Потенциален проблем с трилитровите шестцилиндрови турбодвигатели ще принуди BMW да отзове близо 151 000 автомобила. Според баварския производител е възможно модификации, оборудвани с този мотор, да преминат в т.нар. "безопасен режим" на работа заради дефектни горивни помпи. Повредата се изразява в значителен спад в мощността.
В сервизите на компанията ще бъдат поканени собствениците на BMW 335i (2007-2010), BMW 135i (2008-2010), BMW 535i, X6 xDrive35i и Z4 Roadster sDrive35i, произведени през 2009-2010 г.
Засега кампанията ще бъде проведена само на територията на Съединените щати, но не е изключено отзоваване да бъде предприето и в Европа.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 r8
Коментиран от #37
15:56 08.09.2011
2 JTD
Коментиран от #42
15:56 08.09.2011
3 rraptor
Коментиран от #6
15:56 08.09.2011
4 Дошо
Коментиран от #9
15:56 08.09.2011
5 Driver
Коментиран от #7
15:56 08.09.2011
6 M Power
До коментар #3 от "rraptor":
Нали не си забравил за сервизната акция на новите C и Е класа, понеже дюзите им гърмят като пуканки.Все пак дюзите и помпите ги доставят фирми като Delphi и Bosch (при БМВ и Мерцедес) и грешката до голяма степен е тяхна.
15:56 08.09.2011
7 M Power
До коментар #5 от "Driver":
Не, просто при тези марки, които ги изброи като стане нещо всичко си е за твоя сметка.15:56 08.09.2011
8 Рашо
15:56 08.09.2011
9 M Power
До коментар #4 от "Дошо":
Чети внимателно и пак ми говори: http://forexforum.bg/news/2010/10/bloomberg-toyotahttp://spisanie.mobile.bg/avtomobili/toyota-otzovava-8-modela-i-v-bylgariia.html
http://focus-sport.net/?action=news&id=1148764309057
Всяка марка прави такива сервизни акции.
15:56 08.09.2011
10 -----------------------
Коментиран от #12
15:56 08.09.2011
11 xaxax
15:56 08.09.2011
12 Дошо
До коментар #10 от "-----------------------":
Не са оцелили пратка, а те са я поръчали.Последно време явно се търсят оферти кой ще изработи даден елемент или цял агрегат с най-ниска себестойност.Това значи и най-ниско качество в повечето случай.Прави се за да излезе като цяло автомобила(в случая) възможно най-ефтин и да е възможно най-голяма печалбата от продажбата му.Това не оправдава фирмата, че поръчва нискокачествени части.Последно време германците в това отношение се оливат направо.Всяко следващо поколение на даден модел е осезаемо по-скъпо.Навсичко отгоре пряват от много части консумативи.Е затова немски чукутарник няма да купя.Коментиран от #33
15:56 08.09.2011
13 Жоро
Затова ще си карам стария SL R129 докато мога
15:56 08.09.2011
14 Ivan
15:56 08.09.2011
15 Djorsh
Ето рекордъорите!!!!
Всяка една кола се привиква в сержизите, защото с времето все някъде ще се покаже дефект... няма нечупеща се кочина НЯМА.....
15:56 08.09.2011
16 fff
15:56 08.09.2011
17 Djorsh
Ето рекордъорите!!!!
Всяка една кола се привиква в сержизите, защото с времето все някъде ще се покаже дефект... няма нечупеща се кочина НЯМА.....
15:56 08.09.2011
18 Ludak
15:56 08.09.2011
19 Opa
15:56 08.09.2011
20 Opa
15:56 08.09.2011
21 GSX-R
15:56 08.09.2011
22 ASS
15:56 08.09.2011
23 до Opa
Коментиран от #44
15:56 08.09.2011
24 M
15:56 08.09.2011
25 Fero_B
15:56 08.09.2011
26 реалист
Какво да говорим повече всички които разбират знаят че БМВ е кола с ниска надеждност. Естествено е да има кампании на всички фирми,но при БМВ всички статистики сочат ниско ниво на надеждност.
