Луксозният седан IS ще претърпи революционно развитие, твърди маркетинговият директор на Laxus Australia в интервю за изданието Drive. По думите на Питър Еванс следващото поколение на модела "просто не може да си позволи плавна еволюция", ако ще конкурира германските законодатели в класа BMW 3er, Mercedes-Benz C-Klasse и Audi A4.
Новият IS ще прилича много повече на останалите модели от гамата на марката. Седанът най-вероятно ще бъде изграден на платформата на спортното купе Toyota GT86, а под предния капак ще се появят нови четири- и шестцилиндрови двигатели.
От Toyota смятат да затвърдят ролята си на пионер в хибридните технологии с версия с комбинирано задвижване. Дебютът на следващото поколение Lexus IS е насрочен за догодина.
8 Юли, 2012 10:30 4 097 24
Toyota GT 86 в основата на новия Lexus IS
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Иван Иванов
11:02 08.07.2012
2 няма лабаво
11:09 08.07.2012
3 М_SUX
11:45 08.07.2012
4 _FMC_
Коментиран от #6
12:23 08.07.2012
5 520 zender
12:34 08.07.2012
6 520 зендер
До коментар #4 от "_FMC_":
Зада конкурират успешно 320д трябва да извадят повече от 184кс и 380 Нм.Щото примерно Форд това упражнение не го умеят-справка ауто билд последния брой.Поздрави.....Коментиран от #24
12:39 08.07.2012
7 520 zender
Коментиран от #10
13:20 08.07.2012
8 Дошо
Какво да ги конкурира като той е много по-добър от тях.
15:13 08.07.2012
9 _FMC_
Коментиран от #11
17:56 08.07.2012
10 _FMC_
До коментар #7 от "520 zender":
Не разбрах за какви 184 к.с. говориш. Фокус се представя със 163 к.с. и комфортна Power Shift скоростна кутия без придърпвания както други нейни конкуренти(DSG). Това си личи и от времената за ускорение, дадени с механична и автоматична скоростни кутии. Ето, сам си отговаряш на въпроса - 184 срещу 163 к.с. Разбрах вече, че искаш да си все отгоре. Явно по магистралата караш с 228 км/ч вместо с 215 и ускоряваш до 130 км/ч за 12.1 сек вместо за 14.9. Освен мотор, един автомобил за дълъг път трябва да притежава и други важни качества като комфорт и достатъчно място.Коментиран от #12, #13
18:05 08.07.2012
11 520 зендер
До коментар #9 от "_FMC_":
Аз за това не карам компактен модел ами лимозина.Просто споменах дизели и нищо повече.Не виждам БМВ в компактния клас за какво да се срамува-от бензиновите модели ли..Вероятно освен от високата цена...И какво не му е коректно на сравнението.Там става въпрос за дизели 2.0.То и на БМВ там не му е силната страна.Ама погледна ли тестовия разход-тестов а не обявен от завода производител.Както и да е...мисля че хибридите на Лексус ще са непобедими и в следващите години.Хибридът на БМВ е доста слабичък-не за мощност а за разход на гориво говоря-няма да е конкурент на Лексус.Коментиран от #14
18:07 08.07.2012
12 520 зендер
До коментар #10 от "_FMC_":
Добре де аз какво да направя след като Форд вадят само 163кс.БМВ от същата кубатура вадят 21 кс повече във върховия вариант.А направи ли ти впечатление че в компактния клас БМВ използва вече 8 степенна кутия...18:11 08.07.2012
13 520 zender
До коментар #10 от "_FMC_":
Какво имаш предвид с това че един автомобил трябва да е комфортен на дълъг път-естествено че трябва да е комфортен.Както ти казах,затова съм си взел лимозина.Но ако става въпрос за 120и там се залага повече на динамика и стабилност на пътя....такава кола не е за мен.Не бих се спрял и на трета серия...18:15 08.07.2012
14 _FMC_
До коментар #11 от "520 зендер":
