято цена нова е 45 000€. Посочи ми немска кола от същия ценови клас на Дачия , която да е по - надеждна ?! Отворко!?
Дачия никога не е била и няма да бъде номер едно като екстри , лукс , и престиж , но на фона на парите ,които даваш за нея е много повече от немските кенефи ,които лежат отдавна на стари лаври и не са еталон за качество. Само за справка да ти кажа , че електронните модули в една Е класа които дефектират струват повече от една нова Дачия и чакат някой като теб да ги подмени срещу една торба пари и после да пише глупости по форумите как немското е номер 1. Карай си старата линузинка и си вържи гащите с една карта за градския транспорт а пък остави на неграмотниците да си карат Дачиите.

Коментиран от #73


Оценка:
-10 +22

Random
65 Отговор

До коментар #48 от "Истината":


За американския пазар се сглобяват в сащ или мексико, не са немски.И пак са по-добре от каквото и да е хамериканско.

Оценка:
-19 +4

666
66 Отговор

До коментар #63 от "Ооо не":


и аз това искам да кажа,последното ми каране на BMW 2.5 tds беше 2004,а колата беше от 2000г,голям зор беше с пустата глава,ушким здрава и се крива,оттогава само HONDA CRX или Дачия:)

Оценка:
-10 +16

Поне
67 Отговор

До коментар #28 от "Селянина с колелото":


чети, троле. Или имаш умствен дефект.

Оценка:
-0 +7

Ачко
68 Отговор
Най-надеждната кола е БМВ е46 бензин 2.2 170 коня!Похапва масълце и без медец, ама е здрава като чук!

Коментиран от #70


Оценка:
-9 +3

Без аналог!!!
69 Отговор
Интересно че един и същи тип класации в Германия и Великобритания са с коренно различни резултати . Като добавим и че в класацията фигурира и Пежо 206на 4-5 години (!???) , а в Британия 207 е лидер по надежност , може да си направите изводи.

Оценка:
-4 +15

BMW
70 Отговор

До коментар #68 от "Ачко":


Глупости, е36 1.8 го бие по всички показатели. Дори и по похапването на масло, но това също е плюс- смазват се клапаните на дигатела.

Коментиран от #72


Оценка:
-4 +5

Шишо
71 Отговор
Добре ,че ВАЗ не участва. Щеше да обере лаврите :)

Оценка:
-2 +6

Шишо
72 Отговор

До коментар #70 от "BMW":


Клапаните в цилиндрите ли са ? :)

Оценка:
-1 +7

Гост
73 Отговор

До коментар #64 от "Ооо не":


Въх, не думай. Ама ти си бил голям гений - я им обясни на хората как ако те остави кола на пътя няма проблем, защото тя е само 10 000 евро. И не знам какво си пил, за да си измисляш глупости, че съм имал немска кола и ги хваля по форумите? Тук всички неграмотни бакшиши и зидаро-куфражисти се надпреварвате да хвалите тъпата Дачия, защото това са ви купили за служебна кола. Аз за 10 000 евро ще си купя 10 годишен СУВ с двойно повече мощност, екстри и системи за безопасност, отколкото новата Дачия с 115 к.с. без автоматик с 4х4. Ама бай Ганьо си мисли, че е много велик и е важно да кара нова кола, нищо че е пълна гробница!

Коментиран от #76, #122


Оценка:
-22 +10

Шаран БГ
74 Отговор
Само за половин век нещата се промениха коренно. В миналото бе нужно да си и малко или много "мастор", да можеш да я оправиш пущината, че да тръгне и да върви. Днес вече почти никой не наднича дори под капака на двигателя. Някой го търсят отпред - пък той бил отзад. Чудно кой , как и защо го е преместил ?? Като имаш машина, шевна, мотокултиватор или автомобил -трябва да се грижиш за нея . И напълно важи приказката, че лоша кола няма- има лоши стопани ! Безспорно има такива коли, които при еднакви грижи и старание да ги имаш, едни се скапват по-бързо, други по-бавно. Тези стъкмистики са ни ясни..... Има и такава английска приказка : "Не съм богат, че да купувам евтино" Обикновено по-скъпата вещ
предполага и по-добро качество ! Много хора си купиха "дъстър"-и. И отзивите са различни. Както и за "Логан" ите. Когато искаш да похвалиш нещо без да го споменаваш - очерняш наоколо всичко подобно !

