Last news in Fakti

29 Ноември, 2019 18:40 13 302 66

Ford се отказа от реванша срещу Cybertruck

  • ford-
  • tesla-
  • f-150-
  • cybertruck-
  • дърпане на въже-
  • реванш
Ford се отказа от реванша срещу Cybertruck - 1

Втори двубой по дърпане на въже между F-150 и Cybertruck няма да има, става ясно от имейл, изпратен до медиите от Ford. Реваншът трябваше да се състои следващата седмица, след като вицепрезидентът на Синия овал Сандийп Мадра отправи предизвикателство към Илон Мъск в Twitter, а шефът на Tesla охотно го прие.

Сега обаче от Ford дават "на заден", твърдейки, че Мадра действал на своя глава и се шегувал с призива да се сравняват "ябълки с ябълки". Висшият мениджър предлагаше Cybertruck да изпробва силите си срещу най-мощната версия на F-150 с двойно предаване, а не срещу базовия модел, който загуби безславно първия двубой.

"Съни (Сандийп) иронизираше, за да подчертае колко абсурдно е видеото на Tesla, нищо повече", гласи имейлът на Ford до медиите. "Най-продаваният пикап в Америка от 42 години няма какво да доказва. Очакваме с нетърпение хибридната версия на F-150 догодина и изцяло електрически F-150 до няколко години".

Публичното мерене на теглителна сила между Ford и Tesla обаче се оказва от полза само за Илон Мъск. От представянето на Cybertruck досега са поръчани 250 000 електрически пикапа.


Поставете оценка:
Оценка 3.7 от 16 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 гост

    15 9 Отговор
    Хах хаха хахаххахахахахха !!!!!
  • 2 гост

    19 24 Отговор
    Много е лошо като заблудени неграмотни чиновници си въобразяват , че са в миналия век !!! Същото се отнася за групичката антиплежър тук , хахаххахаххахах !

    Коментиран от #9, #39

  • 3 Айде момчетата

    25 6 Отговор
    Момченцата, където спорят, само да приближат снимката която е тук и да съпоставят гумите на двата автомобила. И да споделят, как този Форд би спечелил срещу тази Тесла?

    Коментиран от #4

  • 4 гост

    23 44 Отговор

    До коментар #3 от "Айде момчетата":

    Гумите са им най-малкия проблем !! Ако ще да сложат и гуми като Тесла , пак резултата ще е същия !! Просто и най-наточения Форд със 6х6 да е , никога няма да има тягата и сцеплението на Тесла !! Преживейте го петролофилчета !!!!

    Коментиран от #6, #7, #20, #23, #40

  • 5 Ввв

    27 29 Отговор
    Алооо,недоразумението на друсания цървул го поръчват само безмозъчни джендърчета,които са виждали автомобил само на видеоигрите си,аре нема нужда
  • 6 не сме педали

    30 10 Отговор

    До коментар #4 от "гост":

    Успяваш да компенсираш с ентусиазъм липсата на елементарна техническа грамотност. При еднакви гуми такъв двубой се печели от по тежкия автомобил. Представи си че на двата края на въжето са ЗИЛ и Формула 1. Според теб кой ще победи?

    Коментиран от #10, #44

  • 7 мани мани

    17 25 Отговор

    До коментар #4 от "гост":

    Забавно е като чета възторжени коментари на безполови електроджендърчета ха ха Щастливо ли си ? Хаха
  • 8 Random

    16 19 Отговор
    Поръчани 250 хил друг път, заложени са 250 хил "депозита" по 100 долара които в случай на отказ се възстановяват, като се има впредвид че цена няма публикувана, спокойно мога да кажа че повече от 50хил няма да останат, а първия месец ще са най-много 10 хил, демек нищо за хамерския пазар
  • 9 Random

    9 10 Отговор

    До коментар #2 от "гост":

    Интересно, 83 коня и под 200 нютона бият 200+коня и 300+ нютона: https://youtu.be/dCZl4uUn44E
  • 10 гост

    17 10 Отговор

    До коментар #6 от "не сме педали":

    При еднакви гуми такъв двубой се печели от автомобила с по-нисък център на тежеста и разпределение на масите , както и по-добро подаване на тягата , да не говорим чия е по-голямата , "технически неграмотнико " !!!! На умрелия Форд с празната задница и 70% от масата над предния мост , като му превъртят задните колела и остане само на предно какво ще "печели" , бе антиумнико ???

