Last news in Fakti

28 Октомври, 2010 09:45 9 316 57

BMW отзовава 3.0-литрови модели

  • bmw-
  • дефект-
  • 335i-
  • 135i-
  • 535i-
  • x6-
  • xdrive35i-
  • z4 roadster-
  • sdrive35i

Потенциален проблем с трилитровите шестцилиндрови турбодвигатели ще принуди BMW да отзове близо 151 000 автомобила. Според баварския производител е възможно модификации, оборудвани с този мотор, да преминат в т.нар. "безопасен режим" на работа заради дефектни горивни помпи. Повредата се изразява в значителен спад в мощността.

В сервизите на компанията ще бъдат поканени собствениците на BMW 335i (2007-2010), BMW 135i (2008-2010), BMW 535i, X6 xDrive35i и Z4 Roadster sDrive35i, произведени през 2009-2010 г.

Засега кампанията ще бъде проведена само на територията на Съединените щати, но не е изключено отзоваване да бъде предприето и в Европа.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 r8

    47 53 Отговор
    Ахахахах баси кочините. Най-накрая си го признаха официално :)

    Коментиран от #37

  • 2 JTD

    56 19 Отговор
    Емии, случват се и такива неща! Със сигурност БМВ ползват доставчик за горивните помпи, който явно не си е свършил работата. Иначе 3.0 битурбото е страхотен мотор с много награди и впечатляващи характеристики!

    Коментиран от #42

  • 3 rraptor

    35 37 Отговор
    XaxaxaxAX bmw ultrasite polu4iha tejuk udar pod poqsa :D

    Коментиран от #6

  • 4 Дошо

    26 22 Отговор
    ха-ха нещо навик им става да връщат коли тия БМВ.Преди време заради спирачки връщаха сега си връщат двигателите с многото награди.Щели да минат в безопасен режим.Те по рождение атмосферките им са в такъв режим сега и турбинираните вървят на там.

    Коментиран от #9

  • 5 Driver

    25 21 Отговор
    Kvo stana be?...Da sme 4uvali skoro za iztegleni frenski ili italianski koli?Dori v Dacia i Skoda(ve4e s tolkova mn.modeli na pazara) nqmat takav slu4ay!!!Kupuva6 kola za 150000-180000 lv. i tq se okazva defektna..Jalko za BMW!

    Коментиран от #7

  • 6 M Power

    31 9 Отговор

    До коментар #3 от "rraptor":

    Нали не си забравил за сервизната акция на новите C и Е класа, понеже дюзите им гърмят като пуканки.
    Все пак дюзите и помпите ги доставят фирми като Delphi и Bosch (при БМВ и Мерцедес) и грешката до голяма степен е тяхна.
  • 7 M Power

    17 10 Отговор

    До коментар #5 от "Driver":

    Не, просто при тези марки, които ги изброи като стане нещо всичко си е за твоя сметка.
  • 8 Рашо

    27 28 Отговор
    БМВ-тата са си кофти щайгички.
  • 9 M Power

    12 6 Отговор

    До коментар #4 от "Дошо":

    Чети внимателно и пак ми говори: http://forexforum.bg/news/2010/10/bloomberg-toyota
    http://spisanie.mobile.bg/avtomobili/toyota-otzovava-8-modela-i-v-bylgariia.html
    http://focus-sport.net/?action=news&id=1148764309057
    Всяка марка прави такива сервизни акции.
  • 10 -----------------------

    16 5 Отговор
    Не оправдавам БМВ, но знаем, че има доста части и елемнти, които се првят от чужди фирми и явно от БМВ са уцелили "качествена пратка".