Оценка:
-5 +6

Ицо
75 Отговор
Тези тъпи немци,а къде е Тойота, Тойота винаги е била начело по надежност,тя си остава най - здрава та кола разберете го стига с тези немски и френски боклуци, японското е най-добро.

Коментиран от #78


Оценка:
-8 +10

Ганьо Балкански
76 Отговор

До коментар #73 от "Гост":


Ганьото си ти и такива като тебе. Живееш на квартирка , ядеш постен боб и плащаш кредит за 10 годишен курник та 500 000км . Естествено нормалните хора , които остават и тези, които наистина имат финансова възможност предпочитат да карат нови коли без значение от марката и да си живеят в собствено жилище. А Вие лапате мухите и си мислите колко сте велики с дъртите курници.
Прост народ , слаба държава.
Европееца отдавна го е измислил.

Коментиран от #80


Оценка:
-5 +19

Ивайло
77 Отговор
Само Шкода

Оценка:
-6 +2

433
78 Отговор

До коментар #75 от "Ицо":


В статията говорят за най-ненадеждите автомобили.

Оценка:
-0 +4

545
79 Отговор

До коментар #3 от "ТАС":


Щях да питам същото 😁

Оценка:
-0 +0

Гост
80 Отговор

До коментар #76 от "Ганьо Балкански":


Живея на квартира и ям боб?????????????????? Да не си сбъркал хапчетата? Жал ми е за теб, че не осъзнаваш колко си смешен, мислейки си, че най-важното нещо в живота е да пръднеш пръв в някаква ламарина. Предпочитам да си давам парите за друго, а в моя дърт курник, семейството ми е в пъти по-защитено от жалката ти нова Дачия, комлексарченце!

Коментиран от #82


Оценка:
-15 +9

Hdvv
81 Отговор

До коментар #38 от "Random":


206+ е съвсем различен модел

Коментиран от #137


Оценка:
-2 +5

Дфен
82 Отговор

До коментар #80 от "Гост":


Карай си собароту и го заклучвай като на филмчето на Мистър Бийн детското с катинарче че мечките го отварят само с поглед и по натам ти е ясно ако не се върни назад няколко дена.

Коментиран от #85


Оценка:
-5 +3

Яааа
83 Отговор
Моята маздичка никъде я няма

Оценка:
-5 +2

Алфа Ромео
84 Отговор
Има Фиат, изненада!

Оценка:
-2 +4

Гост
85 Отговор

До коментар #82 от "Дфен":


СОбарО, заклУчвай, върнИ - абе ти си трагично неграмотен бакшиш!

Коментиран от #87


Оценка:
-2 +8

Отворко
86 Отговор

До коментар #7 от "Сектант":


Измъкнал си ми дедовия.

Оценка:
-3 +4

Дфен
87 Отговор

До коментар #85 от "Гост":


Телефона ми е японски не е в мен грешката.

Оценка:
-3 +6

Мюмюн
88 Отговор

До коментар #26 от "Сектант":


Секта питай го тоя Хасан как аз му пренавих резбата и калко нахакан стана след това.

Оценка:
-1 +6

Devil666
89 Отговор
VW Variant 5,5 Passat 2,8...30V 193 к.с. Автоматик ! 4 motion ! Няма какво повече да се каже...

Оценка:
-14 +2

japan
90 Отговор
няма японки...понеже са най-здрави,,,

Оценка:
-3 +7

bmw
91 Отговор
Какво значение има дали ти е 10 , 20 , 30 годишна колата.То дори 30 годишно бмв е по-добре от нова дачия.Какво като е нова , те дори сега ги правят от още по-евтини материали.А от на дачия материалите по-евтини няма.Попитай всеки който работи в тази индустрия и ще ти кажат.

