Nissan търси купувачи за фабриките си във Великобритания и Испания, твърди Bloomberg, като се позовава на свои източници в компанията. След сключването на търговското споразумение между Япония и Европейския съюз двата завода вече не били изгубили предимствата си и продукцията щяла да се внася директно от Страната на изгряващото слънце.
Друга сериозна причина Nissan да се опитва да се отърве от европейските си заводи бил постоянно спадащият пазарен дял на марката на Стария континент. Окончателно решение за продажбата им все още не било взето, но вече имало потенциални купувачи от Китай.
Nissan се намира в сериозна криза. Печалбите на компанията за първото полугодие са спаднали почти до нулата и през юли бе обявен план за съкращаването на 12 500 служители. Преди дни пък се появи информация, че японците се канят да прекратят производството на редица нерентабилни модели и да ликвидират бюджетната марка Datsun.
В рамките на оздравителния план от завода на Nissan в Барселона с капацитет 200 000 коли годишно вече бяха съкратени 600 души. Фабриката в Съндърланд също влезе в новините, след като компанията предупреди британското правителство, че евентуален Брекзит без сделка би обезсмислил функционирането на предприятието.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Киро
Коментиран от #8, #9, #45
18:13 25.10.2019
2 До1 Киро
18:17 25.10.2019
3 Емил
Коментиран от #29
18:20 25.10.2019
4 Всички знаем, че
Коментиран от #11
18:26 25.10.2019
5 да да
Другите могат да фалират.
Коментиран от #39
18:49 25.10.2019
6 Този коментар е премахнат от модератор.
7 Русата Златка
Коментиран от #22, #28
19:22 25.10.2019
8 утчнение
До коментар #1 от "Киро":
Всички японски, които си партнират с европейски, като френските например ;) Това е предупреждение и за Тойто, които нещо се заиграват с провалите от бе еН ве !Коментиран от #14, #40
19:37 25.10.2019
9 Ха ха
До коментар #1 от "Киро":
След вагиналните може)))))20:31 25.10.2019
10 Лора
20:34 25.10.2019
11 Нафърфорий
До коментар #4 от "Всички знаем, че":
Чадо мое те немците много работи показват напоследък - например как се разтягат дистрибуторите вериги на Мерцедес на 80-90 к км, и много другиКоментиран от #15
20:35 25.10.2019
12 посерко
Коментиран от #13, #17
21:02 25.10.2019
13 спас
До коментар #12 от "посерко":
верно си посерко21:48 25.10.2019
14 Име
До коментар #8 от "утчнение":
От две изречения, които си се опитал да съставиш, единствено се вижда колко не си запознат с марката Тойота.Коментиран от #16
21:56 25.10.2019
15 123
До коментар #11 от "Нафърфорий":
А на колко да се разтяга? На около 800 000 хиляди, при внучето? Това че ти си шушляк (и аз тоже), не пречи на немците да правят автомобили!Коментиран от #41
22:05 25.10.2019
16 Боко
До коментар #14 от "Име":
Тъкмо се чудех как да му кажа, че Тойота в момента е много калпав производител и е в голяма грешка.Коментиран от #18
22:06 25.10.2019
17 Боко
До коментар #12 от "посерко":
И още 4-5 модела. Всичките успешни...22:07 25.10.2019
18 хаха
До коментар #16 от "Боко":
Тойота са в челните места по продажби на земята, челни места в класациите по качество и надеждност; Един от големите доставчици на части за други марки; 90% от армиите по света включително и НАТО са с Тойоти, но щом казваш че е калпав производител, така да бъде.22:27 25.10.2019
19 Зимбабуе
04:29 26.10.2019
20 АМИ АЗ
НО СИ Е ВЪПРОС НА ЛИЧНО ПРЕДПОЧИТАНИЕ. НЕ СИ СМЕНЯМ ЛЕКСУСА ЗА КАКВОТО И ДА Е ГЕРМАНЧЕ
Коментиран от #25
04:49 26.10.2019
21 Чавдар войвода
Коментиран от #42
06:11 26.10.2019
22 Бмв
До коментар #7 от "Русата Златка":
А зимата какво караш чадо,колело ли.06:36 26.10.2019
23 Цецо
Коментиран от #26
07:31 26.10.2019
24 заз турбодизел комби 4х4
Коментиран от #27, #38
09:26 26.10.2019
25 123
До коментар #20 от "АМИ АЗ":
Да бе, да! Па вземи прочети за скандалите с измами на японски производители, белким ти просветне! Аааа, може и корейските да пробваш, и тях в САЩ! Мдааа...10:12 26.10.2019
