Last news in Fakti

5 Март, 2020 09:58 13 969 29

Най-бързият четириместен автомобил в света е Koenigsegg Gemera

  • koenigsegg-
  • gemera
Най-бързият четириместен автомобил в света е Koenigsegg Gemera - 1

Въпреки че салонът в Женева беше отложен заради коронавируса, Koenigsegg представи именно в швейцарския град, първия си четириместен модел, който се нарича Gemera. Туристическото купе впечатлява със своя дизайн и характеристики.

Общо ще бъдат пуснати 300 Koegnisegg Gemera, като цената на всеки един екземпляр ще е 1.7 милиона евро. Интересните факти около този модел са много, като за начало трябва да отбележим, че това ще бъде най-бързият четириместен автомобил в света.

Най-бързият четириместен автомобил в света е Koenigsegg Gemera

Koegnisegg Gemera стартира до сто за 1.9 секунди, а до 400 км/ч - за 20 секунди. Този резултат е постигнат благодарение на сложна хибридна инсталация. На предната ос е монтиран двулитров трицилиндров бензинов двигател с две турбини и с мощност 608 к.с. и 600 Нм максимален въртящ момент.

Отпред е наличен и електромотор с мощност 406 конски сили. Задните колела се задвижват от още два електромотора, които имат сумарна мощност 507 конски сили. Така системната мощност на хибридния силов тракт става 1 724 конски сили, а максималният въртящ момент - 3 500 Нм. Четириместният хиперкар може да измине 50 км в електрически режим и около 1000 км в хибриден режим.

Най-бързият четириместен автомобил в света е Koenigsegg Gemera

Koenigsegg Gemera има необичайна едностепенна трансмисия с иновационен хидравличен съединител, който променя степента на приплъзване. В арсенала на купето, освен задвижване на четирите колела, е налично и напълно управлявано шаси. Корпусът е изцяло изработен от въглеродни влакна и като всички Koenigsegg автомобили и тук са монтирани врати тип гилотина.

В салона на Koenigsegg Gemera са налични четири спортни седалки и отделни сензорни екрани отпред и отзад. Виртуалните прибори са снабдени и с вграден жироскоп и са монтирани зад кормилото. Те се въртят заедно с волана, но благодарение на въпросния жироскоп, картината остава хоризонтална.

Най-бързият четириместен автомобил в света е Koenigsegg Gemera

Най-бързият четириместен автомобил в света е Koenigsegg Gemera


Поставете оценка:
Оценка 4.8 от 32 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Еми сега и сектанта

    19 3 Отговор
    нищо не може да каже.

    Коментиран от #8

  • 2 2323

    27 8 Отговор
    Може, можете, Дъстъра на втора вдига двеста, а пета, шеста, не дава да го пипнеш

    Коментиран от #9

  • 3 National geographic

    22 10 Отговор
    Е добре де ама Дъстара е по проходим.Как ще отида с това за риба.
  • 4 гост

    6 14 Отговор
    Всичкото добре , ама като махнат умрялото двг може и да стане работата ! То и без това като гледам електромоторите вършат цялата работа , а него са го сложили да зарежда батерията ! Да бяха сложили по-голяма батерия по-добре ! Че с тия 600 коня от 2 литра "краткия живот" на батерията ще ви се види векове !!

    Коментиран от #5, #11

  • 5 гост

    5 2 Отговор

    До коментар #4 от "гост":

    600 коня от 1724 общо !!! Изобщо не е ясно кое е по-важното !

    Коментиран от #6

  • 6 Komapak

    21 4 Отговор

    До коментар #5 от "гост":

    По-важното е цената😊 Предполагам, че този самолет си струва всеки цент.
  • 7 Гост

    13 0 Отговор
    Публикувано във факти.бг: На предната ос е монтиран двулитров трицилиндров бензинов двигател с две турбини и с мощност 608 к.с. и 600 Нм максимален въртящ момент.

    Само дето е монтиран зад задните седалки а само задвижва предната ос. Мисирки сър!

    Коментиран от #12

  • 8 сектант

    17 6 Отговор

    До коментар #1 от "Еми сега и сектанта":

    Скоро ще излезе новия електрически дачияк и ще му скрие шапката на това

    Коментиран от #10

  • 9 сектант

    10 4 Отговор

    До коментар #2 от "2323":

    между другото и дъстъра има три цилиндрово изпълнение.
  • 10 гост

    7 1 Отговор

    До коментар #8 от "сектант":

    Поне като цена и продажби , 1000 % сигурно !
  • 11 посерко

    19 1 Отговор

    До коментар #4 от "гост":

    Ако си направиш труда да отвориш един клип и да слушаш ще разбереш защо не е с батерия.
    Колата тежи около 1800кг. Електрическа кола с по-голяма батерия, такава мощност и такъв пробег ще тежи с към 500кг отгоре И няма да има звук.
    Недей да даваш акъл точно на този човек.

    Коментиран от #13, #14

  • 12 гост

    5 9 Отговор

    До коментар #7 от "Гост":

    То и предния толкова задвижва , с 600 нютона от 3500 общо , и то през съединител , ако ще и "революционен" !!! Нали се сещаш , че всичкото е от електродвигателите , а това двг е за успокоение на задръстените милионери , дето трябва да извадят по 2-3 милиона за това подобие на Тесла Роадстер за 200 000 !! Макар че Кристиян Коенигсег е единствения с мозък от тия със "суперкарите" и кара Тесла всеки ден и е казвал неведнъж , че е МНОГО по-добра от БМВ М5 примерно , все още робува на стари опорки , но поне върви в правилната посока !
  • 13 гост

    5 8 Отговор

    До коментар #11 от "посерко":

    Е и ??? Какво му помага , че е по-лека , като дава същия резултат като Тесла Роадстер за 200 000 ?? Че даже и същия пробег от 1000 км ??? Само дето при Роадстера той е също е безплатен , като и самата кола , сравнено с 2-3 милона за тази ?? Без да смятаме "обслужването" и живота на двг с 2 литра и 600 коня ?? Или сега ще ни убеждаваш , че тоя двигател е вечен , а батерията след 7-8 години ще я сменяш ?? Хахаххахахахха !!!

