Last news in Fakti

26 Ноември, 2019 17:46 29 057 126

Ford предизвиква Tesla на честна битка

  • ford-
  • tesla-
  • f-150-
  • cybertruck-
  • сандийп мадра-
  • илон мъск
Ford предизвиква Tesla на честна битка - 1

Висш мениджър от Ford нарече състезанието по дърпане на въже между F-150 и Cybertruck нечестно и призова Илон Мъск двете компании да организират обективно сравнение между двата пикапа. Вицепрезидентът Сандийп Мадра, който ръководи подразделението на Синия овал за разработка на бизнес стратегии, иска реванш, но този път при равни условия.

Видеото, в което Cybertruck отнася без никаква съпротива най-продавания автомобил в САЩ, бе показано на премиерата на електрическия пикап на Tesla и предизвика шумен отзвук. Веднага се появиха и обвинения, че хората на Илон Мъск услужливо са избрали за съперник модификация на F-150 със задно предаване, неравностойни гуми и значително по-ниско тегло.

В предизвикателството си Мадра призовава да бъдат сравнявани "ябълки с ябълки", намеквайки за различията между двата пикапа. Посланието му веднага получава отговор от самия Мъск, който се съгласява на нов двубой с лаконичното "Bring it on".


Поставете оценка:
Оценка 3.2 от 34 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 РЗС

    63 42 Отговор
    дори и със същите характеристики да е форда като на теслата, теслата има целия въртящ момент наличен от 0 км, затова форд пак ще се изложат

    Коментиран от #18, #116

  • 2 Behemoth

    78 53 Отговор
    Тоя път Мъск много се изложи с тоя кош...

    Коментиран от #4, #5, #106

  • 3 Бесен Язовец

    67 42 Отговор
    Аха, много се изложи горкия, вече цели 250 хиляди предварителни завяки събра за този кош.

    Коментиран от #6, #59

  • 4 яяяя

    50 30 Отговор

    До коментар #2 от "Behemoth":

    Ти само гледай как до една година всичките ретро марки ще пуснат клонинги на този "кош".

    Коментиран от #56

  • 5 некой си

    47 16 Отговор

    До коментар #2 от "Behemoth":

    Всъщност това е чиста доза проба на спихването на човешкия мозък. Ако човек не показва мисловна дейност при внушение на нещо абсурдно то тогава говорим за зомби синдром. Това недоразумение е нещо отвъд гъбаркане по-скоро е опипване на зомби синдрома.

    Коментиран от #7, #99, #102

  • 6 Бесен Язовец

    11 8 Отговор

    До коментар #3 от "Бесен Язовец":

    заявки..
  • 7 некой си

    32 23 Отговор

    До коментар #5 от "некой си":

    И да добавя,че сиганетата от Столипиново ще се справят по добре на тема дизайн в часа по трудово. Просто не е въпрос на вкус а по скоро признак на зомбизъм на аудиторията на която въобще и липсва някаква форма на преценка.
  • 8 яяяя

    28 25 Отговор
    Нормално е хора, които поколения наред са дресирани да мислят и живеят "по калъп", да се чувстват смутени от различното, колкото и предимства да има то. За щастие, от тези хора нищо не зависи и като не искат доброволно да вървят с еволюцията, тя ще ги влачи за косите. Все едно, няма да я спрат, само ще имат още един повод да са нещастни.

    Коментиран от #11, #63, #92

  • 9 Зомби с квадратно чело

    12 12 Отговор
    Доста говорехме за теста че не е честен аз друго искам да питам, как вие превеждат bring it on??? Ясно е че иска той да контролира теста което води до същият резултат?

    Коментиран от #10, #21, #109

  • 10 Тесла

    22 20 Отговор

    До коментар #9 от "Зомби с квадратно чело":

    Тесла, ще победи отново. Форда, няма шанс.

    Коментиран от #12

  • 11 Behemoth

    27 9 Отговор

    До коментар #8 от "яяяя":

    Е ако еволюцията значи пълна липса на чувство за естетика ...мерси...

    Коментиран от #16

  • 12 Зомби с квадратно чело

    5 6 Отговор

    До коментар #10 от "Тесла":

    Добре няма проблем защо тогава bring?

    Коментиран от #104

  • 13 Димов

    15 2 Отговор
    И почнаха да си ги мерят. А най-голямото мерило са пазарът и годишният финансов отчет.

    Коментиран от #38

  • 14 Алфа Ромео

    22 9 Отговор
    Ша го отнесе и с други гуми и със 4х4, гаранция, не че съм фен на Тесла просто съм обективен, Теслата разполага с пълна мощност още от първата секунда.

    Коментиран от #19, #24

  • 15 Алфа Ромео

    22 18 Отговор
    Дизайна на Теслата е нелеп и абсурден, това е подигравка с клиентите но явно има доста кандидати с нелеп вкус, въпреки че нищо подобно няма на пазара все пак изглежда нелепо.

    Коментиран от #126

  • 16 Borislav Popov

    19 21 Отговор

    До коментар #11 от "Behemoth":

    А бе, галфон, плюеш тук наред като сахарска камила и бълваш една простотия след друга, ала си седнал тук за естетика да пелтечиш, каскет с каскет такъв. Трай там като не ти харесва, никой не те кара насила да си го купуваш, дааа та ева у естето да те ева !