    Коментиран от #12

  • 11 xaxax

    13 2 Отговор
    http://www.btv.bg/bg/news/ikonomika-biznes/story/1607241305-Izteglyat_85_hilyadi_avtomobila_%E2%80%9EMertsedes_Bents.html ИЗТЕГЛЕНИ 85 000 Мерцедеса Бенц ХАХАХАХАХАХАХА
  • 12 Дошо

    16 6 Отговор

    До коментар #10 от "-----------------------":

    Не са оцелили пратка, а те са я поръчали.Последно време явно се търсят оферти кой ще изработи даден елемент или цял агрегат с най-ниска себестойност.Това значи и най-ниско качество в повечето случай.Прави се за да излезе като цяло автомобила(в случая) възможно най-ефтин и да е възможно най-голяма печалбата от продажбата му.Това не оправдава фирмата, че поръчва нискокачествени части.Последно време германците в това отношение се оливат направо.Всяко следващо поколение на даден модел е осезаемо по-скъпо.Навсичко отгоре пряват от много части консумативи.Е затова немски чукутарник няма да купя.

    Коментиран от #33

  • 13 Жоро

    16 1 Отговор
    Лоша работа, така наречените "Премиум" марки напоследък се надпреварват кой да се изложи повече...Откак колите взеха да ги правят икономисти, а не инженери.
    Затова ще си карам стария SL R129 докато мога
  • 14 Ivan

    12 4 Отговор
    Абе понеже Мерцедес сега не прибират цумати S класи от тия с фейслифта.
  • 15 Djorsh

    13 4 Отговор
    http://www.automedia.bg/news/article_11055.html

    Ето рекордъорите!!!!
    Всяка една кола се привиква в сержизите, защото с времето все някъде ще се покаже дефект... няма нечупеща се кочина НЯМА.....
  • 16 fff

    7 3 Отговор
    Kolata e napravena ot chovek sledovatelno e napulno vuzmojn o da se schupi ili da dade defekt nqkude neshto bmw sa golqma firma i se staraqt da svedat neshtata do minimum no imat mnogo dostavchici i tn nezavisi vsichko ot tqh a i kolkoto da se staraqt tova e neizbejno vse pak hora sme greshim nqma nachin taka che gi razbiram kofti e no vse pak e popravimo vseki golqm i uvajavasht sebe si proizvoditel e izteglql koli
  • 17 Djorsh

    7 3 Отговор
    http://www.automedia.bg/news/article_11055.html

    Ето рекордъорите!!!!
    Всяка една кола се привиква в сержизите, защото с времето все някъде ще се покаже дефект... няма нечупеща се кочина НЯМА.....
  • 18 Ludak

    4 2 Отговор
    А дали ще може да си купииш от гореизброените 'дефектнни' модели,че няма да купуваш. Те старите модели нямат проблем както каза ти последно време правят такива
  • 19 Opa

    12 14 Отговор
    MAleeeeee napravo da otzovat calata marka da si gi pribirat v skladovete i da ne se izlagat na pytishtata nqma smisyl ot tozi bokluk BMW samo JAPAN POWER i mejdu drugoto kato beshe golqmata sima mai modernata Xdrive sistema na BMW za ni6to ne stavashe gledax BMWta za 150-160 xilqdi leva zatynali v praqspite ne mogat da izdrapat a az sys SUBARU VAVAI koeto e 700 kubika 4x4 52 konq zimata gi nakysax koeto struva 2000leva napravete si sami smetkata kolko sa nadejni i ka4estveni xaxaxaxax baxti gadnata marka BMW
  • 20 Opa

    11 12 Отговор
    MAleeeeee napravo da otzovat calata marka da si gi pribirat v skladovete i da ne se izlagat na pytishtata nqma smisyl ot tozi bokluk BMW samo JAPAN POWER i mejdu drugoto kato beshe golqmata zima mai modernata Xdrive sistema na BMW za ni6to ne stavashe gledax BMWta za 150-160 xilqdi leva zatynali v praqspite ne mogat da izdrapat a az sys SUBARU VAVIO koeto e 700 kubika 4x4 52 konq zimata gi nakysax koeto struva 2000leva napravete si sami smetkata kolko sa nadejni i ka4estveni xaxaxaxax baxti gadnata marka BMW
  • 21 GSX-R

