Това показва изследване, направено от асоциацията на производители на автомобили в Европа ACEA, според което хората купуват основно бензинови автомобили. Скандалът, наречен "Дизелгейт" се отрази много сериозно на продажбите на дизелови автомобили и техният спад става все по-осезаем.
От друга страна електрифицираните превозни средства се продават повече, но в Европа те все още не са фактор, защото представляват малко над два процента от пазара. Подтикването на хората да купуват "зелени" автомобили и повсеместното отричане на дизеловите, доведе до това, че европейците започнаха да купуват все повече бензинови коли.
Ето е статистиката в табличен вид за това какви автомобили са продадени през второто тримесечие на 2018 година. От таблицата се вижда, че бензиновите коли са над 60%, Те все още са следвани от дизеловите, но техният дял е намалял драстично - 31.3%. На електрическите и хибридни автомобили се пада дял от малко над 9%.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 гост
Коментиран от #10, #25, #26, #36, #44, #67, #78, #104, #113, #118
13:08 08.09.2019
2 Голям Слон
Коментиран от #15, #92
13:17 08.09.2019
3 smeh
Коментиран от #5
13:17 08.09.2019
4 Дизел за трактора
13:23 08.09.2019
5 гост
До коментар #3 от "smeh":
Само дето един 20 или 30 годишен автомобил е по качествен от новите който ни пробутват. От личен опит го казвам защото моята кола е 25 годишна и за последните 3 години освен масло да и сменям нищо друго не съм правил по нея. Ще ме закара до където си поиска . А на жената колата е на 8 години и през два месеца влиза в сервиз , все нещо се чупи. Но за мен бензина си е за предпочитане.Коментиран от #12, #16
13:23 08.09.2019
6 onq s konq
Коментиран от #11, #18, #41
13:26 08.09.2019
7 селянин 1
Коментиран от #13
13:27 08.09.2019
8 Коментар📝
13:27 08.09.2019
9 Хирург
13:28 08.09.2019
10 Не е така
До коментар #1 от "гост":
Дизеловите S класи,Поршета,BMW 7 и разни подобни за бедняци ли са?Просто различните горива и двигатели си имат предимствата и недостатъците.13:34 08.09.2019
11 Този коментар е премахнат от модератор.
12 Велика България
До коментар #5 от "гост":
Щото до сега си подменил почти всичко по нея с ново. Е нормално е да изкара няколко години без ремонти.13:45 08.09.2019
13 Емил
До коментар #7 от "селянин 1":
Явно си пил нафта! Карам Сааб 9-5 на газ (тунинг 300 к.с.). Вчера ходих от Пловдив до София + градско в София = 340 км. Газта ми струваше 22,40 лв.! Когато ги минеш тези километри на нафта за подобни пари - ела ми се обади (и то с нормална кола, а не с въшка)!Коментиран от #21, #24, #38, #81, #172, #174
13:48 08.09.2019
14 Старите времена!
13:53 08.09.2019
15 Всичко тече всичко се променя
До коментар #2 от "Голям Слон":
Когато си купих първият дизел Пасат 1.6 ТДИ , някъде около 1996г. туба нафта 25 литра се намираше бол , на черно около 8 лева . Пасата гореше 4.5 на сто , и вървеше супер добре , сравнено с много други автомобили , все пак говорим за 96г. Билета за автобуса София -Бургас , беше 13-14 лева . Това беше все едно да караш без пари , и не съм го спирал . След което конюктурата на пазара на горива , направи така ,че едни хора да искат да печелят много , и дизела стана майка си , и баща си . Сега газта е по джоба на обикновеният българин , до като разбойниците не измислят нещо ново.Коментиран от #22
13:58 08.09.2019
16 smeh
До коментар #5 от "гост":
Виж разбирам ти гледната точка, но нещата не са толкова лесно съпоставими. От кола до кола има голяма разлика. И сред колите от 90-те помним не дотам сполучливи модели и двигатели - сега също не липсват. После идват факторите собственик, пробег и съответно инфрастуктура и горива. Твърде много променливи, които могат да изиграят лоша шега на щастливия собственик на кола втора употреба. Отделно, че цените, които държат например 12-15 годишни коли - около 10к лв, мисля че е достатъчна причина човек да се огледа за нещо от магазина.14:00 08.09.2019
17 onq s konq
До коментар #11 от "Емил":
Ти си ТИПИЧЕН ПРЕДСТАВИТЕЛ на хора,които като се сблъскат с НЕЩО КОЕТО НЕ РАЗБИРАТ,вместо да си напънат акълеца и да вникнат в нещата,го обявяват за "тъпо" ,игнорирайки го..."за по-лесно":)Теоретично може и да "рогледнеш" някой ден,но на практика - ЕДВА ЛИ.Всъщост лошо няма - ВСЕКИ Е ЩАСТЛИВ ПО СВОЕМУ:)14:05 08.09.2019
18 хффх
До коментар #6 от "onq s konq":
как го изчисли че дизела гори с 40%по малко като моята кола на бензин на равен път с 80..90 км гори 5 на 100 като на моменти ми пада и под 5 .по твоята логика дизела гори 2.3 на 100😂Коментиран от #23, #30
14:16 08.09.2019
19 Мишо
14:18 08.09.2019
20 Jerri
14:25 08.09.2019
21 Sskskk
До коментар #13 от "Емил":
Лъжеш!14:26 08.09.2019
22 Всичко тече всичко се променя
До коментар #15 от "Всичко тече всичко се променя":
Или тогава , литър нафта ми е струвал 0,32 стотинки , и 100 километра са ми стрували 1, 44 ст. - фантастика . Сега автомобила ми с газов инжекцион гори 8,5 газ на 100 км. което е грубо 8 лева .Коментиран от #27
14:29 08.09.2019
23 smeh
До коментар #18 от "хффх":