Оценка:
-11 +6

опа
92 Отговор
никакви изненади , всичко е отдавна ясно. големия победител- дачия..и рено, което пак е дачия. интерестното е,че кашкая когато стане на годинки сдава изведнъж багажа. това е и моето наблюдение от 2 мои къседи и 1 колега със кашкай 1. уж беше много Убав и ги хвалеха до скоро, сега и тримата реват. също се вижда и слабите места за КИА .. явно не са абонирани в ТЮФ, но в американската класация са номер 1 пред порше , лексус и хонда ;)) инвестират в реклама в Америка

Оценка:
-7 +3

Чаушеско
93 Отговор
Дъстъра кърти, няма го в класацията! :)

Оценка:
-6 +3

kyky
94 Отговор
затова НИКОЙ НЯМА РЕСПЕКТ към родната милиция... щото вече карят дачия. то няма такава подигравка. дори в Румъния ченгетата от 20 години не ги унижават с дачия

Коментиран от #96


Оценка:
-12 +5

Като гост
95 Отговор
На един приятел детето го е срам да го кара баща му с дачията на училище. Ходи с автобус. И децата знаят за какво става въпрос.

Оценка:
-11 +6

Алфа Ромео
96 Отговор

До коментар #94 от "kyky":


Къде пък видя полицейска Дачия в БГ!?

Коментиран от #114


Оценка:
-4 +4

Офчия
97 Отговор

До коментар #7 от "Сектант":


Какво си измъкнал, бе шушляк? Играчки от Зрънчо ли? И с какво точно си измъкнал БМВ и Порше? Със силата на мисълта? Палячо!

Оценка:
-5 +4

Да да
98 Отговор
До сега не съю карал кола която да не се чупи! Гледам обаче шофьорите на БМВ и Мерцедес се хвалят че нищо не се чупи. Абе само малко за кардан, за биалетки, за двигател, некви умрели тампони по 200 лв. парчето, много рядко борд компютър(на 3-4 години максимум, ако се кара) Ама тва всичко е консумативи. Купетата не ги сменят. Да добавим и факта, че карат внимателно и на спящите полицая пренасят колата на ръце и можем спокойно да ги обявим за най-здравите. Колко Дичии спят в гараж? Не че ги защитавам, но няма как една кола да я галиш всеки ден и друга да я юркаш като катър и после да сравняваш коя е по-запазена!

Оценка:
-3 +17

qwerty
99 Отговор
дачията е по зле и от гадните шевролети. но аз днам за една още по трошлива нова каруца. фЯт типо мейд ин търки. наследника на легендарния тофаш

Оценка:
-4 +4

FDDFSdf
100 Отговор
Че всичко в статията е ала-бала е ясно само не ми е ясно как за 10-11 годишна кола най-високите километри са 170к, което е по 17к км на година за Германия - това някой вярва ли го? В БГ нормалното е 15-20к на година и то без да се кара кой знае колко.
За Дачия лошо не мога да кажа въпреки че в статията я дават най-чуплива и ненадеждна - за 6 години на служебна Логан МCV навъртях 200к км с най-сериозния ремонт беше компресор на климатика на 5 година, всичко друго консумативи и не ме е оставила на път (което е най-важното).

Оценка:
-2 +9

тралала
101 Отговор
Германците пуснаха дачия на пазара си за да не бъдат фолксвагените на дъното на тая класация

Оценка:
-6 +7

къде са
102 Отговор
колкото и да гледам и петте класации японка не намерих. ... кашкай е рено правено в Англия.. само емблемката е японска .

Оценка:
-4 +2

уйо
103 Отговор
е то голям кеф да си купиш дачия за 20.000 лева...и след 4- 5 години ходене по мъките да я шитнеш за 3 бона. не говоря за 20год бракувани премиуми , но за тея пари човек може да влезе в отлична колица среден клас на 2,3 годинки.. тъкмо след голямата обезценка