    16 4 Отговор
    Още ли никой не е разбрал, че всяко едно отзоваване за дефект е рекламен трик. Не виждате ли, че винаги става въпрос за части, които нямат общо с безопасността и няма да им струват скъпо да ги сменят. Последно Тойота отзоваваше за някаква пружинка при газта, преди това Мерцедес за някво копче дефектно. Всичко е реклама. Така обикновения тъп потребител (особено в САЩ) си вика: Лелеее тия мислят за мен!
  • 22 ASS

    15 1 Отговор
    Az ne sum siguren che e reklamen trik nemcite i qponcite za razlika ot bai ti ganq sa 4estni pedanti4ni i perfekcionisti a bai ti ganq gleda kak da mine nqkoi na jenskiq pazar za 5 stotinki.
  • 23 до Opa

    4 8 Отговор
    ей нещастник бездарен научи се първо да пишеш после дрънкай глупости, аман от неграмотни некомпетентни лапета

    Коментиран от #44

  • 24 M

    8 3 Отговор
    Ама много ясно,че всичко е реклама,а селските хейтари голфаджии си мислят веднага глупости и започват да да пишат по форумите хаха!И наистина четете преди да си пуснете малоумните коментари-проблема не е свързан с повреда в двигателя,а в горивна помпа.
  • 25 Fero_B

    6 4 Отговор
    stiga be vie pak bmw si e jiva ma6ina no veroqtno nqkoi ne si e svar6il rabotata..
  • 26 реалист

    11 9 Отговор
    http://spisanie.mobile.bg/avtomobili/nay-nadejdnite-modeli-v-shtatite.html

    Какво да говорим повече всички които разбират знаят че БМВ е кола с ниска надеждност. Естествено е да има кампании на всички фирми,но при БМВ всички статистики сочат ниско ниво на надеждност.
    Ползват се разбира се евтини доставчици,които не са толкова качествени,но после колата се продава скъпо и прескъпо на балъци четящи рекламни материали от БМВ и слушащи градски легенди.
    Иначе журналистите ги хвалят какви уникални мотори правели но никой не казва колко изкарват тези мотори после.
    В общи линии профила на купуващите марката е от комплексирани недораслеци до възстари чичковци които искат да впечатлят някоя тъпа женска.
    Разумните хора не купуват такива коли.

    Коментиран от #28

  • 27 реалист

    6 4 Отговор
    http://spisanie.mobile.bg/avtomobili/vodachite-na-bmw-bili-nay-agresivni.html

    Ей този линк е за да видите какви са шофьорите на БМВ не само в България.
  • 28 dfs

    2 3 Отговор

    До коментар #26 от "реалист":

    profilat na kupuvachite v Balgaria moje bi ima6 predvid ;]
  • 29 koko r

    4 2 Отговор
    Да му мислят тези дето са дали толкова много пари за движимо имущество. Да не говорим, че новите модели на всички марки се изчисляват да издържът около 150-200 хил. км. и след това всичко отива по дяволите.
  • 30 7

    6 9 Отговор
    a we BMW nikoga ne sa vra6tali koli s defekti we,samo TOYOTA i Nissan vrashtaha kato ne znaete ne pi6ete gluposti
  • 31 Боби

    5 4 Отговор
    Който си има работа с американците така е... За това в един от моделите си БМВ започнаха да купуват двигателите на Пежо .....
  • 32 G klasa

    10 5 Отговор
    Mercedes i BMW si tarsiat greshkite i si gi popraviat dokato markite za bedni vi ostaviat da se opraviate sami.
  • 33 M Power

    10 4 Отговор

    До коментар #12 от "Дошо":

    Всички фирми търсят най-ниската стойност, за която могат да произведат нещо. Ако имаш най-елементарни общи познания по икономика трябва да знаеш, че всеки производител (на каквото и да е) търси възможно най-ниските разходи за производство. А ако имаш някакви познания по логистика (ако знаеш какво е това) щеше да знаеш, че Toyota са номер 1 в икономията, понеже точно те са измислили през 60тте години световно известната система "Just in time", при която основно правило е поддържането на минимално количество запаси - съответно възможно най-ниски разходи.
    Така че моля те не се изказвай неподготвен.