Коня ти рече, че ако сложиш наравно неговата е46-ца 330д/дизел/ с друга 330и/бензин/ и ги караш една до друга, дизела ще харчи с 40% надолу. Така беше преди 15 години. Обаче сега с директното впръскване и навлизнаето на куп други "помощни" системи при бензина разликата е далеч по-малка от 40%. Но за сметка на това, вече и бензина има бонуси както дизела - усложнен ЕГР, турбо с променлива геометрия, аналогичен на ДПФ-а филтър в кюнците, нагарите обичайни за директното впръскване, завишени емисии/не CO2!/, по-висок разход на масло и още куп други. Което означава, че подръжката с изключение на дюзите/там дизеловите са по-скъпи/ е почти изравнена. Следователно везните са почти изравнени и само еврорегулациите да не влиза дизел в центъра, накланят всичко в полза на бензиновите коли. Капиш?Коментиран от #32, #37
14:37 08.09.2019
24 селянин 1
До коментар #13 от "Емил":
Китайски лъжец..от NEVS.14:40 08.09.2019
25 БЕДНЯЦИТЕ КАРАТ ДИЗЕЛ
До коментар #1 от "гост":
А ТИ И ДИЗЕЛ НЕ МОЖЕШ ДА СИ ПОЗВОЛИШ...ГЛЕДАЙ СЕБЕ СИ НЕ СЕ НАПЪВАЙ ДА МИСЛИШ КОЙ КАКЪВ Е...14:42 08.09.2019
26 ЧНГ
До коментар #1 от "гост":
Мунчо и Мунчо ще си останеш, я виж в ценовите листи на вносителите на автомобили в България, с кои двг. са по-скъпи???!Дизеловите версии са с по-висока базова цена!!!Изключвам само разни спортни версии и тези с огромни бензинови двг.14:48 08.09.2019
27 Всичко тече всичко се променя
До коментар #22 от "Всичко тече всичко се променя":
В заключение - Ясно е , че дизела гори най- малко , и е с най- високо КПД (коефициент на полезно действие) , но всичко в крайна сметка ,зависи от цените на горивото, което автомобилите използват , това прави автомобилите на газ(бензин) предпочитани , ако се инвестира в съвременна газова уредба, свещи , периодично обслужване , и самият двигател да е подходящ за работа на газ, щото има и такива които не стават , или дефектират по често. При дизела работата е по-равномерна , и е много по малка разликата градско - извънградско -тежък терен с изкачвания и завои. При земеделските производители които могат да си получават ДДС-то от нафтата , и си зареждат автомобила директно от цистерната в двора , имат за сега Най- голямата далавера с горивата.14:56 08.09.2019
28 Ха ха ха ха ха ха ха
14:57 08.09.2019
29 Кочо
15:03 08.09.2019
30 onq s konq
До коментар #18 от "хффх":
Не може да правиш такива елементарни Кръчмарски сметки,защото има фактори,които също оказват немалко влияние - такива са например Колко нов и съвременен е моделът на двигатела,Челното съпротивление/Аеродинамиката/.Разходът който съм посочил се проявява основно при по-мощните автомобили,както и при по-висока скорост/магистрална/.Затова и съм написал "ОКОЛО"!!!Коментиран от #33
15:17 08.09.2019
31 Глупак
15:19 08.09.2019
32 нххпвв
До коментар #23 от "smeh":
турбо на бензиновата ми кола нямам..с усложняването на по новите бензинки съм съгласен15:21 08.09.2019
33 хнввв
До коментар #30 от "onq s konq":
ок☺..15:22 08.09.2019
34 Хибрид
Коментиран от #35, #56
15:39 08.09.2019
35 Бусаджия
До коментар #34 от "Хибрид":
От както крада от служебната нафта съм влюбен в дизеловите мотори.Вече близо 5 години не зная цените на горивата но подочувам,че не били много ниски...Коментиран от #61
15:46 08.09.2019
36 България мойто момче
До коментар #1 от "гост":
Булгаристан беше когато бабите ти играеха с еничарите на "скрий салама"! Ако още играят на тичай си я така!15:50 08.09.2019
37 Докато тази електроника
До коментар #23 от "smeh":
започне да се бъзика и таблото стане като коледна елха! Три мерцедеса (нови) купи шефа, на едната му щерка всеки месец по една седмица мерцедеса стои в сервиза! Сигурно е правен събота следобед! Късмет!15:55 08.09.2019
38 Язе
До коментар #13 от "Емил":
Хихихих.22лв са 22литра.Как викаш ги мина тези 340км,300к.с?Тия сме ги слушали много.Пловдив-Сф с 22литра а останалите с репатрак?16:33 08.09.2019
39 Tomba
16:51 08.09.2019
40 Бенц
17:06 08.09.2019
41 Емил Рангелов
До коментар #6 от "onq s konq":
Тая икономия ти излиза през носа ,като ти гръмне дюза,требва по правило да смениш всичкитеВтора ръка са 300-500 лева нови ,лелемамале.А ако са умни или дюза помпа гориш здраво.Дюза помпа пукат леглата на дюзите,от там сменяваш глава,няма правене.Айде да вметна и за ТДИ дърветата .Най-редовно нагар от егр клапана заминава в турбината ,чупи ,хвърля маслото и ако си на магистралата със 130-40,докато спреш може и да е изтропал съвлеменния ДВГ,щото са нежни вече ,а и са загрели на макс и изведвъж без масло с 3000 оборота.При бензина плоблем с дюзи няма ,нито с помпи ,нито тежък нагар по колекторите на газовете ,които моган да прецакат нещо.Турбината на бензин има много по дълъг живот от тази на дизела.Само един ДПФ филлтър за дизел е майка си и баща си,махнеш ли дпф и ЕГР ставаш чадещо недолазумение на пътя.Американците са го измислили дизел от 6-7000 кубика нагоре,там вече е ефективен за разни работни магарета машини!
17:35 08.09.2019
42 Шматароци
Коментиран от #51
17:40 08.09.2019
43 Пепи
17:47 08.09.2019
44 Този коментар е премахнат от модератор.
45 Голфаджия
Коментиран от #55, #90
19:01 08.09.2019
46 Ввв
19:20 08.09.2019
47 Kris
19:40 08.09.2019
48 vasik atanasova
19:41 08.09.2019
49 С.С
Накрая да разполагате с някоя лъскава електрическа бегачка,за гаджета и "приятелки".
А по темата-да живее бензина!
Щото така! :)
19:55 08.09.2019
50 Дизел
Коментиран от #58
20:05 08.09.2019
51 веселяк
До коментар #42 от "Шматароци":
После иди в Щатите.Коментиран от #54
20:06 08.09.2019
52 filo
20:28 08.09.2019
53 Иво
20:30 08.09.2019
54 Този коментар е премахнат от модератор.
