В подходящи ръце дори най-скучната таратайка може да се превърне в улична атракция, след която минувачите се обръщат. Този лилав уникат от Украйна е напуснал завода през далечната 1961 г. След сериозна преработка вече се подвизава в обявите за продажба като 407 Coupe Custom.
Окачването е занижено с 12 см, калниците са драстично раздути, а предницата е удължена с 13 см. На сериозна модификация е подложена цялата каросерия. Колонките на покрива са скъсени, а фаровете са "вдълбани".
Изцяло подменен е силовият тракт на колата. Двигателят и скоростната кутия са от Opel Omega. Двулитровият мотор с мощност 115 к.с. не може да се мери с американските образци в жанра, но все пак е на светлинни години от оригиналното "сърце" на "москвето".
Създателите на униката твърдят, че той поставя само началото на цяла серия проекти на тема соц. класика. Остават само известни съмнения дали някой би платил исканите $50 000 за модифицираната 407-ца.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Анти-дошо-лошо
11:21 01.07.2012
2 losho
15:14 01.07.2012
3 nqma da kaja
17:42 01.07.2012
4 баш майстор
18:39 01.07.2012
5 майстор
18:57 01.07.2012
6 кирил петров
19:48 01.07.2012
7 мзма
И с каква цел го пускате втори път??? Или писателчето на тая статийка очички няма???
20:49 01.07.2012
8 Адолф Хитлер
08:58 02.07.2012
9 Симеон Симеонов
14:16 02.07.2012
10 мони
Коментиран от #11
14:29 02.07.2012
11 Симеон Симеонов
До коментар #10 от "мони":
Aз Мони съм се преглеждал, дори съм имал Порше 911 тарга 2.2с 1969г. и BMW Mpower .......oт 1985 ако и това е ретро за теб, но за 50 000 гущера зад океана има коли които си струват парите, а това тук не струва. Труда не е важен. Той не качва цената. Цената е съвкупност от история,автентичност и мощността на някое хеми.Не се заяздам с теб , на този квич като погледнеш фаровете отпред и веднага виждаш колко е качестшен труда за който обръщаш такова значение.
20:48 02.07.2012
12 мони
14:46 03.07.2012
13 pisna mi
Мони, че москветата в БГ не са ли правени за износ ?
И на коя марка за времето си не отстъпват?
Дядо ми имаше опел рекорд от балканската и пак беше по-готин от АЗЛК в наяалото на 90 те.
Коментиран от #14
15:42 03.07.2012
14 мони
До коментар #13 от "pisna mi":
13. ами има саит на московския завод на москвич там има всички модели преди да се изказваш неподготвен провери. и 2-ро. в НРБ.България москвичите са били само за вътрешен пазар г-н.Капацитет.3.На дедоти опела ако в момента е останало нещо нераждясало и здраво от него де, по нищо не отстъпва на съветските машини. Има статистики ограмоти се малко.
11:55 04.07.2012
15 pisna mi
Всичко друго и да се пудриш, пениш нема смисъл. МОНИ осъзнай се бе пич. Кола се купува ,амортизира и за скрап. После нова.
14:51 04.07.2012
16 мони
10:24 05.07.2012
17 Симеон Симеонов
21:06 05.07.2012