Главният изпълнителен директор на Volkswagen of America Йохан де Нисшен обяви, че компанията смята да преустанови производството на Passat и да го замени с нов електрически седан. Засега решението засяга само пазарите в САЩ и Канада, а наследникът на модела ще стане серийната версия на концепта ID. Vizzion.
Американската версия на Passat излезе през 2011 г. и се различава от европейската по размерите и по-простата си техника. Малко по-късно Volkswagen започна да продава същата кола в Китай, където през 2018 г. я модернизира и я "качи" на модулната платформа MQB.
В Щатите обаче немците предпочетоха да се ограничат само с дълбока модернизация на стария модел. Аргументите им бяха, че обемът на продажбите не е оправдал очакванията, а разработката на изцяло нов автомобил не би била икономически целесъобразна.
В интервю за Roadshow Йохан де Нисшен обяснява, че Passat има "ограничен жизнен цикъл", надали ще получи наследник и най-вероятно ще бъде сменен директно със серийния ID. Vizzion. Електрическият седан ще бъде по-голям и значително по-мощен от предшественика си с неговия 2.0-литров TSI със 176 коня, съчетан с шестстепенен автоматик.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Valio
Ако ги сложиш един до друг онова американското прилича по скоро на Джета.
Коментиран от #24
18:31 07.02.2020
2 пилот на Ферари
Коментиран от #4, #18, #26
18:31 07.02.2020
3 Кирил
Коментиран от #5, #10
18:31 07.02.2020
4 ровър
До коментар #2 от "пилот на Ферари":
А може би и защото са практични и искат висока надеждност.Коментиран от #8
18:36 07.02.2020
5 Не точно
До коментар #3 от "Кирил":
Или в Турция или никъде, това казахаКоментиран от #7
18:37 07.02.2020
6 Интересно сега
18:37 07.02.2020
7 Кирил
До коментар #5 от "Не точно":
Никъде,защото ДВГ са без бъдещеКоментиран от #9
18:40 07.02.2020
8 пилот на Ферари
До коментар #4 от "ровър":
Каква висока надеждност от стари технологии ? Все едно Пасат двойка с нови тенекии. Просто поставиха условие Пасата там да струва под 20 хил долара . Доколкото си спомням като го пуснаха в български пари беше около 25 хиляди лева .Какво очакваш да получат за тия пари "най богатата нация"?!!
Коментиран от #13
18:41 07.02.2020
9 Това бъдеще
До коментар #7 от "Кирил":
Е мноооого далечно все още.18:42 07.02.2020
10 Стига бе
До коментар #3 от "Кирил":
България все още има шанс. Така казаха.18:56 07.02.2020
11 Jezza
19:36 07.02.2020
12 Японеца
20:31 07.02.2020
13 ровър
До коментар #8 от "пилот на Ферари":
Най евтината версия е 23 000. Интетресно защо не продават по-добре. Тойота Камри си остава наи-продавания автомобил, а е по-скъпа.Коментиран от #31
22:01 07.02.2020
14 Наглец
01:14 08.02.2020
15 Каунь
07:39 08.02.2020
16 Както и тръгнало
09:28 08.02.2020
17 Георти
09:30 08.02.2020
18 Сибирски анадолец
До коментар #2 от "пилот на Ферари":
Здравей Бай Ганю, на много места по света, автомобила не е критерий да успех и показност, а средство за придвижване... Иначе Х5 по улиците на азиатските губернии идглежда добре, стига да не живееш в панелката, ядеш свинска мас и децата ти учат в Люлински Кеймбридж. Мисли !!!Коментиран от #19, #22
09:57 08.02.2020
19 Анадолски сибирец
До коментар #18 от "Сибирски анадолец":
Здравей посредствен глупако,това,че караш лагерна количка не е оправдание,че всички искат да карат това!!!Като искал да стигаш от точка А до Б само,взимаш си Дачия и въпросът приключва!Ако обаче автомобилът за теб е нещо повече,не за показност и надувки разбира се,то тогава подбираш внимателно!!!10:16 08.02.2020
20 Този коментар е премахнат от модератор.
21 гост
11:37 08.02.2020
22 Random люлинчанина
До коментар #18 от "Сибирски анадолец":
Нещо против Люлин ли имаш? Кой си ти да казваш какво да правят хората? Ще си ядат каквото искат, ще живеят където си искат, ще си карат каквото искат и ти ще мълчиш щото си абсолютно никой.11:44 08.02.2020
23 мани мани
Коментиран от #25, #32
15:09 08.02.2020
24 авто фен
До коментар #1 от "Valio":
Ами в Щатите никой не брои Фолксваген за кола, затова.15:51 08.02.2020
25 Реалист
До коментар #23 от "мани мани":
Колело от титан за 30 бона ли караш:) да тъ е..16:16 08.02.2020
26 Голям Слон
До коментар #2 от "пилот на Ферари":
Американският пазар е много различен от европейския. Да не говорим от българския. Преди около 14 години само в Тексас се продаваха по 100.000 чисто нови хонди. Прави сам сметка. Не знам какво си чувал друго, но именно премиум марките на Тойота, Хонда и Нисан тръгнаха от САЩ, не от Европа. Говоря за Лексъс, Акюра и Инфинити. Мога само да кажа, че 2006-а купихме А8 4.2 бензин за 38.000 долара :-) Не, не беше с текстилен салон. Напротив. Почти най-наточената версия за модела. Всичко живо хвърля средства, за да продава там. И има разлика в моделите. Там, например, няма Бора. Има Джета. Голф, разбира се. Пасат. Файтони откровено казано не съм виждал. Но и не съм се заглеждал. Но предпочитат определено японски машини. Защо? Защото са прости и не обичат проблемите.16:18 08.02.2020
27 За старите истински коли
18:17 08.02.2020
28 ФауВе
20:18 08.02.2020
29 Този коментар е премахнат от модератор.
30 бати Злати
08:53 09.02.2020
31 Порно
До коментар #13 от "ровър":
Ако караш новото Камри , ще си отговориш на въпроса. Има по голям двигател , хибрид , и вози перфектно. По здрава е , и харчи по малко , кара се по приятно.Коментиран от #33
13:02 09.02.2020
32 Този коментар е премахнат от модератор.
33 ровър
До коментар #31 от "Порно":
Въпросът ми беше риторичен. :-)17:49 09.02.2020
34 vasik atanasova
01:30 10.02.2020