По време на премиерата на Tesla Cybertruck Илон Мъск показа видео, в което електрическият му пикап мери сили по дърпане на въже с най-продавания автомобил в САЩ Ford F-150. От "Синия овал" веднага реагираха на предизвикателството с новината, че разработват хибридна версия на бестселъра си, а скоро след нея ще се появи и изцяло електрическа модификация.
Cybertruck има товароносимост 1.5 тона и може да тегли ремарке с тегло до 6.4 тона. Това обяснява защо пикапът на Tesla отнася с такава лекота Ford F-150, чиято маса варира между 1.8 и 2.5 тона в зависимост от версията.
Cybertruck ще се предлага в три модификации с един, два или три електромотора. Най-мощната ще ускорява до 100 км/ч за по-малко от 3 секунди и ще може да изминава до 800 км. с едно зареждане.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Илан Мъск съм
Коментиран от #4, #51, #122, #153
13:43 25.11.2019
2 Антиелектрика
Коментиран от #8, #23, #33
13:46 25.11.2019
3 Пенда
13:46 25.11.2019
4 Николенко
До коментар #1 от "Илан Мъск съм":
Ти освен глупости, друго не можеш да измислиш .13:48 25.11.2019
5 РЗС
13:49 25.11.2019
6 Driving pleasure
А е нормално при собствено тегло от над 3 тона мисля да издърпа по-лекия Форд, то е като да окачиш трабант на прицеп и да викаш трабанта нещо не тегли...
"Кола" за зомбирани идиоти... за щастие на друсания африканец такива бол!
13:49 25.11.2019
7 ЮМЗ трактористче
Коментиран от #15, #156
13:51 25.11.2019
8 Driving pleasure
До коментар #2 от "Антиелектрика":
Пак мислим еднакво :) Нормално, ние пак мислим и то рационално, нещо което сектантите на Илончо твърдо отказват...Да добавя за тях, че в преобладаваща част от американските щати това нещо е обявено за грозотило и не е одобрявано, така че дори основният му пазар, американският е под голям въпрос
Коментиран от #20, #27, #30
13:53 25.11.2019
9 ЕЕЕ
13:54 25.11.2019
10 Факт
13:54 25.11.2019
11 Мариян
13:54 25.11.2019
12 Миризлив пор
Коментиран от #16, #155
13:55 25.11.2019
13 Зомби с квадратно чело
Коментиран от #36
13:58 25.11.2019
14 Алфа Ромео
Коментиран от #18, #21
14:01 25.11.2019
15 Алфа Ромео
До коментар #7 от "ЮМЗ трактористче":
Ша те отнесе по същия начин ако не и по-лесноКоментиран от #22
14:03 25.11.2019
16 Зомби с квадратно чело
До коментар #12 от "Миризлив пор":
А не ти ли направи впечатление че теслата тръгна първа???Като добавиш и по голямо тегло това е тежък кон дърпа заспало прасе.
Без да обвинявам никого но в такива клипове първо се казват характеристики, после се дава отвътре какво се включва 4х4 примерно, блокировки, бавни скорости, тракшън контрол кой каквото има да се знае. Това какво е казват форд ама с какъв мотор какво е включено. От другата страна пък по-лошо кола дето не е на пазара е аз мога да сложа 5 тона баласт и така.
Не му прави чест на Мъск с тези неща.
Коментиран от #125
14:04 25.11.2019
17 Още нещо каза Мъск
Коментиран от #25
14:05 25.11.2019
18 РЗС
До коментар #14 от "Алфа Ромео":
е защо да им обясняваш, ти на тия русофиляги ли ще даваш акъл. То модел ЕС ще дръпне тоя пикап, да не говорим за ЕКС, а па за тесла пикапа е направо смешно. Както казах, най-добре да вържат 3 раптора за теслата и да стане още по-унизително за фордаците14:07 25.11.2019
19 Алфа Вълкът
14:08 25.11.2019
20 Този коментар е премахнат от модератор.
21 АЛфата е Вьрховен Боклук
До коментар #14 от "Алфа Ромео":
От Който свалям само Арматурното табло и го монтирам на Жигулито си.Коментиран от #129
14:09 25.11.2019
22 Зомби с квадратно чело
До коментар #15 от "Алфа Ромео":
Е то тракторът по лек от това нещо. Ама ако е в калта на нивата тогава да го видим не на асфалта.14:10 25.11.2019
23 Този коментар е премахнат от модератор.
