Last news in Fakti

2 Март, 2020 13:09 7 341 42

ТОП-10 на най-продаваните автомобили в историята

ТОП-10 на най-продаваните автомобили в историята - 1

Смята се, че един от най-продаваните модели автомобили за всички времена е "костенурката" на Volkswagen. В действителност от модела VW Beetle са продадени 21.5 млн. екземпляра, което е доста впечатляваща цифра, но това съвсем не е най-продаваната кола в света. "Костенурката" е в златната среда на ТОП-10 на най-продаваните автомобили в историята. Ето кои са те.


Volkswagen Passat - продадени над 15 млн. екземпляра

ТОП-10 на най-продаваните автомобили в историята

Ford Model T - продадени над 15 млн. екземпляра

ТОП-10 на най-продаваните автомобили в историята

Honda Accord - продадени над 17 млн. екземпляра

ТОП-10 на най-продаваните автомобили в историята

Ford Escort - продадени над 18 млн. екземпляра

ТОП-10 на най-продаваните автомобили в историята

Honda Civic - продадени над 18 млн. екземпляра

ТОП-10 на най-продаваните автомобили в историята

ВАЗ 2101 - продадени над 19 млн. екземпляра

ТОП-10 на най-продаваните автомобили в историята

Volkswagen Beetle - продадени над 21 млн. екземпляра

ТОП-10 на най-продаваните автомобили в историята

Volkswagen Golf - продадени над 30 млн. екземпляра

ТОП-10 на най-продаваните автомобили в историята

Ford F-серия - продадени над 40 млн. екземпляра

ТОП-10 на най-продаваните автомобили в историята

Toyota Corolla - продадени над 43 млн. екземпляра

ТОП-10 на най-продаваните автомобили в историята


Поставете оценка:
Оценка 3.8 от 11 гласа.


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Марио

    46 16 Отговор
    Има руска, но нито една френска или ителианска

    Коментиран от #4, #6, #29, #41

  • 2 Тия са все на първите места

    36 22 Отговор
    Пак Тойота на първо място

    Коментиран от #8

  • 3 мани мани

    17 22 Отговор
    Ford продават най-много!

    Коментиран от #5

  • 4 нервен ( разбивача на тролове )

    38 19 Отговор

    До коментар #1 от "Марио":

    Почти руска ама не баш.....абе направо си е Фиат ама аиде от мен да мине ....

    Коментиран от #13

  • 5 tost

    23 23 Отговор

    До коментар #3 от "мани мани":

    Съгласен съм, че Форд продават най много........ Боклуци.
  • 6 Borislav Popov

    23 14 Отговор

    До коментар #1 от "Марио":

    За Фиат 124 ли говориш ? Иначе си пропуснал да отбележиш, че американците, дето според вас каскетоидите, хич не можели да правят коли, са представени от цели 3 модела, също като японците и немците.

    Коментиран от #14

  • 7 БАТЕ НЕЦИ

    35 3 Отговор
    АЗ ПЪК ЗНАМ ЧЕ НАЙ-ХУБАВАТА КОЛА НА ВСИЧКИ ВРЕМЕНА Е .....СЛУЖЕБНАТА!

    Коментиран от #10

  • 8 Miusuka Madoto

    7 15 Отговор

    До коментар #2 от "Тия са все на първите места":

    Съгласен, само дето HONDA са по-добри от тях! Изключително много ми е чудно защо няма числото на продадените бройки на CR-V, след като години наред ЦР-Ве-то е лидер в продажбите на Щатският пазар, а авто-пазарът в САЩ е най-големия и най-конкурентния в Света!!!

    Коментиран от #15, #19

  • 9 Пламен

    31 2 Отговор
    Според мен класацията е леко сбъркана. За разлика от другите марки и модели пред Фолксваген е, че костенурката се произвежда над 70 за един и същи модел от една генерация. Разбира се с леки козметични промени във времето, но технически почти едно и също. Докато при другите е общ сбор от всички генерации във годините, без жигулито!

    Коментиран от #21

  • 10 Урко

    11 7 Отговор

    До коментар #7 от "БАТЕ НЕЦИ":

    Стига да не е Дачия - сигурен начин да си прецакаш кръста, както и да направиш мускули от въртенето на волана! - Аре,сектантче, изходи се по тоя въпрос!