Коментиран от #108


Оценка:
-5 +8

Фернандо Алонсо
104 Отговор
Страшни коментари! Не мога да повярвам, как 80 % от българите си мислят, че знаят нещо, а реално не знаят почти нищо и трудно си пишат трите имена правилно. Коментират някакви класации, без да са наясно, какво представлява този прословут немски преглед TUV. Тук сериозна критика търпи и този преписвач, наричащ себе си журналист. След като си журналист опитай да поднесеш цялата информация на хората, ама по -лесно е да преведем нещо от някой сайт и готово. Без мисъл, без нищо, само едно заглавие. До всички коментиращи, моля напишете в "търсачката" си: Какво представлява технически преглед TUV? Има написано на български, доста подробно. След това се напънете и помислете, кой реално купува нови автомобили, особено Дачия, Рено Канго, Шевролет , Фиат и другите изброени. Дали са повече служебни?!? Накрая обединете двата отговора: какво представлява TUV и кой купува тези евтини модели автомобили. В този ред на мисли бих искал да кажа, че най-вероятно ако сравняваме Дачия Сандеро с Поло или Мини, Поло и Мини ще са очевадния избор, но те ще са два или три пъти по-скъпи. Като следва да се помисли и върху други два много съществени фактора, а именно : Ограниченията за стари коли в Германия и по-важният поддръжката. При покупка на нов автомобил имаш абсолютно точно предвидими разходи в следващите 5(пет) години, докато при стария автомобил, особено пък разните му "премиуми" е абсолютна лотария, обикновено с предизвестен край, защпто автомобилн

Оценка:
-4 +10

Фернандо Алонсо
105 Отговор
Всеки би трябвало да си купува автомобилът, според нуждите му. В по-голямата част от Европа, особено там където живеят нормалните хора, няма голямо значение за самочувствието на хората, дали карат Дачия Шкода или Фолксваген. Тук обаче е нещо страшно, той живее в панелка без асансьор с хлебарки, обаче отпред Ауди на 14 години, много запазено и коментира какъв балък си, за да дадеш 30 к за нова Дачия или Шкода. Той би си купил 5 годишно Ауди за тия пари, ама не му идва на акъла, че ако се счупи нещо, ще стане недвижима собственост. Да, съгласен съм, че в България все още е евтино да притежаваш автомобил, особено стар, защото данъците и застраховките са ниски, изискванията при ГТП са никакви, паркират и се движат навсякъде безплатно и все още е пълно с квартални майстори, които работят евтино, плюс всевъзможни магазинчета за авточасти и морги, нещо което в Германия не е точно така. От тази гледна точка разбирам хората, които си купуват автомобили за 2000- 6000 лева, вместо нови такива, но тези които си купуват премиум на 10 години за 15 000 или повече пари, за мен или не могат да си правят сметката, или са комплексирани и искат чрез автомобила, да избият тези комплекси.

Оценка:
-7 +21

Ицо
106 Отговор
Абе къв е тоя тuv,от коя година ,защото пежо 206 на по 4-5 години няма.модела е на 20 години и горница,ако не бройм измисленото 206 + от 2011....разбирачи.

Оценка:
-3 +6

Ники
107 Отговор
Шест години,карам Логан 1.6 MPI 400000 хил.км никакъв проблем.Благодаря!!!

Оценка:
-3 +10

ееее
108 Отговор

До коментар #103 от "уйо":


фернандо алонсо ме убеди че по убаво от дачия с найлоните няма. вариант 1: давам 20 бона за примерно мазда 3 2017г на ~30.000км и карам кола. след 5год я продавам за 10 бона . вариант 2: давам 20 бона за чисто нова дачия ...и карам ...дачия - най грозната скърцаща кола. ок, дори гаранцията да покрие всички ремонти, след 5 години самоунижение я продавам за макс 5 бона щото никой няма да ми даде повече.

Коментиран от #113


Оценка:
-7 +8

автомонтьор
109 Отговор
дачия е намбър уан! затова Румънците фалираха ТОФАШ за да може да са сами на върха

Оценка:
-4 +1

Ицо
110 Отговор

До коментар #35 от "BMW":


Тея мъртъвци само по селата ги карат.това не е могло да откъсне и като ново...и къв комфорт в 3та серия?масларки.

Оценка:
-1 +4

vasik atanasova
111 Отговор
ЗА ТОВА СИ КАРАЙТЕ ПРЕМИУМИТЕ
А НЕ ДАЧИИ

Оценка:
-5 +1

Енженеро
112 Отговор
Колко простотия има на света. Wv са най здрави. Много километри малко проценти. Тъпа ци колкото щеш.

