Last news in Fakti

8 Ноември, 2010 11:33 7 162 50

Audi RS5 Coupe, BMW M3 Coupe, Alpina B3 S Coupe и Mercedes C 63 AMG: Под пара

С мощния рев на своите V8, Audi RS5, BMW M3 и Mercedes C 63 AMG бележат абсолютния връх в средния клас. BMW Alpina B3 S също крачи редом с тях, само че задвижван от редови шестцилиндров двигател с битурбопълнене.

Финансовите ви равносметки току-що са приключили успешно за вас и най-после ще можете да сбъднете мечтата си да притежавате расов спортен автомобил? Ако е така, вие сте истински щастливци, но пред вас стои тежка дилема. От една страна, коленете ви омекват от звука на породист V8, но от друга, когато чуете съскането на турбокомпресор, изтръпвате отново? Ако наистина имате достатъчно средства, за да си купите Audi RS5, BMW Alpina B3 S, BMW M3 или Mercedes C 63 AMG, то в края на това сравнение вече ще бъдете убедени кой от четирите автомобила е най-подходящ за вас и съответно е достоен да бъде поръчан. Ако пък още не сте достигнали до такова високо равнище на социалния си статус, най-малкото ще знаете за кой от тези модели може да спестявате или... поне да помечтаете.

Всяка от тези машини притежава мощ в излишък – „най-слабите” показатели в теста са 400 к.с. и 400 Нм. Три от возилата представляват натъпкани с анаболи модификации на купета от средния клас, тоест предлагат по четири места. Четвъртият претендент – Mercedes C 63, е базиран на класически седан и е в състояние да демонстрира силата си на до петима пътници. Моделът с четири врати представлява почти практична интерпретация на тема спортен автомобил. Макар че... Под формата на AMG C-класата парадира с откровено антисоциални маниери и с четирите огромни ауспухови накрайника и масивните прагове не се свени да показва мускули пред публика. Тук силата не е дискретно прикрита – тя съвсем умишлено е извадена на показ.

Всичко си има C-на

C 63 изглежда като напомпан културист в свръхтесен екип. На мокра настилка влиянието на 600-те нютонметра редовно води до загуба на равновесие, а тракшън контролът само донякъде успява да овладее разюзданото поведение на задния мост. Специално по неравен път безкомпромисно твърдият C 63 става почти неуправляем поради постоянния наплив на неудържима сила. Дори на сухата и равна настилка на пистата Хокенхайм автомобилът се държа доста фриволно – при смяна на посоката новата траектория се поема първо от предния мост, след което 487-те жребци на 6,2-литровия V8 някак си успяват да насочат задницата в същото, или поне сходно направление. Затруднената управляемост отчасти би могла да се дължи и на не съвсем достатъчното сцепление на гумите Yokohama, с които беше обут тестовият екземпляр.

Да се разчита изцяло на юздите на системата ESP в подобен автомобил е някак прекалено; любителите на дрифта без съмнение ще предпочетат да активират модус Sport и сами да се заемат с укротяването на буйстващата задница. Всъщност драгстерът от Щутгарт успява да покаже могъществото си в цялото му величие единствено на прав участък, когато ускорението е в състояние да доведе водача и спътниците му до състояние, близко до нирвана. Германският muscle car се катапултира напред с главозамайваща бързина, особено при наличието на спортния кит, който покачва мощността от 457 на 487 к.с. (въпросният кит включва също спирачна система с карбонови дискове и струва 14 304 лева). Чудовищният V8 с атмосферно пълнене сякаш иска за последен път да покаже, че работният обем е незаменим – преди да бъде сменен от своя наследник, проекткиран по схемата даунсайзинг плюс турбо. Със сигурност идното поколение на мотора ще покаже по-приемливи стойности за разход на гориво в сравнение със сегашните 15,8 литра на 100 километра, но нека видим дали и характерът му ще остане толкова силен.

BMW под прикритие

Бъдещата концепция на AMG се използва още сега от Alpina B3 S. Този автомобил също разполага със завиден потенциал, но го показва единствено когато това бъде поискано от него. Трилитровият редови шестцилиндров двигател е снабден с битурбопълнене с максимално налягане 1,2 бара. Резултатът са 400 к.с. – напълно достатъчно, за да се постигнат характеристиките на по-голям агрегат. Водачите с по-изострени сетива все пак няма как да не забележат лекото забавяне при подаване на газ – нека не забравяме, че тук, за да се създаде очакваният вихрен подем, първо трябва да се задействат два турбокомпресора. Голямото предимство на този тип конструкция излиза наяве, когато човек кара спокойно и равномерно, а двете турбини временно остават без работа: при такива условия Alpina изразходва едва осем литра на 100 километра, което е около половината от средния разход на AMG.

