Въпреки че салонът в Женева беше отложен заради коронавируса, Koenigsegg представи именно в швейцарския град, първия си четириместен модел, който се нарича Gemera. Туристическото купе впечатлява със своя дизайн и характеристики.
Общо ще бъдат пуснати 300 Koegnisegg Gemera, като цената на всеки един екземпляр ще е 1.7 милиона евро. Интересните факти около този модел са много, като за начало трябва да отбележим, че това ще бъде най-бързият четириместен автомобил в света.
Koegnisegg Gemera стартира до сто за 1.9 секунди, а до 400 км/ч - за 20 секунди. Този резултат е постигнат благодарение на сложна хибридна инсталация. На предната ос е монтиран двулитров трицилиндров бензинов двигател с две турбини и с мощност 608 к.с. и 600 Нм максимален въртящ момент.
Отпред е наличен и електромотор с мощност 406 конски сили. Задните колела се задвижват от още два електромотора, които имат сумарна мощност 507 конски сили. Така системната мощност на хибридния силов тракт става 1 724 конски сили, а максималният въртящ момент - 3 500 Нм. Четириместният хиперкар може да измине 50 км в електрически режим и около 1000 км в хибриден режим.
Koenigsegg Gemera има необичайна едностепенна трансмисия с иновационен хидравличен съединител, който променя степента на приплъзване. В арсенала на купето, освен задвижване на четирите колела, е налично и напълно управлявано шаси. Корпусът е изцяло изработен от въглеродни влакна и като всички Koenigsegg автомобили и тук са монтирани врати тип гилотина.
В салона на Koenigsegg Gemera са налични четири спортни седалки и отделни сензорни екрани отпред и отзад. Виртуалните прибори са снабдени и с вграден жироскоп и са монтирани зад кормилото. Те се въртят заедно с волана, но благодарение на въпросния жироскоп, картината остава хоризонтална.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Еми сега и сектанта
Коментиран от #8
10:04 05.03.2020
2 2323
Коментиран от #9
10:11 05.03.2020
3 National geographic
10:13 05.03.2020
4 гост
Коментиран от #5, #11
10:16 05.03.2020
5 гост
До коментар #4 от "гост":
600 коня от 1724 общо !!! Изобщо не е ясно кое е по-важното !Коментиран от #6
10:18 05.03.2020
6 Komapak
До коментар #5 от "гост":
По-важното е цената😊 Предполагам, че този самолет си струва всеки цент.10:25 05.03.2020
7 Гост
Само дето е монтиран зад задните седалки а само задвижва предната ос. Мисирки сър!
Коментиран от #12
10:29 05.03.2020
8 сектант
До коментар #1 от "Еми сега и сектанта":
Скоро ще излезе новия електрически дачияк и ще му скрие шапката на товаКоментиран от #10
10:37 05.03.2020
9 сектант
До коментар #2 от "2323":
между другото и дъстъра има три цилиндрово изпълнение.10:38 05.03.2020
10 гост
До коментар #8 от "сектант":
Поне като цена и продажби , 1000 % сигурно !11:44 05.03.2020
11 посерко
До коментар #4 от "гост":
Ако си направиш труда да отвориш един клип и да слушаш ще разбереш защо не е с батерия.Колата тежи около 1800кг. Електрическа кола с по-голяма батерия, такава мощност и такъв пробег ще тежи с към 500кг отгоре И няма да има звук.
Недей да даваш акъл точно на този човек.