55 селянин 1
До коментар #45 от "Голфаджия":
И супер,,скопена,,..20:39 08.09.2019
56 Азз
До коментар #34 от "Хибрид":
Хибридът е едно доста добро решение за из града, но извън града е все едно караш бензин/дизел без помощ от ел. мотора. Карам Аурис хибрид и имам доста наблюдения. Да, на градско си харчи 5.5-6 и ускорява добре, но извънградско при изпреварване на камиони си му трябва доста време, докато набере. А на магистралата минеш ли 130 и разходът скача драстично. Със 120 е около 5.5-6, 140 е 7.5-8. Служебната е Мазда 6 2.2 дизел 175 коня с автоматик. на 140 разхода си е около 6.5 и от 140 до 200 си ускорява без абсолютно никакво замисляне, че и още иска. Честно казано много повече ме притеснява батериите на Ауриса, който е на 75к, колко ще изкарат, отколкото дали нещо Маздата ще се счупи, а тя е вече на 220к, за които са сменяни само консумативи и едни носачи отпред (колата се кара на 90% в България).Коментиран от #131
20:44 08.09.2019
57 Ванката
Имам и бензинова кола( 115 коня ), на газ. Спрямо дизела идва по-икономична ако не броя и месечния разход за бензин. Иначе нещата са почти на кантар в полза на бензиновата . Като ми се залепи някой отзад на бронята и почне да ми присвятка с фарове и му пускам мастилото :) Бензинката това не го може
20:45 08.09.2019
58 Гост
До коментар #50 от "Дизел":
Хайде поредния тракторист сравняващ турбодизел с някаква си Форд Фиеста. Анемичен бил бензина - ела да те направя сам да си говориш с "анемичен" дърт турбо бензин на 15 години и 250 к.с. от 2,5 мотор. Единственото, заради, което се пените по дизела е икономията, а тя е майка на мизерията. Така че леко ставате смешнички с величаенето на тракалниците си!Коментиран от #59, #60, #87, #89
20:58 08.09.2019
59 filo
До коментар #58 от "Гост":
Икономия между дизел и бензин няма.21:16 08.09.2019
60 filo
До коментар #58 от "Гост":
Ако имаше реална икономия всички щяха да карат дизел, нали така.Коментиран от #62
21:18 08.09.2019
61 Жепеец
До коментар #35 от "Бусаджия":
Преди 35 години имах Москвич и го карах със Зильов бенц, и изобщо не знаех туй октани и бензинджийници.... Щот тогава нямаше дизеляци/Лада, Москвич, Волга, и так далее/. После зех си Падат дизел.... Супер е.... Сега съм с Жепейска нафта.... Супер е! Така че и 50 лева да стане горивото пак ще карам! И ме боли фара за ДПФ, ЕГР и други простотии! АМАЗОНКА ГОРИ!!! Ние ли ще спасим Планетата бе... Дет сме 5 милиона!!!Коментиран от #93
21:20 08.09.2019
62 Гост
До коментар #60 от "filo":
Е питай ги тогава защо си купуват дизели - едва ли е заради "тишината" на мотора или "вървежа" на атмосферния дизеляк.Коментиран от #68
21:28 08.09.2019
63 Пламен
Коментиран от #65
21:36 08.09.2019
64 Този коментар е премахнат от модератор.
65 Пинко
До коментар #63 от "Пламен":
Добре правиш. А ще споделиш ли колно ти издържа батерията, колко ти излиза чисто в пари на 100 км?21:53 08.09.2019
66 Йонко
21:58 08.09.2019
67 Нико
До коментар #1 от "гост":
Жегна ги точно там където трябва :D Най-големия страх на нашенските богаташи с дизелови Шкоди е, че някой може да ги посмили за бедни. Браво!И да, споделям мнението ти, че само бедните хора карат дизел. И да, Поршето дизел пак е за по-бедните клиенти.
22:06 08.09.2019
68 filo
До коментар #62 от "Гост":
Атмосферни дизели няма и всеки си знае защо ги купува.Коментиран от #70
22:06 08.09.2019
69 Карл Бенц
22:07 08.09.2019
70 Гост
До коментар #68 от "filo":
Атмосферни дизели имаше и никой не ги купуваше, защото бяха толкова скопени, че изобщо не можеше да се мерят с бензиновите. Та ти ако имаш дизел, ще ми е любопитно да споделиш какво освен икономията ти харесва повече в него от бензина.Коментиран от #82, #83
22:12 08.09.2019
71 12345
Коментиран от #72
22:24 08.09.2019
72 Гост
До коментар #71 от "12345":
Само един въпрос - смяташ ли за коректно да сравняваш 1,6 бензин с 2,2 дизел? Другия ми въпрос е - вярваш ли, че човек не може да провери заводските данни и да види, че дори и 1,6 турбо бензина на Киа прави от 0 до 100 км/ч за 0,7 секунди по-бързо от 2,2 турбодизела на Хюндая? Направо ви се чудя до къде може да стигнете с измислиците, защото и онзи ден един с Е 350 CDI от 2016-та мислеше, че е много бърз на светофара, но "анемичното" ми бензинче му показа, че леко е сбъркал.22:38 08.09.2019
73 jullliann 72
Коментиран от #74, #79
22:46 08.09.2019
74 пешо
До коментар #73 от "jullliann 72":
много глупости изчетох но дизелът е по надежден и по безвреден и този детото пише че като падне компресията под 28 не пали неразбира ама нищо от двигателиКоментиран от #75, #85
22:50 08.09.2019
75 Гост
До коментар #74 от "пешо":
Толкова е безвреден, че като карам зад повечето печки, не може да се види какъв цвят е тракалника. Ако имаме истински ГТП-а у нас, 80% от дизелите трябва да отидат за скраб! Но бай Ганьо може да дава по 300 лева в месеца за цигари, обаче няма да си оправи саждилника и ще трови с кеф всички около него, защото е чул, че дизела бил много безвреден.23:04 08.09.2019
76 Автоексперт
Коментиран от #77, #86
23:19 08.09.2019
77 Автолюбител
До коментар #76 от "Автоексперт":
Много неточна сметка,1,6 бензинка, от 1999 година, на незнайни километри при покупката с вече монтирана газова уредба, при мен вече надхвърли 200000 км. без да има признаци за износване. Нито мощността е намаляла, нито харчи масло.
Единствените ремонти под капака - смяна на кабели и свещи и една дюза на газовата уредба. Филтри и изпарител на газовата сменени само веднъж.
Познатите ми с дизели постоянно обикалят сервизи, докато намерят някой дето разбира повече от предния майстор и все са им недооправени колите.
23:51 08.09.2019
78 Алфа Ромео
До коментар #1 от "гост":
Така е, истинските богаташи които не са новозабогатели тарикатчета не карат дизели, звукът на дизела и миризмата която се носи отзад въпреки модерните пречистващи системи на са престижни за аристократите.Коментиран от #107
23:52 08.09.2019
79 onq s konq
До коментар #73 от "jullliann 72":
Според мен това "дето го мисля" си е БАШ ТАКА,а компресията в двигатела няма НИЩО ОБЩО СЪС СТУДА,а зависи ОТ ИЗНОСВАНЕ НА СЕГМЕНТИТЕ на буталата.Между другото 6-цилиндровото ми БМВ-дизел ще запали дори и при -100 градуса МИГНОВЕНО ,стига АКУМУЛАТОРЪТ МИ 100А/Ч да е зареден.Малка но съществена подробност пък е,че аз през зимата НЕ КАРАМ:)Коментиран от #111
23:54 08.09.2019
80 Дизелгеит
23:57 08.09.2019
81 дизел
До коментар #13 от "Емил":
Ще ги минеш тези километри за 22,40 лв,ама друг път!Ако говориш за едната посока може и ако си карал с 50 км/ч,но като знам каква "ламя" е СААБ 9-5 и с тези 300 коня,това го разправяй на някое дете на 5 години!Един приятел има форд 90 коня и му харчи около 8-9 литра извънградско,а ти ми разправяш приказка за 300 коня кола да мирише газта....Абе мани бегай!00:06 09.09.2019
82 filo
До коментар #70 от "Гост":
Не съм фен на дизела, карам бензин, но жена ми си взе дизел. Ако колата е нова, на малко километри си струва, иначе мисля, че има смисъл, както в случая на жена ми, пробег около 5-6 Хил. км. годишно, като така хем повредите с по-малко, хем икономията е около 7-8 лв. на 100 км. пробег. Всъщност основната икономия при дизела е преди всичко градското каране.00:28 09.09.2019
83 filo
До коментар #70 от "Гост":
Иначе друго предимство на дизела е по-големия въртящ момент в ниските обороти, което в комбинация с турбината го прави приятен за каране.Коментиран от #100
00:31 09.09.2019
84 коце
Отделно дизела е по-дълговечен мотор и с повече Nm, Което гарантира изпреварване на баир на много турбо гъзета с бенз с моя 1.5 дизел :)>>>
Коментиран от #96
00:34 09.09.2019
85 filo
До коментар #74 от "пешо":
Колега, Ами разбира се, че не пали. Дизелът се възпламенява от компресията и ако не е на ниво никога няма да запали.00:35 09.09.2019
86 filo
До коментар #76 от "Автоексперт":
Колега, нещо с пробега генерално си сбъркал.00:37 09.09.2019
87 коце
До коментар #58 от "Гост":
Искаш ли на баир да се бегаме с моя 1.5 дизел - турбо?ОТ място тръгваме от баира посока София преди траянови врати и се бегаме докато стигнем тунела? Смешко, като вдигна 160-170 - 80 и ги поддържам на баира ти ще пъплиш отзад като мравка с 200-те ти коня... впрочем докато ти ги взигнеш тези километри от място по този баир, аз вече ще съм стигнал вратите :)... наеш как ми е кеф такива като тебе да ги минавам с моя малоритражен дизел точно на баира :)...