    Коментиран от #12, #26

  • 11 Чудно!

    17 8 Отговор
    Чета руските коментари на тема електромобили и о ужаст-повечето руснаци са за тях и отношението им към Илон и Тесла е положително!?Няма истерия,няма злоба!

    Коментиран от #13

  • 12 не сме педали

    17 3 Отговор

    До коментар #10 от "гост":

    Има един пич на Тубата който на достъпен английски в поредицата Engineering Explained ги обяснява нещата като за полуидиоти, така че като понаучиш английски и добавиш “полу” към това което си в момента, иди и се ограмоти

    Коментиран от #14

  • 13 Така е

    10 6 Отговор

    До коментар #11 от "Чудно!":

    И даже много от поръчките за пикапа са от Русия.

    Коментиран от #15

  • 14 Аааааа

    7 10 Отговор

    До коментар #12 от "не сме педали":

    Ама ти от там ли си станал, такъв инженер?

    Коментиран от #19

  • 15 смях

    7 14 Отговор

    До коментар #13 от "Така е":

    Колко 2мата човека имат пари за този пикап в Просия ще си го купят? Там за Лада вече нямат пари... Да не говорим, че е икономически необосновано, освен за гъзария - там петрола е евтин. Проблема е, че всичко друго е скъпо.

    Коментиран от #16

  • 16 Не е смях

    12 2 Отговор

    До коментар #15 от "смях":

    Русия е една от държавите с най-много поръчки за пикапа. В Русия парите са разпределени неравномерно. По - голямата част нямат, но тези които имат, ИМАТ.

    Коментиран от #21

  • 17 Steks

    11 11 Отговор
    Абе когато тоя мултикукър с гуми издърпа airbus a380 без да му се запали всичко тогава може да го признаем за нещо горе долу читаво праз голям имали 250 000 заявки ако ще и 25 милярда да имат все тая сега поне разбрахме че на планетата земя има минимум 250 000 с промити мозъци които си мислят че като карат кола на ток и са мега екологично чистите ама да помислите тоя ток откъде идва не можете идете да живеете до някоя централа да видим колко ще ви е хубаво в миксера на колела после пък за производство на батерии и кви с извинение л*йна има в тях хептен не може да го осъзнаете не си мислете че тоя напушения е открил топлата вода това което той уже измислил ама то откраднато от някъде е измислено поне едни 100тина години преди него

    Коментиран от #18, #30

  • 18 Това ли е

    3 5 Отговор

    До коментар #17 от "Steks":

    Това ли имаш предвид? Тук не е Airbus A380, но и това не е пикапа. Та пикапа няма да има проблем да дърпа по-голям самолет.
  • 19 не сме педали

    9 3 Отговор

    До коментар #14 от "Аааааа":

    Не е от там, имам си нормална диплома, препратката е за полуидиоти които са имали проблеми с математиката и физиката още в средното училище
  • 20 Зомби с квадратно чело

    3 4 Отговор

    До коментар #4 от "гост":

    ХаХа много пак бързаш да се радваш хайде първо този прототип да излезе на бял свят пък после да говорим. Като ти казах че има поне 10 неща заради което няма да го регистрират за пътя едно от тези е гумите!!! Да го пуска на тест драйв като е отворен Мъск какво да прави Форд??? То си има хора дето ще ги тестват и ще се види кой кой е.

    Коментиран от #32

  • 21 Един от капариралите

    6 1 Отговор

    До коментар #16 от "Не е смях":

    Лелееее, да не стане така че всички каскети да подкарат този пикап и хората да си мислят че и аз съм каскет. УжасТ
  • 22 Borislav Popov