B3 S се държи по доста интересен начин – теглителната му сила действително е превъзходна, но маниерите на задвижването са толкова фини, че често предразполагат към по-скоро спокойно каране, отколкото към високооборотни ексцесии. За по-темпераментните натури такова поведение би могло да се стори скучничко, но за хора с улегнал нрав то може да бъде истински балсам за душата. Зад волана на този автомобил човек знае, че е също толкова бърз, колкото и с останалите трима спортисти в теста, само че въпросният факт става явен само когато има желание за това. Затова и не е учудващо, че Alpina може да се кара много динамично, но не настоява да бъде юркана до откат по състезателни трасета. Там B3 S е малко по-бавен от своите опоненти и показва леко отслабване на ефективността на спирачките при големи температурни натоварвания. Моделът определено предпочита да кокетничи с плавната си возия и всъщност щеше да бъде всепризнат цар на комфорта в този тест, стига да не беше една малка подробност в настройката на ходовата му част: дългият ход на пружините води до по-силни от очакваните колебания на каросерията. По-неприятното в тази връзка е, че при силно нагънат асфалт Alpina започва да подскача нервно, докато намери надеждна опора под себе си.

Поздрави от Инголщат

Именно в такива моменти се проявяват предимствата на двойното предаване на Audi RS5, който почти винаги успява да използва целия потенциал на своя 4,2-литров V8. В завой обаче се усещат и недотам добрите черти в концепцията на инженерите от Инголщат - RS5 започва да недозавива значително по-рано в сравнение с M3. Тук отново важи златното правило на системата Quattro: по-бавно влизане и колкото се може по-бързо излизане от завой. Този тип поведение очевидно е останал неповлиян от опитите на Audi да настрои централния диференциал така, че в основно положение повече от половината въртящ момент да отива към задния мост.

За да покаже динамичния си потенциал, Audi екипира RS5 с практически всичко, което може да ви дойде на ум - 20-цолови колела, самоблокиращ се диференциал, окачване с регулируеми настройки, кормилна уредба с променливо сервоусилване, седалки тип „черупки” и увеличено до 280 км/ч електронно ограничение на скоростта. Всичко това неминуемо се отразява и на крайната цена, която е най-високата в теста. Натъпканият с всички възможни опции тестов екземпляр стуваше дори над 200 000, на фона на което скърцащите шумове по лоши пътища определено не изглеждат никак уместно. Наред с това усещането от работата на кормилната уредба с променливо управление е доста изкуствено, 20-цоловите колела влошават и без друго оскъдния комфорт на возене, а масивните черупки на седалките почти не оставят място за качване на местата отзад.

Еталон за сравнение

В това отношение BMW M3 се оказва доста по-гостоприемлив. Неговите седалки заемат по-малко място и при нужда услужливо се изместват напред след натискането на бутон, но за съжаление са монтирани с една идея по-високо, отколкото би трябвало. Така пилотът не се чувства съвсем естествено в иначе перфектно изпълнения кокпит – това обаче е и може би единственият пропуск от страна на M GmbH. По всички останали параметри горещата „тройка” се представя на нивото на професионален спортен уред.

За пръв път редакцията на auto motor und sport имаше възможността да изпробва автомобил, екипиран с т.нар. Competition Paket. Подчертано спортната настройка на окачването в този случай ни дава повод да очакваме изключително твърда возия. Реалността обаче се оказва коренно различна: в комфортен режим M3 преодолява всякакъв тип неравности по-гладко от всичките си трима противници в настоящото сравнение. Едновременно с това M3 подсказва за своята гениална управляемост още при шофиране със съвсем ниска скорост. Автомобилът демонстрира съвършена водимост независимо от ситуацията, изписва всеки следващ завой с виртуозна точност и сякаш сам показва на пилота идеалната линия на движение. М3 е единственият автомобил в теста, който практически никога не недозавива и дори при достигането да граничния режим остава контролируем благодарение на острото като бръснач управление. Задницата занася единствено при умишлено провокиране и изключена система ESP.

M3 е създаден, за да бъде извор на неподправена радост: страстта и динамиката са в основата на неговата същност и тези качества могат да бъдат усетени с всяка фибра от тялото на водача. Особено неповторимо е чувството, когато четирилитровият V8 с високочестотен рев се устреми към максималната си граница от 8400 об./мин. Моторът на BMW не просто се нуждане от обороти – той живее от тях. При подаване на газ М3 реагира с бързина, която далеч превъзхожда останалите представители на тестовата четворка.

And the winner is...

Седемстепенната трансмисия с два съединителя може да се окачестви само като съвършено допълнение на задвижването. Уви, М3 не показва кой знае колко по-скромна жажда за гориво в сравнение със своя предшественик със секвенциална предавателна кутия. Заедно с високата позиция на седене разходът на гориво остава единственото, което би могло да се нарече недостатък на BMW М3. Това естествено не пречи на баварския спортист да спечели безапелационна победа в теста, следван от своя роднина Alpina. Благодарение на изгодната си цена, B3 S успява да отнеме сребърния медал от Audi (в оценката на качествата RS5 все още е втори).