26 Така е
До коментар #23 от "Цецо":
Малко хора са го разбрали тук и спорят и спорят. И даже много си мислят, че всички коли които се внасят у нас са с превъртяни километражи. Много превъртат, но много и не. Колите не издържат, с ремонти се започва и от 100 хил. км, често и от по-рано, има и сполучливи. Говоря за нови модели, а не 15 - 20 годишни при които ремонтите са евтини и не са наблъскани с технологии които могат да сдадат багажа във всеки един момент.Коментиран от #43
10:21 26.10.2019
27 Чавдар войвода
До коментар #24 от "заз турбодизел комби 4х4":
"Каджар" е Нисан Кашкай, с емблема на рено. Появи се години след Кашкай.10:49 26.10.2019
28 Черният пенис
До коментар #7 от "Русата Златка":
Браво,че караш бмв лятото до сервиза,а зимата си е в гараж.Зимата е по-чист и свеж въздуха.11:18 26.10.2019
29 VikiLexus
До коментар #3 от "Емил":
Не е спрян Патрол! Продава се като топъл хляб новия Патрол в Дубай и САЩ - само там се продава тъй като е само с 8 цилиндъра бензин атмосферка 5.7 литра и харчи над 27 литра на 100 км.!!! - Съмнява ме би ли искал да си купиш новия Патрол 8 цл. бензин атмосферен 5.7 л. с автоматик само харчещ 27-28 литра.Коментиран от #30, #44
11:20 26.10.2019
30 Минаващ от тук
До коментар #29 от "VikiLexus":
Те затова САЩ подлудиха Земята. Понеже им харчат като зилове а не били признавали малки мотори.16:56 26.10.2019
31 Тино
18:37 26.10.2019
32 Путкин
18:38 26.10.2019
33 7533
19:20 26.10.2019
34 Този коментар е премахнат от модератор.
35 За Нисан
И с цената на новия Нв200 електрически който изминава 200 км. с един човек без багаж в хубаво време-ценя 45 000 евро 😳
Човек да се шашка как още са на Пазара.
Поздрави Билефелд (Германия)
07:57 27.10.2019
36 коли под наем
Коментиран от #37
09:00 27.10.2019
37 Ввв
До коментар #36 от "коли под наем":
Глупости не ми се гледат....взимай си под наем ти!!!11:45 27.10.2019
38 Idiota
До коментар #24 от "заз турбодизел комби 4х4":
Не всички са с Рено професоре18:53 27.10.2019
39 Gtr
До коментар #5 от "да да":
Еее Nissan GT-R е велика кола19:56 28.10.2019
40 Явно паметта не те
До коментар #8 от "утчнение":
слуша и то много,защото ако не бе Рено да ги спаси преди повече от 20 години за Нисан нямаше да се споменава и в книгите за автомобилна история. Та не знам кой с кого се заигра и кой загуби,но във всеки случай не е Нисан.18:08 29.10.2019
41 Единствените им
До коментар #15 от "123":
автомобили с главно А са Порше,от там нататък всичко е лъскав целуфан отвън с го..о отвътре за много пари.18:14 29.10.2019
42 И това не е много
До коментар #21 от "Чавдар войвода":
сигурно защото и там работата е малко тъмна с оцеляването.Или най-много да произвеждат за личен пазар.18:18 29.10.2019
43 Ами от личен опит
До коментар #26 от "Така е":
така ми приказваха,като си взех първата нова кола през 2005г.,че била еднодневка,че най-много 100х.км и фалит и каво ли още не,е сега е на над 210 х.км. и е безупречна,а новат от две години от същата марка но СУВ на 60 х.км. без проблеми за сега. Не знам какви еднодневки и за какви 5 години и 7 години пишете при положение,че колите стават по-качествеи и по-издържливи. А това вашето е митове и легенди за това как старият материал е по добър от новия. Ами ако нямате деца тогава на този принцип викнете някой възрастен да ви направи щото новият материал ич го нема.19:12 29.10.2019
44 Само мога да го
До коментар #29 от "VikiLexus":
потвърдя,защото се возих в новият Патрол. Няма такъв лукс,комфорт и кеф. Е вярное,че гори повече от ЗиЛ,но нито за САЩ още по-малко за страните производителки на петрол ще ги сбърка това. При тях бензина е по-евтин от водата та за тях си е супер.19:16 29.10.2019
45 Ами
До коментар #1 от "Киро":
Хитрото че са и рено и ги боли за марката и Англия и кралица сменяш надпис и пак кинта. Идиоти да му мислят лотос твр прецакаха то комунист не може ги разсипа така.19:15 01.11.2019