    3 6 Отговор
    Между другото, ръководството нв Форд много правилно постъпва ! Форд е доказана марка, особенно в САЩ и особенно пикапа Ф-150, който е най продавания автомобил там ! Те просто няма какво да доказват ! Напротив, Мъск и Тесла имат какво да доказвват и затова и са измислили този евтин рекламен ход с тегленето на пикапите и трябва да признаем, че донякъде, успяха. Именно заради тази евтина пиар - фукня и се отказаха Форд, в края на краищата пикапа Форд не е измислен да се тегли там с някакъв си електропикап ! Иначе когато фордовците пуснат догодина собствения си електорпикап Rivian R1T - с цели три различни по мощност батерии - 300 кВт (408 к.с.), 522 кВт (710 к.с.) и 562 кВт (764 к.с.) първия е с 560 Нм, а другите два са с по 1120 Нм. те тогава вече може и да си примярят пак пишоците с Теслата. https://cdn.shazoo.ru/303970_4U5FT3fCk3_10.jpg

    Коментиран от #24

  • 23 Бачо Киро

    10 7 Отговор

    До коментар #4 от "гост":

    Моля? Ф250 има с 1050нм които Сайбъртрака ги няма, що говориш глупости... Има каквото поискаш с ДВГ, къде си тръгнал.... Същите глупости като с 10те хиляди нм на колелата на Тесла Роудстер - поредният рекламен трик... Уж много, уж невероятно, а седнаха хората и измериха Додж Демон и той удари над 16000 на колелата при това измерване... Демек не им е лоша тягата, но не е чудо на чудесата. Та айде стига предюфърцунени глупости, не сте открили топлата вода нито електромоторите имат петорна тяга спрямо киловатите си...
  • 24 Бачо Киро

    11 6 Отговор

    До коментар #22 от "Borislav Popov":

    И сега могат да ги мерат с правилният модел. Клипът на Мъск е толкова дирижиран, че се вижда от роудстера му, дето лети в космоса. Тримоторен пикап с доста разлика в теглото срещу слаб вариант на Ф150 и то включен на задно само... Не им стигна тройната мощност на Теслата, ми чак станаха за резил... То не беше само задно, предните колела се въртят назад, то не беше опъване в 8мата секунда, дърпане 3 секунди та чак в 11тата Фордът даде газ... Беше много жалък опит, ма чикиджии с таблети какво разбират? Те си подскачат от кеф... Ако можеше да излъже някак и металното топче...

    Коментиран от #28

  • 25 Алфа Вълкът

    4 4 Отговор
    Ама Форд ф150 няма капацитета да се пребори с никой от конкурентните пикапи. Ако ще се борят с тесла да вадят тежката артилерия ф250 турбодизел!

    Коментиран от #27

  • 26 Кандидат норвежец

    10 7 Отговор

    До коментар #10 от "гост":

    Може би съзнаваш че за да има някакава стойност, тестът трябва да включва информация за участниците и настройките които са подбрани. За да разкрие пълния си потенциал Фордът трябва да е в режим 4х4, раздатката на “бавни”, ако има блокажи да са включени, тракшън контрол изключен, да се спомене с какви гуми е, дали е натоварен или празен, и не на последно място, кой стои зад волана ако шофьора не е одобрен от Форд, или поне да минава за независим. Ако тези изисквания не са спазени, явно не говорим за сериозен тест а развлекателна програма тип “световна федерация по кеч”, предназначена за малки деца и зомбирани тесларасти. Не случайно ти е направила такова огромно впечатление; очевидно принадлежиш и към двете категории
  • 27 Зомби с квадратно чело

    5 6 Отговор

    До коментар #25 от "Алфа Вълкът":

    Няма какво Форд да вади, Тесла трябва да извади нещо на пътя!!!! повтарям на пътя а не прототип и после има кой да прави състезания. Това е същото като С-ката на ринга, пълна пародия. Мерят се истински коли с лиценз за пътя. Какво направи Тесла 3 перформанс ТРАК едишън нищо. Чакаме роадстера обаче официално на пазара после има кой да го тества, за съжеление ще е същата псрофия и гост ще изпадне в ерекция.
  • 28 Borislav Popov

    6 4 Отговор

    До коментар #24 от "Бачо Киро":

    Могат, ала изглежда ръковдителите на Форд са доста по умет от теб и затова са се отказали от това безмислено мерене на пишоци, пак ти казвам, те нямат какво да доказва, нито на Мъск, нито на неговата Тесла ! А Мъск има, какво да доказва, затова и го е измислил този пиар - ход. А и в края на краищата, като ще правят такива състезания, те трябва да бъдвт с еднакъв клас автомобили. Точка.