24 Защо е такъв дизайна?
14:12 25.11.2019
25 Зомби с квадратно чело
До коментар #17 от "Още нещо каза Мъск":
А каза ли защо форда не се движи с блокиран двгател или спукана гума беше?14:13 25.11.2019
26 гост
14:14 25.11.2019
27 гост
До коментар #8 от "Driving pleasure":
Ама разбира се , те тия вече 240 000 поръчки за 48 часа са само от Китай и Африка , да не помислиш , че са от САЩ , хахахаххахах !!!!Коментиран от #100
14:19 25.11.2019
28 Този коментар е премахнат от модератор.
29 омъскаряване
14:28 25.11.2019
30 Антиелектрика
До коментар #8 от "Driving pleasure":
Важно е да върви рекламата, уж случайно.14:33 25.11.2019
31 Антиелектрика
До коментар #23 от "гост":
Като спомена, че кратуната ми била изпушила, я кажи колко тежи точно тази Тесла и с каква мощност е. Да не се окаже само, че пак си се показал като пълен кухар.Коментиран от #61
14:35 25.11.2019
32 Driving pleasure
До коментар #23 от "гост":
Илончо, я да кажеш колко тежи тоя смешен кошник? Общото тегло надвишава 4.5 тона а обявената товароносимост е 1.5... според тебе колко е?!Експертите от компанията за проучване на общественото мнение PartCatalog.com. са взели за основа отзивите в една от попуярните социални мрежи, в първите 24 часа след премиерата на автомобила. Експертите са проучили повече от 100 000 туита с хаштаг #cybertruck. Оказва се, че реакцията "Аз ненавиждам това" преобладава в 31 щата...
Е в калифорния го одобряват... ама то там е фраш с еко-джендарясала друсана паплач... същитя ония, които навремето си купуваха военно хъмви, за да се правят на интересни...
Коментиран от #66
14:36 25.11.2019
33 Този коментар е премахнат от модератор.
34 Антиелектрика
До коментар #33 от "Borislav Popov":
Ти като изкараш СУМПС, тогава се прави на разбирач.Коментиран от #38
14:52 25.11.2019
35 какво да се сравнява
14:56 25.11.2019
36 хахаха
До коментар #13 от "Зомби с квадратно чело":
Форда е 5,90 м, Теслата е 5,88 м.Ти така го гледаш,така ти изглежда.Коментиран от #41
14:58 25.11.2019
37 Driving pleasure
Може да му се размине ако го добутат до категорията на лекотоварните превозни средства, тогава няма да минава тестовете... ама тия 200 хил бунаци изгарят.
А прословутата бронирана каросерия не е минавала никакви тестове и няма сертификат за категория та и това накрая ще е партенка
Коментиран от #46, #67
14:59 25.11.2019
38 Този коментар е премахнат от модератор.
39 Зомби с квадратно чело
До коментар #33 от "Borislav Popov":
Дай линк към теглото на Теслата???Коментиран от #42, #48
15:16 25.11.2019
40 Гост
15:18 25.11.2019
41 Зомби с квадратно чело
До коментар #36 от "хахаха":
Дай линк да видим колко е дълга, ама официален!!!!Коментиран от #45
15:18 25.11.2019
42 ами дай
До коментар #39 от "Зомби с квадратно чело":
Дай линк към теглото на Теслата???15:18 25.11.2019
43 Зомби с квадратно чело
Коментиран от #47
15:19 25.11.2019
44 Driving pleasure
До коментар #20 от "Borislav Popov":
Оф мамин... ти ли ще ми говориш за Секта, като не признаваш нищо друго освен на друсания каруците :)Коментиран от #52
15:20 25.11.2019
45 да де
До коментар #41 от "Зомби с квадратно чело":
Влез в любимата ти Уикипедия! Още ли не си бил там?Колко по-официален да е?15:20 25.11.2019
46 Няма брониривка
До коментар #37 от "Driving pleasure":
Не е бронирана, използва ламарина която просто казва че издържа на 9 мм куршум. Ако погледнеш в нета ще видиш че 9 мм със зор пробива врата на кола така че това е малко по здраво. Това е просто ефект от използването на нераждавейката, явно ламарината е по дебела щото трудно се валцова.Коментиран от #121
15:24 25.11.2019
47 Да да
До коментар #43 от "Зомби с квадратно чело":
Ето ти го, че може да не можеш да го намериш.https://en.wikipedia.org/wiki/Tesla_Cybertruck
Коментиран от #49
15:24 25.11.2019
48 Този коментар е премахнат от модератор.
