Бяло Lamborghini Countach от 1985 г. на 15 691 км, използвано само за фотосесии и журналистически тестове, ще си търси нов собственик на търг на аукционната къща Russo and Steel в Аризона. Именно този автомобил краси много от официалните брошури на модела през 80-те, а заедно с това и стените на безброй момчешки стаи от онази епоха.
"Кунташът" е от най-мощната модификация 5000QV с 5.2-литров V12. Буквеният индекс означава QuattroValvole, за да подчертае, че двигателят има по четири клапана на цилиндър.
Карбураторите на тази версия са разположени над мотора, а не отстрани, както при останалите варианти. Това улеснява достъпа на въздух и увеличава мощността до 455 к.с.
По-голяма част от живота си колата е съхранявана в музей в Ню Орлиънс. Наскоро собственикът решил да проведе капитален ремонт, който му излязъл $300 000 (€272 258). Това дава представа за цената, макар че от Russo and Steel не дали прогноза докъде могат да стигнат наддаванията.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Шляхтиц
Коментиран от #2, #3, #13, #20
10:59 09.11.2019
2 Муя
До коментар #1 от "Шляхтиц":
Реставрирането на дребносерийни автомобили никога не е било евтино. Сравнението ти е нерелевантно. Предполагам тази йола ще намери по-бързо нов собственик от твоя съвеЦки ковчег.Коментиран от #4, #6
11:05 09.11.2019
3 Бесен Язовец
До коментар #1 от "Шляхтиц":
Нищо не знаеш тия червените маркучета са по 10 000$ всяко! 😀😀😀😀😀Коментиран от #8
11:08 09.11.2019
4 Бесен Язовец
До коментар #2 от "Муя":
Ти колко реставрира, че знаеш?Коментиран от #5
11:09 09.11.2019
5 Муя
До коментар #4 от "Бесен Язовец":
На брой са повече, отколкото са ти къпанията за тази година, паляк...11:13 09.11.2019
6 Бачо Киро
До коментар #2 от "Муя":
Глупости. Факторите са други. В случая все едно реставрират картина на Рембранд, защото тези автомобили са достигнали точно такъв статус - на колекционерска стойност. Точно затова и всичко около такива автомобили има такива цени. В края на краищата всяко нещо струва колкото хората решат да платят....11:13 09.11.2019
7 Класиката си е класика
И на 50 години да стане тая кола, винаги ще е с актуален уникален дизайн изпреварил с много времето си и винаги милиони хора ще припадат при среща на живо с нея, това е истината:-)
11:15 09.11.2019
8 Хахаха
До коментар #3 от "Бесен Язовец":
Тези червени "маркучета", всъщност са кабели! 😂😂😂😂11:28 09.11.2019
9 Алфа Вълкът
Коментиран от #10
12:17 09.11.2019
10 Бесен Язовец
До коментар #9 от "Алфа Вълкът":
Повече прилича на Скумрия!Коментиран от #11, #12
12:37 09.11.2019
11 РЗС
До коментар #10 от "Бесен Язовец":
А москвича си прилича баш на путин отпред, с тия ботоксови бузи скриващи малките му очички. А като намерите карбуратор втора ръка за това ламбо да ми звъннете по електромера14:06 09.11.2019
12 Може
До коментар #10 от "Бесен Язовец":
Те и кабелите приличат на маркучи, ама не са.😆😆😆14:48 09.11.2019
13 Инспектор Мадуро
До коментар #1 от "Шляхтиц":
Ако беше изминал толкова км щеше да имаш достатъчно мозък да си пресметнеш, че ако си купиш по-икономичен автомобил ще спестиш пари.15:47 09.11.2019
14 Инспектор Мадуро
16:41 09.11.2019
15 Жоро
21:23 09.11.2019
16 Иван
Коментиран от #18
17:45 10.11.2019
17 Алфа Ромео
18:30 10.11.2019
18 type-R
До коментар #16 от "Иван":
Miura дава началото!19:12 10.11.2019
19 Жоро
От текста, разбирам, че не колата е ремонтирана а музея. Също така, това е вероятната причина за продажбата на тази кола
22:00 10.11.2019
20 шляхтиц
До коментар #1 от "Шляхтиц":
капитален ремонт на мозея не на колата22:13 10.11.2019
21 doe
23:07 10.11.2019
22 Котето
16:52 11.11.2019