    Коментиран от #29

  • 29 Антиелектрика

    5 6 Отговор

    До коментар #28 от "Borislav Popov":

    На Коледа ставали чудеса. Направо не мога да повярвам, че точно ти ще напишеш такъв разумен коментар.
  • 30 Prizrak

    9 10 Отговор

    До коментар #17 от "Steks":

    Мислиш си че много ги разбираш нещата?? Нека да ти обясня нещо. Енергията която се произвежда може да е от възобновяеми източници.Да ти поясня,защото не съм сигурен че си наясно какво имам предвид.Това са ветро генератори,водно ел.централи,енергия получена от приливни вълни или от нормални вълни в океана.Слънчева енергия и топлинна енергия от натурални извори, гейзери и от райони със силна вулканична активност. Батериите вече се рециклират, като със всеки изминат ден им се удължава живота. Икономики като Британската и Германската имат дългосрочни стратегически програми за развитие, които имат за цел да преминат на възобновяеми източници на 100% до 2015г.
    Бъдещето е в електрификацията. Отворете си очите и стига сте писали за джендъри и глупости, защото както се правите на големите мъже, така някой ще ви изкара зъбите за секунди.

    Коментиран от #31, #33, #36, #37

  • 31 Prizrak

    5 3 Отговор

    До коментар #30 от "Prizrak":

    Икономики като Британската и Германската имат дългосрочни стратегически програми за развитие, които имат за цел да преминат на възобновяеми източници на 100% до 2050г.
  • 32 Boxer 3.0

    4 1 Отговор

    До коментар #20 от "Зомби с квадратно чело":

    Оказа се прав!
    Тест няма да има.
    Едно + е от мене.

    Коментиран от #38

  • 33 Антиелектрика

    7 6 Отговор

    До коментар #30 от "Prizrak":

    Хайде само не се прави на мъж, че да не избие някой първо твоите зъби, а! А това за рециклирането го повтаряте като типични лумпени, а реалността е съвсем друга и дори имаше оня ден статия, как един австриец не може да отърве от изгорялата си Тесла. Бъдещето само заблудените вярват, че могат да го предскажат.
  • 34 Алфа Ромео

    6 5 Отговор
    Колите на пропан-бутан и метан са по-екологични от електрокарите, започва да се осъзнава това, вече започва да се набляга на камиони и автобуси на метан.
  • 35 Теслар

    7 3 Отговор
    Това извънземно мато го гледам на тази снимка е съпоставимо не с този форд, а с Hummer H1 или с БТР. Даже не съм чел характеристикте, но преполагам, че има Ел мотора му чудовищен въртящ момент. Да го дръпнат с един Hummer с 6 литров дизел да видим
  • 36 Избивач

    3 5 Отговор

    До коментар #30 от "Prizrak":

    Bring it on! Избивам зъби, пломби, импланти и ченета.
  • 37 Steks

    4 4 Отговор

    До коментар #30 от "Prizrak":

    Не те знам prizrak ли си или си каспър ти голяма нинджа ама пред телефона/компютъра и айде сега си направи малко труда и виж колко % ток идва от водни ел централи и ветро генератори и колко от ТЕЦ иначе то и аз мога да кажа до 2050 ще се преместим на друга планета като на господин Мъск твърденията направо милярди зявки да лапне парите пък дали някой ще си получи тухлата не е много ясно бронирани прозорци не знам си кво на ринга щял да смазва прошета и други тем подобни то не е ясно дори ще му стигне ли тока или на финала някой ще го бута тоя мултикукър повече няма да пиша по темата пожелавам ти да си вземеш една тесличйа и един САЙБЪРТРЪК да си вярваш колко си еко пъл кушищата отровни батерий които неймоверно ще се натрупват може да ги стоварим пред вас да си още по еко айде със здраве 🙂
  • 38 Зомби с квадратно чело

    2 2 Отговор

    До коментар #32 от "Boxer 3.0":

    То беше ясно, не е на фирмите работа да правят такива тестове и аз не знам досега да е имало такъв някога. Плюс теслата е прототип няма как да бъде дадена на никога щото се пази в тайна. Тогава дори и всичко да бъде по правилата от едната страна имаме пикап дето му се знае и най-малката гайка а от другата фантом. Все едно футболен мач и треньорът не знае срещу кого ще играе как да знае кого да пусне и каква стратегия да направи. 100% теслата ще бие в такъв тест тя ще бъде направена точно за това. Когато го пуснат сериен тогава ще се намери опонент.
  • 39 Гост