    Коментиран от #36, #70

  • 17 Кап. Некрасов

    45 11 Отговор
    Недоносчето на Мъск трябва да го тестват по предназначение да видим за колко часа/дена ще измине 1000 мили с 1 тон товар, защото Ф150 прави това без проблем за 12 -13 часа.
  • 18 Хамал

    50 11 Отговор

    До коментар #1 от "РЗС":

    Стига с тези глупости за въртящ момент на 100 процента и подобни измишльотини които сте чули в реклама на тролейбуси . Когато форда е с ръчни скорости и на съединител а оборотите са на 4500 за колко време ще получи 100% от въртящия момент? От значение са само 1 масата на автомобила, 2 комбинирания център на тежестта 3 мястото на окачване на въжето за автомобила 4 сцеплението с асфалта. За друго не се сещам има модели с лаунчконтрол които тръгват толкова бързо че компютъра на теслата няма да е решил къде да пусне тока

    Коментиран от #32, #34

  • 19 Borislav Popov

    8 13 Отговор

    До коментар #14 от "Алфа Ромео":

    Именно, дори и при равни условия Форда няма шанс, освен ако не направят някоя шмекерия, и да сложат зад волана на Теслата, ей този
    Сандийп Мадра и той само да се прави че натиска педала на газта.
  • 20 Алфа Вълкът

    35 10 Отговор
    Има друг момент багажника на теслата беше покрит и може да е бил натоварен.
    А теслата няма шансове срещу някой от батковците на ф150. Ф250 турбодизела е с 1050Nm при 1600 оборота още. Ще влачи теслата и по баир да се изкачва.
  • 21 Boxer 3.0

    28 5 Отговор

    До коментар #9 от "Зомби с квадратно чело":

    Според мен не трябва да се възприема буквално "Дайте го тука!".
    По-скоро "Не ни е страх от вашия пикап".
    Но самият факт, че вече проведоха толкова нечестен, тенденциозен и нелеп тест, говори друго. Що не пробваха с някоя жигула, примерно, да покажат колко е мощно пикапището им?

    Коментиран от #25

  • 22 Бачо Киро

    43 8 Отговор
    Тесла получиха яко освирване ... И правилно! Значи, не стига, че ползват трироторния прототип (то друг няма и този го рекламират с 3с 0-100 и 6.5т тежест на теглене), ами и взели обикновен Ф150, турили го на задно предаване, и не им стига това, демек да имат предположимо над 2х повече мощност, може и 3х да е спрямо тоя Ф150, не им стига, че са по-тежки и то с не малко, не стига, че го турили на заден мост само, вместо на 4х4, за ниски скорости да не говорим, ами и най-нагло фордът седи, теслата опъва въжето, после почва да дърпа и след около 1-2 секунди в които Ф150 вече върви назад, тогава му дават газ и просто превърта гуми ... Хората просто умряха от смях от некадърно скалъпената простотия, а състезания по пуллинг в САЩ дал Бог колкото щеш ... Само разни слаботелесни олигофрени подкачат като ужилени, как така хората не вярват хахахахахаха Няма просто такава антиреклама ... Взели най-мощната версия, 3.0, биела Поршета, сваляла планини, теглела 6500кг, а дори не посмяха да направят дърпането както е по правилата ... Смятайте каква гола вода е туй дърво, щом с такава разлика в тежест, мощност, при това Теслата дърпа нагоре, демек тежестта ляга на задната ос.... Абе няма такава комедия ....

    Коментиран от #27, #55

  • 23 Тесла е като Айфон

    33 13 Отговор
    Били направили 200 000 заявки... Едната такава струва 100 долара! Овцата вижда 200к заявки и си вика "абе тоо жип бил убав" и пише глупости по сайтовете. Тесла стана като Айфон, тръгна с иновации и в един момент се изчерпа, но дебилните зомбита продължават да са спонсори!

    Коментиран от #26

  • 24 Бачо Киро

    31 8 Отговор

    До коментар #14 от "Алфа Ромео":

    Каква мощност от първата секунда? Ти никога ли не си гледал как се прави? Въжето опънато, двата тръка в обороти и тръгват при сигнал. Да не мислиш, че като си в обороти и чакаш да пуснеш спирачката моторът ти не е на пълна мощност? Като вземете да дрънкате глупости и да се правите на разбирачи сте хептен смешни.
    Специално срещу тримоторната грозотия обикновен Ф150 е нормално да няма шанс, защото има почти 3 пъти по-малко мощност, от там нататък са гумите и тежестта. Ф250 е по-скоро на масата на тая тесла и ще я влачи като знаме отзад. Смешното е, че въпреки всички преимущества, те не посмяха да направят поне теста правилно, а най-позорно го осраха ... Това не говори въобще добре за тях и колко са сигурни в дрънканиците на колата си.

    Коментиран от #29

  • 25 Зомби с квадратно чело

    7 6 Отговор

    До коментар #21 от "Boxer 3.0":

    Пак ще говорим, на бас че няма да има тест.

    Коментиран от #125

  • 26 Бачо Киро

    21 8 Отговор

    До коментар #23 от "Тесла е като Айфон":

    То даже не са покупки. Депозитът е 100% възвръщаем и то по простата причина, че в момента продукт де факто няма. Тази кола никога няма да излезе така на пазара, тя не спазва никакви регламенти. Де факто не е продукт за продажба. Дали са си по едно капаро там, да си запазят ред ... Като излезе ... Ако излезе ... Пробва човекът ... в това няма грешка Мъск, абсолютно винаги намира начин да лъже идиотите да му дават парите си. Всичките си нямат на идея от нищо, връзват се на всякакви глупости и тн .... Написал Мъск на картинка 3.0 0-60мвч, а уж показва видео с Порше, все едно не могат да покажат VBox ... и всички дрънкат как курникът дигал 100кмч под 3 секунди ... С джама се пооака ситуацията и му стана кофти на момчето, ма ко да са прай ... Бие с чука вратите и тн "глей колко е яко" ... Ма това краш зони, ма сигурност за пешеходци ... Карай да върви, лъжи ги тука, пък после ще му мислим ... Абе като има балъци много, лъже си човека, няма лабаво.
  • 27 Браво

    8 8 Отговор

    До коментар #22 от "Бачо Киро":

    От теб разбирам, че да дърпаш по баира е по - лесно! Ще го имам в предвид! Мисля в следващия тест и двата пикапа да стоят по баир, едновременно! Ахахахаха.