Ауто Билд имат отдавна навика да правят некоректни сравнения. В случая Форд Фокус TDCi не е на място поради съвсем различното предназначение на тия автомобили. Фокус си е напълно нормален дизелов автомобил с автоматична скоростна кутия и се предполага, че комфортът е важен, а не това за колко стотни по-бързо ще ускориш. Така става винаги, когато някой Фолксваген загуби. А той губи, когато се предложат конкурентни автомобили с подобни мотори и оборудване за комфорт. Рядко се случва това, защото Фолксваген винаги участва с високите си версии на оборудване и скъпото доплащащо се окачване. Понеже карам Форд ми прави впечатление нещо. Например в сравненията Форд участва с недобре оборудвани модели. Примерно сипсва темпомат, подгрявано челно стъкло, но винаги лепват една система на Сони с малки бутончета, която всеки оценява по бутоните, а не по качеството на звука :) Е как тогава да не губи Форд от по-добре оборудвания и недостатъчно коректно оценен Фолксваген? Тук дори не говоря за пари, защото Форд винаги е по-евтин, дори с еднакво оборудване. А в тия сравнения няма място единичката на БМВ. Нека си я сравняват с Лексус, А3 и А-класата на Мерцедес. Не може да се сравняват продукти с 30 % разлика в цената! Аз в първия си коментар казах, че всички в тоя клас правят добри автомобили и имах предвид не Форд, а Лексус, БМВ, Ауди, Мерцедес.Коментиран от #15
18:20 08.07.2012
15 520 зендер
До коментар #14 от "_FMC_":
Виж сега,всеки сам преценява кой е победителя.Погледни го от друга страна-Форд пък печели по цена качество.Това пък е най-слабата страна на БМВ-винаги е много скъпо.Но ако става въпрос за двигатели и четерите автомобила са предложени с върхови дизелови 2.0 двигатели.В минус на Форд е че бързо се обезценява.Давам и пример-мой комшия се хвали с Мондео на 9 години за 5000лева.Еми Фолксваген пасат примерно на 9 години няма да намериш за тези пари.Коментиран от #16, #17
18:28 08.07.2012
16 _FMC_
До коментар #15 от "520 зендер":
Като каза 9 годишен Мондео и Пасат...гледах скоро TuV Report 2012 и при 9 годишните автомобили Мондео бе на едно ниво с Пасат, дори малко пред него в класацията. Ако не греша - 39-то място, което си е горната част на златната среда. Вярно, че се обезценява и се раздва, че Пасатите са скъпи. Така по-малко хора ще се набутат със скъп и чуплив автомобил. Друго си е да се набутат с евтин и чуплив, нали ;)Коментиран от #18
18:42 08.07.2012
17 _FMC_
До коментар #15 от "520 зендер":
Поправям се. Пасат и Мондео делят 39-тото място от 85 автомобила, което си е добре. Все пак BMW 3 при девет годишните заема 58-мо място.Коментиран от #19
18:44 08.07.2012
18 520 зендер
До коментар #16 от "_FMC_":
Хммм...има нещо вярно.На скоро видях чордисал ФВ Голф 5-просто невероятно.Е чак много ръждясал не но все пас с начални огнища на ръжда...18:46 08.07.2012
19 520 zender
До коментар #17 от "_FMC_":
БМВ Е46 се слави със слаба задна греда-къса се заварката.Братовчед ми си купи преди година Е46 от 98 година и си глътна езика от изненада...18:49 08.07.2012
20 _FMC_
19:12 08.07.2012
21 niki
Коментиран от #22
15:39 09.07.2012
22 WOW
До коментар #21 от "niki":
Пред първите два да но не и пред Мерцедес, няма шанс, само може да я догонва, макар че съм съгласен, че е много добра кола :)09:01 10.07.2012
23 LF-A
18:55 10.07.2012
24 гост
До коментар #6 от "520 зендер":
форд вадят 125 коня от 999 кубика мотор. това не го умее нито бмв, мерцедес, лексус , всъщност никой. това е бъдещето. малка кубатура и електро. петрола свършва. даже мерцедес сключи договор с рено. мерц ще ги учи как се правят големи двигатели, а рено ще учи мерц как се правят малки. ТОЕСТ всяка марка има афинитет към определени кубатури. мерц искат Е клас с 1.6 двиг.22:18 13.07.2012