    Коментиран от #35

  • 34 Дошо

    5 4 Отговор
    Пич БМВ връщаха също като Тойота за проблеми със спирачките
  • 35 Дошо

    4 4 Отговор

    До коментар #33 от "M Power":

    А ти не се изказвай неподготвен относно конструирането, защото май и ти си от икономистите дето поставят условия на проектантите колко да струва дедена стока.

    Коментиран от #36

  • 36 M Power

    7 1 Отговор

    До коментар #35 от "Дошо":

    Всичко е обвързано. Нали конструкторите измислят начините как даден продукт да се произведе с по-малко ресурси. Дай ми само 1 пример с фирма, която не пести ресурсите и материалите си и влага повече, отколкото е необходимо. За твое нещастие обаче си неграмотен и технически, и икономически. :)
  • 37 Momo

    7 2 Отговор

    До коментар #1 от "r8":

    Да бе,те щото други марки не изтеглят коли,айде да не се обиждаме на кочини-говорим за елитни марки!Пък и както каза колегата по-долу-помпите не се правят от БМВ,друг е производителят! Лесно е да се плюе по дадена марка,но ако поне малко познаваше историята на БМВ,както аз познавам на Ауди-понеже ника ти сочи че си фен на Ауди,та както аз познавм на ауди,въпреки че съм фен на БМВ,та познаването на самата история на марката никога не би ти позволило да я наречеш "кочина"
  • 38 Driver do #7 M Power

    8 0 Отговор
    Stava duma,4e dori i pri izbroenite ot men marki defektite ne sa sistemni. A ima mn. taxita ot tezi marki i dori ot tqh ne sum 4uval da se oplakvat.I o6te:ne moje firma kato BMW ne moje da tarsi nay-niskata stoynost na vlaganite 4asti! No vse pak moite uvajeniq kam teb kato fen na BMW!

    Коментиран от #39

  • 39 M Power

    5 1 Отговор

    До коментар #38 от "Driver do #7 M Power":

    Не говоря само за БМВ. Навсякъде е така ;)
  • 40 Driver do #39......

    7 0 Отговор
    Dobre.O.K!!!
  • 41 Grigor

    3 1 Отговор
    tuka vseki znai ne znai dai mu da opliuva bmw :D nali sme kompetentni balgarite :D
  • 42 pejo

    2 1 Отговор

    До коментар #2 от "JTD":

    Siglasen." + ".
  • 43 Танк

    6 4 Отговор
    Ей обаче БМВ-джийчетата сте големи...Ако от опел или Фолксваген(както междувпрочем изтеглят коли заради дизелите си) почнат да дърпат коли заради дефекти веднага ще оплюете марката, но стане ли въпрос за БМВ които не за първи пит се излагат и като качество не са над другите марки(по простата причина че в днешно време качеството е така оеднаквено)веднага вадите от 100 кладенеца вода как от БМВ не са били виновни. Е като не са виновни от БМВ да не правят коли бе, то помпите им ги прави един съединителите друг, спирачките трети и те така никога няма да са виновни. Перфектната кола която на 100 000 километра се чуди де да умре...мерси!!!!! Това е лично мое мнение и не ангажирам никой с него, ако някой не му утърва да си удари една ножка, да си легне и да се наспи добре, пък на другия ден да си напрегне малкотозъче което му е останало. Айде лек и мек ви пожелавам!!!!
  • 44 Opa

    1 1 Отговор

    До коментар #23 от "до Opa":

    abe ei plashi*******k q otivai si lqgai 4e si smeshen be nevijdash li 4e komentara sam go napisal 2 pyti zashtoto imah gleshki i vyv vtoriq sym gi oprail q vyrvi se skrii zashtoto koi znai ot koe selo si

    Коментиран от #45

  • 45 335i driver

    4 3 Отговор

    До коментар #44 от "Opa":

