Новата рубрика "Баш майстор" стартира с една наша лична автомобилна драма, но има за цел да информира за това в кои сервизи трябва и в кои не трябва да ремонтираме колите си. За продължението и ще разчитаме на вашите похвали и оплаквания по адрес на центрове за поправка на автомобили и всякакви други "причинители на автомобилни ядове" от цялата страна. Конкретните казуси, мнения и проблеми можете да изпращате на електронната ни поща [email protected].
Конкретният случай
Със своите 42 декара и обща разгърната застроена площ на четирите сгради от 23 275 кв.м. Търговско-сервизният център на Citroёn в Божурище е най-големият комплекс на френската марка в Централна и Източна Европа. До тук информацията звучи много добре, но когато човек си купува автомобил, повече го интересува самият продукт и след това неговото безпроблемно обслужване. Именно за следпродажбеното сервизно обслужване на Citroёn в България ще говорим сега.
Редакцията на mobile.bg и "АВТОпазар" разполага с доста автомобили на френската марка и печалният ни опит с тяхното сервизиране показва, че явно сме сгрешили при избора си. Въпросните автомобили са предимно лекотоварни и предвид техните характеристики са идеални за работи, свързани с издателската ни дейност. Само че тези бусове трябва да са изправни по всяко време, а при евентуални повреди да се реагира бързо и най-вече важно е извършените ремонти да са качествени. Точно обратното се случи с един от нашите Jumper-и.
Проблемът
Една ранна сутрин се оказва, че бусът, чийто гаранционен срок е вече изтекъл, отказва да запали. За да бъде приведен в действие се налага сериозна употреба на стартера, но в крайна сметка автомобилът стига до Сервизния център на Citroёn в Божурище на собствен ход. Там "компетентни" майстори казват, че проблемът е комплексен, но ще бъде отстранен. Дотук пак добре, но се оказва, че акумулаторът и стартера трябва да бъдат сменени. Освен това, след извършване на една камара тестове, майсторите разбират, че трябва да се сменят подгряващите свещи (Jumper-ът е дизелов) и да се отремонтира ел. инсталацията. Всичко започва по план. Ремонтът е извършен, фактурата осребрена, а нашите момчета получават уверението, че автомобилът е напълно готов за употреба. Само че съвсем скоро започват същите неволи - трудно палене, гаснене по време на движение и т.н.
И така, в рамките на три месеца нашият бус посещава пет пъти сервиза на Citroёn - три пъти този в Божурище и два пъти сервизната база в "Дианабад". По-лошото е, че ефект няма. На сайта на Citroёn в България в раздел сервиз е записано следното: "При постъпване в оторизиран сервиз на Citroёn получавате 12 месеца гаранция на ремонта (труд и части) без ограничение на пробега и независимо дали ползвате нови или рециклирани от производителя резервни части." На практика обаче това не е така. Първо, гаранция за частите може и да има, но проблемът, който е един и същ, не е решен. Второ, сменят се части на принципа на изключване на проблема, плащаме си ги, а пък ако не е в тях повредата, си е за наша сметка. И трето - в Citroёn не отремонтират възли и агрегати (визираме конкретно стартера), заменят ги с нови. Петте фактури за петте ремонта на един и същи проблем надхвърлят сумата от 2 500 лева, но бусът отново не ще да пали. Всеки път се оказва, че трябва да се смени нещо друго. Всеки път се правят едни и същи (платени) диагностики и всеки път се чистят натрупаните в компютъра грешки. Най-накрая ни писна и се замислихме за алтернативно решение на въпроса.
Решението
Тъй като Peugeot продават и сервизират автомобили "близнаци" на Citroёn, решихме (след случката - малко скептично) да потърсим помощ от тях. Скептицизмът ни обаче се оказа напълно неоправдан, защото в Peugeot ни решиха проблема в рамките на един ден. При това дълготрайно и за доста по-малко пари. Каква всъщност се оказа повредата? Непаленето наистина се дължи на подгряващите свещи, но проблемът не е в самите свещи, а в клемореда на контактния ключ. Стартерът наистина не работи добре, но хората от Peugeot го отремонтираха, а не поискаха замяната му с нов. Накрая препрогамираха електрониката на горивната система и както се казва, сега нашият Jumper е като нов.
Това са само фактите по дадения казус, но смятаме, че повече коментари по темата са излишни. Единствено ръководните кадри в "Автомотор корпорация" трябва да си направят съответните изводи, които да доведат (силно се надяваме) дo положителни промени в работата на най-големият Търговско-сервизен център на Citroёn в Централна и Източна Европа.
Фактурите, които пожелахте да видите:
0100018435/23.04.10 , 0000049303/16.07.10 , 0000050411/13.08.10 , 0100020696/08.10.10 , 0100020887/22.10.10 , 0000085651/10.11.10
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Сотиров
15:57 08.09.2011
2 Ghost_town
Ako ne be6e tragi4no 6te6e da e sme6no/..,
15:57 08.09.2011
3 ///
15:57 08.09.2011
4 11111111111111
Като ги знам какви "майстори" са и колко "евтино" взимат за несвършена работа, представям си какво е в Ситроен. Прочетете какво пише в peugeotclub.info...
15:57 08.09.2011
5 някой
Коментиран от #22
15:57 08.09.2011
6 ххх
Коментиран от #7, #179
15:57 08.09.2011
7 СИмо
До коментар #6 от "ххх":
Ми как да не се спомене Пежо. Хората явно са доволни от тях - защо си мислиш, че е платено. И на мен да ми се случи същото и ако имам възможност бих похвалил този който ми оправи колата. Като си доволен от някой доктор се скъсваш да го хвалиш, а за сервиз не може, така ли?15:57 08.09.2011
8 loeb
15:57 08.09.2011
9 С3
във фирмата имаме няколко малки С3
една от тях за последните 5 години е била на сервиз в АМК поне 10 пъти с един и същ проблем и до момента
не е отстранен. Напълно потдържам редакоторите на сайта.
15:57 08.09.2011
10 Rhyan
Браво още веднъж за материала!
15:57 08.09.2011
11 berlingo
До коментар #11 от "berlingo":
В нашата фирма положението е идентично, просто хората от мобиле имат трибуна да го кажат, а ние не. Евала. Според мен това мнение се припокрива с 90% от ползвателите на сервизите на Ситроен у нас.Относно това, че са споменали Пежо също съм напълно съгласен. Все пак освен критики трябва да се похвалят и тези, които си вършат работата.
Коментиран от #11
15:57 08.09.2011
12 Ivan
15:57 08.09.2011
13 Ivan
15:57 08.09.2011
14 Georgiev
15:57 08.09.2011
15 M Power
А ако толкова искате експресно обслужване и на място купувате Спринтер от Балкан Стар с две години гаранция и имате право на сервиз 24 часа (мобилна група) на мястото на повредата (ако проблемът е отстраним на място). Това е положението :)
15:57 08.09.2011
16 maverick
Ghost_town тъпи коментари от тоя род може а си ги запазиш за себе си или да си ги разправяте с приятелчетата. Вече просто не са актуални
15:57 08.09.2011
17 FDF
15:57 08.09.2011
18 Ивайло
15:57 08.09.2011
19 GRADEV
Реакцията ви породена от конкретния инцидент е изключително заслужена, със сигурност тази статия е един от обичайните развой на събитията , но не и най-важния , а в никакъв случаи първия и единствен . Лошото обслужване , неквалифицирания персонал , непростимото отношението към клиентите ,както липсата на желание във фирмите от частния сектор да запазят добра репутация за сметка на по голяма печалба, е проблем не само на Ситроен България ами и на цялата българска икономика. Ако се изиска от фирмите по конкурентна среда те най-вероятно биха го постигна за отрицателно кратко време, но най-трагичното е че българина прави всичко възможно за да НЕ живее добре .Българина иска като влезе в сервиза да почне да крещи като влезе в дупка да псува като го пита съседа „Как си?” да каже „Уф не питай влязох в една дупка пък после в сервиза…”
Така да се върнем към статията , която е конкретен пример за българщина . Първо автора никъде не е публикувал документи и фактури за ремонта , второ АБСОЛЮТНО НИКАДЕ не се спомена, потърпевшите да са се обърнали към институциите под чиято юрисдикция е тази измама ( по определение реакцията на Ситроен си е чиста измама), трето никъде не беше споменато, че като едни будни граждани екипа на MOBILEN.BG и АВТОпазар ще си търсят възмездие за ненужните харчове и „пропуснати ползи” по законен ред. Ето това е истинския проблем тук … измамници ще срещаме навсякъде … ако сме от екипа на MOBILEN.BG ще си започваме някакви малки вендети със статии отшумяващи във времето, но ако сме обикновени граждани които нямат финансовата или физическата (нужното време) възможност да си търсим правата… тогава „Кучета ни яли.”
Нека да не забравяме , че платените пари на Ситроен са около 2500 лв , реално ремонта да е струвал максимум 500 лв. остават едни 2000 лв (КОИТО СЕ РАВНЯВАТ НА БЛИЗО 10 МИНИМАЛНИ ЗАПЛАТИ) които са взети от Ситроен без да е нужно , дали умишлено или заради некомпетентността им това няма значение. Важното за мен като читател , като изключителен автомобилен маниак , като човек занимавал се с продажба на автомобили, и не на последно място – КАТО ГРАЖДАНИН които има права , е какво ще направят MOBILEN.BG ,какъв пример ще дадат за да може това да не се случва на повече хора.
Относно официалните сервизите във Варна, аз мога да добавя няколко случки от опита ми като клиент. Които обаче първо ще пратя на посочения Email от редакторите.
Благодаря на всички прочели целия ми пост. Надявам се съм бил достатъчно изчерпателен.
15:57 08.09.2011
20 Никола
Не само тези сервизи са зле. Вчера ходих с един преятел в MotoExpert на "Симеоновско 5" - ба* ти хората - все едно ги карам да работят в неделен ден от 06:00.
После отидохме в сервиз на "Лада" на "Симеоновско 118" - Хоп! Хем ти обслужване, хем качествен ремонт!
Колата беше Форд Ескорт 92.
15:57 08.09.2011
21 Мавриков от сутрешния блок
Не разбирам само как така си купувате френски коли и после очаквате да са здрави?!Та те са ВСЕИЗВЕСТНИ БОКЛУЦИ!Сега знам,че ще ме нападнат веднага ренде феновете ама истината си е такава и може би само китайските Хувари от догодина ще са под рендетата,мачките и тоалетните борчета.
Коментиран от #27, #32
15:57 08.09.2011
22 Дошо
До коментар #5 от "някой":
А така човек аз съм разбрал от един приятел, който има Пежо никога аме никога да не ходя в Пежо защото са пълни криваци механиците там.Нестига, че не правят това, което трябва да правят качествено ами и лъжат, че има и други проблеми та да ти сменят и иначе здрави елементи от автомобила.Иначе не са само те де баща ми ходи в друг сервиз да му сменят стабилизиращите щанги на заден мост на РАВ4.Като беше отишъл да си взима джипа му казали:
-Неуспяхме да свалим и подменим щангите отзад ама ти оправихме предницата и сменихме шарнирите.Те си бяха вред и по предницата всичко беше здраво.Това е всички (почти ) са катили и само взимат пари, а не разбират нищо.
15:57 08.09.2011
23 ZZZ
Коментиран от #40
15:57 08.09.2011
24 Писна ми!!!
15:57 08.09.2011
25 Choban
15:57 08.09.2011
26 xxl
15:57 08.09.2011
27 Браво
До коментар #21 от "Мавриков от сутрешния блок":
Мога да кажа само едно браво! Много ми хареса коментара ви господин Градев.15:57 08.09.2011
28 CeKuPaTa
До скоро се занимаваx пряко с автомобили и сервизи - повече от 3 години грижата за около 600+ автомобила беше моя.
Мога само едно да кажа от своята практика - в официален сервиз се ходи само ако имаш човек в него. (Тук включвам и сервизите с които работят застрахователите). Дали приемчик, дали някой началник смяна, дали познат да те прати при свой познат - тогава проблеми със сервизите няма.
След изтичане на гаранционния сроксе ходи само в добър сервиз на "свой човек".
По-българско не може да бъде.
15:57 08.09.2011
29 гошко
15:57 08.09.2011
30 Моето
15:57 08.09.2011
31 Real
Малките сервизчета са друга работа. Не че там няма непростими гафове и немърливост, но попаднеш ли на добър майстор ще ходиш при него всеки път като усетиш проблем. А и той ще ти обърне внимание, защото хляба му зависи пряко от тебе и ако си доволен ще се върнеш. Точка!
И не обиждайте Цитроните, всяка марка или модел си имат недосмислиците! Какъвто и гений да си, си оставаш човек и следователно и колата, която си консруирал ще има проблеми. Неизбежно е! Затова и следпродажбеното сервизно обслужване е много важно за всяка една марка за да може да се задоволи максимално клиента, понеже той си е купил твоя боклук и ако искаш следващия му боклук да е пак твой ще се поизпотиш. Но в нашите сервизи няма как да го разберат повечето хора поради нашия постапокалиптичен манталитет, просто не сме създали нищо, че да знаем какво е усещането!
15:57 08.09.2011
32 Стоянов
До коментар #21 от "Мавриков от сутрешния блок":
Г-н Градев изказването ве звучи компетентно, но всъщност повечето от нещата нямат особен смисъл, що се отнася до нашата мила родина. Имам предвид следното. Силата на медията е да информира обществото за проблеми и в случая mobile.bg го правят много добре. Защо им е да си търсят правата по друг начин, като всички знаем, че правата на обикновенните потребители в Б-я не се зачитат от никоя институция. Чрез материалът ефекта е доста по-голям. Според мен и АМК ще се замислят сериозно по въпроса. И за какви фактури говорите. Като гледате предаването "Частен случай", например да не би авторите да ви показват на екран всички документи по дадения казус? Това е само един от многото примери.Поздрави на редакцията за хубавия материал!
Коментиран от #35, #36
15:57 08.09.2011
33 dimitar
15:57 08.09.2011
34 Kirov
15:57 08.09.2011
35 ico
До коментар #32 от "Стоянов":
А, бе "моето" момче ти в ситроен ли работиш или в Карлуково са раздали компютри? Първо изданието отдавна не е черно-бяло и си остава едино от най-добрите в бранша. А за сайта е смешно да се говори. Той просто е номер едно. Всички, интересуващи се от автомобили го четат, включително и ти. хаха15:57 08.09.2011
36 X
До коментар #32 от "Стоянов":
Не се оплакваш от C4?! Ти сляп ли си или ти е на 3 месеца?! ДОВОЛЕН СИ ОТ СЕРВИЗА НА АМК В ДИАНАБАТ?! Пич ти добре ли си? C4 coupe с невероятния си проблем - пукане на предно стъкло от самосебеси на около 3 годишна възраст (заради деформиране на шасито). Проблеми с предницата (тук не смятам, че модела е виновен повече от българските пътища) и т.н. А отделно сервиза в Дианабат е най-кофти сервизът може би в цяла България на АМК (посещавали сме доста в интерес на истината). Но идва момент в който ти писва тотално от пълната некадърност на персонала! Не може да 2 дена да ми правят чистачките (понеже въобще не искат да тръгнат) да ми се обадят да ми кажат, че колата е готова, тип топ, бла бла бла, да отида да си я взема да им дам пари като за изчукване на десен калник и след 2 часа да завали дъжд и чистачките ми отново да не работят (всъщност работят, но не могат да се изключат, дори и при изваден ключ и заключена кола) и когато се върна в сервиза да ме гледат все едно съм паднал от небето и да ми искат още пари. Тогава най-накрая ги накарах да си отворят тъпия сайт и да си прочетат какво са писали за гаранцията след сервизни процедури....15:57 08.09.2011
37 Georgi Georgiev
Da si znaem pravata i da sme naqsno, kak da otreagirame v daden moment. PROBLEM-RESHENIE!Imal sym 2 pyti problem s avtomobila mi sled kato e bil na remont v oficialniq serviz na markata i mnogo bih iskal da izkaja svobodno mnenie za sluchiloto, ednovremenno davaiki vyzmojnost na nqkoi da mi dade kompetenten otgovor, zashto se e sluchilo taka!!!!!
15:57 08.09.2011
38 Препатил
15:57 08.09.2011
39 307
15:57 08.09.2011
40 аз
До коментар #23 от "ZZZ":
Защо "Мавриков от сутрешния блок"? Повече ти подхожда "Сашето от Комиците". В тази връзка:"Мноо си тъп Саше!".Ако беше чел внимателно, щеше да разбереш, че оплакването е от АМК, а не от Citroёn. Това са различни фирми. Ти колко френски коли си карал, че знаеш, какви боклуци са?
Я обясни, на нас невежите, коя марка автомобили не се развалят, за да си купим и ние такива.
15:57 08.09.2011
41 docenta
15:57 08.09.2011
42 баш Майстора
15:57 08.09.2011
43 журналист
15:57 08.09.2011
44 А.Баков
15:57 08.09.2011
45 НикогаВечеФренско
15:57 08.09.2011
46 МОНТЬОРИНА
15:57 08.09.2011
47 НикогаВечеФренско
15:57 08.09.2011
48 Мишо
15:57 08.09.2011
49 mtlb
15:57 08.09.2011
50 Мишо
15:57 08.09.2011
51 Мишо
15:57 08.09.2011
52 FordFiesta
15:57 08.09.2011
53 шофьора на буса
15:57 08.09.2011
54 Мишо
Когато вземах нов бус Jumper за фирмата ни, чаках там да се дооправят документите и присъствах на разтоварването на C4 -ки от автовоз.
Едната така я задраха отдолу, че ми идваше да ги изпотрепя там ! Изобщо не им направи впечатление - ще я пръснем вика - няма да личи !
Направо онемях...
Да му е честита новата кола на този, който ще я вземе...
15:57 08.09.2011
55 Мишо
15:57 08.09.2011
56 журналист
15:57 08.09.2011
57 Радостин Янков Янков
Оказа се,че и в Сливен са същите "майстори"
Излагат се много...
15:57 08.09.2011
58 docenta
15:57 08.09.2011
59 журналист
До коментар #60 от "Мишо":
Да някой специално ще си дава парите да се оплюват тези кенефи, които само жените и педерите ги харесват, защото харесват само външния вид. Виж нещото наречено TUV REPORT и там ще видиш колко много повреди имат Пижавите, Рено с емблемата женски полов орган и Лимонките спрямо други шир потреби като Форд и Опел. Е форд и Опел имат много по-малко повреди.15:57 08.09.2011
60 Мишо
До коментар #60 от "Мишо":
Ти си http://www.citroen-bg.net/forum/images/smilies/kuku.gif КукуКоментиран от #59, #60
15:57 08.09.2011
61 znn
Какъв е случаят? На 10.01.2008г. станах горд собственик :oops: на дълго търсения от мен автомобил - Ситроен Берлинго 1,4i Мултиспейс (пътнически вариант) бенз./газ, с две странично приплъзващи се задни врати и клапа врата отзад, с десен волан, първа регистрация 08.10 .2001г. в Обединеното Кралство! Като съвестен притежател на нов автомобил, след десетина дни отидох в АМК (предварително си запазваш час), да сменя някои консумативи - ангренажен ремък(задължително), ролката му, пистов ремък за хидравликата и генератора, горивен и въздушен филтър, както и да бъде направен един обстоен преглед на колата. Взеха ми ключа, и я вкараха вътре на подемника.
В това време приемникът, един "мазен" Иванчо, не знам кой си..., започна да смята и да "калкулира", колко ще ми струва ремонта. В мен имах само 385лв., та си казах, няма начин да не ми стигнат, няма основен ремонт да й правят я!
И изведнъж, "мазният" Иванчо проговори: 451 лв. с ДДС! :ti ma prebi: Щях да припадна! Отказах горивния и въздушния филтър, както и пистовия ремък - казах му, че нямам толкова пари, че имам само 385лв.! Няма страшно, вика, ще видим, какво можем да направим! И, като почна едно процентно намаляване на сумите с по 5%, прави срува, та го докара на 394, 94лв.!!! Това включваше смяна на маслото, маслен филтър и ангренажен ремък с ролка.
Часът беше :kuku: 17,03 мин. на 25.01.2008г., петък (никога да не си взимате от сервиз колата в 17ч. и в петък!). На всичкото отгоре и сервизна книжка ми издадоха, както и лист с предписания, кое в най-близко бъдеще трябва да се смени! Дадоха ми ключа, колата Ви е готова! Чао!
Тръгвам аз по магистралата към с. Труд :drive: и с обратен завой потеглих към Пловдив. Забравих, да спомена, че колата има монтиран ГИ Фобос. Както карам на газ ,изведнаж взе да мирише на бензин! Погледнах индикацията на ГИ-отдавна бях минал на газ! Отидох да си прибера жената от работа , спрях пред склада в който работи, а тя ми вика - защо тъй силно миришеш на бензин!?? :po tikvata: След малко - слез да видиш под теб какво петно има! Слезнах от колата, мирише на бензин та се не трае. Като погледнах надолу- един голям харман от нещо тъмно, почти черно, попиващо в бетона! Веднага загасих колата, като си помислих: бензинът по някакъв начин е влезнал в картера и е надигнал маслото и то е преляло на земята! Отидоха :cry: лагерите на двигателя! Какво са пипали тия "майсторчета" в сервиза!?!? Започна да се стъмнява, нищо не можеш да видиш под капака , освен силната миризма на бензин! :boi: Полудях! Да си вземеш колата от фирмен сервиз и тя да аварира!? Започна се едно бясно въртене на телефони, докато стигна до шефката и шефа на този т.н."сервиз". Обясних им всичко, достатъчно разтреперан! Само си представете, че както си карах, се бях запалил...!!! :Help: Какво правим тогава!?"За наша сметка ще Ви оправим колата!" На другата сутрин - събота, дойдоха, гледаха цъкаха с език. Запалих колата отново и на светло се видя откъде иде проблема - от клипса на бензинопровода който се щраква върху щуцера на колектора на бензиновите инжектори! Швирти оня ми ти бензин с 4 bar налягане и мие целия двигател надолу - идеалната факла! "Това не е от нас, казват т.н. "майсторчета"!!! Верно, викам, аз сеамичък го направих за да се самозапаля или ако не стане да си хвърля бензина на пътя! Простотии отвсякъде! Тогава гледах в ръцете техният "Баш майстор" какво пипа!? Видях, как леко извади клипса на бензинопровода от щуцера на бензиновия колектор и пак с леко натискане го закрипи отгоре му. Заключението му беше, че се е развалил нещо и ще трябва да се сменя целият бензинопровод до първото разклонение. Вкарайте колата в сервиза за да отстраним проблема - за целта ще Ви изтеглим на буксир до там! Като чух, че колата ми пак ще влиза там, подскочих! а освен това тя митрябва! Намерих един ластик и една свинска опошчица и така стегнах клипса към щуцера. Запалих - всичко беше точно! Нямаще дори капчица! Отидох на собствен ход в сервиза - а там ме гледат като "народен враг №1", грешка, :shock: като "враг на помазаните ат АМК", абе "като насрано дяте, майка си"!
Хъката - мъката, ний така, ний - онака, :amii: никога от нас не са се оплаквали, Вий ни изкарахте най-големите некадърници, и др. подобни, се в тая тоналност. Възстановиха ми парите за такситата, които използувах, докато колата чакаше "компетентно" мнение, възстановиха ми и 30л. бензин и повече никога там!
Между другото, вече, предполагам с голям процент сигурност, какво са направили тези ама наистина "НЕКАДЪРНИЦИ" за да ми изтече бензина! Това го разбра чак в ( :aliluia: "Дай им Боже здраве и живот и много доходни клиенти" :aliluia: ) "Бош сервиз" Пловдив! Там, наистина майсторчета ми помогнаха за друг проблем(колата започна да не работи дабре на бензин - оказа се "грязно" затлачен горивен филтър, за който не ми стигнаха парите в АМК, икойто забравих да сменя...). Първото, с което започнаха е да измерят дебита на бензновата помпа! И, "Еврика", като ги гледах какво правят (защото там ти присъстваш до колата и хората ти обясняват всичко, което пипат), си обясних, какво са направили "тъпанарите" от АМК! Те също са мерили дебит на помпата, но при закопчаването на клипса върху бензиновия колектор, просто не са натиснали докрай-докато чуеш изщракването на закопчаването, а само са го нахлузили отгоре! Затова накарах момчетата от "Бош сервиза", няколко пъти да го откопчеят и да го закопчеят - винаги се чуваше ясно и отчетливо щракане на клипсаы А дори и "Баш майсторът" на АМК, не го направи това - и той няколко пъти го откопчава и го закопчава, но никога клипсът не изщрака ясно, т. е. беше само нахлузен, а той се нахлузва плътно.
Ето затова, в АМК, ще си останат "ВЕЛИКИ НЕКАДЪРНЕЦИ" за мен!
15:57 08.09.2011
62 Жорко
15:57 08.09.2011
63 Peugeot206
- И четирите се запалват като ги блъснат отзад.
^Шега-шега, обаче си е истина, тези тризнаци имат навика да се преобръщат, а ако те ударят отзад на някой сфетофар слизайте бързо, че ще се подпали. Хубаво, че с моето 206 няма такива проблеми.
15:57 08.09.2011
64 Мишо
До коментар #64 от "Мишо":
Май не си чувал за Транзит Кънект. Иначе съм съгласен - на Пежо, Ситроен и Рено единствените им хубави модели са вановете, лекотоварните и тежкотоварните. Обаче пътническите са пълен шит.Коментиран от #64
15:57 08.09.2011
65 toi
15:57 08.09.2011
66 TAXI
15:57 08.09.2011
67 ppipi
S zdrave i da ne zabraviate da plastate lisinga....
15:57 08.09.2011
68 Fero_B
Коментиран от #73
15:57 08.09.2011
69 ford_fan
15:57 08.09.2011
70 mscaa
До коментар #71 от "Въпросче":
I az mislq 4e Novata Fiesta e pulen bokluk - ne sum hi4 o4arovan. Edinstvenoto i hubavo e 4e e krasiva na vun6en vid, oba4e starata Fiesta be6e mn po-stabilna kola. Na test-drive pri spirane mi se otvoriha air-bag-ovete predstavqte li si?!15:57 08.09.2011
71 Въпросче
Коментиран от #70
15:57 08.09.2011
72 varos4e 2
До коментар #73 от "petarpavlov":
погледнах и аз сега тия фактури не стига че първата е от 4 месец а пследната от 11 а и между тях има и други и долкото видях във всяка фактура има ремонт на ел инсталация освен всички други неща и ако имат други фактури на който няма ремонт на ел инсталация........явно всичко е сменено и трябва сега буса да е като нов15:57 08.09.2011
73 petarpavlov
До коментар #68 от "Fero_B":
Е да, в сравнение с Матиз и Дачия, френските определено са по-хубави. Хахахаха.Коментиран от #72
15:57 08.09.2011
74 mtlb
Коментиран от #75
15:57 08.09.2011
75 vapros4e 3
До коментар #74 от "mtlb":
е може ли всеки път да правят ел. итст. и да не могат? Ама могат всеки път да взимат пари, а?Коментиран от #77
15:57 08.09.2011
76 vapros4e2
До коментар #77 от "TAXI":
то най вероятно хората за това са направили тази публикация15:57 08.09.2011
77 TAXI
До коментар #75 от "vapros4e 3":
B голяма грешка си момче, последните години дачия ги удари в земята другите от същия клас .Като цена ,икономичност и разходи за изминати километри .На тоя етап никой не гледа кво кара а като удари чертата кво е останало .Това дето си мислиш ти бегай го разтягай на някой другКоментиран от #76
15:57 08.09.2011
78 Georgi Georgiev
Inache naistina trqbva da si potyrsqt pravata v KZP ili v syda! Samo taka shte se orpavim!
15:57 08.09.2011
79 PVN
15:57 08.09.2011
80 журналист
До коментар #81 от "Джито":
Да, именно заради това журналистиката е най-хубавата професия. Щом някой те изиграе му го връщаш тъпкано! Евала, колеги!15:57 08.09.2011
81 Джито
До коментар #82 от "КУРТИ":
Статията показва конкретен проблем - ФАКТ.Но не мисля, че е написана в тона на "връщам го тъпкано". Аз щях да се опитам да се свържа с шефовете и да се опитам да реша въпроса. Ако това е станало, значи лошо .... power to the people! Жалкото е, че може да се случи на всеки и той да не разполага с нужната власт да го покаже на хората! Да живее този разследващия тип журналистика - ВСИЧКИ ПРЕГРЕШИЛИ ЩЕ ВИ ДАВАТ ПО ТЕЛЕВИЗИЯТА И ПО МЕДИИТЕ!!! ЗАПОМНЕТЕ ГО! Със здраве, безаварийно шофиране колеги.
Коментиран от #80
15:57 08.09.2011
82 КУРТИ
Коментиран от #81
15:57 08.09.2011
83 петров
15:57 08.09.2011
84 dpf
15:57 08.09.2011
85 VW&Mercedes
15:57 08.09.2011
86 no name
Датам се е стигнало от некадърници и откровенно бездарни "майсторчета", че вече твърдо съм решил:Ако има проблем с колата,СМЕНЯМ Я! В чужбина не знам как е, но тук НИКОГА не съм попадал на добър майстор, и това за 22 години шофьорски стаж!Винаги колата е виновна,независимо от марката, лоша била, трудна била за ремонт, и т.н. ...АБЕ АМАН ОТ НЕКАДЪРНИЦИ! Май който за нощо друго не го бива, става автомонтьор....
15:57 08.09.2011
87 VW&Mercedes
15:57 08.09.2011
88 japan
15:57 08.09.2011
89 Georgi
Renaut Modus na 640km,koeto mu se sluchi sashtiat problem,prekarah 25 dena v France i avtomobilat obikoli ot nai-blizkiat serviz,i maistor do nai-golemiat serviz na Renaut,kadeto edin chas rabota be 75euros a elektronite blokove,koito ne "mojeha" da reprogramirat pochvana ot 700euros i shtiaha da gi podmeniat na principa na otstraniavaneto bez garancia dali ne tribva vsichko da se smeni a te biaha EPS(BSI pri PCA),komputara za motora,i oshte edin elektronen blok.Kolata zapali dva pati pri gasene ne pali poveche(po edno vreme imah ideia sledvashtiat pat kato zapali da ia izgasia chak sled 2200km v Sofia kv Gorubliane pri edin ot vaprosnite specialisti)Na finala se pribrah s avtobus v Renaut prekaraha chasove po 75 euros ne opraviha kolata,kolata ia ostavih v Fr i ne mi iskaha nito stotinka za NISHTOTO koeto svarshiha namerih alternativen transport,poneze v tozi raion niama Bg "avtodjambazi" i avtovozi Kachiha go v kamion na Somat ot Ispania idvash na cena 1500lv.Kolata se kachi s motokar,predstavete si organizaciata:)Pri prestiganeto v BG vsichkite elektroni blokove se biaha pobarkali(avtomobila kogato go kupih niamashe dobar akomulator,pri spiraneto mi pred magazina reshih da vklucha klima zashtoto beshe 40gr kraka ne mi beshe na gazta a kakto kazah akumolatora beshe caput,avtomobila izgasna,pri podavaneto na tok s kabeli iavno sam dal na kaso ot tam i problema)cenata na remonta v Bg beshe 400lv.Poviarvaite mi obikolili sme mnogo maistori i sme tarsili info navsiakade Renaut li Promobil i tn.Politikata na firmenite servizi ne e da si gubiat vremeto s kolite a da prodavat rezervni chasti i da pecheliat koli v mnogo sluchai personala ne e na nivo.Chasnite servizi spored men sa mnogo za predpochitane Tova che v Peugeot sa vi pomognali e chist kasmet.Tova koeto sa vi napravili v Peugeot ili Sofia France Ayto,nikoga niama da go napraviat Peugeot da vi remontirat starter:D(samo nov).Avtomotor korporacia deistvat po evpopeiskite standarti:D.Prosto ima mnogo po dobri alternativi ot otoriziranite servizi nai-malkoto ot finansovata strana:)
15:57 08.09.2011
90 do vsichki shofiori
15:57 08.09.2011
91 bobara
15:57 08.09.2011
92 ivailo
ул. Кукуш 1 /зад М-tel/
кв. Захарна фабрика
София
тел.: (0878) 75 24 94
моб.: (0885) 71 24 94 eto tova e serviza na tozi mishok
15:57 08.09.2011
93 G klasa
15:57 08.09.2011
94 ivailo
бул. Ген. Данаил Николаев 22
София
тел.: (02) 9441808
моб.: (0887) 911001
факс: (02) 9433720
15:57 08.09.2011
95 VW&Mercedes
p.s. To nestava samo s edin stend i podmemnik iziskva se i akul
15:57 08.09.2011
96 do vsichki shofiori
15:57 08.09.2011
97 stoio
15:57 08.09.2011
98 PVN
15:57 08.09.2011
99 Мишо
15:57 08.09.2011
100 honda fen
15:57 08.09.2011
101 Доктора
15:57 08.09.2011
102 nqma ime
Коментиран от #107
15:57 08.09.2011
103 g klasa
До коментар #104 от "баце ЧОЧКО":
ti mai si niakoi ostanal bez klienti maistor koito si izkarva iada v neta a muha haha muha15:57 08.09.2011
104 баце ЧОЧКО
Коментиран от #103
15:57 08.09.2011
105 citroen fan
Коментиран от #118
15:57 08.09.2011
106 PVN
15:57 08.09.2011
107 G klasa
До коментар #102 от "nqma ime":
a pa honda poneje praviat samoleti muha haha muhaКоментиран от #117, #130
15:57 08.09.2011
108 susama
15:57 08.09.2011
109 Адвокат
15:57 08.09.2011
110 gazdata
15:57 08.09.2011
111 Sanyo
15:57 08.09.2011
112 Мишо
15:57 08.09.2011
113 driver
15:57 08.09.2011
114 Poserko
Нашата фирма също закупи 2 Ситроен Джъмпер модел 2007 от Автомотор Корпорация.
Зимното палене е истински кошмар - буса има фабричен дефект в алтернатора - от предното стъкло се стича вода върху него и зимата замръзва. Когато е много студено изобщо не може да превърти. Бизнесът ни зависи изцяло от благосклонността на времето - молиме се за топла зима и това е. Единственият съвет който получихме от Автомотор беше да си държиме автомобилите на топло... Никога повече СИТРОЕН.
15:57 08.09.2011
115 Georgi
15:57 08.09.2011
116 Georgi
15:57 08.09.2011
117 Симо
До коментар #107 от "G klasa":
Много си тъп Сашеее. Никъде в статията не пише, че ситроен са сменяли стартер. Пиша, че са казали, че е за смяна. А пежо са го отремонтирали. Чети по-внимателно и тогава казвай кой кого да съди.15:57 08.09.2011
118 nqma ime
До коментар #105 от "citroen fan":
eemi neshto0 ne si poznal no0 kakto0 i da e no0 chesno0 da ti kajq tova che nqkoi ne si e svyrshil dobre rabota v nqkoi grad kadeto ima sitroen serzis muhaha muhaha muhahaКоментиран от #119
15:57 08.09.2011
119 nqma ime
До коментар #118 от "nqma ime":
ako0 otidesh v sitroen prosto moje da ti vzemat parii no she ti dadyt garancia a a pri drugite she ti dadyt ot trite nai golemiq takache trqbva da ima zakoni no0 i da ima vse she gi zaobikalqt takache nezabravqite che jiveete v Balgaria muhaha muhahaКоментиран от #124
15:57 08.09.2011
120 VW&Mercedes
15:57 08.09.2011
121 VW&Mercedes
p.s. Samokurekciq :-)) is sus zdrave
15:57 08.09.2011
122 адд
15:57 08.09.2011
123 Pazo
15:57 08.09.2011
124 citroen fan
До коментар #119 от "nqma ime":
"Второ, сменят се части на принципа на изключване на проблема, плащаме си ги, а пък ако не е в тях повредата, си е за наша сметка. И трето - в Citroёn не отремонтират възли и агрегати (визираме конкретно стартера), заменят ги с нови."Честно, Сашее мисля, че тъпият си ти! Очевидно е платена публикация, но безработните празноглавци като теб не могат да го осъзнаят.
15:57 08.09.2011
125 Григоров
До коментар #126 от "rado 25":
Г-н Фен, това, че от Ситроен са казали, че ги заменят с нови, не означава, че хората от Мобиле са го сменили. Ако го бяха сменили, нямаше да го ремонтират в Пежо. Ke Не се обиждайте, но е явно кой е тъпия!!!15:57 08.09.2011
126 rado 25
Коментиран от #125
15:57 08.09.2011
127 DO GLUPACITE G klasa i nqma ime
15:57 08.09.2011
128 Zeron
15:57 08.09.2011
129 Dob
15:57 08.09.2011
130 Джо
До коментар #107 от "G klasa":
Дай да сменим някой километър кабели и дано тръгне :)15:57 08.09.2011
131 PVN
15:57 08.09.2011
132 Ogi
15:57 08.09.2011
133 Мишо
"Поради дефект в резервоара, Пежо 107, Ситроен С1 и Тойтоа Айго имат склонноста да се самозапалват ако бъдат блъснати отзад."
15:57 08.09.2011
134 Николай
15:57 08.09.2011
135 xxx
15:57 08.09.2011
136 Форд
В Мото-пфое ми казаха:
1. Маховик - 850 лева
2. Съединител - 770 лева
3. Лагер-помпа - 310 лева
За труд ме ориентираха към 500-600 лева и три дни в сервиза.
Купих от магазина на МП същия този маховик за 850 лева по съвет на майстор който поддържа фордове.
Същия този майстор смени САМО маховика и взе за труд 150 лева.
Съединителя и лагер-помпата от смяната до сега са навъртяли 27 хиляди км и не са ми правили проблем.
В мото-пфое колата влезе веднъж за пребоядисване на 3 детайла по Каско.
Вместо за една седмица стана за две - от понеделник до следващия четвъртък!
Фирмен сервиз повече никога!
15:57 08.09.2011
137 Мишо
До коментар #137 от "Мишо":
С всичко см съгласен, обаче бумът беше през 2003 2004 2005.Коментиран от #137
15:57 08.09.2011
138 Dima 2006
Коментиран от #149
15:57 08.09.2011
139 Д.Т.
15:57 08.09.2011
140 Д.Т.
15:57 08.09.2011
141 Мъдър
Коментиран от #145, #166
15:57 08.09.2011
142 :)
Коментиран от #143
15:57 08.09.2011
143 citroen fan
До коментар #142 от ":)":
Евала на търговеца!!! Моите адмирации, аз лично ще отида да видя какво ще ми предложат. То е ясно, че проблеми винаги ще има, по-важното е да има положително отношение, а такова в Божурище явно има.15:57 08.09.2011
144 бардоне
И СФА видно от фактурата им не отремонтират повредените агрегати а ползват "външни услуги".Според мен тенденциозна публикация.
15:57 08.09.2011
145 ~~~
До коментар #141 от "Мъдър":
Не, благодаря! Имаме Пежо и не сме доволни от фирмата PSA!!! Ще си купя Форд Фиеста от предишното поколение 2002-2008, от 2008 година.15:57 08.09.2011
146 Toto
До коментар #146 от "Toto":
Но и фактурите са за много повече пари. Статийката е трепач. Трябва да има такива за да се вземат в ръце малко хората от Ситроен, а и не само.Коментиран от #146
15:57 08.09.2011
147 PVN
15:57 08.09.2011
148 PVN
15:57 08.09.2011
149 КУРТИ
До коментар #138 от "Dima 2006":
МОЯТ МЕХАННИК(тоест аз) КАТО МУ СЕ ОБАДИ НЕЩО ОТ ЛАДАТА И НЕБРЕЖНО ОТИВА КЪМ МАГАЗИНИТЕ ИЗ ВАРНА ИЛИ СУВОРОВО,СЛЕД КАТО ЗНАЕ,ЧЕ :1.ПРЕДНА И ЗАДНА БРОНЯ -по 44 лева бр.
2.ПРЕДЕН ИЛИ ЗАДЕН КАЛНИК - по 30 лева бр.
3.ФАР - 55 лева бр.
4.СТЪКЛО СТОП - 12 лева бр.
5.МАРКУЧЕТА ЗА СПИРАЧКИ ИЛИ СЪЕДИНИТЕЛ - 6 лева бр.
6.СЪЕДИНИТЕЛ(феродов диск) - 26 лева
7.ПРИТИСКАТЕЛЕН ДИСК - нямам инфо - около 30 лева да е
8.ПРАГОВЕ - 12 лева бр.
9.МОТОРЧЕ ЗА ЧИСТАЧКИ - 35 лева
10.МАШИНКА ЗА СТЪКЛА - 9 лева
11.ВЪНШНА ДРЪЖКА ЗА ВРАТА - 12,50 лева
12.ДЕЛКО комплект - 35 лева
13.ПРУЖИНИ - 20 лева бр.
14.АМОРТИСЬОРИ - 20-22 лева бр.,моите са MONROE-80 лв бр.
15.КАБЕЛИ ЗА СВЕЩИ силиконови - 10 лева комплект
16.КАРБУРАТОР И СЕКТОРНА КУТИЯ - 170 лева бр.,но могат да се намерят за 15-20 лева по моргите или да се отремонтират
17.КАРЕ ЗА КАРДАН - 10 лева
18.ПРЕДНИ НАКЛАДКИ - 10-15 лева комплект
19.ШАРНИРНИ БОЛТОВЕ - 8 лева бр.
20.ВОДНА ПОМПА - 15 лева
21.ЛАГЕРИ ГЛАВИНИ - 6 лева бр.
22.МУФА 1-2 3-4 скорост - 36 лева 5-та ск. - 52 лева
23.ВИЛКИ ск.к-я - 18 лева бр.
24.СИНХРОНИЗАТОРИ ск.к-я - 6 лева бр.
25.ГАРНИТУРА ГЛАВА - 8,50 лева
26.други гарнитури - 3 лева бр.
и т.н.
ДВИГАТЕЛЯ НЕ ЗНАМ КОЛКО СТРУВА,ЗАЩОТО МОЯТ НЕ ПОДЛЕЖИ НА РАЗВАЛЯНЕ ! ЗА ТРУД НА НИКОГО НИЩО НЕ ДАВАМ,ЗАЩОТО ВСИЧКО МОГА САМ ДА СИ РЕМОНТИРАМ ! ЗА ТЕЗИ ПАРИ, КОИТО СИ СЕ ИЗРЪСИЛ,БИХ СИ ВЗЕЛ ОЩЕ 2 ЛАДИ И ИЗКЛЮЧИТЕЛНО МНОГО РЕЗЕРВНИ ЧАСТИ ЗА ТЯХ ! КАРАЙТЕ СИ КОЛИТЕ, И УМНАТА !!!
15:57 08.09.2011
150 VW
Коментиран от #153
15:57 08.09.2011
151 Ogi
Коментиран от #152, #162
15:57 08.09.2011
152 КУР ТИ
До коментар #151 от "Ogi":
Ми кат ти гледам името мисля че си си взел колата мечта / поне за теб де /. Пък по бедните ти комшута нека джарат с москвета.15:57 08.09.2011
153 Д.Т.
До коментар #150 от "VW":
С днешна дата имаме няколко С3 ки 1,4i SX , което ще рече високо ниво на екипировка. 12 000лв с 6 м гаранция или 10 000 км15:57 08.09.2011
154 КУРТИ
До коментар #154 от "КУРТИ":
ТИ НЕЩО ПРОТИВ МЕН ЛИ,ИЛИ ПРОТИВ ЛАДАТА МИ ? ЗАЩО СЪДИШ ХОРАТА ПО ИМЕНАТА ? СПОРЕД ТЕБ ТОВА ЛИ Е НАЙ-ТОЧНИЯ КРИТЕРИЙ КОЙ КАКЪВ ЧОВЕК Е ? ТО И ТВОЕТО ИМЕ НЕ Е МНОГО ВЪЛШЕБНО - КУР ТИ !Коментиран от #154
15:57 08.09.2011
155 ПрофесионалистА
ще е коректно от Ваша страна да публикувате сервизните поръчки,за да е ясно и какви са били исканията на клиента.
15:57 08.09.2011
156 ПрофесионалистА
Ще бъде коректно от Ваша страна да публикувате и сервизните поръчки,за да са ясни и исканията на клиента.
15:57 08.09.2011
157 Калитко
Но пък статията даде възможност на купища "духачи", които никога не са карали френски автомобил, да изкажат "компетентното" си мнение по въпроса :)
15:57 08.09.2011
158 водач
15:57 08.09.2011
159 ПрофесионалистА
Българина трябва да се научи да бъде автомобилист,а не каруцар!
А пък фирмите трябва да проумеят,че когато назначават човек за шофьор това трябва да е човек,който не само да върти наляво-надясно волана,да натиска педалите и да се чуди как да открадне от горивото,а такъв който като се качи в автомобила знае къде се намира и който ще е отговорен и ще съхранява повереното му фирмено имущество(автомобила).
15:57 08.09.2011
160 Някой от някъде
15:57 08.09.2011
161 .
15:57 08.09.2011
162 TRAFIC
До коментар #151 от "Ogi":
Приятел,Темата е за автомобили,не за мотокултиватори.
15:57 08.09.2011
163 TAXI
15:57 08.09.2011
164 бай Ви Миро
P.S. Аз съм от ония - гадните, тъпи и некадърни приемчици от фирмения сервиз на еди коя си марка (ама не е френска)!
И последно - най-мразя да слушам "компетентни" изказвания от български авто-журналисти - ми драги журналисти - термини като "полуоска", "кардан", "макферсон" и т.н. не съществуват. Ама вие си ги ползвате. И пишете ли пишете мнения за автомобилите, и ходите на тест-драйфове (наричат се пътни проби), и едва ли не сте всезнайковци по тези теми, ама като ви слушам коментарите и ми идва да си скъсам и трите дипломи за авто-разбирач, барабар със професионалната ми шофьорска книжка!
15:57 08.09.2011
165 Николай
15:57 08.09.2011
166 Николай
До коментар #141 от "Мъдър":
Абе ти луд ли си или сега полудяваш.15:57 08.09.2011
167 .
15:57 08.09.2011
168 бай Ви Миро
15:57 08.09.2011
169 .
15:57 08.09.2011
170 Реалист
http://www.izlugan.com/?go=signals&p=home&_action=search
15:57 08.09.2011
171 ИВАЙЛО
15:57 08.09.2011
172 Тодор
15:57 08.09.2011
173 Свулен
15:57 08.09.2011
174 ььь
10:39 17.07.2012
175 vanyo
20:51 14.07.2013
176 димо
Коментиран от #177
22:24 16.07.2015
177 Свулен
До коментар #176 от "димо":
От две години тези са без коментар.Ако искаш да имаш добра кола намери си старите майстори.Те живеят в Горна Оряховица и Лясковец22:29 16.07.2015
178 димо
16:41 18.09.2015
179 Ха ха
До коментар #6 от "ххх":
Естествено и всички те се сглобени от Мустафа, Зденек, Драган и Попеску! И са със страхотен дизайн на дърво в добавка към понятието нов немски дръгел))))10:24 20.01.2019
180 Този коментар е премахнат от модератор.
181 Този коментар е премахнат от модератор.
182 Този коментар е премахнат от модератор.
183 Този коментар е премахнат от модератор.