ФАКТИ.БГ

Lada си върна името Niva

Публикувана: 9 Декември, 2019 15:00
34 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 17956
Lada си върна името Niva
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 4.3 от 37 гласа.

АвтоВАЗ и General Motors сключиха сделка за консолидацията на съвместното им предприятие, което става изцяло руска собственост, съобщава "Интерфакс". Договорът предвижда в скоро време всъдеходът Chevrolet Niva да започне да се продава под марката Lada.

Най-големият руски производител смята да промени и името на GM-АвтоВАЗ. Единственият модел, произвеждан от съвместното предприятие, ще продължи да слиза от конвейера с емблемите на Chevrolet, но скоро те ще бъдат заменени от логотипа с добре познатата ладия.

До подписването на сделката АвтоВАЗ и General Motors притежаваха равни дялове в джойнт венчъра, а сега собствеността върху него ще бъде 100-процентово руска. От Толиати подчертават, че нямат намерение нито да прекратяват действащите договори с доставчици и дилъри, нито да съкращават служители.

От януари до октомври 2019 г. в Русия са продадени повече от 19 300 всъдехода Chevrolet Niva. Моделът заема 14 място сред най-търсените автомобили на тамошния пазар през ноември.

Поставете оценка на статията:
Оценка 4.3 от 37 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
гост
1 Отговор
Собственоста няма как да е 100% руска , след като самия Автоваз е над 75% на Рено-Нисан с договор за изкупуване и на останалите 25% до няколко години , а още от следващата ще произвежда само ренбрандирани модели на Дачия !!! Ама явно местните русофилчета трябва да се поплюнчат !! А между другото следващото голямо обединение , което се подготвя след Форд-ВАГ е ГМ-Рено-Нисан-Мицубиши !!

Коментиран от #2, #28


Оценка:
-63 +47

Random
2 Отговор

До коментар #1 от "гост":


Какви ти ребрандирани дачии? От кога Веста и Гранта(пък и Калина, която се продава като Гранта хечбек) са дачии? Дори Ларгуса(Logan MCV) и Хрей(B0, дъстер) са с руски двигатели и трансмисии.

Коментиран от #7, #8


Оценка:
-16 +42

Къде си
3 Отговор
Борка,има статия за Каскетниците и ти още не си се изходил??

Оценка:
-21 +21

4
Този коментар е премахнат от модератор
гост
5 Отговор
Като гледам тоя которник на снимката и получавам уртикария..ма това да не смущава каскетите, сега ще се почнат с едни ''ах'' и ''ох''..''каква извънземна красавица'' ...''ми то гроздето кисело, па и на високо''...и т.н и т.н. ...

Коментиран от #6


Оценка:
-26 +21

Random
6 Отговор

До коментар #5 от "гост":


Че е грозно, грозно е, но върши работа.

Коментиран от #10


Оценка:
-16 +11

гост
7 Отговор

До коментар #2 от "Random":


Руската компания "АвтоВАЗ" към 2021 г. ще започне производство на автомобили само върху новата платформа на Renault-Nissan, съобщи на специализиран форум в Толиати вицепрезидентът по търговските въпроси Венкатран Мамилапале и допълни: "Моделите, които сега са в производство до 2021 г. значително ще се променят. С внедряването на новата промишлена платформа ще се промени и Lada Vesta и цялата съвременна моделна гама." Още преди година беше съобщено, че следващото поколение Lada Granta ще се създаде върху базата на модифицирана версия на платформата Global Access, която е залегнала в основата на Logan. Следващата Lada 4x4 също се разработва върху тази платформа. Всички двигатели и трансмисии също ще бъдат заменени с такива на концерна майка !!!!
Руски бе , как не , хахаххахха !!!!

Коментиран от #9


Оценка:
-7 +25

гост
8 Отговор

До коментар #2 от "Random":


Ако за тебе двигатели и трансмисии на Рено-Нисан , произведени на ишлеме в Раша са руски , моооооже , хахаххахах !!! Че и всичко останало !!!

Оценка:
-10 +18

Borislav Popov
9 Отговор

До коментар #7 от "гост":


А бе, те и сега всичките са на платформата еа Рено и той този русопитек, Рандома знае, ала се прави тук на луд и все разпаравя, че били на собствена. Нищо нямат свое те руснаците, всичко им е или копирано по лицензия или крадено.

Оценка:
-17 +16

Бацо от Краводер
10 Отговор

До коментар #6 от "Random":


Ами да ти кажа..то и никаква работа не вършат..имах честа да прекарам първите подобни недоразумения в България от Бургас до София преди 12-13 години...еми нема втори такъв мандръсалник на света....айде да не се простирам на широко, ама тЕ тва нещо и даром да ми го дават, не го ща.