Оценка:
-7 +2

Фернандо Алонсо
113 Отговор

До коментар #108 от "ееее":


Да и един мармот завива шоколад...1. Мазда 3 под 30 000 км. освен да е била на някакъв оперативен лизинг или зверски ударена, няма друг шанс, но сега погледнах цените в мобиле и те започват от 25 000, там където са най-скъпите нови Сандеро Степуей и Логан. Освен това, ако не знаеш, кои са най- ръждивите коли в света, моля ограмоти се, от Мазда по-ръждясваща кола няма! Така, че не е сигурно за колко ще я продадеш и както ти казах, нямаш сигурност от гледна точка на разходите за ремонти и експлоатация. Отделно е ясно, че много от нас се самоопределят с това каква кола карат. Моля те, намери ми Дачия на 5 години, за 5 хиляди лева, която да не е такси и да е под 150 000 км. Ще ги купя всичките до една! Никого в нищо не искам да убеждавам, споделям мое мнение и се радвам изключително много, че повечето хора в България обичат да купуват втора,трета, четвърта, пета употреба, защото имаме в семейството автокъща и повярвай, че е печеливш бизнес. Цените на колите в цяла Европа са ясни, в България обаче пазара се изродява, защото 95 % процента от автомобилите са с компрометиран километраж и замаскарини дефекти и удари. Да, много от автомобилите се ремонтират, след като дойдат, защото както вече казах, все още тук цената на авто-ремонтните услуги е ниска, но това не означава, че километрите са реални.

Оценка:
-3 +7

Тисъна
114 Отговор

До коментар #96 от "Алфа Ромео":


ТОЛ-овете са с Дачи и...

Оценка:
-1 +0

Георги Михайлов
115 Отговор
Защо ли няма японски машини като тойота :)))))))

Оценка:
-4 +3

Жоро
116 Отговор
Какъв балък трябва да си , че да си купиш нова дачия.Разбирам да не ти се дават пари , и да не ти пука каква кола караш , там да ти върши работа и да не ти бърка в джоба,но да я вземеш на няколко години за 500-1000лв примерно , не нова.

Оценка:
-9 +4

BMW M4
117 Отговор

До коментар #37 от "BMW":


Прав си

Оценка:
-1 +1

118
Този коментар е премахнат от модератор
Е да
119 Отговор

До коментар #51 от "Иван":


Ти "автомобил" с въпросния двигател притежавал ли си. Перфектен е като нов. След петата година по него почва да се чупи ВСИЧКО което може да се счупи.

Оценка:
-2 +3

ЧНГ
120 Отговор
Повечето, които пишат и плюят Дачиите ( и други по непретенциозни марки) са комплексираните собственици на 10+ годишни" премиум автомобили" , които не са постигнали нищо в живота си. Единствено са успяли да си вземат на кредит авто- боклук ,който в Европа вече всеки нормален ще подмине и няма да го вземе дори и да му го подаряват. Но тук си голямата работа , караш и не признаваш никой на пътя с твоя
" премиум" ,не пазиш дистанция зад нормално движещите се , не даваш и мигачи , защото навсякъде си с предимство и всеки е длъжен да те / се пази. И какво от това като живота ти е празен също като главата??

Има и хора , които карат премиум автомобили, но са постигнали нещо в живота си и могат да си го позволят , те не смятат ,че скъпия автомобил е нещо велико и не го изтъкват по форуми и т.н.т. защото го приемат за даденост. Във всеки един момент могат да си позволят да карат нова луксозна кола . Когато приемаш нещо за даденост, не се хвалиш навсякъде с него , не се изтъкваш и не плюеш другите, които не могат да си го позволят. За успелия човек да си купиш луксозна кола е като да си вземеш домати от пазара , позволяваш си го и не се замисляш.
Виж при комплексара обаче това е велико постижение с което всеки се съобразява.

Оценка:
-2 +22

касапина
121 Отговор
Няма некачествени автомобили made in japan защо ли е така?

Оценка:
-3 +6

мдам
122 Отговор

До коментар #73 от "Гост":


Дай ми го този 10 годишен сув на каране средно по 4500 км на месец да видим колко време ще изкара преди да започне да се разпада.

Коментиран от #126


Оценка:
-3 +2

666
123 Отговор

До коментар #26 от "Сектант":


За това ли тук в градовете близо до Родопите където може да стигне до - 20 зимата всички карат немски коли на вместо румънските боклуци?