49 Зомби с квадратно чело
До коментар #47 от "Да да":
Ти знаеш ли какво означава официален?? Тоест обявено от Тесла а не някой написал в уикипедия. Хайде пробвай пак щото аз виждам друго.Коментиран от #50
15:30 25.11.2019
50 Офф
До коментар #49 от "Зомби с квадратно чело":
Ами гледай откриването, бе ма.. умник. Той там ги дава тези данни.15:32 25.11.2019
51 Димов
До коментар #1 от "Илан Мъск съм":
Измислил е дизайна с цел намаляване на себестойност и от там - на цена. Целият екстериор е правен на прости машини, без специално оборудване. Огъвките по калници, врати, капаци са тъкмо за абканти със стандартен нож и матрица. Никъде не се налага специална матрица, струваща милиони $, за направата на дъгички, извивки, вежди, щамповки и т.н. черти на нормален автомобил. Седнали са на масата, видяли са кои технологични операции са с по-голяма себестойност и са ги орязали. Резултат - форма и дизайн, каквито правехме едно време, като деца, когато си правихме камиони от кашони.15:37 25.11.2019
52 Този коментар е премахнат от модератор.
53 Джуган
15:41 25.11.2019
54 Driving pleasure
До коментар #52 от "Borislav Popov":
https://fakti.bg/avto/425362-do-dni-idva-nova-versia-na-lada-niva15:47 25.11.2019
55 Да пробва теслата с форд F650😂😂
15:49 25.11.2019
56 Зомби с квадратно чело
До коментар #48 от "Borislav Popov":
Руска уикипедия която пък препраща към блог ала бала като дори тесла още не го е обявила. Нека да излезе ще видим и тегло и дължина.Коментиран от #59
15:50 25.11.2019
57 Driving pleasure
До коментар #52 от "Borislav Popov":
https://fakti.bg/avto/425416-honda-civic-s-novo-liceКоментиран от #58
15:52 25.11.2019
58 Този коментар е премахнат от модератор.
59 Този коментар е премахнат от модератор.
60 Haha
16:58 25.11.2019
61 Алфа Вълкът
До коментар #31 от "Антиелектрика":
А НА НИКОЙ НЕ МУ ПРАВИ ВПЕЧАТЛЕНИЕ, ЧЕ САМО ЗАДНОТО БАЧКА НА ФОРДА17:09 25.11.2019
62 Антиелектрика
До коментар #38 от "Borislav Popov":
Да, моето момченце, не ти трябва СУМПС, за да се изказваш по типично шофьорски въпроси. Даже не ти трябва мозък, за да мислиш. Хайде сега се качвай на електрическата си тротинетка и ходи да дърпаш танкове с нея на GTA.Коментиран от #87
17:51 25.11.2019
63 Зомби с квадратно чело
До коментар #59 от "Borislav Popov":
Тегло не е обявено, така че като излезе ще говорим.18:36 25.11.2019
64 Tate
Коментиран от #70
18:40 25.11.2019
65 Фен на Сектанта
18:50 25.11.2019
66 Komapak
До коментар #32 от "Driving pleasure":
Не че се заяждам, но 1/4 от американската икономика се пада на щата Калифорния... Ще се съобразяват с екоджендърите и още как!18:51 25.11.2019
67 Komapak
До коментар #37 от "Driving pleasure":
С риск да кажеш, че прекалено много се заяждам да те попитам Ламборгини как минават теста за сигурност на пешеходци?18:57 25.11.2019
68 Хой
18:58 25.11.2019
69 Tate
19:03 25.11.2019
70 тест
До коментар #64 от "Tate":
Ето ви един тест,на Модел Х със Хамър 2. Хамъра е много по-тежък с големи гуми.Теслата успя да го издърпа. Пикапът,ще е много по-добър на дърпане от Модел Х,така че не виждам съмнения,че е успял да издърпа Форда като куцо пиле,домат.https://www.youtube.com/watch?v=DhM7we2Bzao
Коментиран от #71, #75
19:24 25.11.2019
71 Tate
До коментар #70 от "тест":
Намър 1 написах!!!19:26 25.11.2019
72 тест
https://www.youtube.com/watch?v=Pcn01JPAnpo
19:26 25.11.2019
73 дявола
19:26 25.11.2019
74 тест
https://www.youtube.com/watch?v=71MjfY35MVA
19:36 25.11.2019
75 Антиелектрика
До коментар #70 от "тест":
Какво викаш? Я пак изгледай клипа, който си дал. Хамъра отвя тъпата Тесла, а е с 320 к.с., докато Теслата е с 670 к.с. Два рунда го издърпва и накрая загуби сцепление и го издърпа Теслата. Ти тук колко рунда видя? Поне не се излагай.Коментиран от #76
19:42 25.11.2019
76 тест
До коментар #75 от "Антиелектрика":