    Коментиран от #28

  • 28 Бачо Киро

    12 5 Отговор

    До коментар #27 от "Браво":

    Тоя па ... нали дърпа 2-3 метра, в случая е повече да олекоти задницата на Ф150, шматка ...
  • 29 Алфа Ромео

    13 7 Отговор

    До коментар #24 от "Бачо Киро":

    Не е точно така електрокара няма скоростна кутия, валове кардани където се губи % мощност директно мотор-колела макс въртящ момент от 0. При ДВГ освен трансмисията където се губи мощност и като пуснеш спирачката малко или много падат и оборотите и нещата се влошават още повече, аз иначе съм си фен на ДВГ.

    Коментиран от #31, #33, #42

  • 30 Антиелектрика

    9 6 Отговор
    Абе тези от Форд са руснаци. Сега Борко каскета ще им обясни, че те нищо не разбират, а всички ние сме гадни бастуни щом не харесваме Тесла и вярваме, че всичко е нагласено. Интересно защо не се засичат с "гост", да не ползват един компютър? Много съм притеснен.

    Коментиран от #41

  • 31 Антиелектрика

    9 6 Отговор

    До коментар #29 от "Алфа Ромео":

    Забравяш понижаващите предавки.

    Коментиран от #48

  • 32 куку руку ку

    7 5 Отговор

    До коментар #18 от "Хамал":

    Моли се да не си пред тролей, когиш му залепнат контакторите! В такива случаи самите шофьори гледат да го подпрат в здрава стена, че иначе няма удържане.
    И да, ел двигателите изкарват мах момент от 0 обороти и може да ги държи в целия диапазон.

    Коментиран от #35

  • 33 Бачо Киро

    11 7 Отговор

    До коментар #29 от "Алфа Ромео":

    Какво като губи? Интересува те мощността на гумите, така, че все тая. Не сравняваш мощност на вал и гуми, че да те интересува колко губи ... Става въпрос за това дали си готов за теста или си бъркаш в носа, другият опъва въжето (8-ма секунда), ти не си в режим 4х4, нито в ниски предавки, ми си в задно, газ подадена нямаш, може и на скорост да не е бил ... и 3 секунди по-късно когато теслата вече те дърпа назад се сещаш да тръгнеш .... гумите се въртяха назад преди да подаде газ, задните забуксуваха (11-та секунда) както и се очаква и туй то ... трябваше да са опънали въжето, на спирачка и двата, ДВГ в правилните скорости за теглене, с подадена газ колкото е нужно и по сигнал да пуснат и двамата. Туй то, проста работа. С тримоторната Тесла да не смеят да го направят като хората, смятай ... Елон рече "бринг ит он" на тоя, ама видяхме как отидоха на Ринга след Порше ... Уж да докажат, а закараха прототипи хахахахаха .... Та заеби, се тая. Тоя грозилник така или иначе не го виждам на пикап пазара, ще си го карат клиенти на Тесла вместо модел 3 и модел Ес, Х и тн ... Пак ще гледа продажбите на Ф-сериите и ще точи лиги ... А смешното е, че в момента в който излезе след всичките промени които ще се наложат за да получи лицензи, нали се сещаш кое ще е първото нещо което тръкърите ще направят? Тубата ще е пълна. За лош късмет обаче на Тесла, още догодина излизат Додж Рам Ребел ТРХ с 707кс и Раптор минава на 7.0 пак над 700кс заради Доджа. Та там и срещу трироторнат
  • 34 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 35 Бачо Киро

    14 4 Отговор

    До коментар #32 от "куку руку ку":

    Той не ти оспорва данните на електромоторите, а ти казва, че при такъв тест колата е с натисната спирачка, подадена газ и въжето е вече опънато. Демек и ДВГ е в оборот и с максимален въртящ момент. Има достатъчно пикапи с такъв от над 1000 нм, което е повече от трироторната тесла дори. Отделно се бъркаш с тролея, който вързан към мрежа и електромобилите, които не могат да имат мощност до безкрайност ... тея батерии загравят, софтуера намаля мощността и тн ...
  • 36 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 37 Петър

    3 6 Отговор

    До коментар #36 от "Behemoth":

    Карай я бе русороб
  • 38 Годишния финансов отчет

    8 1 Отговор

    До коментар #13 от "Димов":

    Нали, уж Мъск взима парите на хората! Защо Форд печели, повече? Я си признайте, кой повече лъже! Тесла сега излиза на печалба, а 100 годишните милиардери. Те май, доста пари са обрали, а?

    Коментиран от #69

  • 39 Borislav Popov

    6 8 Отговор

    До коментар #36 от "Behemoth":

    Не е там работата, на мен ми е през пистолета и за твоята Лада - Грантв и за твоя американски боклук, честно ти казвам. Работата е там, че аз теб те запомних още от преди изборите, във всеки един от тукашните раздели и под всяка една тукашна новина, ти плюеше тук наред по Боко и по Герб и с повод и без повод. Ти не ме разбирай неправилно, и за твоя Боко и за твоя Герб, също ми е дълбоко през пистолета, пак честно ти казвам. Аз даже веднъж ти направих заабележка (не знам дали помниш) да не се навираш с твоя Боко и с твоя Герб, под всяка една новина за щяло и нещяло..) Просто ми направи впечатление, че ти след изборите, някак си рязко спря вече да плюеш по тях, което от своя срана ме довежда до мисълта, че ти си някакъв поръчков трол ! В този смисъл, че ако ти платят пари, ти тогава можеш и майка си и баща си да оплюеш тук дори, впрочем вие руските подлоги сте си такива, за пари, род и родина сте готови да продадете и да ги оплювате, пъъълно е тук с такива.