Ползват се разбира се евтини доставчици,които не са толкова качествени,но после колата се продава скъпо и прескъпо на балъци четящи рекламни материали от БМВ и слушащи градски легенди.
Иначе журналистите ги хвалят какви уникални мотори правели но никой не казва колко изкарват тези мотори после.
В общи линии профила на купуващите марката е от комплексирани недораслеци до възстари чичковци които искат да впечатлят някоя тъпа женска.
Разумните хора не купуват такива коли.
Коментиран от #28
15:56 08.09.2011
27 реалист
Ей този линк е за да видите какви са шофьорите на БМВ не само в България.
15:56 08.09.2011
28 dfs
До коментар #26 от "реалист":
profilat na kupuvachite v Balgaria moje bi ima6 predvid ;]15:56 08.09.2011
29 koko r
15:56 08.09.2011
30 7
15:56 08.09.2011
31 Боби
15:56 08.09.2011
32 G klasa
15:56 08.09.2011
33 M Power
До коментар #12 от "Дошо":
Всички фирми търсят най-ниската стойност, за която могат да произведат нещо. Ако имаш най-елементарни общи познания по икономика трябва да знаеш, че всеки производител (на каквото и да е) търси възможно най-ниските разходи за производство. А ако имаш някакви познания по логистика (ако знаеш какво е това) щеше да знаеш, че Toyota са номер 1 в икономията, понеже точно те са измислили през 60тте години световно известната система "Just in time", при която основно правило е поддържането на минимално количество запаси - съответно възможно най-ниски разходи.Така че моля те не се изказвай неподготвен.
Коментиран от #35
15:56 08.09.2011
34 Дошо
15:56 08.09.2011
35 Дошо
До коментар #33 от "M Power":
А ти не се изказвай неподготвен относно конструирането, защото май и ти си от икономистите дето поставят условия на проектантите колко да струва дедена стока.Коментиран от #36
15:56 08.09.2011
36 M Power
До коментар #35 от "Дошо":
Всичко е обвързано. Нали конструкторите измислят начините как даден продукт да се произведе с по-малко ресурси. Дай ми само 1 пример с фирма, която не пести ресурсите и материалите си и влага повече, отколкото е необходимо. За твое нещастие обаче си неграмотен и технически, и икономически. :)15:56 08.09.2011
37 Momo
До коментар #1 от "r8":
Да бе,те щото други марки не изтеглят коли,айде да не се обиждаме на кочини-говорим за елитни марки!Пък и както каза колегата по-долу-помпите не се правят от БМВ,друг е производителят! Лесно е да се плюе по дадена марка,но ако поне малко познаваше историята на БМВ,както аз познавам на Ауди-понеже ника ти сочи че си фен на Ауди,та както аз познавм на ауди,въпреки че съм фен на БМВ,та познаването на самата история на марката никога не би ти позволило да я наречеш "кочина"15:56 08.09.2011
38 Driver do #7 M Power
Коментиран от #39
15:56 08.09.2011
39 M Power
До коментар #38 от "Driver do #7 M Power":