Аз видях три рунда и то си пише три рунда.Единият победи Тесла.Хамъра е 3200 кг.,Хамъра включва бавни предавки които му увеличават мощността многократно.Гумите на Хамъра са специални,не са оригинални а оффроуд.Така,че Тесла успя да го издърпа веднъж си е победа.А пикапа на Тесла,ще влачи и Хамъра.Коментиран от #80, #85
19:47 25.11.2019
77 Гост 21
19:52 25.11.2019
78 тест
https://www.youtube.com/watch?v=bAuM9f0xivU
19:57 25.11.2019
79 Spawn1234
Коментиран от #127
19:57 25.11.2019
80 Антиелектрика
До коментар #76 от "тест":
Я пак? За тебе било победа да загуби с 2:1 и то защото изключи бавните, Хамъра бил с гуми за офроуд, Хамъра бил 3200 кг, ама имал бавни. По-големи глупости не можа ли да измислиш? Ти да видя офроуд терен, че гумите му били с предимство? Ти да видя, че Тесла е повече от 2 пъти по-мощна? С бавни Хамъра отвява тъпата ти Тесла. А пикапа на Тесла какво щял да направи, ще се види на живо, не в неадекватната ти фантазийка.Коментиран от #81
19:58 25.11.2019
81 тест
До коментар #80 от "Антиелектрика":
Аз не ги качвам до теб.С теб да споря е все едно да се опитвам да споря с радио.Хората разбират за какво става въпрос.Теслата е по-лека и успя да изтегли Хамъра.Точка.Коментиран от #92
20:02 25.11.2019
82 тест
https://www.youtube.com/watch?v=Nkqx09b-xyI
20:11 25.11.2019
83 мани мани
избрали са ф150, но базов модел и то ясно се вижда, а и форда си седи ей тъй с натисната спирачка и по някое време водача му натиска газта, но е и сложен само на задно задвижване ... много важно е, че теслата тръгва първа! фордът оттам откъдето ще мине, тая грозна лайняна тесла няма да може да мине! форда колкот' ще го товарят, теслата ще е натоварена с меркантилни хора само! фордът прави/печели пари, за да имаш после тесла да се фукаш :) едното е работен кон, другото е кранта, с която да се фукаш и да изпъкваш сред простолюдието, нищо че е супер смотана кола, важното е, че е скъпа... дизайнът е абсолютна кретения, какъвто е и мъск - грозен! нито са измислили ел колите, нито нищо! видя се с едно малко гюленце как се счупиха много здравите стъкла и юдеина позеленя и си глутна еврейския лъжлив език... попариха му езика хахахахаахахха
20:13 25.11.2019
84 мани мани
20:14 25.11.2019
85 Питанка
До коментар #76 от "тест":
Гост поне не се излага като пълен мал... ник!!! Как предавка увеличава мощност бе оли??? Просто увеличава въртящият момент на колелатаКоментиран от #86
20:15 25.11.2019
86 тест
До коментар #85 от "Питанка":
Знам,че увеличава въртящия момент.Пиша мощността за такива като теб които бавно схващат и не знаят,какво е въртящ момент. И Големите гуми увеличават въртящия момент,нали? Е това го обясни на Антиелектрика,защото за него гумите нямат значение!Коментиран от #88
20:19 25.11.2019
87 Borislav Popov
До коментар #62 от "Антиелектрика":
Гоооолемия шофьор с купената книжка, от един поглед на видеото определи, че Форда бил тежал 2 т. а Теслата 3 т. и заради това тя го била издухала. А истинската причина, заради която Форда изгуби битката, съм сигурен, че още не си разбрал. Гооолем експърд си, няма що ! Та, затова и ти казвам каскетчо, и 5 книжки да си купиш, пак няма да ти дойде акъла в главата. Да са живи и здрави Гуглето и Уикипедията, че с тяхна помощ, можеш тук от време на време, да се правиш на авторитет и да ръсиш мозък и експърдни мнения.Коментиран от #89, #93
20:22 25.11.2019
88 Питанка
До коментар #86 от "тест":
Без коментар, знаеш ама пишеш глупости. Ако сложа 100 предавки ще кача ли мощността на трабанта до 1000 коня:).20:23 25.11.2019
89 Питанка
До коментар #87 от "Borislav Popov":
Боре ти кажи що форда не се движи, не можа да запали ли??? Искаш ли да се дърпаме като аз бягам с 20 км в час а ти от място, знаеш ли какво е импулс???Коментиран от #91, #103
20:27 25.11.2019
90 Този коментар е премахнат от модератор.