Ами C-класата? Моделът с четири врати съчетава функционална каросерия с духа на спортен автомобил, а осемцилиндровият му Big-Block е в състояние да ви продъни тъпанчетата. За съжаление с високия си разход, свръхтвърдото окачване и въпреки това непрецизната управляемост AMG изостава далеч назад в крайното класиране. C 63 обаче си остава изключително ценен представител на една измираща порода – той е последният Big-Block мачо в средния клас.

Оценка

1. BMW M3 Coupe - 490 точки

М3 съумява да изпълни виртуозен шпагат между фин комфорт и остра като бръснач управляемост. Със своя великолепен бързооборотен V8, моделът заслужено заема първото място в теста – независимо от високия разход на гориво.

2. Alpina B3 S Coupe - 487 точки

При B3 S акцентът пада повече върху комфорта, отколкото върху динамиката. Еластичният битурбодвигател показва нагледно как изглежда един екологичен спортен мотор от бъдещето. С изгодната си цена Alpina финишира на втора позиция.

3. Audi RS5 Coupe - 480 точки

Разточителното оборудване и високото тегло на RS5 в крайна сметка му изиграват лоша шега – той е най-скъпият, но определено не е и най-динамичният автомобил в теста. В крайното класиране Audi трябва да се задоволи с бронзовия медал.

4. Mercedes C 63 AMG - 460 точки

Без променливо управление на окачването C 63 става прекомерно твърд. Който очаква от това да произтече незабравима динамика, е в грешка: автомобилът не е достатъчно добре балансиран. V8 машината под предния капак тегли наистина брутално, но и харчи много.

Технически данни

1. BMW M3 Coupe - 490 точки

Мощност

420 к.с. при 8300 об./мин

Ускорение 0 – 100 км/ч

4,5 с

Максимална скорост

280 км/ч

Среден разход на гориво в теста

15,6 л

Спирачен път от 100 км/ч

35 м

Базова цена

141 980 лева

2. Alpina B3 S Coupe - 487 точки

Мощност

400 к.с. при 6000 об./мин

Ускорение 0 – 100 км/ч

4,8 с

Максимална скорост

300 км/ч

Среден разход на гориво в теста

13,1 л

Спирачен път от 100 км/ч

37 м

Базова цена

66 450 евро (в Германия)

3. Audi RS5 Coupe - 480 точки

Мощност

450 к.с. при 8250 об./мин

Ускорение 0 – 100 км/ч

4,7 с

Максимална скорост

280 км/ч

Среден разход на гориво в теста

14,2 л

Спирачен път от 100 км/ч

35 м

Базова цена

148 588 лева

4. Mercedes C 63 AMG - 460 точки

Мощност

487 к.с. при 6800 об./мин

Ускорение 0 – 100 км/ч

4,5 с

Максимална скорост

280 км/ч

Среден разход на гориво в теста

15,8 л

Спирачен път от 100 км/ч

36 м

Базова цена

165 737 лева

 

 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Г

    22 22 Отговор
    поредната глупост мерцедеса бил много жаден ами да сравним кубатурата на двигателите, килограмите и разхода и да видим кое е по жадно BMW М3 с обем на двигателя 3999, мерцедес C63 с 6208 . BMW гори 15,6 л а мерцедеса 15,8 л (като смятам май разликата е 0.2л) и харчил много.
  • 2 dd

    12 30 Отговор
    хаха бмв м3 купе 420 к.с. при 8300 оборота в минута докато при мерцедес са налични 487 к.с. при 6800 оборота каква разлика само..

    Коментиран от #6

  • 3 dd

    6 9 Отговор
    за мен лично на първо място трябва да е alpina B3 S!
  • 4 Kalin

    4 27 Отговор
    ako si izkaral parite si s um vzima6 Mercedesa, ako si prost selqnin koito e prodal na dqdo si nivite 6te vzeme6 bmwto a za audito to e prosto jalko
  • 5 M Power

    37 20 Отговор
    И пак ще ви питам - Кой сега е номер 1?
    1. BMW
    2. Audi
    3. Mercedes
    SECOND PLACE IS THE FIRST LOOSER!
    Това са фактите - БМВ прави най-добрите спортни коли в класа си.
  • 6 M Power

    25 7 Отговор

    До коментар #2 от "dd":

    Изказване неподготвен. На БМВ двигателят е високооборотен и е нормално на 8300 да е пълната мощност. А нали знаеш, че на AMG-то въздуха му свършва на 7000 об/мин. Така че разликата само за теб си остава.

