Новини

Продава се рядка Lada с руски дизел

Публикувана: 15 Октомври, 2019 18:56
97 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 48857
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.7 от 58 гласа.

Дизелът никога не е бил на особена почит сред автопроизводителите в СССР и Русия. Още към края на 70-те години обаче става безпощадно ясно, че ако искат да изнасят коли за Европа, в Толиати се нуждаят отчаяно от нафтови модификации.

ВАЗ започва разработката на собствен дизелов двигател в началото на 80-те. Към средата на десетилетието се появява първият опитен образец, който е монтиран на 2103. Агрегатът с работен обем 1.45 литра развива мощност от 55 к.с.

През 1988 г. "петица" с руски дизелов мотор преминава успешно изпитанията, но до серийно производство така и не се стига заради липсата на средства. АвтоВАЗ започва да предлага дребни серии с нафтов мотор едва през 1999 г.

Производството продължава едва пет години и е преустановено през 2004-а след около 6 000 бройки. Всички автомобили са оборудвани с 1.52-литров двигател с мощност 53 коня.

Именно такава Lada 2104 се предлага в един от руските сайтове за продажба на употребявани коли. Синьото комби е изминало само 66 000 и се намира в прилично състояние. Цената е 85 000 рубли (€1 200).

Поставете оценка на статията:
Оценка 3.7 от 58 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Уха
1 Отговор
Красота 😀

Оценка:
-25 +82

Жигула
2 Отговор
Искам я !

Оценка:
-21 +81

Тютюнопушенето
3 Отговор
Местя.

Оценка:
-35 +31

Иванчо l-ви
4 Отговор
Това и на мазут ще върви.

Коментиран от #5


Оценка:
-18 +122

МВР
5 Отговор

До коментар #4 от "Иванчо l-ви":


Дам не като модерните мотори дето пият само от скъпото

Оценка:
-12 +75

Туземец от Враца
6 Отговор
Смърт на дизела -тая смрад. Децата половината са с астми от саждите.

Коментиран от #41, #42, #48, #57


Оценка:
-127 +72

7
Този коментар е премахнат от модератор
куку руку ку
8 Отговор
Публикувано във факти.бг: Синьото комби е изминало само 66 000 и се намира в прилично състояние."

То като гледам приличното състояние, бая пъти трябва да е превъртан километража. Кола с 5 цифрен километраж на всеки сто хиляди става чисто нова.

Оценка:
-13 +52

СесесеоСЕРЕМ
9 Отговор
Много ми харесва бих си я купил но смятам че това е ИЗВРАЩЕНИЕ със АВТОМОБИЛОСТРОЕНЕТО

Коментиран от #27


Оценка:
-41 +35

Гошо
10 Отговор
Адаша Касабов за толкова години не се научи, че дизела НЕ Е НАФТА!!!

Коментиран от #23, #50


Оценка:
-12 +28

всичко руско е скрап
11 Отговор
Направо немога да повярвам с каква кочина ни заниамвате.Това е минало покрай автомобил.Чак било и в добро състояние.А бе тая кошница учукана ли излиза от завода ?! Не прилича на нищо !

Оценка:
-62 +39

Наргис
12 Отговор
А от бензина се хваща анемия.отровата от бензина не е По малка от дизела.така че бензинджиите да бъдат по задържани към печките.

Оценка:
-19 +45

Borislav Popov
13 Отговор
Стези 55 умряли руски кончета, за никъде с това чудо, поне да му
бяха лепнали на това моторче една турбинка ала лошото е, че руските велики инженери, все още нямат разработена собствена автомобилна турбина, както впрочем нямат и все още и автоматична ск. кутия. А бе, пълна скръб са братушките !

Коментиран от #16, #18, #20, #52


Оценка:
-66 +34

Мъкааа мъка
14 Отговор
Руска мъка , и те искат да са , като хората ама дебилщината им ГОЛЯМА !

Оценка:
-39 +39

Славчо
15 Отговор
И как разбрахте на колко хиляди е?66,166,266,366хил.?

Коментиран от #25


Оценка:
-9 +27

Бесен Язовец
16 Отговор

До коментар #13 от "Borislav Popov":


Попов, мани я ладата, ела да те повозя на москвича, мишок !