91 тест
До коментар #89 от "Питанка":
Този Форд,няма шанс.Не мога да разбера,защо спорите за това.Достатъчно е да видиш гумите на колите,за да разбереш коя ще има по-добро сцепление.Коментиран от #96
20:43 25.11.2019
92 Антиелектрика
До коментар #81 от "тест":
Хайдеееее, пренаписахме и математиката. Ама тя Тесла е нужно само веднъж да спечели и е победител, няма значение, че може да е загубила 100 рунда преди това. Ей това се вика болен фанатизъм, г-н точкуващия!20:45 25.11.2019
93 Антиелектрика
До коментар #87 от "Borislav Popov":
Купена книжка, купена книжа, още само 100 пъти го повтори и може да свършиш. Пагалските ти похвати са толкова жалки, че чак ти се чудя на наглостта. Оня другия поне приема, че да издърпаш МПС с по-голяма тежест е почти невъзможно, ама ти продължаваш да папагалстваш тъпотии. Качвай се на тротинетката и изчезвай от тема, за която си малък. Вчерашен келеш, тръгнал да дава акъл кое как се карало, недорасляк!Коментиран от #99
20:50 25.11.2019
94 Гошо
Коментиран от #95
20:52 25.11.2019
95 тест
До коментар #94 от "Гошо":
Така е, това за въртящия момент го обясни на Антиелектрика, защото той пише, че Хамъра бил само 320 коня. А обясни му го.Коментиран от #101, #111
20:56 25.11.2019
96 Питанка
До коментар #91 от "тест":
Казвам че така не се прави. Това е нечестно и недостойно.20:58 25.11.2019
97 Hansjh
Коментиран от #98
21:00 25.11.2019
98 тест
До коментар #97 от "Hansjh":
Да, тогава съм съгласен, че Тесла може и да загуби. При дърпането са важни, въртящия момент, масата на автомобила, естествено 4х4,гумите. И да имаш висок въртящ момент, ако нямаш маса за да ти даде сцепление с пътя, не може.21:05 25.11.2019
99 Borislav Popov
До коментар #93 от "Антиелектрика":
Аха, СУМПС, по голяма тежест, по малка тежест, качвай се на тротинетката, шушумига, келеш, изчезвай и все едни тъпни, от този род. Да ти имам аз папаналските спсобности аз на тебе, каскетчо, то един обикновен папагал има по богат речник от теб бе кратунчооооо. П.С.- А за това защо, Теслата изтегли Форда, така и не си разбрал, умньо, така см и знаех, впрочем с твоя пилешки интелект, няма и да разбереш, никога !Коментиран от #102
21:08 25.11.2019
100 Язе
До коментар #27 от "гост":
Тия явно виждат колкото Стиви Уондър.А за загубата от над млр.$ след представянето му да кажеш нещо?21:08 25.11.2019
101 Антиелектрика
До коментар #95 от "тест":
Ей, хлъзгав, аре не ме намесвай в нелепите си коментари и не измисляй, неща които никога не съм казвал. В твоя клип Тесла е с 970 Nm, а Хамъра с 488 Nm въртящ момент.Коментиран от #104
21:11 25.11.2019
102 Антиелектрика
До коментар #99 от "Borislav Popov":
Аууу, това ми го казва съществото повтарящо на думата каскет по 100 пъти на ден. По 100 правописни грешки с пост и с претенции - яка гротеска си. Изчезни, пъпчив недорасляк!Коментиран от #107
21:14 25.11.2019
103 Този коментар е премахнат от модератор.