Коментиран от #94, #105
00:49 09.09.2019
88 Toto
- най големият му + е като закачим караваните...е тия неговите 180 коня стават 80. Като най гооям - на дизела отчитам карането му зимата на къси разстояния
01:10 09.09.2019
89 МАК
До коментар #58 от "Гост":
Абе не си ми паднал с Голфа, може и да не те мина но няма да ми избягаш и ще трябва доста да държиш над 4500 !! Отворко!!Коментиран от #95
02:24 09.09.2019
90 Dimirest
До коментар #45 от "Голфаджия":
На жената Golf-а VII 1.6 TDI (110 Hp) DSG извън градско ако караш по правилника 90-100 км/час без климатик разход 3,9-4,3 литра дизел. Лятото с климатик 4,5-4,7 литра. На магистрала със 140 км/час около 5,0-5,3 литра. Градско съм засичал около 7,5-8 литра. Това е при положение че е автоматик. Не го сменям за бензинова кола и особено с газова бомба отзад, все пак вози деца. Ако се вземат 2 еднакви по мощност коли дизеловата харчи по-малко и има много по голям демараж от по-високият въртящ момент. Само дизел и въртящ момент му е майката!Коментиран от #99
03:11 09.09.2019
91 Шаран БГ
05:37 09.09.2019
92 Този коментар е премахнат от модератор.
93 НЕ,но
До коментар #61 от "Жепеец":
благодарение на такива като теб, планетата ще се спаси от нас.07:32 09.09.2019
94 Този коментар е премахнат от модератор.
95 Гост
До коментар #89 от "МАК":
И 5000 оборота да държа, колата ми пак ще е по-тиха от твоя скраб. Пък щом и Голф, диагнозата е ясно. Само като се напъваш, гледай да не утрепеш някое невинно семейство, че се нагледахме на такива "герои" като теб, които не оставят някой да им избяга, защото им е дръпнал на старта в града.Коментиран от #110
08:02 09.09.2019
96 Dicel
До коментар #84 от "коце":
Къде 20-25 градско на 1.8? На 4.2 не дава толко даже.Коментиран от #106
09:12 09.09.2019
97 qwerty
всеки се предполага, че може да си направи сметката.
половината от пишещите по темата само, че живеят при мама и тате и карат няква 15+ годишна кошница, като работят (ако работят) само за пари за гориво, кафета и кръчми. Да де ама в реалния живот сметката не е така.
всяко МПС си има предимства и недостатъци - просто за БГ в момента е най-изгодно на газ да се кара 4 цил. кола без турбо. подчертавам най-изгодно и то при положение, че на година се кара на 8 000 - 10000 км. иначе и газта се обезсмисля до голяма степен.
ако колата ще е нова или на малко реални км. то тогава и по-друга бира, ама и парата е друга.
09:15 09.09.2019
98 гощо
Коментиран от #101
09:25 09.09.2019
99 падналия ангел
До коментар #90 от "Dimirest":
Аз като гледам характеристиките на 1.6 тди и 1.5 тфси на Голф 7-ца, освен по-малкия разход и равния въртящ момент 250 Нм., всичко друго е в полза на бензина-ускорение до 100 км. и максимална скорост. Я разгледай характеристиките!09:29 09.09.2019
100 Гост
До коментар #83 от "filo":
И колко е повече този въртящ момент ако сравняваме еднаква кубатура? Напълно несериозно е да се сравнява еднаква мощност, защото бензина винаги я вади от по-малка кубатура. Виж например едно AUDI A6 от 2014 година каква е разликата в 2-литровия двигател например във въртящия момент и виж каква е разликата в ускорението в полза на бензина. Никой не може да ме убеди колко бил приятен дизела за каране с това тракане!09:41 09.09.2019
101 Гост
До коментар #98 от "гощо":
За първи път чувам бензина да има проблеми с помпата. Всъщност знаеш ли колко струва една бензинова помпа и една за дизел? Дано не ти се налага да разбереш, че както се казва, много като теб вече плакаха. Ама на какво ли не е готов човек в името на икономийката.Коментиран от #134
09:44 09.09.2019
102 Муха
Тръгвам за морето, пъне ми се 100- на км некъв лольо с бензинова бегачка и... Взе та спре да зарежда!😀 Газ... С 150 км/ч на 6-та съм на 6.8 по борда... 360 нм и 400 за кратко в овърбуст... На 3- та с 2000 оборота като я сгазя ако есп не се еключва ще върти гумите... А съм с 18-ки!!!