    Коментиран от #23

  • 7 М Power

    24 5 Отговор
    А ако имаш, дори и една стафидка мозък в главата - пишеш грамотно и не на маймуница.
    Да пишеш на български с латински букви е все едно да пишеш с лайна по стената - чете се, но не е приятно.
  • 8 rraptor

    7 18 Отговор
    Само че Мерцедеса има допълнително 2 врати :) Разлика от 0,2 литра с бмв м3 е минимална. И като се има предвид, че мерцала е 150 кг по-тежък. А тва е хубава забележка с оборотите. Колкото по-високи са оборотите толкова повече се инася двигателя. Следователно 6,2 литровия има по-дълъг живот.
  • 9 dmxl

    5 6 Отговор
    тука пак само разбирачи са се събрали,кво се правите на интересни бе смешници ша се изкарвате по умни от германците аман вече
  • 10 111

    11 4 Отговор
    Необосновано високи цени! За половината пари ще си купя Z06, с по-добри показатели.
    Ама нищо, то сляпото почитане на марките е на висота в България, пък и притежателите на 3,16I свършват в момента
  • 11 111

    6 4 Отговор
    Ето за това говоря: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=133427908&pageNumber=1

    Коментиран от #13

  • 12 M Power

    29 4 Отговор
    За какъв живот говориш, бе човек? Купуваш си C63 AMG/M3/RS5 - караш го няколко години, а не се венчаваш за него. Нещо като не ви хареса и почвате да търсите кусури там, където ги няма. Има М3 и с 4 врати ( с 10 - 15 000 х. лв по-евтин от купето) и както се казва в теста - по-добре се справя с неравностите, в пъти по - добро управление и поведение на пътя има и струва с 30 - 35 хиляди по-малко. Не че е лош, но за какво бих го предпочел този Мерцедес тогава?
  • 13 M Power

    22 5 Отговор

    До коментар #11 от "111":

    Това наистина е голям звяр, но нали знаеш защо е толкова "евтино". Като от пластмаса е. Сглобката му е плачевна.

    Коментиран от #14

  • 14 111

    13 3 Отговор

    До коментар #13 от "M Power":

    Хах да, за да не се чупи пластмасата има надпис: "No fat chicks allowed". Не е като да возиш тъщата в широкото, здраво BMW
  • 15 Дошо

    21 3 Отговор
    Е сега искам да видя какво ще кажат почитателите на VAG дето в статията за новия Патас ме наричаха малоумен, глупав, неграмотен и други такива.Тук си го пише Ауди-то недозавива заради сбърканата концепция на VAG платформите, при които мотора стърчи пред предната ос.Ито при А,S, RS5 те са извоювали известна свобода та пак е по добре баланса отколкото на масовите им платформи набутани им от Фолксваген.Ауди колкото и да се напъват не се ли оттърват от това смешно подобие на многоточково окачване и разпределение на масите от порядъка на 58:42 (даже незнам да не е и по-зле) НИКОГА няма да могат да създадат автомобил, които да бъде с абсолютно спортно поведение в този клас.Колко и да осъвършенстват Куатро задвижването няма да им се получи.Чакам VAG привържениците да ме обиждат.Хайде да Ви видя!
  • 16 Real

    6 8 Отговор
    Прекалено много пари за електроника...
    Всичките по горе изброени модели са с изключително сложна и лесно чуплива електроника, която качва цената с много... Лошото е, че без тази електроника това са само едни щайги!
  • 17 maksito

    1 13 Отговор
    Az zalagam na BMW.
  • 18 jorkata

    3 3 Отговор
    защо няма автомобили в това сравнение, за тази цел си има ралита кадето тези железа не присъстват и ако се появи някое не се класира-защо ли
  • 19 ChevyVette

    6 4 Отговор
    do 111, napylno sym saglasen s tebe i az bih predpochel Corvette ili Camaro :)
  • 20 DDT

    2 3 Отговор

    До коментар #20 от "DDT":

    Пишете ме и мен с един Challenger/Charger R/T или SRT8

    Коментиран от #20, #30

  • 21 Хулиган

    71 41 Отговор
    ТЕЗИ ПИЯНИ НЕЩАСТНИ ГЕЙОВЕ ОТ ТОВА СПИСАНИЕ НЕЩО ДА НЕ СА СЕ НАДРУСАЛИ ? ЩЕ МИ СРАВНЯВАТ ЩАЙГИТЕ НА БМВ И МЕРЦЕДЕС С ПЕРФЕКТНАТА БЕГАЧКА НА АУДИ !!! ЗА КАКВО НЕДОЗАВИВАНЕ ПИШАТ,ТЕ МАЙЧЕ НОДОВИЖДАТ КОГА Е ДОШЪЛ ЗАВОЙ И СИ МИСЛЯТ,ЧЕ ЩЕ ИЗЛЯЗАТ ИЗВЪН ПИСТАТА, НО QUATTRO-to НА АУДИ ГИ ВКАРВА В ПЪТЯ. КАК ВЪОБЩЕ СА СИ ПОМИСЛИЛИ ДА СРАВНЯВАТ RS 5 С M3 ??? ТИЯ КУХИ КАВАЛИ НЕ ЗНАЯТ ЛИ,ЧЕ ОТ АУДИ ПО-БЪРЗИ КОЛИ НЯМА ? БМВ РЕАГИРАЛО С ТАКАВА БЪРЗИНА,ДАЛЕЧ ПРЕВЪЗХОЖДАЩА ОСТАНАЛИТЕ ???? ДА НЕ БИ ДА ИМАТ ЯДРЕН ДВИГАТЕЛ НЕЩО ? САМО КОРУМПИРАНИ НЕЩАСТНИЦИ МОГАТ ДА НАПИШАТ ТАКИВА БЕЗСМИСЛЕНИ ТВЪРДЕНИЯ И МАЛОУМНИЦИТЕ ПО БГ ФОРУМИТЕ ДА ИМ ВЯРВАТ !!!
  • 22 M Power