Оценка:
-16 +36

17
Този коментар е премахнат от модератор
тото
18 Отговор

До коментар #13 от "Borislav Popov":


Най-добрият дизелов двигател е руски.Т-34 говори ли ти нещо?Годината е 1941,а имаме 4 клапана на цилиндър и два разпределителни вала?Виждал ли си го на живо?500 к.с. без турбокомпресор,алуминиев блок,глава,и картер!Така че,малко чети.

Коментиран от #19, #22, #32, #67


Оценка:
-26 +90

Чук
19 Отговор

До коментар #18 от "тото":


540 к.с великият дизел Б-2 на Берьозкин..."якият" Фердинанд Порше така и не успява с танков дизел

Оценка:
-14 +56

Lada
20 Отговор

До коментар #13 от "Borislav Popov":


Ima ladi s avtomatichni skorosti

Оценка:
-9 +33

Аман от руски цървули
21 Отговор
Нещастници какво ми споменавате оная консерва Т34 бил дизел,гОуеМа работа,коли не могат да правят,факт!!!

Коментиран от #38


Оценка:
-54 +30

Borislav Popov
22 Отговор

До коментар #18 от "тото":


Ми купи си танк с най добрия двигател и карай бе ! Аз не визирам военна техника каскетче, а гражданска, автомобилна, която не е измислена за убиване на хора и за разрушаване, а за мирни цели ! Аман значи тук от танкисти, пилоти и артилеристи и не знам си какви още, експерди на руска воена техника, ти му говориш за турбина и автоматик за леки коли, а той ти пее за танк...)

Коментиран от #31, #44


Оценка:
-44 +37

Алфа Вълкът
23 Отговор

До коментар #10 от "Гошо":


Моля те обясни на нас простосмъртните каква е разликата?

Оценка:
-5 +8

Ха ха ха ха ха ха ха
24 Отговор
Чудно ми е от кой западен модел е гепен двигателя...

Коментиран от #30


Оценка:
-25 +23

filo
25 Отговор

До коментар #15 от "Славчо":


Тоя дръгел ако не е на 66000 щеше да е в моргата

Коментиран от #28


Оценка:
-17 +19

Дъ Клаш
26 Отговор
Джуджаро и Пининфарина се въртят в леглата от тоя кошмарь.

Коментиран от #68, #69


Оценка:
-9 +30

27
Този коментар е премахнат от модератор
28
Този коментар е премахнат от модератор
Кико
29 Отговор
Да бъде дадена на Корни за предизборната и обиколка. То ще е Цъкане, припадане и унес по великата технология Само така ще спечели(ЗАГУБЕНАТА) битка!

Оценка:
-18 +25

Random
30 Отговор

До коментар #24 от "Ха ха ха ха ха ха ха":


Никой, освен разни лицензни двигатели отпреди 40-те и опелския от кадет, други чужди двигатели нямат.

Оценка:
-6 +10

Random
31 Отговор

До коментар #22 от "Borislav Popov":


И за чий са им?

Коментиран от #37


Оценка:
-5 +8

Random
32 Отговор

До коментар #18 от "тото":


4 разпред. вала - по 2 от двете страни

Оценка:
-4 +16

София
33 Отговор
Салона е трепач ! Ковьорчетата на седалките в цената ли са !?

Оценка:
-2 +27

Кокото
34 Отговор
А в обявата пише: Цвет: красный !? Ако не е кърмъзъ, не го искам :)

Оценка:
-3 +11

onq s konq
35 Отговор
Трагедията е че тия Жалки малоумници,търсещи отчаяно да открият "топлата вода" ТОЧНО В СИБИР при -50 градуса БЕЗ ПРОБЛЕМ НИ УПРАВЛЯВАХА с Автомат на шията цели 45г,убеждавайки ни че "съвсем скоро Запада ше ни диша пушилката" в икономическо ,техническо и всякакво друго отношение.

Коментиран от #46


Оценка:
-20 +27

Dimo
36 Отговор
Имамя същата лада но бензин-перфектна е...

