За първи път в историята, в САЩ количеството на хората, купили електромобили, превиши това на онези, които са предпочели класически ДВГ с механична скоростна кутия.
По данни на J.D. Power, в третата четвърт от 2019-а, продадените нови електромобили в САЩ са 1.9%, а тези с двигател с вътрешно горене и с механична скоростна кутия - 1.1%. Според експертите този парадокс се дължи на два основни фактора.
Първият е все по-голямата популярност на електромобилите в САЩ, а вторият - на спирането от производство на доста от малолитражките зад Океана. Именно последните са най-масово оборудвани с механични трансмисии.
Освен това, въпреки че новите Aston Martin Vanquish или BMW M3 и M4 се предлагат с механични трансмисии, делът на автомобилите с "ръчка" намалява все по-осезаемо, както в САЩ, така и в Европа. Най-много автомобили с три педала предпочитат жителите на Тексас, където процентът е над шест.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Този коментар е премахнат от модератор.
2 Димов
Коментиран от #16, #29
10:33 11.11.2019
3 сектант
10:37 11.11.2019
4 AUDI 4i2 TDI
До коментар #1 от "гост":
какво против дизелите имаш? Освен, че са най-бързи, най-икономични и по-безвредни за околната среда от бензиновите автомобили и повечето са адски издръжливи друг аргумент не виждам... поддръжката е скъпа, да, но за това не си ги купувай ако не разбираш от коли.Коментиран от #5, #8, #15, #22, #30
10:39 11.11.2019
5 Да ама не
До коментар #4 от "AUDI 4i2 TDI":
даже май са по безвредни и от колелетата ве смешко10:42 11.11.2019
6 asd
Коментиран от #7
10:42 11.11.2019
7 699
До коментар #6 от "asd":
Факт, там ако можеш да караш мпс с ръчни скорости се пише в CVто. Минава за допълнителна квалификация.10:46 11.11.2019
8 Антиелектрика
До коментар #4 от "AUDI 4i2 TDI":
Хайде посмали малко. Нито дизела е по-бърз, нито по-екологичен от бензима, единствено е по-икономичен.Коментиран от #14, #18
10:50 11.11.2019
9 Driving pleasure
Коментиран от #46
10:51 11.11.2019
10 Rwq
у нас климата не позволява.
10:51 11.11.2019
11 8888888
10:52 11.11.2019
12 Виж сея
10:55 11.11.2019
13 Доналд
11:16 11.11.2019
14 AUDI 42 TDI
До коментар #8 от "Антиелектрика":
искаш ли да ти докарам една сеатка 1.9 тди еко катастрофа черна димилка да видиш убиец на RS-ки и м3ки?Коментиран от #17, #34
11:23 11.11.2019
15 Японеца
До коментар #4 от "AUDI 4i2 TDI":
Дишай си смрадливия дизел, нас не ни трови с тоя боклук!11:23 11.11.2019
16 гост
До коментар #2 от "Димов":
Само дето доставките не са спрели , напротив предлагат се по-евтино от всякога , на секундата и с всевъзможни отстъпки и промоции , както и даже с договори за обратно изкупуване и въпреки това никой не ги ще !!! И скоро същото ще е и с "автоматиците" , хаххахахха !!!Коментиран от #31
11:44 11.11.2019
17 Антиелектрика
До коментар #14 от "AUDI 42 TDI":
Ако говориш за тунинговани коли, то има Москвич 2140 с 1,5, който прави под 10 секунди на драг. Така, че ти си вярвай колко много върви дизела. Не може хем да е икономичен, хем да е бърз.Коментиран от #24
12:00 11.11.2019
18 mediator37
До коментар #8 от "Антиелектрика":
Тясното схващане за бързо МПС в главите на повечето хора се свежда до МПС- "лек автомобил".Освен лека кола има още над десет типа МПС и специализирана техника с други функции, предимно товарни, където дизелът е по-бърз. Когато видиш товарни камиони, ТИР или автобус на бензин ела ми се обади. И сега да не кажеш, че ги правят на нафта заради икономия. Много ще се смеем.
Коментиран от #19
12:04 11.11.2019
19 Антиелектрика
До коментар #18 от "mediator37":
Така ли? И каква статия коментираме, за самосвали, за автобуси или заавтомобили? Ти ако караш камион - ок, аз карам лек автомобил.
Коментиран от #20
12:17 11.11.2019
20 mediator37
До коментар #19 от "Антиелектрика":
Твърдя следното за реална пътна ситуация:Аз съм с натоварена кола или джип с хора и багаж 3.0 дизел с две турбини, ти си с натоварена кола или джип 3.0 бензин с колкото искаш турбини.
Твърдя, че аз съм по-бърз на баира. Като слизаме от баира няма по-бърз, по-бавен. В крайна сметка дизелът винаги се оказва по-бърз при равни обеми на ДВГ.
Не бъркай формула 1 с равните писти направени за бензинови ДВГ, с пътната мрежа из страната.