Коментиран от #103, #135
10:06 09.09.2019
103 Хи их хи
До коментар #102 от "Муха":
Само за коментатор на Ф1 или 24 часа на Льо Ман си!10:15 09.09.2019
104 Ганьо
До коментар #1 от "гост":
Не е точно така. Нафтата, докато дойде до България започва да иска повече пари за поддръжка и вече дори не е толкова икономична. Моите съседи с дизелови коли на 200 и повече хил км имат същия разход като на малкия ми Акорд (също на 200 к) , който не иска нищо друго освен прясна синтетика и бензинче! Не, хората не купуват повече бензинки заради шибаната машина за печалба, наречена "екология" а защото са повече кеф за каране!10:57 09.09.2019
105 Гост
До коментар #87 от "коце":
Не знам защо ме изтриха, но пак да ти отговоря, че искам да видим колко върви смешния ти дизеляк. Само да ти подскажа, че съм с 250, не с 200 к. с. и 4х4, а колата ми няма 1500 кг. Така, че ще видим кой е смешко, явно и книжка нямаш даже, за да пишеш такива простотии.11:07 09.09.2019
106 ddddd
До коментар #96 от "Dicel":
Правилно. 1.8 МPi от Пловдив до София и обратно - точно 300км, точно 20.00 лв. за газ, преди 2 дни.11:35 09.09.2019
107 Алфа Ромео
До коментар #78 от "Алфа Ромео":
Ролс Ройс, Майбах, Ферари, Ламбо, Астън Мартин, Мазерати, Бентли, Бугати имат ли дизели, ако не бъркам нещо мисля не, това карат истинските богаташи.11:38 09.09.2019
108 PIPALOT
12:01 09.09.2019
109 PIPALOT
12:02 09.09.2019
110 MAK
До коментар #95 от "Гост":
С моя ГОЛФ 3, 1.9 ТДИ правя смешни куп бензинови коли! супер икономична кола е - харчи само 3.7/100 изван града! а като и махнах еко глупостите като ЕГР и катализатора малко пипнах двигатела и му слагам само пална синтетика 5в30 покривам еко нормите много под заводските на нова такава кола!!! вредните емисий са ми на 70% от заводските!!! това сме го мерили в пункт и никои не вярваше на учите си. тиа бензинови астматици не могат да варват и това е!!!Коментиран от #112, #120, #125, #126
12:09 09.09.2019
111 Миро Антонов
До коментар #79 от "onq s konq":
Хей,тарикат....помисли пак,ако 6-цилиндровият ти TDS запали при-40 градуса. Да не говорим за твоите-100,ако ще и два акумулатора да имаш. И ми се струва,че блъфираш-да не караш зимата! Освен ако имаш кон и шейна,с които да джиткаш насам-натам. Идва зима-да не забравиш run-flat-a.12:11 09.09.2019
112 Гост
До коментар #110 от "MAK":
Извинявай, сбъркал съм. Само като прочетох неграмотния пост и веднага осъзнах грешката си, че ти се вързах да ти отговарям. Внезапно сега ми изчезна желанието да се занимавам с толкова неграмотен човек.Коментиран от #114
12:24 09.09.2019
113 Грую
До коментар #1 от "гост":
Бедняците карат коли втора употреба. Трите признака на просперитета на редовия българин са панелния апартамент, останал му от Бай Тошово време, автомобилът втора употреба, придобит по време на демократичните промени и тенекиения гараж пред блока, закупен от циганите. Тези три признака характеризират развитието в материалното състояние на обикновения човек в България, съобразно промяната в политическото статукво в държавата.Коментиран от #117
12:54 09.09.2019
114 МАК
До коментар #112 от "Гост":
Момче аз сам специалист по двигатели бензинови или дизелови БЕЗ МОНТИРАНИ АГУ!!!! не сам специалист по балгарски език може и да пиша с грешки но сам голям разбирач на двигатели!!! като не си технически на моито ниво нормално е да са хванеш за правописът ми!!!13:25 09.09.2019
115 Муха
13:59 09.09.2019
116 Просто на някои хора умът им сега идва
14:23 09.09.2019
117 Госта
До коментар #113 от "Грую":
Не всеки като теб може да кара нова Дачия,играч от класа хахахаха14:40 09.09.2019
118 eddy koysie
До коментар #1 от "гост":
Точно така! За това 90% от бензинджиите сте баровци и карате на газчица да ви е евтинко... :D14:57 09.09.2019
119 Абсурдистан
Коментиран от #121
15:46 09.09.2019
120 Напушен
До коментар #110 от "MAK":
Смешно е да се хвалиш с Голф. Какъвто и да е.Коментиран от #122
16:03 09.09.2019
121 Будала
До коментар #119 от "Абсурдистан":
Е точно с коментара си доказваш, че си типичен абсурдистанец! 1. Като знаеш кое е най-доброто що се мъчиш да си налагаш мнението?! "Мен" или себе си се мъчиш да убедиш?! 2. От коментара ти излиза, че за 5-та употреба у нас най-добро било атмосферен бензин... Ма байно кой ти говори за коли 15-та употреба?! Една кола счупена от каране и неподдържана ако ще да е с плазмен оринджипляктор пак е кенеф.... Ерго сучите въртите взе до парата го докарвате. Ми има градски транспорт! Като немате пари за едни инжектири на 200 000км оти се бутате при шофьорите?;Коментиран от #143
17:00 09.09.2019
122 МАК2
До коментар #120 от "Напушен":
Никой не се хвали!! Просто най обичам да натривам носовете на подобни на Госта - големите карачи и богове на пътя!!Госте нищо лично но някакъв шизофреник ми ползва ника и пише с моя ник адски неграмотно!!Коментиран от #123
17:19 09.09.2019
123 Гост
До коментар #122 от "МАК2":
Първо, нито се имам за свръх карач, нито се мисля за бог на пътя и винаги гледам да карам разумно. Но на светофарите си мислете, че дизела много вървял, пък той завалията при еднакви кубатури, турбини и години е пълна скръб сравнение с бензина. Второ, аз нямам вина, че някой ти ползва ника и не го одобрявам, но чакам да ми кажеш с какъв точно дизел си как точно ще ми натриеш носа. Май от тракането на дизеляка, нещо си се увредил.18:42 09.09.2019
124 Дилема
19:45 09.09.2019
125 Алфа Ромео
До коментар #110 от "MAK":
Ти пък си още по-смешен със тоя сандък на въглища.19:53 09.09.2019
126 Алфа Ромео
До коментар #110 от "MAK":
Помисли си дали може да направиш смешен подобна кубатура бензинов мотор със турбо, 1750 кубиковия бензинов турбо мотор 200 коня на Алфа ша го праиш ли смешен или ша пропуснеш този път...Коментиран от #128
19:59 09.09.2019
127 CRDI
Коментиран от #129, #132
21:25 09.09.2019
128 МАК2
До коментар #126 от "Алфа Ромео":
Не просто мога да те поизпотя само със бензинката ти.само това.италянските резачки не ги тачя.21:42 09.09.2019
129 МАК2
До коментар #127 от "CRDI":
Подкрепям!!21:43 09.09.2019
130 Alex
В добавка гумите над 16 цола не са по 60 лв. Не може хем да искаш да върви, хем да е без пари. Вече го няма вечния простичък атмосферен дизел на пежо 1.9 70 коня. Сегашния дизел е комплициран, много технологичен, за карачи разбирачи, не е за шир потреба трактористи.