    Коментиран от #40, #43

  • 40 Така е

    11 2 Отговор

    До коментар #39 от "Borislav Popov":

    Без пари, не му се пишат коментари на човека!
  • 41 Borislav Popov

    5 5 Отговор

    До коментар #30 от "Антиелектрика":

    Ти, че не разбираш, не разбираш, но недей се опитва тук да прехвърляш топката към руснаците, точно те пък нямат нищо общо нито с Форда, нито с Теслата, нито с твоята некомпетентност по този въпрос. П.С. Какво стана там с алуминия, копаш ли, копаш ли го още с лопатата, много ли доби, шушумиго ??

    Коментиран от #46

  • 42 Тесла

    4 7 Отговор

    До коментар #29 от "Алфа Ромео":

    Карай си чупливите алфи ромеота и не подвеждай хората с празни приказки.Дори и на количка с дистанционно от 20лв.гумите са с ротор.При тесла за всеки двигател си има ротор и от там към колелата.При ротора загубите са нищожни като може да се увиличи въртящият момент за сметка на скороста или обратно.ок.
  • 43 Behemoth

    8 4 Отговор

    До коментар #39 от "Borislav Popov":

    Ама ви в лудницата сте били много впечатлителни ...не че ми пука не ме разбирай погрешно за впечатленията на лудите фенове.... хахахххххх...

    Коментиран от #45

  • 44 Тесла

    2 1 Отговор
    Редуктор (:
  • 45 Borislav Popov

    4 4 Отговор

    До коментар #43 от "Behemoth":

    Ахах, типично за всеки един тукашен проруски трол, като нямате какво да речете в свое оправдание, веднага извъртате темата и се започват едниии - лудници, хапчета, доктори, психиатри, ама в Америка бият негрите, ама ти знаеш ли колко е американския външен дълг ?... и т.н и т.н.
    ,
  • 46 Антиелектрика

    7 4 Отговор

    До коментар #41 от "Borislav Popov":

    Хайде ставай от компа, че и "гост" трябва да потроли малко, паляченце. Я кажи кога ще вземеш книжка? Оп, ти си имаш, ама жълта.

    Коментиран от #47

  • 47 Borislav Popov

    4 4 Отговор

    До коментар #46 от "Антиелектрика":

    Знаеш ли кавалдакис ? По добре с жълта, като моята, отколкото с розова като твоята.
  • 48 Алфа Ромео

    3 2 Отговор

    До коментар #31 от "Антиелектрика":

    Не съм ги забравил, и блокажи на дифренциалте не съм забравил, нека да изчакаме по равностоен тест и ще видим кво ще стане, няма смисъл да се лаем безкрайно тук.
  • 49 hienata

    13 2 Отговор
    Не съм се интересувал как е при електричките , но при ДВГ, при ползването на понижаващи предавки, въртящия момент от порядъка на 1000Nm на колянов вал , може да достигне 30 000Nm на колела. Та каквито и загуби да има по трансмисията , пак ще останат предостатъчно за да влачи доста неща вкл. и Тесла. Пак казвам , не знам как е при електричките (ако някой знае да пише) За да е честен двубоя, трябва да са с еднаква маса , еднакви гуми , на еднаква настилка. Двамата зад волана да са еднакво подготвени и те така.

    Коментиран от #51

  • 50 123

    9 2 Отговор
    Аз на тия 'токаджии' бих им спретнал един клип с 250 - ката в Аляска! Студ, сняг, един пич си прави бараката, здраво набивайки пирони с теслата! Наоколо сняг, вятър, лед, хъскитата седят в пикапа на топло! Пича се обръща към камерата и казва: за всеки инструмент си има предназначение, и баам, рязко набива пирон с теслата! Мдааа, така бих го 'боцнал' Илончо!
  • 51 тест

    5 2 Отговор

    До коментар #49 от "hienata":

    Не трябва да са с всичко еднакво,а трябва да са с оригиналните си гуми, чехли, шорти и т. н. Така, както ги правят, да ги тестват. Друг недостатък при Форда, който ще му донесе загубата е леката задница при пикапите, за разлика от Тесла която е в пода и е разпределена по двете оси. При Форд е тежка предница и доста лека задница (джиповете са по-добре разпределени). Все едно двама се дърпат, единия дърпа с ръцете и краката, другия само с ръцете, защото краката са му слаби. Според мен Форд, няма шанс.

    Коментиран от #52

  • 52 Поправка

    5 0 Отговор

    До коментар #51 от "тест":

    На Тесла батерията е в пода, малко съм прескочил. От там е добро разпределение на тежестта между двете оси.
  • 53 майстора

    7 6 Отговор
    Абе я изкарайте ф-ката за 2020-та със скорпиона под капака и му чукнете настройките на 1960 нютона още на 1750 оборота па да видим електрокара какво ще дръпне !!!

    Коментиран от #58

  • 54 Илонката

    5 4 Отговор
    Трябват поне 2-3 пикапа да има интрига
  • 55 Браво

    3 3 Отговор

    До коментар #22 от "Бачо Киро":

    Или направо да дадат преднина на Форда, да го сложат да дърпа по баира, а Теслата на долу да се мъче? Става ли?

    Коментиран от #67

  • 56 Ще бъде забавно

    1 1 Отговор

    До коментар #4 от "яяяя":

    Дано лада нива направи клонинг ще е яко
  • 57 Пирамидата ми харесва

    5 1 Отговор
    Ще си я купя. Илоне запази ми една от по наточените.
  • 58 Ее добре

    4 1 Отговор

    До коментар #53 от "майстора":

    Тогава няма да е равностойно и Илон ако извади Кибер трък 2 енгри Свингс с 6 турбокомпресора

    Коментиран от #60

  • 59 АбеИдеот

    5 6 Отговор

    До коментар #3 от "Бесен Язовец":

    Заявки от по 100$! Като излезе ако въобще излезе някога това нещо на поточната линия, цената ще му е сигурно 100 хиляди и 70% от тези 250хиляди заявки ще дадат фира....

