Смята се, че един от най-продаваните модели автомобили за всички времена е "костенурката" на Volkswagen. В действителност от модела VW Beetle са продадени 21.5 млн. екземпляра, което е доста впечатляваща цифра, но това съвсем не е най-продаваната кола в света. "Костенурката" е в златната среда на ТОП-10 на най-продаваните автомобили в историята. Ето кои са те.
Volkswagen Passat - продадени над 15 млн. екземпляра
Ford Model T - продадени над 15 млн. екземпляра
Honda Accord - продадени над 17 млн. екземпляра
Ford Escort - продадени над 18 млн. екземпляра
Honda Civic - продадени над 18 млн. екземпляра
ВАЗ 2101 - продадени над 19 млн. екземпляра
Volkswagen Beetle - продадени над 21 млн. екземпляра
Volkswagen Golf - продадени над 30 млн. екземпляра
Ford F-серия - продадени над 40 млн. екземпляра
Toyota Corolla - продадени над 43 млн. екземпляра
Поставете оценка:
Оценка 3.8 от 11 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Марио
Коментиран от #4, #6, #29, #41
13:13 02.03.2020
2 Тия са все на първите места
Коментиран от #8
13:16 02.03.2020
3 мани мани
Коментиран от #5
13:24 02.03.2020
4 нервен ( разбивача на тролове )
До коментар #1 от "Марио":
Почти руска ама не баш.....абе направо си е Фиат ама аиде от мен да мине ....Коментиран от #13
13:30 02.03.2020
5 tost
До коментар #3 от "мани мани":
Съгласен съм, че Форд продават най много........ Боклуци.13:53 02.03.2020
6 Borislav Popov
До коментар #1 от "Марио":
За Фиат 124 ли говориш ? Иначе си пропуснал да отбележиш, че американците, дето според вас каскетоидите, хич не можели да правят коли, са представени от цели 3 модела, също като японците и немците.Коментиран от #14
13:57 02.03.2020
7 БАТЕ НЕЦИ
Коментиран от #10
14:00 02.03.2020
8 Miusuka Madoto
До коментар #2 от "Тия са все на първите места":
Съгласен, само дето HONDA са по-добри от тях! Изключително много ми е чудно защо няма числото на продадените бройки на CR-V, след като години наред ЦР-Ве-то е лидер в продажбите на Щатският пазар, а авто-пазарът в САЩ е най-големия и най-конкурентния в Света!!!Коментиран от #15, #19
14:02 02.03.2020
9 Пламен
Коментиран от #21
14:02 02.03.2020
10 Урко
До коментар #7 от "БАТЕ НЕЦИ":
Стига да не е Дачия - сигурен начин да си прецакаш кръста, както и да направиш мускули от въртенето на волана! - Аре,сектантче, изходи се по тоя въпрос!Коментиран от #11, #12
14:07 02.03.2020
11 сектант
До коментар #10 от "Урко":
аз за такава дачия не съм чувал - моята е с естествена еко кожа и алкантара, масаж, подгрев на кохонесите и обдухване с продухване. имаше опция и за клизма ама викам аре да не се разнежа нещоКоментиран от #22
14:11 02.03.2020
12 БАТЕ НЕЦИ
До коментар #10 от "Урко":
МА ЩО БЕ?И БЕЗ СЕДАЛКИ ДА Е ПАК НАЛИ Е КОЛА.ПЪК И ТВОЯ НЕ Е!14:12 02.03.2020
13 Random
До коментар #4 от "нервен ( разбивача на тролове )":
Интересно кое е 100% фиат? Щото двигателя е чисто руски, окачването друго, спирачките и те, купето усилено, съединителя е по-голям и т. н. Че и дръжките, ключалките и триъгълните прозорчета са други.Коментиран от #17, #30
15:04 02.03.2020
14 Random
До коментар #6 от "Borislav Popov":
Не знам какви са тия каскетоиди, ама аз като умерен русофил харесвам и немски и някои американски(чарджер, чаленджер, мустанг, ф150 го признавам че е здрав пикап), определени японски и дори италиански, от френските само по-старите. И все пак 2101-2107 и фиат 124 са много различни коли. Може да прочетеш, има много писано.Коментиран от #16
15:07 02.03.2020
15 Borislav Popov
До коментар #8 от "Miusuka Madoto":
Лидер по продажби на щатския пазар, вече години наред е Ford F-серия, на второ и трето място са Chevrolet Silverado и Dodge Ram и това са все пикапи.За 2019 г. четвърто място по продажби заема Toyota RAV4 с 427 170 продадени коли, нв пето е Nissan Rogue 412 110 и чак на шесто е Honda CR-V с 379 013 бройки. Тоест, първите три места са твърдо за голямата американска тройка пикапи. Иначе от 1999 г. насам Honda CR-V има продадени около 4 милиона броя на щатския пазар, може да е сред топ-5-6, но не е лидер.15:10 02.03.2020
16 Borislav Popov
До коментар #14 от "Random":
Разбира се, че не са досуш еднакви, но всички тези модели от 2101 до 2107, с леки конструктивни изменения са произведени на бвзата на Фиат 124 и неговите по късни модернезирани модели. Това ясно си го пише в руската уикипедия - https://ru.wikipedia.org/wiki/Fiat_12415:29 02.03.2020
17 майстора
До коментар #13 от "Random":
Теб от коя лечебница те изтърваха ??Коментиран от #20
15:53 02.03.2020
18 гост
Коментиран от #23, #35
16:02 02.03.2020
19 Зайко Байко многознайко
До коментар #8 от "Miusuka Madoto":
Да съмнения нямаме, само че незнам защо новото CR-V е през седмица в сервиз???Коментиран от #26
16:44 02.03.2020
20 Random
До коментар #17 от "майстора":
4-ти километър, жълта книжка искаш ли?16:53 02.03.2020