    19 11 Отговор

    До коментар #22 от "M Power":

    По-спокойно, че ще се наакаш вече. Куатрото не е подходящо за пистата. Дори Аудибилд си признаха, че това Ауди е по-слабо от М3 (виж големия сравнителен тест на БМВ и Ауди от преди около месец). И както Дошо каза - докато не се научат как да преразпределят съотношението на тежестта - добра спортна кола няма да направят.
    А ти засега можеш да пиеш една студена вода и да се примириш с фактите.

    Коментиран от #22, #37

  • 23 Gekon

    2 11 Отговор

    До коментар #6 от "M Power":

    по същаща логика след като мерцедеса ще остане без въздух при 7000 оборота и БМВ-то при 8500 ще му се включи прекъсвача и ще забие муцуната. за мен мерцедеса си е номер 1 който каквото иска да приказва. Заключение като не можеш да обуздаеш конете на Мерцедес купи си БМВ и бъди "голям" :D

    Коментиран от #24

  • 24 Хулиган

    46 45 Отговор

    До коментар #23 от "Gekon":

    КАКВИ ФЕКТИ,БЕ ПИЧ ? ТИ ЯВНО АУДИ НЕ СИ КАРАЛ И ЗАТОВА СИ ТОЛКОВА ЗАБЛУДЕН ! АЗ ГИ ЗНАМ ФАКТИТЕ ОТ УЛИЦИТЕ,НЕ МИ ТРЯБВА ДА ВЯРВАМ СЛЯПО НА НАПИСАНИ НЯКОЛКО РЕДА В НЯКАКВО СПИСАНИЕ ! ТИ ТАМ ЛИ СИ БИЛ, НА ТЕСТА,ЧЕ ВЯРВАШ ? ЗАЩО НЕ ПРИЕМЕШ ФАКТА,ЧЕ RS 5 E 200 КГ. ПО ТЕЖКО ЗАРАДИ Quattro-то. ТО В СЪЩИЯ БРОЙ СА ТИ НАПИСАЛИ,ЧЕ АУДИ ТТ Е ПО-ДОБРО ОТ БМВ Z 4, КОЕТО ВСЕКИ ЗНАЕ,НЯМА НУЖДА ДА МУ ГО ПИШАТ. НА ТЕБ, АКО ТИ НАПИШАТ,ЧЕ БМВ СЪС ЗАДНО Е ПО-ДОБРО НА СНЯГ ОТ АУДИ КУАТРО,ТИ СИГУРНО ПОСТОЯННО ЩЕ ТЪРСИШ НЯКОЙ ДА ТЕ ИЗКАРВА ОТ КАНАВКИТЕ,НАЙ-ВЕРОЯТНО. ВЗЕМИ ТИ СЕ СЪОБРАЗЯВАЙ С РЕАЛНИТЕ ФАКТИ И СИ ИЗПИЙ СТУДЕНАТА ВОДА, КОЯТО СИ МИ ПРИГОТВИЛ !
  • 25 Дошо

    15 2 Отговор
    Ми такива факти бе пич.То не е необходимо да си професор по механика та като вдигнеш предния капак да не ти стане ясно какъв ще е ефекта от разположението на мотора.Погледни къде се намира мотора на едно Ауди или Фолксваген спрямо предната ос на колата и ако не ти стане ясно какъв е ефекта от това то тогава недей да коментираш работи, които не са ти ясни.И другите коли, които традиционно са с предно предаване имат недозавиване ама ,,базите" на Фолксваген груп осигуряват недозавиване за спортните амбиции на Ауди в излишък.
  • 26 M Power

    16 18 Отговор
    Ами като е с 200 кг по-тежко, тогава какви претенции за по-добро, спортно поведение? Ако беше по-добре 4х4 на пистата и Formula 1, и Pagani Zonda, и Ferrari щяха да са 4х4.
    Иначе съм напълно съгласен, че за сняг 4х4 е по-добре - затова има и X Drive.
    И да - на тестовете вярвам повече, отколкото на стрийт рацери като теб. Ти откога тестваш такива коли?
    За жалост ТТ е повече кола за путенца, отколкото за пистата. Така че си изпии студената вода и по-спокойно и ФВ ще направят някой ден достоен конкурент на М3 ;)
  • 27 Дошо