Оценка:
-3 +6

Фернандо Алонсо
124 Отговор

До коментар #118 от "123":


Да, прав си, че всеки кара, каквото си поиска. Точно там е проблемът, до народо-психологията. В България няма гражданско общество, защото всеки си мисли, че знае всичко, не случайно Хитър Петър е герой. Масово българинът не обича да се къпе. Българинът позволява да го крадат, да му вземат парите за лични осигуровки, като данъци, позволява местните данъци да ги източват, позволява да има 5500 кмета и 280 общини и общо над 450 000 публична администрация, позволява да лекува солидарно ромите, вместо да се смени тази идиотска здравна система, българинът си реже катализатора и не му пука, българинът обича "тънката лайсна", но протестира срещу цената на горивото и тока, а не срещу системата за електроразпределение, срещу отвратителната съдебна система, срещу "хотелската"образователна система с делегирани бюджети. Това имах предвид като казах панделка с хлебаркии алтернативата не е къща на село, а къща в тих квартал с морска/горска панорама на 2-6 км от центъра на града.

Оценка:
-4 +5

Додо конспирация
125 Отговор
Информацията която е дадена от TUV е за ниския до среден клас автомобили. Те са и най-продаваните. Ако усредни процентите на бройките автомобили с този на високия клас, показаните данни ще изглеждат по друг начин.
От друга страна Дачиите безспорно печелят за най-ниските цени-екстри и издръжливост.

Оценка:
-0 +5

Гост
126 Отговор

До коментар #122 от "мдам":


Кой нормален човек вози семейството си по 50 000 км на година? Аман от бакшиши, които си мислят, че всички живеем в колите си и въртим по 200 км всеки ден.

Коментиран от #132, #136, #151


Оценка:
-6 +4

Грую
127 Отговор
Ама защо няма за над 20 годишни?

Оценка:
-0 +3

Мунчо
128 Отговор
Германците не са това което бяха, а са придобили манталитета на чалмите, които приеха, затова е нормално да почнат да лъжат като тях.

Както се казва: като се изпедерасти нацията, си вкарват тъпкачи, а те на свой ред им набиват манталитета си.

Оценка:
-2 +4

Мунчо
129 Отговор

До коментар #60 от "Никой":


А проверили си в главата нещо да не се е разхлабило, или направо да липсва!?

Оценка:
-0 +1

Азе
130 Отговор
Няма нужда от подобни класации, за да видиш защо Дачия е толкова евтина.
Пестени е от всякъде, някои от моделите се правят в Африка, сигурността им е под всякаква критика- справка EuroNCAP.
Тествайте и ще се убедите що за кола е Дачията.

Оценка:
-5 +4

Хайл
131 Отговор
Да вярваш на тюв и дойче веле е все едно да вярваш в дядо мраз-на всички носил подаръци а никой не го виждал...кой се връзва на тези измамници

Оценка:
-2 +3

ддд
132 Отговор

До коментар #126 от "Гост":


Който пътува по 180 км всеки ден до работа и обратно.. И да това разтояние го вземам се взема за около 45 мин.

Коментиран от #134


Оценка:
-3 +2

Радослав Славчев
133 Отговор
най новото 206 е набор на Радослав Славчев РЕДАКТОРА тази статия е от пра Дядо МУ това са ретро СТАТИЙ наи добре е да си кара Каруцата

Оценка:
-1 +1

Гост
134 Отговор

До коментар #132 от "ддд":


Ако искаш карай и по 1 000 км на ден, но никой нормален човек не кара по 200 км всеки ден със семейството си. Дори и до работа в София и обратно ни нормалните хора въртят 30-на км на ден.

Оценка:
-2 +1

Компетентенкомпоненткомпозиракоментар
135 Отговор
Жена и кола, на слука бате. Кво толко се тръшкате не ви разбирам?

Оценка:
-0 +2

Хайл
136 Отговор

До коментар #126 от "Гост":


Аз пътувам по 200 км до работата и после обратно.ти си дръж твоята в гаража,ако имаш кола изобщо защото си мечтател за тесла.ако искаш има един приус за 500 € със сдухана батерия

Коментиран от #138


Оценка:
-1 +0

Random
137 Отговор

До коментар #81 от "Hdvv":


206+ е абсолютно същия модел с друга предница.

Коментиран от #154


Оценка:
-1 +2

Гост
138 Отговор

До коментар #136 от "Хайл":


Нещо ме бъркаш. Нито ме вълнува Тесла, нито нормалните хора у нас карат по 400 км дневно, за да ходят на работа. Да прекарвам живота си по пътищата и в кола, е най-глупавото нещо.