    Коментиран от #11, #12

  • 11 сектант

    16 9 Отговор

    До коментар #10 от "Урко":

    аз за такава дачия не съм чувал - моята е с естествена еко кожа и алкантара, масаж, подгрев на кохонесите и обдухване с продухване. имаше опция и за клизма ама викам аре да не се разнежа нещо

    Коментиран от #22

  • 12 БАТЕ НЕЦИ

    8 2 Отговор

    До коментар #10 от "Урко":

    МА ЩО БЕ?И БЕЗ СЕДАЛКИ ДА Е ПАК НАЛИ Е КОЛА.ПЪК И ТВОЯ НЕ Е!
  • 13 Random

    10 12 Отговор

    До коментар #4 от "нервен ( разбивача на тролове )":

    Интересно кое е 100% фиат? Щото двигателя е чисто руски, окачването друго, спирачките и те, купето усилено, съединителя е по-голям и т. н. Че и дръжките, ключалките и триъгълните прозорчета са други.

    Коментиран от #17, #30

  • 14 Random

    11 8 Отговор

    До коментар #6 от "Borislav Popov":

    Не знам какви са тия каскетоиди, ама аз като умерен русофил харесвам и немски и някои американски(чарджер, чаленджер, мустанг, ф150 го признавам че е здрав пикап), определени японски и дори италиански, от френските само по-старите. И все пак 2101-2107 и фиат 124 са много различни коли. Може да прочетеш, има много писано.

    Коментиран от #16

  • 15 Borislav Popov

    12 4 Отговор

    До коментар #8 от "Miusuka Madoto":

    Лидер по продажби на щатския пазар, вече години наред е Ford F-серия, на второ и трето място са Chevrolet Silverado и Dodge Ram и това са все пикапи.За 2019 г. четвърто място по продажби заема Toyota RAV4 с 427 170 продадени коли, нв пето е Nissan Rogue 412 110 и чак на шесто е Honda CR-V с 379 013 бройки. Тоест, първите три места са твърдо за голямата американска тройка пикапи. Иначе от 1999 г. насам Honda CR-V има продадени около 4 милиона броя на щатския пазар, може да е сред топ-5-6, но не е лидер.
  • 16 Borislav Popov

    11 9 Отговор

    До коментар #14 от "Random":

    Разбира се, че не са досуш еднакви, но всички тези модели от 2101 до 2107, с леки конструктивни изменения са произведени на бвзата на Фиат 124 и неговите по късни модернезирани модели. Това ясно си го пише в руската уикипедия - https://ru.wikipedia.org/wiki/Fiat_124
  • 17 майстора

    7 9 Отговор

    До коментар #13 от "Random":

    Теб от коя лечебница те изтърваха ??

    Коментиран от #20

  • 18 гост

    2 16 Отговор
    До няколко години Тесла ще окупира първите три места, хахахаха

    Коментиран от #23, #35

  • 19 Зайко Байко многознайко

    7 3 Отговор

    До коментар #8 от "Miusuka Madoto":

    Да съмнения нямаме, само че незнам защо новото CR-V е през седмица в сервиз???

    Коментиран от #26

  • 20 Random

    6 3 Отговор

    До коментар #17 от "майстора":

    4-ти километър, жълта книжка искаш ли?
  • 21 Borislav Popov

    8 12 Отговор

    До коментар #9 от "Пламен":

    А на теб Пламене ще ти отворя една страшна тайна. Това, че имено ВАЗ 2101 са продали 19 милиона екземпляра, е някаква измислена легенда или мит. Няма как да са продали толква броя, след като са произвели само 2 710 930 броя от това семейство - 21011, 21013 и 2102 и 2103. Тук сигурно става въпрос за всички модели Лади от 2101 до 2115 и т.н. които са произведени рт заводите на АвтоВаз в Толияти. На базе «копейки» были созданы универсал ВАЗ-2102 и седан ВАЗ-2103, а в последующем — серия других моделей «классического» семейства. Производство модификации ВАЗ-2101 продолжалось до 1982 года, версию 21011 делали до 1983 года, а 21013 — до 1988 года. Всего было выпущено 2 710 930 «Жигулей» первой модели.

    Коментиран от #24, #32

  • 22 Asd

    7 2 Отговор

    До коментар #11 от "сектант":

    Кажи честно, кога последно друса?
  • 23 Асд

    6 2 Отговор

    До коментар #18 от "гост":

    Ей го и другия напушен

    Коментиран от #40

  • 24 Random

    5 1 Отговор

    До коментар #21 от "Borislav Popov":

    2115 е самара 2 седан и няма нищо общо с 2101. Иначе 2104,2105,2106,2107 са си един вид фейслифт на 2101/2102/2103

    Коментиран от #25

  • 25 Borislav Popov

    2 3 Отговор

    До коментар #24 от "Random":

    Чети внимателно, никъде не съм казал, че имат нещо общо. Просто казвам, че тези по новите модели и те са включени в общите продажби на всичи видрве Жигулита и Лади произведени в АвтоВаз. Казано ти е от семейството на 2101,21011, 21013, 2102, 2103, са произведени само окло 2.7 милиона бройки. Мож ли ми каза от къде са тези 19 милиона продадени броя след като няма толкова произведени ?? Ми то сега не ми се рови да търся, но според мен даже и всички видове произведени Жигулита и Лади да събереш, пак няма да има 19 милиона броя. Ти ако имаш някаква информация, дай да я видим.
  • 26 Miusuka Madoto