    17 1 Отговор
    Аааа човек Фолксваген няма да успеят.Те едно си знаят едно си баят.Ако отпуснат юздите на Ауди тогава може би не от първия път, но 2-ри 3-ти ще направят нещо свястно.Ако се разчита на Фолксваген тая работа няма да я бъде.Аз лично немога да им се начудя.Виждат, че не им е добро поведението на колите, виждат, че това влияе негативно на ходовата част и въпреки всичко си продължават по същия маниер на производство.Немога да разбера защо?Защо още от времето на модела 80(Б3) моторите им стърчат пред предните колелета и това не се променя до ден днешен.Свърши ,,ерата" на модела 80, вкараха многоточковото окачване и то пак същата история.Мотора стърчи напред и това е и мърдане няма.Натрисат си концепцията на дъщерните марки и това е.В случая с Ауди(изключвам R8)защо ги ,,бутат" и им финансират разработките на моделите RS, които трябва да са конкурентни на водещите в тези класове, а не правят нищо за отстраняване на най-големия им и всеизвестен недостатък?Ей това немога да си обясня.Куатрото им ако ще да достигне извънземно ниво на технологичност тия тежки предници винаги ще им пречат.
    А за ТТ стига бе човек - кола за ....била.Добра си е колицата.Изглежда ми и доста качество предлага, не е обикновена щайга.
  • 28 М Power

    23 6 Отговор

    До коментар #28 от "М Power":

    ФВ - така казвам и на Аудитата.
    А това: http://catalog.auto.ru/catalog/cars/model/20053.html
    все ми се вижда по-добро (и по-мъжко изглежда) от това: http://catalog.auto.ru/catalog/cars/model/12309.html
    Просто лични предпочитания.

    Коментиран от #28

  • 29 Дошо

    20 2 Отговор
    Ми да те по същество масовите модели не се различават.Аудитата са натруфени Фолксвагени, пък Фолксвагените са опоскани Аудита.Линковете ще ги видя довечера, че сега немога.
  • 30 111

    3 6 Отговор

    До коментар #20 от "DDT":

    В една реклама на Challenger се казваше нещо такова: Ние американците имаме 2 неща - автомобилите и свободата! Създават автомобили с дух, икони за своета епоха, нещо много повече от 4 гуми и ламарина.
    А как изглежда истински спортен автомобил - ами много просто - трябва да НЯМА аналог седан.
  • 31 borikata44

    6 11 Отговор
    Истината е в японските автомобили ..... не се караите!!!
    http://www.youtube.com/watch?v=MhSbICfXwHs
    няма к'во да говорим
  • 32 NSX

    6 11 Отговор
    Браво бе borikata44 "Japan Car" все не ги слагат в сметките а на любителя на М-ките да погледне някои клип на HONDA-NSX vs BMW-M3,и да види какво и причинява японката направо и троши кокалите на Драг.А пък за C63-AMG няма да говорим ето това е сила.
  • 33 Georgi

    16 18 Отговор
    Айде феновете на скъпия колф се разбунтуваха.... тия от Ауди вече станаха смешни с тия конкуренти на М3..... първо всеки го сравняваше с РС4.... видя, се че РС4 никога така и така не можеше да победи актуалното М3 и се оправдаваха, че М3 било купе, а РС4 седан,комби и т.н..... Пуснаха А5.... и айде после се заговори за РС5 и като излезна всички казаха..Айде убиеца на М3, да ама не... както винаги разочароваха, и в повечето тестове казват, че по-скоро му приляга класа на някакъв ГТ модел, отколкото спортно купе като М3..... язък, че излезна няколко години, след М3 и пак се осраха..... както се казва-хубава работа ама голфаджийка!!!
  • 34 borikata44

    18 14 Отговор
    http://www.youtube.com/watch?v=pGkKdXRs-L8 http://www.youtube.com/watch?v=Zor0_aDD3Wchttp://www.youtube.com/watch?v=-4xe48RC924http://www.youtube.com/watch?v=kDMKrSI_GnIhttp://www.youtube.com/watch?v=3JkE6mjOh8

    ето ти Georgi поне 5 клипа как прословутото М3 губи от RS4 .....
    xaaxaxxaaxxa RS4 не можело да бие М3 axxaax
  • 35 М Power

    12 9 Отговор

    До коментар #35 от "М Power":

    Ти определено си едно от най-кухите парчета, които съм срещал тук. Обясни ми защо сравняваш старата М3 срещу новото RS4??? Защо??? Така е новите Ауди могат да се сравняват само със старите модели на БМВ.
    Искаш ли да видиш какво става, когато подходящият конкурент се изправи (BMW 4.0L 420hp vs Audi 4.2L 450hp):
    http://www.youtube.com/watch?v=Qrb7DpacRkw
    Не ти харесва май много, много, а?