21 Borislav Popov
До коментар #9 от "Пламен":
А на теб Пламене ще ти отворя една страшна тайна. Това, че имено ВАЗ 2101 са продали 19 милиона екземпляра, е някаква измислена легенда или мит. Няма как да са продали толква броя, след като са произвели само 2 710 930 броя от това семейство - 21011, 21013 и 2102 и 2103. Тук сигурно става въпрос за всички модели Лади от 2101 до 2115 и т.н. които са произведени рт заводите на АвтоВаз в Толияти. На базе «копейки» были созданы универсал ВАЗ-2102 и седан ВАЗ-2103, а в последующем — серия других моделей «классического» семейства. Производство модификации ВАЗ-2101 продолжалось до 1982 года, версию 21011 делали до 1983 года, а 21013 — до 1988 года. Всего было выпущено 2 710 930 «Жигулей» первой модели.Коментиран от #24, #32
17:21 02.03.2020
22 Asd
До коментар #11 от "сектант":
Кажи честно, кога последно друса?17:53 02.03.2020
23 Асд
До коментар #18 от "гост":
Ей го и другия напушенКоментиран от #40
17:55 02.03.2020
24 Random
До коментар #21 от "Borislav Popov":
2115 е самара 2 седан и няма нищо общо с 2101. Иначе 2104,2105,2106,2107 са си един вид фейслифт на 2101/2102/2103Коментиран от #25
18:46 02.03.2020
25 Borislav Popov
До коментар #24 от "Random":
Чети внимателно, никъде не съм казал, че имат нещо общо. Просто казвам, че тези по новите модели и те са включени в общите продажби на всичи видрве Жигулита и Лади произведени в АвтоВаз. Казано ти е от семейството на 2101,21011, 21013, 2102, 2103, са произведени само окло 2.7 милиона бройки. Мож ли ми каза от къде са тези 19 милиона продадени броя след като няма толкова произведени ?? Ми то сега не ми се рови да търся, но според мен даже и всички видове произведени Жигулита и Лади да събереш, пак няма да има 19 милиона броя. Ти ако имаш някаква информация, дай да я видим.19:11 02.03.2020
26 Miusuka Madoto
До коментар #19 от "Зайко Байко многознайко":
За пръв път чувам, и съм мнооооого учуден - бих казал, че това е фейк нюз. Ти одитор на Хонда ли си, таен агент? Дай доказателства, иначе олекваш!20:10 02.03.2020
27 Алфа Ромео
21:36 02.03.2020
28 Алфа Ромео
21:39 02.03.2020
29 куку руку ку
До коментар #1 от "Марио":
Към ваз 2101 ако прибавим и фиат 124... класацията ще се измени.Коментиран от #31
21:52 02.03.2020
30 куку руку ку
До коментар #13 от "Random":
На първите жигули на болтовете по колата си пишеше Fiat. Имах съученик, на когото баща му имаше една от първите 200 внесени в България Жигулита, че съм ги виждал с очите си. А не знам какво са доработвали руснаците, но през 90-те години на Фиат Ритмо Абарт сме слагали биелни лагери от Лада 2106.Коментиран от #39
21:58 02.03.2020
31 Алфа Ромео
До коментар #29 от "куку руку ку":
Той се правил по лиценз в доста държави, за Аржентина се сещам в Турция като Фиат Мурат.Коментиран от #36
21:58 02.03.2020
32 Пламен
До коментар #21 от "Borislav Popov":
Борка, забрави да ми пишеш някои тайни и за костенурката! Я драсни някой ред и за нея.Коментиран от #34
21:59 02.03.2020
33 123
22:13 02.03.2020
34 Borislav Popov
До коментар #32 от "Пламен":
Бръмбара си е бръмбар, легендарен автомобил си е и това е ! Но това за Жигулата, че били продадени 19 милиона коли, наистина няма как да бъде вярно, понеже от това вазовско семейство има произведени само 2.7 милиона автомобила. Честно да ти кажа тази статия ми изглежда някак си лява, само някакви цифри, но без никакви подробности за отделните модели и двже не е ясен източника на тази информация.Коментиран от #38
22:24 02.03.2020
35 Тото
До коментар #18 от "гост":
Преди фалита и след22:42 02.03.2020
36 куку руку ку
До коментар #31 от "Алфа Ромео":
То и бръмбарът повече е произвеждан в Бразилия отколкото в Германия.22:46 02.03.2020
37 гощо
08:39 03.03.2020
38 Пламен
До коментар #34 от "Borislav Popov":
Борка, то в Русия всичко стига до милион! Милион бройки, психологическа бариера един милион рубли за кола, един милион кафяви мечки, един милион барела дневно........Абе много го обичат тоя милион.09:51 03.03.2020
39 БАРО
До коментар #30 от "куку руку ку":
Биелните лагери на всички Лади и Жигули са едни и същи А за другите двигателя на Ладата и само е изработен в Русия а технологията е открадната от Мерцедес абсолютно същата конструкция както Москвич откраднаха от BMW става въпрос за горния разпределителен вал веригата обтегачи и плъзгачи и цялата система другото е просто дупки и бутала14:42 03.03.2020
40 перничанин
До коментар #23 от "Асд":
Не е напушен, това е норвежеца. коментар 18 - Норвежец разкрит си.15:36 03.03.2020
41 Супер
До коментар #1 от "Марио":
То затова и тук най-много се карат от класациятаРуски, докато ги имаше и разни голове.
Каквото си купуват европейците, това износване тук. И се правим, че избираме колите, че много ги разбираме кои са хубави. А то каквото ни докарат джамбазите.
19:03 03.03.2020
42 Zlatev
14:02 09.03.2020