    4 2 Отговор

    До коментар #19 от "Зайко Байко многознайко":

    За пръв път чувам, и съм мнооооого учуден - бих казал, че това е фейк нюз. Ти одитор на Хонда ли си, таен агент? Дай доказателства, иначе олекваш!
  • 27 Алфа Ромео

    0 2 Отговор
    Каролата и камионетката къртят напрао!
  • 28 Алфа Ромео

    5 1 Отговор
    Навремето Королата като се е появила в Англия британците не са могли да повярват че може да има такава здрава кола.
  • 29 куку руку ку

    0 0 Отговор

    До коментар #1 от "Марио":

    Към ваз 2101 ако прибавим и фиат 124... класацията ще се измени.

    Коментиран от #31

  • 30 куку руку ку

    3 1 Отговор

    До коментар #13 от "Random":

    На първите жигули на болтовете по колата си пишеше Fiat. Имах съученик, на когото баща му имаше една от първите 200 внесени в България Жигулита, че съм ги виждал с очите си. А не знам какво са доработвали руснаците, но през 90-те години на Фиат Ритмо Абарт сме слагали биелни лагери от Лада 2106.

    Коментиран от #39

  • 31 Алфа Ромео

    4 0 Отговор

    До коментар #29 от "куку руку ку":

    Той се правил по лиценз в доста държави, за Аржентина се сещам в Турция като Фиат Мурат.

    Коментиран от #36

  • 32 Пламен

    1 2 Отговор

    До коментар #21 от "Borislav Popov":

    Борка, забрави да ми пишеш някои тайни и за костенурката! Я драсни някой ред и за нея.

    Коментиран от #34

  • 33 123

    1 1 Отговор
    Три модела на VAG! Странно, поне според инжелерите от форума? Чудно, защо ли? Ще е конспирация някаква, световна, да го ....
  • 34 Borislav Popov

    5 4 Отговор

    До коментар #32 от "Пламен":

    Бръмбара си е бръмбар, легендарен автомобил си е и това е ! Но това за Жигулата, че били продадени 19 милиона коли, наистина няма как да бъде вярно, понеже от това вазовско семейство има произведени само 2.7 милиона автомобила. Честно да ти кажа тази статия ми изглежда някак си лява, само някакви цифри, но без никакви подробности за отделните модели и двже не е ясен източника на тази информация.

    Коментиран от #38

  • 35 Тото

    2 0 Отговор

    До коментар #18 от "гост":

    Преди фалита и след
  • 36 куку руку ку

    6 0 Отговор

    До коментар #31 от "Алфа Ромео":

    То и бръмбарът повече е произвеждан в Бразилия отколкото в Германия.
  • 37 гощо

    2 1 Отговор
    Като се замисли човек,когато нямаш особено отношение към колите и не знаеш какво да купиш.......винаги може да вземеш един Пасат и да не се занимаваш с глупости!
  • 38 Пламен

    1 0 Отговор

    До коментар #34 от "Borislav Popov":

    Борка, то в Русия всичко стига до милион! Милион бройки, психологическа бариера един милион рубли за кола, един милион кафяви мечки, един милион барела дневно........Абе много го обичат тоя милион.
  • 39 БАРО

    4 2 Отговор

    До коментар #30 от "куку руку ку":

    Биелните лагери на всички Лади и Жигули са едни и същи А за другите двигателя на Ладата и само е изработен в Русия а технологията е открадната от Мерцедес абсолютно същата конструкция както Москвич откраднаха от BMW става въпрос за горния разпределителен вал веригата обтегачи и плъзгачи и цялата система другото е просто дупки и бутала
  • 40 перничанин

    3 0 Отговор

    До коментар #23 от "Асд":

    Не е напушен, това е норвежеца. коментар 18 - Норвежец разкрит си.
  • 41 Супер

    2 0 Отговор

    До коментар #1 от "Марио":

    То затова и тук най-много се карат от класацията
    Руски, докато ги имаше и разни голове.
    Каквото си купуват европейците, това износване тук. И се правим, че избираме колите, че много ги разбираме кои са хубави. А то каквото ни докарат джамбазите.
  • 42 Zlatev

    0 0 Отговор
    Глупава класация! Между различните поколения на Пасат или Голф единственото общо са имената, а иначе са напълно различни, както и при повечето в класацията. Костенурката или Бръмбарът е произвеждана почти без изменения. Реално тя е най-продаваният автомобил на всички времена, а втори е Форд Т. Това е вечна класация, защото днес никой не продава толкова коли без изменения.