    Коментиран от #35

  • 36 Хулиган

    22 12 Отговор

    До коментар #37 от "joro":

    ТИ ЩО СИ МИСЛИШ,ЧЕ КАТО СИ ГЛЕДАЛ ЕДИН КЛИП, СИ ДОСТАТЪЧНО КОМПЕТЕНТЕН ? КАЗАХ ТИ, ЧЕ БМВ И МЕРЦЕДЕС НЕ ТРЯБВА ДА СЕ БУТАТ МЕЖДУ ШАМАРИТЕ ! НЕПРЕКЪСНАТО ИМ ГО ДОКАЗВАМ,КАТО ГИ НАКАЗВАМ !
  • 37 joro

    7 18 Отговор

    До коментар #22 от "M Power":

    ei palj4o ot audi po stro6ena kola njma kogato parvoto bmw e varvjlo po ulicite audi i karuci ne sa pravili kato si kupi6 bmw za 30 bona togava prikazvai ne6tasnik broi si stotinkite za kafence i nedei sa objsnjva

    Коментиран от #36

  • 38 Хулиган

    24 10 Отговор
    ЖОРО КАВАЛА ДА НЕ СЕ ОБАЖДА,ЧЕ Е МНОГО СМЕШЕН ! АУДИ ОТКАКТО СА ПРОИЗВЕЖДАЛИ АВТОМОБИЛИ,СЕЛСКАТА МАРКА БМВ ОЩЕ НЕ Е СЪЩЕСТВУВАЛА. НЕЩАСТНИК СИ ТИ,МНОГО ЯКО СИ СЕ НАБУТАЛ,ДОРИ И ЗА 130 БОНА ДА СИ ВЗЕМЕШ БМВ,ПАК ЩЕ СИ ПОСЛЕДНАТА ДУПКА НА КАВАЛА. ОТ ТАКИВА МАЛОУМНИЦИ КАТО ТЕБ,КОИТО НЕ МОГАТ ДА КАРАТ,СТАВАТ НАЙ-МНОГО КАТАСТРОФИ. НЕ ЗНАЕХ,ЧЕ В ЛУДНИЦИТЕ СА ПРЕКАРАЛИ НЕТ, ТА ДА МОГАТ ТАКИВА ОЛИГОФРЕНИ КАТО ТЕБ И M Power ДА СИ ПИШАТ КАКВО СА СЪНУВАЛИ СНОЩИ !!! БАЛЪЦИ СТЕ И ДВАМАТА,СИГУРНО ВИ ПРАВЯТ СМЕШНИ, С ВАШИТЕ РЪЖДЯСАЛИ МОРГИ,КОИТО КАРАТЕ,АКО ВЪОБЩЕ ИМАТЕ ТАКИВА. ТЕЗИ ВАШИ ТЕОРИИ ГИ РАЗПРАВЯЙТЕ НА ДЕЦАТА ОТ 1-ви КЛАС,МОЖЕ ДА ВИ ПОВЯРВАТ ! ТЕ ЗАТОВА ГИ ПРОИЗВЕЖДАТ ТЕЗИ БМВ, С НАЙ-ГРОЗНИЯ ИНТЕРИОР,ЗА ТАКИВА ГЛУПАЦИ КАТО ВАС .
  • 39 borikata44

    9 7 Отговор
    Някои хора тука маи немогат да се примирят че тия от бмв за ни6то не стават axxaaxax....
    М-power ли си МЪРЛЯК power ли си..ооо да прав си бие го ама с 300 зора и каде видя да сравнявам ново rs4 със старо М3 или маи цент не познаваш автомобилите а!?
  • 40 Georgi

    11 4 Отговор

    До коментар #42 от "M Power":

    Глупаче, погледни да видиш че си дал клипове с е46 М3 бре идиот!!!! Актуалната тройка е е90,е91,е92,е93!!!!! хахаха
    И как си представяш нещата само - М3 бие РС5, а в същото време не могло да бие РС4 хаха абе ти май не си се наспал добре :):)
    Е междудругото не избивай комплекси-хората които са карали автомобилите са ги сравнили отгоре в статията, ти дори на клипче все още не си ги виждал и дрънкаш-типичен селянин, с 2,50 в джоба и се чудиш за газ на Аудито ли да ги дадеш или да си платиш интернета за да можеш да ги видиш тези коли поне в ВБОКС-а !!! Нищо лично към Ауди и т.н., имат си хубави модели, достойни за уважение, но просто като се намесят такива като теб на повечето хора им идва да плюят по Ауди, отколкото да го защитават :)
  • 41 borikata44

    8 8 Отговор
    ЕЕЕЕ Georgi не се дразни знам че истината боли,но ще трябва да е приемеш няма как ....впрочем по леко с обидите ....
    По писането си личи кои е селянин :)
  • 42 M Power

    9 7 Отговор

    До коментар #44 от "M Power":

    Да и точно начина на писане личи, че това определение приляга най-добре на теб. Също така си нисък административен капацитет. А с фактите вече сме се примирили - те са описани по-нагоре в статията.