Оценка:
-9 +18

,никой
11 Отговор
Тук се изказват специалисти които не са вдигали капак на кола.

Оценка:
-6 +12

12
Този коментар е премахнат от модератор
ГоСт
13 Отговор
Oт януaри дo oктoмври 2019 г. в Руcия ca прoдaдeни пoвeчe oт 19 300 вcъдeхoдa Сhеvrоlеt Nivа. Мoдeлът зaeмa 14 мяcтo cрeд нaй-търceнитe aвтoмoбили нa тaмoшния пaзaр прeз нoeмври. За тези, които мислят с главите си тук е казано всичко. От ясно по-ясно е защо GM искат да се отърват от това недоразумение.

Оценка:
-7 +14

Танко
14 Отговор
Лада не си връща "Нива". Шевролет Нива става Лада Нива. Лада 4х4 си остава 4х4. Освен, ако не я кръстят-"равно на 16"!

Оценка:
-1 +9

Ирник
15 Отговор
На въжето русофобските потурнаци.

Оценка:
-18 +10

Пешо
16 Отговор
"Голяма новина" СССР 100% USA

Оценка:
-4 +3

Патил
17 Отговор
2005г взехме едно такова недуразомение (служебно) ЧИСТО НОВО! Имах нещастието да го карам от София до Бобошево през Кюстендил, този, който е предложил за емблема ладия явно е бил жесток шегаджия и е забравил да добави шлемофон за след100км/ч, мошност никаква, коморт(каква е тази дума) всичко поскърцва мирише на хим завод, седалки - стол на мъчението, копчетата за ел стъкла като кутии за сапун, диференцяла - метъл банда! По - същото време взехме ЦРВ на HONDA втора ръка на 4год над 50 хил км. От Honda да се качиш на Нива се едно на трактор на 36000 км счупи диференцял смяна (вярно евтин, като целлия туч) и един мераклия го отвлече по кърджалийско за радост на цялата фирма! Тези дето го хвалят или не са виждали друго или са долни лъжци! Ставало за лов, става ако няма друго да не си пеша!

Коментиран от #19, #33


Оценка:
-7 +26

бай Шиле
18 Отговор

До коментар #4 от "Чакаме":


А бе и на мен ми е притеснено.Без тях как ще живеем?

Оценка:
-1 +5

Бацо от Краводер
19 Отговор

До коментар #17 от "Патил":


Казваш самата истина, колкото и неудобна да е за някои екземпляри...Всъщност сте улучили що-годе читава, щом ви е изкарала36 000. Аз си спомням, че още при първата Нива се почна с проблемите-на входа на Карнобат блокира скорости и се качи на репатрак...втората и третата минаха що годе безпроблемно, четвъртата отгря двигател, оказа се че е била с дефектна водна помпа и не работещ температурен датчик, четвъртата някъде около Пловдив угасна и пак репатрак-отказа електрониката...и още и още проблеми, даже няма да се спирам на увисналите врати, кривещите се при сваляне прозорци, скърцащите пластмаси ...да не говорим за смешния гаранционен срок и неосигурената тогава сервизна и ремонтна поддръжка...така че , перефразирайки една култова реплика от един стар филм-''Нива ама Шеви...Шеви, ама Нива'' се казва всичко за тоя автоурод....

Коментиран от #20


Оценка:
-6 +14

да допълня
20 Отговор

До коментар #19 от "Бацо от Краводер":


Публикувано във факти.бг: четвъртата някъде около Пловдив...извинявам се за грешката, петата беше..май не съм се събудил още.Някой ще каже '' бе откъде помниш толкова събития'', отговорът ми само един-ми забравят ли се такива ''приключения''. А за приключенита ми с едни бронирани ''Ниви'' за инкасо,или с едни руски автобуси ''ЛиАз' друг път...там пък какви перипетии..леле мале.

Коментиран от #22


Оценка:
-4 +11

STEFCO
21 Отговор
RUSNAK İ KOLA NEGIR İKOSMOS

Оценка:
-2 +6

Генчо
22 Отговор

До коментар #20 от "да допълня":


Разкажи, разкажи, смея се със глас. :)

Коментиран от #25, #26


Оценка:
-0 +6

Генчо
23 Отговор
Момчета тоя път много ме развеселихте, браво, смях се с глас докато изчетох коментарите

Оценка:
-0 +5

Водка Столичная
24 Отговор
Лада Нива в града и на село.