104 Офффф
До коментар #101 от "Антиелектрика":
Продължава да спори, брей! Този въртящ момент е на двигателя бе, смешко. Като пусни на бавна предавка колко излиза на колелата? Е този човек, се води за разбирач при колите. Лелеее.Коментиран от #106
21:15 25.11.2019
105 Този коментар е премахнат от модератор.
106 Антиелектрика
До коментар #104 от "Офффф":
Ааа, сега не било честно да има понижаващи предавки. Та смешко ще викаш на баща си, тъпанар!21:19 25.11.2019
107 Borislav Popov
До коментар #102 от "Антиелектрика":
Ми да, ще те бъхтя с твоите камъни, по твоята кратуна. Какво, не ти ли харесва, когато използват твоита ПАГАлски похвати, грамотнико с трето килийно отделение..) П.С. - Кажи ся, кратунчо, светна ли ти газовата лампа, защо Теслата издуха Форда, а с алуминия, какво стана, много ли изкопа ??21:27 25.11.2019
108 Този коментар е премахнат от модератор.
109 Този коментар е премахнат от модератор.
110 Питанка
До коментар #103 от "Borislav Popov":
Е това е проблема на този клип. От едната страна виждаме Форд който седи като боксова круша а от другата какво седи???? Нищо няма дадено ни тегло, ни мощност, ни въртящ момент нищичко. Това не е сериозно, просто си е една реклама. Така не се прави състезание а само реклама.Коментиран от #112, #114
21:57 25.11.2019
111 Гошо
До коментар #95 от "тест":
Трудно ще ме разберат щото не знаят какво е момент но ще ще дам пример. Първия парен локомотив е бил 5к.с. а е теглел 2 вагона, пистарките са по 140-160к.с. и ако я хванем 2-3 за задницата само пушилка ще вдига!22:03 25.11.2019
112 Borislav Popov
До коментар #110 от "Питанка":
С това за рекламата съм съгласен, дори няма да се учудя много, ако утре стане ясно, че зад волана на Форда, е бил самия Илон Мъск.22:08 25.11.2019
113 Супер е
Коментиран от #118
22:15 25.11.2019
114 Borislav Popov
До коментар #110 от "Питанка":
Просто не съм съгласен с някой рт тукашните сектанти, които веднага включват пета-тъпа скорост и разбрали - неразбрали, започват тук да ръсят мозък че Теслата тежала цели 3 тона, а Форда, бил тежък само 2 т. и затова тя го била изтеглила. А в същото време даже не забелязват, че Форда не е включил дори предния мост, а за това, че върховата пикова мощност, при електричките се достига за някакви мили секунди, само да настъпиш педала на газта до ламарината, ще премълча.22:30 25.11.2019
115 Минаващ от тук
Коментиран от #117, #128
22:32 25.11.2019
116 Хахах
22:47 25.11.2019
117 Този коментар е премахнат от модератор.
118 Джуган
До коментар #113 от "Супер е":
Формата според мен ще се хареса главно на комплексари малкопишковци и разните му там джендърчета и траверси които се навъдиха напоследъкКоментиран от #119
23:10 25.11.2019
119 Хахаха
До коментар #118 от "Джуган":
Отговоря на твоето описание. Явно си го поръчал.Коментиран от #120
23:17 25.11.2019
120 Джуган
До коментар #119 от "Хахаха":
В гаража си имам дизелов пикап от който съм много доволен, но интересно ти имаш ли нещо повече от постер над леглото си.23:29 25.11.2019
121 Луд
До коментар #46 от "Няма брониривка":
От къде пък ги знаеш тези неща23:46 25.11.2019
122 Браво за добрия двигател
До коментар #1 от "Илан Мъск съм":
Но не и за дизайнът. Продават ли се вече тия кочини. Колко струват.00:14 26.11.2019
123 Комедия
Просто тъпо сравнение.