Оценка:
-0 +5

иж.Узунов
139 Отговор

До коментар #45 от "Гост":


Истината винаги боли !Хахаха

Коментиран от #142


Оценка:
-2 +0

0000
140 Отговор

До коментар #26 от "Сектант":


Ай чезвай ве.трябва ли постоянно да ти четем тъпотиите за румънските цигулки

Оценка:
-3 +6

Алфа Ромео
141 Отговор
Бакшиште ги карат Дачиите това е най-вярната класация, може да се повреди нещо дребно но нищо сериозно и всичко е по 5 лева. Колата е недоялана каручка но е издържлива и със евтина поддръжка спор няма, това е истината.

Оценка:
-1 +8

Гост
142 Отговор

До коментар #139 от "иж.Узунов":


Коя истина, че не може да четеш ли или че не може да асимилираш прочетеното как Дачия е най-трошлива?

Оценка:
-3 +5

159
143 Отговор

До коментар #22 от "ar146ts":


Щото не са проблемни ама, за до го установиш трябва някак да се измъкнеш от "статуквото"! Това е същото 'що все си избират Баце и подобни.

Оценка:
-0 +1

159
144 Отговор

До коментар #26 от "Сектант":


В Румъния - Дъстър и Логан. Докер и Лоджи - Мароко! Гара разпределителна - Констанца. Ако влезеш в пристанището на Аджиджа ум' щи зайде що хиляди дачии чакат... Влака предимно!

Оценка:
-0 +2

ники
145 Отговор

До коментар #9 от "Радо":


ти сериозно ли се радваш на този бастър няма по неудобен джип ако въобще може да се нарече автомобил чесно казано по добре втора ръка раф 4 но всеки сам решава колко прозст да е нали колега има и мазохисти заблудени като теб

Коментиран от #147


Оценка:
-9 +2

генчо
146 Отговор

До коментар #9 от "Радо":


ти прост ли си или малоумен извинявай че така ти говоря но в мойте очи си такъв

Оценка:
-2 +0

Боби
147 Отговор

До коментар #145 от "ники":


Точно скорошно возене в РАВ4 (нов внос) ме убеди, че след нисана ще си взема НОВА достъпна кола, и тя ще е Дачия.

Оценка:
-2 +5

Галин
148 Отговор
Имаме три Шкода Фабия 2 всички бензин 1.4.
Минати над 120000км и нито една повреда. Всички консумативи се сменят на време и само най добро качество части, когато дойде време за смяна както го е дал производителя.
И едно Сандеро , за в момента на 90000 и то да си призная не се е чупило...

Оценка:
-0 +3

Опел
149 Отговор
Всички знаят, че Опел е една от най-коравите марки...

Оценка:
-5 +0

Мартин
150 Отговор
Странна класация, Пежо 206 от 1998 година явно все още се продава в Германия, не само това ама и се купува. Форк Ка, Даево, ФВ Фокс.. Тая статия да не е от преди 15 години?

Оценка:
-2 +2

50000 на година
151 Отговор

До коментар #126 от "Гост":


Ако караш по 2 км на ден, няма значение дали колата е чуплива. за година ще минеш около 700 км. Има значение за тези дето си карат колите дали е надеждна и колко са цените на частите и ремонтите.

Оценка:
-1 +1

Али Баба
152 Отговор
Лично аз и мойте 40-те разбойника си купихме по един кон + каруца и нямаме проблеми докато пукне коня.... А после го изяждаме на луканки. ;)

Оценка:
-0 +2

Баба Ванга
153 Отговор
Трабанта ке биде най-яката кола... :)

Оценка:
-0 +2

154
Този коментар е премахнат от модератор
Равносметка
155 Отговор
Равносметката след 154 коментара:
Каралите Дачия като лична или служебна, почти на 100% са доволни от колите на марката, най-вече като надеждност, което е важно за кола която се кара много.
Мнението, мечтите и фантазиите на останалите реално е без значение.

Оценка:
-1 +1

Димитър
156 Отговор
Кой плати за реклама на Дачия, да си признае веднага?! :-)

Оценка:
-0 +1

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.


АПИ: актуална пътна обстановка