    Коментиран от #40

  • 43 Хулиган

    7 3 Отговор

    До коментар #45 от "bat audi":

    ЧУДНО МИ Е КОГА ЩЕ СВИКНЕШ С МИСЪЛТА,ЧЕ ПРИ СРАВНЕНИЕ НА АУДИ,БМВ И МЕРЦЕДЕС,В ЕДИН КЛАС С ПОДОБНИ ДВИГАТЕЛИ,НАЙ-ДОБРО Е АУДИ,А БМВ И МЕРЦЕДЕС ДА ГЛЕДАТ ДА НЕ ОСТАНАТ СЛЕД ЛЕКСЪС,ИНФИНИТИ И КАДИЛАК. ТИ ОЩЕ ЛИ ВЯРВАШ НА ФАКТИ ОТ СТАТИИ,ТЕ ТИЯ ЖУРНАЛИСТЧЕТА НЕ ЗНАЯТ КАК СЕ ПАЛЯТ КОЛИТЕ,ТРЪГНАЛИ ДА ГИ ТЕСТВАТ. БИХ ПОВЯРВАЛ,АКО ГИ ТЕСТВАТ ПИЛОТИ ОТ DTM,А НЕ КНИЖНИ ПЛЪХОВЕ. ТИ АКО СИ КУПИШ КОЛА,САМО НА ПИСТА ЛИ Я КАРАШ ? ЗА ПИСТИТЕ СИ ИМА НАСТРОЙКИ,АКО НЕ СИ ЧУВАЛ !?
  • 44 M Power

    2 3 Отговор
    Не, вече спирам да им вярвам и от утре само на теб... Добре че не от днеска :D
    Мисля, че ми е под нивото да се занимавам повече с теб. Жив и здрав

    Коментиран от #42

  • 45 bat audi

    7 2 Отговор
    Сега пичове...много четох и много се смях....Така-сега- Хулиган ме изкефи много...прав е почти за всичко.
    M Power хал хабер си няма от света...а камо ли от управление на пълнопривиден автомобил в завой.Смешен става често с глупавите си коментари.

    Коментиран от #43

  • 46 ----------------------

    4 2 Отговор
    Най-добрите спортини автомобили ли каза? Като изключим титлите на Анди Приол от 2005 с BMW E46 320i , 2006 и 2007 с BMW E46 320si в WTCC, къде са титилите на BMW в WRC , IRC , F1 и WTCC (след 2007) или в 24 часа на Льо Ман с титлата през 1999 с BMW V12 LMR или може би няколкото етапни победи в рали Дакар са доказателство за производство на най-добър спортен автомобил?
  • 47 Хулиган

    10 3 Отговор

    До коментар #47 от "Хулиган":

    ИЗВИНЯВАМ СЕ,АКО СЪМ ТЕ ЗАСЕГНАЛ МНОГО,НО ФАКТИТЕ СПОРЕД МЕН СА ТАКИВА. ДАНО ИМАШ ПРИЯТЕЛИ С РАЗЛИЧНИ МОДЕЛИ НА АУДИ, И ДА МОЖЕШ ДА ПОКАРАШ,ЗА ДА СИ НАПРАВИШ СРАВНЕНИЕ САМ. БЪДИ ЖИВ И ЗДРАВ,КАРАЙ КАКВОТО ИМАШ, И НАЙ-ВАЖНОТО ГО ПОДДЪРЖАЙ ДОБРЕ, ЗАЩОТО ОТ ТОВА ЗАВИСИ КАКТО ТВОЯТА, ТАКА И НА ОСТАНАЛИТЕ БЕЗОПАСТНОСТ !!!

    Коментиран от #47

  • 48 rs

    3 2 Отговор
    Това са пълни глупости. Като погледнем реално рс5 не струва с кой знае какви пари повече от м3 и за мен това е колата номер едно, а не баварката. Тази статия за мен е пристрастното мнение на автора.
  • 49 Хулиган

    5 1 Отговор
    ДА ВЕ ПИЧ,ИЗМИСЛЯТ СИ РАЗНИ ГЛУПОСТИ. СИГУРЕН СЪМ,ЧЕ СА КОРУМПИРАНИ !
  • 50 diavolettoooo

    0 3 Отговор
    Klasaciata e:
    1/. AUDI i samo AUDI!Tia e TOP-kolata v momenta,kolkoto i da ne iskate da si go priznaete!
    2/.BMW-mnogo dobur avtomobil,no ne e ot klasata na AUDi
    3/.vsi4ki ostanali..........................................................................................
    108/.mercedes....xaxxaxaxaxxaaaaaaaaaa-KLOZET OT KLASA! :))