    Коментиран от #20, #25

  • 14 гост

    1 4 Отговор

    До коментар #11 от "посерко":

    Даже и "таблета" на таблото е по-зле от на Модел 3 , да не говорим за Роадстера !!! Но поне се опитва да ги копира , хахаха !!!
  • 15 Foff

    9 3 Отговор
    Пичове, нали се сещате, че това не е кола за сульо и пульо, които се притесняват от разходи за поддръжка....?!?

    Коментиран от #17, #18

  • 16 Ристе

    2 0 Отговор
    Да ,ама и дъстъра е с възможност за поставяне на табло със жироскопи
  • 17 гост

    5 10 Отговор

    До коментар #15 от "Foff":

    Ми може да не се притеснява от разходи , ама със сигурност се притеснява , че 10-15 ПЪТИ по-евтина кола дава същите резултати , че даже и по-добри !! Да не говорим как ще се притесни като след 2-3 години НЕ МОЖЕ да влезе в нито един по-голям град в Европа , а "евтината" Тесла с по-добрите показатели се разхожда свободно навсякъде !!
  • 18 National geographic

    5 6 Отговор

    До коментар #15 от "Foff":

    Да това е кола за комплексирани богаташи.Абсолютна безсмислица с какво ще подобри живота на планетата.

    Коментиран от #26

  • 19 ГОСТ 1

    7 13 Отговор
    Абсолютно ненужен,безполезен,скъп и отвратително грозен кошник за много богати комплексари.
  • 20 Бачо Киро

    3 3 Отговор

    До коментар #13 от "гост":

    Кое дава същия резултат като Тесла Роудстер бе шапшал? Къде го тоя Тесла Роудстер, къде са му показателите? На брошурка? Я върви се скрий, смешник ... Всички числа за Тесла Роудстър са "когато направим еди си кои батерии които ще излязат еди си кога, когато това, когато онова" - абсолютно теоретични простотии. Да не говорим, че 0-100 при килограмите на тези автомобили под 1.8с въобще не го очаквай и да иде, де факто са на минимума, но въобще и не си мечтай в горните показатели тесляка да иде при Кеггсите. Не, че Кеггс стават реално за нещо, освен да се пъчиш по улиците и по кафетата и да мериш 0-300-0 и такива глупости, но си е кола за паралии да си мерат онея работи. Никъде не е показала нещо невероятно на писта примерно, та е все тая какъв рекорд държи, но да се пънеш с какво пише на брошурата на тесла, която е теоретична отвсякъде, е не смешно, ми направо трагично.

    Коментиран от #24

  • 21 Pur Sport

    4 0 Отговор
    Българите са големи разбирачи на коли и затова 40% от автопарка е над 20 годишен с коли за по макс 5 бона
  • 22 Йордан

    4 0 Отговор
    Пак не проверявате инфото си. На задният мост са 2 ел.двигателя, всеки по 500 коня... Причината, общата мощност да е само 1700 коня е различният диапазон на двигателите
  • 23 Не става ясно

    4 0 Отговор
    Батериите са за 50 километра! След като батериите свършат от къде идва тока и каква е мощността тогава? Дали ДВГ зарежда батериите или кара само на ДВГ 600 коня, докато бактериите се заредят от мрежата. Как точно става, не става ясно. Но е ясно, че когато нямаш заряд - нямаш на разположение 1700 к. с.
  • 24 гост

    1 3 Отговор

    До коментар #20 от "Бачо Киро":

    Хахаххаха !! Нещо си нервен , а ?? А пък колко по-нервен ще ставаш нататък , не е истина , ша знайш !!! Кое не е произведено бе , шапшал ?? С Роадстера вече има регистрирана даже първата катастрофа на пътя , с регистриран автомобил , а ти ми се пениш за прототип в ЕДИНСТВЕН брой за изложба , а кога ще се произведе зависи тепърва от заявките !! Никой никога още не го е виждал нито пипнал , а от Роадстера има произведени десетки и всеки може да ги види и пробва в салоните на Тесла , както и да ги поръча и вече са поръчани ХИЛЯДИ бройки , само първата серия за акционери е 1000 бр , дето отдавна са изкупени и има заявки за десет пъти по толкова !! Пази си нервичките , че голяма мъка те чака , хахаха !!
  • 25 посерко

    4 1 Отговор

    До коментар #13 от "гост":

    Ти си изключително прост. Сравнява кьонигсег с тесла.... И лт космичесли прах да е теслата, пак няма да има нищо общо.
    1. Родстера го няма още. 2. Родстера е масова кола. 3. Като вземеш книжка ще разбереш разликата в килограмите.
  • 26 Spirit

    1 0 Отговор

    До коментар #18 от "National geographic":

    Ти с всяко твое действие подобряваш планетата. Да знаеш. Без тебе е загинала.
  • 27 Факт!

    5 1 Отговор
    Немците отиват в историята!
  • 28 🇫🇮🇦🇽🇸🇪🇳🇴 Scandinavian Tuning

    0 0 Отговор
    Браво на Викингите сега тъпе те Германофили 🇩🇪 😁 ще за млъкнат един път за винаги Контейнери Немски
  • 29 🇫🇮🇦🇽🇸🇪🇳🇴 Scandinavian Tuning

    0 0 Отговор
    Те отдавна са отишли в Историята вие сега ли се сетих те