    2 6 Отговор

    До коментар #2 от "гост":

    Ще си говорим пак на лято, когато излезе статия със заглавие Пикапът на Тесла не се купува. Връщат капарото на половината безмозъчни.
  • 40 Гост

    5 4 Отговор

    До коментар #4 от "гост":

    Като гледам двете машини една до друга, все едно да теглиш пикап с камион. Това направиха Тесла. Един камион на ток и го борят с пикап - по-малък, по-лек, по-малко мощен. Лесно е да се ежиш пред по-малките. Но това не те прави голям а слабак.
  • 41 Гогата

    5 1 Отговор
    До 7

    Абе селянин балкански, на вас само джендъри са ви в празните глави. Ходете се лекувайте утайки нещастни.

    Коментиран от #42

  • 42 Догата

    2 0 Отговор

    До коментар #41 от "Гогата":

    Джендъри и каскети!
  • 43 kjl

    6 4 Отговор
    Шоу мъст го он! Ама покрай шоуто, НАСА взе та резервира повечко места на руския кораб, щото май на Мъск ще му е готов ама друг път. Два милиарда, три милиарда и накрая "Союз" , че най-сигурно. Та и с Теслата. Винаги ще има НЕ пораснали момчета, дето са готови на всичко за играчки. Останалите карат практичното.
  • 44 Стоян

    0 3 Отговор

    До коментар #6 от "не сме педали":

    Какъв зил бе приятелю, електричката има различен въртящ момент... Не е въпрос на тежест

    Коментиран от #45

  • 45 не сме педали

    4 0 Отговор

    До коментар #44 от "Стоян":

    Така е, драги ми Стояне, на Теслата въртящия момент е по посока на часовниковата стрелка защото е от електромотор, тоест гига як, а на ЗИЛ, особено ако е къса база леген и е пълен с мокър пясък, е обратно на часовниковата и затова не е добър.

    Коментиран от #48

  • 46 Qwerty

    2 4 Отговор
    Стана доста неловко за петролофилчетата май.. Извинявайте, но как някой може да си мисли, че която и да е версия на Ф150, може да бие Кибертрък-а? Вижте ги само на снимка, та Ф150 прилича на нещо, което Кибертрък ходи да си лови за закуска всяка сутрин..

    Коментиран от #47

  • 47 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 48 Зомби с квадратно чело

    1 0 Отговор

    До коментар #45 от "не сме педали":

    E ти сега ли разбираш че както холестеролът има добър и лош въртящ момент на колелата :)). А навремето Архимед беше казал дайте ми опорна точка(в случаят добри гуми и тегло) и достатучно дълъг лост( в случаят предавателно число) и ще повдигна земята!!! Ама явно е бил прост и не разбира че без ток няма как да станат тея работи!!!

    Коментиран от #49, #50

  • 49 не сме педали

    0 0 Отговор

    До коментар #48 от "Зомби с квадратно чело":

    Нищо подобно, аз съм ст.н.с. от Брезнишкия Технически Университет и имам монографии на тема “Техническа и действителна (реална) посока на въртящия момент на ДВГ, електромотори и газови турбини при температури доближаващи абсолютната нула и налягания над 29900 МРа
  • 50 Тесла

    0 1 Отговор

    До коментар #48 от "Зомби с квадратно чело":

    Теслата, е близка по тегло до Ф150! И на размери е малко по-малка. Размерите ги дава при откриването. Защо мислите,че Тесла е много по-тежка? Защото е електрическа ли? А колко тежи един В8 двигател и прилежащите му компоненти? Колко е резервоара, 100 литра? Батерията на Тесла да е 500-600 килограма!

    Коментиран от #51, #52, #54

  • 51 Антиелектрика

    1 0 Отговор

    До коментар #50 от "Тесла":

    Това пак ли звездите ти го говорят? Я кажи колко тежи Форда ОТ ТЕСТА и колко тежи Теслата ОТ ТЕСТА? И колко тежи един V8, 100-150 кг, а батерията е над половин тон и заедно с електромоторите си отива тон. Това според теб е незначителна подробност, защото нямаш и кола сигурно, нали? Само не разбирам сляп ли си, че не виждаш как Тесла е значително по-голяма от този Форд - само гумите да двойно по-широки!