21:50 09.09.2019
131 Хибрид
До коментар #56 от "Азз":
Ми зависи какъв е хибрида!...Айрис може и така да е23:49 09.09.2019
132 Гост
До коментар #127 от "CRDI":
Да бе, хич не съм карал дизел и дизела хич не може и той да гори масло. Заради такива като теб налагат забрани, защото пушат и тракат, без да ви е грижа за околните! Ще те плюем, като не разбираш от дума, както не знаеш, че в българския език няма дума "плювате"!07:55 10.09.2019
133 CRDI
Коментиран от #138
08:43 10.09.2019
134 гощо
До коментар #101 от "Гост":
Да ти кажа ли колко струваха инжектори и помпа на БМВ 4,4 V8? А това,че ти мислиш,че някой кара дизел защото е икономично си в нЕква грешка! Просто е по мощен по бърз и с лекота носи 2 тона кола! Карах същата кубатура новият модел на моята кола бензин и ИЗОБЩО не се впечатлих! Говоря за 3,0 дизел и същото бензин,дори по нов модел! Така,че ти СЕДИ ДОМА ЧЕТИ ШОК! Кажи са старото Рено държи ли се още,не си се взривил от газУвУтУ?Коментиран от #139, #140
08:45 10.09.2019
135 qwerty
До коментар #102 от "Муха":
Моята е с подобни на твоите характеристики откъм двигател, но е 2500кг, и челно съпротивление на трикрилен гардероб и 4х4 гори 9/100 извън и около 10-11/100 градско. Не съм виновен аз, че точно този модел нямат/не се предлагат/ с бензинов двигател.09:42 10.09.2019
136 МАК
бензинов двигател - по-евтин за обслужване; замърсяването му е предимно с парникови газове; може да се "газифицира" - макар според някои "гении" това да води до "скопяване","прецакване" и т.н. простотии;
а каква е реалността - и двата видя двигателя, когато са на леки коли вършат работата да ни возат задниците от едно място до друго място. стига сте се дърлили като малки деца. смешни сте.
Важното е: поддържаите колите си в изправност!!! тогава и дизелът и бензинът не пушат и тровят толкова много. просто и елементарно. като мен.
09:45 10.09.2019
137 Ин Петрол Веритас
1.На Ганя може и да не му пука че децата и внуците му дишат канцерогенни сажди,но на образованите и интелигентхи хора от цяла Европа,Китай,САЩ.... им пука.
2.Първоначалната цена на дизела е с близо 3-5 хил. Евра по-висока от съответния бензин.Хората са пресметливи ,проста сметка е че да се избие разликата в цената на колата с гориво,при положение че не караш повече от 10-20 000 км/год.,отнема 10-15 год.,когато е ред да си купиш друга.
3.Поддръжката на съвременния дизел се е превърнало в бреме, то Адблу,то ДПФ.ту кофти нафта,скъп ремонт и части,вече имат повече електроника от бензиновия ,смяна на повече филтри и то по-често(на бензинова кола горивен филтър може и да не сменяш докато я има колата )...няма вече Мерцедес 124 с 3 литра шестак ,който беше почти вечен,без кахърни ремонти.
4.Появата на хибридите уеднакви,даже би дизела по консумация в града.
5.Бензиновия двигател претърпя голямо развитие в последните 10-тина години,усъвършенства се,повече мощност и въртящ момент,по-малък разход на гориво.
6.По-голяма надеждност на бензиновия двигател напоследък,предпочитан от авто производителите заради по-лесното(по-евтино) му производство,по-лек от дизеловия,отразява се добре на общото тегло и пъргавината на автомобила
11:02 10.09.2019
138 Гост
До коментар #133 от "CRDI":
Някой да ти е казал, че дизела е виновен за всичко? Спокойно, все нови дизели съм карал, за да си направя сметката, че такова тракало не ми харесва. Дано си наистина от онези 1%, които наистина си поддържа дизела, защото ми писна всяка сутрин из София да не вижда и на 5 метра от сажди на дизеляците.12:21 10.09.2019
139 Гост
До коментар #134 от "гощо":
Ъъъ, ко речи? Кво Рено, ква газ бе пич? Ти бълнуваш нещо ми се струва. Иначе как ще напишеш подобна тъпня, че при еднаква кубатура и турбини дизела вадел повече коне и вървял повече. В-к Шок, Рено, газ, мощен дизел - я ходи се прегледай някъде, защото няма производител, на който 3-литра турбо дизела да върви повече от 3 литра турбо бензина. Аман от невежи и неграмотни трактористи.12:27 10.09.2019
140 Голям Слон
До коментар #134 от "гощо":
Сравнявай СРАВНИМИ неща. Да сравниш двулитров бензин с двулитров ТУРБОдизел е най-малкото нелепо и издава сериозни пробойни в техническата култура. Двулитров бензин може да се сравни единствено и само с двулитров атмосферен дизел :-) Повярвай, няма да намериш никакви прилики. Освен кубатурата. Кой какво носи с лекота и прочие намеци за заигравки с въртящия момента са приоритет на производителите на товарни камиони :-) Защото "въртящият" момент е един специфичен "тираджийск" термин :-))))19:51 11.09.2019
141 Иванов
21:07 11.09.2019
142 Иванов
21:13 11.09.2019
143 Беднякк
До коментар #121 от "Будала":
Хахахах като нямате пари вика за инжектори. Слушай е Микимаус, не са само инжекторите, а и турбото на дизела, филтъра за твърди частици, вихрови клапи и напуканата и напуканата нафта. С бензиката която ще взема, ще навъртя 2 000 000, а ти с продънетата си дизрларка, на първата зима -22 градуса и ще ти измръзне памперса, качил?! Няма старо или ново, нафтата си я сипвай на камиона с ремаркето, като искаш да караш си вземи бензинова кола. Дизеларките са за такива сксъсаняци като теб, с 10лв в джееба и се хвалят на серсемите по битака и пред блока че ти гори 5.5 извън града и като влезеш за обслужване и се счупи нещо, нови 3 бели косъма на главата и късаш джуката от драние и мъка серсем изсипан :)))))))))Коментиран от #144, #147
22:28 11.09.2019
144 МАК2
До коментар #143 от "Беднякк":
Като се подържа както трябва нищо няма се счупи !! Философ посредствен разбирач!! Карай си там асматичнита бензинка особенно ако е на газ да тие еФтино, не давай мнение за дизелите след като не си в час!!Коментиран от #145
01:23 12.09.2019
145 Бедняка Милионер
До коментар #144 от "МАК2":
Ти като я подДържаш тук с жълтите стинки, докарана печка на Горубляне на 1 500 000км, А извинявам се на 200 000км реални в автокъщата, с наливното масло от 6 лв. литъра от варела и така евтинко, без мн зор знаеш ли какво караш- Да ти кажа ли - КЛОЗЕТ. Следи си регенерация та на дпф филтъра и да не забравиш да сипваш добавки поне 2 пъти в годината, ама от скъпите не тези от 7 лв. Че замръзне ли нафтичката- първо качество в БГ ти е замръзнала работата.П.с. Това какво аз карам. Приятелю притежавам 2 коли, едната дори незнаеш, че съществува и едва ли в мизерния си живот ще караш такава или возиш. :))))))
Коментиран от #146, #149
10:31 12.09.2019
146 MAK
До коментар #145 от "Бедняка Милионер":
Ей ръфляк моя дизел е Голф 3 ТДИ. гори 3.7/100 изванграда и го карам само сас скапо масло - 5в30. По 32.40 лв. за литър! имал той коли дето не ги зная. знаеш ли колко коли сам имал аз!? 17! и това само за последните 3 години. ама сега сам с голфа че е наи добрата кола която сам имал. уникална е! купих я на 106 000 км. доказани сас документи и свиделети от италиа. нито тропа нито хлопа. уникат!ходи са переш в цветно някаде и не ми пиши простотий. не можеш да ми стапиш на малкият пръст в познаниата за автомобилни двигатели. бензинови и дизелови.Коментиран от #148
17:38 12.09.2019
147 Голям Слон
До коментар #143 от "Беднякк":
Добрата поддръжка е ГОЛЯМ ПРОБЛЕМ за МНОГО ХОРА! Там няма значение дали е бензин или дизел. Няма какво да се лъжем: само първите двама или трима собственика на автомобилите нещо поддържат. И то пак е относително. Най-вече, защото първият само ходи при дилъра. Вторият продължава посещенията при продавача и евентуално някакви леки ремонти прави. Третият собственик по нашия аршин си е направо богаташ и евентуално меаклия. Всичко нататък по веригата като цяло е умряло. Мераклии и хора с пари и най-вече желание да поддържа и прави нещо - МАЛКО! Крайните генерализации са лошо нещо и издават характера.. Трудно ми е да кажа на какво съм точно почитател. Имам и дизели, и бензини. На бензин! :-) Всяко нещо има предимства и недостатъци. Дизелът иска своето: масло и хубави филтри. И, разбира се, гледане. Бензинът си е каприз откъм гориво. Много тоци, много бобини, свещи...Каквото и да караш, когато си мърляч - такава ти е и колата.Коментиран от #150
20:28 12.09.2019
148 Този коментар е премахнат от модератор.