    Коментиран от #61

  • 60 Известен още като

    5 1 Отговор

    До коментар #58 от "Ее добре":

    Големата пирамида
  • 61 Какви са тия. Заявки от по 100$

    6 3 Отговор

    До коментар #59 от "АбеИдеот":

    Смени дилъра. Плащат кеш и чакат пирамидата. Става дума за толкова пари че няма ако излезе или ако го допуснат от комисията по безопасност. Както виждаш от клипа е излязъл.

    Коментиран от #62

  • 62 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 63 Поздравления за коментарът

    3 1 Отговор

    До коментар #8 от "яяяя":

    Каза им го на тея изостанали от еволюцията хора
  • 64 Ти си глупак

    4 1 Отговор

    До коментар #62 от "ИдеотЕ":

    ЕйБйСе. Пирамидата на Тесла е номер 1.
  • 65 Джуган

    9 5 Отговор
    Много неграмотни коментари, явно сте пропуснали часовете по физика. Въртящият момент на Форда, ако е нормален тест се мултиплицира в раздатката, примерно 2:1, в скоростната кутия на първа предавка, напр. 5:1 и в диференциала, да речем 4:1. Извод, Форда и Теслата имат огромен въртящ момент, единственият въпрос е дали могат да превърнат този въртящ момент в движеща сила чрез гумите. Очевидно това е лимитиращия фактор, и ако си спомняте, формулата за движещата сила е теглото умножено по коефициента на триене. Приемайки че пътя и гумите за двата пикапа са еднакви, единственото нещо което Илон доказа с този тест е че неговия пикап е по тежък, което се знаеше от самото начало. Зомбираните обаче изпадат в телешко благоговение и бързат да намерят отнякъде $100, че може да се свършат
  • 66 Чичо Пламен

    3 3 Отговор
    Толкова грозно нещо даже руснаците не са правили!!
  • 67 Зомби с квадратно чело

    0 0 Отговор

    До коментар #55 от "Браво":

    Става въпрос за минимален наклон а форда е включен само на задно! Това определено няма да му хареса особено един път като почнат да го дърпат, задните гуми ще увиснат във въздуха. То това и се вижда, гумите се въртят без никакво сцепление.
  • 68 Анонимен

    1 1 Отговор
    Каквото и е името. Затова става. Да си ковеш гвоздеи с нея.
  • 69 Димов

    5 1 Отговор

    До коментар #38 от "Годишния финансов отчет":

    Обрали са, щото хората купуват. Щото станаха зависими от продуктите им. Клиентът е единственият, който може да регулира прихода на продавача. Ние как пълним гушата на Лукойл? Като ни развалиха влака, осpaxa ни автобуса, и ни внесоха евтини трошляци от ЕС. Намерим ли алтернатива на автомобилите, потреблението им ще намалее. НО!!! Богатите чичковци веднага ще се преориентират към новата алтернатива, да ни я доставят пак те, и така, ние пак (винаги) ще им пълним гушите. Каквато и алтернатива да измислим, те ще са тези, които да ни я доставят, а ние ще сме тези, които да зависят от тях. Знам, че е много черногледо, ама.....
  • 70 Авто

    6 1 Отговор

    До коментар #16 от "Borislav Popov":

    До"Borislav Popov" Понеже не четеш какво се прави в коментарната част на статията.
    Тук не е място да описваш собствените си качества. Никой не се интересува от теб. Това може да е езика с който си говориш със съседите в Столипиново. Тук заради такова като теб ще направят входен тест преди всяка публикация и много ще се радвам да не те виждам тук повече.

    Коментиран от #72

  • 71 Monkey

    4 3 Отговор
    Сега остава Форд да направят тест за пробег. Тръгват от Ню Йорк до Сиатъл може да отнеме и месец докато пристигне Теслата след Форд :)).
    Истински се забавлявам с щуротиите на Хамериканците. Но това е бизнес, трябва да бъдеш забелязван . Няма лоша реклама и Мъск го знае добре. Печели си парички. Дали е хубава Теслата ? - На кой му пука от Директорите на Тесла? Пазара в момента е актуален за електрически превозни средства и те ползват този момент да продават стоки с краткотраен срок на екслоатация.

    Коментиран от #74

  • 72 Borislav Popov

    0 4 Отговор

    До коментар #70 от "Авто":

    Не си навирай муцката, където не ти е работа, коментара ми е адресиран до друг човек и от къде ти се нарисува и най важното, за какъв муй си ревнал, съвсем не мога да разбера.

    Коментиран от #73

  • 73 Авто

    6 0 Отговор

    До коментар #72 от "Borislav Popov":

    Все някой трябва да отстрани плевелите от градината. :)))
    Много хора и много пари залагат на Тесла, дали е полезен този автомобил , ти не си фактор да определяш- това важи и за мен. Аз лично бих се радвал да видя теб да представяш свой продукт на такова ниво. И след това пак пиши глупости тук. - дали ще бъдат пак такива ?
    Едва ли?

    Коментиран от #75

  • 74 бахаха

    2 2 Отговор

    До коментар #71 от "Monkey":

    А цената на пробега ще участва ли в състезанието, или вие пенсионерите сте баровци и не ви пука за нея?

    Коментиран от #80, #81

  • 75 Borislav Popov

    0 5 Отговор

    До коментар #73 от "Авто":

    Именно, за плевелите си прав, за това вземи и сам се самоотсрани от градината !

