15 Януари, 2020 10:32 12 048 20

Най-безопасният компактен кросоувър за 2019-а е дело на Subaru

  • subaru-
  • forester-
  • e-boxer-
  • euro ncap-
  • безопасност
Най-безопасният компактен кросоувър за 2019-а е дело на Subaru - 1

Subaru Europe, европейското подразделение на Subaru Corporation, обяви, че изцяло новият Subaru Forester e-BOXER (европейска спецификация) е обявен за “Best in Class 2019” в сегмента Small Off-Road/MPV (Малък офроуд/многофункционален автомобил) – награда, присъждана на най-добре представилия се автомобил от всеки клас при тестовете за безопасност на Европейската програма за оценка на нови автомобили (Euro NCAP) за 2019 година.

Най-безопасният компактен кросоувър за 2019-а е дело на Subaru

За втори път Subaru печели това престижно отличие за безопасност след SUBARU XV и Impreza, отличени като “Best in Class 2017” в категорията Small Family Car (малък семеен автомобил).

Новият Subaru Forester e-BOXER получи максималните пет звезди, постигайки изключителни резултати във всичките четири категории за оценка (защита на възрастни в автомобила, защита на деца в автомобила, уязвими участници в движението по пътищата, асистенти за безопасност) и регистрирайки най-високия резултат в своя клас за "Защита на деца в автомобила" на тестовете Euro NCAP 2019.

Най-безопасният компактен кросоувър за 2019-а е дело на Subaru


Поставете оценка:
Оценка 4.4 от 37 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Ачо Чалгарчето

    94 2 Отговор
    В Субару има и чалгапотискаща система за безопасност. Колите не се купуват от чалгари, щото коврите не им се лепят. За тая работа си има немски марки )))

    Коментиран от #2

  • 2 Анкета моля !

    57 1 Отговор

    До коментар #1 от "Ачо Чалгарчето":

    Вярно, що не пуснат факти.бг една анкета "Коя марка автомомобили предпичитат почитателите на чалга културата" ? Залагам, че БМВ, ще спечели безапелационно, но все пак интересно е да се види ?
  • 3 сектант

    9 53 Отговор
    японците пак са се напили на чертожната дъска

    Коментиран от #4, #6, #10

  • 4 да ве

    48 3 Отговор

    До коментар #3 от "сектант":

    Важното е че технически отдел "задвижване" са били трезви и не са сложили раждясващи осички тънки, като солетки и диференциалче, колкото топка за тенис, като на заДръстъра хаха

    Коментиран от #5

  • 5 сектант

    6 28 Отговор

    До коментар #4 от "да ве":

    е да ве не казвам че е кофти кола здравички са, макар че Дъстъра е много по-добре като цена-качество

    Коментиран от #14

  • 6 ГосТ

    39 1 Отговор

    До коментар #3 от "сектант":

    Японците се напиват след работа, а не по време на работа 😉
  • 7 123

    36 1 Отговор
    Хубава и смислена кола!
  • 8 За дъстъра

    17 15 Отговор
    Толкова жал ми става като видя млад човек да се вози на такава "кола"... Той си мисли че се вози на кола а всъщност на каруца... френска изгъ...ица с китайски части
  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 Алфа Ромео

    5 22 Отговор

    До коментар #3 от "сектант":

    Така е, пак е грозен отвътре и отвън, Дъстъра си е красавец направо пред Субито че и пред Хонда и Тойота. Иначе като изключа Дъстър другите Дачии са грозотийки и те.
  • 11 Boxer 3

    17 1 Отговор
    Обърнете внимание, че Субару говорят, най-вече, за безопасност, глезотийки, понижен разход на гориво, екология и т.н.
    Никой не споменава думички като надеждност, дълга експлоатация или удоволствие при яка гонка...
    Бих искал да вземат 3 случайно избрани серийни автомобили и да доближат, поне, рекорда на Легаси STI от 100 000 км, газ до дупка (223км/ч СРЕДНА скорост), без прекъсване, за 18,5 денонощия, както през 1988г. в Аризона..
    Само така биха доказали, че Субару , все още е Субару.
    А, не да ми разчитат на ФЪК-рекламки, като в предишната статия за ФЪК Форестъра...

    Коментиран от #13

  • 12 Б. Б

    23 2 Отговор
    С моя форестър (2014)дърпах една зима дачия дъстър на ЧЕЗ. - във село железница.-На Витоша. Не ме караите да се смея че дъстара е по проходим
  • 13 Гост

    12 3 Отговор

    До коментар #11 от "Boxer 3":

    Те залагат на вариатори вече, ти търсиш надеждност.
    А бяха времена, когато имаха по 300 к.с. и само AMG, M и RS бяха с малко повече мощност.
  • 14 Azotor

    14 3 Отговор

    До коментар #5 от "сектант":

    Сектантче, пак се обърна и пак говориш глупости. Няма как Дръстера да е по-добре като цена-качество, защото просто няма КАЧЕСТВО! За този румънски кош колкото и да дадеш винаги ще са много! Между другото имам останали две торби колички от Мачбокс-да ти ги подаря за да има какво да дърпаш през зимата? 🤣
  • 15 Бай Благой

    3 10 Отговор
    Каква е тая грозотия?
    ТО бива, бива...ама това наистина вече на нищо не го прилича.

    Коментиран от #16

  • 16 Токо

    6 0 Отговор

    До коментар #15 от "Бай Благой":

    Е какво му е на автомобила ? Или друго сие дърта А3 -ка на 450 000 км
  • 17 Порно

    1 0 Отговор
    Искам повече хейтъри
  • 18 Слави

    2 11 Отговор
    Нормално е кола която не може да излезе от сервиза да е безопасна. Просто няма как да се блъснеш с недвижима собственост
  • 19 pipi

    0 0 Отговор
    Колата е наи продаваното СУВ в Америка .
    АЗ е карам ниама такав кеф откам возия и комфорт .
    Набирасе ка то истребител и СВТ е уникално ,Безмислено е да оцениавате несто без да го имате ,
    Аз не оцениавам Международната Космическа Станциата защото не сам бил там.
  • 20 Петела

    0 0 Отговор
    Субару и икономия на гориво са две несъвместими неща. Може тяхното 4х4 да е голяма работа,но и разходът на гориво не е малък. Ако не си от Смолян и въобще не си планинец,това 4х4 рядко ще ти трябва,но трябва не трябва то си гълта.