    Коментиран от #53

  • 52 Зомби с квадратно чело

    0 0 Отговор

    До коментар #50 от "Тесла":

    Първо за теглото звездите ли ти го говорят? Няма още никаква тех. данни, и второ може да ме смяташ за откачен, но аз много добре виждам клипа от дърпането, мога да си обзаложа топките че Теслата е по-дълга!!! Даааа знам има спецификация на Форда има и дадени данни на теслата, но или Мъск лъже или Форда е с по-малко корито от стандартното. Пак казвам определено Теслата е по дълга с 50-60 см на клипа от Форда!!!!!!!!!!!
  • 53 Ще видим

    0 0 Отговор

    До коментар #51 от "Антиелектрика":

    В8 не е 150 кг. Отделно има течности - антифриз, масло, има радиатор, скоростна кутия, аиспухова система, кардани и диференциали, резервоар с бензин! Тесла има много стъклени елементи, които олекотяват. Моторите при Тесла, не са толкова тежки. Има и други елементи, които при Тесла са олекотени, в сравнение с други пикапи.

    Коментиран от #55, #56

  • 54 Зомби с квадратно чело

    0 0 Отговор

    До коментар #50 от "Тесла":

    Даааа сега набързо погледнах каква била работата!!!!
    Еми ако видиш тех данни на Ф-150 дължината е различна!!!!!!! и варира от 530 см до 630 см!!!!! За мен без да съм сигурен само гадая това е 530 см Форд Ф-150 който го водят Regular cab 6.5' box!!! Ако някой знае нещо повече по въпроса да пише.
  • 55 Зомби с квадратно чело

    0 0 Отговор

    До коментар #53 от "Ще видим":

    Като стоманата например или стъклата страшно са олекотени :))).
    Чакаме да видим, това е прототип затова даже може да се сложи баласт в багажника на кой му пука. Да не говорим че ако видиш коментарите за презентацията всички казват че тази кола на пътя не може да излезе и едно от нещата което коментират са гумите!!!! Това не са гуми за път.
  • 56 Антиелектрика

    0 0 Отговор

    До коментар #53 от "Ще видим":

    Да, V8 не е 150 кг, защото е дори по-лек. https://fakti.bg/technozone/418242-taka-zvuchi-95-litrov-v12-video Ето чети, че 9,5 литра V12 с над 1000 к.с. е 191 кг. А това за антифриза и резервоара, маслата и скоростната кутия е несериозно, защото някои ги има и при електричките.

    Коментиран от #57

  • 57 Добре

    0 1 Отговор

    До коментар #56 от "Антиелектрика":

    Да кажем 200 кг. на Форд двигателя! Тук на този пише, че са свалили теглото от 265 кг. Да смятаме нататък, скоростна кутия, радиатор с антифриз, диференциали, кардани, ауспухова система, резервоар с гориво? Тези неща при Тесла ги няма!

    Коментиран от #58, #62, #63

  • 58 Тесларастче

    1 0 Отговор

    До коментар #57 от "Добре":

    Когато ни изнася са радваме и крякаме до небесата че пикапа е от дебела и тежка неръждавейка, но когато обсъждаме тегло удобно забравяме този факт и после се чудим защо ни се смеят че сме зомбирани.

    Коментиран от #59

  • 59 Аха

    0 1 Отговор

    До коментар #58 от "Тесларастче":

    Ама за сметка на това, Тесла няма стоманено шаси от дебела стомана! И от горе сложено купе, нали?