    Пичове,без да бъда пристрастен мога ли да попитам някой в тоя мощен спор запита ли се за коя помпа иде реч и за кой мотор на БМВ.Защото останах с впечатление,4е идеята на форума е да се карате.Първо,карам БМВ 335i кабрио версия(E93),което би трябвало да е потърпевшо,защото датата на производство е 07'2007г.Колата е с въпросния двигател N54 3.0L би-турбо.Второ,колата е на 45К километра и не съм имал никакви проблеми слава богу.Трето,БМВ не са ми подарили нищо и затова безпристрастно бих ги нападнал ако имаше причина.Но като оставим всичко това ще Ви кажа,4е свалям шапка на инженерите на БМВ.Този двигател е турбо и е по-лек на усещане дори от атмосферните им мотори-евала.И дори всяка година за моя сметка да я сменях таз помпа,пак щях да хваля този мотор.Четвърто,колкото и да плюете БМВ(което решение си е Ваше) направете си труда да разберете повече за проблема,а същината е,4е новите бензинови мотори са с директно впръскване(съответно доста по-високо налягане на помпата) и обратното налягане тормози помпите.За справка Citroen изкара преди време версия на най-мощния си C5 с директно впръскване-смениха след доста ходене по мъките целите коли на клиентите и още не го предлагат.Мъките са същите като на първите common-rail системи при дизела,ама дали точно този common-rail с всичките си детски болки не промени всичко в автомобилите? Преди години ако някой ми беше казал,4е ще предпо4ета дизела пред бензина,бих се изсмял,сега след едно 530D,примерно просто бих премълчал.Имал съм няколко версии в Е39 купе,525D в Е60 купе и само който не го е карал няма идея колко корав и брутален е този дизел.
    P.S.Дано не съм обидил никой
  • 46 el.power

    7 0 Отговор
    Това с директното впръскване е доста дискусионен момент. Оказва се,че ефекта е само при определлени режими.Преди време Мицубиши,които първи въведоха GDI моторите все пак не се отказаха и от впръскването в колекторите.Доколкото знам БМВ не можа да съчетае променливото газоразпределение и директното впръскване и сега двигателите им с директно впръскване нямат променливо газоразпределение.
    Частите за тези мотори са скъпи и много хора споделят че "нормалното" впръскване дава същите резултати и не си струва да се инвестира в такава скъпа технология повреждаща бързо дюзи и помпи.
    Японските производители дори решиха да насочат усилията си повече към електрически задвижвания отколкото към дизели и директно впръскване.Напоследък и германците взеха да се усещат и след Лексъс ЛС хибрид видяхме и S класа и т.н.
    Така ,че демонстрациите на технология за директно впръскване не е кой знае какво решение. Истината са електромоторите. Много по-мощни и чисти от всеки дизел който каквито и технологии да има не може да мине КПД 40%.
    Относно качеството на БМВ както се вижда в много статистики тази марка е една от най-проблемните с много чести дефекти.Това никого не учудва така че тази кампания си е в реда на нещата.
  • 47 мой

    2 3 Отговор
    Много ми е приятно да чета коментари на интелигентни хора,визирам колегата 335i driver.По мои наблюдения,само като се появи абривиатурата BMW и става страшно.Защо така-не знам.Имам две 320i '95,знам им проблемите и преимуществата,но никога няма да кажа за други марки,че са кошници,щайги и др.Абе за какво се пъна и аз да пиша...
  • 48 bat audi

    5 1 Отговор
    Преди време писах за това, че друг сериозен дефект заради които БМВ са критикувани от западните автожурналисти е тази проблемна нова сиситема XDrive базираща се изцяло на сложна електроника която тепърва започва да тормози потребителите.Общо взето на инжинерите от БМВ им предстои доста работа.
  • 49 Дошо