    Коментиран от #77

  • 76 Sofia

    2 2 Отговор
    До 2025 г. Audi планира да съкрати до 9500 човека, което се равнява грубо на 15% от работната сила на марката в Германия. Това ще помогне да се съкратят около 6 млрд. евро разходи, които да се инвестират в догонване на Mercedes-Benz и BMW AG
  • 77 Авто

    4 1 Отговор

    До коментар #75 от "Borislav Popov":

    Разбрах че си един от първите поръчали новия PickUp Tesla. Честито.
    От "Lego" ще ти го доставят и после можеш да се перчиш пред децата в пясъчника. И Wifi ще ти пуснат :)))

    Коментиран от #89

  • 78 Иван Пеков

    2 2 Отговор
    Абсолютно неравностоина е победата на Теслата ,която е грешка на природата сътворена от някой пиян инжинер. Форда ако има 4х4 , Теслата ще го духа.
  • 79 гост

    5 2 Отговор
    Според мен си на много сбъркана мисловна посока. Защо определяш нещо различно от масовката като грозно или лошо? Защо наричаш хората с възможности за покупка на тази кола зомбита? Нима стотиците хиляди ползватели на Тесли са до крак неадекватни, ненормални, зомбирани, но разполагащи с 1000долара месечно за подобна кола, а от друга страна прокъснатите и дребни хорица с 5лв в джоба са изключително адекватни и тях трябва да слушат? Автомобилният пазар е свободен пазар и се определя от търсене и предлагане. Ако не ти харесва не купуваш, като си купил и не ти харесва го продаваш, няма принуда, няма нищо. Ти си човекът с парите, ти решаваш, ти ги даваш и ти го притежаваш след това. Щом четвърт милион са заявили желание за покупка, което не е равно на покупка, нито пък че ще могат да произведат достатъчно бройки, то сам си направи сметката колко са добри. Тесла построиха завод в Китай от разрешителното до първата сглобена кола за по-малко от 12 месеца. У нас един сглобяем завод за боклуците на столичани не може да бъде проектиран вече повече от 10г. и през това време се хвърлят стотици милиони за склад и транспорт, депа, идиотизъм, глупости, вместо да се действа и да се прокарва за доброто на данъкоплатците.

    Коментиран от #82, #83, #88

  • 80 Гост

    2 0 Отговор

    До коментар #74 от "бахаха":

    Баровци сме. Никой американец не може да издържи като мен на бензин, който е 0,3% от МРЗ.
  • 81 Monkey

    4 1 Отговор

    До коментар #74 от "бахаха":

    Купи си Тесла и си изчисли си цената на на км. сам? Ще чакам да се похвалиш с нея.

    Коментиран от #85

  • 82 Гост

    1 0 Отговор

    До коментар #79 от "гост":

    Браточка, на кого пишеш?
  • 83 ФауВе

    2 1 Отговор

    До коментар #79 от "гост":

    Всички наркомани решават да си дават парите за дрога, но това не означава, че не са зомбирани, нали?
  • 84 гост

    4 3 Отговор
    Ако живеех в Калифорния със сигурност нямаше да карам нещо различно от Тесла и за бъдеще сайбъртрък. Според мен всеки е наясно, че Тесла са смели в решенията си и закостенялото мислене на другите марки се промени само и единственно заради Тесла. И преди е имало електрически коли, но нито една компания не е имала смелостта и не е дръзнала да ги пусне на пазара, а не са били лоши, дори са били по-добри от доста налични електрички. Ето, Мъск разчупва очакванията и представите, който не харсва този продукт не е длъжен да изказва мнение и да купува. Само се замислете, че същият този човек направи кацащи ракети и свали цените за доставка на сателит от 250млн. долара до 40млн. долара.

    Коментиран от #87

  • 85 бахаха

    1 3 Отговор

    До коментар #81 от "Monkey":

    При първа възможност ще го направя. Между другото е доста по-евтина от аналогичният по мощност Форд. 40 000$, при положение че една по-натокана Дачиа Дъстър е 50 000лв...

    Коментиран от #86

  • 86 Monkey

    1 0 Отговор

    До коментар #85 от "бахаха":

    Много автомобилни марки бяха по-добро от останалите, но загинаха.

    Обичайно цената се дава за най-евтината модификация.
    Върху тази цена имаш "sales tax" State tах" Documents fee" Enviroment fee" . "Dealer profit" "Quck or regilar battery chagers" "Freight fee"
    Ще оставя ти да си изчислиш колко е цената на която ще го купиш :))) 40 000$ е базова цена. Но за Пазара в САЩ.

    Ако искаш да бъдеш забелязван с Тесла-CyberTruck - чудесно.

    Трудно е да се прогнозира еклоатационнните качества на Тесла- Ford, Cryisler , Gеneral Motors имат доказани модели със всички предимства и недостатъци. А Тесла за сега имат само представяне и то за САЩ модификации. Моделите за автомобилните производители се различават за Европа и САЩ.
  • 87 Димов

    2 1 Отговор

    До коментар #84 от "гост":

    А замислял ли си се, как човек, който (според теб) причинява такива проблеми и загуби на другите гиганти, че дори и застрашава петролният бизнес, още не е гръмнат?
  • 88 Не сме педали

    5 0 Отговор

    До коментар #79 от "гост":

    Е да ама живееш в Перник и не си виждал 40 хиляди долара само в криминалните филмчета, така че продължавай да мечтаеш безплатно.
  • 89 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 90 Николенко

    2 3 Отговор
    Какъв реванш бе, той го влачи, като умряло куче, реванш искали .😂😂😂😂
  • 91 Няма да има реванш

    3 2 Отговор
    Форд се отказват, от реванш! Реванш няма да има!

    Коментиран от #93

  • 92 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 93 Зомби с квадратно чело

    3 0 Отговор

    До коментар #91 от "Няма да има реванш":

    Хехе то беше ясно че Мъск няма да го позволи, да се излага. Форд да му изпратели кола той да си прави каквото иска, пълна тъпотия така ли се правят състезания. Това мяза на избори за бай Тошо.