    Коментиран от #61

  • 60 Зомби с квадратно чело

    2 0 Отговор
    Понеже ме е жал да гледам неграмотни хора като гост и други които казват ама чакай малко Форда няма въртящ момент лесна работа за ел колата ще ви кажа нещо после елате и ме оборете:
    691 Нм (двигател) *33.3 мултипликатор(торк конвертор+СК+диференциал)= 23 000 Nm!!! и това е този Ф150 тоест без 4х4 и бавни скорости иначе става страшно!!!! Та как ви звучи това не е ли достатъчно за ТЕЗИ гуми???? Те просто гумите не могат да издържат ако не са на трактор или Ф1 такъв момент!!!!
    И тука идваме то великото заключение КОЙ ПО ДЯВОЛИТЕ ТЪ.АК в такова състезание сравнява 2WD с 4x4, от марс ли пада тоя????
  • 61 Зомби с квадратно чело

    1 0 Отговор

    До коментар #59 от "Аха":

    При положение че тесла С тежи 2300 кг почти колкото един лек Ф150 какъвто очевидно е този понеже не е 4х4 !!!!! тоест и двигателят ще е малък как ли някой ще предположи че пикапа ще бъде по тежък от С-ката им айде бе няма начин!!! Нека да излезе, обаче с 3 мотора ще е над 3000кг а дори не знаеш кой точно пикап е този с 1,2,3 мотора с каква батерия с 75,100,125???
  • 62 Антиелектрика

    3 0 Отговор

    До коментар #57 от "Добре":

    Хайде пак измишльотини. Колко пъти да ти казвам, че не е 209 кг двигателя? Колко пъти да ти казвам, че Тесла има и антифриз и скоростна кутия? Какво ми сравняваш 100 литра гориво с половин тон батерия? То бива стъкмистика, ама твоето е извън пътя.
  • 63 Зомби с квадратно чело

    0 0 Отговор

    До коментар #57 от "Добре":

    Стана ми интересно за това проверих и намерих един як клип:
    https://www.youtube.com/watch?v=wvLmBfwmA04
    1. Оказа се че драив юнита на тесла е 250 кг!!! не е малко нали?И това е само с един мотор!!!!!!
    2. Сетих се за един спор който имаше за падането на батерията при неработеща кола и сега в клипа забелязах нещо интересно.Когато отвориха юнита видяха охладител в него и момчето каза понякога когато е топло 40 градуса и колата е паркирана се чува силен шум от нея явно охладителят се върти(3та минута на клипа).
    3. Друг спор за СК както и да я наречеш има кутия с редукция на предавателното число макар и фиксирано число, тоест мисълта ми е че има кг.
    И накрая намерих един форум на който едно момче беше измерило на Субаруто WRX 2.0 турбо двигател и пише двигател=150кг и СК=50кг
    Тоест 200 кг което е съизмеримо с 250кг на тесла като се има предвид че това ВРХ е само 2.0 литра.
  • 64 Зомби с квадратно чело

    1 0 Отговор
    Ето още едно интересно видео:
    https://www.youtube.com/watch?v=nq5c4jGR2gM
    230 000 мили или това са 370 000 км с Тесла С сменени:
    1. Три драив юнита сменени в гаранция и 1 извън гаранция общо 4!!!! смятайте за какво говорим явно тези ел мотори не са чак такива вечни, това трябва да се проучи от всеки бъдещ собственик на ел. кола. Аз също искам да взема за жената затова и се интересувам(не Тесла).
    Последният юнит не е бил в гаранция и платил 6000$ .
    2. Два пакета батерии не е малко.
    3.Един основен компютър.
    Друго интересно на 5:36 какво да видя забележете поправка на дръжка за врата 1000 долара!!!!! а този е сменил 9 !!! добре че са биле в гаранция:).
    Има и други интересни цифри, хора това нещо наистина е за богати хора цифрите и то за САЩ където цените са по тънки са умопомрачаващи. Да ако си в гаранция и всичко ти признаят е ОК обаче не го ли признаят мале мале банкрут.
  • 65 Зомби с квадратен камион

    0 0 Отговор
    На всички ДВГ маниаци, да си спомнят следния клип на ролинг коул диваци от Средния запад: на заклет тракър ред нек му вкараха маркуч от ауспуха на Ф-150 през прозорчето на клозета и дадоха мръсна газ. Човекът ги псуваше и кашляше от гадния дизелов пушек. После влязъл в болница и станал заклет фен на електрическите возила. Така, че който е дишал канцерогенния пушек му идва акъла.
  • 66 гост

    0 1 Отговор
    Да бяха се изтъпанчили с най-добрият си Форд, да бяха паднали на пред Теслата. Да, само и единственно Тесла печели от това. Както гласи една американска поговорка: не пиши чекове които дупето ти не може да покрие. Санди да си търси друга работа.