    4 2 Отговор
    Човек хайде да престанеш да обиждаш а?Аз не те обиждам не го прави и ти!Ама все пак понеже ти личи(по обидите), че си от село както и оня кривак Вива Итали ще ти обясня така, че да ме разбереш.Конструкторите измислят начини как да поефтинее продукцията не защото те така искат, а защото маркетинга и мениджмънта ги натиска.За един инженер е ясно, че ефтино в 90% от случаите значи некачествено.
    Защо няма истинско кисело мляко, кашкавал и сирене?
    Ми защото качеството струва скъпо!
  • 50 one

    6 1 Отговор
    Поредната издънка на БМВ.Ако е Опел поне ще кажем евтина кола евтини части и проблеми.А БМВ се бият в гърдите какви технолози са и какви хубави коли правят.Сега и във форума виждам хора да ни обясняват че било нормално.Това граничи вече с тъпота.Виждат че правят боклуци но само заради надписа БМВ ще купуват.Като има балъци ще има и тарикати да им продават маркови ментета.
  • 51 aaa

    2 0 Отговор
    one, проблемът е, че БМВ като премиум марка дава повече дефекти от Опел(който се счита за среден клас), качеството в момента между всички марки е кова оеднаквено, че вече понятието премиум и не премиум си е смешно. S класи се изтеглят заради проблеми, БМВ-тата редовно се изтеглят заради нещо, ето ВАГ групата изтегля дизели. Просто вече ги няма онези здрави Опели, БМВ-та ВАГ-ове и Мерцедеси от 80-те и 90-те години. За мен няма премиум марки, аз БМВ не съм харесвал никога и няма и да ги харесам, аз съм Опелджия и си го признавам на сърце, но не отричам никоя марка като марка доказала се повече от 100 години, но в днешно време просто всички марки са бози, но няма как светът върви напред...
  • 52 kimbo

    0 2 Отговор
    abe mnogo razbira4i stanahte mnogo kritici za tia nai gole3mite kritici na markata sa mi iasni karat frenski koli i se praat na razbira4i,BMW edin vika bili ko4ini dr, bili neznam kvo amo mom4eta kopuvaite reno i pejo i se kefete 4e imate nai dobrite kolli i taka........a koi si e fen4e toi si znae kade e istinata fremski mi priateli !
  • 53 kmbo

    0 2 Отговор
    hahhaha kato vi 4etem ne6tata i padam edin bil opeldjia kvo vide toia v tia koli aide kajete i toi ne znae dr. bil hondajia aide tia imat postijenia edni ot silnite sa nema lo6o dr. puk bil renadadjia 6 ti bil fordadjia i vie si mislite imate mnenie za BMW-ta 6to ne se skriete s va6te sme6ni kritiki karaite barakudite s predni predavania tepaite se po zavite 4e nezavivat a letite 6to mnooooogo vurvi 4e e GSI pa kato vi podmine nekoi s ne6to besno i vikate kvo be6e tva toia e lud toia tva .......a to mom4eto si kara BMw i si leti s 240 pa ti si ru4kai GSI to!
  • 54 Bayerische money waster

    1 1 Отговор
    Тук виждам вече и полуграмотни хора да обясняват къде била истината.
    Както каза преди един колега "Като има балъци да купуват ще има и кой да им продава маркови ментета"

    Аз нямам нито Опел нито френска кола , но всичко,което виждам в статистиките за дефекти показва,че и Форд и Ситроен са по-качествени от БМВ.
    А тука селските многознайковци ни обясняват къде е истината. Айде карайте си дъртите тройки с велико задно предаване и недейте да обяснявате кое как било даже и тази статия показва какъв боклук е БМВ.
    И покарайте малко други коли преди да казвате кое е и кое не е .
  • 55 Тончо

    0 0 Отговор
    http://www.vesti.bg/index.phtml?tid=40&oid=3388891
  • 56 PIPI

    1 2 Отговор
    Sto pishete gluposti
    Vsika marka ima predimstva i minysi
    BMW si BMW tova i decata go znait
    Karal sam shichki marki sto gi prodavam
    Za men markite sa 2 ToYta i vshichki ostanali za serini avtomobili
    S zdrave
  • 57 grigor

    1 0 Отговор
    lele mnogo se izlojiha