    Коментиран от #94

  • 94 Хе хе

    0 1 Отговор

    До коментар #93 от "Зомби с квадратно чело":

    Написах, че Форд не искат! Мъск се опитва, да направят но Форд отказват!

    Коментиран от #97

  • 95 Бмв

    3 1 Отговор
    Това е кола за извратени богаташи-пе*а*чета!!Дето не знаят за какво да си дадат парите! По-добре за някаква благотворителност има хиляди гладни и изнемущели хора! Имам чувството че това е зглобявано от ламарините на съсипаната му ракета !

    Коментиран от #100

  • 96 Баце Пешо

    2 0 Отговор
    Я че го издърпам с Тойотата и че прегрее миксеро!
  • 97 Зомби с квадратно чело

    2 0 Отговор

    До коментар #94 от "Хе хе":

    Хехе какво иска Мъск ти видя ли?? Да му изпратят кола и той да направи теста! Така тест не се прави, първо трябва да я пусне за тест драйв за всеки после много да знае. Тези пародии са смешни да се перчи, но да искаш само ти да контролираш всичко. Всъщност какво иска от Форд та нали Ф150 са навсякъде по света??? Същото стана с Тесла 3 перформанс трак едишън на пазара е от повече от година, къде са резултатите?
  • 98 Qze

    1 0 Отговор
    Ама грам не ме интересува!
    Карам си 20 годишната талига и още си ми харесва. Върви и спира прилично, и е комфортна.
    След десетина години ще го коментирам и тоя кенеф. Сега ми не е във възможностите и ми е през туй.
  • 99 Николай Пашов

    1 0 Отговор

    До коментар #5 от "некой си":

    Ааауууу....уцели право в 10-ката ! Тесла и Айфон ще ви отърват от разума !
  • 100 TSLA

    1 4 Отговор

    До коментар #95 от "Бмв":

    Обаче едно не може да ви се отрече на мразителите на тази компания - ДО ЕДИН сте бягали от час по български и диплома за средно сте взели така, както днес минавате на ГТП... Щом не можете да минете тест по българска граматика за 7-ми клас, на практика, по българското законодателство нямате право да притежавате и свидетелство за управление на МПС. Това са фактите.бг

    Коментиран от #101

  • 101 Джуган

    3 1 Отговор

    До коментар #100 от "TSLA":

    Прав си брато, мене ме изфърлиха от СПТУ-то и не можех да завършим, ама ако мое да ме уредиш на часни уроци при сестра ти глей кво става, ще се научим да пишем много дълги романи като оня дъртия пич с рунтавите мустаци и поезия като оня другия, по младия пич с черната брада, не им помним имената ама беха в учебника
  • 102 мис БълХария

    2 0 Отговор

    До коментар #5 от "некой си":

    Ако има еквивалент на понятието”Грозната действителност”,то този пикап и името ми,биха си оспорвали титлата,кой най-точно го определя...
  • 103 незнайко

    0 0 Отговор
    Последното в кавичките за българи ли е писано ??? Ставате смешни !!!!
  • 104 Генчо

    1 0 Отговор

    До коментар #12 от "Зомби с квадратно чело":

    Това е израз буквално означава. Давай да го направим, или давй го тука да действаме, и т. Н. Не значи донеси си пикапа тука или както ти се опитваш да си преведеш думата bring.
  • 105 Дрън-дрън

    2 2 Отговор
    От FORD се получи официално изявление, че се отказват от теста, защото очевидно ще се изложат. Отрекоха се от думите на Сандийп Мадра и казаха, че нямал точно това предвид.

    Хайде сега преценете, дали ford f150 има някакъв шанс, дори при честен двубой?
  • 106 Атанас филипов

    3 1 Отговор

    До коментар #2 от "Behemoth":

    "Коша" има 147 хил продажби за 48 часа.... Коя друга марка събира толкова, за модел който ще се произвежда след 2-3г ??? НИКОЯ! Теи за тези които се произвеждат сега не могат ги събра за това време...
  • 107 Атанас филипов

    3 2 Отговор
    Хах и на мен все едно ми удариха шамар с тази кола... Но колкото повече го гледам, толкова повече ми харесва. За технически характеристики не говорим, просто няма с какво да се сравни.
  • 108 Атанас филипов

    4 2 Отговор
    Въртящият момент е без значение тук почти. Важна е масата на автомобила и сцеплението с повърхността. Масата допринася за сцеплението. Няма да се учудя, нарошно да са използвали ф150 с задно, за да може форд да ги предизвика и да си пуснат флагмана. И тогава пак да ги бият но тоя път пред милиони зрители. Пълен погром! Хах, Аз така бих направил, а не съм умен колкото лудите глави от тесла...
  • 109 Атанас филипов

    3 1 Отговор

    До коментар #9 от "Зомби с квадратно чело":

    Bring it on, не означава да "да му докарат кола" както някои неграмотници използвали Translate-a предполагат. Това е уличен израз, с който в общи лини казва "Давайте да ви видим, навити сме!"

    Коментиран от #117

  • 110 Атанас филипов

    3 3 Отговор
    Иначе, чета отново бисери относно електрическите автомобили. Всички тези който така "милуват" за кошниците си по които сипят маса пари, защото все нещо им е развалено, ми напомнят, за поколението което казваше "Ама какво е туй нещо тъчскрийн, искам аз да си натискам копченцата" 10г. по-късно, копчетата ги няма. Това ще стане и с ДВГ, без значение, дали плюете или се оплаквате.

    Коментиран от #111, #112, #115

  • 111 незнайко

    2 0 Отговор

    До коментар #110 от "Атанас филипов":

    Много добри 5 коментара подред .
  • 112 Антиелектрика

    1 2 Отговор

    До коментар #110 от "Атанас филипов":

    Хайде поредния заблуден, който не си е направил труда да прочете, че електрички е имало половин век преди ДВГ, ама се пъне да показва кое колко старо било.