Коментиран от #124, #133
03:14 26.11.2019
124 Бачо Киро
До коментар #123 от "Комедия":
Въобще не се занимавай. Тримоторната версия е над 700кс. Само тя тегли до 6.4т. Демек е двойно по-мощна от Форда. Рапторът тегли до 6 тона с 450кс. Те с трироторен сетъп? Предполагам, понеже няма данни, трироторния е около 900кс, щом 1х е до 420, 2х до 800. Вземаш нещо два пъти по-слабо и викаш "глей глей" 😂😂😂😂😂😂😂06:07 26.11.2019
125 Boxer 3.0
До коментар #16 от "Зомби с квадратно чело":
В щатите, тенденциозната, нагласената и подигравателната автомобилна реклама, са нещо нормално.06:08 26.11.2019
126 Шофьор
07:14 26.11.2019
127 Само идеята
До коментар #79 от "Spawn1234":
Малко ли раково болни има,че да Къди с 10 цил?07:24 26.11.2019
128 Питанка
До коментар #115 от "Минаващ от тук":
По принцип си прав, но затова си има трикове,има тракшън контрол, понижаващи предавки и т.н. Както виждаш тракторите със 100 коня вадят голям момент на колелата. Освен момента важно е и сцеплението и затова има трикове като блокажи, гуми, на трактора има баласт. Освен това има и трикове при самото теглене, един път позволиш ли да тръгнеш назад свърши а точно това прави Форда чака да го дръпнат и после почва да се съпротивлява.08:10 26.11.2019
129 АLFA Q 4
До коментар #21 от "АЛфата е Вьрховен Боклук":
МА МОНТИРАЙ СИ НЕЩО И В ЗАДНИЯ ДВОР ЗА КОНФОРД БЕ КОМПЛЕКСЧЕ08:22 26.11.2019
130 Момчил
10:24 26.11.2019
131 Дилъра на Илон Мъск
10:31 26.11.2019
132 Пирамидата го уби
10:32 26.11.2019
133 Щото не иска
До коментар #123 от "Комедия":
Пирамидата е колата на фараона и ще е*е мамата на всички други пикапи.10:36 26.11.2019
134 Ха ха
Коментиран от #135, #136
11:21 26.11.2019
135 Антиелектрика
До коментар #134 от "Ха ха":
Недей така, не е по-тежка Теслата и всичко е истина. Сега ще бъдеш анатемосан за каскет, руснак и поддръжник на нафтата.Коментиран от #146
11:26 26.11.2019
136 Всичко си е наред
До коментар #134 от "Ха ха":
Пирамидата е колата на Фараона тя е над всичко. Извънземна технология брато. 👽🛸🛰️🚀11:54 26.11.2019
137 Наркомана Мъск
11:56 26.11.2019
138 1234
Коментиран от #140
11:57 26.11.2019
139 Наркомана Мъск
11:57 26.11.2019
140 Питанка
До коментар #138 от "1234":
Плюс форда е 2WD. Това е убийствен за тракцията.12:18 26.11.2019
141 тест
Коментиран от #142
12:24 26.11.2019
142 Питанка
До коментар #141 от "тест":
Ти вярваш ли го това?Коментиран от #144
12:28 26.11.2019
143 Олелеее
12:41 26.11.2019
144 тест
До коментар #142 от "Питанка":
Тест ще има!12:46 26.11.2019
145 Колко ще струва пирамидата
12:57 26.11.2019
146 Този коментар е премахнат от модератор.
147 gogo
16:55 26.11.2019
148 Без хейт
Коментиран от #152
16:59 26.11.2019
149 гост
17:46 26.11.2019
150 Антиелектрика
До коментар #146 от "Borislav Popov":
Това звездите ли ти го казаха или го сънува, дженди?19:16 26.11.2019
151 Батко
23:33 26.11.2019
152 Глупако топчето не влезе в колата
До коментар #148 от "Без хейт":
Прозорците се счупих от вън но не от вътре00:40 27.11.2019
153 Дса
До коментар #1 от "Илан Мъск съм":
Ма баце мое си го позволи01:41 27.11.2019
154 Sofia
10:37 27.11.2019
155 333
До коментар #12 от "Миризлив пор":
Даже не знам дали се предлага F150 със съединител. Те такива коли с три педала не могат да карат. Има съединител, ама не такъв, какъвто си мислиш. И тоя, дето го има, качва въртящия момент два пъти. И понеже има и предавки, съотношението е огромно, и не е в полза на електричката без скорости.Но Форда е само на задно :D
18:10 27.11.2019
156 ЮМЗ
До коментар #7 от "ЮМЗ трактористче":
Ще ги влача на 5-та с ЮМЗ-са колега !15:28 29.11.2019