Last news in Fakti

7 Февруари, 2020 18:25 11 878 34

Volkswagen се отказва от Passat

Главният изпълнителен директор на Volkswagen of America Йохан де Нисшен обяви, че компанията смята да преустанови производството на Passat и да го замени с нов електрически седан. Засега решението засяга само пазарите в САЩ и Канада, а наследникът на модела ще стане серийната версия на концепта ID. Vizzion.

Volkswagen се отказва от Passat

Американската версия на Passat излезе през 2011 г. и се различава от европейската по размерите и по-простата си техника. Малко по-късно Volkswagen започна да продава същата кола в Китай, където през 2018 г. я модернизира и я "качи" на модулната платформа MQB.

В Щатите обаче немците предпочетоха да се ограничат само с дълбока модернизация на стария модел. Аргументите им бяха, че обемът на продажбите не е оправдал очакванията, а разработката на изцяло нов автомобил не би била икономически целесъобразна.

В интервю за Roadshow Йохан де Нисшен обяснява, че Passat има "ограничен жизнен цикъл", надали ще получи наследник и най-вероятно ще бъде сменен директно със серийния ID. Vizzion. Електрическият седан ще бъде по-голям и значително по-мощен от предшественика си с неговия 2.0-литров TSI със 176 коня, съчетан с шестстепенен автоматик.


Поставете оценка:
Оценка 4 от 22 гласа.


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Valio

    56 3 Отговор
    Ми тя американската версия на Passat въобще няма нищо общо с европейската.
    Ако ги сложиш един до друг онова американското прилича по скоро на Джета.

    Коментиран от #24

  • 2 пилот на Ферари

    38 23 Отговор
    Кво се чудят германците. Краварите са цинцари и пари за кола не дават. За това там е пълно само с корейски автомобили и евтини разработки на германски и японски.

    Коментиран от #4, #18, #26

  • 3 Кирил

    30 2 Отговор
    Също се отказват и от нов завод в Турция и където и да е.

    Коментиран от #5, #10

  • 4 ровър

    41 12 Отговор

    До коментар #2 от "пилот на Ферари":

    А може би и защото са практични и искат висока надеждност.

    Коментиран от #8

  • 5 Не точно

    17 5 Отговор

    До коментар #3 от "Кирил":

    Или в Турция или никъде, това казаха

    Коментиран от #7

  • 6 Интересно сега

    21 9 Отговор
    Електрически ама с двулитров TSI
  • 7 Кирил

    8 22 Отговор

    До коментар #5 от "Не точно":

    Никъде,защото ДВГ са без бъдеще

    Коментиран от #9

  • 8 пилот на Ферари

    21 16 Отговор

    До коментар #4 от "ровър":

    Каква висока надеждност от стари технологии ? Все едно Пасат двойка с нови тенекии. Просто поставиха условие Пасата там да струва под 20 хил долара . Доколкото си спомням като го пуснаха в български пари беше около 25 хиляди лева .
    Какво очакваш да получат за тия пари "най богатата нация"?!!

    Коментиран от #13

  • 9 Това бъдеще

    6 0 Отговор

    До коментар #7 от "Кирил":

    Е мноооого далечно все още.
  • 10 Стига бе

    4 9 Отговор

    До коментар #3 от "Кирил":

    България все още има шанс. Така казаха.
  • 11 Jezza

    43 19 Отговор
    Аз не само от Пасат, изобщо от VW се отказах и то много отдавна.
  • 12 Японеца

    43 15 Отговор
    Колко сервизи ще фалират от липсата на този боклук!
  • 13 ровър

    21 3 Отговор

    До коментар #8 от "пилот на Ферари":

    Най евтината версия е 23 000. Интетресно защо не продават по-добре. Тойота Камри си остава наи-продавания автомобил, а е по-скъпа.

    Коментиран от #31

  • 14 Наглец

    15 14 Отговор
    Грозен боклук няма да липсва.
  • 15 Каунь

    13 16 Отговор
    Карам си 20 г поло класик от т А до т Б наливам ми бензинеца от Марешки и си щракам с пръсти. Моторчето мърка.
  • 16 Както и тръгнало

    13 10 Отговор
    скоро VW ще пусне кепенците.Докато другите производители разработваха хибридни и електрически задвижвания VAG шмекеруваха със софтуера на смотаните си ТDI-та и вярваха,че ще печелят вечно от това.Появата на нов Голф не впечатли никой и това вещае голям финансов колабс за концерна.
  • 17 Георти

    13 3 Отговор
    Бях фен на фолксваген И допреди 10 г си оправдаваха името народна кола т.е.евтина и надеждна Миналата година си купих един Голф 7 Казват за този модел че е най красивият хечбег в света Но само дотук като почнаха едни dpf филтри едни грешки в старт стоп системата а разхода достатъчно висок Направо се отвратих Е преди това положих усилия специално масло от Германия хубаво гориво с присадки но тази кола е проектирана само за дълго
  • 18 Сибирски анадолец

    15 5 Отговор

    До коментар #2 от "пилот на Ферари":

    Здравей Бай Ганю, на много места по света, автомобила не е критерий да успех и показност, а средство за придвижване... Иначе Х5 по улиците на азиатските губернии идглежда добре, стига да не живееш в панелката, ядеш свинска мас и децата ти учат в Люлински Кеймбридж. Мисли !!!

