8 Юли, 2012 10:30 4 097 24

Toyota GT 86 в основата на новия Lexus IS

  • lexus-
  • is-
  • toyota-
  • gt86

Луксозният седан IS ще претърпи революционно развитие, твърди маркетинговият директор на Laxus Australia в интервю за изданието Drive. По думите на Питър Еванс следващото поколение на модела "просто не може да си позволи плавна еволюция", ако ще конкурира германските законодатели в класа BMW 3er, Mercedes-Benz C-Klasse и Audi A4.

Новият IS ще прилича много повече на останалите модели от гамата на марката. Седанът най-вероятно ще бъде изграден на платформата на спортното купе Toyota GT86, а под предния капак ще се появят нови четири- и шестцилиндрови двигатели.

От Toyota смятат да затвърдят ролята си на пионер в хибридните технологии с версия с комбинирано задвижване. Дебютът на следващото поколение Lexus IS е насрочен за догодина.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Иван Иванов

    2 0 Отговор
    Оле майко ако изглежда наистина така ще е просто законодател
  • 2 няма лабаво

    2 1 Отговор
    Добре изглежда и с по високото качество от германците наистина ще е лидер.И в момента Лексус се продава повече от германците в САЩ така че това няма да е изненада.
  • 3 М_SUX

    2 0 Отговор
    Новата ми любима марка..... лексус ги харесвам от доста време, но сега започват да изригват още повече с новия GS и IS са почи недостижими. Единствено Бенц ги водят.
  • 4 _FMC_

    4 1 Отговор
    Всички в тоя клас правят добри коли. Въпрос на вкус и имидж е всичко.

    Коментиран от #6

  • 5 520 zender

    0 4 Отговор
    Лично на мен ми изглежда прекалено тунингован.Да видим какви двигатели ще извадят японците за Европа.По-точно какви дизели ще извадят зада конкурират БМВ и Мерцедес.
  • 6 520 зендер

    2 1 Отговор

    До коментар #4 от "_FMC_":

    Зада конкурират успешно 320д трябва да извадят повече от 184кс и 380 Нм.Щото примерно Форд това упражнение не го умеят-справка ауто билд последния брой.Поздрави.....

    Коментиран от #24

  • 7 520 zender

    2 0 Отговор
    Но пък ако става въпрос за хибрид смятам че Лексус и Тойота са лидери.Нито БМВ нито Мерцедес могат да се мерят с тях.

    Коментиран от #10

  • 8 Дошо

    2 1 Отговор
    ако ще конкурира германските законодатели в класа BMW 3er, Mercedes-Benz C-Klasse и Audi A4.

    Какво да ги конкурира като той е много по-добър от тях.
  • 9 _FMC_

    1 0 Отговор
    Сравнението в Ауто Билд не е коректно. Там се сравняват съвсем различни модели. Форд никога не са се натискали да правят дизелово GTI. Това го доказват окачването и цената на Форд. Окачването е най-комфортно, а цената много по-ниска и от Голф и от БМВ. GTI-тата на Форд се наричат ST и са бензинови ;) Но щом си мазохист и искаш да ти изпадат пломбите на дълъг път, няма проблеми, дай 20 бона отгоре и си вземи дизелов снаряд.

    Коментиран от #11

  • 10 _FMC_

    2 0 Отговор

    До коментар #7 от "520 zender":

    Не разбрах за какви 184 к.с. говориш. Фокус се представя със 163 к.с. и комфортна Power Shift скоростна кутия без придърпвания както други нейни конкуренти(DSG). Това си личи и от времената за ускорение, дадени с механична и автоматична скоростни кутии. Ето, сам си отговаряш на въпроса - 184 срещу 163 к.с. Разбрах вече, че искаш да си все отгоре. Явно по магистралата караш с 228 км/ч вместо с 215 и ускоряваш до 130 км/ч за 12.1 сек вместо за 14.9. Освен мотор, един автомобил за дълъг път трябва да притежава и други важни качества като комфорт и достатъчно място.

    Коментиран от #12, #13

  • 11 520 зендер

    1 0 Отговор

    До коментар #9 от "_FMC_":

    Аз за това не карам компактен модел ами лимозина.Просто споменах дизели и нищо повече.Не виждам БМВ в компактния клас за какво да се срамува-от бензиновите модели ли..Вероятно освен от високата цена...И какво не му е коректно на сравнението.Там става въпрос за дизели 2.0.То и на БМВ там не му е силната страна.Ама погледна ли тестовия разход-тестов а не обявен от завода производител.Както и да е...мисля че хибридите на Лексус ще са непобедими и в следващите години.Хибридът на БМВ е доста слабичък-не за мощност а за разход на гориво говоря-няма да е конкурент на Лексус.