149 МАК2
До коментар #145 от "Бедняка Милионер":
Пич далеч си от истината!! Изобще не е евтина подръжката така както аз си я подържам!! За маса от хората никой няма да даде 200 лв за масло и филтри, ще кажат скъпо е!!! Но за да ми служи вярно и до днес с реален пробег близо 300000 реални км пари не пестя!!! Има всички удобни екстри които искам да има и няма ядове!!мога да гарантирам,че ще издържи мноого повече от твойте нови клозети !!!01:15 13.09.2019
150 МАК2
До коментар #147 от "Голям Слон":
Много точен и хубав отговор!!!01:18 13.09.2019
151 Микимаус
Коментиран от #152, #155
09:02 13.09.2019
152 MAK2
До коментар #151 от "Микимаус":
Пич в голяма грешка си!!! Моя голф гори 3.7/100 при 140 км/час!!! Е, без климатик, защото няма. Не сам го засичал ако карам с 90 колко ще гори ама и не ме интересува. Аз с 90 не карам така или иначе. А относно возиата - пипнал сам това онова - вози много конфортно!!!просто моята кола е доказателство че ако поддържаш един автомобил с качествени консумативи той ще ти служи дълги години!!! и моя голф ще надживее 90% от колите произведени последните 2 години. защото му слагам само качествени консумативи.стой в гараж и така претпазвам ламарините му от курозия защото раждата знаеш не прощава!!!Коментиран от #154, #157
09:32 13.09.2019
153 Същия
Ти вече сам решават какво ще караш, новата лъскава кола, с мириз на ново или морално остарелия голф, миришеш на третия 😁
Коментиран от #156
10:12 13.09.2019
154 Анонимен МАК
До коментар #152 от "MAK2":
Ейй шизофреник престани да ми ползваш ника в каквато и форма да го напиша!! Грозно е !! Какво показваш ??!! Модераторите да почистят!!16:07 13.09.2019
155 Анонимен МАК
До коментар #151 от "Микимаус":
Брато аз от комплекси не страдам!! Комфорта си го имам и екстрите, които сегашните коли имат и мощността си имам когато ми трябва и то точно за такива като теб ба пътя!!16:16 13.09.2019
156 Анонимен МАК
До коментар #153 от "Същия":
Повярвай ми!!оторизирани сервизи в България никога пълно е със некадърници а да не говоря за изкуствено завишените цени за процедурите!! Спокоино изпитвал съм това чувство ,което казваш голфа като го взехме беше на 80000 реални км навсякъде стояха всички маркери и етикети от завода!!И миришеше на ново даже на задните седалки не беше сядано!! Морално остарял—зависи от гледната точка колко разбираш от коли!!! За мен е с много добра ремонтопригодност и висока надеждност за разлика от новите ти боклуци които са до гаранция и до там!!!а ако караш и на Газ да ти ефтино коли на по 200-300 коня изобще не ми давай мнение за коли, тия приказки на село ще ги говориш!!!Коментиран от #159
16:23 13.09.2019
157 Голям Слон
До коментар #152 от "MAK2":
3.7 при 140 километра няма превозно средство, което да направи този разход. Тук вече ме изгуби! Разход по кокали, кристални топки и карти таро не се измерва. В Голф 3 няма дисплей за среден и моментен разход, така че 3.7 и то при тази скорост е научна фантастика, да не кажа квартални брътвежи с мъжки привкус. 3.7 е нереално дори за 100 км/ч.. Пък не знам. Може би ползваш някакви извънземни добавки и разни неща, дето се мушкат в запалката за намаляване на разхода... ;-)Коментиран от #158
16:27 13.09.2019
158 Анонимен МАК
До коментар #157 от "Голям Слон":
Мнение 152 не е мое !! Разхода 3,7 на 100 е при 100км/ч на 5 скорост. При 140 3,7 на100 не е невъзможно само със 6 степенна кутия от голф 4 може да го постигне намислил съм го да го правя!! А за това че няма дисплей за среден разход тука си в грешка!! Да оригиналното табло нямаше MFA дисплей ,сложил съм рядкото табло със тази функция навързал съм каквото трябва и работи и показва абсолютно вярно засичал съм с допълване на резервоара!!Коментиран от #161
17:46 13.09.2019
159 Антон Милтенов
До коментар #156 от "Анонимен МАК":
Слушай Гани, никога не съм карал на газ, няма и да карам, плюс това нямам и село. Ти невменяем ли си..??! Говорим си за коли на 5-7-8 години, ти си ми излязъл с голф 3 на 29 год и се бивш в гърдите, че е като Порше, я върви си яж изварата и лещата и когато имаш истинска кола, нива на 40 000 тогава ела и пиши. Ти луд ли си, не сме 1999год шизофеникКоментиран от #160
19:05 13.09.2019
160 Анонимен МАК
До коментар #159 от "Антон Милтенов":
Слушай ти ганьо аз също не карам на газ!! Върл противник съм!! Понеже си дървен философ я обесни какво е истинска кола??? Ходи си шмъркай дрогата и не давай акъл кое е истинска кола и коя не е!!хайде!!Коментиран от #164
19:18 13.09.2019
161 Голям Слон
До коментар #158 от "Анонимен МАК":
:-) На 100 км с много попътен вятър, без товар и почти без гориво - може и да направиш разход от 3.7 на 100. С ужасно много уговорки. И 10 степенна скоростна кутия от Голф 2050-а година да сложиш, няма да промениш много. Защото деференциалът е онзи, който може да намали разхода ;-) Много колеги смятат разхода по стрелки и какво ли не. И идея си няма какво е средна скорост и как се смята. Но в спорове за разходи и скорости съм си дал дума, че няма да участвам повече. На всеки разрешавам да вярва в каквото поиска.Коментиран от #162
19:52 13.09.2019
162 МАК
До коментар #161 от "Голям Слон":
Постига го разхода който съм писал заради големия въртящ момент тъй като отдавна не е със оригиналната мощност!! Както и да е ! Няма смисъл да се продължава спора!! Реален факт и до днес е че ниския разход на дизела остава небит от които и да е бензин при съпоставка!!Коментиран от #163
19:57 13.09.2019
163 Голям Слон
До коментар #162 от "МАК":