    Коментиран от #19, #22

  • 19 Анадолски сибирец

    6 6 Отговор

    До коментар #18 от "Сибирски анадолец":

    Здравей посредствен глупако,това,че караш лагерна количка не е оправдание,че всички искат да карат това!!!Като искал да стигаш от точка А до Б само,взимаш си Дачия и въпросът приключва!Ако обаче автомобилът за теб е нещо повече,не за показност и надувки разбира се,то тогава подбираш внимателно!!!
  • 20 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 21 гост

    6 2 Отговор
    Ако не можат да изкарват много пари от пасат, да, ще го спрат. Немците правят всичко възможно за повече пари. За САЩ се сглабя едно купе с просто оборудване и голям и прост бензинов двигател, това е рецептата. Освен това производството в САЩ е евтино, данъците ниски, потребители много.
  • 22 Random люлинчанина

    6 7 Отговор

    До коментар #18 от "Сибирски анадолец":

    Нещо против Люлин ли имаш? Кой си ти да казваш какво да правят хората? Ще си ядат каквото искат, ще живеят където си искат, ще си карат каквото искат и ти ще мълчиш щото си абсолютно никой.
  • 23 мани мани

    1 16 Отговор
    каквато и свръх кола да направят, то като видиш емблемата и ти се отщява да си я купуваш, знаейки че е общодостъпна марка :) марка за бедняците! същата работа е и с форд :) същите са и тойотките, волво :) това е! и най-готиното пежо си е боклук, и рено и ситроен, фиат :) бмв и те влизат отдавна вече... магарцедесите са на кантар! марки за бедняците! никой с пари не си взема кола от тия марки!

    Коментиран от #25, #32

  • 24 авто фен

    6 3 Отговор

    До коментар #1 от "Valio":

    Ами в Щатите никой не брои Фолксваген за кола, затова.
  • 25 Реалист

    8 0 Отговор

    До коментар #23 от "мани мани":

    Колело от титан за 30 бона ли караш:) да тъ е..
  • 26 Голям Слон

    11 2 Отговор

    До коментар #2 от "пилот на Ферари":

    Американският пазар е много различен от европейския. Да не говорим от българския. Преди около 14 години само в Тексас се продаваха по 100.000 чисто нови хонди. Прави сам сметка. Не знам какво си чувал друго, но именно премиум марките на Тойота, Хонда и Нисан тръгнаха от САЩ, не от Европа. Говоря за Лексъс, Акюра и Инфинити. Мога само да кажа, че 2006-а купихме А8 4.2 бензин за 38.000 долара :-) Не, не беше с текстилен салон. Напротив. Почти най-наточената версия за модела. Всичко живо хвърля средства, за да продава там. И има разлика в моделите. Там, например, няма Бора. Има Джета. Голф, разбира се. Пасат. Файтони откровено казано не съм виждал. Но и не съм се заглеждал. Но предпочитат определено японски машини. Защо? Защото са прости и не обичат проблемите.
  • 27 За старите истински коли

    5 3 Отговор
    Те тва им беше най-хубавия автомобил,чудя се как ще премахнат името Пасат,толкова години им носеше пари?!Имах Пасат едно време(пасат 3),много удобна семейна кола ,никакви проблеми!Сега новите са големи лъскарки отвън,надявам се и да са още по-добри като качество!Но за мен колата която им предаваше престиж (явно) беше Пасат.Голфа след Голф 2, е едно недоразумение,оскъпено и ненадеждно за парите си!В неговия клас другите (особено корейци и японци) достигнаха такъв напредък и качество,че на Голфа ще почне да му става тясно!Крепи го "безбожната" любов към Голфа в Европа,като олицитворение на добрия автомобил достъпен за всеки човек,да , до Голф 2!
  • 28 ФауВе

    2 6 Отговор
    Разгеле! Най-сетне да го спрат тоя боклук.
  • 29 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 30 бати Злати

    3 4 Отговор
    Тия малоумници янки разбират от автомобили колкото прасе от кладенчова вода!!!
  • 31 Порно

    5 2 Отговор

    До коментар #13 от "ровър":

    Ако караш новото Камри , ще си отговориш на въпроса. Има по голям двигател , хибрид , и вози перфектно. По здрава е , и харчи по малко , кара се по приятно.

    Коментиран от #33

  • 32 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 33 ровър

    1 0 Отговор

    До коментар #31 от "Порно":

    Въпросът ми беше риторичен. :-)
  • 34 vasik atanasova

    1 1 Отговор
    vw arteon това е истината !