Коментиран от #21, #23, #33, #38, #48
12:56 11.11.2019
21 Антиелектрика
До коментар #20 от "mediator37":
Твърдиш някакви нереални неща. Първо, какво значи по-бърз по баир - по-висока максимална скорост или по-добро ускорение, защото тези неща зависят от мощността и скоростната кутия? Второ, пълна лъжа е, че дизела е по-бърз, само защото ти караш дизел. Винаги бензина вади повече мощност от еднаква кубатира и еднакъв брой турбини. Не бъркай мощността с въртящия момент, защото едното е за скорост, другото за теглене. Вярвай си, че си най-хитрия и хем гори малко хем върви повече от бензина, те за това всички марки правят топ изпълненията си с бензинови двигатели, защото нищо не разбират.13:16 11.11.2019
22 гост
До коментар #4 от "AUDI 4i2 TDI":
С твърдението, че са по-чисти за околната среда направо изби рибата. Застани на някой мост или изкачване, там, където натискаш педала, за да се изкачи колата, постой малко и после говори, че дизела бил чист. Такава смрад и задуха бълват, че нямат равни. Не гледай Запада, там няма димящи и смърдящи коли, те не минават ГТП, дори и да има при следващото ГТП не преминава колата, а я изпращат към нас. Тук, много като теб й се радват, изрязват егр, дпф и кат, "за да не прави проблеми", и обгазяват със смъртоносен канцероген останалите. Бензин отделя ЦО, което е парников газ, но и всяко преживно животно го отделя. Дизела отделя наред с ЦО, Азотни оксиди и ФПЧ, които са пагубни за човешкият организъм. Дизел - директна отрова, Бензин - парников газ, оказващ влияние след 100г.13:22 11.11.2019
23 няма значка
До коментар #20 от "mediator37":
Добре бе тия глупости вярвате ли си като ги пишете не мога да разбера. то бива ама чак толкова да не си гледал по телевизията поне 1 състезание с коли и да ходиш да пишеш коментари просто не е нормално. Ако беше по бързо на нафта, всички състезания щяха да са на нафта. Точка. Няма какво повече да се разсъждава.А това че дизела за камиони бил по-бърз също не е вярно. В Канада какви камиони на бензин съм виждал - бедна ти е фантазията.
13:26 11.11.2019
24 AUDI 42 TDI
До коментар #17 от "Антиелектрика":
каквото и да ми говориш съм наказвал м3 с ибиза 1.9 тди и не дадох повече от 1000 лева за доработкиКоментиран от #26, #32
13:38 11.11.2019
25 Бай Никой
13:46 11.11.2019
26 Антиелектрика
До коментар #24 от "AUDI 42 TDI":
Съжалявам, на празни приказки не вярвам. С толкова пари не можеш и 300 к. с. да го направиш, което означава, че най-много да си наказал някое М3 Е36, което дори няма турбо.Коментиран от #28
13:47 11.11.2019
27 Баба Вуна
15:27 11.11.2019
28 няма значка
До коментар #26 от "Антиелектрика":
Момчето сигурно за някоя игра обяснява, а ние решихме че било наистина. То ако ставаше така ехеее.. цял ден ще ми е смешнно като си го представя с 1000 лева тунинг срещу М3 хахахаха15:50 11.11.2019
29 123
До коментар #2 от "Димов":
Напълно си прав. Това дори си го пише в статията, но някой трябва първо да я прочете. Но, когато си психически нестабилен нямаш време да прочетеш друго освен заглавието и тогава коментарът ти е неадекватен. Феновете на електрическите автомобили са същите като веганите - за тях има само една истина - тяхната. Веганството вече е обявено от СЗО за психиатрично разстройство, време е да проучат и автомобилните електрофили.15:57 11.11.2019
30 Бензин
До коментар #4 от "AUDI 4i2 TDI":
Пич вземи се ограмоти спрямо дизелите и после поствай.16:35 11.11.2019
31 Димов
До коментар #16 от "гост":
33 млн новорегистрирани ДВГ по света, само за тази година, срещу четвърт млн електрички и хибриди. Ти, на това, никой не ги ще ли му викаш?17:35 11.11.2019
32 Уфффф
До коментар #24 от "AUDI 42 TDI":
И някой взе че ти повярва17:37 11.11.2019
33 Лелееее
До коментар #20 от "mediator37":
Абе човек, много си зле бе¡!!!!!!!! Карал ли си 3 литра бензин с турбо?Ще ти събере очите и нагоре и наравно17:41 11.11.2019
34 Уфффф
До коментар #14 от "AUDI 42 TDI":
Сеат да бие рс ти къде бе смешко17:44 11.11.2019
35 Имали значение
18:07 11.11.2019
36 Имали значение
18:12 11.11.2019
37 1122
19:33 11.11.2019
38 Любо
До коментар #20 от "mediator37":
....болидите от Формула 1, Ламборджиби, Ферари, Зондаи т.н.също ли са дизел_и???20:52 11.11.2019
39 В Америка
21:19 11.11.2019
40 Ява
Бьлгарски те пьтища колко може да издьржи
един електромобил. 1 час или по малко.
Не сьм виждал никаде челен удар с електромобил. Колко обгорели трупове ще има
при 100 катастрофи.
23:37 11.11.2019
41 Popa
09:15 12.11.2019
42 Morgoth
11:19 12.11.2019
43 Късо съединение
18:12 12.11.2019
44 Късо съединение
Коментиран от #45
18:15 12.11.2019
45 Дал си на късо
До коментар #44 от "Късо съединение":
На късо си дал, прав си за ника. Точно в статията ти пише за електричка с ръчни скорости. Ама явно тази статия е била сложна за теб.20:03 12.11.2019
46 Човека
До коментар #9 от "Driving pleasure":
Прав си, че джедаризма превзема света. Не си прав за това, че го превзема бавно. Доста бързо си го превзема. Жалко.10:04 14.11.2019
47 Токов удар
11:13 14.11.2019
48 Ами
До коментар #20 от "mediator37":
А виж какво твърдя аз икономичен и надежден е когато се появява справка виж по старите генератори. Кораби без грам ремък комп свещи това намокри ли няма палене. А за вървене. Нарочно ги скопяват и ги правят да горят много. Метанол метан това са направо ракети. Обаче имах метан значи нито върви а разходи 9кг трябва да забравя че съм заредил на това скопяване обаче градско на бензин ми идва по икономично о ги метан и др. А кутията е с къси скорости което сериозно реже скорост. Така че ниеизчислени е точната дума.17:21 16.11.2019