Оценка:
-7 +20

Borislav Popov
37 Отговор

До коментар #31 от "Random":


Автоматика е за по удобно каране на автомрбила, особенно в по големите руски градове, където има много задръствания по улиците, а турбината е точно за тези умрели двигателчета, като на ей тая Лада-четворка, дето от 0 до 100 за 18-20 секунди ги вземат. На Шавролле Нива и на Лада 4х4, също нямаше да им попречи по една турбинка за по добра динамика, че с тяхните умрели 70-80 кончета, човек да го е страх и един ТИР да изпревари на шосето, ако даде тираджията малко газчица, може да попаднеш в неудобно, така да се каже, положение.

Коментиран от #43, #45


Оценка:
-11 +19

Климбо
38 Отговор

До коментар #21 от "Аман от руски цървули":


Американска подлого, коя кола издържа колкото руските?

Коментиран от #55, #89


Оценка:
-24 +35

Бенц
39 Отговор
Съветски боклуци

Оценка:
-21 +14

Бати Злати
40 Отговор
Като бях в Русия един приятел арменец имаше такава. Пълна скръб, отвратителен тракащ звук и тресенв на двигателя

Оценка:
-15 +11

Враца ски еколог
41 Отговор

До коментар #6 от "Туземец от Враца":


оффффф тежко е да живееш на село

Коментиран от #93


Оценка:
-3 +13

Хайл
42 Отговор

До коментар #6 от "Туземец от Враца":


Смърт на електричките дето зареждат ток от тец и теца ти трови децата със сажди

Коментиран от #92


Оценка:
-6 +30

43
Този коментар е премахнат от модератор
Хайл
44 Отговор

До коментар #22 от "Borislav Popov":


Ти какво ли не визираш руско-самолетите им били калпави това било смотано само американските хварчила ставали-голям прост навлек си

Коментиран от #51


Оценка:
-13 +25

Random
45 Отговор

До коментар #37 от "Borislav Popov":


Карам ръчка из София(по Цариградско), случва ми се да уцеля задръстването между 7 и 9. Не съм си пожелавал автомат нито веднъж. Единствено ме е яд че съединителя заминава, иначе ръчкам скоростите, с газта и съединителя ядове нямам. Само калпав шофер може да му трябва автомат. Турбина и да искат не могат да сложат - 1. Главата не го позволява - reverse-flow е, няма как да сложат интеркулер, а без интеркулер се губи смисъла. То всъщност точно заради главата им е малка мощността - каналите са проектирани възможно най-тъпанарски, а клапаните са същия размер като на 2101 - за 1200 кубика. Да тръгнат да го преправят тоя мотор не върви, след 2-3 години ще го пенсионират. 2 - скоростната кутия/раздатката не позволява. Някъде към 90 коня ресурсът рязко спада. Иначе да са го сменили с 16 клапанов. Да я преработват не върви по същата причина. Защо не са ги преработили досега? Защото не са имали пари, затова, едва миналата година излезнаха на печалба.

Оценка:
-12 +17

46
Този коментар е премахнат от модератор
47
Този коментар е премахнат от модератор
ХаХаха
48 Отговор

До коментар #6 от "Туземец от Враца":


Тос па я се успокои, бензина мирише много повече

Оценка:
-3 +7

onq s konq
49 Отговор

До коментар #46 от "Ха ха":


Не ме обиждай с Белене- в АРХИПЕЛАГА ГУЛАК съм лежал хахо.И ПАК ще отида ако искам:)

Оценка:
-9 +5

Нефт
50 Отговор

До коментар #10 от "Гошо":


Гоше,точно на дизеловото гориво в България казваме нафта,или газьол!Което е ,си е така.....

Оценка:
-2 +11

Райх
51 Отговор

До коментар #44 от "Хайл":


Ти русофил ли си?Това не прави руското добро,нема как да стане!

Коментиран от #59


Оценка:
-7 +5

Димитър
52 Отговор

До коментар #13 от "Borislav Popov":


Руснаците имат и турбо, и собствена автоматична скоростна кутия, но това, че не сте запознат, не Ви прави вещ по въпроса!!! Образовайте се, моля, пък тогава пишете!!!

Коментиран от #66


Оценка:
-11 +21

Пенчо
53 Отговор
На моята седмица бях сложил български дизел "Перкинс" от ВАМО Варна. За мотокар. Май беше към 60 к.с.