Безспорно дизеловите агрегати имат по-висок КПД. Особено по-модерните поколения. Но без турбото дизеловият агрегат е почти кръгла нула за цивилна употреба. Разбира се, много зависи какво очакваш от един автомобил. Ако е просто да стигнеш от т.А до т.Б - ще ти върши работа. Точно както са вършили работа някога жигулитата, москветата и зазките на нашите родители. Разходът на гориво е една абстракция. Една величина, която зависи от безкрайно много променливи. 30 годишна кола колкото и да е пазена, както и да е гледана - това са 30 години! Дай ми мейл, за да си разменим телефоните и да си мерим разходите. Избираш най-равния терен на АМ Тракия, срещаме се, пълня ти колата до горе. Тръгваш, след 140 км спираме и зареждаме. Ти, разбира се, ще караш със 140 км/ч. И ако заредим 4 литра, та даже 5, защото съм толерантен и разбирам, че ще ускоряваш все пак - ще ти дам пари за 4 резервоара гориво. Това прави 220 литра дизел :-) G-Drive, например...Навит?Коментиран от #167
20:25 13.09.2019
164 Гюдерия, смотан
До коментар #160 от "Анонимен МАК":
Слушай клоун , караш голф 3, а аз карам 2010 год 200 коня+ Къде си тръгнал да ми сравняваш голф 3 и то дизел, с кола която ти незнаеш, че съществува. Ако беше тарикат, да си беше взел бензинка на 5 години. Аз съм сменил 5 коли за 8 години, а на теб баща ти или дядо са ти завещали дизеловия голф да се учиш да караш и го изкарваш тук космически кораб. Брато връбчетата ще ти се смеят, с нафтовата печка на 20+ години, яко ще и да спиш с нея. Не си се возил в нова кола да разбереш какво е...Вози се там с прожуления анцунг и обелените цаиси, и гледаи хората какви коли карат залупен 😷😓😓Коментиран от #165, #166
20:32 13.09.2019
165 Този коментар е премахнат от модератор.
166 Анонимен МАК
До коментар #164 от "Гюдерия, смотан":
Слушай професоре,5пари не давам какво мислиш ти!! Карай си там новите боклуци и се радвай!! Аз нови коли няма да погледна заради това че са до гаранция и направо за скрап аз си обичам класиките и само коли до 2003-2004!!да колата е на 22 години но продължава да служи вярно без да бърка в джоба ми и е със почти всички екстри за голф 3 което е адски рядко!! Когато я взехме беше като нова само това мога ти кажа!! Та знам какво е чувството за което ми се дървиш!! Та какво карат хората не ме интересува!! Просто се дразня и се забавлявам да контрирам много хора тука на темата за двигателите щот в повечето случай се пишат посредствени мнения от хора дето 1 филтър за масло не могат да сменят а дават мнение коя е кенеф коя е сандък с въглища и тем подобни без грам да осъзнават, че повечето дизелови коли са със заключен потенциал.които знае какво да направи грамотно разбира се колите стават по динамични и по малко харчещи!!аз съм направил това и резултата е страхотен и задоволителен!!23:37 13.09.2019
167 Анонимен МАК
До коментар #163 от "Голям Слон":
С удоволствие бих го направил но нямам такова свободно време затова!!!Коментиран от #168
23:38 13.09.2019
168 Голям Слон
До коментар #167 от "Анонимен МАК":
Нямаш един час? Ако толкова много работеше, друга щеше да е колата..Или просто си поредният дърдорко с големи приказки и претенции, но без топки, за да застане зад казаното. Успех.Коментиран от #170
08:44 14.09.2019
169 Начинаещ
Коментиран от #171
15:20 14.09.2019
170 Анонимен МАК
До коментар #168 от "Голям Слон":
Не не съм поредния дърдорко с претенций!! Не те знам какво можеш и какво можеш да правиш, но от голф 3 с две ел стъкла предни и един климатик слава богу немския не Диавия (диария) да го направя със почти всичките екстри. Като климатроник, таблото с MFA дисплея, темпомат,тракшън контрола ABS+EDS заедно със задния мост с дисковете отзад,седалките с подгрева , ел огледалата с подгрева плюс пръскалките с подгрева, реглажа на фаровете със сервомоторчетата.модификацийте по мотора няма да ги описвам.единственото лоето ще направя е да му сложа 6 степенната кутия от голф 4 е та те тогава ще си покаже какво може!!! Да няма да е лесна тая процедура но от моя гледна точка си заслужава!! Така, че не знам да ли затова не трябва да имам топки??! Аи ако си в час с две приказки като обясна какво съм направил по колата ще разбереш че 3,7 на 100 е възможен разход при кротко каране!! А щом ми се дървиш като малко да сме се срещнели да караме да сипваме щото той не вярвал, това сие твой проблем следващия ми проект подобен ще бъде със Голф 4 но най големия тди дето е 150 коня е там ще още по интересна като заигравка топки затова имам и то не малки!! Много здраве от мен!!!17:34 14.09.2019
171 Анонимен МАК
До коментар #169 от "Начинаещ":
Ти откъде се пръкна !! Пубер,завещани голфове от дядо му - личи си че интелекта тие колкото бобено зърно!!!за почти 20 години зад волана ,не знам колко пъти София- Варна и обратно съм карал!! Да не говоря, че нямам нито една катастрофа!!Коментиран от #173
17:40 14.09.2019
172 Повярвах ти...
До коментар #13 от "Емил":
Най-евтината газ в момента е 0.75 ст. Дори от нея да си заредил, кола 300 к.с да даде смесен разход 8.5 на газ е НЕВЪЗМОЖНО. АБСУРД. Готов съм да се обзаложим на каквото поискаш.23:04 14.09.2019
173 С лопатата
До коментар #171 от "Анонимен МАК":
Брато, бартеросаи голфа и си вземи 2 лади най-добре, няма повече какво. 😂12:34 15.09.2019
174 Голям Слон
До коментар #13 от "Емил":
Имах Saab 9-3 Aero (2007) - 265 к.с. стандартно изпълнение. Не знам как го караш тоя 9-5, но аз при 110 км/ч имах 10 литра разход :-) Не пръдня, бензин! С пръднята щеше да стане малко повече. Та, вземи дигни малко цифрите, че сме се наслушали и начели на глупости. SAAB икономични бензини НЯМА! Вече няма и да има :-)13:05 15.09.2019