Коментиран от #13, #14
11:50 05.03.2020
12 гост
До коментар #7 от "Гост":
То и предния толкова задвижва , с 600 нютона от 3500 общо , и то през съединител , ако ще и "революционен" !!! Нали се сещаш , че всичкото е от електродвигателите , а това двг е за успокоение на задръстените милионери , дето трябва да извадят по 2-3 милиона за това подобие на Тесла Роадстер за 200 000 !! Макар че Кристиян Коенигсег е единствения с мозък от тия със "суперкарите" и кара Тесла всеки ден и е казвал неведнъж , че е МНОГО по-добра от БМВ М5 примерно , все още робува на стари опорки , но поне върви в правилната посока !11:52 05.03.2020
13 гост
До коментар #11 от "посерко":
Е и ??? Какво му помага , че е по-лека , като дава същия резултат като Тесла Роадстер за 200 000 ?? Че даже и същия пробег от 1000 км ??? Само дето при Роадстера той е също е безплатен , като и самата кола , сравнено с 2-3 милона за тази ?? Без да смятаме "обслужването" и живота на двг с 2 литра и 600 коня ?? Или сега ще ни убеждаваш , че тоя двигател е вечен , а батерията след 7-8 години ще я сменяш ?? Хахаххахахахха !!!Коментиран от #20, #25
11:57 05.03.2020
14 гост
До коментар #11 от "посерко":
Даже и "таблета" на таблото е по-зле от на Модел 3 , да не говорим за Роадстера !!! Но поне се опитва да ги копира , хахаха !!!11:58 05.03.2020
15 Foff
Коментиран от #17, #18
12:05 05.03.2020
16 Ристе
12:10 05.03.2020
17 гост
До коментар #15 от "Foff":
Ми може да не се притеснява от разходи , ама със сигурност се притеснява , че 10-15 ПЪТИ по-евтина кола дава същите резултати , че даже и по-добри !! Да не говорим как ще се притесни като след 2-3 години НЕ МОЖЕ да влезе в нито един по-голям град в Европа , а "евтината" Тесла с по-добрите показатели се разхожда свободно навсякъде !!12:16 05.03.2020
18 National geographic
До коментар #15 от "Foff":
Да това е кола за комплексирани богаташи.Абсолютна безсмислица с какво ще подобри живота на планетата.Коментиран от #26
12:16 05.03.2020
19 ГОСТ 1
12:19 05.03.2020
20 Бачо Киро
До коментар #13 от "гост":
Кое дава същия резултат като Тесла Роудстер бе шапшал? Къде го тоя Тесла Роудстер, къде са му показателите? На брошурка? Я върви се скрий, смешник ... Всички числа за Тесла Роудстър са "когато направим еди си кои батерии които ще излязат еди си кога, когато това, когато онова" - абсолютно теоретични простотии. Да не говорим, че 0-100 при килограмите на тези автомобили под 1.8с въобще не го очаквай и да иде, де факто са на минимума, но въобще и не си мечтай в горните показатели тесляка да иде при Кеггсите. Не, че Кеггс стават реално за нещо, освен да се пъчиш по улиците и по кафетата и да мериш 0-300-0 и такива глупости, но си е кола за паралии да си мерат онея работи. Никъде не е показала нещо невероятно на писта примерно, та е все тая какъв рекорд държи, но да се пънеш с какво пише на брошурата на тесла, която е теоретична отвсякъде, е не смешно, ми направо трагично.Коментиран от #24
17:43 05.03.2020
21 Pur Sport
18:16 05.03.2020
22 Йордан
18:17 05.03.2020
23 Не става ясно
18:42 05.03.2020
24 гост
До коментар #20 от "Бачо Киро":
Хахаххаха !! Нещо си нервен , а ?? А пък колко по-нервен ще ставаш нататък , не е истина , ша знайш !!! Кое не е произведено бе , шапшал ?? С Роадстера вече има регистрирана даже първата катастрофа на пътя , с регистриран автомобил , а ти ми се пениш за прототип в ЕДИНСТВЕН брой за изложба , а кога ще се произведе зависи тепърва от заявките !! Никой никога още не го е виждал нито пипнал , а от Роадстера има произведени десетки и всеки може да ги види и пробва в салоните на Тесла , както и да ги поръча и вече са поръчани ХИЛЯДИ бройки , само първата серия за акционери е 1000 бр , дето отдавна са изкупени и има заявки за десет пъти по толкова !! Пази си нервичките , че голяма мъка те чака , хахаха !!19:38 05.03.2020
25 посерко
До коментар #13 от "гост":
Ти си изключително прост. Сравнява кьонигсег с тесла.... И лт космичесли прах да е теслата, пак няма да има нищо общо.1. Родстера го няма още. 2. Родстера е масова кола. 3. Като вземеш книжка ще разбереш разликата в килограмите.
21:26 05.03.2020
26 Spirit
До коментар #18 от "National geographic":
Ти с всяко твое действие подобряваш планетата. Да знаеш. Без тебе е загинала.21:49 05.03.2020
27 Факт!
23:13 05.03.2020
28 🇫🇮🇦🇽🇸🇪🇳🇴 Scandinavian Tuning
12:03 08.03.2020
29 🇫🇮🇦🇽🇸🇪🇳🇴 Scandinavian Tuning
12:04 08.03.2020