    Коментиран от #14

  • 12 520 зендер

    0 0 Отговор

    До коментар #10 от "_FMC_":

    Добре де аз какво да направя след като Форд вадят само 163кс.БМВ от същата кубатура вадят 21 кс повече във върховия вариант.А направи ли ти впечатление че в компактния клас БМВ използва вече 8 степенна кутия...
  • 13 520 zender

    1 1 Отговор

    До коментар #10 от "_FMC_":

    Какво имаш предвид с това че един автомобил трябва да е комфортен на дълъг път-естествено че трябва да е комфортен.Както ти казах,затова съм си взел лимозина.Но ако става въпрос за 120и там се залага повече на динамика и стабилност на пътя....такава кола не е за мен.Не бих се спрял и на трета серия...
  • 14 _FMC_

    2 0 Отговор

    До коментар #11 от "520 зендер":

    Ауто Билд имат отдавна навика да правят некоректни сравнения. В случая Форд Фокус TDCi не е на място поради съвсем различното предназначение на тия автомобили. Фокус си е напълно нормален дизелов автомобил с автоматична скоростна кутия и се предполага, че комфортът е важен, а не това за колко стотни по-бързо ще ускориш. Така става винаги, когато някой Фолксваген загуби. А той губи, когато се предложат конкурентни автомобили с подобни мотори и оборудване за комфорт. Рядко се случва това, защото Фолксваген винаги участва с високите си версии на оборудване и скъпото доплащащо се окачване. Понеже карам Форд ми прави впечатление нещо. Например в сравненията Форд участва с недобре оборудвани модели. Примерно сипсва темпомат, подгрявано челно стъкло, но винаги лепват една система на Сони с малки бутончета, която всеки оценява по бутоните, а не по качеството на звука :) Е как тогава да не губи Форд от по-добре оборудвания и недостатъчно коректно оценен Фолксваген? Тук дори не говоря за пари, защото Форд винаги е по-евтин, дори с еднакво оборудване. А в тия сравнения няма място единичката на БМВ. Нека си я сравняват с Лексус, А3 и А-класата на Мерцедес. Не може да се сравняват продукти с 30 % разлика в цената! Аз в първия си коментар казах, че всички в тоя клас правят добри автомобили и имах предвид не Форд, а Лексус, БМВ, Ауди, Мерцедес.

    Коментиран от #15

  • 15 520 зендер

    1 0 Отговор

    До коментар #14 от "_FMC_":

    Виж сега,всеки сам преценява кой е победителя.Погледни го от друга страна-Форд пък печели по цена качество.Това пък е най-слабата страна на БМВ-винаги е много скъпо.Но ако става въпрос за двигатели и четерите автомобила са предложени с върхови дизелови 2.0 двигатели.В минус на Форд е че бързо се обезценява.Давам и пример-мой комшия се хвали с Мондео на 9 години за 5000лева.Еми Фолксваген пасат примерно на 9 години няма да намериш за тези пари.

    Коментиран от #16, #17

  • 16 _FMC_

    2 0 Отговор

    До коментар #15 от "520 зендер":

    Като каза 9 годишен Мондео и Пасат...гледах скоро TuV Report 2012 и при 9 годишните автомобили Мондео бе на едно ниво с Пасат, дори малко пред него в класацията. Ако не греша - 39-то място, което си е горната част на златната среда. Вярно, че се обезценява и се раздва, че Пасатите са скъпи. Така по-малко хора ще се набутат със скъп и чуплив автомобил. Друго си е да се набутат с евтин и чуплив, нали ;)

    Коментиран от #18

  • 17 _FMC_

    2 0 Отговор

    До коментар #15 от "520 зендер":

    Поправям се. Пасат и Мондео делят 39-тото място от 85 автомобила, което си е добре. Все пак BMW 3 при девет годишните заема 58-мо място.

    Коментиран от #19

  • 18 520 зендер

    0 0 Отговор

    До коментар #16 от "_FMC_":

    Хммм...има нещо вярно.На скоро видях чордисал ФВ Голф 5-просто невероятно.Е чак много ръждясал не но все пас с начални огнища на ръжда...
  • 19 520 zender

    1 0 Отговор

    До коментар #17 от "_FMC_":

    БМВ Е46 се слави със слаба задна греда-къса се заварката.Братовчед ми си купи преди година Е46 от 98 година и си глътна езика от изненада...
  • 20 _FMC_

    2 0 Отговор
    Изместихме темата, но наистина тоя Лексус изглежда добре. Радвам се, че и БМВ имат нов дизайнер и скоро показаната нова седмица ме изкефи максимално! Дано и новите тройки и петички са с добър дизайн, че напоследък рядко някое БМВ ми грабва окото.
  • 21 niki

    1 0 Отговор
    Lexus sa edni ot nai dobrite avtomobili osobenno LS 600 E unikalen bih go izbral pred nqkoi ot nemskite BMW-ta audi-ta i mercedesi

    Коментиран от #22

  • 22 WOW

    0 2 Отговор

    До коментар #21 от "niki":

    Пред първите два да но не и пред Мерцедес, няма шанс, само може да я догонва, макар че съм съгласен, че е много добра кола :)
  • 23 LF-A

    2 0 Отговор
    Lexus отдавна е изпреварил Мерцедес по бездефектност.Останалите неща са въпрос на вкус.
  • 24 гост

    0 0 Отговор

    До коментар #6 от "520 зендер":

    форд вадят 125 коня от 999 кубика мотор. това не го умее нито бмв, мерцедес, лексус , всъщност никой. това е бъдещето. малка кубатура и електро. петрола свършва. даже мерцедес сключи договор с рено. мерц ще ги учи как се правят големи двигатели, а рено ще учи мерц как се правят малки. ТОЕСТ всяка марка има афинитет към определени кубатури. мерц искат Е клас с 1.6 двиг.