Не говоря само за БМВ. Навсякъде е така ;)15:56 08.09.2011
40 Driver do #39......
15:56 08.09.2011
41 Grigor
15:56 08.09.2011
42 pejo
До коментар #2 от "JTD":
Siglasen." + ".15:56 08.09.2011
43 Танк
15:56 08.09.2011
44 Opa
До коментар #23 от "до Opa":
abe ei plashi*******k q otivai si lqgai 4e si smeshen be nevijdash li 4e komentara sam go napisal 2 pyti zashtoto imah gleshki i vyv vtoriq sym gi oprail q vyrvi se skrii zashtoto koi znai ot koe selo siКоментиран от #45
15:56 08.09.2011
45 335i driver
До коментар #44 от "Opa":
Пичове,без да бъда пристрастен мога ли да попитам някой в тоя мощен спор запита ли се за коя помпа иде реч и за кой мотор на БМВ.Защото останах с впечатление,4е идеята на форума е да се карате.Първо,карам БМВ 335i кабрио версия(E93),което би трябвало да е потърпевшо,защото датата на производство е 07'2007г.Колата е с въпросния двигател N54 3.0L би-турбо.Второ,колата е на 45К километра и не съм имал никакви проблеми слава богу.Трето,БМВ не са ми подарили нищо и затова безпристрастно бих ги нападнал ако имаше причина.Но като оставим всичко това ще Ви кажа,4е свалям шапка на инженерите на БМВ.Този двигател е турбо и е по-лек на усещане дори от атмосферните им мотори-евала.И дори всяка година за моя сметка да я сменях таз помпа,пак щях да хваля този мотор.Четвърто,колкото и да плюете БМВ(което решение си е Ваше) направете си труда да разберете повече за проблема,а същината е,4е новите бензинови мотори са с директно впръскване(съответно доста по-високо налягане на помпата) и обратното налягане тормози помпите.За справка Citroen изкара преди време версия на най-мощния си C5 с директно впръскване-смениха след доста ходене по мъките целите коли на клиентите и още не го предлагат.Мъките са същите като на първите common-rail системи при дизела,ама дали точно този common-rail с всичките си детски болки не промени всичко в автомобилите? Преди години ако някой ми беше казал,4е ще предпо4ета дизела пред бензина,бих се изсмял,сега след едно 530D,примерно просто бих премълчал.Имал съм няколко версии в Е39 купе,525D в Е60 купе и само който не го е карал няма идея колко корав и брутален е този дизел.P.S.Дано не съм обидил никой
15:56 08.09.2011
46 el.power
Частите за тези мотори са скъпи и много хора споделят че "нормалното" впръскване дава същите резултати и не си струва да се инвестира в такава скъпа технология повреждаща бързо дюзи и помпи.
Японските производители дори решиха да насочат усилията си повече към електрически задвижвания отколкото към дизели и директно впръскване.Напоследък и германците взеха да се усещат и след Лексъс ЛС хибрид видяхме и S класа и т.н.
Така ,че демонстрациите на технология за директно впръскване не е кой знае какво решение. Истината са електромоторите. Много по-мощни и чисти от всеки дизел който каквито и технологии да има не може да мине КПД 40%.
Относно качеството на БМВ както се вижда в много статистики тази марка е една от най-проблемните с много чести дефекти.Това никого не учудва така че тази кампания си е в реда на нещата.
15:56 08.09.2011
47 мой
15:56 08.09.2011
48 bat audi
15:56 08.09.2011
49 Дошо
Защо няма истинско кисело мляко, кашкавал и сирене?
Ми защото качеството струва скъпо!
15:56 08.09.2011
50 one
15:56 08.09.2011
51 aaa
15:56 08.09.2011
52 kimbo
15:56 08.09.2011
53 kmbo
15:56 08.09.2011
54 Bayerische money waster
Както каза преди един колега "Като има балъци да купуват ще има и кой да им продава маркови ментета"
Аз нямам нито Опел нито френска кола , но всичко,което виждам в статистиките за дефекти показва,че и Форд и Ситроен са по-качествени от БМВ.
А тука селските многознайковци ни обясняват къде е истината. Айде карайте си дъртите тройки с велико задно предаване и недейте да обяснявате кое как било даже и тази статия показва какъв боклук е БМВ.
И покарайте малко други коли преди да казвате кое е и кое не е .
15:56 08.09.2011
55 Тончо
15:56 08.09.2011
56 PIPI
Vsika marka ima predimstva i minysi
BMW si BMW tova i decata go znait
Karal sam shichki marki sto gi prodavam
Za men markite sa 2 ToYta i vshichki ostanali za serini avtomobili
S zdrave
15:56 08.09.2011
57 grigor
15:56 08.09.2011