Оценка:
-0 +3

Бацо от Краводер
25 Отговор

До коментар #22 от "Генчо":


Абе какво да ти разправям...ако имаш познат шофьор от градския в гараж ''Дружба'' той да ти разправя са загата с автобусите в Румъния...тия ''ЛиАЗ''-и бяха за градския транспорт на Белград и ги прекарвахме от Черновци през Клуж-Напока, Орадеа,Арад и Тимишоара до Белград..едни хубави бели''лебеди''.Двигател и автоматични скорости на 'Катерпилар''...дотук-добре, окачване и купе-руска работа.А по това време почти половината път бе бетон, с напречни фуги на всеки стотина метра. Моя беше автоматик и това донякъде ме спаси, защото ''ръчките'' бяха толкова тежки, че май се предвиждаше и помощник -шофер в екипажа(само да сменя скорости).А окачването бе на възглавници.Та при преминаването на фугите вътре всичко дрънчеше и тропаше, особенно като изпуснат възглавниците...на мен ми падна едно дясно панорамно стъкло, а челните имах чувството че всеки момент ще изхвръкнат от уплътненията.....но най -интересно бе при двигателя.Не знам вече по каква причина бяха изнесли охладителната перка току зад капака и бе монтирана с редуктор върху една рамка от винкел (даже не си бяха направили труда да боядисат винкелите) та до края на пътешествието всички окъсаха тия рамки и се налагаше да караме с пуснато парно ,че иначе лошо...Придружаваше ни някакъв руснак , като два от автобусите бяха натъпкани до тавана с резервни части... а заради непрекъснатите аварии и изчакване по пътя да се съберем, изминахме разстоянието от 800 км за...една седмица...има още много за разправяне , ам ай

Оценка:
-0 +6

Бацо от Краводер
26 Отговор

До коментар #22 от "Генчо":


А иначе автоматика беше направо веялица...спомням си физиономията на един мамалигар с едно''Мече'' когато го отвях с две дължини на старта на един светофар....хахахаа...на следващия пак беше до мен (карах с отворена врата поради адската жега, моя вече бе откъснал редуктора от рамката) и му разгледах добре зъбната картина, така му бе паднало ченето от учудване...А в Орадеа ме взе на абордаж един ромски катун, даже юрганите си бяха понесли, що зор видяхме докато успеем с един колега да ги разтоварим, добре че знаеше влашки...абе трилогия мога да напиша покрай тия руски дараци , тЕ така...айде стига толкова, продължението -друг път.

Оценка:
-1 +4

Токо
27 Отговор
Върнала си е старото име НИВА защото се сглобява на нивата . от там е и култовото име.

Оценка:
-2 +4

Токо
28 Отговор

До коментар #1 от "гост":


Абе РЯПО ТАКАВА ! След обединението на Форд и Фолгсеаген ще е язък за марката Форд ! Какво е всъщност е вагена ? Един умрел Голф . Даругото е трици , маймуни и талашит ....
От мен да го знаеш , голф и Транспортер са основният имидж на тая изплякана марка !

Оценка:
-3 +1

29
Този коментар е премахнат от модератор
вело
30 Отговор
Леле, тука половината народ се оказа, че се е скъсал да внася и кара Шнива, а аз за последните 20 години я съм видял 1 брой в България, я не. Нещо бъркате нивите според мен.

Коментиран от #31


Оценка:
-0 +4

Бацо от Краводер
31 Отговор

До коментар #30 от "вело":


Ами какво си виждал или не само ти си знаеш.Факт е, че аз само съм прекарал на самоход над 20 парчета от Бургас до София (митницата на Суходол) , идваха с ферибота от Новоросийск всеки петък по5-6парчета. Продаваше ги една фирма ( не казвам имена нарочно) която имаше нещо като магазин на ъгъла на бул. И.Гешов и цар Борис трети, откъм страната на Лагера, после отвори магазин и на Павлово, пак на цар Борис.Само тая фирма продаде над 100бр. но истината бе, че не се купуваха много....абе дараци пълни, даже от класическата Нива бяха по-зле.Но, както се казва-на печелившите честито, а останалите да се радват че са избегнали на здрава глава-болест.

Оценка:
-1 +2

audi a8
32 Отговор
Урааа заря велико дело са извършили.То си е направо подвиг за гинес е.

Оценка:
-2 +0

hurbo
33 Отговор

До коментар #17 от "Патил":


Това е автомобил за гората колега,не е за магистрала.Нормално да не се чувстваш добре в него по такъв път,както няма и да се чувстваш добре в нов шосеен автомобил в гората.

Коментиран от #34


Оценка:
-0 +1

гост
34 Отговор

До коментар #33 от "hurbo":


Че не става за магистрала-не става, ама пък за гората-още по-малко.Личен опит.

Оценка:
-2 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери