Last news in Fakti

29 Януари, 2020 16:11 2 330 51

Рязък скок в продажбите на употребявани електромобили в Русия

  • електромобил-
  • продажби-
  • статистика

През миналата година в Русия са купени 3 303 употребявани автомобила, което е с 48% повече, отколкото през 2018-а, съобщава "Автостат". Почти всички препродажби (2 123) са на Nissan Leaf, който не се продава официално в страната.

Според статистиката 3 051 от изтъргуваните "лийфове" са били с десен волан, внос от Япония. Освен електрическия бестселър на Nissan руснаците са купували и Mitsubishi i-MiEV (69 бройки), което също не се предлага официално на тамошния пазар.

През 2019 г. в Русия са били препродадени също 34 "тѐсли" Model S, 28 бройки BMW i3, 24 - Lada Ellada, 11 - Tesla Model X, девет - Jaguar I-Pace, три "рена" Twizy и по един екземпляр Hyundai Ioniq и Tesla Model 3.


Поставете оценка:
Оценка 2.1 от 10 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Вярно

    17 19 Отговор
    И са една от държавите с най-много резервации за Сайбъртрък. Руснаците поумняха. И това е при положение, че бензина им е по-евтин от нашия!

    Коментиран от #2, #5, #14

  • 2 Агент Харолд

    18 7 Отговор

    До коментар #1 от "Вярно":

    Бая са умни, като цялата им държава зависи на газ/нефт, а те ще купуват коли на ток. АХАХАХА

    Коментиран от #3, #4

  • 3 гост

    17 17 Отговор

    До коментар #2 от "Агент Харолд":

    Точно на тия явно не им пука от какво зависи държавата , а че и там тока е десет пъти по-евтин от бензина , без да броим всички други проблеми с пикливите двг-та !! Да не говорим , че на доста места , примерно на работа , могат да ползват и безплатен ток !! Само да напомня , че дори бензиновите коли в 2/3 от Раша над 6 месеца в годината без подгрев , обикновено пак с ток сутрин са непотребна буца лед !! А електричката така и така се зарежда през нощта и сутрин е готова за път !

    Коментиран от #16

  • 4 Хахаха

    16 1 Отговор

    До коментар #2 от "Агент Харолд":

    Ама ти мислиш че парите от нефта и газа отиват в нормалния човечец? Ахаха. Оптимист.
  • 5 гост

    23 13 Отговор

    До коментар #1 от "Вярно":

    Има поне десет клипа в тубата точно за такива Нисани в Раша втора ръка , обикновено на 7-8 години батерията им е над 70% , купуват втора рециклирана между 2500-3000 долара и колата до 5000 , монтират втората в багажника , от който остава достатъчно обем и получават фабричен електромобил с пробег 350-400 км за 7-8 000 долара , по-евтин от нова Лада и несравнимо по-добър !!

    Коментиран от #7

  • 6 Borislav Popov

    10 11 Отговор
    Браво на руснаците, 100 ЕлЛади произвели и 24 продали, те на това му се казва пазарна икономика ! Сега останалите 76, така и ще си ръждясат в някой хангар, но так и няма да им свалят цената, алчните капиталисти.

    Коментиран от #46

  • 7 Borislav Popov

    4 11 Отговор

    До коментар #5 от "гост":

    Без така много усилено да търся, само в един сайт за продажби на втора ръка Нисан Лиф, от Япония, ми излязоха 10 страници с по 32-33 автомобила на всяка.

    Коментиран от #9

  • 8 заз на газ

    5 3 Отговор
    Рашките са изобретателни.Като нищо ще им монтитат мотори от ЗАЗ или москвич и вперьод
  • 9 гост

    5 10 Отговор

    До коментар #7 от "Borislav Popov":

    В Европа също вече има предостатъчно в продажба от първата генерация , щото там тоя номер с втората батерия излиза прекалено скъпо в сервиз , а те не са свикнали на направи си сам , ама до 1-2 години мисля в България ще има доста такива предложения !! Или Рено Зое !
  • 10 Антиелектрика

    18 7 Отговор
    Еха, ама това направо е чудовищен скок и то в продажбите на втора употреба електрички. За 150 милионна Русия, 1300 електромобила разлика и то втора ръка, си е направо чиста реклама за клуба на електрофилните екстремисти.
    Странно защо тук не видях статии за срив на пазари на електрички, след като имаше такива в други сайтове?

    Коментиран от #11

  • 11 Borislav Popov

    5 11 Отговор

    До коментар #10 от "Антиелектрика":

    Ми скок е, защо да не е скок с цели 46 процента, повече електрички са продали ! Ти и ти с опасен, когато ти удобно смяташ в бройки, а когато не ти оттърва смяташ в проценти.

    Коментиран от #13

  • 12 Random

    4 2 Отговор
    Въх, няма и 1% от продажбите на Лада (360хил бройки). Много бе, хахаха.

    Коментиран от #47

  • 13 Антиелектрика

    11 3 Отговор

    До коментар #11 от "Borislav Popov":

    Абе ти не може да сметнеш две числа на кръст, тръгнал си за проценти да обясняваш, аре у лево!

    Коментиран от #15

  • 14 Random

    9 5 Отговор

    До коментар #1 от "Вярно":

    Хахаха, и кое му е умното да си взрмеш миксер на колела?
  • 15 Borislav Popov

    3 11 Отговор

    До коментар #13 от "Антиелектрика":

    Мааалко по дообре от теб умея да смятам ! Хе, хе, на 3-5 вагона, 4 електромотора, ти си бил гоолем математик бе мой човек.

    Коментиран от #17

  • 16 Гост

    10 4 Отговор

    До коментар #3 от "гост":

    Това за безплатният ток е много смешно. Още ли го вярвате?

    Коментиран от #21, #22

  • 17 Антиелектрика

    10 2 Отговор

    До коментар #15 от "Borislav Popov":

    Ти и собствения си език ли вече не може да четеш: "Крайние тележки являются моторными, средняя тележка — безмоторная, поддерживающая"
    Изобщо знаеш ли къде се намираш или ти се плаща да защитаваш миксерите до дупка?

    Коментиран от #18

  • 18 Borislav Popov

    5 10 Отговор

    До коментар #17 от "Антиелектрика":

    Точно ти не можеш да смяташ и както винаги пак се оплете в собствените си лъжи, 3 вагона, 5 вагона, крайни вагони, средни тележки, е гаааси и манджите, дето ги готвиш тук. А отначалото въобще твърдеше, че цяялата композиция била само с 4 електромотора и била с по малка мощност от Тесла. Изглежда за това и ти плащат, да драскаш простотийки тук и да плюеш по миксерите.

    Коментиран от #19

  • 19 Антиелектрика

    12 4 Отговор

    До коментар #18 от "Borislav Popov":

    Прегря ти мозъчето малко, хайде остави компа и си лягай.

    Коментиран от #20

  • 20 Borislav Popov

    2 9 Отговор

    До коментар #19 от "Антиелектрика":

    Погрижи се по добре за своето си мозъче, а за моя мъзък аз сам ще се погрижа, не се притеснявай.
  • 21 гост

    5 5 Отговор

    До коментар #16 от "Гост":

    В момента дори в нашата родна България има над 60 (шестдесет) БЪРЗИ зарядни на магазините Кауфланд , където за час докато пазаруваш можеш да заредиш НАПЪЛНО БЕЗПЛАТНО до 40-50 квт ( между 300 и 400 км пробег) !!! Зависи само от това колко може да поеме електромобила ти за толкова !!! Освен това има над 150 , да не са и вече над 200 зарядни в заведения и хотели , където също НАПЪЛНО БЕЗПЛАТНО зареждаш , ако си клиент на същите !!!!! Кой е смешния сега и искаш ли да се посмея още с бруталната ти неосведоменост ?? За Русия даже няма да ти обяснявам на колко места има безплатен ток , щото няма да ми стигнат десет коментара !!!!

    Коментиран от #24, #25

  • 22 гост

    4 1 Отговор

    До коментар #16 от "Гост":

    Да ти кажа ли и къде точно да ги намериш на картата или няма да можеш да го понесеш нагледно ?? Хахахаххахахахха !!!

    Коментиран от #23

  • 23 Така така

    3 1 Отговор

    До коментар #22 от "гост":

    Кажи му за Тесла да напише Destination charger, ще ги види колко са. И всички са безплатни ако си клиент на магазина, хотел, заведение или паркинг. Незнам дали не са хиляди.
  • 24 Гост

    7 1 Отговор

    До коментар #21 от "гост":

    Наивник! Безлатен ток няма. Това, че другите ти го плащат не значи, че е безплатен. Ползваш на гърба на хората, като поредният сиган, крадящ ток, само че ти си скрит зад закона, а сигана е скрит зад НПО. Твоята сметка се начислява на някоя баба, която с 260лв пенсия реве всеки месец, докто ти, костюмарчето, черпиш ток на нейн гръб най-безцеремонно и лицемерно. А това ще е до време. Само докато ел колите в България не станат 20% от автопарка ни. Покефи се още малко. Прогресът на електромобилите ще е и причината за репресията върху собствениците им. Знам, че ти е трудно да го осмислиш, но ще е факт, на който ще недоумяваш дълго време.

    Коментиран от #26, #48

  • 25 Антиелектрика

    4 2 Отговор

    До коментар #21 от "гост":

    Ще заредиш за един час половината батерия на Тесла, което е не повече от 200 км. А лийфа може да го заредиш за час, ама пак ще минеш 200 км. Така че отново те хванахме в поредната лъжа. А бърза зарядна на Тесла с поне 150kW не се очаква скоро, така че у нас пътуването с електричка на големи разстояния е жив мазохизъм.

    Коментиран от #27, #28, #49

  • 26 гост

    4 3 Отговор

    До коментар #24 от "Гост":

    Хаххахахаха , от смешни вече ставате жалки с простотиите си !! Вече опряхме до пенсионерите , а ?? Е не ти се урежда въпроса , хахах !! Първо тока си го плащат Кауфланд и въпросните хотели и заведения ! Които са преценили , при това явно добре , че рекламата и клиентите които привличат с това са достатаъчно платежоспособни ! Или ще фантазираш сега , че и те крадат ток , щото не се вписват в опорките на обезумялото от яд петролофилска групичка "анти" , хаха !!

    Коментиран от #39

  • 27 Ей инджинерчету

    3 2 Отговор

    До коментар #25 от "Антиелектрика":

    Разхода на енергия на Модел 3 е по-нисък от Лийф! Как става така, че Лийф ще мини повече от Тесла със същия заряд?

    Коментиран от #29

  • 28 гост

    1 3 Отговор

    До коментар #25 от "Антиелектрика":

    Тесла понася зареждане с над 120 квт , дори най-старите ! Така че на зарядните на Кауфланд зарежда за час пълните 50 квт , колкото е мощността на зарядното , стига да не е пълна над 50% преди това !! Което за твое най- голямо съжаление при извънградско със скорост до 110 км/ч и разход 12-13 кв/100 км са си точно 400 км пробег !! За другите са по-малко , просто щото електромобил с 40-45 квт батерия , каквито са повечето няма как да зареди 50 квт , но това си е техен проблем !!! А на зарядните в хотелите и заведенията няма ограничения по време , те са 22 квт и дори за 2-3 часа , колкото се стои в ресторант е достатъчно за 100% , за хотел да не говорим , където ще зарежда цяла нощ !! И даже да са 200 км , на колко места ще ти предложат бензин и дизел за 200 км безплатно , "изчислителю " набеден , хахахахха ???!!!

    Коментиран от #30

  • 29 Антиелектрика

    4 2 Отговор

    До коментар #27 от "Ей инджинерчету":

    Ти за Мини купър ли говориш или просто не може да си оправиш диалекта? Та явно не може да вденеш, че на 50 kW зарядна станция 40 kW батерия на Нисана ще се зареди за час, а на Теслата до половина.

    Коментиран от #31, #35

  • 30 Антиелектрика

    3 1 Отговор

    До коментар #28 от "гост":

    Коя е тази Тесла с 50 kWh батерия и която ще мине 400 км с нея?

    Коментиран от #36

  • 31 Ей инджинерчету 😂😂😂

    3 2 Отговор

    До коментар #29 от "Антиелектрика":

    😂😂😂😂😂 Ти вдяваш ли или не? Да кажем, че едната е пълна другата е половина! И в двете батерии има заряд по 40 кВ! Когато Модел 3 изразходва по-малко енергия изминава повече километри с тези 40 кВ! Какво общо има дали е пълна или половина, важно е колко е заряда и разхода. На таквиз викам аз инджинери.

    Коментиран от #32

  • 32 Антиелектрика

    3 3 Отговор

    До коментар #31 от "Ей инджинерчету 😂😂😂":

    А сега се прехвърлихме на модел 3 само. Я си гледай Минито и не се опитвай да мислиш.

    Коментиран от #33

  • 33 😂😂😂😂😂

    1 2 Отговор

    До коментар #32 от "Антиелектрика":

    Сега минахме от пълни батерии и половин батерии, на оправдание за Модел 3. Я обясни ни, защо колата с половин батерия не може да мине повече от кола с половин батерия?

    Коментиран от #34

  • 34 Антиелектрика

    2 2 Отговор

    До коментар #33 от "😂😂😂😂😂":

    Къде съм писал за модел 3? Нали говорихме какви електрички, къде и колко бързо могат да се зареждат. Ти модел 3 ли имаш или си поредната шушумига, която се облизва, че след време някой друг ще му плаща тока?
  • 35 😂😂😂😂😂

    6 2 Отговор

    До коментар #29 от "Антиелектрика":

    Дай да ти обясня понеже във форума тук се учиш. На 50кВ зарядна една Тесла ще приеме 50 кВ заряд, защото няма да ограничи заряда понеже батерията и е голяма. Един Лийф ще зареди 35 кВ защото след 80 процента заряд ограничава мощността на заряд.

    Коментиран от #38

  • 36 гост

    4 3 Отговор

    До коментар #30 от "Антиелектрика":

    Не видях първо барем едно място , където раздават бензин и дизел за 200 км БЕЗПЛАТНО ????? Хахахха !!!

    Коментиран от #37

  • 37 Антиелектрика

    2 2 Отговор

    До коментар #36 от "гост":

    Радвай се на диктатурата, но като се обърне срещу теб, тогава ще ревеш, сополанко.
  • 38 Антиелектрика

    3 4 Отговор

    До коментар #35 от "😂😂😂😂😂":

    Не ми обяснявай, а отговори модел 3 ли имаш? Или и ти като оня ще минИш през Кауфланда да си напълниш тубите с ток, че да избегнеш опашките пред двете места за зареждане?

    Коментиран от #40

  • 39 Гост

    1 2 Отговор

    До коментар #26 от "гост":

    Дааа, даааа. Тока, който плаща Кауфланд, въобще не фигурира в перо разход, при ценообразуването. Колко си про3, ако знайш. За пореден път се убеждавам, че си келеsh под възраст за гласоподавател.

    Коментиран от #42

  • 40 Гост

    1 0 Отговор

    До коментар #38 от "Антиелектрика":

    Брат, няма смисъл. Тия въртят съчат ама г.3а им все е отзад. Веднъж говорят така, друг път онака, само и само да го докарат на приказка. А че логиката се губи в различните им примери - това няма значение. Не се занимавай. Другите отдавна се отказаха. Прав беше Димов - само стой и чети. Новините сами ще говорят.

    Коментиран от #41

  • 41 Антиелектрика

    2 1 Отговор

    До коментар #40 от "Гост":

    Абе то хубаво, ама като спрях да пиша и се започнаха педерастиите с моя ник и после на всеки втори коментар все ме споменаваха.
    Не знам дали видя вчера, но вече ми дойде в повече да се отрича очевидното, че една метро мотриса в София има мощност малко повече от една Тесла, след като дадох линкове, в които пише черно на бяло, че мощността им е толкова. И всичко това само, защото им се плаща да не се говори за лошите страни на електричките като силното ЕМП и токсичните батерии.

    Коментиран от #44

  • 42 гост

    2 2 Отговор

    До коментар #39 от "Гост":

    Въх , не думай !! Значи огромния разход от максимум 400-450 квт на ден , тоест 80-90 лева е проблема на магазин с оборот за същия ден от 500 000 до 1 000 000 и ток за останалите му нужди над 1000-2000 лева ??? А само заплатата на един от мениджърите е също 80-90 лева на ден , а те са десетина , отделно 40-50 човека друг персонал !!! Не схващаш ли , че келеша е тоя дето не може да сметне елементарни неща , а ръси простотии с надежда да впечатли други келеши също толкова "умни" , хахаххаха !!!!

    Коментиран от #43

  • 43 Гост

    1 1 Отговор

    До коментар #42 от "гост":

    80-90 ама и него си плащаш. Няма разход, който да не фигурира в ценообразуването. Даже в България всяка фирма заради 3% повишение на разходите ще ти надуе с 20% цената. И 5лв да са, уйчо, пак другите ти го плащат, докато ти ползваш на техен гръб. Ама порадвай се още малко. Помни ми думата: 20% станат ли електромобилите в България и токът им вече няма да е без пари. Покарай още малко, докато си на аванта, ако въобще имаш книжка, ама едва ли.
  • 44 Гост

    2 1 Отговор

    До коментар #41 от "Антиелектрика":

    Ами то не е само този случай. Тук са давани многократно линкове, опровергаващи всичките им опорки на електрификантите. Но въпреки това, те продължават да казват на черното бяло. А коментарите им нищо не значат. Действителността е съвсем друга. На коментари света е залят от електрокари и кьорав двг не можеш да намериш. В действителност 95% от новопродадените коли са с двг, а заедно със старите целият автопарк на двг е към 99,9999%. На коментари традиционните производители фалират и се молят за всеки процент от пазара на Тесла, докато тя трупа несметни богатства и печалби в хиляди проценти ръст и то само за седмица. В действителност Тесла няма и една цяла година на печалба, а традиционните марки пак обявяват ръстове, въпреки санкциите, които плащат, за да може правителствата да ги наливат в Тесла. На коментари са големи, а в действителсност са голям балон. На коментари са все на ЩЕ, а в действителност са все на НЕ ЩЕ. Кой ти гледа какво се пише тука? Гледай навън какво става.

    Коментиран от #45

  • 45 Антиелектрика

    1 1 Отговор

    До коментар #44 от "Гост":

    За жалост се дава трибуна на такива безмозъчни тролове и на всичкото отгоре се толерират да самият и обиждат, а ако им отвърнеш със същото, веднага те трият. Всичко е извратено и няма грам разсъдък в такива медии.
  • 46 А ти мили мой

    1 0 Отговор

    До коментар #6 от "Borislav Popov":

    освен кафявата купчинка нещо смислено направили.
  • 47 Важното и все пак

    0 0 Отговор

    До коментар #12 от "Random":

    че има предлагане,а тук нещо произвеждаме ли тарикате надут освен ла..а. Много плюете по другите,а ние нищо дори на малкото тяхно не правим,иначе горди,като овце в пламъци.
  • 48 А бе изобретател на

    0 1 Отговор

    До коментар #24 от "Гост":

    кафяви смърдящи купчинки,за да се очисти въздуха,точно трябва да има стимул дори с безплатен ток за малцината ползващи екологични автомобили. Така поне правят в истинските държави,а не като тук данък на чисто нов автомобил последна дума на екологията по-висок от смърдящият коптор на 20++ години. Тази аномалия я има само в наша та мила родна тоалетна. Не на празно едно време чехите ни бяха изкарикатурили на картата на Европа,като тоалетна,а сега можеш да прибавиш и едно напълно заслужено бунище. За съжаление простите бастуни управляващите ни превърнаха дори в държава не от 3-тия а отн 5-ия свят,но то каквито управляващите,такава и държавата.
  • 49 А някой да ти говори

    1 1 Отговор

    До коментар #25 от "Антиелектрика":

    за големи разстояния,а и 200 км. не са малко разстояние. Съвет извади един конец сложи точка на картата от където си и с конеца по мащаба на картата определи 200 км.и режеш конеца и го завърти от точката в кръг да видиш колко можеш и до къде можеш да стигнеш с един заряд. Аз примерно от града където живея с тези 200 км ще стигна до столицата и ще ми останат да си свърша и работата,като докато си я върша ще се зареди за прибиране. Мисли преди да пишеш.

    Коментиран от #50

  • 50 Антиелектрика

    1 1 Отговор

    До коментар #49 от "А някой да ти говори":

    Май трябва да запазиш съвета за себе си. Конец, рязане, карти. Направо се чудя ти дали си завършил 8-ми клас или наистина си мислиш, че електричките летят и за тях задръствания и трафик не важат?
    А най-голямата тъпотия си я написал в предния коментар, разбира с друг ник, което е отличителна черта на типичния електрофил, за да внушавате масовост. Та не ми говори за стимули за изчистване на въздуха, защото тези замърсяващи коли някой ги е допуснал да експлоатация и той трябва да си носи последствията и да следи за изправността им/ Това е държавата, но тя не е дойна крава, за да стимулира някой - аман от кърлежи като теб!
  • 51 Щирлиц

    1 0 Отговор
    Изкупуват ги с научна цел