    Коментиран от #119

  • 113 Finду

    0 0 Отговор
    Няма лоша реклама!
    И Форд и Тесла и Мъск са във фокуса на медиите, интернет и видео каналите. Тук няма губещ.
  • 114 някой

    0 0 Отговор
    да правиш тест на 4Х4 машина на асфалт е като да пробваш дали гепарда може да бяга по асфалт..... много ясно... я го наври това недоразумение на естетиката в някоя кал и му закачи един най обикновен ГАЗ 69 и да видиш как ГАЗ-ката ще го влачи като куцо пиле домат.
  • 115 Джуган

    2 0 Отговор

    До коментар #110 от "Атанас филипов":

    Пич, ако ти и хората с които си се заобиколил карате таралясниците си през малкото време когато не сте по сервизите, опитай се да свалиш конските капаци и да забележиш и тези които притежават изпитани здрави марки автомобили, посещават сервиза веднъж в годината за обслужване и харесват свободата и спокойствието да могат да минат до 1000 км с едно зареждане на резервоара. Това че някой не харесва идеята за електричка, особено в БГ, не го прави автоматично идиот.

    Коментиран от #120

  • 116 До РЗС

    1 0 Отговор

    До коментар #1 от "РЗС":

    Пич, слаби са ти познанията - въртящият момент няма никаква роля в дърпането ;) Накратко ще ти обясня - сцепление от гумите + килограмите на втомобила + тежест на въртяща гума.... да не навлизам по-детайлно :)

    Коментиран от #118

  • 117 Зомби с квадратно чело

    0 0 Отговор

    До коментар #109 от "Атанас филипов":

    Еми да дават да го пускат за тест драйв!!!! Ф150 има под път и над път. Ще се намерят хора ще ги тестват, така се прави. А сега какво някакъв секретен прототип без обявени параметри срещу най-известният пикап на който всичко се знае. Ето примерно Тайкана не е в продажба но е пуснат за тест драйв, това да направи и Мъск са пъсне 100 пикапа за тест. Иначе така секретна е безсмислено като С-ката на ринга какво направи и вторият път???
  • 118 Какво?

    0 0 Отговор

    До коментар #116 от "До РЗС":

    Да това което пишеш, също трябва но въртящия момент е един от най-важните също. Защо мислиш е важно да включиш бавни? И какво правиш като включиш бавни?
  • 119 Атанас филипов

    1 0 Отговор

    До коментар #112 от "Антиелектрика":

    Мой човек, много добре знам откога ги има ел. моторите. Тесла ги е изобретил. Неграмотник си ти и веднага се аргументирам, ДВГ е разработван и усъвършенстван вече около век, а ел. моторите специално за приложение в автомобилите едва сега започват. Просто преди 100г, не е имало как да ги захранват, за да бъдат автономни мпс-та. Майко мила. Четете бе хора!!!
  • 120 Атанас филипов

    1 0 Отговор

    До коментар #115 от "Джуган":

    Недей ръси глупости, а прочети за "Maintanace costs" на която и да е Тесла и после я сравни с автомобил в същия клас. Ще останеш учуден. Дори и в момента, а цената на батериите тепърва започва да пада. За разлика от цената на горивата. Така че и захранватено им е по-евтино и основното нещо което се амортизира също. И м/у другото, Работят по нови батерии, чийто гаранция е 1 мил. км. Интересно ми е на вашите коли какви ремонти ще направие за това време....
  • 121 Атанас филипов

    1 0 Отговор
    И не че нещо, но имам 5 автомобила. Лично карам 5-а на БМВ 2011г. На жена ми купих Форд Фиеста също 2012. На фирмата ми имам Бус Мерцедес и Фиат Добло. Фиата и той е 2012, буса е 2008. За разлика от повечето собственици, постоянно се грижа за колите. Така че не ми говори, че веднъж влизали в сервиза. Като изключим Фисетата и трите коли имат 30 000+км на година. Само обслужването ми е 2-3 пъти в годината. Така че не ми приказвай тъпотии, че веднъж в годината посещават сервиз.

    Коментиран от #122

  • 122 Атанас филипов

    1 0 Отговор

    До коментар #121 от "Атанас филипов":

    И последният е един Фиат пунто, 2002. Той вече е здрава машинка, но малко се кара и само в града.
  • 123 Атанас филипов

    1 0 Отговор
    На който му се гледа за батериите. И сгреших, не 1 мил. км а 1 мил. мили е било. Интересен факт също който споменават в NBC, че, поне на запад, стандартна кола издържа м/у 150-300 хил мил. преди да се повреди така, че да не си струва ремонта. А ви ми говорете как веднъж влизала в сервиза хах.
    ето видеото:
    https://www.youtube.com/watch?v=ADS742xsoTw
  • 124 Атанас филипов

    1 2 Отговор
    И забога хора, опимнете се. На каква планета искате да живеете вие и децата ви. Променете мисленето си, излезте от черупките на познатото и приемете непознатото без "страх". В града който живея, да завали сняг 2-3 пъти. А като дете помня, цялата зима беше покрит с него. Искам чист свят за мен и децата ми. И ако ние не се отнасяме малко по-тговорно към него... е ... "колелото се върти"...
  • 125 Браво

    0 0 Отговор

    До коментар #25 от "Зомби с квадратно чело":

    Прав излезе Форд се отказаха
  • 126 Тесла за Форд

    0 0 Отговор

    До коментар #15 от "Алфа Ромео":

    Не разбрахте ли, че материалът, от който е направен, не може да се огъва, а може само да се реже. Това е материал за совалки, не е за кутии от сок. Ако искате гъвкавост, вземете си трабантче.