Оценка:
-2 +13

Неизненадан
54 Отговор
Публикувано във факти.бг: Производството продължава едва пет години и е преустановено през 2004-а след около 6 000 бройки.
.
.
.
За 5 години 6000 броя!Не 15 ами и 25 години сте щели да чакате за тези руски бракми.

Оценка:
-9 +7

Автомобилист
55 Отговор

До коментар #38 от "Климбо":


То всяка кола издържа повече от руските боклуци бе психо.Стоял Мохера на дядо му 40 години в гаража и вече това била най-здравата кола.Хахахаха

Оценка:
-12 +11

дедо Шишарко
56 Отговор
Руски дизел друг път!Фолксваген мотор!

Оценка:
-11 +10

до туземеца
57 Отговор

До коментар #6 от "Туземец от Враца":


дисата с астма не са от дизеловите мотори, а от рушветите на докторите от телк...прави разлика.

Коментиран от #95


Оценка:
-1 +10

58
Този коментар е премахнат от модератор
Хайл
59 Отговор

До коментар #51 от "Райх":


Аз съм БЪЛГАРИН преди всичко,но да плюеш нещо само защото е произведено в Русия Китай или Ангола е глупаво,това го може само невеж профан

Оценка:
-4 +23

60
Този коментар е премахнат от модератор
61
Този коментар е премахнат от модератор
Дидо-ТРАБАНТА
62 Отговор
Те Ладите и бензинови толкова вървяха , а за дизелови...?
Познавам двама с добри Лади :
Единия е Гошо Карбуратора а другият е Симо Ладата от Софето.
Иначе навремето съм мачкал всички лади които срещна с Трабича . Безпощадно. И сега си карам Трабант всеки ден нищо , че съм фен на Нисан и имам Е класа Мерцедес . В Норвегия в радиус от 140 километра няма Трабанти,но както казват,"Краставите магаре
та през 9 баира се намират.

,

Коментиран от #73


Оценка:
-4 +5

Бай Шиле
63 Отговор
Бих я купил ако я дават с килимчетата на седалките.

Оценка:
-2 +2

дизела аут
64 Отговор
Руски кенеф, на всичкото отгоре и миризлив.
Евро 0!?

Оценка:
-11 +1

65
Този коментар е премахнат от модератор
66
Този коментар е премахнат от модератор
67
Този коментар е премахнат от модератор
Алфа Ромео
68 Отговор

До коментар #26 от "Дъ Клаш":


От Ладичката не знам дали се въртят но от Москвето се събуждат обляни в пот сигурно...

Оценка:
-2 +2

Алфа Ромео
69 Отговор

До коментар #26 от "Дъ Клаш":


Дизайна на Ладичката все пак до голяма степен е италианско творение, макар и от 67-ма година.

Оценка:
-3 +4

4736
70 Отговор
Плачем

Оценка:
-0 +1

71
Този коментар е премахнат от модератор
Хайл
72 Отговор

До коментар #67 от "Да и обем 40 литра или повече😂😂😂😂😂":


Немските и американските по колко литра са бе овчи кон? Имаш ли си на понятие изобщо от двг?

Оценка:
-2 +7

Хайл
73 Отговор

До коментар #62 от "Дидо-ТРАБАНТА":


Ти нямаше ли тесла или смени ника само

Оценка:
-0 +3

Алфа Вълкът
74 Отговор
Аз ще я купя! Трябва ми един такъв кокошарник за пъдпъдъците!

Оценка:
-8 +3

гост
75 Отговор
Танковият двигател б-2 на 34ката е краден от френският авиационен дизел coatalen разликите са малки затова б-2 има алуминиеви части.Апо въпроса за дизела на ладата си е чисто руска разработка и съотвено си е калпав ,четох в руски саитове за него ресурса му е 100000 километра следтова основен ремонт,голям проблем са имали с леглата на сегметите бързо се разбивали и едвам като започнали лазерно закаляване на каналите успели .Иначе е преработка на бензиновият ладов двигател но както пишат си е боклук.По добре да бяха купили лиценз на някои японски дизел отколкото да се мъчат да правят нешто което немогат.

Оценка:
-6 +3

Дидо-трабанта до коментар73
76 Отговор
Никога не съм имал електрокар,въпреки , че мога , но не съм спрял да карам Трабант. От столицата на Добруджа съм Добрич,ако си чувал,и там всички ме знаят , с черно кабрио - естествено Трабант. Озаконено .

Коментиран от #77, #78


Оценка:
-4 +4

Хайл
77 Отговор

До коментар #76 от "Дидо-трабанта до коментар73":


Добре,щото един живее в норвегия и има тесла и е със 100 ника-извинявам се за грешката

Оценка:
-0 +4

Хайл
78 Отговор

До коментар #76 от "Дидо-трабанта до коментар73":


Познавам хора от Добрич,идвал съм няколко пъти там и имаше едно хубаво заведение-Чифлика 😉

Оценка:
-1 +0

гост
79 Отговор
Абе като си погледнах инструментите и ас имам тесла ама маи не е наток.

Оценка:
-1 +4

Продукт на съветската зараза
80 Отговор
Тава е блок 2103 (синия) 1500 кубика. ВАЗ 341 или нещо такова се водеше тоя гаден мотор. Главата му си е собствена разработка, а помпата и дюзите са от Голф 2-ка BOSCH-ови. Не върви, шумен и много малък ресурс има.

Коментиран от #81


Оценка:
-3 +1

Хайл
81 Отговор

До коментар #80 от "Продукт на съветската зараза":


Що не е вървял-щото помпата и дюзите са бош-голфа от тези години колко мощност имаше-60 коня без турбо и 75 със

Оценка:
-1 +5

Урал
82 Отговор
Таман да ми излезе реда за Ладата,и дойде демокрацията....След това пак исках да си купя,но вече нямах желание....

Оценка:
-0 +10

Малинов
83 Отговор
Тая кочина отвътре и от вън е рядка колкото лайното на спиртосана ватенка сутринта.

Оценка:
-6 +5

Бай Иван
84 Отговор
Това си е чист двигател от Golf 2!!!!!!!!! Поредната кражба на братушките!!!!!!!!!!!!

Оценка:
-6 +2

Петков
85 Отговор
Това е 1.7 чист дизел краден от фиат, слагат го на ритмо,регата,уно и типо но братята руси решават да направят главата по-ниска за по-малък обем и по-малък разход, а и да видят Какво ще стане - все пак са инженери.. . Получава се мотор който гори масло , харчи повече нафта и ресурса му е 100хил. И трака ужасно.. нормално е - слиза от производство и авторите на идеята се обръщат към други нововъведения. Просто дизела не е за тях

Коментиран от #91


Оценка:
-4 +1

Дидо-ТРАБАНТА
86 Отговор
Те е е , коли , може да не могат да правят обаче е е всичко което гърми и хвърчи ,за съжаление не са се родили хората които могат да ги изместят от първото място !

Оценка:
-3 +5

Бахчата
87 Отговор
Това само за сккад става.

Оценка:
-1 +0

Силен
88 Отговор
Всичко соц от онова време е такова. Копирано от западно и докато излезе от поточната линия вече е 25г назад. После се оказва, че съвсем не става. Точно като българските презервативи от края на 80те.

Коментиран от #90


Оценка:
-3 +0

89
Този коментар е премахнат от модератор
Random
90 Отговор

До коментар #88 от "Силен":


И откъде е изкопиран тоя дизел като е на базата на руски двигател (2103)? Соросите сте уникално т*пи парчета

Коментиран от #97


Оценка:
-2 +1

Random
91 Отговор

До коментар #85 от "Петков":


Така ли, я дай доказателства

Оценка:
-0 +0

Туземец от Враца
92 Отговор

До коментар #42 от "Хайл":


Кой ти говори за ел. коли? Дизела трябва да се забрани за леки коли. Само бензин.

Оценка:
-0 +0

Туземец от Враца
93 Отговор

До коментар #41 от "Враца ски еколог":


На село се живее много по-добре. Къщата ми е 3 пъти колкото панелката ти ,а двора ми е колкото междублоковото ви пространство. Имам гараж за 2 коли. А ти си говори, не ми пречиш.

Оценка:
-0 +0

Lafa
94 Отговор
Ладата е тупалче.Малко да се барне и ще е топ.Като не Ви харесват подобни коли ,не отваряйте публикцията.Просто е.

Оценка:
-1 +2

95
Този коментар е премахнат от модератор
96
Този коментар е премахнат от модератор
97
Този коментар е премахнат от модератор
ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери